Това, което стана ясно при официалното представяне на модела, е че с промяната на поколението кросоувърът се е изменил коренно и вече разполага с изцяло електрическа версия. От Opel обявиха и цените, и времето на появата на модела на европейския пазар. Кросоувърът ще се появи в дилърските центрове в началото на 2021 година и веднага ще се предлага както с конвенционални двигатели, така и с изцяло електрическа задвижваща система.
Външният вид на кросоувъра беше разсекретен в началото на това лято.
Още тогава се видя, че моделът е поразително различен от предшественика си и, както казаха от компанията, "определя развитието на дизайна на бъдещите автомобили на Opel за 10 години напред". Иновацията има интересни фарове и радиаторна решетка, комбинирани под хромиран кант в една обща част. Такъв дизайн на предницата ще се превърне в задължителен атрибут на следващите модели. Освен това Mokka има впечатляваща двуцветна боя на каросерията: не само колоните и покривът са боядисани в контрастен цвят, но и предният капа с решетката на радиатора. Размерите също са се променили: корпусът е станал по-къс със 125 милиметра (4150 мм), а разстоянието между осите се е увеличило със символичните два милиметра. Предният надвес е намалял с 61 милиметра, а задният с 66 милиметра. Обемът на багажника е 350 литра.
Салонът е направен в минималистичен стил.
Новият Opel Mokka получава изцяло цифров кокпит от новото поколение Pure Panel, който се състои от два екрана: 12-инчов виртуален инструментален клъстер и 7- или 10-инчов (в зависимост от конфигурацията) дисплей на мултимедийната система. Списъкът с наличното оборудване включва безжично зареждане, шофьорска седалка с функция за масаж, адаптивни LED матрични фарове, круиз контрол, система за наблюдение на лентата и камера за обратно виждане с ъгъл на видимост от 180 градуса.
В Европа кросоувърът ще се предлага с базови двигатели.
Това са 1,2-литров бензинов двигател с мощност 100 или 130 конски сили и 1,5-литров дизелов двигател (110 конски сили). Те ще работят съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия или с осемстепенен автомат. Моделът ще разполага само със задвижване на предните колела. Електрическата Mokka-e е оборудвана с електромотор с мощност 136 конски сили, който се захранва от батерия с капацитет 50 киловатчаса. Той осигурява на електрическата кола автономен пробег от 324 километра според цикъла WLTP, а максималната скорост е ограничена до 150 километра в час. Презареждането до 80 процента от бърза зарядна станция става за половин час. Opel дава гаранция за батерията от осем години или 160 хиляди километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иво
Коментиран от #2, #3
10:44 23.09.2020
2 Не знам защо
До коментар #1 от "Иво":
сега повече прилича на каруца.10:50 23.09.2020
3 Брато
До коментар #1 от "Иво":
предната Мока модела е излиза 2015 година, а тази е 6 години разлика, така че карайс и голфа и тихоКоментиран от #5
11:05 23.09.2020
4 777
13:04 23.09.2020
5 Иво
До коментар #3 от "Брато":
Голф не бих карал НИКОГА.Не знам как си правиш такива заключения но явно меките китки имате някакви собствени философски способи които обаче често ви заблуждават защото и първата Мока е от 2013-та.13:15 23.09.2020
6 Ганьо
13:59 23.09.2020
7 В е л и к и я
Коментиран от #9
14:20 23.09.2020
8 Рошко
22:32 23.09.2020
9 Майтап
До коментар #7 от "В е л и к и я":
Хаха Великия, това някакъв майтап ли е тоя ник хахаха18:25 25.09.2020