Last news in Fakti

10 Август, 2020 10:26 11 937 22

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

  • mercedes-benz-
  • gle-
  • amg-
  • 53-
  • 63-
  • 63 s-
  • тунинг-
  • wheelsandmore

Германското тунинг ателие Wheelsandmore разработи пет пакета за силов тунинг на наточените нови модели GLE

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм - 1

Версията AMG GLE 63 е подсилена с 349 конски сили и 400 Нм въртящ момент, достигайки безумните 920 конски сили и 1 150 Нм от четирилитровия битурбо осмак. Програмата за подсилване на Wheelsandmore започва с Mercedes-AMG GLE 53. Новият блок за управление на двигателя ще позволи достигане на 510 конски сили и 620 Нм въртящ момент от трилитровия турбо шестак.

Увеличението спрямо стандартния кросоувър е 75 конски сили и 100 Нм, а цената за доработката е 2 500 евро. В допълнение, всъдеходът получава 22-инчови или 24-инчови джанти и гуми с нисък профил Vredestein. Много по-любопитна е доработката на флагманския Mercedes-AMG GLE 63/GLE 63 S, който може да се тунингова в четири различни версии.

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

На първото ниво се променя само софтуерът. Новият софтуер позволява увеличаване на мощността до 680 конски сили за GLE 63 и до 700 конски сили за GLE 63 S. Въртящият момент и в двата случая ще се увеличи до 970 Нм. Цената на тази доработка е 2 200 евро. Второто ниво е чип настройка на двигателя, преконфигуриране на турбокомпресорите, инсталиране на спортни катализатори и премахване на ограничителя на скоростта.

След тези интервенции мощността нараства до 800 конски сили, а въртящият момент - до 1 040 Нм. Максималната скорост е 320 километра в час, а цената - 16 806 евро. Третото ниво е идентично с второто, но вместо стандартните турбокомпресори се инсталират персонализирани "охлюви" и трансмисията е подобрена. Резултатът е 860 конски сили и 1 150 Нм въртящ момент. Цената е 31 092 евро.

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

На последния, четвърти етап на доработки, към всички горепосочени промени се добавя нова горивна система, а нестандартните турбини се преконфигурират още повече в интерес на работата. Така мощността се повишава до 920 конски сили със същата тяга от 1 150 Нм. Тази доработка обаче съвсем не е евтина. Китът Stage IV струва 42 066 евро, тоест за стимулацията ще трябва да платите една трета от цената на нов Mercedes-AMG GLE 63.

От Wheelsandmore не разкриват колко ще се подобри динамиката на ускорението на кросоувъра след настройката от четвърто ниво. По-късно инженерите на германското студио планират да предложат и персонализирана изпускателна система Capristo за Mercedes-AMG GLE, както и софтуер за управление за регулиране на въздушното окачване от смартфон.

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 моунстър

    34 19 Отговор
    БМВ и Ауди ще изглеждат като саката нива, в сравнение с това чудовище!
  • 4 сектант

    10 9 Отговор
    трябва да закарам корееца бате и дачията на жената при тия пичове. кой знае какви чудеса ще измислят щом от този слаб автомобил са направили бегачка

    Коментиран от #8

  • 5 Гост

    20 26 Отговор
    И? Кому е нужно?! Безсмислено хвърлен труд и средства! Да бяха ги хвърлили за нещо по-полезно за човечеството, за здравеопазване - например за нов уред за ранно диагностициране на някое заболяване....

    Коментиран от #9

  • 6 Bmw

    25 16 Отговор
    Защо ги помпат тия кашони не ми е ясно.

    Коментиран от #15, #21

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Ами сигурно ще ги направят с вертикално излитане и тогава ще можеш да ги изправяш на задни копита!
  • 9 ссссс

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Нещо си мръднал с главата ми се струва...
  • 10 гост

    6 1 Отговор
    Виждал съм една карикатура на Александър Бежков от 1946. Нане и Вуте и над тях моделът на атома. От долу е текстът: "Е па с това ли че ореме сега?" Мисля, че същото се отнася и за тази кола.

    Коментиран от #14

  • 11 Един

    9 1 Отговор
    Правят ги защото са немци и МОГАТ! А иначе гроздето е кисело!
  • 12 Komapak

    0 2 Отговор
    Wheelsandmore правят тунинг и на Астън Мартин, Бентли и макларън. Макларън ми хареса доста повече от мерцедес...
  • 13 Booking

    0 3 Отговор
    Не се надъхвайте друзя , спокойно Само след 200 000 км при некачествено каране, греене и скапано масло ще купувате нова турбина. Това е направено да му пръснете **** за едни 150 000 и после едни 10 хилки за освежаване :D :D
  • 14 един от стадото

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    и още една от него. По радиоточката; Забранява се на България да прави атомна бомба. От долу Бай Ганьо;; Ей, тъкмо бях заложил калъпа
  • 15 пари

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Bmw":

    За пари капиталистът е готов да ти продаде въже, с което да го обесиш, при това ще го обесиш с неговото информирано съгласие. Но само ако не искаш ти да си обесеният.
  • 16 1320

    0 0 Отговор
    Какво казва по случая оная, Грета дето са и откраднали детството?
    Лицемери с двойни стандарти!
  • 17 един

    2 3 Отговор
    Колко да са безумни 920 коня? Джон Хенеси в Тексас, от сума време форсира ве-осмаци до 1000 коня. Ковани бутала, всичко кат си требе.
    Немците , колкото и да се напъват - не могат да стигнат американците в силовия тунинг. Немеца прави безумно скъпи таралясници , да обира парите на глупаците. Всеки който не е комплексар и си прави елементарна сметка , никога не би купил немска кола. Ако някой не си прави сметка на парите, или ги е откраднал , или е безнадежден комплексар.
  • 18 един

    2 3 Отговор
    И още нещо - тоя Мерцедес е удължение на пишката - нищо друго. Никакъв смисъл няма от него - единствено пишкоудължител .
  • 19 двама

    1 0 Отговор
    Колко"Бенца"си имал?А този кога го пробва?

    Коментиран от #20

  • 20 един

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "двама":

    Не съм имал и не ми трябва. Карам Тойота на 4 години, за толкова имам пари. Ако имам някога повече пари, никога няма да избера немски премиум. Няма никъф смисъл. Със същите пари - супер японска или американска кола се взема. Не казвам ,че са боклуци немските- просто са много надценени и трябва да си объркан ,че да дадеш толкова пари. Нооо, всеки си има вкус. Или комплекси , по-скоро.

    Коментиран от #22

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 двама

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "един":

    Много клишета-"пишки","комплекси"...Явно още растеш.Пожелавам ти да си комплексар с"Бенц".Иначе в семейството караме"Тойота"и "Мерцедес".Добре си се ориентирал.Успех!