Last news in Fakti

14 Октомври, 2020 13:04 4 804 40

Golf GTI вече с 300 коня

  • volkswagen-
  • gti-
  • clubsport

Volkswagen представи Golf GTI на стероиди с традиционното име Clubsport. Анаболният хечбек има 2.0-литров бензинов турбомотор EA888 с мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм.

Golf GTI вече с 300 коня

Clubsport разполага с 55 коня и 30 Нм повече от стандартния GTI. Трансмисията е само една - робот със седем предавки. За да не стъпват в територията на върховия Golf R с 333 к.с., немците са запазили предното предаване.

Golf GTI вече с 300 коня

Точното време за ускорение от 0 до 100 не се съобщава. От VW разкриват единствено, че е под шест секунди. За сравнение GTI лепи стотака за 6.2 сек., а лимитираният Clubsport S с 310 коня от предишното поколение - за 5.8 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Golf GTI вече с 300 коня

Новият Clubsport има електронен диференциал, специфични настройки на кормилната уредба и окачване с увеличен ъгъл на наклон на колелата. Спирачните дискове са уголемени и олекотени, а клиренсът е намален с 15 мм.

Golf GTI вече с 300 коня

Към съществуващите режими на движение Eco, Comfort, Sport и Individual е добавена нова настройка Special. Тя е предназначена за максимална ефективност на писта и е разработена специално за "Нюрбургринг", където Clubsport завърта 12.9-километрова обиколка с 13 секунди по-бързо от стандартния GTI.

Golf GTI вече с 300 коня


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мдда

    25 13 Отговор
    Голф си е Голф.
  • 2 Вальоо

    29 41 Отговор
    И все пак не променя факта че голфа е 'ultimate' селската кола. Винаги е било кошник,такъв и ще си остане. То не е само модела,ами и цялата им група ама тва е друг въпрос.

    Коментиран от #3

  • 3 TBC

    29 17 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Карай си DACIA-та и не сипвай акъл.

    Коментиран от #4

  • 4 Вальоо

    24 23 Отговор

    До коментар #3 от "TBC":

    Карам си,ама не и дачия :) Ти си карай голфо и си мисли че 'нема по-добро'.
  • 5 Кадир

    23 23 Отговор
    Има много неверници които като чуят голф и ток ги удря.защото самогледали стоповете отзад.но такъв е живота.
  • 6 БАЙ Х@Й

    21 4 Отговор
    Скоро и в Перник !

    Коментиран от #37

  • 7 jap

    25 14 Отговор
    HONDA CIVIC TYPE R от 2015-та е с 310к.с а все още актуалната 10-та генерация от 2017-та е с 320к.с така,че VW отново изостават значително.

    Коментиран от #9, #25

  • 8 сила

    12 6 Отговор
    малииии ......дръжте са перничани идееееее....
  • 9 Кирчо

    11 20 Отговор

    До коментар #7 от "jap":

    Ти само цифрички ли гледаш, явно не си достатъчно умен да видиш цялата картинка. Голф ГТИ го има в няколко варианта на мощност, настройки и Голф Р като бонус с 333 коня, 4х4 и роботизирана автоматична кутия, която японски производител ще произведе след поне 20 години. Тоест, линейното ускорение ви е смях, имате едно доускорение и нищо повече.. та какво викаш за тоя кошник Сивик???

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Anonim

    15 10 Отговор

    До коментар #9 от "Кирчо":

    Двигатела е взаимстван от ф1 на сивика а фолцваген кога ще стъпи в формула 1 тоя кошник Кво викаш за това?
  • 11 jap

    16 8 Отговор

    До коментар #9 от "Кирчо":

    Aлоооо Кирчоооо Голф-а с 333к.с е 4x4 с автоматична трансмисия,което означава съвсем различна концепция.Хонда-та е с предно предаване и механична кутия,като до момента е най бързия автомобил в класа си.

    Коментиран от #13

  • 12 Кирчо 2

    10 10 Отговор
    Е начи сметни ако японеца извади такава кутия или подобна "роботизирана" какво ше става тогава..Направо да затварят Волфсбург хахах Колкото и да го помпат не може да има аналог , поради простата причина че немеца не може извади по добър мотор от японеца . То не случайно е всепризнато качеството на японските коли , а не махленски изводи и предтрасъдаци, с оправданието че имат яка кутия , да добър е автомата но до тук, вс др е джанти, табла и хубави седалки хахах

    Коментиран от #14

  • 13 Кирчо

    8 6 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Ми не баш, Реното редовно му пука рекорда.. отделно имаш доста обективна класация за топ 10 на актуални хот хечове и Сивик дори не е в началото! Та ако концепцията е да имате само един рекорд, но не и висок рейтинг при потребителите на хот хеч.. *бем ти колата прехвалена
  • 14 Кирчо

    8 7 Отговор

    До коментар #12 от "Кирчо 2":

    То викаш двигателя не си взаимства с кутията и няма много значение, а?? все комици сте тука.. ръчната кутия не е лоша, но усъвършенстваната авт кутия ти дава много предимства, а от VW ти предлагат и двата варианта. Та какво следва, ок Хонда имат добри двигатели, но с тия CVT кутии са още в 70 сте години. Голям минус!

    Коментиран от #15

  • 15 Сивик

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Кирчо":

    TypeR е с ръчна

    Коментиран от #17

  • 16 123

    7 4 Отговор
    Твърде голяма мощност за предно предаване според мен! С тази мощност е по скоро опасна кола, отколкото за удоволствие такава! Същото сигурно важи и за Сивик! За линейно ускорение е ок, ама по завоите сигурно става доста 'лигава'! Навремето гледах предаване за СААБ, от годините когато бяха всепризнати производители. И там, главния инженер обясняваше за сцеплението, и затова как за предно предаване са изчислили лимит от 240 конски сили! Вярно, има доста години от тогава, но все пак 300 коня на предно си е сериозно нещо предвид неизбежния дисбаланс на купето!

    Коментиран от #19

  • 17 Кирчо

    5 9 Отговор

    До коментар #15 от "Сивик":

    Знам, акцентирам генерално Хонда като производител, че автоматиците им са пълен смях и потрес. Вероятно затова Сивик тайп Р се предлага само с ръчни.. толкова си могат, живи и здрави

    Коментиран от #20

  • 18 Дфен

    9 2 Отговор
    А ще дава ли газ кото махнеш крака

    Коментиран от #22

  • 19 jap

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Благодарение на многото спомагателни системи за сигурност и управляемост като самоблокиращ диференциал,регулиращо твърдоста и височината си окачване,ESP с различни режими и не на последно място подходящи(за условията)гуми лимитите на мощност непрекъснато се увеличават но причината за инциденти с такива коли е най вече липсата на опит при водачите.
  • 20 Запомни

    12 3 Отговор

    До коментар #17 от "Кирчо":

    Ръчните скорости са за шофьорите а автоматичните за аматьорите.Хонда е сериозен производител на световно ниво и като са решили да направят спортен модел просто не са помислили за лигльовците.

    Коментиран от #21

  • 21 Ти си яко спрял

    4 9 Отговор

    До коментар #20 от "Запомни":

    Наполовина си прав, обаче новите супер спортни Поршета са PDK автоматици, тоест многото коне и въртящ момент е много трудно да се управляват прецизно с ръчна кутия, та обяснението колко мъжка кола е Сивика отива на вятъра или просто си избиваш комплекси мъжки.
  • 22 Нищо чудно

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Дфен":

    и да дава г.з като си покажеш х.я
  • 23 Динамо

    7 5 Отговор
    За Голф говорихте/ писахте не за Поршета и Сръвнение с Хондата и Мегана, VW е пълен смях. След малко ще пишете и за Ферари 488 Писта или Макларън 720. Немеца е силен на дизайн, интериор- качество, салони , конзоли и т.н. механиката е оставете настрана, личи по брой влизания в сервиза и парите по ремонтите и частите.

    Коментиран от #24

  • 24 Ставри

    5 5 Отговор

    До коментар #23 от "Динамо":

    Ти колко нови VW си вадил от магазина господин специалист, или опита ти с 15 годишна много запазена е лош. По ми отива такива като тебе да не се оплакват от неща, които не са имали, а от немотията си и комплекса, че карат японски компромиси!! Трай си там..

    Коментиран от #27

  • 25 тоз

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "jap":

    Прав си - технически и по грозотия VW изостава.
  • 26 Лудогорец9

    4 4 Отговор
    Колко животец има мотор 2.0 4 цилиндъра и 300+ коня?

    Коментиран от #28, #29

  • 27 Динамо

    5 4 Отговор

    До коментар #24 от "Ставри":

    Какъв критерии е това колко нови vw съм вадил или 15 годишен запазен такъв С "качеството" на голфа и показни резултати на живо хаха Това което си написал вАжи и за Фиат, Опел, Ситроен , Мазда и ъ.н. Аз доколкото знам няма лоша кола която е извадена от шоурума, ама нещо ти се изчерпиха тезите и фактите хахаах. Мегана които е в пъти по евтин е в пъти по добър на пистата, дори макс скорост която вадят на бързата обиколка на правата е по ниска Сръвнение с vw Scirocco и въпреки това Мегана записва по добро време , заради заключващия диф, аеродинамиката и задвижващата система в завойте...А за японците и най вече Хонда този немски варел които да ти кажа май малко му идват повече килограмите и там е проблема ама това ще го оставя да размишляваш на воля. Аз не карам компромисни коли, аз карам здрави и доказали се коли и ме интересува механиката и задвижващата система , а ти лежиш на стари лаври с една "космическа кутия" която пак не допринася на 100% да избутат голфа от задните позициии
  • 28 Аноним

    2 5 Отговор

    До коментар #26 от "Лудогорец9":

    Колкото да покрие гаранцията а на Honda typ r е 300 хиляди километра

    Коментиран от #30, #39

  • 29 Фифи

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Лудогорец9":

    Мотора е бетон, вече турбото колко км ще изкара зависи от правилната експлоатация и редовното обслужване. Иначе 2ката 4 цил. си е класика
  • 30 Plameni

    5 1 Отговор

    До коментар #28 от "Аноним":

    Иска ти се да е 300 000 км.Гаранцията на Хонда е 3 години или 100 000 км.Което настъпи първо.

    Коментиран от #33

  • 31 перничанин

    6 0 Отговор
    Лексъс няма да предлага новите IS в Европа. Акорд вече не се предлага в Европа поради слаби продажби. Скоро ще я последва Сивик, а казвате хубави били, здрави били, бързи били, хубав дизайн имали. Те европейците са глупави ,заради това не ги купуват, само ние сме умници и ги хвалим, защото сме бедни,хихихихи. Стига глупости. Карам Аурис, защото Голфа с екстрите които харесвам е два пъти по-скъп.
  • 32 Факт

    4 3 Отговор
    Няма шанс срещу Рено Меган
  • 33 Аноним

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Plameni":

    Прочети в САЩ и к Канада колко е гаранцията на typeR 300 хиляди или 6 години

    Коментиран от #34, #35

  • 34 123

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Аноним":

    Според Хонда USA гаранцията е както следва:

    All new Honda vehicles are covered by a 3-Year/36,000-Mile Limited Warranty, plus a 5-Year/60,000-Mile Powertrain Limited Warranty.

    Това според сайта! Как, и от къде се стига до 300 000 или 6 години, аз не го открих! И да го има, със сигурност струва нещо!
  • 35 Ти си яко спрял

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Аноним":

    Само не мога да разбера какво те топли слабоумнико колко е гаранцията на тоя шрот в Америка??!

    Коментиран от #36

  • 36 Аноним

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Ти си яко спрял":

    Това е спора гьотферен
  • 37 Баш Батка

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й":

    След 20 години ще навлезе тоя модел там...
  • 38 Борко Отворко

    1 2 Отговор
    6.2 и 5.8 не е много голема разлика от 0 до 100км/ч.
  • 39 Борко Отворко

    4 3 Отговор

    До коментар #28 от "Аноним":

    Мани ги тия японски масларки Хонда никой не говори за тех Голфа ев пъти над Хондата.За Хондата много се говори че имали железни мотори това е пълна измислица както и за евтината им поддръжка също абсолютни глупости.

    Коментиран от #40

  • 40 Мустафа Чаушев

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от "Борко Отворко":

    По ганьовка селска мамдръсана кола от голфа нема ако ще и голф 15 да излезе винаги ще си остане просто един гоуф хаха Един бърз голф няма един доказал се освен на някои селски баир където го хвалят че го товарят с 2 прасета и 3 кучета той за това става , а хинди бързи да искаш всякакви ама ти си зациклен сельо с дървения гоуф които му е надута цената 100 пъти и излизат коли 3 пъти по евтини и го налагат нали...Хонда е Хонда братооо и винаги ще е а селската кола голфа ше го знаят само на село без един рекорд на че е на 40. год хахаха немски гюм с извънземни цени аре влачи