Last news in Fakti

17 Август, 2020 18:21 21 149 85

ТОП-3 на колите с най-голям пробег в света

  • пробег-
  • рекорд-
  • автомобили
ТОП-3 на колите с най-голям пробег в света - 1

Милион километра пробег вече е мечта за всеки автомобил. Има обаче машини от миналото, за които това дори не е постижение. Един от най-известните в мрежата многомилионници е комбито на Mercedes-Benz 124, за което сме ви разказвали подробно и което е с пробег от над 2 милиона километра. Но и това съвсем не е рекордна цифра. Сега решихме да ви запознаем с първите три коли с най-голям пробег в света, за които също сме писали поотделно.

3-то място - Volkswagen Beetle

ТОП-3 на колите с най-голям пробег в света

"Костенурката" е известна със своята простота и неразрушимост. Потвърждение за това дори е записано в Книгата на рекордите на Гинес през 1993 година. Става дума за екземпляр от Volkswagen Beetle, произведен през 1963 година, който е с пробег от 2 320 744 километра

2-ро място - Mercedes-Benz 200D 

ТОП-3 на колите с най-голям пробег в света

Гръцкият таксиметров Mercedes-Benz 200D от 1976 г. на Грегориос Сачинидис изминава 4,5 милиона километра за 23 години. Сега дизеловият Mercedes е в музея на марката в Щутгарт, а Грегориос получи нов Mercedes C-Klasse през 2004 г. като награда.

1-во място - Volvo P1800

ТОП-3 на колите с най-голям пробег в света

Този автомобил е произведен през 1966 година и е собственост на американецът Гордън. Той решава да купи Volvo-то P1800 още през 1966 г. Оттогава той не е сменял колата, като с нея вече е преодолял прага от пет милиона километра! Гордън вече няколко пъти е актуализира постиженията си в Книгата на рекордите на Гинес, а освен това американецът продължава да използва автомобила, карайки го по 200 км до и от работа всеки ден. Тайната на успеха според него е в качественото и навременното обслужване.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 42 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ААА

    119 53 Отговор
    Къде са сега разбирачите, които обясняват, че най-надеждни били японските, А? И трите са европейски, А? Някой, нещо, А?

    Коментиран от #4, #6, #15, #45

  • 2 Румен

    34 57 Отговор
    Ей,ААА ти си глупак, и разгеле си чел само една книга в живота. И тя е менюто на някоя кръчма . Айде у лево за кремче
  • 3 Петър Манев

    75 34 Отговор
    От 18г имам шкода октавия 1.9ТDI 4x4 101 коня купена чисто нова,през 2007г я направих такси вече е на почти 900хил..Мотора не е отварян.За мен това е еталон за качество...

    Коментиран от #7

  • 4 Карам само японски

    51 17 Отговор

    До коментар #1 от "ААА":

    Автомобили от 21год.главно мазда и хонда бензинови...Нямат чупене...

    Коментиран от #34, #37

  • 5 Реалист

    73 1 Отговор
    Това са истински автомобили правени от за хората
  • 6 Госあ

    33 21 Отговор

    До коментар #1 от "ААА":

    Аз имам нещо да кажа. Ама си куха лейка, А ? 😆

    Коментиран от #12

  • 7 Той

    33 12 Отговор

    До коментар #3 от "Петър Манев":

    И аз имах Шкода Октавия, дизел, 2015 г. я продадох на 600 000 км. Допреди 2 години още я караше човека. Никакви сериозни ремонти не бях правил до продажбата й.

    Коментиран от #23, #36

  • 8 галъп райчевнешънъл

    18 29 Отговор
    Тюх, язък! Аз си помислих, че 1 ЗАЗ 965, 2 Москвич2140 и 3 Жигули 2101.
  • 9 Шофер

    41 10 Отговор
    Интересно как на бръмбара са му отчели два и нещо милиона километра, а километражът му е с шест цифри? Поне моят - от 1976 година - е с такъв!?!?

    Коментиран от #18, #33

  • 10 qwerty

    76 3 Отговор
    SPAM: Когато автомобилите се правеха от инженери, а не от счетоводители, какви времена бяха :)

    Коментиран от #85

  • 11 jap

    18 23 Отговор
    Мерцедеса не е невъзможно да е достигнал такъв пробег без двигателя да е ремонтиран или сменян предвид факта,че е бил и такси.Вероятно всеки ден е пален и гасен по сто пъти и е работил хиляди часове на празен ход в задръствания което ме кара да се съмнявам,че така може да достигне тези километри в оригинално състояние.

    Коментиран от #19

  • 12 Алфа Вълкът

    22 14 Отговор

    До коментар #6 от "Госあ":

    А бе що вашият джапанец Шинджо ли е, Минджо ли е, се вози на Мерцедес?

    Коментиран от #13, #14

  • 13 123

    14 0 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Вълкът":

    Щото е снобар😀 Майтапя се, естествено!
  • 14 Госあ

    30 16 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Вълкът":

    Отговорил съм моето момче. Понеже много любопитни има. Само Императорите се возят в японски автомобили. По низшите прослойки - в немски. 😉

    Коментиран от #28

  • 15 Гост 2

    48 5 Отговор

    До коментар #1 от "ААА":

    Ама ти наистина си куха лейка ... щом сравняваш производство от преди 20 и повече години със сегашното производство ! С всички стоки е така : например аз имам телевизор JVC от 1993 г. , който още работи ! Кой телевизор от произвежданите сега ще издържи толкова - НИКОЙ ! Така че всичко , което се произвежда днес е с много по ниско качество от по старото производство !

    Коментиран от #17

  • 16 Бобо

    10 7 Отговор
    Само меркедек
  • 17 Komapak

    20 21 Отговор

    До коментар #15 от "Гост 2":

    JVC е синоним на ниско качество за мен. Преди 20г си купих уредба. Когато и да я изхвърлиш все ще е късно. В гаранция престоя около 3 месеца по сервизите. Отделно извънгаранционно маса пари съм дал. Колкото до Волвото. Красиво и здраво. Това е истината. Шведите заслужено водят класацията.

    Коментиран от #20

  • 18 АбВ

    18 3 Отговор

    До коментар #9 от "Шофер":

    Някои автомобили имат сервизна история и се вписва всичко,което се извършва по а-ла и на колко километра. От няколко г. и в Бг се вписват км при ГТП.
  • 19 Бъркаш се

    67 0 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Старите мотори на Мерцедес са доста здрави! А двигателите на такситата издържат повече километри (естествено при добра поддръжка) поради причина, че двигателя почти не се гаси и така мотора не пали на студено, което е най-голямото износване на ДВГ. Такситата вървят винаги със загрял мотор, което води до ниско износване. Палене зимно време, каране само до работа на 5 километра и обратно, скапва мотора много по-бързо.

    Коментиран от #53

  • 20 Гост 2

    18 2 Отговор

    До коментар #17 от "Komapak":

    Това , че си ударил греда с определена марка не е критерий за цялостно заключение за марката ( предполагам , разбираш това , или пък не ? ) По тази логика и аз мога да пиша , че Волво не струва , защото при моята кола се е появил някакъв дефект ... Просто е тъпо да се разсъждава по този начин .

    Коментиран от #42

  • 21 гост

    27 6 Отговор
    За бръмбара съм чел някъде в чужди сайтове,че му се сменял двигателя 7 пъти!!!!!Скоростна кутия 3 пъти и още сума ти резервни части!

    Коментиран от #27

  • 22 123

    40 2 Отговор
    Колеги, то и навремето Ромиката или Адидаса където се правеше в Благоевград, издържаха по 10 години на краката, че и повече! Ама сега дали ще си купите Ромика, или ще си вземете Еър макс, ако имате кинти, де,а? От деситилетия сме станали консуматорско общество, в което не е важно какво можеш да си позволиш, а какво си си купил, и постнал във Фейса! Производителите това го знаят и определят по този начин пазара! Колкото повече покупки, толкова повече производство, толкова повече обръщение на парите, ш те така, колело майка! Прост принцип на пазарна икономика!

    Коментиран от #24, #29, #38

  • 23 1111

    18 0 Отговор

    До коментар #7 от "Той":

    А като я продаде 600000 ли пишеше на километража ?

    Коментиран от #25

  • 24 Гост 2

    20 0 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Еми и аз се опитвам да обясня на някои , че днешното производство няма нищо общо като качество в сравнение с производството от преди 20 и повече години , но явно не всеки разбира това ...

    Коментиран от #30

  • 25 един от стадото

    25 1 Отговор

    До коментар #23 от "1111":

    като е за панаира я превърта напред, като е за пазара я превърта назад

    Коментиран от #35

  • 26 фен

    16 4 Отговор
    А Теслъта що я няма в класацията? госта нищо не казва!Кога ще изкара електромобил 5 млн.км? Колко пъти ще сменя батерии?
  • 27 дизела

    6 0 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Абе ти неграмотен ли си?
  • 28 един от стадото

    17 5 Отговор

    До коментар #14 от "Госあ":

    колата на императора на Япония- Toyota Sentury

    Коментиран от #39

  • 29 един от стадото

    10 1 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    кой разбрал, разбрал. Що се хАби толкова много

    Коментиран от #31

  • 30 123

    8 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гост 2":

    😀 Със всичко е така, дори и с политиката! Я си представи че Бойко беше супер, какво щяха да правят всички останали в опозиция? А техните фенове? Ако спрем да консумираме, рано или късно пазара няма да има клиенти, и ще стане......, глад!
  • 31 123

    10 0 Отговор

    До коментар #29 от "един от стадото":

    Е нали Баце го каза, на простия ум не може да набиеш! Ама аз съм от старата школа, винаги пробвам с убеждение първо😀

    Коментиран от #32

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Алфа Чакал

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Карам само японски":

    Маздите не гният ли
  • 35 Алфа Чакал

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "един от стадото":

    Яко е и много точно
  • 36 Бай Стою касапина

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Той":

    Само да те питам коя година е шкодата, щото доста подвеждащо си го написал?
  • 37 Имам Мазда 6

    22 3 Отговор

    До коментар #4 от "Карам само японски":

    Вярно е, че няма чупене. Няма време да се счупи защото много бързо гние. Мазда е рекордьор по скорост на корозията. Няма друга такава марка. Опелът и дори старите руски машини могат да и дишат праха.
  • 38 Госあ

    9 0 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Ами пазарна економистика. Сега ще спасяват планетата с електрокари с живот по 5г. Друго питам няколко пъти, как така когато продукцията имаше дълъг срок на експлоатация (най влажния компонент за устойчиво развитие) имаше икономика и стандарт....

    Коментиран от #41

  • 39 Така е

    13 2 Отговор

    До коментар #28 от "един от стадото":

    И колата на императора на България - Тойота Секуоя!
  • 40 Госあ

    8 1 Отговор
    Понеже гледам че трите А много лайкове е събрал, поинтересувайте се за брандовете с най дълъг пробег средно. А не вземайте за извадка три автомобила със съответната подръжка, щото може да се окажат аутлеари. Не че казвам, че са лоши. Но наистина, специално за костенурката, много добре знам как непрекъснато се поправя но е изключително проста. Не че е лошо де. Ако зависи от мен, само костенурки ще се карат и то само в определени случаи. Тоест всеки ще има,но не винаги ще може да я кара 🤗
  • 41 123

    10 0 Отговор

    До коментар #38 от "Госあ":

    Има праг на насищане. Когато бъде доснигнат, ако стоката е качествена и със дълъг срок на експлоатация, пазара просто спира! Освен в случайте, когато ти предлагат по добра опаковка на по добра цена! И когато това съпоставено с доходите ти е 'нищо', кой го интересува? А, има и друго, сега има всякакви модели и цветове каквото се сетиш, номера е да го поискаш, а дали ти трябва? Мода, Фейсбук, его, ....
  • 42 Komapak

    10 1 Отговор

    До коментар #20 от "Гост 2":

    Веднъж като се опариш после много внимаваш. Не мога да преброя колко опела съм имал, но за парите за които съм ги взимал нищо лошо не мога да кажа. Дори ръжда нямаше време да избие😂😂😂 Е.... Бяхме млади. И едно Волво комби съм имал. 350 кг товар на тавана редовно поемаше. Почти никаква поддръжка, само консумативи. Не мога да кандидатствам за рекорди понеже километража му така или иначе не работеше. Не знам за новите, но старото Волво е машина!
  • 43 Кракра

    5 3 Отговор
    Основният въпрос е какви части са сменяни и колко често се е случвало това. Имам чувството, че по тези автомобили няма нито една част, която да е оригинална.

    Коментиран от #47

  • 44 Алфа Ромео

    7 0 Отговор
    Волвото е много готино!
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Бачо Киро

    7 0 Отговор

    До коментар #43 от "Кракра":

    Естествено, че са поддържани, сменяни, просто са в движение. Ако някой си мисли, че на тези коли им е сменяно само маслото, филтрите и гумите, значи е много наивен. Сменяно е и то не веднъж, което е напълно нормално.
  • 48 Пернишки ГоУфър

    6 2 Отговор
    Гоуф 1 купен нов внос на 500 000 км от баба германка, на 1 000 000 му смених биелетка, ремъче и масълце, а на 2 000 000км ми го изкупиха заради акумулатора от Тесла , за да видят от къде още държи ток
  • 49 гост

    3 9 Отговор
    На някой поне мина ли му през междуушието да се запита КОЛКО струват тия милиони км на тия коли ?? Само смяната на масла , което дори за тоя Мерцедес ПРОИЗВОДИТЕЛЯ дава да е през 5 000 км е 900 (деветстотин) пъти и струва поне тройно цената на целия автомобил !! За горивото няма да смятам , че ще излезе , че бензиностанцията , където е зареждал трябва да му купи на гърка или американеца къща за няколко милиона !! И на какво се радвате в крайна сметка , на собствената си глупост и това , че не са ви научили да съберете 2+2 !!!!

    Коментиран от #50, #55, #56, #57

  • 50 гост

    1 8 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Та за трудно вдяващите , които явно са повечето петролофилчета тук , какво аджеба са спечелили или спестили тия хора от това , че са карали 30-40 години тези коли , като за платили поне 50 пъти да не кажа 100 повече пари за "обслужване" и гориво от цената на нов автомобил ?? Със същите тия пари ако караха само с 4-5 % по-малко км са могли да си купуват нов автомобил на всеки 5 години !! Което и правят повечето нормални хора !

    Коментиран от #51

  • 51 Plameni

    7 0 Отговор

    До коментар #50 от "гост":

    Явно не си имал автомобил , да не говорим за Тесла. Обезценката на нов автомобил къде я забравяш

    Коментиран от #52

  • 52 гост

    0 7 Отговор

    До коментар #51 от "Plameni":

    Извинявай , пак ви надцених , вие не 2+2 , 1+1 не можете да сметнете , всъщност даже думата смятане ви е пълна мъгла !! Карайте си кошниците със здраве , ще се намери кой да ви вкара в пътя със закони , друг начин за такива де... ли няма !!

    Коментиран от #54, #76

  • 53 Българин

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Бъркаш се":

    Така е колега. Само ще добавя едно палене и гасене на дизелов двигател се равнява на 10 часа работа на топъл мотор..като износване...
  • 54 Plameni

    7 1 Отговор

    До коментар #52 от "гост":

    Извинявай, още ли караш колата на съседа? Не че нещо, ама преди време беше споделил , че нямаш автомобил. Да сменяш на всеки 5
    години автомобил и да губиш средно 70% от стойността не знам колкоще ти е изгодно Има класации в които закупуването на нов автомобил се смята за най-неизгодна инвестиция
  • 55 фен

    5 0 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    А ти сметна ли колко е спестил от цената на автомобилите ако ги сменяше на 5 години?Човека е карал само един автомобил.Със всяка следваща покупка се набутваш.А и поддръжката на един автомобил не е скъпа.Човека е бил явно от по бедните хора.
    Ти си оня математика дето 5 г. Х 20% обезценка е 0.
  • 56 дизела

    6 0 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Ако зареждаш Теслъта на бърза зарядна станция да не ти излиза по евтино? Пресметни си колко пари подаряваш на Мъск за колата и колко за скъпия ток? А да ти математика с обезценката!
  • 57 Кракра

    5 0 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Има резон в това, което казваш, но да направим и обратната сметка - да приемем, че гъркът, който е навъртял 4.5 милиона км с мерцедеса за 23 години, за същия период и пробег е купил 9 чисто нови коли и ги е карал по 3 години и 500 000 километра (грубо). На 500 000 цената на един 3-годишен мерцедес е наполовина на новия, ако не и по-малко. И пак си иска обслужване - масла, филтри, ремъци, ролки, гуми. Като теглиш чертата с 9 нови коли с 500 000 км пробег и обсужване, не съм много убеден, че сметката се връзва.

    Коментиран от #58, #59

  • 58 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #57 от "Кракра":

    Ами защото пропускаш една малка , но важна част !! Казах ако са карали с 5% ПО-МАЛКО !! Та как ще излезе тогава сметката , 4,5 милиона км със среден разход за тоя Мерцедес 7 , което е доста оптимистично за градско такси , ама карай , са 315 000 литра или по 1,5 евро цена в Гърция 472 500 евро !! Останалото "обслужване" е минимум 30% от тая сума , всъщност много повече , ама пак хайде , станаха 614 250 !! Данъците и застраховките са още поне 50% от тия пари и със сигурност много по-големи от на нов автомобил !! Станаха 921 375 !! Оперативния лизинг на такъв Мерцедес е 350-400 евро на месец или за 23 години 110 400 и караш постоянно нова кола в гаранция без други разходи и разправии и половината сума ще я избиеш само от по-ниски данъци и застраховки , щото сега тоя Мерцедес даже няма да го пуснат да влезе в по-голям град !! И какво излезе накрая , че цената на постоянно нова кола е горе долу 10% от цената която ще платиш за останалото за това време !!! Ама ти ще спестяваш от нея , а не от останалите 90% които могат да паднат в ПЪТИ при електромобил , ама много пъти ??? Е тая "логика" как се връзва ??

    Коментиран от #60, #62

  • 59 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #57 от "Кракра":

    Пак да поясня , след въвеждането на Евро 1 , което трябваше да стане всъщност много по-рано , да караш 20 и кусур годишна кола за такси е просто забранено , даже за половината от тия години , а и в Гърция и останалата Европа не съм виждал повече от 5 годишно такси , да не говоря , че в някои страни вече половината са електромобили!! Сигурно са глупави !! За другия , американеца , още по-зле !! 200 км всеки божи ден са минимум 3 часа шофиране !! Тоя човек е или мазохист или толкова самотен , че се чуди къде да си убие времето и здравето , щото толкова шофиране със сигурност му разказва играта !! Всеки лекар ще ти каже , че над 30 000 км годишно са вредни и не случайно няма тираджия без 2-3 хронични болести !! Със най-много 30% от парите дадени за колата и главно горивото и "обслужването" е можел да си купи къща на 5-10 км от работата и всичко да приключи !!! Та толкова за "милионниците" !!
  • 60 фен

    7 0 Отговор

    До коментар #58 от "гост":

    Цар си на стъкмистиката.Преди 20 г цената на горивото не е била 1.5€. Мерцедес е скъпа кола и оперативния лизинг излиза доста повече.Обслужването не е толкова скъпо колкото си писал.Щом хората са решили да си карат колите дълго кой си ти да им даваш акъл?Пропуснал си само да предложиш да си купи Тесла и да продава ток.

    Коментиран от #61

  • 61 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #60 от "фен":

    Хората са "решили" да си карат колите 1976 година !!!!!!!!!! Това пропусна ли го или е твърде неудобно ?? Да , горивото не е било 1,5 евро , но и Мерцедеса е бил 10-11 000 МАРКИ !!!! Така че съотношението е същото , че и по-зле !! Има един куп изследвания в любимите ти немски списания , в които се казва , че средния германец без да навърта милиони км , а само средно 15-20 000 , дава за работния си живот от 35-40 години около 600-650 000 евро за автомобил , от които цената на колата или по-точно колите е не повече от 20 % или 120 000 евро , останалите са гориво , обслужване , данъци и застраховки !!! И затова 50% от богатите немци нямат , никога не са имали и няма да имат личен автомобил !! Ама трябва да не си заслепен петролофил , за да видиш фактите !!

    Коментиран от #63, #64, #82

  • 62 Кракра

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "гост":

    Сметката за горивото е една и съща, независимо дали караш нова или стара кола. Тъй че оттук спестявания няма. Оперативният лизинг също има ограничения. Ако навърташ по 150 - 170 000 на година, гаранцията ти ще е приключила след има-няма 15 месеца или 200 000 километра, оттам нататък цялата поддръжка до 500 000 километра пробег си е за твоя сметка.
  • 63 фен

    5 0 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    И колко са богатите немци? 5% или по малко?Тези от статията богати ли ти изглеждат?Да не би да смяташ че в Германия всички карат нови коли на 5 г.?Всеки кара кола според възможностите си.

    Коментиран от #65

  • 64 дизела

    3 0 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    Според твоите сметки излиза че трябва да правиш ремонт всеки ден.Разходите за ремонт и обслужване са нищожни спрямо цената на колата.Разликата в Разходите за горива също не са големи.Литър два повече не е от значение.Най големия разход е цената на колата и обезценката.

    Коментиран от #66, #67

  • 65 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #63 от "фен":

    Богатите немци са всички немци , в кавички ли трябваше да ти го сложа , за да вденеш ?? От ВСИЧКИ НЕМЦИ почти 50% нямат , не са имали и няма да имат личен автомобил !! Така разбра ли го вече или още обяснения трябват ??

    Коментиран от #68, #70

  • 66 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #64 от "дизела":

    Само в неосъществимите ти петролофилски мечти !!! Не ги разправяй тия глупости пред хора , които са дори близко до автобизнеса , че много ще ти се смеят !! Даже няма да се напъвам повече да ти обяснявам , който трябва отдавна знае истината !!

    Коментиран от #83

  • 67 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #64 от "дизела":

    Всъщност може , ако си купиш нова кола и си я гледаш пред панелката без да я караш , тогава цената на колата ще ти е най-големия разход , хахахахха !!!! Във всички останали варианти ядец , ама пълен !!!

    Коментиран от #69, #71

  • 68 teslara's dreams

    5 0 Отговор

    До коментар #65 от "гост":

    Мечти тесларски.Сметките ти не излизат математико!!!!Колкото и да се напъваш не става! Не се напъвай ще ти излязат хемороиди.Карай си Реното и мечтай смело!
  • 69 Димов

    5 0 Отговор

    До коментар #67 от "гост":

    Пак ли ръсиш мозъци н@гльо?
  • 70 дизела

    5 0 Отговор

    До коментар #65 от "гост":

    Май никога не си напускал България?И в Германия има хора които карат коли втора употреба.Малко хора си сменят колите на 5 г.Оперативния лизинг си е 100% загуба.Това е като наем на магазин.Плащаш за ползване без право на придобиване.Финансовия лизинг е по изгоден.Изплащаш за 5 г. придобиваш колата и следващите 5г.караш без да плащаш.Ами ти откъде да знаеш като не си купувал кола на лизинг?

    Коментиран от #73

  • 71 фен

    6 0 Отговор

    До коментар #67 от "гост":

    И да караш колата и да стои пред блока все същото.Обезценката си върви.Кола се купува за да се ползва.

    Коментиран от #74

  • 72 На тоя фон

    8 0 Отговор
    И трите коли са произведени преди 30,40 и повече години. Сега такова производство няма - 10 г. в най-добрия случай и започва разпад. На тоя фон и Москвичите,и Ладите ми изглеждат като здрави коли. По-екологично е да караш една кола 30 години вместо да смениш 4-5 за това време. Производството на 4-5 коли и утилизацията им след това е много по-замърсяващо от изгорелите газове.
  • 73 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #70 от "дизела":

    Браво , браво , хахаха !!! Само така продължавайте в клуба "коне с капаци" !!! Та нали точно на такива се надяват бензинджиите и тези с автосервизите !! Свършите ли вие и те са умрели , хахахах !!!

    Коментиран от #75, #77, #79

  • 74 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #71 от "фен":

    Бреййй , не думай , обезценката вървяла , хахахах !!! А сметките в бензиностанцията , сервиза , общината , застрахователите и т.н. не вървят , а ?? Нали се купувала да се кара ?? Или под кара разбираш 1000 км на месец ?? Щото иначе не става !! Ама карай , ти си знаеш , те и тия дето ги изброих хляб искат да ядат , ами как , хахаххаха !!!!

    Коментиран от #78

  • 75 коне с капаци

    4 0 Отговор

    До коментар #73 от "гост":

    Теб да не те е удрял гръм?Или да спиш с ръка в контакта?Има ли коли и бензиностанции?Има.Щом има ще ги ползвам.Ти си чакай зарядните станции и Теслите.

    Коментиран от #81

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Гост5

    2 1 Отговор

    До коментар #73 от "гост":

    Как е в клуба на мечтателите?
  • 78 Индус от Татарлъ

    3 0 Отговор

    До коментар #74 от "гост":

    Направих си труда да ти прочета флатуленциите, преминаващи на моменти в дефекация и спонтанно възникна един въпрос. Ти улав ли си или спамиш за трафик?

    Коментиран от #80

  • 79 Радев

    3 0 Отговор

    До коментар #73 от "гост":

    На вас електроджендърите кой мислиш че се надява?Африканчето чака да си купиш Тесла за 100 хил.$ а търговците на ток потриват ръце да ти продадат скъп ток на бърза зарядна станция.Щом искаш да караш кола ще плащаш.Ако нямаш пари си купи колело.
  • 80 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #78 от "Индус от Татарлъ":

    И двете
  • 81 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #75 от "коне с капаци":

    Неее гост е падал на главата си!
  • 82 дизела

    5 0 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    По данните които си дал излиза 2 000€ разход за гориво 3 000€ за лизинг и 10 000
    € за обслужване на колата за година.Толкова пари за обслужване при пробег 25-30 000 км?Нещо математиката ти куца!Ааааа да ти си оня математика с обезценката 5 г.X 20% било нула!!!! Хахахах!
  • 83 Владо

    4 0 Отговор

    До коментар #66 от "гост":

    Чета ти всичките коментари и отговори. Няма такъв автомобилен ерудит като тебе, глупост до глупост и нямаш умора. Я сега сметни как няма нужда да ядем нищо друго освен хляб, че иначе живота ни се оскъпявал в пъти. Направи ни/си услуга и не пиши повече тук, ставаш за смях. Супер скучен тип си, дори и скрит зад клавиатурата се виждаш.
  • 84 Компетентен

    1 0 Отговор
    Зачудих се защо няма Дачия тука. 1.5 дизел 68 коня е най-здравия мотор правен някога. Моята Дачия Логан е на 983 000км с тоя мотор и само съм я обслужвал и нищо друго
  • 85 Бмвбмвбмв

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "qwerty":

    Какви инжинери, инженер е този който може да я направи да издържи гаранцията и после да сдаде багажа :D