Volvo представи специално купе на базата на класическото P1800 със съвременен двигател от състезателното S60 TC1. Двулитровият четирицилиндров турбомотор на Cyan развива 413 к.с. и 455 Нм, а червената зона започва от 7 700 об/мин.
"Пикът на мощността се достига късно. Моторът е високооборотен, а въртящият момент е интуитивно линеен, в зависимост от степента на натиск върху педала на газта", разказва за особеностите на агрегата ръководителят на проекта и технически директор на Cyan Racing Матиас Евенсон.
Двигателят е съчетан с петстепенна ръчна трансмисия, която предава въртящия момент на задните колела с помощта на карданен вал от въглеродни нишки. Диференциалът с повишено триене подобрява значително предаването на мощността.
В Cyan няма никаква електроника в помощ на водача - нито ABS, нито стабилизираща система, нито дори усилител на спирачките. Купето изглежда като оригиналното P1800 от 60-те, но има по-широка колея, а каросерията е карбон и високоякостна стомана, благодарение на което тежи само 990 кг. Специалният модел ще бъде произведен в ограничен тираж по поръчка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Японеца
13:07 03.09.2020
2 Tова е автомобил
13:08 03.09.2020
3 Еклектик
13:09 03.09.2020
4 Ром ама кубински
13:17 03.09.2020
5 Алфа Чакал
Коментиран от #7, #16
13:25 03.09.2020
6 ΞLΞVΛTΞ
Коментиран от #18
13:29 03.09.2020
7 Алфа Вълкът
До коментар #5 от "Алфа Чакал":
Това ще е спортен звяр за какво ти е ABS? За градско коте и да се тупалчиш на пътя си вземи м3.Коментиран от #15, #27
13:33 03.09.2020
8 Иванчо l-ви
13:48 03.09.2020
9 Логически, а не граматически
14:14 03.09.2020
10 Електрошок
Коментиран от #25
14:18 03.09.2020
11 Тойота
14:25 03.09.2020
12 Доналд Тръмп
15:14 03.09.2020
13 Ako има за мен
15:55 03.09.2020
14 Доку Доку
"Тhe P1800 Cyan will be marketed independently by Cyan, with production set to be extremely limited. Prices start at $500,000"
16:04 03.09.2020
15 Алфа Чакал
До коментар #7 от "Алфа Вълкът":
Ще се сдавим с теб,така да знаеш.16:11 03.09.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 незнайко
16:25 03.09.2020
18 Komapak
До коментар #6 от "ΞLΞVΛTΞ":
Невзрачната държавици освен Волво произвежда и Кьонигсег. Това не е Германия. Объркал си двата щата ама яко. То и аз мога като един друг аматьор, наричащ себе си сектанта, да плясна :коня е зелен. Нещо аргументи, факти да имаш за малоумното си твърдение?18:42 03.09.2020
19 Алфа Ромео
21:26 03.09.2020
20 Димчи
21:44 03.09.2020
21 Хер Флик
22:22 03.09.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Старомоден
23:48 03.09.2020
24 Волво
Volvo p1800
01:11 04.09.2020
25 Volvo
До коментар #10 от "Електрошок":
Боксуването е по-трудно и отива повече мощност към колелото, което не боксува. Мощността при колелата е по-малка от тази на двигателя именно заради трансмисията08:20 04.09.2020
26 Ехаа
08:56 04.09.2020
27 Аха
До коментар #7 от "Алфа Вълкът":
Че спортните зверове, нямат ли ABS? Или викаш, друго е да се тряснеш спортно в дървото!Коментиран от #29
15:44 04.09.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Хайл
До коментар #27 от "Аха":
Нямат абс,това не е тесла00:02 05.09.2020
30 мърморко
08:20 07.09.2020