Мощността на стандартния V8 битурбо е увеличена от 585 на 940 конски сили, в резултат на което SUV-то може да ускори от място до 100 км/ч само 3.6 секунди. По този показател, доработената G-Klasse може да се сравни например с Ferrari Enzo или с Porsche 911 Carrera S.
За да бъдат достигнати тези върхови за динамиката нива мощността на двигателя е увеличена благодарение на система за впръскване на метанол, инсталиране на по-големи турбокомпресори, пренастройка на всмукателните и охлаждащите системи и на управляващият електронен блок.
След всички тези промени всъдеходът става с 355 конски сили по-мощен от най-наточената заводска версия AMG G 63 и ускорява с почти секунда по-бързо от 0 до 100. Максималната скорост на доработката е 280 километра в час. Външно всъдеходът с 940 к.с. може да се различи от AMG G 63 по няколко основни детайла.
Това са видоизменен преден капак с два нови въздухозаборника, допълнителни светлини и спойлер на покрива, модернизирани изпускателни тръби и карбон-керамични спирачни дискове. Тунинг специалистите от Posaidon, извършили доработката все още не са разкрили цената на G-класата с характеристики на суперкар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Не са много хубави
Коментиран от #6, #8
11:13 14.08.2020
2 vukadin
11:26 14.08.2020
3 Смисъл
11:48 14.08.2020
4 А бе
12:09 14.08.2020
5 Plameni
21:54 14.08.2020
6 Абе да ти кажа
До коментар #1 от "Не са много хубави":
Абе да ти кажа тука в софия не са и много рядки G63 и редовно се срещат Брабуси които са подобни на тоя от статията22:28 14.08.2020
7 Баровеца-СФ
00:07 15.08.2020
8 Даже да ти кажа се прекалено много в наш
До коментар #1 от "Не са много хубави":
Даже да ти кажа са прекалено много за нашата държава. Всеки ден виждам поне 10_15 и скромни 2 броя brabus700- 900 коня07:42 15.08.2020