Новата Skoda Enyaq iV беше официално представена онлайн. Кросоувърът на Skoda ще започне да се продава през 2021 година и обещава да се превърне в един от най-популярните електрически автомобили на концерна Volkswagen.
Дизайн
Подобно на всички нови електрически автомобили на Volkswagen и Skoda Enyaq е изградена върху модулната платформа MEB. Електрическият кросоувър достига 4 648 мм дължина, 1 877 мм широчина и 1 617 мм височина, като разполага и с 585-литров багажник. Екстериорът е направен в традиционния за Skoda "ръбат" стил. Интересното е, че решетката на радиатора получава диодна подсветка.
Интериор и оборудване
Вътре в Skoda Enyaq могат да се открият доста елементи от новата Octavia. Въпреки това, малкият виртуален кокпит и огромният 13-инчов сензорен екран са направени специално за електрическата кола. Има и проекция върху предното стъкло с добавена реалност. Под централната конзола е разположено 11.4-литрово багажно отделение. Основното оборудване на Skoda Enyaq включва 18-цолови джанти, камера за обратно виждане, сателитна навигация, сензори за паркиране, отопляеми седалки и волан. Топ версията е с кожена тапицерия и с матрични фарове.
Силови трактове
Електрическият автомобил на Skoda ще се предлага в няколко модификации: - Skoda Enyaq 50 iV - един двигател, задно задвижване, 148 к.с., батерия 55 kWh, автономен пробег - 340 км (WLTP цикъл).
Skoda Enyaq 60 iV - един мотор, задно задвижване, 180 к.с., батерия за 62 kWh, автономен пробег - 390 км.
Skoda Enyaq 80 iV - един мотор, задно задвижване, 204 к.с., батерия 82 kWh, автономен пробег - 510 км.
Skoda Enyaq 80x iV - два мотора, задвижване на четирите колела, 265 к.с., батерия 82 kWh, автономен пробег - 460 км.
Skoda Enyaq RS iV - два мотора, задвижване на четирите колела, 306 к.с., батерия 82 kWh, автономен пробег - 460 км.
Топ вариантът с 306 конски сили ускорява до 100 км/ч за 6.2 секунди и развива 180 км/ч. Можете да заредите електрическа кола Skoda от бърза станция за 38 минути.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хойо
Коментиран от #3
10:22 02.09.2020
2 Кссхсйс
10:39 02.09.2020
3 гост
До коментар #1 от "Хойо":
То умрялото Ай 3 отпреди десетина години дето го водят градски автомобил и тежи 1200 кила е със 170 коня електромотор , тоя "джип" със 150 , мноооого ги е страх ВАГ електричките да не "затъмнят" чистия им дизел , хахах !!! И пак и със 150 коня ще е пет пъти по-добро от него !!Коментиран от #10
10:48 02.09.2020
4 сектант
Коментиран от #9
11:17 02.09.2020
5 Диамантената ръка
Коментиран от #6, #7, #18
11:19 02.09.2020
6 Не не
До коментар #5 от "Диамантената ръка":
То става и със колонка с ток, на паркомястото, но проблем са хората в държавата!12:08 02.09.2020
7 123
До коментар #5 от "Диамантената ръка":
Като имаш 70 000 лева за такава кола, какво ти пречи да дадеш 10 000 лева за гараж/10 000 евро за София.Иначе, този автомобил изглежда много добре.
Коментиран от #15, #16, #22
12:17 02.09.2020
8 Боби
12:17 02.09.2020
9 123
До коментар #4 от "сектант":
Е, не беше ли Дачия?12:18 02.09.2020
10 Kona Electric
До коментар #3 от "гост":
Оо стигат 150 коня. Kona-та е със 136 и ела да видиш как си пържи опашката. Изяде чифт гуми за норматив14:24 02.09.2020
11 Световрачяне
14:32 02.09.2020
12 Световрачане
Коментиран от #14
14:33 02.09.2020
13 Грую
14:38 02.09.2020
14 Не е
До коментар #12 от "Световрачане":
Под 100 хилки е! А колата е малко по-малка от Кодиак!14:49 02.09.2020
15 Диамантената ръка
До коментар #7 от "123":
Имам само 70000, затова...15:15 02.09.2020
16 Готин
До коментар #7 от "123":
За 10 000 евро гараж в София - непостижимо!16:12 02.09.2020
17 Национал социалист
22:21 02.09.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Хаха
08:49 03.09.2020
20 ненужно
10:05 03.09.2020
21 тои е
11:19 03.09.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.