25 Ноември, 2020 13:12, обновена 25 Ноември, 2020 13:15 4 276 22

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)

Японски модели доминират и в челната петица на най-надеждните електрифицирани модели на вторичния пазар в класацията на What Car? Сред най-безпроблемните хибриди и електромобили има само един представител на друга школа в автомобилостроенето.

5. Lexus RX (от 2016 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Надеждността на бензин-електрическия RX е оценена с 99.1%. С неизправности са се сблъсквали само 4% от собствениците. Проблемите по правило засягат електрониката, а повредите са отстранявани в рамките на един ден и то безплатно.

4. Toyota RAV4 (от 2019 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


7% от собствениците съобщават за неизправности, но въпреки това моделът получава оценка от 99.2%. Проблемен отново е акумулаторът, но ремонтите са отнемали по-малко от един ден и са били безплатни.

3. Lexus NX (от 2014 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Рейтинг на надеждността от 99.3% осигурява на хибридния NX място на почетната стълбичка. От неизправности се жалват само 6% от собствениците, като повечето оплаквания са от мултимедията, навигацията или каросерията. Всички проблеми са отстранявани за ден или по-малко в рамките на гаранцията.

2. Tesla Model 3 (от 2019 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Малко неочаквано предвид постоянните оплакания от качеството на изработката на второ място сред най-надеждните електрифицирани автомобили се класира малката Tesla с оценка 99.4%. За незначителни проблеми съобщават едва 5% от собствениците, а поправките са отнемали по-малко от ден без каквито и да било разходи извън гаранцията.

1. Toyota Yaris Hybrid (2011-2020 г.)

Най-надеждните електромобили и хибриди (ЧАСТ II)


Лидерът в рейтинга на What Car? получава оценка от 99.5%. За проблеми със субкомпактния хибрид съобщават само 5% от собствениците. Типични проблеми не се открояват, всички коли са оставали в движение, а повредите са отстранявани в рамките на един ден напълно безплатно.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 7 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 омъскаряване

    37 21 Отговор
    Теслата, какво прави сред автомобилите !? Кола на която падат, покриви, брони, чупи окачване, пали се и автопилота трепе хора по пътищата няма място в такава класация! Не лъжете хората!!

    Коментиран от #2, #3, #4

  • 2 Това е статистика бе, не черен пиар

    21 8 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    В статистиката се използват цифри и проценти. Както виждаш, при Тесла всяка една повреда става повод за поне две пиар статии. Това че не чуваш за повредите на другите, не значи че не се развалят по-често от Тесла.

    Коментиран от #6, #13

  • 3 Нямало достатъчно сервизи

    16 15 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Обърнете внимание и на времето за престой в сервиза на Тесла и на toyota! Тесла по-малко от ден, toyota две седмици в сервиза. И това са цифри от проучване, а не мнение на някой от пишещите тук.

    Коментиран от #5, #7, #11, #12

  • 4 патриота

    18 5 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Автопилота на Тесла не трепе хора.Трепят се малоумниците които се правят на тарикати и лъжат автопилота,че държат волана. Самите инженери от Тесла казват,че това НЕ Е АВТОНОМНА КОЛА.
  • 5 Недей сега

    13 8 Отговор

    До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":

    Пичовете у нас, така разбират от Тесла много! Нищо, че даже няма магазин на Тесла!
  • 6 Амммм

    14 6 Отговор

    До коментар #2 от "Това е статистика бе, не черен пиар":

    Отиде им опорката на антитата!

    Коментиран от #15


  • 7 Всъщност

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":

    Това е средният престой. Ако средният престой за toyota е две седмици, значи че ако една toyota е поправена за ден, то друга е стояла цял месец, което прави средно две седмици.
  • 8 Nazy

    9 0 Отговор
    Не напразно моят лексус е на корицата! Колата е чук!!!
  • 9 Да си го караш със здраве

    4 5 Отговор
    И дано нямаш никакви проблеми с лексуса. Смятай ако ти нямаш проблеми, колко по-малко проблеми имат тези, които са по-напред в класацията особено толкова оплюваната тук Тесла. И това е американската сглобка Тесла, която по всеобщото мнение е доста по-некачествена от китайската сглобка, а се очаква германската сглобка да е много по-добра от китайската.
  • 10 Гошко

    15 0 Отговор
    Японците са си лидери в автомобилостроенето, това е необорим факт, колкото и на някои от тук пишещите да не им се иска. И се надявам и през този век класациите за най-предпочитани и най-добри автомобили да бъдат оглавявани от техните модели...
  • 11 Христо

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":

    Има голяма ралика от разпадане и разваляне ? Защото теслата се разпада в движение !!!
  • 12 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "Нямало достатъчно сервизи":

    Помним как собственици на тесла се оплакваха, че чакат да им подменят спрялата без причина колица с месеци.

    Коментиран от #14, #18

  • 13 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Това е статистика бе, не черен пиар":

    Без коментар https://fakti.bg/avto/531398-pak-padna-pokriv-na-tesla-video

    Коментиран от #17

  • 14 Помниш да

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Защото не беше отдавна. Но това което беше Тесла миналата година, не е Тесла тази година! Вървят с големи крачки.

    Коментиран от #16

  • 15 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Амммм":

    С днешната статия за Тесла в раздел технологии май отиде вашата опорка https://fakti.bg/technozone/531795-tesla-iztegla-10-hil-elektromobila-zaradi-zavodski-defekti
  • 16 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Помниш да":

    Вървят те скачат на едно място. Ръстът на акциите не означава ръст на качеството. Същите боклуци са си. Двата линка, които сложих в коментарите си го доказват.
  • 17 Облъчват те с помия по Тесла

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Над един милион произведени автомобила досега, а е излетял един-единствен покрив, заради заводски дефект, защото не бил залепен в завода. Онова с китайското майсторче, което ремонтирало стъкления люк и забравило да завие болтовете, не се знае дали е от немърливост или е режисирано заради клипа. А да си чул, че само тази година отзоваха над милион мерцедеса по същата причина, което вече е проблем с производството в големи мащаби? Извикани са заради риска от отлепяне на стъкления покрив, който при излитане може да нарани или убие някого. Спомняш ли си я тази новина? Как да си я спомняш, като въобще не е отразена в България, но щом е за Тесла се пишат по няколко статии

  • 18 1,6 милиона горящи BMW та

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    А за отзоваването на BMW та та, защото горят като факли нищо не казваш, а? Колко ли време ще стои в сервиза докато му поправят щетите след запалване? Стъкления покрив ще го лепнат за няколко часа. Падналото задна броня също.

    Коментиран от #20

  • 19 Ari

    1 0 Отговор
    Къде е корола хибрид
  • 20 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "1,6 милиона горящи BMW та":

    Какво да казвам за БМВ? Аз БМВ не съм хвалел, защото ги виждам, че са проблемни. А вие хвалите Тесла ВЪПРЕКИ ЧЕ Е ПРОБЛЕМНА.

    Коментиран от #21

  • 21 Хвалиш ли въобще някой

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Или просто хейтиш всички наред? Кой автомобил според тебе е по-безпроблемен от Тесла? Има ли такава марка?

    Коментиран от #22

  • 22 Това хвали

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Хвалиш ли въобще някой":

    Хвали старо,карай ново.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.