13 236 116

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите "дачии" (ЧАСТ II - Sandero и Logan)

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите
Снимки: mobile.bg

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

ЧАСТ I - Sandero Stepway

По време на представянето на новите модели във френската столица, от марката заявиха, че и трите нови коли са радикално модернизирани, но все още фокусирани върху това, което има значение за клиентите - компактните външни размери и най-достъпната цена на пазара. И това няма и как да е иначе, защото за 15 години, считано от появата на първия Logan, румънската марка е успяла да реализира на пазарите в Европа 6.5 млн. автомобила, като най-предпочитан е субкомпактният хечбек Sandero.

Sandero
Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите

Третата генерация на Sandero ни впечатли с нов дизайн, много ефектен светлинен подпис в стил Lamborghini и с подобни simply clever решения, с които ни порази и по-наточената Stepway версия. Тук например за първи път в новата история на Dacia, автомобил може да се оборудва с шибедах. Иначе моделът е по-стилен и по-модерен, а формата му е значително по-аеродинамична. Клиренсът на Sandero е 133 мм, което го прави идеален за по-лоши пътища, като родните, като в същото време колата е станала по-ниска - със скосен в задната част таван. Фаровете и радиаторната решетка допълнително визуално разширяват колата и я правят по-масивно изглеждаща.

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите

Подобно на Stepway и тук арматурното табло е хоризонтално ориентирано, а интерес представлява решението то да бъде покрито с ефектен текстилен плат. Така по-евтината пластмаса се покрива и усещането е за значително по-луксозен салон. Като цяло новото Sandero е по-широко с 8 мм и по-дълго с 186 мм. Седалките са значително по-ергономични, а нишите за багаж в пасажерския отсек са повече. Не на последно по значимост място е обемът на багажника. Той е с обем от 388 литра, което е повече с 8 литра в сравнение с предшественика и на практика е оптимален за автомобил от този сегмент. Вижте.

Logan
Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите

Моделът, с който бе възродена румънската марка, също ни впечатли с доста промени. Освен изцяло нова външност, колата е по-дълга с 37 мм от предшественика си и с 45 мм от по-горе описаното ново Sandero. Междуосието е нараснало с 14 мм, налични са шест въздушни възглавници и много екстри, включени в базовото и допълнително оборудване на модела. От интересните новости трябва да отбележим специалната система, разделяща багажното пространство, сваляемата делима облегалка на задната седалка и масичките тип "самолетни" в задната част на салона.

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите

При по-високите нива е налична и нова мултимедия с осеминчов екран, която работи съвместно със смартфон. Новата Dacia Logan няма да се продава в Западна Европа. Тя ще бъде лансирана в България, Румъния, Литва, Латвия, Естония, Словакия, Унгария, Полша, Испания, Мароко, Нова Каледония и Таити. Що се отнася до двигателната гама за Sandero и Logan , то към споменатите вече агрегати за Sandero Stepway е добавен и един базов агрегат TCe65, който ще бъде предпочитан от корпоративни клиенти. Ето как изглежда и новата Dacia Logan в детайли.

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 36 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Гост

    34 24 Отговор
    Най-голямата новост е новата платформа.Въздушните възглавници /тип завеса/.Дръжките за отваряне на вратите,самите врати(не както до сега завършващи някъде по-тавана на колата).Все технологии от миналия век.
  • 2 123

    40 12 Отговор
    Не е зле, поне на 'фаца'. Като цяло, отвън Сандерото е Клио 4, ама Dacia style. Вътре е ясно, грозно и гадно на пипане, но изглежда практично! Турбо двигателя на газ ще е фаворит, за това купе ще си върви доволно, със 7 на 100 газ! Цената обаче каква ще е? Нищо чудно високата версия да доближи 27 000. Ако е там някъде, никакъв шанс...

    Коментиран от #116

  • 3 С.С

    62 9 Отговор
    Както се каза в един филм:"Ето за това говорим!" Не е кой знае какво-но не е и изобщо зле. Сектанта сега ще напише тук:Казвах ли ви аз?! :)) Тези модели ще се продават тук и без да убеждавам когото и да е било-такова Сандеро бих взел за дъщеря ми за първа кола. Според финансовите ми възможности и според това тя да кара един непретенциозен,не много лъскав,но нов автомобил.

    Коментиран от #88

  • 4 Гост

    57 12 Отговор
    Иначе ОК.За хора без комплекси.И нямащи претенции,че те и "вагените"им са нещо повече от колкото са:)

    Коментиран от #5

  • 5 123

    27 34 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Прав си, ама донякъде, защото след време тези с Дачийте придобиват комплекси, обяснявайки наляво и надясно що за хубавец са си взели! Тези с новите ФВ не им се налага да обясняват! Много...😀

    Коментиран от #21

  • 6 Sofia

    30 34 Отговор
    Поредното недоразумение. Какво като е чисто ново, нали се троши и вози отвратително и както му изтече гаранцията всичко почва да се обажда. Не мерси купих си вече една и никога повече дачия, ако ще за 10 бона да е . Омникар ауто така ще ви се зарадват...

    Коментиран от #9, #79


  • 7 Читател

    71 17 Отговор
    Тези коли не са за снобари! За тях има 20-25 годишни опърдяни "премиум"-и.

    Коментиран от #10, #13, #46, #56

  • 8 гост

    105 2 Отговор
    Да,нови автомобили, макар и да изглеждат някак ,,дървени,, Ще минат още поне 3-4 години,докато се оттърват от ефекта на ,,Дачия,,.Зависи от цената им дали ще намерят масовия клиент. Но най-важното е друго, един от най-големите гиганти в автомобилостроенето инвестира в държавата Румъния, възроди производството им на автомобили,запазвайки заводи и инфраструктура,а не да ги разрушат и да построят на тяхно място молове или жилищни сгради,които не носят добавена стойност на икономиката им. Да не се чудят много хора как в Румъния се вдигат пенсии и детски с 40% от раз. Казва се : работеща икономика с висока принадена стойност.
  • 9 Мммм

    22 23 Отговор

    До коментар #6 от "Sofia":

    Като видях на видеото как се отваря задния капак на Логана и как рикошира ....нямам думи.

    Коментиран от #15

  • 10 Матаристите

    21 28 Отговор

    До коментар #7 от "Читател":

    Карай си Дачията и не се обаждай неподготвен
  • 11 Дървените

    25 9 Отговор
    философи веднага се из*раха по темата ! Де а, и комплексарите му, де а !
  • 12 Сектааа

    9 7 Отговор
    Къде си,в Румъния?!
  • 13 с опит

    24 33 Отговор

    До коментар #7 от "Читател":

    карай си новата дачия за 25 хил. Аз ще си взема една 3-4 годишна Тойота на 40-50 х.км за тея пари и може да се видим след 10 години да си покажем колите.

    Коментиран от #32, #78

  • 14 Джинс

    41 2 Отговор
    Хубаво, но цените едва ли ще се запазят на същите нива. Преди години, когато почнаха да ги продават тези модели, ново Сандеро можеше да бъде купено за около 13 000 лв., а сега най-евтините са над 20 000 лева. Тези новите със сигурност ще са поне 20-30% по-скъпи.

    Коментиран от #16

  • 15 123

    18 15 Отговор

    До коментар #9 от "Мммм":

    Колкото и странно за звучи, ама аз много държа на това! Когато гледам автомобил, първото нещо е да отворя и след това веднага затворя вратата! Не че е фактор номер 1, ама показва как е направен автомобила! В това отношение, дойчовците са номер 1! Но последното изложение голямо шоу правих с Дъстърчето! Бяха сложили един наточен жълт екземпляр, ама дръжкитеее, ех..., не можаха да ми обяснят защо за 40 000 лева има такива пластмасови капаци за отваряне? Сейвинг баце, какво да се прави!

    Коментиран от #17

  • 16 Бръмс

    11 3 Отговор

    До коментар #14 от "Джинс":

    Доста точно са си индексирали цените спрямо инфлацията.
  • 17 345

    20 13 Отговор

    До коментар #15 от "123":

    Изобщо не звучи странно, много си е логично даже, но за съжаление се разминава с реалността. Виж в сервизите колко дойчовски автомобили има, на който все още им се затварят перфектно вратите, но с проблеми по всичко останало ....
  • 18 пфу

    9 9 Отговор
    Антената кефи, да не е химикалка -ха-ха..
  • 19 Баровеца

    13 36 Отговор
    Аз ще продължа да си карам бавареца на 10+ годинки щото съм решил да продължа да съм баровец. Никога няма да си заменя афтомобила с галош пък бил той ноф!!! Дачийте не са афтомобили, от баровеца да го знаете!!!!!!

    Коментиран от #22, #34

  • 20 Hujhgjj

    19 3 Отговор
    Много са хубави, ако имаш 100 хилки да дадеш 25. Амам ако имаш 10 не хвърляш още 15 от заем. Един модус за 5 хилки е по-приятен, макар и с риск да те предаде по-бързо, но ако уцелиш правилния ще те вози с години да си харчиш рестото. Или едно лоджи. Хептен кораво. Бързо им пада цената на милите. Иначе такси логан ме вози преди дни. Ем кола, като кола. Не скърцаше дърпаше добре, климатик, човека си беше сложил тв с навигация и търкаля.
  • 21 Гост

    25 3 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Не си прав.Дачиа никога са нямали претенций.А аз никога не съм давал обяснения.Както и не плащам данък обществено мнение.Поздрави

    Коментиран от #24

  • 22 Бой и сръбска музика

    10 3 Отговор

    До коментар #19 от "Баровеца":

    Ха-ха:)Аз пък много уважавам "цваген" и варена наденица
  • 23 Avi

    40 11 Отговор
    Чета и не вярвам на очите си. Тук са се събрали все отбор юнаци, с по тури и накривени калпаци, бативци се наричат, BMW обичат и горе-долу всичко друго за боклук считат. Е, аз обаче не мисля като Вас - Dacia са добри, но и не много евтини автомобили. За нов, на изплащане с екстри, Каско и пр., около 30 хиляди за 5 години. Но си заслужава, защото е направен за теб и усещаш миризмата на ново. Вози чудесно и минава на места, където други само могат да мечтаят. Икономичен, динамичен, не оставя облак черен дим, сякаш е от ТЕЦ "Марица-Изток" и не е водещ в класацията по дефекти и ПТП с жертви. Поздравявам ползвателите на марката, а на останалите - честита Ви Стара кола!!!
  • 24 Гост

    13 3 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Кой е тоя Претенций?

    Коментиран от #81

  • 25 Аз и ти

    17 2 Отговор
    Браво Ави....така всякакви немски бараки и тема подобни каруци-дръгели се използват по пътя на баровците с потури, пардон анцузи....до "последният им път"
  • 26 Баровеца

    7 42 Отговор
    Дачийте не са за хора с себеуважение! Който го няма нека си ги кара. Бемвето е за хора с стил и класа. Селяните много обичат селски коли и магарешки каручки

    Коментиран от #29, #30

  • 27 Нема начин

    11 25 Отговор
    да дам дори половината пари за нов автомобил 1000см. 100коня който ще издържи героично 50 100х.км. При това със голЕма "екстра" дупка за телефон У таблото...Ами като нямам смартфон за пепелник поне става ли "екстрата"??
  • 28 Анонимен

    28 15 Отговор
    Румънско френски перфекционизъм стократно по-добри от чешкият бклук шкода.

    Коментиран от #99, #105, #115

  • 29 ABV

    25 5 Отговор

    До коментар #26 от "Баровеца":

    Така е,кой те знае и теб каква гладна църковна мишка си като нас след като четеш и ти в този сайт. Карай си БМВ-то/ неподвижната чуплива собственост. А на нас простолюдието остави да си караме новите автомобили- па макар и Дачия. И не забравяй, че и ние вероятно сме карали БМВ или мерцедес, но сме се отказали от тях по с време. Защо ли оставям на теб да се досетиш и дано да е по със време
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Хахаха

    10 22 Отговор
    Клозети са си Дачиите няма какво да се лъжем ама за толко пари нова кола няма какво друго.
  • 32 Читател

    17 0 Отговор

    До коментар #13 от "с опит":

    Снобарията не прощава :) Само тресе.
  • 33 Мария ТЪнасова

    19 1 Отговор
    Очаквам добро трърсене и съответно реекспорт към страните от Западна Европа и Британия. Готов съм да се обзаложа с някой фен на немското автомобилостроене.
  • 34 Тежкар

    8 33 Отговор

    До коментар #19 от "Баровеца":

    Прав си бате! И аз съм с БМВ 530 xd. Като мина през центъра на село - всички се обръщат да ме видят. А ако съм с дачия??? Ще сам анонимен безименник! Никой нема да ме погледне! Това е имиж! Дето мижитурките с дачия нема как да проомеят!

    Коментиран от #35, #43

  • 35 АА1

    23 0 Отговор

    До коментар #34 от "Тежкар":

    Добре-караш BMW. Но се научи и да пишеш правилно и правилно да мислиш-махленски тарикат.
  • 36 Админ

    25 1 Отговор
    Защо като нов, а не нов автомобил драги ми ганьо?
  • 37 Баровеца

    5 27 Отговор
    В мойта седмица, като запаля пура и ми ходи. А сега си представете че карам Дачия и диня с пурата вътре? Нали секи ще ми се смей???? Освен това, държа пурата с ръката на която имам голям златен пръстен. С такъв пръстен и дебел ланец на врата ако седна в Дачия макар и нова ще е много тъпо. А с бемвето работата е баш-баш като за патрон! Ама кво да обяснявам на хора дето си нямат понятие от афтомобили

    Коментиран от #38, #40, #86, #106

  • 38 От горубляне

    19 1 Отговор

    До коментар #37 от "Баровеца":

    Сигурно си 8ми клас, ела да ти продадем една страшна седмица, беше зазидана в едно мазе за експонат, на 25000 хил км е само.
  • 39 Баровеца

    6 20 Отговор
    Чи нали аз си ги карам от немско бе келеш! Аз колко съм докарал в шопландията.... подбирам ги да са стока и който от мен е зел, пак при баце идва за следващата си кила! А най-хубавото вземам за собствена консумация. Затуй си пуша пурите и и си пия уйскито!

    Коментиран от #45, #52, #87

  • 40 666

    19 1 Отговор

    До коментар #37 от "Баровеца":

    По изказа ми мязаш малко на оня -прословутия Мечо. Евала,баровец -гърмиш. Я разкажи какво е да си гастербайтер у Швабско-ние,простите да научим нещо ново от теб.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 авто

    16 3 Отговор

    До коментар #34 от "Тежкар":

    Добре би било да се обръщат след теб защото струваш нещо и имаш лични качества,защото може да блъснеш бмв-то и докато купиш друго ще си "анонимен безименник",като нас другите дето нямаме бмв,и разчитаме на това което струваме като личности.Тия неща ще ги разбереш вероятно като пораснеш.

    Коментиран от #65

  • 44 Москвич Алеко

    8 16 Отговор
    Тези,които караха Москвич,навремето сега хвалят и се прехласват по Дачия........Доста изкривена естетика и представа за качество!
  • 45 Админ

    14 2 Отговор

    До коментар #39 от "Баровеца":

    Явно си гоУем рабирач, ама защо не знаеш че кола от германия не се купува ?
  • 46 Дачия

    8 20 Отговор

    До коментар #7 от "Читател":

    По добре 20 30 годишен премиум автомобил от колкото нова дачия защото тя и като е нова за нищо не става

    Коментиран от #49

  • 47 Баровеца

    5 17 Отговор
    Съветът е несправедлив но нищо не може да се направи по въпроса! Вярно е дето училите и умните карат най-много нови дачий или шкодета Простите по се оправят в този свят. Щото не са си губили време с науки. И затуй те имат пачки в чекмеджето, пушат си пурите и си пият уйскито! И си карат бемвето....

    Коментиран от #48, #51, #53

  • 48 Бърка масло

    16 1 Отговор

    До коментар #47 от "Баровеца":

    Айде стига с тоя кошник твоя, все едно караш летяща чиния, никога няма да се оправи Бг.
  • 49 Хаххахаа

    13 1 Отговор

    До коментар #46 от "Дачия":

    Земи се де, ама в жабката има карта за градския, че с тая 20 годишна електроника само ще хълцаш покрай колата докато чакаш пътната помощ.
  • 50 Хайл

    4 12 Отговор
    Вече дачия ще има екста-ЛЮК НА ТАВАНА...божеее как са се сетили...
  • 51 Хайл

    16 4 Отговор

    До коментар #47 от "Баровеца":

    Пиеш уиски и си чакаш бенвето да излезе от сервиза...абе как са ти останали пари за уиски или само етикета е на уиски
  • 52 Хайл

    15 1 Отговор

    До коментар #39 от "Баровеца":

    Ти германия знаеш ли къде е? То и на цигарите дето свиваш със кълцан тютюн от село викаш пури си ясен колко разбираш от коли

    Коментиран от #54

  • 53 батката

    11 0 Отговор

    До коментар #47 от "Баровеца":

    Браво чедо и тебе не те слуша главата. МАЙ СИ ПРАЗЕН НА ГОРНИЯ ЕТАЖ
  • 54 Баровеца

    1 10 Отговор

    До коментар #52 от "Хайл":

    Абе калъп, и Хохенцолерите лично познавам! Германия е по пътя нагоре у леко в лево.

    Коментиран от #55

  • 55 Хайл

    8 0 Отговор

    До коментар #54 от "Баровеца":

    Покрай ряката и преди гробето ли е германия щото кольо кьоравия каза че бил ходил там
  • 56 Сск

    3 11 Отговор

    До коментар #7 от "Читател":

    Има и 3-4 годишни автомобили на цената на нова дачийка,но човек трябва малко да е в час!

    Коментиран от #60

  • 57 Тойота

    11 9 Отговор
    Иначе харесвам Тоуоtа, но и Дачията си е добра. Без много електроника, която повече пречи и разсейва, отколкото помага, а ако се счупи гледаш като ..............н. Чисто нова кола за 15 000 лв. Способна да издържи 500 000 км. Не случайно повечето таксита са Дачии и често имат навъртени поне 3-400 000 км. BMW и Mercedes на 20+ години карат само комплексари и циг....ни, които си мислят че колата, телефонът, обувките, вратовръзката и др. ще ги направят велики, а когато BMWто се счупи се блъскат по главите. Иначе старата Дачия по ми харесва. Само докато го видиш, веднага познаваш че е Дачия. Това новото е като обикновените сиви пластмасарки (Рено, ФВ и др. ) На всичкото отгоре ще е по-скъпо, по-чупливо и блъскано със всякакви трошливи компютри.

    Коментиран от #70

  • 58 ГРАД КОЗЛУДУЙ

    4 20 Отговор
    Мяза на Фиат Типо този боклук

    Коментиран от #61

  • 59 тоя луди ли са

    7 11 Отговор
    Страшна простотия е тоя плат на таблото. Като се замърси с времето или пипане няма чистене
  • 60 АБВ

    4 1 Отговор

    До коментар #56 от "Сск":

    Да ама пробега ще е 200-300 000 км.
  • 61 АБВ

    3 3 Отговор

    До коментар #58 от "ГРАД КОЗЛУДУЙ":

    Да прилича на Типо и май цената е горе-долу същата
  • 62 viki lexus

    2 5 Отговор
    Не пише за височината на Сандеро Степуей отново ли ще бъде безпрецедентните за класа си 59 см. със 17 цола или го подкъсяват в новия модел? - дано и при новия Дъстър 2021 г. най- накрая сложат въздуховоди за климатика и парното отзад!

    Коментиран от #63

  • 63 viki lexus

    1 2 Отговор

    До коментар #62 от "viki lexus":

    159 см. имам предвид
  • 64 Баровеца

    5 22 Отговор
    Само немските коли са афтомобили! Веднъж го запомнете! Слет това са японските и корейките... натам ги редете както дойде. Немските се редят така - беемве, мерц, аулди, фауве, опел, форд... От професионалис да го знаете!!!!!

    Коментиран от #67, #69, #84, #97, #112

  • 65 Тежкар

    6 18 Отговор

    До коментар #43 от "авто":

    много си залюхан и изостанал! сигурно си на 70+ годишен извертял дядка. с тоа баварец ако знаеш колко мадами сам изпотрошил - ти толкос не си и санувал! ако имам дачия? коя ше ме погледне?

    Коментиран от #68

  • 66 Админ

    14 0 Отговор
    Пак ли си избягал от час бе момиче, марш в клас че ще има цвайка.
  • 67 Тежкар

    7 12 Отговор

    До коментар #64 от "Баровеца":

    а така колега кажи им го на тиа неграмотните! да знаат какви коли да си копуват! И алди сам имал и не са лоши ам с баварецо повече ми вързват жените!!!
  • 68 Авто

    17 0 Отговор

    До коментар #65 от "Тежкар":

    Не говорим за кокошките на село дето ги гониш по двора, това не са мацки да знаеш.
  • 69 Админ

    9 0 Отговор

    До коментар #64 от "Баровеца":

    Пак ли си избягал от час бе момиче, марш в клас че ще има цвайка.

    Коментиран от #73

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 До тежкар

    15 0 Отговор
    Е за 3-4 000 км какво искаш да се счупи по тоя кош бе балъче, само гледай че имат навик да бъркат масло и вода тия.
  • 72 Хахаха

    10 1 Отговор

    До коментар #70 от "Тежкар":

    Смятай какъв кош караш щом за 3-4 000 км доливаш масло,хах

    Коментиран от #74

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 батката

    10 2 Отговор

    До коментар #70 от "Тежкар":

    Първо си неграмотен, второ некомпетентен. Ако наистина правиш по 3-4000 км. годишно няма как да разбереш с какво си се задомил. С толкова малко пробег ? Да не би да ги изминаваш пеш тия километри. А и дано не ти се наложи да минаваш повече, че не се знае къде ще те лаят чакалите с това БМВ. Хубава кола ама да плаща за ремонтите някой друг.

    Коментиран от #76

  • 76 Тежкар

    6 11 Отговор

    До коментар #75 от "батката":

    карам колкот мога да налея - ниама да са лажем - бавареца гълта доста нафта! а и малко динамично ми е карането и разхода ми идва кам 12-14/100 дизел у врачанско. добре че има трактористи около мене че да дават нахта по 1.2 лева за един литар. На софиа като сам идвал не сам я засичал. Ама много варви ей! и лукс отсекаде!

    Коментиран от #92

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 монтйор

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "с опит":

    Три четри годишна тойота ако е нов внос е на 150хил.
  • 79 Гърч

    11 0 Отговор

    До коментар #6 от "Sofia":

    Добре изглеждат. Трябва да тествам една. Имам 5 годишен Докер - нема по-вяло и неточно управление, кошмарни спирачки, никаква връзка и информация за пътя... обаче е здрава гадта, за 235К нищо счупено освен ламбда сондата още на 4 тия месец. А е служебна на газ...яко гърч. Ако управлението се е подобрило, бих подновил докерчето.
  • 80 Грую

    0 0 Отговор
    А пари колко?
  • 81 Хохохо

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Питай и №5 кой е тоя Дачий.
  • 82 2332223

    5 2 Отговор
    Мен ме впечатли пружината дето връща задният капак на Логан Велико е това като визия.
  • 83 Мечо Грух

    3 4 Отговор
    Както винаги емблемата остава най красива и практична, много е подходяща за отварачка.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 сдавд

    4 2 Отговор
    Екстериорът на колите не изглежда зле - средна хубост, което за ниския ценови сегмент е похвала, но там всичко освен грозни е похвала. Интериорът нещата отиват на грозноватост, като изключим мястото на водача, там нещата пак отиват към средна хубост. Без да я карам тази кола - не мога да кажа как вози, не съм карал Dacia, возил съм се в Logan от 2007-8 и беше страшно зле, но оставам непредубеден, докато аз лично не я карам. Прилича ми най-много на Lada X-ray Vesta или както там се казваше, която има приличен дизайн. Нещото, което ми направи наистина много добро впечатление е възможността да използваш мобилния си телефон като навигация в най-ниските класове и специалното място за него. Знаем, че какви дърва стават мултимедиите на колите дори след 2-3 години, така че това е сериозен плюс. Знаем и че основно най-ниския клас ще се купува за служебни коли и това е добро решение - слагаш си телефона и имаш модерна и работеща мултимедия. Направи ми впечатление обаче, че не използваха бутоните на волана, за да отклонят обаждането, а махаха телефона, за да го напрят - всичко ли работи? Звука, обаче се върна веднага, но това си е работа на телефона и поточното предаване на аудио. Така че се зароди съмнение дали работи добре? (това може да видите във видеото в първата част на статията)
  • 86 Не се кахъри,

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "Баровеца":

    и сега всички ти се смеем!
  • 87 Само

    4 0 Отговор

    До коментар #39 от "Баровеца":

    дето още не можеш да пишеш, ама карай!
  • 88 ккк

    8 7 Отговор

    До коментар #3 от "С.С":

    Само не забравяй да и чистиш листата от фугите на вратите и багажника, понеже разстоянията са сантиметри... както и преди уплътнението на багажника! Да не говорим, че генерацията ръждясва още първата зима и, че вътре интериора е като играчка от зрънчо! Някак си за 27000 - 30000лв бих и купил нещо на 1-2 години, но съвсем различен клас! Да не говорим, че се купува за тези пари и ЕС Класа на 6-8 години...

    Коментиран от #96

  • 89 коментар

    11 8 Отговор
    Не толкова евтина кола на ужасно ниско качество! На това нито интериора му е интериор, нито купето, нито нищо! Тези коли ако струваха 10 000лв, щяха да се харчат много, но при цена 30-40 000лв с нормалните екстри... не бих си купил дачия! Цените им са надути, за това което предлагат! Веднъж купя ли я за 40000лв след година ще търся със свещ някой да ми даде 20000лв - това не е инвестиция... и не държи цена! Докато 15 годишно BMW E60/61 лесно се продава, за около 10 000лв, преди 5 години същото струваше 12-14 000лв! Не си давайте парите за глупости, а заложете на истинските марки!!!
  • 90 комбайнер

    6 8 Отговор
    Копчетата - като от газов котлон. Чек.джийска работа като цяло. ТАТА са по-добри от тея грозотии.
  • 91 varna

    6 2 Отговор
    Сандеро Степуей 1.3 турбо 129 коня с климотроник и навигация 31 000 лева.-.....бърз преглед в мобиле бг. при параметри МПС с 4-5 врати над 120 коня 2017 г. до 80 000 км. с ляв волан - климатроник - ксеноно фарове лед дневни светлини - Зафира Лайф 2017 г. 20 турбо дизел...Пасат Комби юни 2017 г. от Италия с тризонов климатроник и лед основни фарове за 27 000 лева

    Коментиран от #103

  • 92 батката

    5 1 Отговор

    До коментар #76 от "Тежкар":

    Супер си така да знаеш, а що се отнася дои разхода повечето от по големите двигатели така горят, но собствениците не си признават.
  • 93 Сан Докана

    5 2 Отговор
    Най-хубавото е че пейзаните никога няма да свършат и ще лапат дачийте кът топъл леб.
  • 94 веселяк

    4 1 Отговор
    Поне лед светлините са ги докарали, като на Ламборгини!
  • 95 Бачкатор

    5 3 Отговор
    Новия Логан ако го пуснат за 16000 лева може и да го купя в близко бъдеще, но ако го предлагат за над 20000 ме губят за клиент. Не бих го купил за над 20000 не само защото нямам стандарт като на Европеец, но и защото не е рентабилно за такъв клас автомобили да се дават такива пари. Ако румънците и французите искат да вкарат марката в по висок клас си мисля, че ще загубят основния си пазар - Източна Европа.

    Коментиран от #100

  • 96 С.С

    4 0 Отговор

    До коментар #88 от "ккк":

    Мой ред е-да разбирам,че ВЕЧЕ ти имаш или си карал този нов модел Сандеро? Ако на предния модел е било зле с уплътненията и генерацията-разбирам. Защо да не й взема точно тази кола на щерката-заради цената,заради визията,заради разхода или защото интериорът ще е дърво вътре според теб? На нея това Сандеро ще й върши чудесна работа,а не да се показва с колата,че е "от голямото доброутро". Ако дъщерята иска Valhalla на АМ-гаджето й да му мисли. :)
  • 97 Хайл

    3 2 Отговор

    До коментар #64 от "Баровеца":

    Професионално НЕ разбираш от коли,то самите немци не карат тия боклуци ако не са служебни...всички шефове на лидъл са с ауди-СЛУЖЕБНО естествено щото няма кой да го купи и за това имитират продажби по тоя начин-от видялия да знаеш
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Качамак

    7 5 Отговор

    До коментар #28 от "Анонимен":

    Ти докосвал ли си Шкода? Защото аз карам Karoq, който е на светлинни години пред карпатските недоразумения. Един Kamiq е 20 пъти по-добър избор от това Sandero. Вижте само воланът, който е изваден като от филм на ужасите. Повечето производители отдавна вече са на двуспицови, модерни и функционални, а тази четириспицова грозотия няма нужда от коментар. А пластмасовото табло, покрито с "дамаска" (WTF?!?), за да замаскира евтинията... Мъка.

    Коментиран от #104

  • 100 Хайл

    2 5 Отговор

    До коментар #95 от "Бачкатор":

    Ей за това мислене ще си бачкатор цял живот и ще си броиш стотинките
  • 101 Дфен

    2 0 Отговор
    Я и аз да кажа за това ли като ме видите да минавам покрай вас с големите примиюми по магистралата но сте в аварийната лентичка и си мислите защо не си взех и аз нека е Дачия
  • 102 Наско

    5 4 Отговор
    Раволюционно постижение,сложили са шибедах! Не мога да повярвам колко сме жалки да хвалим тия кенефи.
  • 103 123

    4 2 Отговор

    До коментар #91 от "varna":

    Няма нужда да гледащ мобилето! Киа Сиид,. чисто нова 1.0 турбо, 32 000 лева! Екстрите вътре са без коментар, какво ли повече ти трябва! Да коментирам ли Клио, Фиеста или Поло за тези пари? А Фабия? За 31000 пари взимаш с DSG! Нови, всичките, с по 5 години гаранция и без пазарлък! Е, кво праим?
  • 104 Боби

    7 4 Отговор

    До коментар #99 от "Качамак":

    Аз доста време гледах Шкода. Но за цената на най-малката Фабия (27к лв.) всех Дъстър (26к лв.), при това ниво на оборудване Комфорт. Сделката беше много добра!
  • 105 ЧичиДоктор

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Анонимен":

    Момче ти ходиш ли на прегледи ,че все неподготвен се изказваш .Всички те ти сравнения и коментари са си само в твой измислен стил и свят
  • 106 Селянина

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "Баровеца":

    Ти от Игнатеево Варненско ли си
  • 107 Готин

    2 2 Отговор
    Що ли на Горубляне има бол датчик от Италия, Германия и Швейцария, на цени 4500-5500 лв. По на петнадесет години. Тея западняци, големи с капа няци бе е е е.
  • 108 Са прекарах

    5 3 Отговор
    Извиках си такси-дойде някакъв с Дачия. Вътре в колата жив котор. Човека я засили и след бая време стигна до 80км/ч-рекох си колата наистина е бърза. После като слязох имах чуФството,че съм минал през великата магистрала "Тракия" от Чирпан до Стара Загора-който е минавал от там знае за какво става въпрос!

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Админ

    3 3 Отговор
    По-добре от шкода камик.
  • 111 Баровеца

    3 0 Отговор
    Сега се зачетох, това е показател: "зaщoтo зa 15 гoдини, cчитaнo oт пoявaтa нa първия Lоgаn, румънcкaтa мaркa e уcпялa дa рeaлизирa нa пaзaритe в Eврoпa 6.5 млн. aвтoмoбилa, кaтo нaй-прeдпoчитaн e cубкoмпaктният хeчбeк Sаndеrо".
  • 112 Баровеца

    4 2 Отговор

    До коментар #64 от "Баровеца":

    Тука малко ви послъгах, ама вчера бях на три ракии и така ми дойде за немските возила.Истината е че карам служебна дачия логан и е добра,но най важнот е здрава количката.
  • 113 John Doe

    0 1 Отговор
    Сектанта сигурно се утепа нейде с някой дъстър. R.I.P.
  • 114 Шофьорка

    0 1 Отговор
    Тънка ламарина,тънка боя,никаква шумоизолация.шумен вентилатор цените вървят все по нагоре или ние обедняваме повече от другите а и сервиза и гаранцията са ужасни казват това е дачия какво искаш нормално е
  • 115 Шофьорка

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Анонимен":

    Шкодата е малко по добра но доста по скъпа и там са го ударили на икономии
  • 116 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    То и сега комбито при "топ" версията си е 26750ле за бензин/газ 100 кс и 29600 лв за дизел 95 кс

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.