Last news in Fakti

24 Август, 2020 08:16 26 873 38

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz

  • mercedes-benz-
  • brabus-
  • e v12-
  • продажба

Британският дилър на екзотични автомобили Hexagon Classics търси нов собственик на един от десетте екземпляра Brabus E V12, построени на базата на Mercedes-Benz E-Klasse (W212). Суперседанът, записал името си в Книгата на рекордите "Гинес", струва едва една трета от цената си като нов - £149 500 (€165 891).

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz

Под предния капак на чудовищния Benz работи 6.3-литров V12 с два турбокомпресора, развиващ 800 к.с. и 1 420 Нм. Въртящият момент е ограничен по електронен път на 1 100 Нм и се предава към задните колела през усилена петстепенна автоматична трансмисия и диференциал с повишено триене.

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz

На овалната писта "Нардо" в Италия един от прототипите на E V12 достига скорост от 365.7 км/ч. Официално заявената от Brabus максимална скорост на серийната версия е 370 км/ч.

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz

E V12 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди, а до 200 - за 9.9. Спринтът до 300 км/ч приключва след 23.9 секунди.

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz

Най-бързият седан на Mercedes-Benz има специфичен аеродинамичен пакет от въглеродни нишки, който покрива задните колела и увеличава широчината на автомобила с 36 мм. Монтирани са и 19-цолови колела Monoblock Q.

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz

Като нов E V12 струва почти половин милион евро. Предлаганият от Hexagon Classics автомобил е изминал само 6 600 км.

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz

Продава се най-бързият седан на Mercedes-Benz


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЦЕТО

    34 4 Отговор
    ЕГАТИ
  • 2 ΞLΞVΛTΞ

    27 61 Отговор
    Мерцедес е фирма с богата история.Имат както бързи модели като този тук така и най-бавните седани като еталона за бавнодвижещ се шлеп в човешката история а именно W124 чист дизел.Само немец може да тургне чист дизел на такъв шлеп и да чака да ускори.Изисква се невероятна инженерна НЕмисъл за такъв действително грандиозен проект.

    Коментиран от #10, #14, #24, #28, #34

  • 3 jар

    13 37 Отговор
    Странно защо на кола създадена с идеята да постигне рекорд за скорост са я обзавели с този чалгарски интериор...?

    Коментиран от #6, #7

  • 4 G гит

    15 32 Отговор
    Пернишки голф на газ вдига повече.
  • 5 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    25 15 Отговор
    купуват ги ромки роми с купени книжки мутри мутреци кифли
  • 6 Komapak

    10 17 Отговор

    До коментар #3 от "jар":

    Те толкова си могат 😊

    Коментиран от #22

  • 7 Пацо

    11 2 Отговор

    До коментар #3 от "jар":

    Ти си странен.

    Коментиран от #8

  • 8 Прав си

    17 3 Отговор

    До коментар #7 от "Пацо":

    явно не е нормално това,че не слушам чалга и не се впечатлявам от кожени сепарета.
  • 9 Чук Ундуров

    20 3 Отговор
    Копирали са от ЗАЗ, да му скрият задните гуми
  • 10 Plameni

    21 5 Отговор

    До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Само да ти кажа ,че през 1985г когато започват продажбите на W124 2.0 дизел със 72кс.е имало и други с двулитрови атмосферни двигатели, дори с по-малко конски сили , като Toyota с 69кс., Audi със 71кс и др.. Mercedes също са разполагали с турбо дизел на времето и са поставяли рекорди с тях

    Коментиран от #11, #19, #25

  • 11 ΞLΞVΛTΞ

    6 19 Отговор

    До коментар #10 от "Plameni":

    Немският шлеп пада с много от дизел от същият период на Рено 25 и Ситроен ЦХ.Просто шлепа е тежък и немощен едновременно.Грандиозен инженерен провал ама немците си ги харесват.

    Коментиран от #13, #15

  • 12 Tihomir

    30 4 Отговор
    До ден днешен можеш да видиш все още от теб наречените шлепове на Мерцедес но не и Рено и Ситроен за времето си е бил отново крачка пред всички други останали марки дизели а и само човек като теб би коментирал недостатъците на автомобил който е уникален за модела и времето си и недостъпен за всеки случаен от нас и в същото време да караш Рено 19 което си закупил на старо....
  • 13 хахахаха

    23 2 Отговор

    До коментар #11 от "ΞLΞVΛTΞ":

    лесно е да критикуваш и да плюеш нещо което е записано в историята на многп високо ниво сред тогавашните автомобили но я да видим теоята компания какъв автомобил е създала ?? о да забравих ти си бил зает с плюене по форуми и не си имал време да съдадеш “шедьовър” ... затова сме толкова зле щото само гледаме как да оплюем нещо направено от другите но ние какво правим или сме направили не е важно нали
  • 14 Хлапе

    20 5 Отговор

    До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Не ръси акъл. Тъстът ми е купил от Германия чисто нов 124 през 1992 точно с тоя умрял дизел и се прибрал до БГ като споделяше че колата при 140 км/ч не се е мъчила изобщо по немските магистрали. Откраднали са я след три години и 520 хил.км. Двигателя не е бил пипан за тези над половин милион км със тогавашната бг нафта.

    Коментиран от #17, #23

  • 15 Plameni

    10 3 Отговор

    До коментар #11 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Искаш да кажеш, че Renault 25 с неговите 63 кс.е по - добър от W124 2,0 72 кс който е и по лек ,или Citroën който от 2.5 турбо вади мощност колкото Mercedes от 2.5 атмосверен

    Коментиран от #16

  • 16 ΞLΞVΛTΞ

    10 17 Отговор

    До коментар #15 от "Plameni":

    Не искам да кажа а е доказано.Немският шлеп тежи колкото БТР.И до ден днешен германците не могат да олекотят кола.

    Коментиран от #18, #26, #29

  • 17 ΞLΞVΛTΞ

    7 13 Отговор

    До коментар #14 от "Хлапе":

    Тъстът ти да тръгне нагоре към Витоша с лифта ще стигна по бързо до Алеко.
  • 18 Plameni

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Колко тежи Mercedes W124 2.0 d според теб? Дай пример за по-лека лимузина от неговия клас
  • 19 Чебурашек

    6 9 Отговор

    До коментар #10 от "Plameni":

    Знаеш ли че Тойота тогава имаше по-малко продажби от Талбот.Тойота ги въведоха американските дебили през 90-те преди това никой не знаеше за съществуването на тази изпаднала фирмичка селска.
  • 20 Ганио

    11 1 Отговор
    Интересно 520 хиляди за три години

    Коментиран от #33

  • 21 Шпиндзи

    4 0 Отговор
    Колата се казваше "Black Baron" навремето. Иначе Нардо нали е овална, което създава проблем при достигането на макс. скорост. Този проблем се изразява в 10-15 км/ч
  • 22 Plameni

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "Komapak":

    Де да можеше някой колкото тях.Рекорд след рекорд .То не бяха рекорди с предния модел W 211с по предния W210 ,W 124 с ML , с GLK, с CLS ,с Sкласи с комбита ,седани,награди за най-добра тунинг фирма поне десет години подред Те толкова могат!
  • 23 Тра-ла-ла

    7 0 Отговор

    До коментар #14 от "Хлапе":

    Хлапе, 520 хил. км за три години са приблизително 480 км на ден , включително съботи, недели, празници... Или тъста ти нещо те послъгва или ти ни вземаш за мезе. Към нафтата обаче наистина тези коли нямаха никакви претенции, някои ги караха и с използвано олио от фритюрниците на заведенията и също нямаха проблеми, освен, че малко миришеше след тях на пържени картофки(😂😂😂)
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Курбанколи Пардимагомедов

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Plameni":

    Всичко хубаво,но може би си забравил да кажеш за съотношението тегло мощност(или по скоро тегло въртящ момент). Конкретен пример един еталон бмв5 от края на 90 се опита 2 пъти неуспешно да да ме изпревари надоста стръмен път към границата с Гърция.Нищо лично и не съм се състезавал ,просто не ми се чакаше излишно на границата.Колата с която бях е малолитражка 3cyl,но с висок въртящ момент даже и на мен ми бе малко странно.Както казват въртящия момент кара колата ,а мощноста продава колата.

    Коментиран от #27

  • 26 баце

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "ΞLΞVΛTΞ":

    УУУУУ
  • 27 Гост 5

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Курбанколи Пардимагомедов":

    Извинявай, не спомена колко е голям въртящият момент на твоята три цилиндрова малолитражка ,и коя година е
  • 28 Мерцедесс

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Имам W124 чист дизел. Перфектен е. Идеята за него не си схванал. Не пиши простотии.
  • 29 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Що се отнася до олекотяване на автомобил, немците не само че МОГАТ да олекотят автомобил, те най-вероятно са го приложили първи. Да не давам за пример леко доработени Поршета с отношение тегло - мощност под 2. Иначе фактът че повечето среден и висок клас коли са по-тежки спрямо конкурентните е свързано и с регулациите им относно автомагистралите - в някои отношения теглото стабилизира движението при високи скорости, или пък увеличава тракцията на движещите колела, така че не винаги масата е нещо негативно
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Странно

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Ганио":

    Трябва да навъртани около 500км всеки ден, което даже и за такси е много вднешно време, а за тогавашната година още повече.
  • 34 Кондьо

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Има много хора по света както и умни и кадърни хора които щяха да напишат с 2 думи евала хубава кола, така и хора като теб да се заяждат за някакъв си шлеп се едно имат пари да си купят което и да е от двете, мерси чао
  • 35 Един друг

    0 1 Отговор
    Само че 200д 124 е 1300 килограма, което е смешно да наричаш тежко
  • 36 Хмм

    2 1 Отговор
    Не е ли BMW не ми го хвали ! M5-цага ще го духне с два коловоза!
  • 37 Бмв фен

    1 1 Отговор
    Как може да пишете такива глупости че е най бързия седан? На светлинни години е от новата М5ца тя е само 625коня ама де справя за 3сек.с ускорението от 0 до 100 така че ходете да ги разправяте на некой друг тез работи пък и е 4×4 а мерцедеса 800коня само на задно хахха пълен смех карайте си го тоя най бърз седан смешници.
  • 38 One more time

    1 0 Отговор
    Не, че нещо.... ама..... По българските пътища най-големите джигити с малки пи*ки карат BMW. Това е видно и по кръстовища, магистрали и т. н. Нямам идея, защо си мислят, че са се качили на състезстелни автомобили. Същите индиви плюят Mercedes без дори да са карали, да не говорим да са притежавали. Хора, прочетете малко история! Всички са се учили и продължават да се учат от Mercedes, как се строят коли!