Last news in Fakti

25 Септември, 2020 10:35 7 783 19

Peugeot 2008 стана най-популярният кросоувър в Европа

  • автомобили-
  • продажби-
  • европа-
  • август

Но вездесъщият Golf все още удържа лидерската си позиция

Peugeot 2008 стана най-популярният кросоувър в Европа - 1

Специалистите от аналитичната агенция "Автостат" публикуваха данни за най-популярните автомобили на европейския автомобилен пазар през август тази година. От тях става ясно, че германският Volkswagen Golf 8 продължава да носи титлата "бестселър" с резултат от 22 386 продадени коли. Продажбите на този модел обаче са намалели с 15% в сравнение с аналогичния период от миналата година.

Втората позиция е заета от компактното Renault Clio. Европейските дилъри на марката са успели да продадат 16 399 автомобила, което съответства на нивото от миналата година. ТОП-3 се допълва от още един представител на френската автомобилна индустрия - Peugeot 208 (15 382 бройки, + 18%).

Четвъртото място се заема от новия Opel/Vauxhall Corsa (15 261 единици, + 7%), а Skoda Octavia (15 122 единици, -5%) затваря първите пет. Хечбекът Dacia Sandero е на шеста позиция, като 13 896 души (-21,8%) са го избрали за своя кола.

Най-популярният кросоувър в Европа вече е Peugeot 2008. Този автомобил се нареди на седмо място в общото подреждане с 13 452 продадени бройки. Интересното за 2008 е, че моделът е белязан от най-добрата динамика на продажбите сред лидерите - плюс 34%.

Друг кросоувър на Renault Captur се класира на девето място (13 090 бройки, -3%). Топ 10 се допълват от Mercedes-Benz A-Klasse (12 872 екземпляра, + 5,5%) и Volkswagen Polo (12 377 бройки, -25,9%).


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 12345

    13 26 Отговор
    Не вярвам. Тесла е лидер в продажбите. Тези яко лъжат. Нали така екоджендъри?
  • 2 шофер

    12 60 Отговор
    Смешна талига, както всичките си събратия от жабария и изтока с купе направено от станиол и държащо се единствено и само на германската му боя. Едно АМГ, ГеТе 2 ЕрЕс, ЕрЕс куаттро, Мпакет, Инсигния, ГеТеИ, Файтон или Фокус са яки германски коли с технология годин напред пред жабарски, източни и Сие коли. Да.

    Коментиран от #4, #19

  • 3 Кире с Голфо

    42 4 Отговор
    Виждам го тук там по улиците и е доста готинко Пежлето.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Мерцедес

    27 3 Отговор
    и какво. плюхте ги плюхте ги и накрая пак най-популярните като нови коли защото дават максимално технологий за по-ниска цена. фактите не лъжат.

    Коментиран от #7

  • 6 Случаен

    4 29 Отговор
    Боклук с моторче от мотопед
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Пдеражо

    6 27 Отговор
    Грозен опулен боклук като всички педежа
  • 9 308

    16 8 Отговор

    До коментар #7 от "Случаен":

    ако ще и шес и три да ти е пак с 1.6 дизела спирам до тебе на светофара а в задръстването ще изпревариш 3 4 коли и пак ще си 50 метра пред мен, млмнк. ще вдигнеш 200 на магистралата ще изгориш 10 на 100 нафта или 13 на 100 бензин и ще стигнеш с 10 минути повече от мен дето си държа 130... ей за това мислене няма да дръпнем никога

    Коментиран от #11, #12, #13

  • 10 сектант

    17 2 Отговор
    Дачия сандеро е на 6та позиция продава се повече от мерцедес и бмв
  • 11 Само в дясно

    4 16 Отговор

    До коментар #9 от "308":

    Такива като теб НИКОГА няма да усетите удоволствието от управлението на стойностен автомобил!

    Коментиран от #18

  • 12 Случаен

    4 7 Отговор

    До коментар #9 от "308":

    Айде дърпай напред с 50 кубика, направо с кон. Аз ще си харча колкото искам, аз си давам парите за гориво. 200 съм вдигал веднъж само да видя колко може, еми Vmax е 200 иначе с ограничението или +10. Обаче усещането е друго при 50 кубика с голямо турбо и да кажем 2.5 без или с малка турбинка
  • 13 Там

    7 5 Отговор

    До коментар #9 от "308":

    К’во ше дръпнеш бе! Стой си в задръстването и не се баждай!
  • 14 2625

    9 0 Отговор
    Б...х мааа му колко разбирачи!
  • 15 Лада Веста Крос

    3 14 Отговор
    Явно хората не гледат назапад кой знае колко качеството на изработка, но на Пежо 2008 е по ниско на Лада, даже и Дачия е по качествено направена! Или по скоро ги купуват вече онлайн по снимка покрай пандемията та затова е станало това недоразумение...
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Иван

    3 1 Отговор
    Българина от всичко разбира и всичко му е ясно, само че, не ходи при психолог, да му каже за какво отклонение отговарят тия симптоми.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Трифонов

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "шофер":

    Опел, Форд (оригинално са Американска марка), Фолксваген... също са немски, пък са напълно посредствени във всяко отношение. Мерцедес, БМВ, Ауди и особено Порше, нормално са прекрасни коли, защото са премиум брандове, но нивото на надеждността е силно зависимо от конкретния модел, фабриката, в която се произвежда, двигателят, който си избрал и т.н. И може да се случи така, че да дадеш 200 бона за кола и на 60 хил. км. да сменяш мотор, докато колегата ти със семплото двулитрово моторче, който е дал 75 бона за същата кола, да няма проблеми 200 хил. км. Японските коли (като цялостен пакет) са пълни боклуци. Но... не пиши тъпотии! Всички металик цветове се произвеждат в Япония, от японска компания и всички производители си ги купуват от тях. Всички роботи, които работят в автомобилните заводи по целия свят, се произвеждат от една японска компания в Япония, която е ненадмината. В последните две моделни генерации на БМВ, се използват редица важни части на японски производители - запалителни свещи NGK, турбокомпресорите вече са Мицубиши, а не Гарет, ръчните скоростни кутии са Айсин, както и много други. Изобщо... попрочети малко. Не става само с конзолата.