6 Ноември, 2020 10:41 53 384 106

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км

  • автомобилът на старо-
  • пробег

Автомобилите с пробег от +500 000 км са предимно модели на немски марки

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км - 1

Германски специалисти направиха обстоен анализ на предлаганите употребявани автомобили в Европа и въз основа на това изготвиха списък с модели, които са с пробег от + 500 000 км. Трябва да се отбележи, че колите с толкова голям пробег не са много, тъй като много от собствениците им връщат измервателните уреди (както в България, така и в ЕС).

Въпреки това все още има доста автомобили на пазара, собствениците на които не крият реалния им пробег. Вероятно поради факта, че в обществото тези автомобили са известни със своята надеждност. И в известен смисъл са прави. Факт е, че предимно автомобилите с пробег от +500 000 км са модели на немските марки Audi, Volkswagen, Mercedes и BMW.

Те се продават на пазара от десетилетия и се характеризират с добро търсене, следователно е очевидно, че те могат да „навартят“ толкова километри през живота си. Но е факт и, че автомобилите, например, на италиански, френски и корейски марки (все още) не могат да се похвалят с такъв пробег. Ето списъкът на тези автомобили, които се предлагат на пазара в Европа с пробег от над 500 000 кимолетра:

Mercedes E-Klasse W210/211/212

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км


Както показва пазарът, известната E-Klasse принадлежи към „елитните“ модели, способни да издържат на пробег от над 500 000 километра. Поколението W211 заслужава специално внимание. Това е един от последните супер надеждни автомобили на Mercedes. Той е относително модерен, удобен и безопасен. А неговата дизелова версия с 2.2 CDI заслужава най-много похвали.

Volkswagen Multivan/Transporter T4

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км


Това е кралят на пътуванията на дълги разстояния в сегмента на компактните микробуси. При пробег от 500 000 км VW T4 просто се разработва. Колата е проектирана и произведена във време, когато ставаше дума преди всичко за издръжливост. И днес този Volkswagen често се среща по пътищата - това е една много надеждна кола.

Volkswagen Passat B5

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км


Volkswagen Passat B5 с 500 000 километров пробег не е нещо необичайно. Единственото слабо звено в тази безупречна кола е предното окачване. Ако колата се обслужва редовно, тя ще служи вярно дълго време. Единственото нещо е, че е по-добре да обърнете внимание на обновената версия на модела - вариантите преди фейслифта ръждясват по-често.

Audi A4 B5/B6

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км


Както при Passat, и тук има проблеми относно окачването, но като цяло това е една добра кола. И може да издържи на огромен пробег, особено дизеловите варианти.

Audi A6 C5/C6

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км


Интересното е, че сред всички Audi-та A6 най-често се срещат моделите C6, които изглеждат добре въпреки че са с огромен пробег. По-конкретно отново става дума за дизеловите мотори V6 (2.7 и 3.0 TDI), които се оказат едни от най-издръжливите мотори. Въпреки високите разходи за поддръжка и ремонт на двигателя, A6 C5/C6 все още са често срещани на пътя.

BMW 5 E39

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км


Този модел е чудесно доказателство, че не само дизеловите автомобили могат да имат огромен пробег. Редовият бензинов шестак на E39 се оказва много упорит - до такава степен, че понякога пробегът в неговия случай няма значение. Тук вече трябва да се обръща внимание на общото състояние на автомобила.

Volvo S60/V70/S80

Няколко коли на старо, които могат да изминат над 500 000 км


Volvo S60/V70/S80 обикновено се смятат за едни от най-безопасните автомобили. Те обаче разполага с един много надежден агрегат. Става дума за дизела 2.4D, който е много устойчив на голям пробег, въпреки че изисква редовно внимание. Шведските коли не са евтини за ремонт, но пазарът на резервни части вече е много разнообразен, така че няма проблеми (най-скъпият компонент за ремонт не е двигателят, а автоматичната трансмисия).


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 65 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 5232

    104 20 Отговор
    W201/W124 Къде ги забравихте?

    Коментиран от #5, #33, #59

  • 2 ФЕН

    200 7 Отговор
    е ми то в България всички коли са над 1/2 мил.км. каде е новината ?!?!Но по километраж 173000 км!?!! зоната на здраджача

    Коментиран от #39

  • 3 500 000 км...........

    46 37 Отговор
    Минавах с моя дванайсетак............

    Коментиран от #54, #60

  • 4 схсхссх

    72 47 Отговор
    Имах Ауди А6 2008г. 3.0тди.Беше на 480 000км и беше в перфектно състояние.Нямаше дори и едно нещо да тропа или да скърца.Така,че за този модел специално съм съгласен.

    Коментиран от #38

  • 5 Швабен зи

    85 10 Отговор

    До коментар #1 от "5232":

    Не са в тази категория, Там говорим за над милион

    Коментиран от #12, #86

  • 6 deutsch

    67 63 Отговор
    Каде са джапанките, нещо не ги виждам да коментират .

    Коментиран от #17, #29, #55, #56

  • 7 Гражданин

    31 39 Отговор
    Туран 2006г.1.9 ТДИ-105к.с-BLS с пробег 1768000км.

    Коментиран от #24

  • 8 Fate

    66 39 Отговор
    Пежата също са много издържливи 405 ,406

    Коментиран от #27, #77

  • 9 Хи хи

    22 32 Отговор
    сам ООн ще разкарат немските "премиум" барутници.Излиза забана за продажба на коли втора ръка
  • 10 Гоуст

    111 14 Отговор
    Точно пък аЛудитата... с парите за един ремонт можеш и Фиат да добуташ до милионник. И Волвото де, аз карам подобно, корава машина, но влезе ли в сервиза - плача.
    А Хюндаите още от 90-те на миналия век са много корави. Външен вид нямат, вътре са коптори, но просто отказват да умрат. Питайте таксиджиите най-добре, там под 500 хил. пробег нямат и още си ги карат.

    Коментиран от #11, #51

  • 11 Гост

    102 11 Отговор

    До коментар #10 от "Гоуст":

    Таксиметровите автомобили се експлоатират по-различен начин от тези, които карат гражданите. Едно е да караш колата винаги топла, друго е да палиш да ходиш 5-6км. до работа и гасиш. При вторият случай ресурсът на двигателя значително намалява.

    Коментиран от #22

  • 12 Asdfg

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "Швабен зи":

    😆👍 мдаааааа
  • 13 Пълни глупости

    50 8 Отговор
    са това.500000х.км.не са нещо необичайно за дизели,с по голям обем.На времето имах Ланча тема 2,5 ТД и я продадох на 850 000х. в перфектно състояние.Вървеше като луда и режеше без проблем петицата и сто двайсет и четворката със 2,5 турбо дизелите.
  • 14 Алфа Ромео

    40 5 Отговор
    Буса Т4 е куче марка, за другите не знам, съмнително...
  • 15 555

    80 6 Отговор
    Като бивш притежател на няколко W210 мога да кажа, че колата може да измине над 500 000 ако преди това не изгние. 😂 Опитайте се да намерите W210 без ръжда на пазара.. Мисия НЕВЪЗМОЖНА.
  • 16 Успенски

    47 20 Отговор
    Точно тези Аудита и този Мерцедес няма да успеят.

    Коментиран от #18

  • 17 jap

    61 15 Отговор

    До коментар #6 от "deutsch":

    Няма ги, защото при тях се минава по над 1млн.км, а тук класацията е за 500 хил.км. :P

    Коментиран от #104

  • 18 Притежател

    18 68 Отговор

    До коментар #16 от "Успенски":

    Баща ми имаше А6, 2007г, 3.0тди. Купена от Германия на около 80к км и й наши още 420к км със зверско каране. Продаде я на 500к, като до момента единственият ремонт (без консумативите) който се наложи беше 1 (един) носач. От тогава според него по-здрава марка от Ауди няма.

    Коментиран от #30

  • 19 Опел

    30 13 Отговор
    Имам от 4 год. опел зафира 1.6 cng метан. На километража пише че е на 594000км.никакви проблеми, масло не пипа , скр.кутия несъм сменял.
  • 20 Развеселен

    43 63 Отговор
    Това е списък на най-скучните автомобили за най-безличните хора!
  • 21 Руси Русев

    83 30 Отговор
    По-знаво добиче от ВАЗ няма. Имам го от 1976-та и е още с оригиналните чистачки от Волгоград. Не са мръднали, както и двигателя. С акумулатор Монбат пали зимата при -20 градуса в Бяла Слатина. Навъртял съм над 800 Хил километра

    Коментиран от #47, #63

  • 22 Абе

    46 9 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Искаш да кажеш че такситата виждат по-малко зор от личните коли.......нещо няма да ти повярвам! А изобщо не е вярно това дето го казваш че палели все топли, сутрин като стане да не му е загрята колата......и той пали на студено! Като чака някъде за клиент може да мине много време и колата пак трябва да я пали студена после. Освен това там се изминават много километри за малко време, за 5 години едно такси в голям град навърта поне 300 000 км, и то почти само градско каране , което е много по-натоварващо от извънградското. Тоя пробег някои лични коли го правят за 30 години, че и повече.

    Коментиран от #28, #91

  • 23 авто

    39 6 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: Това е един от последните супер надеждни автомобили на Mercedes."-така говореха за w123 и оплюваха w124,а след това започнаха да хвалят w124 и да оплюват w211 и така до края на света,в това няма никакъв смисъл.

    Коментиран от #25, #35

  • 24 Обаче

    8 5 Отговор

    До коментар #7 от "Гражданин":

    След колко и какви ремонти?

    Коментиран от #68

  • 25 111

    27 0 Отговор

    До коментар #23 от "авто":

    W211 отначало имаше проблеми с електронния SBC блок на спирачките и оттам му дойде лошата репутация. Също някакъв ранен дефект с радиаторите където протичат и се смесват с трансмисионното масло. След 2004 гният значително по-малко от W210, а в механично отношение (дизелови мотори и 5-скоростен автомат) са чук. Тези митове и легенди се носят от хора, които хабер си нямат за конкретни моторизации, години и видове проблеми.
  • 26 перничанин

    53 4 Отговор
    Според мен, дори и не толкова уж надеждни мотори , ако се грижи човек ще изкарат 500 000+ км. На жена ми Полото 1.4 75к.с. на газ е в момента на 352 000к.м "реални" ,ама реални в много големи кавички. Масло на всеки 8000 км 10W40 + филтри. Работи като часовник, но доста повтарях " палиш, чакаш 2-3мин. и тогава газ" Аз съм с Аурис 1.33 бензин(купуван нов) в момента е на 338 000км , като мина гаранцията го газирах. Подръжката ми е същата като на Полото, редовна смяна на консумативи. Ако не ми омръзне много , със сигурност ще изкара 500 000+км при мене. И на двете коли най-скъпите ремонти свързани с работата на мотора са смяна на ламбда сонда и някой и друг датчик ( на Полото датчик разпределителен вал 28лв). Подръжка му е майката и проблемите намаляват.

    Коментиран от #31

  • 27 чичо

    40 10 Отговор

    До коментар #8 от "Fate":

    Защо ти слагат минуси аз имах две 405ци дизел на повече от 500хил ги шитнах !Зимата палеха от раз!
  • 28 патриота

    17 8 Отговор

    До коментар #22 от "Абе":

    Прав е колегата който твърди,че таксиметровите шофьори карат винаги топли коли-двигатели.Забелязал съм в Германия ,шофьорите стоят на стоянката и колата работи.Не са като нашите да касят мотора,за да спестят 50ст. Преди години исках да си купя немска таксиджийка Мерцедес,защото бяха поддържани и евтини.Към 3500-4000€ , но на 500к километри.Това ме отказа.
  • 29 Класацията е

    26 4 Отговор

    До коментар #6 от "deutsch":

    правена от немски специалисти, така че се радвай, че поне са пуснали Волвото.

    Коментиран от #75

  • 30 То всеки има

    27 5 Отговор

    До коментар #18 от "Притежател":

    дядо който е пушил по три пакета нан ден и е умпрял на 120 години.
    Майтапът настрана но личният опит е нещо много относително.
    Аз лично бих се доверил на обективни класации, като тия на германците не са обективни.

    Коментиран от #36

  • 31 Тва

    33 5 Отговор

    До коментар #26 от "перничанин":

    да палиш и чакаш 2-3 минути е много умно, моторът си кюфка на 800 оборота докато се темперира и навлезе в режим.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Гост

    25 7 Отговор

    До коментар #1 от "5232":

    Става въпрос за 15-20 годишни коли които все още се предлагат масово на пазара на коли втора ръка. W201/W124 са или в категория "ретро колекционер" на цени по-високи от предните, или в категория омирисана селска бангия на 1 милион.
  • 34 Кракра

    54 4 Отговор
    ВСИЧКИ коли издържат на пробед над 500 000 километра!
    Справка - Горубляне.
  • 35 Кракра

    34 3 Отговор

    До коментар #23 от "авто":

    Абсолютно вярно
    Помня, че когато Mercedes пуснаха на пазара 190-ката, бяха жестоко оплюти - каква е тая скапана кола, това голф количка ли е, не ви е срам, предадохте марката, къде остана луксът и возията. Днес слушаме как това била едва ли не най-великата кола на всички времена.
  • 36 Притежател

    12 11 Отговор

    До коментар #30 от "То всеки има":

    Ако искаш не вярвай, твоя работа. Мен лично ме напушва смях от това изречение: " Въпреки високите разходи за поддръжка и ремонт на двигателя"... Какъв ремонт на двигател, като 3.0тди 500к км ги няма за нищо!?
  • 37 Audi A6

    11 20 Отговор
    В последните 6 години карам А6 от 2007 3.0 TDI, вече е на 430 000км, в много добро състояние дребни ремонти в последната една година и перфектна работа на мотор и скоростна кутия, все още е с оригиналните заводски носачи. На моменти ми се ще да я продам, но някак си, все още не съм готов да се разделя с нея. Много добър автомобил.
  • 38 гост

    15 5 Отговор

    До коментар #4 от "схсхссх":

    Бая работи "хлопат и скърцат" там.Най-вече стотинките в джоба, който остават в панталона ти,след поредния ремонт.

    Коментиран от #43

  • 39 8791

    15 1 Отговор

    До коментар #2 от "ФЕН":

    Ааа, не е съвсем вярно-моята на единадесет години я взех на 154 хиляди, а от сервизна книжка в багажника се оказа, че последното сервизно обслужване е било преди две години и 198 хиляди..пълна мистерия.
  • 40 23456

    20 8 Отговор
    НЕЗНАМ НО ИМАМ ХЮНДАЙ ЕКСЕЛ 1986г. внесен от САЩ през 1992 в България. Първия двигател на Митсубиши измина 1, 2 милиона км. Сегашния пак на Митсубиши е на 300000 км.
    Трудничко е с частите, но НЯМА ТАКАВА ДРУГА КОЛА В България.
    Колата се кара постоянно от 1992 до момента..!!
  • 41 Бай Шиле

    18 5 Отговор
    За двулитровия шестак на БМВ съм съгласен.Карам с такъв на 340 х. Няма разлика от състоянието му когато беше на 60 х.
  • 42 PSA

    22 4 Отговор
    Както винаги си подредили своите марки, и тълпата лапа... мухите.
  • 43 схсхссх

    3 5 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Еми карах я две години и единственото което съм правил по колата е да сменя консумативите и един датчик.Това е.За какви ремонти говориш и ти не знаеш.

    Коментиран от #45

  • 44 Рудолф Дизел

    21 6 Отговор
    124-ката с дизела мачка!!!
  • 45 Притежател

    13 5 Отговор

    До коментар #43 от "схсхссх":

    Така е, ама тука е пълно с комплексари, на които като обясниш нещо за автомобил с който си имал опит от първа ръка, и почват да обясняват как не било така, как се висяло по сервизи и т.н. Жалка работа.
  • 46 Джапаней

    10 3 Отговор
    Мицугурито що го забравих те, само швабен аутомобиле ли??!!
  • 47 Антонн

    26 3 Отговор

    До коментар #21 от "Руси Русев":

    Километража на лада/жигула технически не може да отброи 800хил.км
    Вероятно са 80хил.км?

    Коментиран от #73

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Да ама Не

    27 9 Отговор
    При положение ,че френските двигатели и особено дизелите им са едни от най-коравите и спокойно карат 500 хиляди и нагоре извода се налага от само себе си ! Пристрастна статия ! Отделно ламарината на немските коли гние в пъти по-бързо ! Карам 21 годишна Ксара на газ , която няма грам ръжда и до смяната маслото не помръдва и на 5мм .Двигателя не се чува !

    Коментиран от #52, #58, #62

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Миро

    20 7 Отговор

    До коментар #50 от "Да ама Не":

    Извинявай колега но коментираме коли на които се чува двигателя.
  • 53 Този

    10 5 Отговор
    Карам субару на 30години боксер над 450 000 км.двигателя е бетон
  • 54 Гошолошо

    7 6 Отговор

    До коментар #3 от "500 000 км...........":

    Точно никога с твоят дванадесеттак.
  • 55 Гошолошо

    14 9 Отговор

    До коментар #6 от "deutsch":

    Те “джапанките” започват от милион, г-н Цървул.
  • 56 Stoich

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "deutsch":

    Карам Pajero 2, 2,5 tdi. Вече е на 683000 км и освен ръждата по кабината няма никакви проблеми. Шасито е здраво, така че някой ден ще му изкърпя кабината и пак ще блести.
  • 57 За Мерцедес

    17 2 Отговор
    124 съм абсулютно сигурен. Другите са под въпрос.
  • 58 РЗС

    29 1 Отговор

    До коментар #50 от "Да ама Не":

    тук се обсъждат автомобили като цяло, не двигатели. Малко са двигателите, които няма да издържат дори милион километри със правилна поддръжка. Най-често се чупи периферията около двигателите, не самите двигатели. За 120 години от както го има двг, вече всеки производител може да направи читав блок. Проблема идва от спомагателните системи и компютри. Колкото по-малко екстри толкова по-дълъг живот, но само ако се поддържа както трябва.
  • 59 Експерт

    5 19 Отговор

    До коментар #1 от "5232":

    А Nissan Almera Tino защо пропускате???

    Коментиран от #99

  • 60 2107

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "500 000 км...........":

    Абсолютно същото щях да напиша и аз ....
    Без 2-3000 км без малко да му превъртя за 5-ти път километража ....
    Ама каква работа и що мангиз ми е изкарал.... До 280000 го търкалях ,като такси по Указ 56,после го отрязах и регистрирах, като тов. пикап .... По тон съм му качвал ,че и ремарке влачих ....Накрая купето му не издъжа -трябваше шаси да му правя а мотора с оригинални лагери и без шлайф на вала и най-важното е че на път не ме е оставял а и сам всичко по неко съмм си оправял ... Бракувах го и ми е жал за регистрацията ...
  • 61 Геро

    47 0 Отговор
    Братлета, моята теория е следната:
    Грижете се за вашите собствени автомобили (без значение от марката), карайте внимателно и зряло и после и Вие ще можете да ги впишете в тази класация. Всичко е простичко
  • 62 asdf

    5 9 Отговор

    До коментар #50 от "Да ама Не":

    Френските дизелаци да едно време на истина бяха здрави на животно карал съм ситроен зх 1.9д чист дизел без турбо умряло на животно не може да се помести грам ама здраво като тухла НО ключовите думи са едно време от сегашните им дизелови мотори нищо не става мерцедес не случайно прекрати договора с рено и няма да слагат повече френски мотори защото са една купчина пластмаса

    Коментиран от #101

  • 63 Руски Измамник

    14 3 Отговор

    До коментар #21 от "Руси Русев":

    Абе Руси ,как с оригиналните чистачки бе ,да не си ги заварил , че не са ги откраднали . Да не говорим ,че чистачки не издържат повече от 6-7 години .Кого ще лъжеш бе керата.

    Коментиран от #88

  • 64 Транспорт

    9 4 Отговор
    Поредната статия за таралясници и много разбирачи за 33г. Съм сменил над 100 автомобила лично карани от мен .И още 300 на фирмите ми .Няма лоши автомобили има лоши стопани .И другото което ме изненада Форд моделите около 2000г. Имах 20 броя служебни много здрави кучета йероглифи съм нямал
  • 65 айде де

    13 13 Отговор
    Е точно Е-класата на Мерцедес е най-калпавия модел!И стига с тия немски кочини,все едно и също пишете..Прехвалените немски кютюци!Много хора имат предразсъдъци към италианските коли,но ще поспоря! Имах Фиат Типо,обикновен дизел и го карах над 13 год,имаше си забележките,но със сигурност е над 450 000 км.Само аз съм навъртял над 150000км.Сега карам Ланчия Дедра,в момента на километража показва 300000,но със сигурност е повече,в България аз съм 3-ти собственик!Какво ми ги хвалите тези немски каляски?Аудито до А4,другите са батъци,БМВ-то,особено Х5-пълен батак,а от vw общо взето са читави,но от голфовете, а пасата-да,но по-стария модел...Това,разбира се са мои наблюдения,но има много по-здрави и читави!Защо пропускат японските,корейските?То едното Деу Тико изкарваш по над 500000,че и повече..Айде престанете с тези измислени класации.А да не забравяме и Тойота Авенсис-уникална и здрава кола,Мазада също...

    Коментиран от #67

  • 66 Ники

    9 3 Отговор
    Имам AUDi 100 C4 от 1994г. 2.0 16V на газ и ена 980000 км в добро състояние и никаквс ражда
  • 67 ИСТОРИК

    13 7 Отговор

    До коментар #65 от "айде де":

    Мога да ти кажа че хабер нямаш ,ти не си карал една кола дето да и знаеш истинските километри .Фиат типо Ланча дедра какви са тези модели кои години е това .АЛО ЖИВЕЕМ В 21 ВЕК
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Селянин

    28 2 Отговор
    Най-здравата кола е новата и най-хубавата жена е чуждата.
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 vlk

    5 0 Отговор
    VOLVO 2.4D Е ДВГ НА VW
  • 72 Blackthorn

    5 6 Отговор
    Бега тия немски кочини бе! Ако са минали толкова, като дойдат тук са половината кола за смяна, или всичко минало в режим "едно оправиш друго се
  • 73 соларис

    3 5 Отговор

    До коментар #47 от "Антонн":

    жигулата може да отброи толкова.няма го червеното отчитане.

    Коментиран от #89

  • 74 Последна инстанция

    8 7 Отговор
    Сега като не разбирате четете или питайте за това съм тука! Със сегашните масла и бензини волга вартбург и трабант ще стигнат 500К ама в км не в англ.мили! Истинския тест за мита германски боклук-инженеринг е САЩ където се кара бясно за дълги периоди т.е. за по кратко време се трупат повече мили поддръжката е слаба дизели няма механиците са мексикански некадърници или бели идиоти а на теста САЩ издържат само Японци особено Хонда и Тойота за корейския боклук или добро или нищо ще кажем нищо след Японските Шедьоври най добре се справя американската техника с всичките й косури! При камионите света може само да мечтае за простоватите но издръжливи американски таратайки лошата евтина американска нафта обаче щади двигателя европейци учат технология на металите тук затова Мерцедес купи Фрейт Срърлинг и Детройт а Волво Уайт и ползват Къминс ДАФ черпят опит от Паккар а МАН се натискат на Инт-Харв не са да стъпят на пазара тук с за да гепят технологията на коването на стоманата Европа никога не е била сила в железарията древните Българи от Балканите я научиха как се кове желязото! Японците са кръгли 00 при камионите и дизела мазда скай 6 ще дойде тук на нанайси тайм обаче германоидите успяха с малките дизели тук. Са корейците е рано за коли камиони и дизел нека първо открият топлата вода огъня! Никъде както в САЩ не се кара толкова много за дълго за кратки времеви периоди при слаба поддръжка лош бензин но все пак щадящ двигателя!

    Коментиран от #94

  • 75 КАСАПИНА

    6 2 Отговор

    До коментар #29 от "Класацията е":

    Волво отдавна не прави мотори виждал съм френски недоразумения в тях

    Коментиран от #83

  • 76 КОРОЛА

    7 0 Отговор
    D4D 2004Г 760 000 само с Румънски дизел купена на 28 000 от Германия много пари дадох навремето но колата ми се отблагодари с вярна служба време е да я задомя някъде на по спокойно място все още поддържат добра цена
  • 77 ник.а.

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Fate":

    да стоят на място ли ?

    Коментиран от #92

  • 78 инж Илич

    7 0 Отговор
    При редовно и качествено обслужване вече всички западни коли ги минават без проблем
  • 79 факт

    7 1 Отговор
    2001 година си купих едно пежо 405 (10 годишно), километража показваше 49 х. км, което е нереално, чак ми се обидиха като им казах, че са се олели да връщат, все още го имам в момента показва 492 х. км, все още не гори масло, карано e само с 10W-40 и редовна смяна на 10 х. км. това е рецептата
  • 80 Аз съм

    7 3 Отговор
    Ауди А4 ако карам 500хил.км колко пъти ще сменя предницата? Интересна задача.
  • 81 Дачко Яворов

    3 3 Отговор
    Шкода Октания 2001-2004 г.?
  • 82 МИХАЙЛОВ

    7 1 Отговор
    ....VOLVO V70 с дизелa D 5 - 2.4
    ....Когато става въпрос
    за надеждност, издържливост,
    здравина, трайност, лесна и евтина
    експлоатация и поддръжка....
    ...Този автомобил
    с този двигател е точния автомобил
    както за условията в Скандинавия
    и Бенелюкса, така и за Балканите...
  • 83 ГруЮ

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "КАСАПИНА":

    Било е за кратко и само при малките модели- 340, 440/460/480, s/v 40. Големите модели винаги са ползвали само шведски мотори.Знаменитите модулни “white block”. Производство в гр.Скьовде, Швеция.
  • 84 Дедовия

    10 0 Отговор
    Само и аз да кажа нещичко .Седнете да прочетете малко ,първият дизелов агрегат на лек автомобил в света е монтиран от СИТРОЕН РОЗАЛИ.ха ха .Рудолф Дизел не е измислил дизела а е друг човек който се е отказал и след това Дизел го патентова.Вземете да прочетете за 100те личности който са променили света.
  • 85 наму

    3 4 Отговор
    имам рено меган 2 1.5 дци 440000 км. Масло не пипа!
  • 86 дърт шофьор

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Швабен зи":

    Абсолютно си прав! Моята наближава милион. Няма да кажа каква е, че ще ми скочи онзи с дачията. А къде наистина е онзи с дачията да се изкаже по темата?
  • 87 Боже.божее

    7 2 Отговор
    Опел астра 94...няма убиване,дори голфчета 2 вече не се срещат толкова често....да раждилник е,но все пак лети орлю....и да умрял кон е няма турбота и тям подобни,но заминава където желаеш...
  • 88 Тошко Колев

    20 0 Отговор

    До коментар #63 от "Руски Измамник":

    При соца чистачките можеха и по няколко "петилетки" да изкарат ,не ,че бяха толкова качествени , но постоянно си стояха на "сухо" в "жабката" ,а на тяхно място имаше изрязани във форма на цветенца стари пластмасови тапи от вино....
    Поставяха се само при дъжд, а на паркинг-пак се сваляха ....същото и с антената ....
  • 89 Антонн

    4 0 Отговор

    До коментар #73 от "соларис":

    Няма" червено отчитане",това е дневен километраж което визираш.
  • 90 Слави

    11 1 Отговор
    Статията започва с изречението-,,Германски специалисти" и какво да очакваме по-надолу да напишат, че корейските коли са най-добрите, примерно. Естествено, че ще си хвалят стоката. Аз от 8 год. карам Ситроен С5 и съм на 360000км и съм супер доволен. Но всичко се обслужва по книга. Както има едно изречение от статията- Ако колата се обслужва редовно, тя ще служи дълго време. Това е истината. ПОЧТИ няма значение каква е марката, а как се грижиш за колата. А това с мита за вечните немски коли е пълен балон, поне според мен. Забелязал съм, че повечето бълващи черен дим коли са немски. Обслужване редовно, по-внимателно шофиране и ще стигнеш и милион километра.
  • 91 Д. Д.

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Абе":

    Таксито, само, сутрин, пали, студено, след, това, върти, 20,30,курса,всеки,път,пали топло, разликата не е малка1/25
  • 92 чичо

    11 0 Отговор

    До коментар #77 от "ник.а.":

    Като не си карал Пежо 405 и 205 дизел не пиши,двигателя е много корав и купето не ръждясва , ако не е удряна колата !
  • 93 За 500000км.

    2 1 Отговор
    Тези марки трябва да ги изплатиш още веднъж по сервизите и всичко е ок.
  • 94 asdf

    9 0 Отговор

    До коментар #74 от "Последна инстанция":

    Абе ти на кви наркотици си бе американските коли вика били най-добрите хахахахахахаххаха сигурно говориш особено за ГМ и крайслер хахахахаха няма такива феноменални боклуци
  • 95 айляк

    3 0 Отговор
    А пък моята е 88 година и още си я карам с оригиналното масло...!
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Джуган

    3 8 Отговор
    Да живее сиромахофилството, ха ха! Аз имам 6 автомобила,с километри както следва: корав пикап 4х4 за офроуд, 27 хиляди км, пистарка, 46 хиляди, кабрио, 70 хиляди, луксозен СУВ, 100 хиляди, кара го жена ми, луксозен джип, 200 хиляди, луксозна лимузина, 230 хиляди, кара я сина ми. Дреме ми на шмайзера дали ще изминат 500 хиляди.

    Коментиран от #103

  • 98 Факт

    10 3 Отговор
    А аз карам КОЛЕЛО
    И не сменям масло!
    Ще измина толкова км доколкото ме държат краката.
  • 99 панел на Бруно

    5 0 Отговор

    До коментар #59 от "Експерт":

    Пич, да пишеш това като коментар редом до модели като 190 и 124 е направо срамота :)
  • 100 Пфф

    2 3 Отговор
    Ще ви кажа мазда 6 2007 1.8 бензин, без газ на още един път толкова километри е, тук е
  • 101 Никола Точев

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "asdf":

    На пежото сегашните мотори HDI са в пъти по-здрави от DCi на Рено!
  • 102 Скот Килмър

    3 2 Отговор
    1. Тойота Корола седан
    2. Тойота Камри
    3. Хонда Акорд
    ... и НИКОГА немски
  • 103 Скот Килмър

    5 1 Отговор

    До коментар #97 от "Джуган":

    Ти и джуган нямаш. Имаш само комплекси за малоценност.

    Коментиран от #105

  • 104 Германеца

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "jap":

    Карай си ги тия джапанки дето и 500хилкм.не могат да устискат и си свиркай тогава.
  • 105 Джуган

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Скот Килмър":

    Ха ха, завиждаш ли, май ти е най добре кога Вуте е зле
  • 106 Ренде

    0 0 Отговор
    Карам сценик 2002 1.9 dci. 550k до момента. Масло 5w40 на 13-15к км. Сменям предимно шарнири. Мотора не е ремонтиран до сега с изключение на един пластмасов въздуховод