Last news in Fakti

1 Октомври, 2020 15:36 26 864 65

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

  • citroen-
  • c5 aircross-
  • хибрид-
  • тест-
  • ситроен
Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100 - 1
Снимки: mobile.bg

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Явяващ се като брат, но не близнак на Peugeot 3008 и Opel Grandland X, най-голямото SUV на Citroen, носещо обозначението C5 Aircross, се радва на доста голям интерес в Европа. От появата си на пазара през 2017 година моделът е продаден в тираж от повече от 250 000 бройки. Именно тези данни веднага го изкараха на подиума на най-продаваните SUV-та във Франция, точно зад Peugeot 3008, също прясно преминал към хибридизация. Двата модела споделят своята платформа и много технически елементи, така че беше логично и C5 Aircross от своя страна да се възползва от електрификацията. Това вече е факт, а първите тестове "Шевроните" организираха в предградията на Париж, където бе и наш екип. Ето и впечатленията ни.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

C5 Aircross е изградил известността си с оригиналния си дизайн, неподражаемия си комфорт и преди всичко семейните си предимства, които са доста близо до тези на минивановете. Колата е доста по-практична и различна от горепосочените си братя, така че не е странно и защо Citroën следва различен път, когато става въпрос за конфигуриране на иновацията по хибридизация. Французите са решили, че С5 Aircross ще се предлага само с "разумно" ниво на мощност. Целта е да се предоставят на клиентите всички предимства на хибридизацията без жертви.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

По този начин огромното пространство отзад, модулността с 3-те независими и плъзгащи се задни седалки (малко тесни) и рекордният обем на багажника (600 литра) са запазени въпреки монтирането на батерия. Единствената жертва, направена от марката, е незначителното намаляване със седем литра на резервоара за гориво, което, както стана ясно след теста, който направихме, няма никакво влияние върху автономния пробег на автомобила.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

Що се отнася до интериора, промените спрямо стандартния C5 Aircross са малко. Качеството е налице, комфортът също, като за последното основна роля играят два фактора - големите и меки седалки и различното окачване. Едно от най-големите достойнства на този автомобил е именно окачването и по-конкретно амортисьорите с хидравлични буфери и с прогресивни характеристики. Т.нар. Progressive Hydraulic Cushions технология е налична и при хибрида и работи в крайните положения - сгъване и разгъване на амортисьорите, което прави ударите от неравности почти неусетни за пътниците. С други думи возията на C5 Aircross е мека. И докато при стандартните версии с ДВГ на C5 Aircross от това неминуемо се увеличава кренът в завоите, когато те се взимат с по-висока скорост, тук по-ниският център на тежестта, който се постига заради разположените в пода батерии, намалява накланянето, като същевременно оставя возията свръхкомфортна.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

Другият основен плюс на новия хибрид е изключително ниският разход на гориво. Хибридният силов тракт се състои от четирицилиндров бензинов двигател с компресор 1.6 Puretech с мощност 180 к.с. и електрически мотор с мощност 80 кВт (110 к.с.), разположен над осемстепенната автоматична скоростна кутия. Последният се захранва от литиево-йонна батерия с капацитет 13,2 кВтч, поставена, както вече споменахме, под пода. Общо максималната системна мощност достига 225 к.с., а въртящият момент - 360 Нм, което е напълно достатъчно за една доста прилична динамика на най-големия Citroen. И докато динамиката е много добра, но не и свръхвпечатляваща, разходът на гориво е.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

Мястото на водача и контролните уреди са идентични с тези на класическата версия, но има два нови бутона. Първият, поставен до скоростната кутия, управлява различните режими на шофиране (хибриден, електрически и спортен). Вторият бутон е в подножието на мултимедийния екран и позволява преглеждането на енергийните потоци, консумацията и пестенето на батерията. По този начин при желание може да се използва 100% електрически режим. Например при попадане в зона с ограничен трафик.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

Маршрутът на теста в покрайнините на френската столица беше съставен предимно от градски и второстепенни извънградски пътища. Решихме да проведем част от теста в изцяло „хибриден“ режим, този, който ще се използва в повечето случаи. Тук електрониката се грижи за всичко и бордовият компютър ви казва каква енергия се използва в реално време. Удобно настанени в големите меки седалки от програмата „Advanced Comfort“, ние потеглихме в катедралната тишина. Превозното средство ви кани да шофирате плавно, тихо и удобно. Когато класическият двигател с вътрешно горене се събуди, защото е необходим въртящ момент (или батерията е изтощена), шумът в купето не се увеличава осезаемо. С други думи шумоизолацията е на много високо ниво.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

Иначе, независимо в какъв режим се движите, електрониката много точно изчислява необходимата мощност, за да се чувствате уверени във всички ситуации (изпреварване, дълго ускорение и т.н.). Електрическата енергия предлага преди всичко максимален въртящ момент от 360 Нм, който е наличен моментално. И така стигаме до разхода на гориво. Макар французите да казват, че той е малко под два литра бензин, това не е съвсем така, но пък и не са излъгали с много. За отсечка от 165 километра, когато засичахме разхода, смесвайки различни пътни профили, при температура на околната среда от 22 ° C и без да практикуваме еко шофиране, постигнахме среден разход на гориво от 2.9 л/100 км и изминахме 66% от времето в режим на нулеви емисии.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

Това според нас е един отличен резултат, който може да се подобри и благодарение на наличието на режим В на скоростния лост, регенериращ батериите при повдигане на крака от педала на газта. Дори и когато батериите са с минимален заряд, ако използвате този режим, C5 Aircross ще показва по-нисък разход от дизелова малолитражка. След като батериите се изтощиха напълно, консумацията стана малко по-висока от тази на класическия Puretech 180, поради наднорменото тегло на акумулаторите. Тогава разходът е около 6/100 км, което също е отличен разход за бензиново SUV с мощност 180 к.с.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

В 100% електрически режим хибридът C5 Aircross предлага обхват от 55 км според хомологационния цикъл WLTP, като това е напълно постижимо и в реални условия - изпробвахме го. Имайте предвид, че електрическият режим може да действа самостоятелно до 135 км/ч. При тази скорост обаче автономността се топи като сняг на силно слънце.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

Що се отнася до зареждането, ако имате т.нар. wall box, времето за напълване на батерията е два часа. Ако обаче не желаете да инвестирате в допълнителното зарядно устройство от 7.4 кВт (струва около €300), ще са ви необходими седем часа с използване на класически битов контакт. Люкът за зареждане с ток е разположен на левия заден калник на автомобила.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100

C5 Aircross е един от малкото хибридни "джипки", поддържащи много високо ниво на комфорт. Недостатък за нас се явява фактът, че задвижването е само на предния мост, но французите заявиха, че 74% от закупените в Европа такива автомобили са само с предно предаване. Другият минус е свързан с по-високата цена и липсата на облекчения за подобни автомобили в нашата страна. Въпреки това колата е свръхикономична, предлага доста комфорт както в салона, така и чрез меката си возия, и определено дава заявка за добър избор сред все по-налагащите се хибридни кросоувъри.

Тествахме най-големия Citroen, който харчи под 3/100


Поставете оценка:
Оценка 4 от 36 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    108 10 Отговор
    Отлично ревю, на един отличен, но доста скъпичък за нашите стандарти автомобил

    Коментиран от #37

  • 2 Гост

    81 19 Отговор
    3 реда са малко, 5 реда фарове направете!
  • 3 zeus

    66 20 Отговор
    3 на 100 първите 100 киломерта, когато батерията е напълно заредена, после към 7-8.

    Коментиран от #4, #51

  • 4 МаКаТа

    80 18 Отговор

    До коментар #3 от "zeus":

    Първите 200, а после 6 на 100 - прочети добре материалчето, много е добро. А и 6 на 100 за такава голяма кола със 180 коня си е направо 6

    Коментиран от #11, #34

  • 5 Ниби

    42 5 Отговор
    За 3008 хибрид4, цената е 90 000, така, че ц5 си е направо изгоден. А те са на практика близнаци, без задния ел мотор само

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Марио

    42 4 Отговор

    До коментар #5 от "Ниби":

    Това повече ми харесва от пежото, но на второ място красирам именно пежото. А що се отнася до теста - много е добър и минусите на тази кола са точно такива - цена и липса на 4х4.
  • 7 Бангеев

    33 4 Отговор

    До коментар #5 от "Ниби":

    няма 4х4, но пък има по-различно окачване и респективно по-мека возия. поне така пише в ревюто и предполагам е така. тук ревютата са обективни или поне най-обективни от бг изданията.
  • 8 чичо Пешо

    45 16 Отговор
    Ужасссс, в какви грозни времена се налага да живеем: тулуп с черни джанти като на мутрагенска кола, фалшива C-колона, бункер-видимост, решетка тип "вижте ме" и т.н. :-( Къде остана елегантността на Xantia, XM, DS...

    Коментиран от #55

  • 9 Емил

    41 19 Отговор
    Стига с тия глупости!!! 3/100 за първите 100 км.! За останалите 9-11 в зависимост от маршрута! Ако ще го карам в града (до 100 км/ден) за чий ... ми е СУВ?! СУВ без 4х4 е някакъв кретенизъм!!!
  • 10 м-р Костов

    27 11 Отговор
    Не пише най-важното - може ли този 1.6 Puretech с мощност 180 к.с. да се подкара на газ?

    Коментиран от #12, #27

  • 11 Боби

    11 8 Отговор

    До коментар #4 от "МаКаТа":

    А ако няма къде да зареждаш, колко ти е? Повече от тази без батерия! Четете! Ако имаш къде да зареждаш, можеш с електрическа!
  • 12 Ситроен ц5

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "м-р Костов":

    Не може

    Коментиран от #14

  • 13 До 8

    17 2 Отговор
    Не е грозен, Пеца, пак е готин, но иначе си прав. Пропускаш DS и CX Pallas.
  • 14 ттт

    23 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ситроен ц5":

    Не лъжи човека.Всяка бензинова кола може да се пригоди на газ,само че цената на оборудването ще е няколко хиляди лева.
  • 15 Вальоо

    41 4 Отговор
    Хубаво е ревюто и колата не е лоша като цяло! Но и липсва онова истинско окачване където го имаше преди години.. Липсва и онази визия и чар която всеки по-голям Ситроен излъчваше. Ясно е че новите коли никога няма да са като старите,но в старите има някакво излъчване което просто привлича и те кара да се усмихнеш като се качиш и да покараш с кеф. Това вече не съществува,уви..

    Коментиран от #60

  • 16 Гошо

    29 19 Отговор
    Този Ситроен няма нищо общо с излъчването на последната С5 например. Има нещо педалско в него. Ситроен премахна / сигурно и те не знаят защо/ хидравлично окачване, то ги отличаваше от другите марки. Пък и с тези малки двигатели, трябва да си мека китка за да купиш тази кола. С такава политика нищо хубаво не чака марката Ситроен.

    Коментиран от #17, #28, #45

  • 17 Очуден

    30 5 Отговор

    До коментар #16 от "Гошо":

    Ти какви двигатели искаш 7л биг блок ви ейгхт?
  • 18 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    8 4 Отговор
    има шофьори глухонеми има индвалиди шофьори
  • 19 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    4 14 Отговор
    имаме две леки коли АУДИ едната е с десен волан
  • 20 Боби

    8 12 Отговор
    3на100 масло ли?
  • 21 Toko

    40 3 Отговор
    84 000 лева годишно каска около 3500 лв по 5 години още 0коло 15 хиляди за каско !!! Още малко лизингово оскъпяване станаха около 21 000 над цената !!! Демек окло 105 000 лева. За около 7 годинки колко икономия ще даде ??? Че не харчи три литра е ясно . Сложи ги средни около 6 лира . Един обикновен Ц5 ще харчи 9 литра . Цената му ще е около 30 000 лева надолу . Да не говорим , че след 7 години хибрида ще струва 10 000 лева . Демек 100 000лева ги загубваме безвъзвратно . Това е все едно да купиш едно жилище и след 7-8 години да го харизаш на някой за 10 000 лева. Аз бих заложил на автомобили до 35 000 лева. Така ще карам нов автомобил цели 18 години . Демек ще го сменям на 5-6 години .

    Коментиран от #25

  • 22 Японеца

    23 2 Отговор
    85000 bg левчета, не, мерси! Догодина в мобилето по 43000!
  • 23 Токо

    27 11 Отговор
    Да не говорим ,че в този ценови клас има доооста по добри предложения ! Доооста евтино ми изглежда таблото , някак си не е за автомобил който струва над 100 000 лева със оскъпяването . Ми той един един обикновен HAVAL е на половин цена , при това по добре сглобен със 4х4 и наистина луксозен интериор за 50 000 лева !!! Със другите 50 000 лева ще караш 250 000 километра ако харчи по 10 на сто и бензина е 2 кинта !!! ЕТО ТОВА Е ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО . Па вие си карайте тия съчки

    Коментиран от #24

  • 24 Дфен

    18 2 Отговор

    До коментар #23 от "Токо":

    Ти на тая схема ако сметнеш бмв или мерц това ще ти се стори дачия

    Коментиран от #62

  • 25 ДЕДО ВИ КРАЧУН

    17 3 Отговор

    До коментар #21 от "Toko":

    ПРАВ СИ И ТО МНОГО, ТОВА Е ЯКА НАБУТВАЦИЯ.
  • 26 Само ганю го боли корема като прочете

    2 30 Отговор
    Че харчи повече от 6 литра😂😂😂😂😂и всичко се върти около това колко харчела колата😂😂😂😂благодарете на вашия дякон лески че ви докара до пумиината яма
  • 27 Скъсан чорап

    20 9 Отговор

    До коментар #10 от "м-р Костов":

    Може и на Газ, и на МАЗ, със крадена нафта и по-инерция.Явно си голям скъсаняк за да ти дойде това на ум.3л. Бензин са 5.40лв. 4л.Газ са колко?Разлика една баница,не е за теб таз кола купи си колело ще имаш всеки ден на кеш в джоба по 5.4лв.и 90бона в банката
  • 28 умник

    25 7 Отговор

    До коментар #16 от "Гошо":

    Карам такъв "педалски" ситроен с 1.5 hdi 131hp и с лекота изпреварва дърти бангии 2.2 Dci i 2.2 Cdi с по 150 коня.

    Коментиран от #65

  • 29 Йййбцгйб

    8 7 Отговор
    Кому е нужно това? Искаш да гази и да те закара до вилата - паджеро на десет години, с останалите един цлс първа генерация и ти остават за ревизия и гориво.
  • 30 Готин

    21 8 Отговор
    Хубав автомобил с много новости но не ми е нужен. След години ще мога да ходя и до Марс, ама не искам. Искам радостен автомобил. Нещо като Lancia delta integrale. С ръчка, карбуратор, ръчна спирачка и без електроника. Висока компресия и рязък старт. Това го няма вече. Всичко е вече за тролейджии.
  • 31 Лудогорец9

    11 2 Отговор
    85 000 лв леле майко....
  • 32 АНОНИМЕН

    3 1 Отговор
    има и глухи шофьори😁😀😁😁😁
  • 33 Citroen

    5 3 Отговор
    Само за корекция C5 Aircross е на пазара още от 2015 година ,а не от 2017, както пише в статията. Иначе , на който не му е по джоба за тия пари знаете какво да си купите ....

    Коментиран от #36

  • 34 Реалист

    17 5 Отговор

    До коментар #4 от "МаКаТа":

    6/100 само при попътен вятър, гуми макс 165 с налягане близо 3 атм., прав път със специална настилка, резервоар в режим на резерва и гърчав, незакусил, но дефекирал и уринирал пилот, който от два дни е на диуретици
  • 35 Име

    12 6 Отговор
    Пичове, тук сметките трябва да са дългосрочни и свързани не толкова с разход на консумативи - там нещата стоят добре, колкото със загуба на стойност и цена на нови батерии за хибрида и ново турбо за доста хърбавото моторче, което също бързо ще даде фира под напора на нютонметрите. И така, купувате го нов този Ситроен за 80 хиляди лева и след 5 години го продавате за колко ? За този период батериите дали ли са напълно фира или още карат и колко струват нови ? Турбото ще е издухало вероятно, и колко струва профилактика на малкото моторче - сегменти, гарнитури, клапани ? Според мен след 5 години предвид гореописаните особености ситроенчето ще донесе загуба от поне 70 хиляди лева на собственика си...
  • 36 Еблю

    6 0 Отговор

    До коментар #33 от "Citroen":

    Първите произведени C5 airkross са през 2017 така че незнам за каква 2015г говориш!?
  • 37 Сър

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    За нашите стандарти - Лада Крос за 19к лв. Толкоз.
  • 38 истинко

    8 6 Отговор
    Ама и цената й е една..... И Тойота Рав 4 Хибрид, която е скъпарски автомобил в класа си е по евтина от този Ситроен!
  • 39 Коментара

    4 1 Отговор
    Доста прилично изглежда, при това непретенциозно. Отсъствието на 4Х4 задвижване и аз смятам, че е недостатък, но според цифрите не е и търсено.
  • 40 101

    2 1 Отговор
    70 бона?!
  • 41 onq s konq

    4 6 Отговор
    Що има дупка на вратата???Айде мойто беенве има щото е изгнило.Ама това уж ново па с дупка!!!
  • 42 Кочат

    3 9 Отговор
    Като не можеш да направиш добра кола почваш да трупаш светлини, екранчета и ненужни орнаменти дето след няколко месеца изглеждат отвратително
  • 43 аха

    4 4 Отговор
    Като тръгнеш на дълъг път под 6\100 няма да падне.
  • 44 Kevin

    7 5 Отговор
    След като спряха производството на прекрасния седан С5 с хидроактивно окачване, единственото което представлява интерес за мен е новото Ë-C4. Рекламираната тук "джипка", както е писал автора, не става. Минусите са хибридната задвижваща установка (нито риба нито рак), нестабилното поведение на пътя от комбинацията висок център+предно задвижване+"мека возия", а и рекламата за разход от 3/100 е меко казана смешна.

    Коментиран от #46

  • 45 Язе

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гошо":

    Не Ситроен а Пежо премахнаха хидроактива.ПСА премахна конкуренцията м/у Ситроен и Пежо в средния клас.
  • 46 Язе

    8 0 Отговор

    До коментар #44 от "Kevin":

    Чукча не читател,той писател.Къв висок център ма тежестта бре?Батериите да не са на покрива🤣🤣🤣
  • 47 ЯНКУЛОВ

    4 8 Отговор
    ЗА 55000лв.С ДДС СИ КОПУВАМ ЕДИН HAVAL H6 С ВСИЧКИ ЕКСТРИ И ДАЖЕ НЯМА ДА СЕ СЕТЯ ЗА СИТРОЕНА И ЩЕ МИ ОСТАНА ПАРИ ДА СЛАГАМ БЕНЗИН ЗА ЕДНА ГОДИНА НАПРЕД
  • 48 Миро

    2 3 Отговор
    Не е това мойта кола. Съжалявам. И без пари да ми дават не я искам.
  • 49 Всичко се вижда

    10 4 Отговор
    Ситроенът за 84500 лева след ГО, Каско, регистрация и нови зимни гуми покачва стойността си на 90 000 лева още преди края на първият месец.
    Пробегът 12 хил км годишно при разход на бензин 6 на сто прави 720 литра, по 2 лева литъра за А98 = 1440 лева,
    плюс задължителното сервизно обслужване, струващо няколко стотин лева - масла, филтри, антифриз, и малко пари за ток, ако зареждате у дома понякога = 2000 лева,
    или 92 000 лева до края на първата година, или годишни разходи 7500 лева.
    По 5 години = 37500, добавени към цената на колата като нова = 122 000 лева.
    2025 година тръгвате да я продавате и ще й вземете около 22 000 лева.
    Резултат : 100 000 лева загуба за 5 години, това са 60 месеца, което прави над 1600 лева месечно.

    Коментиран от #52, #64

  • 50 сектант

    8 0 Отговор
    3 на 100 ама ако го хвърлиш от витоша от горе на свободно падане без парашут
  • 51 type-R

    0 4 Отговор

    До коментар #3 от "zeus":

    Дори повече. Тази буца сигурно тежи над 2 тона! Защо лъжете? А и не обичам да "шофирам плавно и тихо" :D
  • 52 type-R

    8 1 Отговор

    До коментар #49 от "Всичко се вижда":

    Ами със всички нови коли е така.... Но хей! Затова пък плащаме по 17 лв за кило кашкавал с брашно, а от другата седмица: по 18 лв! Не се ли гордееш, че даваш всичките си пари на спекулантите!?!?

    Коментиран от #53

  • 53 750 е 38

    0 6 Отговор

    До коментар #52 от "type-R":

    Кашкавал не ям от години, защото ме запича и сея чакъл после.
    Цените на всичко растат като луди и това е вярно.
    Но в нашите възможности е поне да намалим разходите си, при положение, че не можем да пипаме цените.
    Бмв 750 - 12 цилиндрово, купено на старо и карано 5 години, няма да достигне дори 50 000 лева с всички пари, дадени за него, горивото му, гумите, застраховките и дори ремонтите, ако има такива. Сори, ама нещо Ситроена губи чар, ако въобще има такъв.
  • 54 Грую

    3 2 Отговор
    Той и Москвичо дорде беше нов гореше по-малко ма като остаря и започна да гори като ламя!
  • 55 Внука

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "чичо Пешо":

    Чичо пешо при 45 год комунизъм президент каун фатмаков и лидер на бсп седесар какво очакваш освен приватизация и божков да ги съветва
  • 56 Бен гъзаря

    2 6 Отговор
    От всички френски боклуци,точно тазие най-безрасъдната-ситроен..../от опит го знам/старило не питай,питай патило.
  • 57 Грую

    4 0 Отговор
    Сипвам му 30 литра и ако не мине 1000 км, значи разхода 3/100 е ментажна реклама
  • 58 Уфффф

    3 0 Отговор
    При разход под 3 литра /100 купуването на електричка се обесмисля. Както вече беше доказано електричките харчат по 6 лв на 100.
  • 59 слави

    5 0 Отговор
    Още една БОГИНЯ на СИТРОЕН. СТРАХОТЕН АВТОМОБИЛ.
  • 60 Анти ГМО

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Вальоо":

    Пробвал ли си возията на C5 Aircross или просто така си размишляваш?
  • 61 Коко

    5 2 Отговор
    Поредният безмислен автомобили,както са според мен всички така наречени SUV.Нито има качествата на джипка,нито на автомобил.Тези автомобили са неква безмислена мода и избиване на комплекси.Карам последния истински Ситроен и това е С5х7,след него само простотии се произвеждат.
    Недостатъци на SUV по-висок център на тежестта =нестабилност в завой,по-високо тегло и по-лошо аеродинамика=по-бавно ускорение и по-висок разход,по-малко вътрешно пространство.
    Предимства по-висок клиренс,но за какво ти е клиренс по асфалта,а за офроуд тези автомобили не стават.4х4 безмислено задвижване за шосето ,неоправдано е защото вдига и разхода и намалява динамиката ,дори и зимата,то ако си слаб шофьор нищо не помага.
    За калта си имам и джипка,която ще направи извън асфалта всеки SUV смешен.
    За джипката изискванията са висок клиренс,къса база и задвижване с бавни предавки и ако има и блокаж на диференциалите-това е .
  • 62 Токо

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Дфен":

    Ами не е точно така , въпреки ,че да по тази схема така излиза ! Но ! БМВ и Мерецедес всеки иска да ги кара . И бедни , и богати ! Вторичният пазар на тези автомобили е ГАРАНТИРАН !!! За този Ситроен на практика вторичният пазар е мираж !!! Друго нямам какво да кажа.
  • 63 goro

    3 0 Отговор
    На хартия звучи прекрасно, но за тези пари си взимаш: Lexus NX300h. от магазина с 6г.и 200х.км. гаранция. Харчи 2л./100км. повече, но е 4Х4 и не се занимаваш със зареждане.
    Хибрид, който се усъвършенства от 1997г. до днес.
    На това пежо му нямам доверие.
  • 64 101

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Всичко се вижда":

    За такива суми ще карам 7-ца на лизинг. Когато ми омръзне връщам я.
  • 65 Легнум

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "умник":

    Те знаят ли, че се състезавате?