Версията AMG GLE 63 е подсилена с 349 конски сили и 400 Нм въртящ момент, достигайки безумните 920 конски сили и 1 150 Нм от четирилитровия битурбо осмак. Програмата за подсилване на Wheelsandmore започва с Mercedes-AMG GLE 53. Новият блок за управление на двигателя ще позволи достигане на 510 конски сили и 620 Нм въртящ момент от трилитровия турбо шестак.
Увеличението спрямо стандартния кросоувър е 75 конски сили и 100 Нм, а цената за доработката е 2 500 евро. В допълнение, всъдеходът получава 22-инчови или 24-инчови джанти и гуми с нисък профил Vredestein. Много по-любопитна е доработката на флагманския Mercedes-AMG GLE 63/GLE 63 S, който може да се тунингова в четири различни версии.
На първото ниво се променя само софтуерът. Новият софтуер позволява увеличаване на мощността до 680 конски сили за GLE 63 и до 700 конски сили за GLE 63 S. Въртящият момент и в двата случая ще се увеличи до 970 Нм. Цената на тази доработка е 2 200 евро. Второто ниво е чип настройка на двигателя, преконфигуриране на турбокомпресорите, инсталиране на спортни катализатори и премахване на ограничителя на скоростта.
След тези интервенции мощността нараства до 800 конски сили, а въртящият момент - до 1 040 Нм. Максималната скорост е 320 километра в час, а цената - 16 806 евро. Третото ниво е идентично с второто, но вместо стандартните турбокомпресори се инсталират персонализирани "охлюви" и трансмисията е подобрена. Резултатът е 860 конски сили и 1 150 Нм въртящ момент. Цената е 31 092 евро.
На последния, четвърти етап на доработки, към всички горепосочени промени се добавя нова горивна система, а нестандартните турбини се преконфигурират още повече в интерес на работата. Така мощността се повишава до 920 конски сили със същата тяга от 1 150 Нм. Тази доработка обаче съвсем не е евтина. Китът Stage IV струва 42 066 евро, тоест за стимулацията ще трябва да платите една трета от цената на нов Mercedes-AMG GLE 63.
От Wheelsandmore не разкриват колко ще се подобри динамиката на ускорението на кросоувъра след настройката от четвърто ниво. По-късно инженерите на германското студио планират да предложат и персонализирана изпускателна система Capristo за Mercedes-AMG GLE, както и софтуер за управление за регулиране на въздушното окачване от смартфон.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 моунстър
10:38 10.08.2020
4 сектант
Коментиран от #8
10:45 10.08.2020
5 Гост
Коментиран от #9
11:16 10.08.2020
6 Bmw
Коментиран от #15, #21
11:45 10.08.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 гост
До коментар #4 от "сектант":
Ами сигурно ще ги направят с вертикално излитане и тогава ще можеш да ги изправяш на задни копита!12:43 10.08.2020
9 ссссс
До коментар #5 от "Гост":
Нещо си мръднал с главата ми се струва...15:00 10.08.2020
10 гост
Коментиран от #14
16:24 10.08.2020
11 Един
16:52 10.08.2020
12 Komapak
18:37 10.08.2020
13 Booking
18:59 10.08.2020
14 един от стадото
До коментар #10 от "гост":
и още една от него. По радиоточката; Забранява се на България да прави атомна бомба. От долу Бай Ганьо;; Ей, тъкмо бях заложил калъпа20:42 10.08.2020
15 пари
До коментар #6 от "Bmw":
За пари капиталистът е готов да ти продаде въже, с което да го обесиш, при това ще го обесиш с неговото информирано съгласие. Но само ако не искаш ти да си обесеният.23:05 10.08.2020
16 1320
Лицемери с двойни стандарти!
13:21 11.08.2020
17 един
Немците , колкото и да се напъват - не могат да стигнат американците в силовия тунинг. Немеца прави безумно скъпи таралясници , да обира парите на глупаците. Всеки който не е комплексар и си прави елементарна сметка , никога не би купил немска кола. Ако някой не си прави сметка на парите, или ги е откраднал , или е безнадежден комплексар.
15:31 11.08.2020
18 един
15:34 11.08.2020
19 двама
Коментиран от #20
16:48 11.08.2020
20 един
До коментар #19 от "двама":
Не съм имал и не ми трябва. Карам Тойота на 4 години, за толкова имам пари. Ако имам някога повече пари, никога няма да избера немски премиум. Няма никъф смисъл. Със същите пари - супер японска или американска кола се взема. Не казвам ,че са боклуци немските- просто са много надценени и трябва да си объркан ,че да дадеш толкова пари. Нооо, всеки си има вкус. Или комплекси , по-скоро.Коментиран от #22
20:38 11.08.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 двама
До коментар #20 от "един":
Много клишета-"пишки","комплекси"...Явно още растеш.Пожелавам ти да си комплексар с"Бенц".Иначе в семейството караме"Тойота"и "Мерцедес".Добре си се ориентирал.Успех!15:20 12.08.2020