10 Август, 2020 12:35 9 081 24

Казваме сбогом на три модела на Mitsubishi още през септември

  • mitsubishi-
  • outlander-
  • asx-
  • eclipse cross

Японската марка ще спре да доставя ключови модели за Европа

Казваме сбогом на три модела на Mitsubishi още през септември - 1

Това решение може да удари тежко дилърите, но то е факт и гласи, че Mitsubishi ще спре да доставя ключови модели за Европа. Информацията е на анонимен високопоставен източник от компанията, който е споделил новината с Automotive News Europe. Миналия месец бе разкрито, че Mitsubishi замразява стартирането на нови модели в Европа за неопределено време като част от намаляване на разходите. Сега се оказа, че това ще се случи в началото на есента.

"Заедно с Outlander компанията ще спре да доставя кросоувърите ASX и Eclipse Cross до Европа през следващия месец", заявява анонимният източник от компанията. Заедно тези модели представляват 64 процента от общите продажби на Mitsubishi (53 242 автомобила) през първите шест месеца на 2020 г. В същото време доставките на моделите Space Star/Mirage (най-продаваният модел в Европа) и пикапът L200 се очаква да продължат до края на 2021 година.

„Невъзможно е да се прави бизнес без кросоувъри. Дилърите няма да могат да оцелеят при продажбите на малки коли и L200 “, добавя източникът. Явно обаче плановете на компанията се променят, защото наскоро Mitsubishi разкри планове за нови автомобили на американския пазар. Компанията обеща, че до второто тримесечие на 2021 г. те ще представят няколко актуализирани модела и следващото поколение Outlander.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 vukadin

    73 9 Отговор
    Заради еврогейски и джендърски псевдо-еконорми и изисквания, ще затрият целия автопазар и ще лишат хората от нормални коли. Ще останат само еднодневки, миксери и скапани електронни коптори.

    Коментиран от #4

  • 2 jap

    54 10 Отговор
    Вероятно Мицубиши подобно на Инфинити и Дайхацу ще напусне Европа заради слабо търсене.Жалко защото тази марка е една от малкото които не промениха високото качество и надеждността си в годините.
  • 3 EU targovec

    65 5 Отговор
    Айде народе на европейските коли. Днес на оферта- БМВ, 7 серия, мотор 650 кубика с 180 к.с. След пробег от 25000 км мотора е на салата. Цена за баламурниците 250000 EUR.

    Другата ни оферта: електрическа китайска кола, цена 35000 EUR. Лятото тръгвате на море 4 членно семейство, с багаж за морето, пуснати фарове (щото задължително), пуснат климатик (щото жега)- някъде след Ихтиман батерията е на 0 и вие се чудите къде да я заредите за 16 часа.

    Коментиран от #5, #7

  • 4 Госあ

    36 3 Отговор

    До коментар #1 от "vukadin":

    За съжаление, точно това ще стане. И на всичкото отгоре ще си унищожат собственото автомобилостроене. А еднодневките са екологична катастрофа. Това май не е ясно само на алчните калинки от ЕП.
  • 5 Слънце

    25 2 Отговор

    До коментар #3 от "EU targovec":

    Абсолютно вярно. Постепенно обръщане на резбата съчетавано с ограничаване на свободата на придвижване.
  • 6 Айде айде

    4 31 Отговор
    Всички само хейтвате. С електрически коли не е проблем е Европа, само в страни от третия свят е проблем. Разстояние до морето се взима даже и с един пълен заряд. Или с най-много едно дозареждане, стига да сте с вярната кола!
  • 7 Ти пък

    21 2 Отговор

    До коментар #3 от "EU targovec":

    изкаралите 25000 ще са ''милионници'' а в масовия случай маслото се сменя в комплект с двигателя.
  • 8 муци буши

    10 20 Отговор
    Не е голяма загуба.

    Коментиран от #9

  • 9 Прав си

    29 4 Отговор

    До коментар #8 от "муци буши":

    да караш Мицубиши означава,че качеството и надеждността са нещата на които държиш но за ''играчи'' като теб са вехтите Е60-тки с доказан имидж в панелните комплекси.

    Коментиран от #10, #14

  • 10 Е201

    4 15 Отговор

    До коментар #9 от "Прав си":

    Ръждата направо се лющи от великия автомобил.
  • 11 един от стадото

    12 3 Отговор
    Митсубиши отдавна трябваше да напусне тоя ке неф Европа
  • 12 Ввв

    5 20 Отговор
    Тея и коли ли правели още бе,смеххх
  • 13 hphphp

    14 1 Отговор
    Светът върви към надуваеми кукли и безалкохолна бира! Жалко за всичко истинско!!!
  • 14 qwerty

    13 1 Отговор

    До коментар #9 от "Прав си":

    за 6 години с паджеро 3 само консумативи, включително дискове и накладки + г
    масла и гориво. накъдето и да тръгнеш - знаеш, че ще стигнеш. ръжда не съм забелязал. проблема е с тези евро-категории, на джапанките не им се занимава, защото е по-лесно да пренасочиш доставките за л. америра, африка, азия и австралия

    Коментиран от #16

  • 15 Албрехт Дюрер

    7 0 Отговор
    Въпросът е КОГА ще кажем СБОГОМ на байганьовския модел на Борисов !
  • 16 Основните

    15 1 Отговор

    До коментар #14 от "qwerty":

    пазари за японските автомобили са далече от Европа а продажбите им на "стария континент" са по 3-4% от общия им дял така,че вместо да разработват модели за слаб пазар им е по лесно и изгодно просто да го напуснат.Европа е обсебена предимно от VAG сектата и въпреки,че качеството на "продуктите" им е катастрофално намират начини да ги пробутват на заблудените си клиенти.

    Коментиран от #17, #20

  • 17 123

    4 11 Отговор

    До коментар #16 от "Основните":

    Значи няколко милиона потребители годишно са заблудени клиенти? Или пък един от световните лидери произвежда продукция която е боклук, че на всичкото отгоре и я продава на печалба? Пазара сам говори за себе си! А секта по принцип се използва за групи със сериозно различие от останалите. Та, в нашия случай секта са по скоро потребителите на Митсубиши, сравнение със тези на ФВ! И кой си ти, че да определяш качествоно на един продукт, сравнен със подобен избран от друг потребител? Мойто е дъ бест, другото е шит? Да бе....

    Коментиран от #18

  • 18 qwerty

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "123":

    лично аз няма да нарека любителите на дадени марки автомобили сектанти, освн Сектанта от форума 😂. Все пак наостина в Европа с тези регулации лека- полека започнаха да отблъскват по-малките и средни призводители на автомобили. в случая с Мицу можи би роля имат и акционерите? същото се е случило и с пежо в средата на 90-те. в щатите: дотогава са се внасяли различни модели пежо в щатите, но след корпоративни сливания те се отказват от този пазар и го оставят на нисан/инфинити, но все още там може да се срещнат 405-ци.
  • 19 Съдията Дред

    0 0 Отговор
    То и без това си е риск японския автомобил.Вярно , здрави са, но ако те ударят, чакаш понякога месеци за части. Между впрочем и с корейските го има този проблем. Това , разбира се, е за застрахованите по Каско автомобили. Новият внос го изчукват по гаражите.
  • 20 Бай Ламби

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Основните":

    Карам Пасат 8 закупен нов през 2015г. и Мицубиши Л200 2013г.И с двете коли нямам никакви проблеми.Пасата досега само масла и филтри съм сменял при дилъра на VW от който съм го закупил.Та да те питам, ти от къде разбра че VAG са с катастрофално качество, каква кола на VAG си карал та знаеш за качеството им?

    Коментиран от #22

  • 21 Да си ходят

    0 2 Отговор
    И хич да не се връщат
  • 22 ччяя

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Бай Ламби":

    Покарай ги още 8-10 год. и ще разбереш каква е разликата между немското и японското качество!За 5-6год. екплоатация всички коли с малки изключения не създават проблеми на собсвениците си.

    Коментиран от #23

  • 23 Бай Ламби

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "ччяя":

    Не мисля да ги крам още 8-10 години, че да видя коя е по качествена, а ди си купя нови.Не виждам нещо нормално да караш кола ежедневно която е на 20 години.Има един термин "стареене на материала", така че колкото и да е качествена една кола, като стане на 20г. си е рискова.
  • 24 Пламен

    0 0 Отговор
    Колеги, прочетете и статията, която излиза в малко каре под основната снимка, втората статия: "Как Renault, Nissan и Mitsubishi си разделиха света". Дали пък, там не е "заровено кучето", а?!