12 231 16

Започват продажбите на най-мощното серийно VW

Touareg R2 е със системна мощност в размер на 462 к.с. което го превръща в най-мощното VW не само в моделната гама на Touareg, но и на марката Volkswagen като цяло

Започват продажбите на най-мощното серийно VW

Volkswagen засилва своята продуктова офанзива в областта на моделите с хибридно задвижване. Флагманът в SUV гамата Touareg вече може да се поръча в две нови plug-in хибридни версии, отличаващи се с автономен пробег на електричество до 47 километра (според изискванията на WLTP) и нисък среден разход. В основата на хибридната SUV гама е новият Touareg eHybrid, чиято хибридна система от електрически мотор и бензинов двигател развива максимална системна мощност от 280 кВт (381 к.с.)1. Тази версия е създадена за осигуряване на изключителен комфорт на дълъг път и може да бъде конфигурирана в двете нива оборудване Atmosphere и Elegance. Почитателите на повече спортна динамика и съответните по-динамични настройки и спортно оборудване, могат да насочат своя избор към новия Touareg R2, чиято системна мощност в размер на 340 кВт (462 к.с.) го прави най-мощният модел не само в моделната гама на Touareg, но и на марката Volkswagen като цяло.

Двата хибридни SUV със системи за двойно предаване се отличават с високо ниво на енергийна ефективност, с познатите изключително универсални характеристики на Touareg и със значително подобрено стандартно оборудване. То включва първокласни удобства като 4-зоновия автоматичен климатик, Innovision Cockpit с цифрови показания на контролните прибори, висш клас навигационна система Discover Premium и панорамен покрив с маханизъм за плъзгане и повдигане. В стандартното оборудване на Touareg R е включена и интерактивната матрична система IQ.LIGHT на предните LED светлини.

Благодарение на перфектната хармония и взаимодействие между електрическия мотор и бензиновия V6 турбодвигател, Touareg eHybrid и Touareg R се отличават с нисък среден разход на гориво и дълъг автономен пробег на електрическа тяга. И двата нови модела могат да изминат около 47 километра1/3 (според WLTP) с нулеви локални емисии и така да покрият типичния средностатистически пробег на много от водачите. Статистическите данни на германското Федерално министерство на транспорта и цифровата инфраструктура (BMVI)3 например сочат, че 99% от всички пътувания в най-гъсто населената европейска държава са по-кратки от 100 километра. За изминаването на подобни дистанции plug-in хибридното задвижване с напълно заредена акумулаторна батерия (енергиен капацитет 14,3 кВтч нето, 17,9 кВтч бруто) е идеално решение със своя извънредно нисък разход на гориво и електроенергия според изискванията на WLTP – съответно 2,6 л/100 км и 24,2 кВтч/100 км (Touareg eHybrid ) и 2,7 л/100 км и 24,4 кВтч/100 км (Touareg R).

Започват продажбите на най-мощното серийно VW

Рlug-in хибридните системи на задвижване при двата нови варианта на Touareg имат изключително голям потенциал за икономии и намаляване на нивата на емисиите и при пътуване на дълги разстояния, тъй като при тях акумулаторната батерия може да се зарежда по малко, но непрекъснато по време на движение чрез режима на рекуперация - с други думи благодарение на оползотворяването на излишната енергия при намаляване на скоростта и спиране. Тази допълнителна енергия е достатъчна, за да позволи на Touareg eHybrid и Touareg R да изключват напълно и многократно двигателя V6 при намаляване на скоростта и при спускане по наклон, така че да се движат с нулеви локални емисии в голяма част от времето. Взаимодействието между тяговия електромотор и шестцилиндровия турбодвигател с вътрешно горене е усъвършенствано в рамките на превантивната стратегия за управление на хибридното задвижване на двата нови модела. И двете нови версии на Touareg използват данните от GPS и топографските характеристики за профила и релефа на маршрута от навигационната система за постигане на изключително ниски стойности на разхода на гориво и електроенергия при движение на средни и дълги разстояния. За тази цел управляващата електроника на задвижването на двата SUV модела включва данните за маршрута като основа за изготвяне на стратегията за контрол на хибридното задвижване в реално време и дава възможност на Touareg eHybrid и Touareg R да постигнат комбиниран пробег до 8101/2 километра с едно зареждане.

Въпреки изключителната си енергийна ефективност, новите plug-in хибридни модели не са загубили способността си да се справят и с обичайните за тази автомобилна категория тежки изпитания – подобно на всички останали версии в гамата на Touareg. Както Touareg eHybrid, така и Touareg R са проектирани за теглене на прикачен товар с максимално тегло от 3,5 тона, което е изключително високо постижение за модел с хибридно задвижване и е възможно в изцяло електрически режим на движение. Благодарение на постигнатия по този начин извънредно широк спектър на приложение - от класически офроуд автомобил до луксозен модел от висша класа, който може да се използва и като електрическо превозно средство с нулеви емисии, новите хибридни версии на Touareg заемат наистина специално място в пазарния сегмент на големите SUV модели.

Touareg е един от най-модерните представители на своя клас в световен мащаб. Благодарение на асистиращата система Travel Assist, например, Touareg е първият модел на марката Volkswagen, способен да подкрепя водача в режим на частично автономно движение със скорост до 250 км/ч в рамките на ограниченията на системата. При това Touareg не реагира само на движещите се отпред превозни средства, а и на ограниченията на скоростта, профила и релефа на пътя (завои, обикновени и кръгови кръстовища, и т.н.). Освен това Touareg е и първият модел на марката Volkswagen, който може автоматично да влиза и да напуска мястото за паркиране с помощта новия Park Assist с дистанционно управление с помощта на смартфон приложение - особено интересна за потребителите характеристика при новите Touareg eHybrid и Touareg R, защото Park Assist работи с дистанционно управление не само с бензиновия V6 двигател, но и в изцяло електрическия режим E-MODE с нулеви емисии. Същото се отнася и за познатата функция Trailer Assist за подпомагане на маневрите с прикачен товар, която значително улеснява движението назад с ремарке или каравана.

Започват продажбите на най-мощното серийно VW

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 20 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 сектант

    38 32 Отговор
    харесва ми, защото са използвали елементи от дизайна на дачия дъстър, който е впечатляващ

    Коментиран от #4, #7

  • 2 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    12 18 Отговор
    имаме две леки коли АУДИ

    Коментиран от #9

  • 3 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    11 12 Отговор
    има шофьори глухонеми има шофьори индвалиди
  • 4 Емил

    32 15 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Покрай теб понятието "сектант" стана синоним на "идиот"!

    Коментиран от #5

  • 5 сектант

    29 8 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    поне не се казвам Емил

    Коментиран от #6

  • 6 Емил

    22 9 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Това е добре, щото щеше да ми излезе лошо име покрай теб! ;)

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 рттт

    18 2 Отговор
    кметовете потриват ръце
  • 9 През дедовия

    10 2 Отговор

    До коментар #2 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    ми е колко коли имаш..или си мечтаеш да имаш..Има си специални клубове..ама явно и там не те желаят инвалиде в главата!

    Коментиран от #10

  • 10 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    3 9 Отговор

    До коментар #9 от "През дедовия":

    глух съм работил съм и съм член на съюза на глухите в ЛБЛЪГАРИЯ не мечтая живея в реалноста макар с инсулт вие герб преди това СДС ИВАН КОСТОВ НССВ сега герб искате да довършите народа николи имаме на мен не ми пука на теб за мен щото ти е пез оная си работа невъзпитания и не се присмивай на хора в неравностойно положение защото ЖИВОТЪТ е кръговрат колелото севърти и никой не знае как къде какво ще стигне

    Коментиран от #12, #14, #16

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 КозлоВУЙ

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Нали каза че имаш две Аудита!?😂
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Директор

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Още един любител на БСП. Ало, другарю , пихте ли си хапчетата днес? Значи казваш при Костов лошо, а при Виденов и Луканов се живееше....
  • 15 Мимо

    2 1 Отговор
    Тойота още през 1995 година изминаваше по 50км без емисии
  • 16 Град Трън

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Един съвет не натрапвай това постоянно

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.