GMC прекрати приемането на поръчки за възродения като електромобил Hummer, след като цялата стартова серия Edition 1 се оказа разпродадена по-малко от 24 часа. Всички пикапи, планирани за производство през следващата една година, вече си имат потенциални собственици.
Място на опашката за новия Hummer EV струва $100 (€85), а остатъкът от $112 495 се заплаща при получаването на електромобила. Първите пикапи ще бъдат доставени на клиентите в края на 2021 или началото на 2022 г.
GMC Hummer EV Edition 1 има три електромотора със съвкупна мощност 1 014 к.с., може да измине до 563 км без презареждане и ускорява от 0 до 97 км/ч за три секунди. Електрическият ще се произвежда в завода General Motors Zero в Детройт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хи хи
Коментиран от #16, #18
15:17 22.10.2020
2 deaf
15:20 22.10.2020
3 Монгола
Коментиран от #6, #7
15:20 22.10.2020
4 Румен
Коментиран от #44
15:22 22.10.2020
5 dido
15:24 22.10.2020
6 ХХХ
До коментар #3 от "Монгола":
Монгол ,друго си е буханката ,нали .Как па 60 години един сантим не мръдна -джелезо ти казвам .
Коментиран от #8
15:24 22.10.2020
7 Райха да го дуа.!.
До коментар #3 от "Монгола":
Глпак германофилски свършени сте!СвършениКоментиран от #9
15:28 22.10.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Монгола
До коментар #7 от "Райха да го дуа.!.":
Това баце е параход и ония селяни с пикапите Форд по София за 4000$ са още по смешни като никелират бронята, а не зная колко гюбренце е превози този пикап в Тексас и се мисят за тарикати хахаха смех15:29 22.10.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 deaf
15:36 22.10.2020
12 Смех !
Коментиран от #13
15:41 22.10.2020
13 КОНТРАТА
До коментар #12 от "Смех !":
Къде ти се привидя грозде?Коментиран от #23
15:45 22.10.2020
14 гост
Коментиран от #15, #20, #30
15:52 22.10.2020
15 deaf
До коментар #14 от "гост":
Японски специалист в сферата на ел.автомобилите каза,че те могат да заемат максимум от 1/3 от автомобилният пазар,просто защото няма решение на проблема със зареждането на тези коли.Коментиран от #19
15:58 22.10.2020
16 Чул те господ
До коментар #1 от "Хи хи":
А даноКоментиран от #17
16:55 22.10.2020
17 А дано
До коментар #16 от "Чул те господ":
Ама надали17:07 22.10.2020
18 хахахах
До коментар #1 от "Хи хи":
Абе хапчетата бе мухалл кога скапан.те американци ще стигнат немците марш в кочината болен17:20 22.10.2020
19 Да се научат да смятат
До коментар #15 от "deaf":
Дори и 30% пазарен дял, означава че след 10 години, само 10% от автомобилите които се движат по улиците ще са електромобили.17:28 22.10.2020
20 В голяма грешка си
До коментар #14 от "гост":
Заявките не са 300 000, защото още преди два-три месеца бяха над 650 хиляди. Сега вероятно са повече. Първите две години след като почнат производството, няма да им стигнат да изпълнят само предварителните поръчки.17:30 22.10.2020
21 тцтц
17:58 22.10.2020
22 Госあ
Коментиран от #24
18:12 22.10.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Госあ
До коментар #24 от "един":
Толкова им е акъла и толкова си могат, превозно средство за фермери с крави на ток вместо водород. При все че цялата прерия наречена сащ е населена предимно с фермери и крави....Коментиран от #26, #27
18:37 22.10.2020
26 За водородът трябва ток х 2
До коментар #25 от "Госあ":
Да не са толкова луди, вместо директно да заредят тока в пикапа, да минават през водород произведен в станция за милиони и да изгубят половината енергия по пътя от мрежата до колелата?Коментиран от #29
20:36 22.10.2020
27 9999
До коментар #25 от "Госあ":
Водорода е твърде опасен за масова употреба!21:03 22.10.2020
28 Шоферче
Коментиран от #31
22:20 22.10.2020
29 Госあ
До коментар #26 от "За водородът трябва ток х 2":
Не случайно съм писал толкова пъти "фермери", "тор" и "крави". В допълнение, повечето нямат и канализация, а ползват септични ями. Хората правят водород от отпадните води и фермите, освен от атомни реактори четвърто поколение и соларни централи. Не че има смисъл от тия соларни централи при положение, че има реактори, но ако произвеждат водород от солари, то ще използват целия произведен ток от и без това смешната им ефективност. А пък прерия, безбрежна.Коментиран от #32
01:09 23.10.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Хайл
До коментар #28 от "Шоферче":
Може да са му сложили копче за рестартиране 🤣08:20 23.10.2020
32 Дрън-дрън
До коментар #29 от "Госあ":
От тора се прави метан, а не водород.Коментиран от #34
09:13 23.10.2020
33 Като гост
10:03 23.10.2020
34 Госあ
До коментар #32 от "Дрън-дрън":
Ех, айде дай малко ъпдейт де. Дори олимпийското селище в Токио ще използва водород от отпадните води на града. Ако не я разкарат изобщо тая олимпиада. Такива станции има вече в Ирландия и дори Калифорния. Мейд оф Джапан разбира се. Но и янките могат да започнат да ти правят, като купят специалисти. Щото те направо вземат специалисти, а не копират чертежи и изчисления. 😂Коментиран от #35
11:33 23.10.2020
35 Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул
До коментар #34 от "Госあ":
Какви отпадъчни води, нали говореше за водород произвеждан от говежди тор? Няма чист начин за такова производство, да не говорим за евтин. Много по-логично е този метан да бъде изгорен, защото от него ще се използва много повече енергия, отколкото да бъде превърнат във водород, при което също ще се отделя въглероден двуокис, но повече от половината енергия ще се изгуби. Освен това ще трябва да се вложи и допълнителна енергия за превръщането на метанът във водород.Коментиран от #36, #37
12:00 23.10.2020
36 гост
До коментар #35 от "Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул":
Ти сега не ги разбираш тия работи !! И как да ги разбереш , като не не взимаш предвид новата опорка как великите ушанки щели да произвеждат водород с още по-великите си атомни централи и да го продават ПАК на европейците , щото нали нещо за горене трябва да продават като спре петролеца и газчицата , те горките друга представа за "бизнес" нямат и няма да имат никога , винаги трябва да има тръбички , горене и дебили русофили с Матросовски "плам" , хахахах !!!12:32 23.10.2020
37 Госあ
До коментар #35 от "Нерде Ямбол, нерде 'Стамбул":
Биотехнологии бе братчед. Биотехнологии. Щамове бактерии, ферментация.Коментиран от #38
12:34 23.10.2020
38 Хайде бе?
До коментар #37 от "Госあ":
От три твои мнения, поне в две от тях говориш ли едно и също? Къде е мястото на атомните централи и фотоволтаиците при ферментирането? Къде им е мястото при отпадните води и екскрементите на животните?Коментиран от #39, #40
13:54 23.10.2020
39 Госあ
До коментар #38 от "Хайде бе?":
Вместо да се правиш на мозък, вземи и научи нещо.Коментиран от #41
14:56 23.10.2020
40 Госあ
До коментар #38 от "Хайде бе?":
И прочети пак коментар #29. Ако не го осмислиш още два или три пъти.Коментиран от #42
14:58 23.10.2020
41 Аз чета, а ти?
До коментар #39 от "Госあ":
Посочени поне един рентабилен метод за производство и използване на водорода? Един-единствен?Колко пъти трябва да ти се повтори че водорода е гориво на бъдещето и такова и ще си остане още 50 години. За лекотоварни превозни средства дори и бъдеще няма.
15:32 23.10.2020
42 Досега не си ми отговорил
До коментар #40 от "Госあ":
За колко километра е животът на една водородна горивна клетка в лекия автомобил?Коментиран от #43
15:32 23.10.2020
43 Госあ
До коментар #42 от "Досега не си ми отговорил":
Тъп въпрос. Няма да отговарям. Много повече от батерията и с много по малко каквито и да било емисии за производството и. Относно методите, ви споменах много отдавна за първият работещ от доста време вече реактор 4'то поколение и всички такива, които започват да се изграждат. В целия свят. Това е черешката на тортата. Соларните боклуци вече и в това нямат приложение и по скоро биотехнологичния метод за който пиша ще бъде развит също.Коментиран от #47, #48, #49
15:40 23.10.2020
44 имелчо
До коментар #4 от "Румен":
Полека че ако знайш колко руснаци бачкат там...в тия заводи толкоз няма в Толияти01:04 24.10.2020
45 виждам че
01:08 24.10.2020
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Предишното мнение беше до тебе
До коментар #43 от "Госあ":
Ето още, така или иначе пиша:Съхраняването на водород изисква повече енергия или за охлаждането му до течно състояние, или за поставянето му в резервоари под високо налягане, а доставянето на водород до бензиностанциите изисква повече енергия и може да отдели повече въглерод. Водородът, необходим за преместване на FCV на километър, СТРУВА ПРИБЛИЗИТЕЛНО 8 ПЪТИ ПОВЕЧЕ от електричеството, необходимо за преместване на BEV на същото разстояние. [115]Оценката за 2020 г. заключава, че водородните превозни средства са все още само 38% ефективни, докато EV на батериите са 80% ефективни.
07:41 24.10.2020
48 Мхмм?
До коментар #43 от "Госあ":
И заради т@п ли триете?Колко да е т@п въпроса, като има конкретен отговор? Цитирам:
Министерството на енергетиката на САЩ заявява, че към 2011 г. горивните клетки постигат 53-59% ефективност при една четвърт мощност и 42-53% ефективност на превозното средство при пълна мощност, [100] и трайност на над 120 000 км (75 000 мили) с по-малко от 10% деградация. [101] В симулационен анализ от 2017 г. „Добре до колела“, който „не се занимава с икономиката и пазарните ограничения“, General Motors и неговите партньори изчисляват, че на изминат километър електрическо превозно средство с горивни клетки, работещо на сгъстен газообразен водород, произведен от природен газ биха могли да използват около 40% по-малко енергия и да отделят 45% по-малко парникови газове от превозното средство с вътрешно горене. [102]
07:44 24.10.2020
49 Ще цитирам само цифрите
До коментар #43 от "Госあ":
Незнайно защо изчезва коментара. Ще цитирам само най-важното:Министерството на енергетиката на САЩ заявява, че към 2011 г. горивните клетки постигат 53-59% ефективност при една четвърт мощност и 42-53% ефективност на превозното средство при пълна мощност, и трайност на над 120 000 км (75 000 мили) с по-малко от 10% деградация.
08:04 24.10.2020