Last news in Fakti

30 Септември, 2020 16:32 4 991 23

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

  • ferrari-
  • 308-
  • gtb-
  • джеймс мей

Бившият водещ на Top Gear Джеймс Мей обяви за продан любимото си Ferrari 308 GTB от 1977 г. Колата е една от 211-те произведени бройки с десен волан, а цената е £69 995 (€76 808).

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

308-ицата в цвят Rosso Corsa е изминала 59 897 мили (96 374 км) и се намира в прекрасно състояние. Оборудвана е с 2.9-литров карбураторен V8 със сух картер и петстепенна механична трансмисия. В обявата не се споменава мощност, но като нова европейската версия е развивала 255 к.с.

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

308 GTB попълва моделната гама на Ferrari през 1975 г. и отначало се произвежда с каросерия от армирано фибростъкло. Колата на Мей обаче има стоманени панели, каквито започват да се използват през юни 1977 г.

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Телевизионният водещ публикува и видео, в което обяснява защо е решил да се раздели с "ферарито". Според Мей то изглежда невероятно, но не е много приятно за каране и е по-скоро удоволствие за околните, отколкото за водача - като да се окачи картина на известен художник на място, където да я виждат всички освен собственика.

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB

Джеймс Мей продава рядкото си Ferrari 308 GTB


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 скука

    4 13 Отговор
    Това Ферари според разбиращите е единственото не-Ферари. Нещо като Порше 924.

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Tulup

    9 2 Отговор
    Купувах я за 76к ако волана беше на правилното място.

    Коментиран от #20

  • 3 Вълко Червенков

    20 0 Отговор

    До коментар #1 от "скука":

    Бъркаш го с ферари мондиал.А иначе и 348 не е било кой знае какво.Но първото "не ферари" е дино.

    Коментиран от #5

  • 4 Колега

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "скука":

    924 е показателно колко пиян може да се напият в Порше. Явно празници са им са се насъбрали. Много го бъркат с 944. Карал съм 944 ес. Ем, порше е 944, 924 не е.
  • 5 Хййлчч

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Вълко Червенков":

    Кой казва, че.Дино е Ферари? То ако беше Ферари, щеше да се казва Ферари.

    Коментиран от #10

  • 6 Син

    4 4 Отговор
    Какво значи сух картер

    Коментиран от #7

  • 7 Asd

    20 0 Отговор

    До коментар #6 от "Син":

    Под двигателя мястото за събиране на масло е много малко и отдолу е почти плосък. От там маслото се издърпва с помпа като се праща в отделен резервоар, който е високо, и от там може да мине през маслен радиатор или направо да отиде в главата.
    Упражнението се прави за да се свали двигателя максимално ниско за по-нисък център на тежестта.

    Коментиран от #15

  • 8 един от стадото

    5 2 Отговор
    Джеймс Мей е закъсал за мангизи. Не му слушайте лакърдиите що го продава. Такава кола не се купува да се кара, а да се продава
  • 9 АКО ИМАХ ПАРИТЕ ЩЯХ

    1 1 Отговор
    ДА ГО КУПЯ. ...СЛЕД 10 ГОДИНИ МОЖЕ ДА СЕ ПРОДАДЕ ЗА 100000 ЕВРО. ...НО НЕ ДА ГО КАРАМ. .
  • 10 Вълко Червенков

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Хййлчч":

    На по-късен етап от производството му слагат емблемата на ферари и става ферари дино.

    Коментиран от #14

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 един от стадото

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Вълко Червенков":

    глупости говориш. Дино Ферари е родено през 68г, и е красавец спрямо тоя и приключва преди него. Дино- в чест на сина му. На великия Енцо
  • 15 Не искам да пиша име

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Asd":

    Другото предимство е, че двигателя се маже непрекъснато, дори в завои с голяма центрубежна сила. Тоест когато колата е в завой, няма начин маслената помпа да "засмуче въздух" и двигателя да остане без мазане.

    Коментиран от #21

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 kkk

    2 0 Отговор
    сидито пайнер ли е? щот ако не е нема сделка!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 type-R

    1 1 Отговор
    И какво ще си купи сега? Висока табуретка с 22" джанти и кухо под капака да "пазело" пешеходците?
  • 23 В е л и к и я

    3 0 Отговор
    На острова пиячката е скъпа...!