Hyundai представи електрическия хечбек RM20e на автомобилното изложение в Пекин. Това е прототип с мощност от 810 конски сили, който има за цел да покаже технологиите на N-подразделението на марката. Задвижването е на задните колела, а колата е със средноразположен двигател.
Hyundai RM20e е изграден на нова електрифицирана платформа, а партньор по проекта е хърватската компания Rimac. Отвън прототипът Hyundai RM20e наподобява състезателна версия на Veloster N, но познатото тяло е само обвивка, тъй като техническия пълнеж на електрическата кола е напълно нов.
Концепцията се основава на електрифицирано шаси, като електромотора с мощност 810 конски сили (960 Нм) е монтиран зад облегалките на предните седалки, в основата, а задвижването е към задния мост. Декларираните динамични характеристики на RM20e са ускорение от място до 100 километра в час за по-малко от три секунди, до 200 километра в час - за 9,88 секунди и максимална скорост - 250 километра в час.
Батерията е с капацитет 60 киловат-часа и е монтирана под пода. Към момента автономността на електрическото превозно средство не е известна. Ръководителят на научноизследователската и развойна дейност на Hyundai Group Алберт Биерман подчерта, че докато RM20e „съчетава характеристиките на състезателен автомобил и ежедневна кола“.
Биерман каза още, че модерната електрическа задвижваща система на RM20e осигурява "вълнуващо ускорение", но даде ясно да се разбере, че серийните наследници на концепцията не биха били непременно "чисти" електромобили. В същото време корейската фирма ще разшири партньорството си с хърватската фирма Rimac.
Възможно е електрическият хечбек RM20e с мощност от 810 конски сили да стане основа и за спортния автомобил Hyundai със среден двигател, който ще се конкурира със следващото поколение Porsche Boxster. Корейската фирма потвърди развитието на спортен автомобил, но времето на появата на серийния модел все още се пази в тайна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 800 коня от един мотор
Коментиран от #8
12:00 28.09.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
12:23 28.09.2020
4 сектант
12:24 28.09.2020
5 МП4
12:32 28.09.2020
6 Задминаващ
12:33 28.09.2020
7 Фен
13:56 28.09.2020
8 незнайко
До коментар #1 от "800 коня от един мотор":
Ето затова има РАДИАТОР ОТПРЕД !!! Който си мисли че всички електромобили са без охлаждаща течност жестоко се лъже.Коментиран от #10
18:19 28.09.2020
9 2107
Интересно ми е това безмисленно чудо само 7-8 минути ли ще върви и що ще тегли и работи...ниви ли ще оре или 40-тонни ремаркета ще тегли ?
И защо се правят такива автомобили ,дето да вдигат над 250 км/ч ,след ,като освен в Германия ,навсякъде скоростите ,дори и на магистрали са ограничени до двойно по-ниски нива ?
Безумието на човечеството ...или поне на една незначителна част от него ,което трупа само печалби на гърба на 99,99% от останалата част !
11:01 29.09.2020
10 ъхъ
До коментар #8 от "незнайко":
Добрутро бате, и други работи имат, ма друг път ща светна!15:49 29.09.2020