7 637 17

Нови подробности за Toyota Land Cruiser 300

Нови подробности за Toyota Land Cruiser 300

Toyota Land Cruiser 300 трябваше да дебютира през следващата година, но поради пандемията от коронавирус дебютната дата беше отложена за неопределено време. Всичко, което е известно за един от очакваните нови продукти през следващите години, разказва агенцията DriveNN.

Появата на "300" все още не е обявена официално. Повечето рендери, разработени от различни независими дизайнери, биха могли да дадат известна яснота, но самата Toyota отбеляза, че нито едно от изображенията не е вярно.

Въз основа на глобалната архитектура NGA, за новия всъдеход се очаква да има структура, лежаща на рама. Отбелязва се още, че новата платформа трябва да направи автомобила още по-безопасен и да намали теглото му с почти 200 кг.

Очаква се гамата от двигатели на новия модел да бъде представена от 3.3-литров V6 дизелов двигател и хибриден силов агрегат, който включва 3.5-литров бензинов турбо шестак и електрически мотор.

Двигателите ще функционират заедно с класическа автоматична скоростна кутия или с нова CVT трансмисия. След смяната на поколението, всъдеходът ще продължи да бъде оборудван с традиционна раздатка, с редуктор и със заден заключващ се диференциал.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 14 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Само да вметна

    34 3 Отговор
    Боко да си я поръчва
  • 2 сектант

    24 3 Отговор
    Руските олигарси вече нервно пият водката и я чакат с нетърпение.
  • 3 jap

    46 13 Отговор
    Ленд Круизър е единствения SUV при който баланса между лукс и възможностите извън пътя е на най високо ниво.Модели като Мерцедес GL и BMW X7 се опитват да имитират концепцията на Тойота но не им се получава.

    Коментиран от #4, #17

  • 4 Аууууу

    29 4 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Ленд крузър не е SUV! Един от малкото останали истински джипове на рама, а не някакви повдигнати комбита и хечбеци!

    Коментиран от #5

  • 5 jap

    17 4 Отговор

    До коментар #4 от "Аууууу":

    "Джип" е марка чието име Ганьо-вците използват като нарицателно за SUV от всички класове.

    Коментиран от #6, #11

  • 6 eaffsdf

    13 8 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Ей кептън обвиъс - тука е Български форум и пишат българи. В България СУВ се казва на повдигнато комби или хеч, а джип се казва на 4х4 машина с бавни и блокажи.

    Коментиран от #7


  • 7 jар

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "eaffsdf":

    В статията написана от българина Радослав Славчев никъде не видях думата "джип" така,че явно и той има още какво да учи.

    Коментиран от #8

  • 8 авто фен

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "jар":

    Българинът Радослав Славчев по принцип има много какво да учи за автомобилите, преди да се изказва пристрастно като капацитет, когато публикува пошлите си тестове на коли.
  • 9 873

    2 2 Отговор
    Тойота нямат 3,3 литров дизелов шестак.Много странно
  • 10 GTE

    9 4 Отговор
    Без рама и със СVT това став паркетник, като кашкай, каптюр, дъстър, само че на много по-висока цена,

    Коментиран от #14

  • 11 ГОСТ 26

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Също го използват и в САЩ.Виждал съм го в американски филми които казват ДЖИП като общо име за други високо проходими коли сигурно и те са ганьовци.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Умният

    5 2 Отговор
    Никой в САЩ не казва джип на проходимите автомобили. Освен ако не е Джип/Jeep. Ганьо разбира се спори до последно. Него ако го питаш той е чувал в Германия да викат Веро на препарат за миене на чунии
  • 14 Карачо

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "GTE":

    Става на баба ти фърчилото. Тоя дето е писал статията си няма на идея какво пише. Не е цвт, а е безстепенна АТ с планетарни предавки или тяхното т.нар. Е-цвт, но то не е класическо, а с планетрарни зъбни колелета ие много добро, безпроблемно и на практика вечно. Същото като на всичките им хибридни модели. Може би най-здравият автоматик на света. Със сигурност ще има симулация на ръчни скорости и ще можеш наръчен режим да преминеш, както е при Лексусите.

    Коментиран от #15

  • 15 jар

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Карачо":

    Коментара ти е изключително грамотен и показва,че ти за разлика от драскачите тук(около 95%)наистина разбираш от техника и не пишеш глупости.Радвам се,че мога да прочета думи написани от умен човек което ми се случва рядко.
  • 16 Тойота

    9 0 Отговор
    Land Cruiser съчетава най-доброто от двата свята- удобството на „паркетниците” и офроуд възможности и здравина. УАЗките и Лада Нива също са здрави офроудъри, но горят 30/100, при дъжд капе вода и дyxa вятър и ще ти изпадат зъбите от друсане. Renault Captur са удобни, но трошливи и блъскани със всякаква електроника, а на офроуд няма да издържат и час. Не случайно в Азия, Африка и Австралия карат само Land Cruiser и Hilux.
  • 17 Plameni

    0 5 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Кое му е по-доброто спрямо един GLS примерно?

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.