16 Октомври, 2020 17:34 13 062 27

Залежали нови "лади" все още се продават в Европа

  • лада-
  • продажби-
  • европа-
  • lada

АвтоВАЗ вече не доставя автомобили на европейския пазар

Залежали нови "лади" все още се продават в Европа - 1

Руското предприятие АвтоВАЗ спря да доставя нови автомобили Lada в Европа през 2019 година, но местните дилъри все още продават останалите им екземпляри. Според ACEA от януари до септември 2020 г. европейците са закупили 1 811 автомобила руско производство, което е с 54 процента по-малко в сравнение със същия период на миналата година.

Само през септември тази година в Европа са продадени 62 нови коли Lada, което е със 71,1% по-малко от миналогодишния резултат. Може да се предположи, че през следващите месеци запасите на европейските дилъри ще приключат. В същото време продажбите на Lada са приблизително на едно ниво с друга марка, която е част от Renault Group - Alpine.

През първия месец на есента европейците са купили 61 автомобила (-26,5 процента), а за осем месеца - 726 бройки Alpine (-78,1 процента). И ако европейците ще се примирят лесно с приключването на доставките на Lada Vesta и Granta, напускането на модела 4x4 или известен още, като Niva се превърна в истинска трагедия за феновете на утилитарния модел.

Те издадоха няколко петиции с искане за възобновяване на продажбите на 4х4 в Европа. Първата петиция, написана от жител на Малта, Осуалд ​​Галеа, не получи много подписи. Но под документа, публикуван от ръководителя на германската компания Lada Deutschland Dieter Trzaska, се подписаха повече от хиляда души.

Иначе общо седем милиона нови автомобила са регистрирани в Европа от януари до септември, което е с 28,8 процента по-малко от миналата година. През септември обаче продажбите са се увеличили с 3.1 процента.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Имам 1 питане

    32 43 Отговор
    Защо пияниците не летят с една и съща ракета от 1960г у орбита а искат хората да карат бараките им вечно без промени😂😂😂

    Коментиран от #13

  • 2 Дизел

    28 25 Отговор
    Ами купувайте ве. Тук коментиращите са 90% ладажии. И на Деса мерцедеса го сменете с лада. По ще и ходи и на нея и на жена и.
  • 3 Дългия

    29 28 Отговор
    Какви са тия глупости до момента само в България има закупени 30 нови Лади.Камо ли в цяла Европа.Веста направи фурор в Германия с продажби и тамошните производители се стреснаха от X Ray ,защото цената ще е 10000 евро и веднага забраниха Лада.
  • 4 Нема лаба'о

    19 33 Отговор
    АвтоВАЗ вече не доставя автомобили, а те се продават. Дъждът, спря да вали, а вътре в ладата, продължава да тече :-)
  • 5 Пастир

    26 21 Отговор
    Такива смешни статии е по добре да не се пишат. Западна Европа плаче за Лада ха ха..
  • 6 В магазин за авточасти

    16 25 Отговор
    Имате ли части за Лада?
    Не, тел, дъски и пирони ще намерите в железарията отсреща.

    Коментиран от #20

  • 7 Хората обичат

    7 12 Отговор
    от време на време да се връщат към първобитното, за да си напомнят как не трябва да управляват държавите си!
  • 8 ЛАДА МЛАДА

    14 6 Отговор
    НЯМА ДА СЕ ПРОДАВАТ АМА БАТЕ ВЛАДО РООСИЯ ШААА ДРЪПНЕ ШАЛТЕРА НА ( еврОпА) ТОГАВА ДА 😂🤷‍♂️ВИДИМ КОН БОБ ЯДЕ ЛИ

    Коментиран от #11

  • 9 Дъгето

    23 15 Отговор
    Половината от плюещите по Ладата карат кошници по 10-20 години и никой от тях не си е купувал нова кола ама могат да обиждат.Новите лади същност са рено и нисан и са пъти по добри от повечето прехвалени немски кенефи в ниския клас.Рено и Нисан,Дачия държат едно 30-50 от пазара в Европа.

    Коментиран от #12, #19, #22

  • 10 патриота

    7 16 Отговор
    Европейци,кои европейци са си купили Лади??? Сигурно от бившия Източен блок са тези европейци. В Англия откриха гробище с руските каляски.В Франция нямат представителство. В Германия ,може някой заблуден източногерманец,тъгуващ по Хонекер и Стената. Италия никога не биха започнали продажба да това нещо наречено кола-джип.Имат си Фиат. Та за коя Европа става дума ????
  • 11 джуджето

    9 13 Отговор

    До коментар #8 от "ЛАДА МЛАДА":

    Джуджето не смее да направи нищо без съгласието на Европа.Ако не са европейците да му взимат газта,ще умре от глад! Най-много да ги дръпне за лангата,та да им стане кеф на ешропейците.
  • 12 Цървулче мамино

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Дъгето":

    Блажени са вярващите

    Коментиран от #16

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 лада

    8 6 Отговор
    за всички комунистчета! Ама не щат! Искат си гадните изгнили капиталистически! ВСИЧКИ!

    Коментиран от #21

  • 15 забравете

    3 9 Отговор
    И тези пичове се натискат атомна централа пак да ни строят.
  • 16 мирянин

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Цървулче мамино":

    Че и Дъгето покрай тях.
  • 17 един от стадото

    4 0 Отговор
    те и танкове се продават на частни лица, Арнолд ги има два. И какво да кажем, населението се милитализира с тежка техника ли..

    Коментиран от #18

  • 18 един от стадото

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "един от стадото":

    ..забравих Динко и емтелбето му. Още двама трима като него и ще станат по- вече от лададжиите
  • 19 антрашпиц

    6 6 Отговор

    До коментар #9 от "Дъгето":

    Да правси .И аз карам 20 годишна кочина на около 600 000 км(РЕАЛНИ),обаче...-Моята барака не гние(итал внос),пали при отр.темп. ,харчи 5 на изв.градско, 8 градско,нямам големи ядове с нея(идиотоустойчива е -не я жаля),Абе текезесарска кола.Ладата с нищо не е по-добра от нея.И за кво да си я купувам тогава като карам практична коруба за има няма 1000 лв?Не мерси,оставам със дъртата щайга.
  • 20 Random

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "В магазин за авточасти":

    Еми да, то точно от такава поддръжка са им проблемите. Не че резервните части са с високо качество, ама смяната е по-добре от колхозенето
  • 21 Random

    5 4 Отговор

    До коментар #14 от "лада":

    Бих си взел Веста СВ Спорт, само че 1. няма пари 2.Спорт версията е само седан
  • 22 Random

    4 4 Отговор

    До коментар #9 от "Дъгето":

    В новите лади рено и нисан няма. Има в Хрей и в 1.6 113 коня който е с вариатор. Веста, Гранта, 4х4 нямат нищо общо с рено и нисан
  • 23 Random

    6 1 Отговор
    Тия дето са ми нацъкали минуси да кажат кое не е вярно!
  • 24 Гост

    5 5 Отговор
    По добре чисто нова лада отколкото някой премиум кошник на 600 000 сдухан от каране

    Коментиран от #26

  • 25 Имам една лада 1500S от 1982-ра

    1 4 Отговор
    година и си е пушка, на 220к км, преди месец излезе от основен ремонт за цели 300 лева. Ми пушка си е колицата, ама няма как да я сравня с... истинска кола. С нея си върша черната работа, товарен кон е и даяни по всякакви пътища без жалене, обаче за дълъг път си предпочитам японката, ладуната не става - бучи, ръмжи, харчи, комфорта почти го няма, за екстри няма да говоря. Та нека рашките си продават колите на който могат (знам, че искат на целия свят), но самите те си знаят, че не са конкуренти на никой сериозен автопроизводител по света. И остава надеждата да продават на вътрешния си пазар, ако мужиците имат кинти де...
  • 26 пияни провали

    3 4 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Със сигурност не е по-длбре ,щом става въпрос за Лада...Това е боклук на боклуците правен от най-изостаналата нация
  • 27 Гост

    1 1 Отговор
    Някой от вас качвал ли се е на чисто нова кола,макар и лада или сте карали само втора употреба трошляци които не си знаят км