Last news in Fakti

15 Септември, 2020 14:21 6 236 98

Водороден камион от Mercedes

  • камион-
  • мерцедес-
  • mercedes-benz

Ръководителят на дизайнерския отдел на Mercedes-Benz Гордън Вагенер публикува в социалната мрежа няколко тийзър изображения преди анонса на водородния камион

Водороден камион от Mercedes - 1

Компанията може да разкрие подробности за иновацията, работеща с горивни клетки още утре. Публикуваните изображения показват графичен силует на камион с двойни задни колела. В средата на превозното средство има вместителни резервоари, които най-вероятно са предназначени за съхранение на водород.

Според Гордън Вагенер представената концепция има за цел да демонстрира авангардни технологии и нова дизайнерска философия, наречена Sensual Purity. Друго съобщение от ръководителя на дизайна беше връзка към предстоящо онлайн излъчване в YouTube канала на Daimler Trucks.

По време на това събитие, насрочено за 16 септември, се очаква Mercedes-Benz да представи, както новата концепция за камиони с горивни клетки, така и да покаже развитието на водородната индустрия при автомобилите.

Водороден камион от Mercedes


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    7 7 Отговор
    взеха ми книжката 160 на 50 с дачията на околовръстното от тия триногите простотии и са ме снимали даже как се хиля вътре и не мога да обжалвам 3 месеца ще почиват дъстъра и киата

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Пешо

    17 4 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Да ти пикам на Дустера!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 плевен

    16 9 Отговор
    На първо четене водородната идея е като красива приказка. Палиш водород и кислород и добрата фея ти дава енергия и вода. Но когато пораснеш разбираш, че водорода гори при 2 800 градуса. Разбираш, че въздуха се състои основно от азот, а не от кислород. При тази температура водорода влиза в реакция с азота и се получават азотни окиси. Те пък са в основата на парниковите газове. Нататъка е ясно... Другия кеф от азотните окиси е, че влизат в реакция с хемоглобина в кръвта, и спират движението на кислорода. Може малко да оглупееш, но пък ако лекарите се намесят навреме, няма да се стигне до летален край.
    Технически е още по- весело. Материалите за 2 800 градуса са от космическата индустрия и с нейната цена. Огромната енергия за електролизата ще дойде пак от нефтопродуктите... А има ли желаещи да седнат върху бомбичката от сгъстен водород? И т.н....
    Най- интересното е че тази идилия ни я разкрива някакъв си дизайнер.

    Коментиран от #5, #6, #7

  • 5 Госあ

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "плевен":

    Глупости. Тоя рефрен за въглеводородите го забравете. Водород се добива от ВЕИ'та, като тогава се използва цялата добита енергия (щото иначе по голямата част е фира) и още по ефективно от охлаждането на атомните реактори чрез хидролиза на водата. Т'ва другото не то разбрах. Нема и нужда да го поясняваш.
  • 6 Госあ

    5 7 Отговор

    До коментар #4 от "плевен":

    Дизайнерите са от Тойота, Даймлер,БМВ и Хонда. К'во ше каеш ?
  • 7 Госあ

    7 7 Отговор

    До коментар #4 от "плевен":

    😂 а, и земи се запознай с устройството и работата на водородните клетки, преди да пишеш глупости всезнайко от плиеен 2800 градуса развивали 😂 Руската и хамериканска бензиностанции ще ти затварят 😂

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    8 8 Отговор

    До коментар #7 от "Госあ":

    Бензиностанциите ще ги затворят , ама водородостанциите няма и да ги отворят даже !! Само ще ти напомня , че първите "прототипи" на водородни мерцедеси бяха към 1980 година !!!! И днес 40 (четиридесет) години по-късно пак са си прототипи , хахаххаха !!! А след още 40 години няма да доживееш , ама от сега ти казвам , ПАК ще са прототипи , хахахахаха !!!

    Коментиран от #9, #10, #11

  • 9 Гост

    11 4 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    мисля че е крайно време да млъкнете с мантрите за коли на евтин ток, особено щом ви доказах как от 100 Квт зареден ток за 20 лв до колелата достигат едва 60 Квт при температура на околната среда -10 градуса престой една нощ и шофиране 2 часа с които се минават едва 140 км. Дори с дизела правя по-икономично каране. хахахахахахах
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Даже не 60 а едва 45 Квт достигат до колелата от заредени и платени 100 хахахахахах. Край на мантрата с евтиното каране на ток.
  • 12 Гост

    7 3 Отговор
    Ако карам електрокар със 70 км в час той ще гори 15 Квт на 100 км. За да мина 300 км ще ми трябват 3 часа и 45 Квт на колелата . Загубите на колелата при търкаляне ги дават 10%, значи на полуоската трябва да имам 50 Квт. Загубите в диференциала са 5%, значи преди него ми трябват 52,6Квт. Загубите в редуктора са също 5%, значи на входа му трябват 55,4 Квт. Електромотора има 95% КПД, значи в него трябва да влязат 58,3 Квт. Инвертора има 95% КПД, значи на входа на инвертора трябва да са били 61,4 Квт. При -5 градуса отоплението на купето дърпа 2 квт на час. Значи за тези 3 часа ше е дръпнало към 6 Квт само за топлене на купето. Стават 67 Квт. Топленето на батерията ще е взело едни 3 Квт за 3 ч, стават 70 Квт. Периферните системи като таблет и друга електроника, фарове, чистачки и т.н ще са вдигнали нужния ток на 72 Квт за 3 ч. Тоест в баятерията трябва да имам поне 72 Квт за да мина 300 км. Самите Тесла признават, че батерията им се зарежда със 80% КПД. Тоест, 80% от подадения към нея ток от зярядното ще остане в нея, а 20% ще са загуби при зареждане. Значи зарядото трябва да е подало 90 Квт. Самото зарядно има КПД 95%, защото конвертира променлив ток на прав за батерията. Значи през електромера ти ще са минали 95 Квт ток. Тоест ти ще си платил 19 лв за да изминеш едни 300 км с електромобила си. Това са 6,33 лв на 100 км разход в най-добрия случай. Ако караш като дядо. хахахаха Аз с моя дизел горя 4/100 при тези условия и ми излиза 6,80 лв при сегашни цени от

    Коментиран от #24, #25, #95, #96, #97

  • 13 Гост

    5 1 Отговор
    при сегашни цени от 1,70 лв на литър. КРАЙ С ЛЪЖИТЕ ЗА ЕВТИНОТО ВОЗЕНЕ НА ТОК. КРАЙ.
  • 14 Гост

    5 2 Отговор
    Даже имам грешка която прави нещата още по-зле за електрокарите. Не 3 а цели 4 часа ще ми трябват за да мина 300 км с електрокар. Това прави още 2 Квт отопление за купето, още 1 Квт за топлене на батерията и още малко за периферните консуматори. Това прави поне 75 Квт налични в батерията и към 100 отчетени по електромер. Това са си 20 лв разходи за 300 км, или точно 6,67 лв на 100 км, КОЛКОТО И НА ДИЗЕЛА МИ. ХАХАХАХАХАХА

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Прости му Господи , той не знае какви ги плещи !! А иначе язък за търкането на клавиатурата , хахах !!!

    Коментиран от #16, #17, #18

  • 16 Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    На твойто SLK монтира ли газово хахаха
  • 17 Браво!

    7 2 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Изключително точен коментар. Толкова глупости е написал на едно място, че дори не си заслужава да му отговориш. Няма как дори той да повярва в тези глупости. От друга страна е написал тези глупости в защита на водорода, който излиза дори на теория поне четири пъти по-скъп за киловатчас енергия.

    Коментиран от #19

  • 18 Виж го ти

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Не можа да кажеш нищо смислено ли? Момчето ви затапи много яко.
  • 19 Виж го ти

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Браво!":

    Можеш ли да коригираш грешните му сметки, щом твърдиш, че са грешни? Май ви запушиха устите. Коя цифра не е вярна в тези изчисления?

    Коментиран от #21

  • 20 Виж го ти

    6 6 Отговор
    Феновете на Тесла са в потрес. Доказаха им с цифри и факти че теслите им не са по-икономични от колите с ДВГ и сега не смеят да си покажат носовете, а само пишат минуси. Цъкайте, цъкайте, тролчета мамини. По минусите се преброявате колко сте. До тук само двама. Май няма да станете повече. Важното е, че ви натриха носовете.

    Коментиран от #22

  • 21 Е колко да се вярни

    1 6 Отговор

    До коментар #19 от "Виж го ти":

    Колко дни в годината караш автомобила си по магистрала и колко дни градско, дори когато преди това си карал на магистрала? Той сам каза, че градско автомобила му гори 8 на 100, което са 13,60лв - точно колкото е зареждането на Тесла модел 3 на нощна тарифа, с които изминава на 500 км градско през по-голямата част от годината, защото над 330 от общо от 365 дни в годината, температурите са положителни. За да измине 500 км, ще трябва да сипе гориво за 70 лв . 70 срещу 14 лв - изберете сами.

    Коментиран от #26, #27

  • 22 Какво си доказал?

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "Виж го ти":

    Видяхме ти сметките в другата тема за онази Алфа, която според тебе харчи 40 на сто градско при 40% КПД на двигателя. Видяхме че мислиш, че КПД е винаги 40%, независимо от натоварването и оборотите. Според тебе и КПД от резервоара до колелата е едно и също при всички скорости, като е КПД на двигателя плюс КПД на трансмисията, дори когато автомобилът не се движи. Направо гениални сметки и изводи с които инженера със специалност ДВГ Радев е съгласен на 100%

    Коментиран от #28

  • 23 123

    1 4 Отговор
    За разхода: малката Тесла 3, а и другите, дават разход на батерията от 15 киловата средно за пробег от 100 километра. Аз го разбирам като всеки друг разход, градско повече, извънградски по малко! Е, пита се, колко струва 1 киловат да се зареди? Според статистиката за 2020 година, средната цена на киловат в Европа е 20.54 евро цента, или 41 стотинки. Нека вземем средната цена за БГ, която е 9.97 цента, или по просто това са 20 стотинки! Такааа! Излиза, че ако използваме Тесла в БГ, то средно 100 км. пробег ще струват 3 лева, и това без да смятаме надценката на зарядната станция! Сега да видим какво предлагат алтернативите: среден дизел, клас Б или С има реален разход между 5 и 7 литра, това без да се натиска; среден бензин, същият клас има разход между 6.5 до 9 литра; хибриди има разход между 4.5 до 6 литра! Излиза, че дизела струва средно (между горните числа) - 11 лева на 100, бензина струва 14 лева, а хибриди излиза 10 лева. Всичко това при цена на литър гориво 1.8 лева. Тоест, имаме 3 лева срещу 10, 11 и 14 лева! А сега вече смятайте поддръжката на всички за 5 години и естествено, покупната им цена! Накрая всеки сам да си направи сметката.....

    Коментиран от #29

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Амха

    0 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Как си натаманил, с факти ще те обора като... ! А ма само едно ще кажа - сравнявай с коли които скоро няма да бъдат забранени в Европа, скоро цената на дизела в Европа ще ти е най-малкия разход за влизане в града! Пак започвай със сметките!

    Коментиран от #30

  • 26 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Е колко да се вярни":

    колко били топлите дни в годината че не разбрах? Ти в Испания ли живееш? В България има градове с 9 месеца зима а повечето са само с 5 месеца. И дори и на топло време да е ще е също много разхода за климатик. И климатика е 2 квт . Тези 15 кат на 100 са идеален разход в идеален случай без допълнителна консумация и при ниски скорости. Ти с колко караш по магистрала? Нали каза че си правиш София Бургас за 3 часа. Май не си карал със 70 и няма как да постигнеш 15квт на 100км. За твоето каране си смятай със 25 кат на сто. Не ти излизат сметките моя. Няма вече на какво да се облегнеш хахахаха.
  • 27 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Е колко да се вярни":

    Каква нощна тарифа като ти караше хората да зареждали денем по паркингите пред работа бе хахахсха. Който зареди денем за какво му е да зарежда нощем пак хахаха нищо не ти се връзва и сам се опиташ във собствените си измислици хахаха. Не знаеш вече на коя опорна да се облегнеш че всичките рухнаха хахахаха
  • 28 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Какво си доказал?":

    не беше той а бях аз. И не съм казвал такова нещо. Много лъжеш ей. Много си измисляш. Ти каза че при 6000 оборота двг правело 7,5квт. Аз ти казах че няма как да са толкова а на алфа са 80квт при 6000 оборота. Нищо не съм смятал за двг. Това си го говорихте с Радев аз само те поправих че много си измисляш ниски мощности за двг за да си докажеш невярните измислици. И тука сега ме клеветиш че съм смятал такива неща а то не съм, само за да не черни. Ти си този който каза че при 6000 оборота двг правело 7,5квт. Аз само ти казах че са много повече. Не лъжи и не си измисляш ей
  • 29 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "123":

    ей лъжец. Тези 15квт на 100 не са средно а са възможно най малкото, което постига Тесла и то при ниски скорости, които ти съм убеден че не караш така. При нормално каране и с климатик разхода е около 25квт/100км. И си пропуснал че тези 25квт са само от батерията. Като минат през зарядно и електроннимер стават 33квт/100км. Това са 6.5лв и са колкото разход на кола на метан. Човека с мръсницата кола ви го каза. Като смятате смятайте с реални условия.
    И разход 9 л на 100 дизел са за някой тежък джип. Колите са по 5/100. За Тесла слагаш най-добрите данни а за дизела най-лошите. Това ли наричаш коректно сравнение?

    Коментиран от #56

  • 30 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "Амха":

    хайде обори ме де. Ама не си ме оборил а само се заканваш хахахаха

    Коментиран от #31, #32, #34

  • 31 Амха

    1 4 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    За влизане в града на дизелови коли, ще бъде скъпо, може и невъзможно! Включи го в цената към горивото! Друго да ти пиша ли?

    Коментиран от #33

  • 32 Амха

    1 4 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    А и като сравняваш Тесла с дизел ли сравняваш? Питай хората, които карат Тесла дали искат да карат дизел? Разход от 4-5 ти е разход на ДЪЛЪГ ПЪТ с постоянна скорост, а не в градско в час пик където хората си ползват колите когато ходят на работа 220 дни в годината!

    Коментиран от #36

  • 33 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Амха":

    Производителите почват да се преориентират на метанови и газови коли. Чети статията за новото Ауди на метан. И бензиновите няма да са забранени. ДВГ може да работи с много горива и дълго време ще е доминиращ двигател Светна ли ти на тебе хахахаха.

    Коментиран от #35

  • 34 Амха

    1 4 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Знаеш ли разхода на 100 км изминавани на 1-ва и 2-ра скорост? И 30 мин. на място?

    Коментиран от #37, #39

  • 35 Амха

    0 4 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Може, преди да го забранят!

    Коментиран от #38

  • 36 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Амха":

    За градско отдавна сме казали че електричката е най добра за града. Но никой няма да даде 100000 за Тесла за да я кара само в града. Искат да я карат и междуградско и по магистрала да ходят на почивки и на ски а точно за такова каране няма сметка от нея. Приключи тази илюзия.

    Коментиран от #40

  • 37 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #34 от "Амха":

    Почваш да търсиш под вола теле. Знаеш ли загубите на ток при две нощи на студено без зарядно хахаха. Не караш колата а губиш пари от нея хахаха точно такава кола ли си търсиш фен хахаха
  • 38 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Амха":

    Гледай само как продажбите на миксери се сриват в Германия. Скоро и в целия ЕС хахаха

    Коментиран от #42

  • 39 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Амха":

    Ако караш 100км на 1 скорост разхода ти е последен проблем хахаха ти на 1 ли караш бе карач хахаха няма какво друго да измислиш май

    Коментиран от #41

  • 40 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Напротив Тесла е доста практична! Има възможност за ски бокс, може за каравана, има си зарядни! И даже и на бързи зарядни на Тесла разхода е по-нисък от дизелова кола! И шофирането на Тесла се сравнява със спортни коли!

    Коментиран от #43

  • 41 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    А на коя караш в час пик бе смешко? На коя караш в трафика, когато всички се движат на първа?

    Коментиран от #44

  • 42 Амха

    0 4 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Майтапчия! Че и даже Тесла Модел 3 продава най-много, гледал ли си? Точно в Германия за юли!

    Коментиран от #46

  • 43 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Амха":

    За бързите зарядни самите Тесла дават 70%кпд на зареждане. Нещата стават още по-зле хахаха.

    Коментиран от #45

  • 44 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Амха":

    Никога не съм бил в задръстване. Я познай какъв е разхода на Тесла при бавно каране в града. Няма да ти хареса хахахаха

    Коментиран от #52

  • 45 Амха

    1 3 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    А колко ти е, като на бензиностанцията заредиш 700 грама, а ти вземат за литър?

    Коментиран от #47, #48

  • 46 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #42 от "Амха":

    Най много от нищото хахахаха пазара на електрички в Германия се свива
  • 47 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "Амха":

    Няма такова нещо. Това е все едно за 60л да ми сипят само 40л. Нали стрелката на бензиномера едва ще е над средата бе. Луд ли си ти. Вече се чудиш какво да измислиш
  • 48 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "Амха":

    Ох свършиха се опорките на електрофилите. Вече си измислят нови и нови глупости. 700гр вместо литър чуваш ли се колко си смешен хахахаха тебе така ли те цакат хахаха смени дилъра

    Коментиран от #49

  • 49 Амха

    0 5 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    А с колко ти се покачва разхода, когато караш с лош бензин? Нали знаеш, нашия какъв е? Чувал ли си от хората, като казват за разхода си в западна държава и у нас?

    Коментиран от #50

  • 50 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "Амха":

    Аз съм дал разход с български бензин. Ако заредя европейски разхода ще стане по-малко. Айде и тази опорка падна с гръм и трясък хахахаха

    Коментиран от #51

  • 51 Амха

    0 4 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Какъв разход си дал? Ти кола нямаш, разход дал!

    Коментиран от #53

  • 52 ФауВе

    4 0 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    При каране на ниски скорости, например при 30 км/ч, Тесла харчи колкото при 160 км/ч, тоест много. При шофиране в задръстване електрокарите изразходват много ток. Който не вярва да погледне графиката за range vs speed.

    Коментиран от #54, #57, #58, #59, #60, #61

  • 53 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #51 от "Амха":

    5/100 междуградско и 7/100 в града дизел. Твоята колко гори като я имаш хахахаха. Няма повече аргументи и сега и кола съм нямал хахахаха.
  • 54 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "ФауВе":

    Абсолютно. И при ниски градски скорости електричките горят много. И с тези данни ще им го сметна да им запуша устите пак хахахаха. Те са икономични в някакъв диапазон в който най-малко се кара колата. В най-ползваните режими горят много ток.

    Коментиран от #55

  • 55 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #54 от "Гост":

    И да смяташ и да не смяташ, хората с електрички си знаят, колко си спестяват! Те могат да си смятат! Ти като не можеш, караш на бензин че е по-лесно!
  • 56 123

    0 3 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Чукча не писател, он читател! Правда? Ама и да четеш не можеш! Кои данни да взема за Тесла? Официалните? Реалните? Добре, нека да са реалните за 6.5 лева 100 км. И кой викаш ще го направи това? Метан? Да, ама на ФВ новите, които са 60 бинки, а не някой тръц на 20 години, който не може да изкара 150 километра на стъпка! И къде видя да пиша за дизел 9 на 100? За джип? Ти знаеш ли класовете в автомобилите? А, В, С и прочее? Ти всъщност какво искаш да докажеш, каква е тезата ти? Защото, моята е че тока е по евтин на километър, до момента в който не се включи цената на придобиване! ОК? Аре...

    Коментиран от #62

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Амха

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "ФауВе":

    Модератора не дава да видиш видеото с РЕАЛНИЯ РАЗХОД на Тесла Модел 3! При 50 е 8 кВ на 100, при 90 е 13 кВ на 100 и при 120 е 16 кВ на 100!

    Коментиран от #63

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Амха

    0 2 Отговор

    До коментар #52 от "ФауВе":

    От къде ги мислите такива разходи от картинките ли? Не става ясно!

    Коментиран от #66

  • 62 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "123":

    аре маре качвай се на магаре. И ти пишеш колкото да трупаш коменти. Виж човека с Ауди А4 на метан че гори 6.50лв на сто км и казва че колата му е за 2000$. Май ти си чуката който не чете а.

    Коментиран от #87

  • 63 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "Амха":

    това при -10 градуса зимата ли. И сам сухлец в колата без багаж ли. При идеалните условия всичко изглежда добре, но никой не кара при идеални условия. Това лято не съм спирал климатика и правя 5/100 при 120км в час. Казах ти, че съм го докарвал на 3,5/100 когато карах като баба с повреда в колата. Не може да Тесла идеални условия а за мене надут разход и да казвате реално сравнение. Нагаждачи такива.

    Коментиран от #65

  • 64 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Амха":

    написах си загуби на ток от електромобил в студена нощ и още се смея на видеото хахахахаха

    Коментиран от #67

  • 65 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #63 от "Гост":

    Мъжки 4-5 ти е на 5-та с постоянна скорост! Докато стигнеш до 5-та минаваш всичките скорости отдолу, а там разхода не е 4 на 100! Ок?

    Коментиран от #68

  • 66 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #61 от "Амха":

    аз намерих графиката на тесла. Човека не лъже. И ти си видял същото. Не се прави на халосан.
  • 67 Амха

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "Гост":

    Написах си разход на дизел при 200 км/ч и аааааа, изненада! Икономичния дизел прави водовъртеж в резервоара!

    Коментиран от #69

  • 68 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "Амха":

    олелееее това ли измисли бе хахахаха. Че аз потеглям и тези скорости ги държа секс си. Вкарам ли пета и я държа с часове. Засичам пълно до пълно и гори 5/100 с климатика при 120км в час. Каква първа каква четвърта. Стига вече се излага че и жените ти се смеят.

    Коментиран от #70

  • 69 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #67 от "Амха":

    Той прави ама кой кара с 200. Тия дето са по некролозите ли. Гледай нормалните скорости 40 в града 100 навън и 120 на магистрала. Никога не съм карал с200

    Коментиран от #71

  • 70 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #68 от "Гост":

    Епа държиш, като си живееш у село! Аз в града съм в трафика, нямам къде да ги държа!

    Коментиран от #73

  • 71 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    Ами добре Тесла Модел 3 харчи 13 кВ при 90, изминава 500 километра с климатик! Кой кара с 200, че да ми го хвалиш дизела?

    Коментиран от #72, #74

  • 72 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #71 от "Амха":

    не минава 500 с климатик. Това си го измисли ти. И никой не кара с 90

    Коментиран от #75, #77

  • 73 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #70 от "Амха":

    в трафик тесла гори много. Не си помагаш.
  • 74 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #71 от "Амха":

    говорим за модел с. Модел 3 е по малък от моята кола и сравнението е неравно

    Коментиран от #76

  • 75 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Човека ти го казва и във видеото! Има и други видеа! Като не си запознат, се запознай и спори след това! ОК?
  • 76 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #74 от "Гост":

    Модел С? А твоята кола върви ли като Модел С, че я сравняваш с Модел С? Ти с С класа на Мерцедес, сравняваш ли си я също? С Ферари не я ли сравняваш?

    Коментиран от #78

  • 77 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Не си помагаш! Пишеш извънграда 100, сега пишеш с 90 никой не кара! Абе само глупости пишеш! При 120 е 16 кВ, кара ли се с толкова или и с толкова никой не кара?

    Коментиран от #79, #81

  • 78 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #76 от "Амха":

    мерцедес и Ферари не са имали наглото нахалство да спорят че са по икономични от моята кола. Ти го имаш и загуби. Лягай си че ми стана скучен вече. Какво си мислиш е модел с. Да не го сравни с класа на Ферари хахахахаха. Кош с таблетки и гол мотор. Пластмаса вътре и найлонови пейки хахахахаха

    Коментиран от #80, #88

  • 79 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #77 от "Амха":

    модел с при 120 с включен климатик е 25 кат на сто.
    Ако говориш за модел 3 и той е над 16 с климатика. Тия 16 са без него. Додяваш ми вече. Електричките се видяха колко са евтини. Нама вече почва за тази мантра. Приключи се с нея. Край. От тук нататък са вопли за отчаяно спасение на неспасяемото.

    Коментиран от #82

  • 80 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #78 от "Гост":

    Имаше едно време песен на Румънеца и Енчев - Моята жена! А ти ще направиш - Моята кола! Ще стане хит! Никой няма като твоята кола! Гори малко и върви много и на всичкото отгоре с климатик!

    Коментиран от #83

  • 81 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #77 от "Амха":

    ти с 90 ли караш извън града. Айде престани вече удавник. Потъна като камък.
  • 82 Амха

    0 4 Отговор

    До коментар #79 от "Гост":

    😂😂😂😂😂Ти ги унищожи! 😂😂😂Унищожителю на електрички! Край на електричките! А, ама нещо Тесла не са те чули, акциите им пак скачат! Айде лягай, че утре пак на бензиноколонката!

    Коментиран от #84

  • 83 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "Амха":

    много хора имат като моята кола. И ти познаваш такива. Но не познаваш никой с тесла и 16квт на сто при 120км в час. Няма и да познаваш. В нета има освен песни и копчета с фокуси. И на тях ли им вярваш.

    Коментиран от #85

  • 84 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #82 от "Амха":

    и ти си утре на бензиноколонката, освен ако още не си с тротинетка хсхахахаха
  • 85 Амха

    0 3 Отговор

    До коментар #83 от "Гост":

    Познавам, познавам! Ти не познаваш!

    Коментиран от #90

  • 86 Хайде престани с фантазиите

    1 3 Отговор
    Вземи отвори някоя таблица с разхода при различни температури. Например teslamotors.free.fr Виж колко минава градско Тесла модел S P100D при -10°С и ела да споделиш тук, че ми омръзна цял ден да ти чета глупостите във всички статии.

    Коментиран от #91

  • 87 123

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "Гост":

    Аааа, ееее, ама то за разхода ли ставало на въпрос? Въх! Чакай да ти кажа на тъщата Пунтото какво прави. С двигател 1,2 моно инжекцион, газова уредба сбирщайн, това животно повече от 8 / 100 газ не може да вдигне! Това в днешни пари прави 6,40 лева!!! Ааааа, тоя 20 годишен дръгел харчи колкото прехваленото А4 на пропан!!! Ааааа, и струва 1000 лева! Ха ха ха,,,,

    Коментиран от #89

  • 88 Амха

    1 3 Отговор

    До коментар #78 от "Гост":

    Тесла не спори с твоята кола! Е, Модел 3 е по-икономичен все пак! А Модел С е много по-икономичен за сравнение с коли със същите характеристики! Това е като да сравняваш две С класи едната дизел, а другата В12 и единия с дизела да вика - а моята харчи 5 на 100, а твоята не може! Ами не може, защото е В12! Такива са ти сравненията!

    Коментиран от #92

  • 89 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #87 от "123":

    Току що ме подкрепи . благодаря.
  • 90 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #85 от "Амха":

    разбира се. всички собственици на Тесла идват първо да се запознаят с теб
  • 91 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #86 от "Хайде престани с фантазиите":

    Я да видим нагледно колко наистина харчи при студено време. нали викаше че в задръстване щяла да е много икономична теслата. сравняваше ми там с каране на първа на втора на нормална кола. е колко според графиката харчи Тесла при скорост 20 км в час или 12 мили в час? гледай светло синята крива за температури под 0 че аз от два дни все за такова време говоря ама кой да слуша. аз го виждам да го дават едни 200 мили с едно зареждане или 330 км с цялата батерия 100 квт. които при 80% кпд на зареждане и 95 % кпд на зарядното са си точно 130 квтч на електромера. при цена 20 ст на квтч това са 26 лв за 330 км или 8 лв на 100 км разход. хахахахахахах и при градско неми се хвалете с тия коне и киловати, че при каране в трафик и задръстване едвам галиш педала и не използваш нищо от префуканата мощност на тези миксери. сядайте долу и престанете с глупостите.

    Коментиран от #93

  • 92 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #88 от "Амха":

    такива са ти характеристиките. ти сравняваш коли с еднаква мощност. аз ги сравнявам по големина на купето. моята кола е по-голяма от модел 3 и е колкото модел с. Мощноста ми е достатъчна и повече не ми трябва. тези големи мощности са само да ви зарибяват да си купувате коли, които не можете да вкарате в пътя ако използвате и половината от тези 500 коня.
  • 93 Само през нощта ли шофираш?

    0 3 Отговор

    До коментар #91 от "Гост":

    Всеки нормален човек ще си зареди автомобила на по-ниската цена, а не на по-високата. Загубите са 11%, а не 30 както ги смяташ и то при максимален ток на зареждане от 32 ампера. Може да изгледаш видеото Model S charging efficiency for 230V/32A (7.4 kW)

    И ако не искаш да го гледаш цялото да идеш на 3:55 минута където е показано колко киловатчаса е показал електромера и колко са заредени в автомобила, което прави 89% ефективност.

    Коментиран от #94

  • 94 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #93 от "Само през нощта ли шофираш?":

    ама как лъжеш. Изгледах цялото видео. Този зареди само една част от батерията в средата на капацитета. После четох коментари във форуми на собственици на Тесли как му сипват че шмекерувал с тези тестове. Самите собственици на Тесли обясняват, че КПД на зареждане е различно в различните диапазони на батерията и най-високо е в средата. Един от хората си заредил цяла батерия и каза че КПД е около 70% при такова зареждане. Другите го потвърдиха. Казват също, че този от клипа зарежда в студено време и не се хаби ток за охлаждане на батерията при заряд. В топло време било по ниско КПД на зареждане. Също казват, че тази ефективност много се влияе от типа на чарджтра, от напрежението на мрежата, от честотата на тока, от температурата на средата, от капацитета на зарядното колко ампера е и дали е еднофазно или трифазно. Въобще казаха, че тоя приятел от клипа е представил най добрите условия за зареждане и само за някакви си смешни 18 кВТ в средата на капацитета. Изобщо не е като да се зареди цяла батерия празно до пълно. Всички твърдят че тогава КПД е 70%. И съм убеден че си ги чел тези коментари и ти но ги премълча нарочно. Нали бе?
  • 95 Анджело

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Тоз пък 4 на 100 дизел??? Хахаха
  • 96 Анджело

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Къде има дизел 1.70 лв за литър бе?
  • 97 Анджело

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Да не караш мотор с кош и да си мислиш, че е автомобил бе? Хохохо
  • 98 Майстора

    1 0 Отговор
    При тръгни-спри системата на нашите пътища(сфетофар, дупка), не съм убеден, че електричката е практична. Тя иска хубав път, и постоянна скорост. Иначе съм фен на електромотора. Сега на мода е малолитражкатас двг.