16 Септември, 2020 16:58, обновена 16 Септември, 2020 19:44 14 594 76

Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Третото поколение на Citroen C3 се сдоби с актуализация, която според французите придава по-интелигентен външен вид, има нови по-комфортни седалки и повече помощни системи за шофиране, предназначени да улеснят ежедневието ни. Рестайлинг версията няма революционни промени, но козметичните корекции са точно на място. Тази кола продължава да е много различна от всички други в т.нар. В сегмент, а по-конкретно за промените след модернизирането ѝ, ще ви разкажем сега. Марката направи представянето на обновения Citroen C3 в Париж, а наш екип беше на място на събитието. Ето и впечатленията ни.

Екстериор
Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

От известно време PSA Group налага марката Peugeot в по-горния ценови диапазон, а премиум излъчването е оставено на автомобилите с емблема DS. Всичко това принуждава Citroen да се върне към вида производител, който някога е бил, забавен, иновативен и различен. И трябва да кажем, че с C3 успява да стори това. Именно привлекателният и различен външен вид превръщат С3 в бестселър на марката, както в Европа, така и у нас. В България през 2019-а С3 е най-продаваният хечбек модел в сегмента. Както вече споменахме, новостите по външния вид не са много, но пък са достатъчно за да задържат модела на върха на модната вълна. Най-отличителните промени са свързани с обновената предна част в която се отличават новият подпис на Citroen и новите LED светлини. За още по-претенциозните млади хора, към които е насочена новата С3-ка, французите са предвидили и по-големи възможности за персонализация с 97 външни комбинации (36 при предишната версия). Нов е и дизайнът на протекторите Airbump, които предпазват автомобила в градска среда. Като цяло привлекателната визия е запазена, като са добавени още модерни нотки.

Интериор
Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Тук основната промяна е свързана със новите седалки, които наистина предлагат много приличен комфорт. Макар C3 да се прави още на предишното шаси PF1, автомобилчето не отстъпва по комфорт на своите "събратя" Peugeot 208 и Corsa, въпреки че те са изградени на по-модерната модулна платформа CMP. В салона на обновеното С3 вече има опция за пакет „Techwood ambiance“ с облицовка „lightwood“, меки на допир материали и специални шевове. С други думи салонът е станал по-луксозен и по-комфортен. Основният акцент, както вече споменахме, са седалките Advanced Comfort Seats, които са разработка на Citroen. Иновативните кресла създават усещането, че седите на фотьойла в дневната си. Удобни са, по-скоро меки и с по-малка странична поддръжка, но като цяло много ергономични. И за капак, новият C3 вече разполага и с подлакътник от страната на водача.

Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Иначе уредите на таблото са компилация от аналогови циферблати и електронни дисплеи, информативни са и са изключително интуитивни за управление. Като цяло материалите и самата сглобка са станали по-качествени, а всички останали неща са както преди. От Citroen казват, че е вдъхновен едновременно и от пътуването, и от дизайна на дома, за да създаде интериор, който има за цел да се почувства като продължение на дома на водача. За целта е нужен и достатъчен простор в салона. Той определено е постигнат, особено в предната част. Възприятието за пространство се засилва от хоризонталното табло, което минава през цялата ширина на автомобила. Дизайнът на вътрешната облицовка и формата на хромираните отвори за въздух също се комбинират отлично, като допълнително подобряват възприемането за широчина. И докато отпред всичко е без забележки, то задната седалка не е особено голяма според стандартите за този клас, но пък е идеална за деца. Зад нея има и прилично голям 300-литров багажник.

Ходови характеристики
Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Още с първите километри се усеща, че това не е кола за спортни изживявания. По-меката настройка на возията прави С3 малко по-нестабилен в завои с висока скорост. Това може да се стори за някои, като лоша новина, но повечето купувачи на коли от В сегмента обикновено не искат да мерят сили с пилотите от WRC. Това, което повечето от тях биха предпочели, е модел, който вози меко, въпреки малките си размери, което е особено важно за родните, ужасяващи на места, пътища. А новият Citroen C3 до голяма степен го прави. Всичко зависи от начина, по който е настроено окачването, а както е известно французите са майстори именно на возията. Недостатъкът е единствено по-голям крен в завоите, което в никакъв начин не означава загуба на сцепление, а напротив - новата С3-ка предлага повече сцепление отколкото бихте си помислили.

Двигатели
Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Що се отнася до двигателите, добре е, че трицилиндровият 1.2-литров PureTech агрегат е сравнително пестелив, но не е много динамичен, докато 1.5-литровият BlueHDi дизел е "друга бира". Без колебание го нареждаме сред най-чистите и най-икономични двигатели от този тип в индустрията. Иначе и бензиновите агрегатчета не са за подценяване. 1.2-литровият бензинов PureTech агрегат се предлага с две мощностни характеристики - с 83, или със 110 к.с., като определено за предпочитане е по-мощният с турбо. И двата харчат около шест и половина литра гориво на сто километров пробег. Вариантът с турбо и 110 к.с. получава 6-степенна ръчна скоростна кутия, но може да бъде поръчан с опционална автоматична скоростна кутия EAT6 на Aisin. Дизелът BlueHDi е с мощ от 100 конски сили, но по-високият му въртящ момент е причина и за значително по-прилична динамика. С3 с този мотор показа разход малко над четири литра. Като цяло който и вариант да изберете, ще имате изпитан агрегат, който отдавна се е отърсил от "детските си болести".

Оборудване и екстри
Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

За разлика от другите нискобюджетни предложения на нашия пазар, при новата C3-ка нивата на оборудване остават доста щедри. Дори базовата версия на новия C3 получава възможност за 16-цолови алуминиеви джанти Matrix, MirrorScreen система за сдвояване на мултимедията със смартфон с Apple CarPlay и Android Auto, предупреждение за напускане на лентата, автоматичен климатик, 7-инчов цветен сензорен екран и избор до четири опционални цвята на покрива. Освен това има някои наистина умно измислени опции. От тях нашата любима се оказа системата ConnectedCAM Citroen. Тук получавате обърната напред двумегапикселова камера с GPS, монтирана в огледалото за обратно виждане. Тя е там по две причини; функционалност и забавление. При първата на преден план е способността да записва всякакви пътнотранспортни произшествия, тъй като се активира при удар и съхранява предходните 30 секунди и следващите 60 секунди. Има обаче и забавна цел, която е свързана със записването на любими моменти от шофирането ви.

Резюме и цени
Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Като субкомпактен автомобил от B сегмент, този подобрен C3 не е ортодоксален избор, но това е част от привлекателността му. С почитаната от времето мода на Citroen, C3 е малко по-различен, с интелигентен, леко странен външен вид и с някои забавни естетически опции, ако ги искате разбира се. Ако пък гоните ниска цена, в крайна сметка нямате нужда от страничните кросоувър апликации. Вероятно можете да оцелеете при пътуване до супермаркета и без Airbump защитата на страничните панели. И дали вашите приятели наистина ще искат да гледат снимки от ConnectedCAM на вашето пътуване до фитнеса в техните Twitter емисии? Вероятно не. Каквото и да изберете, важното е, че изборът от персонализации и екстри не е никак малък. От обективна гледна точка този C3 не е най-добрият автомобил в класа. Субективно обаче можем спокойно да кажем, че в този сегмент няма нещо, което да ни докосне. Всичко зависи от това как гледате на автомобилния свят. Смятаме, че този C3 го прави едно по-светло място, при това на изключително достъпни цени.

Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Тествахме обновения Citroen C3 - един от най-евтините автомобили на нашия пазар

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 28 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Караиванов

    69 10 Отговор
    Много добро ревю на Радо. Колата е наистина различна, има си недостатъците, но цените и у нас са приемливи. Тези от Пежо започнаха да се оливат с цени, докато Ситроен все още държат. Дано тази тендеция да се запази

    Коментиран от #18

  • 2 Марио

    64 13 Отговор
    Единствената смислена нова кола, Дачия Сандеро е по-евтина, но пък не става за нищо, а това си е кола. А от написаното разбирам, че и модернизацията и се е отразила добре, но не и на цените.

    Коментиран от #52, #53

  • 3 МаКаТа

    66 3 Отговор
    Евала на пичовете от мобиле за обективното мнение. така се прави, показват се и плюсове и минуси, а не като аутобилд
  • 4 Ню джендърейшън

    16 71 Отговор
    Джендърите харесват това!

    Коментиран от #21

  • 5 Миризлив пор

    24 33 Отговор
    Ситроен и Пежо (psa) много се дънят с и терора, даваш една торба пари, качваш се и... Навсякъде евтина скърцаща пластмаса. Все пак друго си е интериора да е от малко по-качествени материали макар и същия да ти е кеф да седнеш и да ги караш. За справка Пежо и Ситроен от преди 20 години от същия сегмент.

    Коментиран от #6, #13, #72

  • 6 Серго

    28 9 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    За тази пише, че качеството на материалите и сглобката са подобрени, ако е така, а аз мисля, че е, значи нямаш основание да недоволстваш. Имайки предвид цената естествено.

  • 7 Банго Васил

    31 88 Отговор
    Като видиш френска кола или отива на сервиз, или се връща отам!!

    Коментиран от #32, #45

  • 8 Госあ

    72 16 Отговор
    Супер ! Нормален компактен автомобил. Всъщност Себастиан Льоб кара такъв в града. Има и снимки. Т'ва като инфо за комплексарчетата. И понеже едва ли знаят кой е Себастиан Льоб, въпреки че са невероятни шофьори и им трябват много мощни автомобили, това е пилота на WRC с най много титли за всички времена 😂

    Коментиран от #27

  • 9 Ганьо

    25 51 Отговор
    Еее разбирача, Себастиян кара такава кола по договор и по задължение! Не е отишъл в магазина да си я купи защото му е харесала много! В Америка автомобилите от Франция са забранени, с изключение на Вейрон!

    Коментиран от #14, #15

  • 10 Хохохо

    49 26 Отговор
    И накрая идва една Киа Рио 1,4, 100коня, 4цилиндъра, на цена от 24000лв и ги удря в земята.

    Коментиран от #11

  • 11 Шеврон фен

    52 33 Отговор

    До коментар #10 от "Хохохо":

    Киата е за хора без стил. Виж ситроенчето е друга бира, но няма как да ти го обясняя
  • 12 Мошеници

    52 7 Отговор
    Преди 4 години купих Ситроен Берлинго от официалния представител на марката.След около 11 месеца и 16000км се повреди скоростната кутия като задната предавка практически не работеше.Закарах колата за рекламация и след няколко дни ми се обадиха за да ми кажат,че гаранцията няма да покрие ремонта защото вероятната причина за повредата(според техен експерт)била свързана с недостатъчно натискане на съединителя или включване на предавката докато автомобила се е движел напред.Платих цената на ремонта(около 900 лева) и повече не стъпих там дори докато течеше гаранцията.

    Коментиран от #23, #28, #68

  • 13 умен пор

    25 18 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    глупости, карам ново Берлинго - за 50К км,абсолютно нищо не скърца и тропа из салона. Единствено дразнещо нещо е педалът на съединителя , който скърца в жегата
  • 14 Госあ

    7 9 Отговор

    До коментар #9 от "Ганьо":

    Като гледам как си изписал името 😂 си от баш състезателите, А ? Най големите 😂
  • 15 Госあ

    13 6 Отговор

    До коментар #9 от "Ганьо":

    Ко е туй америка (с малка буква) ве ? 😂
  • 16 В е л и к и я

    26 4 Отговор
    То вече ако тръгнеш да си купуваш нова кола и зарове да хвъргаш няма да ти помогнат .. а едно време беше кеф , щото новото беше добро ...! Иска ми се да вярвам че Ситроен с цялата си гама е може би изключение .. !
  • 17 Komapak

    20 11 Отговор
    Когато междуосието ти е късо няма никакъв шанс за меко возене. Цената е ок, но мразя да ми друса.

    Коментиран от #30

  • 18 Адаш

    19 12 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    За тази кола,цената е мнооооого восока!Яко се оливат с цените,прав си!
  • 19 Така е

    4 2 Отговор
    Станала е екскурзията на колектива. Колко ли ще продадат Автомоторите до края на годината.
  • 20 Шаран БГ

    14 7 Отговор
    Какъв е този разход от 6.5 лтр на 100 км пробег ? Много лъскави неща - на градско сигурно ще гони 8 лтр. Съседът ми е болен по всичко френско : " През живота си - казва-не си ли пил френско вино, не си ли карал френска кола и не си ли спал с французойка -- не си живял !"
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Токо

    26 20 Отговор
    Караиванов ... смешно ми стана :) Това е С3 все пак. Демек Ситроен Саксо със лед светлини. Вътре е бъкан със твърда и отвратителна пластмаса. При това скърца и пука от всички страни . Не може такъв автомобил да струва 33 000 лева . Не може да бъде сравняван със хюндай И 20 , Пежо 208 , нито пък със Поло и Фиеста !!!! Това един нелепо сглобен СКЪП автомобил който не си струва парите.И с тази сапунерка наречена навигация плесната по грозно и от на Дачия сандеро ... не ми се говори . А Славчев е нещо като папагал който копира текстове и след това се подписва под тях .

    Коментиран от #24, #31, #35

  • 23 токо

    14 12 Отговор

    До коментар #12 от "Мошеници":

    бла бла бла .... аз пък си взех хеликоптер и ми хвръкна задната перка . Не ми признаха гаранцията щото съм го карал във ветровито време ...

    Коментиран от #41

  • 24 Пежонец

    12 2 Отговор

    До коментар #22 от "Токо":

    208 пежо е отврат също..ако не е алюр.Пластмаса от най отврата.и тясна.Пълно разочарование.Вътре е леш.А Ц3 ситроена,съм тествал предния,като светне слънцето и нищо се не види по таблото и екрана..абе ,леш си е.А за тези пари е безумиееее,!!!Не повече от 22000 висок клас обурудване.Всички надуха яко цените,но пежо направо се осраха.Аз съм фен на Пежо,и карам само,но това е безумие!!!!
  • 25 Японеца

    9 3 Отговор
    Откровена реклама на продажба на коли в сайта!
  • 26 Вальоо

    14 4 Отговор
    Ами хора вие какво очакватe в нашата родина? Чух слухове че София Франс Ауто са купили Автомотор корпорация и следователно може би и затова цените са надути главоломно. Още един опит на Пежо да затрие марката Ситроен. Марка на иновации и технологии. Жалко.
  • 27 Мангъров

    14 19 Отговор

    До коментар #8 от "Госあ":

    Сигурно знаеш , че Себастиян прибира по 3 милиона от тях на година , срещу реклама , а тая котура иначе е за скраб , още като я вземеш от магазина..........
  • 28 Честен

    13 1 Отговор

    До коментар #12 от "Мошеници":

    Честно ли на служебната баничарка и въртиш само 17000 км ? То ще излезнат верни обявите данните за 10-годишни коли, на по 160 000 км. Пиши като тръгнеш да я продаваш, това ще е най-запазената служебна кола за която съм чувал. А иначе съм виждал всякакви "майстори" зад волана, дето се чудят що им се чупят колите. Особено пък на чужда (служебна) кола.

    Коментиран от #40

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Писи, писи

    17 3 Отговор

    До коментар #17 от "Komapak":

    Зависи какво сравняваш. Ако сравняваш Ситроен или Рено къса база с дълги от същата марка, разбира се дългите ще возят по-меко. Но ако сравняваш Ситроен С3 с Фолксваген Пасат, със Пасата ще преброиш повече дупки.

    Коментиран от #76

  • 31 Сравнение

    15 3 Отговор

    До коментар #22 от "Токо":

    От изброените от теб коли съм се карал Ситроен С3 и съм се возил в Хюндай И20. Отвън Хюндай беше много приятен, все пак беше на 2-3 години, но вътре жива скръб. Табло с по-грозна пластмаса и от Фиат Пунто. Ситроена беше от 2015 и много приятен отвътре. Не бих го взел, само защото предпочитам по-големи коли, но при възможност бих го карал с удоволствие.
  • 32 Еблю

    29 4 Отговор

    До коментар #7 от "Банго Васил":

    В който и сервиз да идеш не можеш да се вредиш от прехвалените немски кошове...
  • 33 Критик

    6 6 Отговор
    Ех колко е кисело гроздето
  • 34 C3 shine

    26 3 Отговор
    От близо 3 години карам С3 настоящия модел купен е нов ниво shine 1.2 с добър пазарлък за 24 000 с много допълнителни екстри. В момента колата е на 40000 км. От които 90% градско. Средния разход е 6/100 км. Два пъти е сменявано масло за общо 300 лв. и това е. Само за информация, нищо повече😁

    Коментиран от #39

  • 35 Крис

    10 0 Отговор

    До коментар #22 от "Токо":

    Ако следиш авто тестовете в сайта, ще разбереш, че именно Радо Славчев ходи на всички първи тестове на нови коли, а това което ми харесва е, че не им спестява недостатъци за разлика от другите автомобилни сайтове у нас

    Коментиран от #59

  • 36 Капоне

    7 0 Отговор
    И аз съм му фен. Тук са най-добрите ревюта на коли
  • 37 123

    9 5 Отговор
    Лидерите в класа са ясни от години! Поло, Фиеста и Клио, все тая в какъв ред! За останалите, въпрос на финанси! Но все пак, нека да си го кажем: Ситроен на цената на Дачия? Естествено, ДА!
  • 38 Минаващ

    14 3 Отговор
    Самото дърлене кои коли са по-добри е безсмислено и произтича от разбирането на простите хора д накарат другите да признаят че са прави и да направят техният избор.Колата е стара технология елементарна за направа и абсолютно всеки във вска държава може д напрви сносна кола.Дали ще е Ситроен Тойота иои каквото и да е е все тая.Вече всеки може да вярва в каквото си иска и да купи каквото си иска ма да ми вика кои са по велики и да хвърчи пяна от устата за да ме обеждава за да приема неговата тез може спокойно да си еве макята
  • 39 xxx

    15 0 Отговор

    До коментар #34 от "C3 shine":

    А какво според теб трябва да си правил/ремонтирал за 40000км от нова? Ако не си някакъв гороломник, то естестевено че освен масло друго няма да има!
  • 40 По принцип

    8 1 Отговор

    До коментар #28 от "Честен":

    я използвам за доставки на козметични продукти в София по едни и същи маршрути и обекти.На ден изминавам 50-70км.Преди нея имах един Опел Комбо който непрекъснато се разваляше и купих Ситроен-а нов с идеята да го карам поне 5 години без сериозни ремонти но сметките ми не излезнаха правилни.

    Коментиран от #44, #63

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Clio

    12 8 Отговор
    Не знам кой би избрал Ц3 пред Клио 5 честно казано разликата е огромна :)
  • 43 Коли

    14 2 Отговор
    Не знам какво толкова негодувате за цените, нормални са не знам влизали ли сте скоро при дилърите прилично оборудвана дизелова Октавиа е 60000 ,голф 8 е към 55000 и не говоря за коли с много екстри и глезотий а нормално оборудвани с някой приятни екстри. Просо това е новите коли са скъпи , та сравнението с немски премиум марки е нелепо , там не знам ясно ли ви е какви са цените на самите коли а камоли на опциите , та може да се замислите защо може да си купите 4 годишна тройка на цената на Ц3 и на колко километра ще , а после ще ревете че новите коли се чупят
  • 44 Ситроен

    10 4 Отговор

    До коментар #40 от "По принцип":

    Не знам дали ти е ясно ,ама тая кутия най-вероятно я има в още 50 модела коли , и просто си попаднал на дефектна ,което се случва и при нови автомобили от всяка марка

    Коментиран от #46

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Прав си

    22 0 Отговор

    До коментар #44 от "Ситроен":

    но поведението на вносителя беше подло и просташко.Платих колата в брой(около 26000 лева) и когато вземаха парите бяха усмихнати до уши и лицемерно любезни като ме уверяваха,че като техен клиент съм изключително важен и значим.Когато колата дефектира обаче се отнесоха с мен като с натрапник.

    Коментиран от #47

  • 47 Вальоо

    15 1 Отговор

    До коментар #46 от "Прав си":

    Истината е че Автомотор значително занишиха качеството си на дилър,резервните части са калпави в някой случаи,нямат читави автомонтьори въобще идилията е пълна. Когато махнаха и хидропневматиката сякаш реномето им се срина тотално. Жалко за марката.
  • 48 Димчи

    6 2 Отговор
    Хубава е!
  • 49 Ввв

    5 9 Отговор
    Коптор,но както се казва,за толко пари-толкова!!!
  • 50 Автоексперт

    5 2 Отговор
    Адмираций към автора - изключително добре и кадърно написана статия благодаря за което ! Продължавайте все така ! ! !
  • 51 брокер

    10 1 Отговор
    поръчахме си Рент-а-Кар в Дортмунт дадоха ни същия този новия модел С3 бензин, чисто нов... ходихме на екскурзия до Амстердам чак доволен съм на возията и конфорт. Иначе караме С3 Hdi 1.4 от 2014, на 98К км вече 5 г след лизинга Истината е че на завоите може да изтървеш контрол и оградата е сигурна. Дамска кола иначе вади фасон.
  • 52 ABCD

    5 8 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    Кога за последно си купувал нова кола, защото аз съм купувал вече няколко и една от тях е Дачия Дъстър. Смело мога да ти кажа, че по нищо не се различава от другите. Вярно направена е с по евтини материали, но затова и цената е такава.
  • 53 Логан ДЦИ

    7 6 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    Защо Дачията да не става за нищо? Аз един Логан дизел ,вече 290 000 км го карам. И се возя и работа върша с него, пък вие си говорете врели некипели...
  • 54 Иванов

    8 2 Отговор
    За парите на С3 ,може да се вземе Логан или Сандеро Степуей - най- високото им ниво и вътре е по-широко от Ситроена. И е по-евтино за обслужване в гаранция. Дачията от секъде бие. С3 е за женички ,да возят детето на училище- има голям фасон, жените по тва избират кола
  • 55 Дрът шифиьор

    13 1 Отговор
    В годините съм имал 2 " ВХ' и една " Ксантия". Вярно, за по малко време, но достатъчно! След " Ксантия" вече няма истински коли на марката. А от 3- цилиндровите двигатели бягайте! След " Тико" няма добри двигатели, а " Шкода" ги унищожава макс. на 200 000 км. Напълно в концепцията за новите автомобили- да няма вечни, защото печалбата трябва да върви!

    Коментиран от #56, #66, #67

  • 56 Вальоо

    15 5 Отговор

    До коментар #55 от "Дрът шифиьор":

    Смея да твърдя че и С5 и С6 са доста хубави модели! Вярно с повече електроника но все пак. С5 е един от най-здравите модели в последните години!
  • 57 Цецко

    6 20 Отговор
    Citroen са боклук

    Коментиран от #58

  • 58 Вальоо

    18 2 Отговор

    До коментар #57 от "Цецко":

    Ок цецко,мерси за мнението което чакахме да чуем с нетърпение! Карай голф 3ката и се кефи на най-добрата кола!
  • 59 Въпрос от Токо

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Крис":

    Крис , ти как разбра , че Радо ходи на всички тестове?? :)) Сега да ти кажа ... Във едно списание за автомобили (няма да кажа кое ) ГЛАВНИЯТ РЕДАКТОР Е МОЙ РОДНИНА ПО ПЪРВА ЛИНИЯ !!! Та въпросният '' ТЕСТЕР '' на автомобили съм го проучил :))) Беше много лесно и бързо . Ходил е на две три изложения в София и Пловдив със акредитация ! В чужбина е МИРАЖЖЖЖЖ ....

    Коментиран от #73

  • 60 Токо

    4 6 Отговор
    И за да бъда коректен - Впвчатленията ми за С3 са от предишната версия . Карах такова недоразумение под наем от HERTZ във Виена . Модел 2013 -2017г .
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Azazaz

    17 3 Отговор
    Супер е С3-ката за тази цена. А френцките коли отдавна са по-надеждни от немските дараци, струващи 2 пъти по-скъпо.
  • 63 Токо

    4 11 Отговор

    До коментар #40 от "По принцип":

    .... на ден изминавам по 50-70 км и доставям козметични продукти . Купих ситроена нов но сметките не ми излезнаха .... Е Няма как да ти излязат сметките :)) Ти на практика не си работил и не си продавал . Какви сметки искаш да ти излязат ? Аз не работя и правя по 50 км на ден в София :)))
  • 64 ууууууу

    0 0 Отговор
    цццццццц
  • 65 Miusuka Madoto

    7 3 Отговор
    Само да ви кажа: HONDA Е НОМЕР 1!!! Благодаря за вниманието!
  • 66 ***

    2 2 Отговор

    До коментар #55 от "Дрът шифиьор":

    Пропускаш Citroen Xsara - Exclusive
  • 67 ***

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Дрът шифиьор":

    Пропускаш Citroen Xsara - Exclusive
  • 68 Тото

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Мошеници":

    Това е нормално за България и официалния представител на Ситроен още от самото му създаване в страната

  • 69 Гост

    7 1 Отговор
    Ситроен не е за всеки. За селяндурите има Голф, Поло опелите вече също на Пежо-Ситроен.
  • 70 100

    0 0 Отговор
    На дърва ли се движи?
  • 71 Съдията Дред

    6 0 Отговор
    Взеха направо да се оливат с цените, ако 30 хилки за тоя дребосък са добро предложение, значи не са в час. От целият концерн на добра цена остана единствено Пежо 301. А и не разбирам какво означава да се позиционират в по горната ценова категория ? Ако искам С/це/ класа, ще си купя такава, не Пежо или Ситроен. Стигнаха дотам 308 да е 10-12 хилки по скъпо от 301, и то при положение, че вози по зле. Разликата е малко лукс в салона, ама много малко.
  • 72 Тисъна

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    Карам Пежо 308 дизел от нова-11г. 187000км-много съм доволен. И никакви скърцане и тропане досега. Иначе за Ситроен- харесвам DS-5.
  • 73 Марто

    5 0 Отговор

    До коментар #59 от "Въпрос от Токо":

    В голяма заблуда си. Аз също следя материалите на Радо Славчев, защото ми харесват и съм влизал във ФБ профила му, който е отворен. Там можеш да видиш и разбереш, че пътува на всички международни тестове, защото си качва забавни снимки от дестинациите. Дори сега, за този тест е пуснал снимки от празното летище в Париж.
  • 74 Плам

    2 2 Отговор
    ФИАТ,къде е?:)))))
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Passat B7

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Писи, писи":

    Абе Колега, не ми се сърди но изобщо не съм съгласен със мнението ти! Не може да сравняваш градска кола като C3 и семеен автомобил като Passat. Един колега имаше предишното C3 (2008) и със него сме патували от Манчестър до Лондон (В една посока е около 320 км). Колата се представяше ок ама беше шумна, тясна и със неудобни седалки. В същото време следващата седмица бяхме със моят Пасат (2013, 2.0TDi). Разликата беше от тука до луната. Пасатът е със дължина 4.8м а Ситроенът е едвам 3.8м. И двете коли са със нормално окачване (А не като старото Ситроенско от едно време което си беше удобно). Разликата е, че Пасатът беше направен за по дълго каране а не за градът. А и по-голями седалки, по-хубава щумоизолация помагат много. Да не говоря, че при такова патуване приятелите обикновенно спат в Пасата докато в C3-то и Polo-то на колегата не се спи толкова. Иначе нямам нищо против C3. Просто едната е кола, другата е кола с главно К. :)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.