Last news in Fakti

25 Октомври, 2020 11:30 35 868 89

Най-трошливите употребявани кросоувъри

  • надеждност-
  • класация

Британският таблоид The Daily Mail и застрахователната компания Warrantywise съставиха рейтинг на най-надеждните кросоувъри на възраст между 3 и 8 години. Първо място в класацията заема Renault Kadjar, а в дъното е BMW X6.

Моделите са подредени по т.нар. индекс на надеждност, който отразява честотата на ремонтите. Kadjar получава 95.7%, тъй като не само посещава сервизите най-рядко, а и поправките отнемат по-кратко време, макар да са малко по-скъпи от средното за сегмента - £349 (€384).

На второ място с индекс 93.2% се класира Ford EcoSport, който се отличава и с най-ниска средна цена на ремонтите - £135 (€148). Трети по надеждност е Mitsubishi ASX с индекс 90.7%.

Сред десетте най-надеждни употребявани кросоувъри са също Renault Captur, Lexus RX, Suzuki SX4, Dacia Duster, Suzuki Jimny и Toyota Land Cruiser. На десето място се подрежда Mercedes-Benz GLE.

Лидерът в антирейтинга BMW X6 получава индекс за надеждност от едва 20.6%. Според The Daily Mail и Warrantywise през последните пет години повече от 1/3 от собствениците на германското крос купе са посещавали сервизите за отстраняване на различни повреди, сред които най-често са били неизправности на трансмисията. Средната цена на поправката е била £1 869 (€2 055).

На второ място сред най-трошливите кросоувъри е класиран Mercedes-Benz GL с индекс 22.4%, а на трето Porsche Cayenne (25.5%). В десетката на антирейтинга попадат също Range Rover Sport, Chevrolet Captiva, Range Rover, Audi Q7, Range Rover Evoque и Land Rover Discovery Sport.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 68 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Peci kupona

    214 64 Отговор
    Нищо не разбрах от тази статия, ама нищо! Някой направо си е оставил ръцете!

    Коментиран от #2, #5, #8, #11, #40, #41

  • 2 Меркелица

    211 26 Отговор

    До коментар #1 от "Peci kupona":

    Ко не разбра, що е немско и английско се троши! Трошливи, но скъпи те това е !

    Коментиран от #36, #43, #54

  • 3 Истината наяве

    122 44 Отговор
    И сега какво стана? Рено и форд са най-надеждните и здрави?

    Прехвалените боклуци на хонда и бмв май са в най-трошливи

    Коментиран от #12, #17, #38, #47

  • 4 демек карайте

    57 24 Отговор
    Лада нива и УАЗ 469
  • 5 qwerty

    74 2 Отговор

    До коментар #1 от "Peci kupona":

    Какво да разбереш? Даже и ингилизите признават, че “краля” на пътя и оффроуда е пълен боклук на стойност 200+£
  • 6 нормални коли

    12 45 Отговор
    ами нормално да е кратък и бърз ремонта, то конфекцийте са като лего конструктори
  • 7 Баш Майстора

    51 102 Отговор
    Пълни глупости,как може да се сравняват марки като Рено,Дачия,Сузуки,Форд(европейски) с Марцедес ,БМВ,Ауди,Ровър.Естествено,че коли без екстри или с по една две,ще са по евтени за поправка и няма да има какво да им се прави.Каруците в тази класация са на първо място.

    Коментиран от #14, #15, #59

  • 8 сектант

    35 8 Отговор

    До коментар #1 от "Peci kupona":

    Публикувано във факти.бг: Сред десетте най-надеждни употребявани кросоувъри са също Renault Captur, Lexus RX, Suzuki SX4, DACIA DUSTER, Suzuki Jimny...

    Коментиран от #18

  • 9 1111

    87 1 Отговор
    Еми пазарa на коли се регулира.. ако един пройзводител не прави надеждни автомобили не се купува след 5-10 години т.е. Рено и Форд е нормално да си вдвигат качеството. Другите са на стари лаври (то се знае кои са). А скъпите марки.. ми те са за хора, които не им дреме много за парите, а за статута т.е. ще плащат и ще им водят колите в серизите и това е - там парата се върти и те си го знаят.

    Коментиран от #29

  • 10 Живи да ги оплачеш

    39 111 Отговор
    Bmw и Benz
    Живея в Германия,но пътувам из цяла Европа,като изключиш Испания и Португалия марки като Рено се срещат по-рядко от Дядо Коледа,постоянно се чудят кой да фалира и кой да ги купи,дачията едвам и въведоха техническите данни в норма та да и разрешат да съществува в Западна Европа.
    За моята X4 чаках 7 месеца,защото в листата има от премиум частни клиенти до огромни компании и поръчки за полицейски коли и какви ли още не,абе все хора дето не разбират от коли и не карат по 20хил км годишно,докато разни рено и ситроени ги доставят до адрес едва ли не по 2 на цената на една

    Коментиран от #13, #35, #53, #69, #74

  • 11 ФЕН

    9 14 Отговор

    До коментар #1 от "Peci kupona":

    статията е за най-добрите !!! И репортера обръща даните и зима последните места иги представя за най-лошите от тази класация...нещо като старото класиране на Бг.футбола от 80г. ние се класирахме на престижното 2-ро место от този мач!!
  • 12 един от стадото

    68 5 Отговор

    До коментар #3 от "Истината наяве":

    и къде прочете Хонда, че не видях. Два пъти го четох

    Коментиран от #60

  • 13 един от стадото

    13 16 Отговор

    До коментар #10 от "Живи да ги оплачеш":

    остави ги, те по бройките в сервизите смятат. А че са право пропорционално на това на пътя няма значение за тях

    Коментиран от #34

  • 14 коко

    31 9 Отговор

    До коментар #7 от "Баш Майстора":

    Щото трансмисията на Х6 е екстра и глезотийка другите нямат трансмисия и не се чупи
  • 15 Некъв майстор

    55 6 Отговор

    До коментар #7 от "Баш Майстора":

    Майсторе, не четеш ли написаното.
    На БМВ най-честите ремонт е за трансмисия, каквато и Рено има, но на Рено не се Пупи толкова. И като не могат да ги правят здрави, що се напъват с тези екстри ? Като се научат да ги правят качествено, да вдигнат цената с още 100 000 и тогава да ги правят.

    Коментиран от #76

  • 16 Хухуху

    12 37 Отговор
    ЙЕРОГЛИФИТЕ НЕ СЕ ЧУПЯТ ,ТЕ ПРОСТО ИЗГНИВАТ

    Коментиран от #32

  • 17 no name no face no number

    46 7 Отговор

    До коментар #3 от "Истината наяве":

    Къде видя Хонда??? Това е доста здрава марка вече и ламарините са им по добри.Аз лично само добри думи мога да кажа за Хонда, моята е китайска и обединява двете най развити държави на жълтата раса, която аз лично супер много уважаеам.

    Коментиран от #20

  • 18 Крос

    20 23 Отговор

    До коментар #8 от "сектант":

    Сизуки jimni ,на него пък какво има да му се чупи просто кат кашон
  • 19 рттт

    22 0 Отговор
    да ама някой ги топли гъзарията и това ги интересува
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 алоу

    14 66 Отговор
    Немските коли са в пъти по-мощни от френските.Нормално е трансмисията да не издържа на зверско настъпване.

    Коментиран от #26, #75

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 раптър

    32 63 Отговор
    Статията е написана от турбонеграмотник и меганекадърник , съчетано с гиганеадекватност!!!! Да сложиш БМВ и Мерцедес след Дачия и Рено по надежност трябва да си с ментални отклонения!!!

    Коментиран от #33

  • 24 БАЙ Х@Й

    28 1 Отговор
    Проблема е другаде::::: Бернард Лондон: Край на депресията чрез планирано остаряване, 1932. Документът, в който терминът е въведен за първи път.
    Терминът „планирано остаряване“ се споменава за първи път в документа Прекратяване на икономическата криза чрез планирано остаряване от икономиста Бернард Лондон през 1932 г., в разгара на световната икономическа криза.

    Коментиран от #63

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Добър ден

    42 0 Отговор

    До коментар #21 от "алоу":

    Да де, не могат или не искат да направят адекватна трансмисия спрямо двигателя и затова се чупят.
    Напъват се за няколко коня отгоре, но не се и опитват да ги направят трайни. Щото знаят че има овце за стригане.
  • 27 Хахахаха

    21 0 Отговор
    Аз даже усещам, че сега БМВ ще си изтегли колите за отстраняване на проблема! Нали така правят световните фирми? 😂😂😂

    Коментиран от #51

  • 28 Хахахаха

    30 0 Отговор
    Помислете пак! 1/3 са с оплаквания! Това са 33 коли на 100 продадени! Не трябва ли да ги изтеглят?
  • 29 3254

    20 3 Отговор

    До коментар #9 от "1111":

    Така е за скъпите марки, за тези които си ги купуват нови. А другите взели ги на 7-8 употреба, на по 20+ години жална им майка. Имат по 3-4 бона за кола и айде на старото желязо.
    Лошо няма, само да не се правят на луди, че ги взимат щото били видиш ли много здрави ...

    Коментиран от #30

  • 30 Хахахаха

    26 0 Отговор

    До коментар #29 от "3254":

    Такива коли, ще се купуват само от българи след гаранцията! На запад не се търсят, защото те знаят, че ремонта ще им излиза повече от стойността на колата!
  • 31 Ония с Нивата

    8 3 Отговор
    Аз не разбрах ние към кои сме ?
  • 32 брадчеда

    6 3 Отговор

    До коментар #16 от "Хухуху":

    изгнива ти кратуната
  • 33 коча

    42 8 Отговор

    До коментар #23 от "раптър":

    ти си с ментални отклонения щом още вярваш че мегапрехвалените марки като бмв и мерц са големата работа а другите производители още ядат трици, просто си смешен, ама си още малък и не схващаш някои неща...като пораснеш ще разбереш
  • 34 Пастир

    16 1 Отговор

    До коментар #13 от "един от стадото":

    Статистиката е в проценти, за всяка марка поотделно каква фира дава.
    При БМВ, 20% устискват.
    При Рено 80% .
  • 35 Наблюдател

    21 3 Отговор

    До коментар #10 от "Живи да ги оплачеш":

    Не знам какво виждаш, но в статистиката за Европа за 2019 от немските най-продавани са Тигуан, Голф и Поло, на 6,7 и 9 място, а това са много далече от идеята за "премиум". С на Мерцедес, което си е готина масова кола, е на 18-то място, Мерцедес Е класа на 24, а Рено Клио е точно преди Е класата по продажби. Ауди имат модел пак на 48-мо място, Ауди Q5 e na 72-рп място, а Q7 го няма в първите 100.
    Ти ако виждаш само немско, повредата си е при теб.

    Коментиран от #48

  • 36 Peci kupona

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Меркелица":

    Аха, значи плащаме най-много за тези, които са най-малко, защото са повече!

    Коментиран от #37

  • 37 Корекция

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Peci kupona":

    Най-много се плаща за тези които най-малко се продават при нас като нови, а ги има най-много като н-та употреба.
  • 38 Samsung

    16 12 Отговор

    До коментар #3 от "Истината наяве":

    Къде я видя Хонда в трошките, бе бастуне непоръбен! Като нямаш пари за оф-роуд машина на Хонда, купи си Дачия, но не се нареждай при мъжете, щото плюеш като ПУНДА! Киртак...

    Коментиран от #46

  • 39 перничанин

    14 4 Отговор
    Ще ви поздравя с един цитат от филма Ало ало "ама че сте глупави". Прочетохте ли кой прави класацията ? Таблоид (жълт вестник) и застраховател. Дори и да не лъжат (съмнявам се) то със сигурност тях ги лъжат. Тия със скъпите коли изобщо не са за подценяване става ли въпрос за застрахователни измами. По нормалните класации Дъстъра винаги е последен, малко по-лъскавия му френски аналог не вярвам да е много по-добре. Джимнито си е муле и ако не го пресилваш си е корава машина (както и возията му), за РАВ, ЦРВ и Лексъса съм съгласен , че са здрави, но Тигуан и Q5 също са добри бих добавил и Витара , но тук леко съм разочарован . Мой близък вече 5 пъти ходи за смяна на някои и друг датчик, а колата е на 24000км.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Дфен

    12 5 Отговор

    До коментар #1 от "Peci kupona":

    Какво не разбра от това че рено и дачия най малко посещават сервиз.
  • 42 Николай

    20 2 Отговор

    До коментар #22 от "ANGKOR WARRIOR":

    а във френските заводи какви са им работниците. Пълно е с алжирци, либийци и всякакви от Чад, Централна африка и Конго.
  • 43 Николай

    13 30 Отговор

    До коментар #2 от "Меркелица":

    Жена ми излезе от магистралалата и след 5-6 метров полет се приземи в канавката, където се пързаля 70 метра. Изкара късмет.На Мерца му сменихме окачаването и джантите, че се бяха счупили. Колата е тип топ. няма усукване на купето и други поражения. Ако беше френски или италянски кошник щяха да режат ламарините да я вадят. Така че не ми обяснявайте колко са лоши немските барутници.

    Коментиран от #44, #61

  • 44 Николай

    7 8 Отговор

    До коментар #43 от "Николай":

    Преди инцидента за 4 години колата беше влизала в сервиз само за смяна на масло и гуми.

    Коментиран от #45

  • 45 Дфен

    23 1 Отговор

    До коментар #44 от "Николай":

    Какво се хвалиш аз даже и масло не съм сменял

    Коментиран от #56

  • 46 Ko каза ко

    12 1 Отговор

    До коментар #38 от "Samsung":

    Ко? " ОФроуд машина на Хонда"
    Брей... я пак?
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 сектант

    5 2 Отговор

    До коментар #35 от "Наблюдател":

    а па я понеже имах пари за е класа си купих рено клио абе тия е класите мани ги купуват ги като топъл хляб за служебни баничарки направо

    Коментиран от #85

  • 49 X5 for all

    10 17 Отговор
    Нищо ново не казват. Абсолютно нормално е коли с технология колкото се съдържа само в задна лява врата на BMW Х6 карани от хора на помощи само всеки втори четвъртък в месеца да избягват сервизите повечко .
  • 50 Хайл

    6 2 Отговор
    Да се чете обратно статията.НАЗДРАВЕ
  • 51 Перо

    11 2 Отговор

    До коментар #27 от "Хахахаха":

    Отдавна мина времето,когато имаше борба за името и после името продаваше стоката. Германците още живеят на стари лаври и разчитат на парични и безмозъчни същества. За Източна Европа нямат проблем с дефектите,но в САЩ им съдират по 50 кожи,като на Фолксваген,а от японските,на Тойота. И ако не изтеглят колите и не оправят дефектите с обезщетение,излизане от капана няма! Съдът и синдикатите ще ги разорят в Германия и Япония. Глобите и санкциите са в милиарди! Там стоят мирно и изпълняват!
  • 52 Интересно

    11 10 Отговор
    Колко от коментиращите карат кола под 5 години? Колко от коментиращите са карали или притежавали мерцедес, бмв, порше от горе изброените модели? Защото, ако не сте, значи критикувате без да знаете, а това означава, че плямпате без да мислите.
    Първо, подобни статистики са силно съмнителни и в голямата си част такива статии трябва да имат коментар "платена статия". Второ, дори да е вярно написаното е важно как е водена статистиката, т. е брой километри, цена на ремонтите, % продадени коли спрямо ремонтираните, кои сервизи и т. н.
    Защото, за притежавалите и каралите част от изброените модели им е много ясно разликата между дъстър и кайен. Това да коли с различни философии. Едната е направена да няма нищо в нея и върши точно това, за което е създадена, евтино предвижване от а до б, без храм удоволствие от шофирането. Другата е създадена да създаде емоция в предвижването, което означава сложен инжинеринг, лукс, но и много повече изминати километри и голяма част от тях в спортен стил на каране. Тоест, техниката се натоварва много повече, което е предпоставка за повече проблеми.
    Така че, често да коментирате и критикувате, откъде знаете, че сте прави?
  • 53 патриота

    16 1 Отговор

    До коментар #10 от "Живи да ги оплачеш":

    Та като пътуваш из Европа как така не си минавал през Франция ,Белгия и Швейцария ? Френските коли ги има на всяка крачка.Явно от Германия има някакви тунели които излизат направо в Испания и Португалия !?!?!
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Николай

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "Дфен":

    Ако караш Тесла то там няма масло за смяна.
  • 57 ГоЩо

    10 0 Отговор
    Най големият трошляк е Рейндж Ровар! Веднага след него е Мерцедес!
  • 58 dsсса

    5 3 Отговор
    Това е абсолютно ненужен клас автомобили. Те НЕ СА ВИСОКОПРОХОДИМИ. Те за надувна кукла всъдеход. Излишно тежки са и дават измамно чувство за сигурност на притежателя им. Реално поради по-високия си център на маса и по-голяма странична площ са по-склонни към преобръщане и по-неустойчиви на поривите на вятъра от един седан или хетчбек например.

    Коментиран от #87

  • 59 Ами нали това

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Баш Майстора":

    на всеки целта е да вземе най-малко трошливия автомобил и рядко и за малко да влиза в сервиза, а не скъп и чуплив, като спагета и караш седмица, после 2 в сервиза. Да ти имам логиката куха. Но те разбирам за теб "майстора" е по-добре да има трошляци и то скъпи иначе от глад се мре с "конфекцията".
  • 60 Ха ха

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "един от стадото":

    Тва е някои дето се е набутал с голф с разтегната верига много ги е яд на Хонда че са по добрите коли
  • 61 Оптимист

    7 1 Отговор

    До коментар #43 от "Николай":

    Това че ламарините са здрави на Мерцедеса не го прави здрав и надежден от към механика. Капризни автомобили, както всеки ден немски автомобил. Френските и италианските може да нямат силни ламарини ама бас ловя че моторите не са толкова проблемни и капризни спрямо Мерцедес хаха

    Коментиран от #81

  • 62 Джуган

    9 4 Отговор
    Малко ме съмнява тази класация. Няколко години карах Х5, нямах никакви проблеми с него но го продадох защото не беше достатъчно високо и проходимо за офроуд. Статията поставя Х6 на последно място, но Х5 изобщо не фигурира, въпреки че разликите са главно във формата на купето. Как става така че Х6 хвърля скоростна кутия а Х5 -не???
  • 63 wal

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "БАЙ Х@Й":

    Нарича се "планирано излизане от употреба" Двигателите на колите карат около до 200 хил км макс (дизел) после дюзи, помпи и тн, бензин около 100 (преди да започне разход на масло), скоростни кутии и електроника до около 150 хил км. След това се започва със скъпите ремонти. Всяка от немските коли се превръща в бреме за собственика, заради многото електроника и дребни компоненти които гърмят, но струват много пари.
  • 64 jofo

    0 1 Отговор
    незнам точно по какви критерии е правена оценката, обаче влезте в аутосаут и вижте кои са на най-много и най- малко продаваните SUV на 5 годишна възраст.
    и си направете изводите
  • 65 гост

    0 0 Отговор
    и МЛ също
  • 66 знаещ

    0 0 Отговор
    английските кошници се трошат още по време на гаранциите, ако сте късметлии де...
  • 67 Mitsubishi ASX

    0 2 Отговор
    Мицубиши е много по здрава от предните две марки. До преди две години водеха всички класации по здравина с десетилетия наред. Следват ги Хонда, Субару, Тойота и другите японки и след това са корейките Хюндай и Киа. Плюс това китайските почти всички ползват двигателите на Мицубиши. Аджаба защо? Японското си е най здраво.

    Коментиран от #70

  • 68 Mitsubishi ASX

    1 2 Отговор
    Мицубиши е много по здрава от предните две марки. До преди две години водеха всички класации по здравина с десетилетия наред. Следват ги Хонда, Субару, Тойота и другите японки и след това са корейките Хюндай и Киа. Плюс това китайските почти всички ползват двигателите на Мицубиши. Аджаба защо? Японското си е най здраво.
  • 69 Парлеву франсе

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Живи да ги оплачеш":

    Във Франция ходил ли си?
  • 70 jofo

    2 1 Отговор

    До коментар #67 от "Mitsubishi ASX":

    аз пък знам че митсубишито е любимата марка на магазините за резервни части

    Коментиран от #83

  • 71 ОУайлд

    5 0 Отговор
    Четете внимателно. Става дума за "рейтинг на най-надеждните кросоувъри на възраст между 3 и 8 години" т.е. автомобили, които вече са си минали гаранцията или са накрая на нея. Това не са чисто нови, колкото и да си мислим в БГ, че 10 годишна кола е нова кола. Освен това всичко е много субективно - за 3 години мога да мина 300 хил. км, ама мога да мина и 70 хил., зависи как се кара съответната кола. А това, че употребявано БМВ е трошка си го виждаме у нас и без класации.

    Коментиран от #72

  • 72 Ввв

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "ОУайлд":

    Като си го взел от Горубляне,кво очакваш да е?!То не е за скъсаняци с парите от на баба земята....
  • 73 Стига, бе!

    0 3 Отговор
    веднага отидох да си сменя 300те коня, кожения салон, навигацията, не знам си колко каналното аудио, хедъп-а, мп3 и двд плейъра, 19цоловите джанти и ала бала останите неща, някои от които дори не знам, че ги има... за Дачия... ама веднага! Каква е тая злоба дето сте я насъбрали всички, не мога да разбера!

    Коментиран от #88

  • 74 Не те и

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Живи да ги оплачеш":

    дочетох до край само първото изречение ми даде представа що за рядка птица си. Не ни прави на тъпанари както са те обучили там където живееш имай предвид,че някой също пътеват и обикалят из тази територия за която приказваш врели не кипели.Мии чинийте там или хвърляй кереча и не ни занимавай с твоите лъжливи виждания.
  • 75 Ами за това

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "алоу":

    и две седмици в сервиза и сака с парите и после 2 дена гъзария на макс и пак в бокса за следващите две седмици.
  • 76 Някой

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Некъв майстор":

    50-60 % от производителите ползват външни фирми да правят трансмисия ЗФ са водещи, та не ми говори кой може кой не можел реноли бмв ли да прави кутиите като си ги поръчват

    Коментиран от #84

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Хм Хм

    0 0 Отговор
    Някой даде едни пари...
  • 79 The Trooper

    2 1 Отговор
    😁 Дачията не се троши, щото в нея липват 2/3 ти от нещата в един луксозен "джип". Не се чупи това, където го няма...

    Коментиран от #80

  • 80 Дфен

    2 0 Отговор

    До коментар #79 от "The Trooper":

    Колко да е луксозен тоя джип да не прави свирки
  • 81 Николай

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Оптимист":

    Много са си добре Мерцедесите, имам дваникакви проблеми. Естествено поддържат се както трябва.

    Коментиран от #89

  • 82 Az sum be

    1 1 Отговор
    BMW и AUDI не произвеждат трансмисии.Например атоматици им прави ZDF.Мерцедес си правят ссми кутиите!
  • 83 Mitsubishi ASX

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "jofo":

    Еми така си чул, понеже не си имал Мицубиши. Да си видял някога край пътя някое Мицубиши да е закъсало? Няма и да видиш! Те затова се отказаха от рали Париж-Дакар, понеже нямат конкуренция и им писна да са първи в продължение на 7 сезона. Мицубиши е една от най продаваните и тачените марки в Африка и Азия. Купи си и ще видиш разликата.
  • 84 Да де

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "Някой":

    Не могат да си произведат трансмисиите и си ги поръчват. И не могат дори и да поръчат добри, та им се чупят.
  • 85 Ами

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "сектант":

    Ти какво си си купил е без значение.
    Гледай статистиката на общите продажби.
    На Рено като бройка са повече от на Мерцедес.
    Това е за оня професор, дето обяснява как за Мерцедес се чакало не знам си колко време.
    Чака се, не защото продават повече.
  • 86 Истянаата

    1 0 Отговор
    Човек си купува БМВ да го пори по пътищата ... Неопитните шофьори чупят първо съединител... ако кара автомат -> трансмисия. Няма нищо учудващо в това. Не всеки може да кара кола с 300 коня. Освен това става дума за употребявани коли :) Такива които не знаеш кой как ги е карал. За справка, тея БМВ-та сигурно са с по над 250 000 километра (аз правя по 50К на година, ако го карам 8 ще са 400 000...) - трансмисиите им се сменят на около 300 000 по книжка. На поршетата са на по 150 000 км по документация... Няма какво да се чудите толкоз.
  • 87 Iiii

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "dsсса":

    Като нямаш мъни да си купиш сув така ще говориш, въшкар, не се изказвай неподготвен
  • 88 Няма лошо

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Стига, бе!":

    Колата да е 300 коня, с кожен салон и много екстри, даже да не знаеш колко точно. Тъпото е като някой започне да разправя как не се чупели, а като се засечем в сервиза и на мен ми вземат 50 лева, а на него 500 и виждам сълзи в очите. Няма срамно да кажеш че имаш пари за скъпа кола и скъпи ремонти, но да обясняваш калко са здрави , смешно е.
  • 89 Димитър

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Николай":

    Хубави са, каквото и да се счупи, дори целия двигател да е, просто се сменя и се пише консуматив. Това не ги прави трошливи :):):)