33 482 101

Ясни са цените за България на новите модели на Dacia

Цените, които ви показваме са все още предварителни и могат да претърпят корекции

Ясни са цените за България на новите модели на Dacia

В края на септември, румънската марка направи статично представяне в Париж на най-новите си модели. Наш екип беше на мястото на събитието, откъдето ви разказахме всичко най-интересно за новите Dacia Logan, Sandero и Sandero Stepway. Единственото, което тогава не беше известно бяха цените на новите модели. Малко по-късно, в средата на ноември, марката обяви цените за Румъния и за Франция.

Сега вече е известно и колко ще струват новите "дачии" у нас
Ясни са цените за България на новите модели на Dacia

Прави впечатление, че базовият модел на Sandero, например е поскъпнал от 14 810 на 16 800 - тоест с почти 2 000 лв. Колата обаче е съвсем различна, на нова платформа е, а базовото оборудване е доста по-богато. Що се отнася до седана Logan, то предшественика струва у нас от 15 000 лв, докато новият ще се предлага за 16 490 лв.

Ясни са цените за България на новите модели на Dacia

Най-наточеното изпълнение Sandero Stepway се предлага в България за сумата от 23 910 лв, като новото ще е с начална цена 23 500 лв. Тоест най-интересното изпълнение е дори по-евтино от предходното. Повече за новите модели на румънската марка можете да видите в материалите ни от представянето на моделите във френската столица.

Ясни са цените за България на новите модели на Dacia

По отношение на разликите с европейските пазари, то можем да кажем, че цените у нас отново са най-атрактивни. От известните до момента ценови листи, новите "дачии" ще се продават най-скъпо във Франция, по-евтино в Румъния и най-евтино в България.

Ясни са цените за България на новите модели на Dacia

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 73 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Ивайло

    86 12 Отговор
    По една от всеки модел да запазят за сектанта, все пак им е рекламно лице!!! ;)))

    Коментиран от #36, #38

  • 2 Батка

    82 269 Отговор
    По-добре немска с превъртян километраж на 15г. отколкото Дачия Задръстър или Сапунеро.

    Коментиран от #44, #82, #88, #100

  • 3 турбо готин

    61 269 Отговор
    Става за възраст 65+ ама ако си млад как ще идеш на дискотека с Дачия или като те питат приятелите кво караш ще кажеш Дачия...трябва да умреш от срам...

    Коментиран от #31, #52, #90, #91

  • 4 В е л и к и я

    36 68 Отговор
    Няма как да кажеш продавам по евтино нещо което си е по принцип евтино ..!
  • 5 Марио

    66 10 Отговор
    Степуейът е много добър и на отлична цена. Малко ще им изиграе лоша шега с каптюра, който също е надградил досегашния, но е и много по-скъп
  • 6 Зиги

    70 85 Отговор
    При тези цени, то по добре Фиат Типо, много по голяма и хубава кола, пък и двигателите са по корави!

    Коментиран от #10, #58


  • 7 вики

    48 5 Отговор
    Сандеро Степуей интересно че с най-мощния мотор 100 коня се предлага задължително с газова уредба. Искаш не искаш пропан-бутан за 100 коня Сандеро задължително с газ пропан.

    Коментиран от #94

  • 8 Пффф

    236 35 Отговор
    Мда, едно е да вземеш чисто нова кола, макар и не толкова добре изглеждаща, и известно време да сменяш само масло и консумативи и да си караш спокойно, друго е да вземеш немски 10-15 годишен "премиум" и ремонтите като цяло да са ти по-скъпи от "новата" кола. Силно комплексирано същество е българина.

    Коментиран от #67

  • 9 Турбо

    42 53 Отговор
    Колкото и малко да. им искат пак е много.
  • 10 вики

    67 13 Отговор

    До коментар #6 от "Зиги":

    Кое му е по хубавото на Измир Типо? Типо не просто се сглобява - а направо произвежда изцяло в Измир. Моторите 1.4 л. 93 коня налични след 5800 об. стартират с базова цена 27 000 лв. за седана и 32 000 лв. с ддс за модел с ръчен климатик - топло - студо с пластмасови врътки от лада веста. дизеловия мотор 1.6 е ужасните 39 000 лв. за комбито. На Сандеро Стеупей конкурента му е Сузуки Игнис 2021 г. - който е и мек хибрид 48 волта от 1 януари за 29 000 лева.

    Коментиран от #27, #78

  • 11 Турбо селяк

    227 13 Отговор
    На дискотека се ходи да се пийва и да се забавляваш, а не да си показваш "премиума", комплексарче.

    Коментиран от #64

  • 12 Ивайло

    41 5 Отговор
    Сектант, къде си??? Айде налазвай, докато са още топли!!! Казал съм в представителството да ти запазят по една!!! ;)))
  • 13 вики

    14 13 Отговор
    Интересно откъде сте я взели листа с цените за новите модели 2021 г. - като на сайта дачия.бг. са качени цените само за настоящия модел в секцията с цени днес 27 ноември 12.20 часа! От къде сте копирали цените на новия модел 2021 ?????

    Коментиран от #93

  • 14 ТТТТТ

    68 17 Отговор
    Не знам за Датчията , но никога повече Шкода НИ КО ГА!

    Коментиран от #46, #85

  • 15 Щерю

    80 9 Отговор
    За новите автомобили,Дачия е най доброто съотношение цена качество.Иначе,всеки сам си решава за как да си харчи парите

    Коментиран от #66

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 един от многото

    14 47 Отговор
    Докато има кой да им купува дараците , ще повишават и цените. Приличат ми на кучето на което му купили нови обувки и то от радост си изяло краката.
  • 18 Чочо

    77 6 Отговор
    Предпочитат се нов внос на барутници последно карани от африкански мигранти в германия и италия

    Коментиран от #19

  • 19 Пацо

    63 2 Отговор

    До коментар #18 от "Чочо":

    И с разбира се подправени документи...от първи собственик, лекар,военен,баба пенсионерка
  • 20 Ахахаха

    21 14 Отговор
    Сектата като изплати след 7 години кредита за тоя дъстър ще изтегли нов за новия дърстър. Тъкмо ше тонизтегли и ше излезе още по-нов :)))
  • 21 Факт!

    25 4 Отговор
    Бъдещето е вече тук.
  • 22 старо

    32 42 Отговор
    Стари модели на Рено за азия и третия свят, в Европа ги представят като "нови" модели Дачия.
  • 23 Факт!

    46 17 Отговор
    Решението за "премиууумите" е просто бан за коли производство преди 2010.Ще видите как в София се диша по-чист въздух и от в Рейкявик

    Коментиран от #76, #83

  • 24 Токо

    35 15 Отговор
    Няма дизелова версия! Но цената пак си е 26 000 лева. Разхода в градски условия няма как да е под 8л . И ако бензина си стане 2.6 ....Дилърите са хитри и разчитат на наивниците ! Ако имаше едно моторче 1.5 дци нещата щяха да изглеждат по друг начин...
  • 25 Наивен

    40 33 Отговор
    Този път Дачия си поверваха повече от от колкото могат да си позволят. Като се има в предвид ,че са на дъното на хранителната верига в автомобилостроенето им е рано да отписват дизелите . ГРЕШКА!!!

    Коментиран от #26

  • 26 Заядлив

    36 41 Отговор

    До коментар #25 от "Наивен":

    глпак дизелите не се търсят никъде.Дизела е бита карта но знаеш ли какво ти си един т.п германофил.Много станахте скоро ще си ядете краката обаче.

    Коментиран от #33, #39

  • 27 Случаен

    16 15 Отговор

    До коментар #10 от "вики":

    По е кола от дърто рено. Голям праз като е ръчен климатика, автоматичен за чий ти е? От Веста не са 100%, а и да бяха какво им е?
  • 28 Случаен

    29 28 Отговор
    65 коня моторче, все едно е 1970г. Прогрес по френско-румънски

    Коментиран от #71

  • 29 Гост

    74 22 Отговор
    Дачия е избор на мислещите хора,които не робуват на известна марка, но това е дълаг образувателен процес

    Коментиран от #54

  • 30 Пацо

    6 0 Отговор
    Горният коментар не е от мен. Не коментирам нещо което не знам.
  • 31 Хе хе

    86 2 Отговор

    До коментар #3 от "турбо готин":

    Ти на приятелите хубаво ще кажеш БМВ, ама не трябва да казваш годините, че излагацията пак е доста голяма! Интересно, в България с ниски заплати, а всеки се натиска за скъпа кола! Не разбрахте ли, че една кола не е само да се купи, а и да се поддържа? Как според вас с ниска заплата, ще се поддържа един стар премиум автомобил?

    Коментиран от #43

  • 32 В е л и к и я

    25 35 Отговор
    Само отвън на снимка изглежда добре , всичко друго е отврат .. я и вижте седалките , да ти изпадат мостовете като караш .. Аз снощи един приятел ме качи на X3 , кара двеста метра и го помолих да слезна .. а вие ми говорите за тия дървета че са добри .. Двигатели отврат , интериор пластмаса твърда, седалки твърди с изкуствена дамаска ..Никъкво купуване докато не започнат да ги правят като едно време , а те могат ама не искат .. Зорлем да не вкарат вътре да страдаме ..!
  • 33 Наивен

    25 31 Отговор

    До коментар #26 от "Заядлив":

    Когато едно селянче което никога не е имало автомобил а се е возило на междуселската 15 годишна маршрутка няма как да разбере за какво иде реч. Да пропагандата е голяма и се предлагат на сила даунсайзинг двигатели със 3 цилиндъра няма как да има търсене на такива. няма ка да гои разбереш тези работи щот си от село и гледаш много БТВ .... А там ти плакнат мозъка и ти моят очите със подобни глупости като екология и т.н Но тия дето ти мият очите с зелена мъгла карат тупалки със дизелови мотори от по 300 кс. Няма да ги видиш на Дачия . Много си неузрял и плиткомислещ все още, за да знаеш какво се търси и кой го търси .... Ай пий си млякото от козъта и пускай БТВ - то
  • 34 456

    20 70 Отговор
    Никой себеуважаващ се човек не би си закупил подобно автомобилно недоразумение като неУдачия! Дачия е кенеф за хора без какъвто и да е било вкус! Долнопробен и маломощен паркетник без каквото и да е пътно поведение и динамика. Безличен дарак за безлични хора с тривиални възгледи за живота.
  • 35 viki

    22 11 Отговор
    СУЗУКИ ИГНИС ХИБРИД 2021 г. 83 коня и 48 волта батерия със 7 г. гаранция на двигателя и ск.кутия или 140 000 км. и 7 г. на бателията с предно предаване 26 690 лева с ддс - Сузуки Игнис Хибрид с пълно 4х4 височина 160 см. цена 31 190 лева с ддс.....Сандеро Степуей 2021 г. само с предно 26 030 лева с ддс с 5 г. или 100 000 км. гаранция.....кое е по-добро?

    Коментиран от #53

  • 36 Представителство на Дачия за BG

    11 9 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    Вие сте прав, но след като се събра Управителният съвет на компанията, единодушно решихме да НЕ даваме коли на т. нар."Сектант" от нашия завод. Той предпочете да хвали корейската марка Киа, като пренебрегна качествата на автомобилите ни. Няма да му предлагаме на преференциални цени и изгоден лизинг колите с марката Дачия, понеже той не е лоялен към нас. С настоящето уведомление държим да се разграничим от поведението му и да заявим твърдо:Той вече не работи за нас! Не вярвайте на нито дума от казаното от него за нашите автомобили! Той е персона нон грата за нас!Край-ерата Сектант отива в миналото! Жалко, но така стоят нещата.
  • 37 съдебен спор

    19 35 Отговор
    Животът е твърде кратък, за да караш дачия.

    Коментиран от #40

  • 38 сектант

    13 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    ууу коледа дойде по-рано!
  • 39 Токо

    16 20 Отговор

    До коментар #26 от "Заядлив":

    Карал ли си някога 650 NM diesel . Или ей така си чешеш клавиатурата. Ако знаеш колко си невеж

    Коментиран от #41, #59

  • 40 Споко

    12 2 Отговор

    До коментар #37 от "съдебен спор":

    Искаш да кажеш бмв е36 компакт но си се объркал случва се.
  • 41 Амин

    12 21 Отговор

    До коментар #39 от "Токо":

    Дизела умре.
  • 42 сектант

    9 27 Отговор
    Пълни кенефи! Смених марката с друга и не искам да се обърна повече назад!
  • 43 един от село

    7 9 Отговор

    До коментар #31 от "Хе хе":

    Кеф цена няма, пич!

    Коментиран от #45, #49

  • 44 Съгласен

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "Батка":

    абсолютно прав си, няма две мнения по въпроса!
  • 45 Хе хе

    23 1 Отговор

    До коментар #43 от "един от село":

    То цена няма, ама като не можеш да я поддържаш, ще гледаш един хубав паметник!
  • 46 Цонко

    12 8 Отговор

    До коментар #14 от "ТТТТТ":

    Човек, много те моля да ми кажеш защо не пречоръчваш Шкода, аз съм се насочил точно към Шкода октавия автоматик 2.0 170 коня

    Коментиран от #60, #75

  • 47 123

    34 0 Отговор
    Еми пък кво, не е зле, хич даже! За 20 000 лева нов автомобил! Ок за превоз от А до Б, достъпна сервизна мрежа и цени, ниски експлоатационни разходи и гаранция 5 години! То човек като се разрови в мобилето и му се изправят косите направо! Нов внос, 'като нова' на 150 000 километра = 15 000 лева крайна цена до клиента! Е, кое е по разумно? Ке е интересно да се пипнат на живо!
  • 48 Иво

    32 6 Отговор
    Хайде и аз да кажа две думи , като човек, сменил доста автомобили - и стари и нови. Няма лоша кола, има некадърен шофьор и /или/ лоша поддръжка. Кола на 20К километра може да е в по-лошо състояние от такава на 320К. Като човек, обаче, който кара кола, купена от магазина - да има смисъл при тези цени да караш ново, особено ако ще я ползваш да ти изкарва пари. Новото спестява време, а времето знаете какво е...Последно, ако се случи някога пак да купувам нова кола, ще купя японска. Лично виждане...
  • 49 Кефа на кое ??

    47 7 Отговор

    До коментар #43 от "един от село":

    На това да кажеш че караш БМВ ама на 20+, 3.0д на 350к, с изтърбушен дпф да тровиш хората с пушилки и да се правиш на мъж с бараката
  • 50 Жорко

    69 5 Отговор
    Дачия, ама се продава по цяла Европа, Мексико, Латинска Америка, Турция, Русия и Близкия изток. Не навсякъде обаче името и е Дачия. А ние българчетата, като видни авто непроизводители само се дъвчем и плюем злобно. Румънците са светлинни години пред нас, а ние вече дори и трици не правим, а само безсмислено джавкане. Затова сме на такова завидно място в ЕС по заплати и стандарт на живот.

    Коментиран от #69

  • 51 159

    19 9 Отговор
    Франсетата станаха, като дойчовците - пра'им нови лампи секакви! През две години нови изкилифещени фарове и стопове - ледове, диоди, лазери и др. синкави простотии, съответно цената нагоре, а моторизацията все повече не лови здравомислещите!
  • 52 КОЧО

    43 5 Отговор

    До коментар #3 от "турбо готин":

    Като караш продухано БМВ на 20 г. вдига ли ти се имиджа? Сбъркани пубери.
  • 53 Админ

    22 4 Отговор

    До коментар #35 от "viki":

    Ти виждал/а ли си сузуки игнис колко е голямо? И какъв огормен багажник има, не се излагай.
  • 54 Даскал

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    К,во образУваш с този процес?
  • 55 любител

    7 17 Отговор
    все румъски боклук.
  • 56 2107

    19 8 Отговор
    Чисто нова кола ,само ако я впрегнеш в здрава работа ,за да ти се изплати поне два пъти за кратко време или ако си реститут и не знаеш цената на парите си .... Преди 7 години купих една Лада-седмичка (2004-та г.производство) от един комшия ,който я бе взел за 8 000 лв чисто нова и ползваше за "такси" ...Бе само на 85 000 км -реални , защото го познавам ,живее до мен и знам колко и как работеше ... Няма да ви кажа за колко ми я ПОДАРИ направо ,даже аз се изненадах ,но ,като го питах ,как така се е прежалил -вика ми ...знам ,че си падаш по руските коли ,все такива си карал и ще я пазиш ,пък и върши работа ...аз -казва ми ,тия 8 бона до съм и броил за нея съм ги изкарал няколко пъти отгоре вече ... И му вярвам ...карал съм "такси" ...смятай тези 8000 лв се изплащат за 85000 км за по 9-10 ст/км .... Вече е на 150000 при мен и още с оригинал съединител -разбрах го когато се наложи да свалям стартера.... Болтовете на ск. кутия не бяха развивани а на единия зав. пломба си стоеше ...

    Коментиран от #57

  • 57 123

    23 0 Отговор

    До коментар #56 от "2107":

    Да бе, да! Нова кола се купува и за нормално ползване, не само за работа! На всеки според кефа и приоритета! А, и според джоба, де!
  • 58 Ти дали

    8 0 Отговор

    До коментар #6 от "Зиги":

    Имал ли си нов фиат та говориш глупости.

    Коментиран от #63

  • 59 Eee

    7 5 Отговор

    До коментар #39 от "Токо":

    Къде да я караме тая печка с тея 650 нм из тия пътища, или да и сложиме една каравана да тегли
  • 60 Мое мнение

    8 4 Отговор

    До коментар #46 от "Цонко":

    За служебни не бих казал, че стават, защото от многото каране и различните типажи шофьори се чупат много след 80000 - 100000 км. Ако сам си я караш и си я пазиш с малко късмет да попаднеш на сглобка без дефекти може да си я караш дълги години без кой знае какви проблеми. Ние им изпочупихме скоростните кутии и лагери на скоростите и имаха дефект в аербега на пътника до водача, който се чупеше от някакви щипки ли или се откачаше и тропаше, като се плашех, че може да гръмне докато минавам през някоя хубава българска дупка. Не съм карал новите и не знам дали са оправили проблемите, но със сигурност са много по красиви от старите и аз бих си купил една ако имах пари, защото карам по около 10000 км. на година и докато стигна 100000 тя ще е на 10 г. и сигурно ще мисля за смяната й. ПС Знай, че не бяха много икономични и питай какъв разход им дават, като прибави и малко от себе си за по сигурно ; )

    Коментиран от #70

  • 61 Едмонд Дантес

    11 24 Отговор
    Трябваше да избирам между нов автомобил и употребяван Мерцедес. Някои нови коли са ужасни. Приличат на кочина .По добре 5,6 годишен Мерцедес , от колкото тия кочини .Дачия са хубави да си сложиш боклука вътре и да отидеш до контеинера . По тъп автомобил не бях виждал. Предпочитам да ходя пеша

    Коментиран от #68

  • 62 Асдфг

    50 15 Отговор
    Дачията не е кола за хора с малки чурки. За тях има други марки с които да си компенсират липсите. Нормалните хора карат това което им е по джоба било то Дачия или нещо друго от магазина. Масата разбирачи взимат заем щото нямат 5 лева в джоба. Купуват си стара упърдяна щайга премиум да покажат колко много пари имат на останалите скъсаняци дет са мишки като тях. После карат с гуми втора употреба и части от моргата а кюнеца отзаде пуши като печка циганска любов дето гори галоши. И сега тука седнали да пишат глупости само да се смеем с тях. Не са глупави хората които си купуват нови коли глупави са тези които не могат да изкарат пари да си купят и само лаят насам натам на принципа гроздето е кисело.

    Коментиран от #65, #86

  • 63 Ехо

    4 2 Отговор

    До коментар #58 от "Ти дали":

    Дачия имат модел Спрингт,който е от бъдещето.

    Коментиран от #72

  • 64 Toko

    7 4 Отговор

    До коментар #11 от "Турбо селяк":

    А ние у наше село одиме на дискотека щото после след дискотеката ще има бой
  • 65 Токо

    10 10 Отговор

    До коментар #62 от "Асдфг":

    Ами тя Дачия Сандеро е автомобил от класа на Хюндай И20, Киа Рио, Рено Клио, Ситроен Ц3.... Ама те всички са по -евтини от Дачия . Не знам какво точно се опитваш да обясниш ? Освен да покажеш колко си дезинформиран и ограничен мисловно !
  • 66 3 ЦИЛИНДЪРА УФФ

    8 9 Отговор

    До коментар #15 от "Щерю":

    АБЕ КО ХВАЛИТЕ ТИЯ ТРИ ЦИЛИНДРОВИ БОКЛУЦИ. С КЛЕЧКОВИДНО ОКАЧВАНЕ.
  • 67 asdf

    7 5 Отговор

    До коментар #8 от "Пффф":

    Не е баш така както ти си мислиш това че купуваш чисто нов автомобил не значи че няма начин да не се счупи все пак е машина да имаш гаранция но на каква цена още от закупуването на колата цената вече и спада тая фраза “друго си е чисто нов автомобил” много я обичам мисля че мога да живея с факта че няма да съм първи собственик но пък за сметка на това да я купя от теб след 3-4 години да я карам 3-4 години и да не съм загубил толкова пари колкото теб не че искам да кажа нещо лошо за дачия но личното ми предпочитание както ти се изразяваш е 10-15 годинишен премиум немски автомобил а ако се питате защо просто се спрете с дачията в някоя стена,дърво,стълб и ще разберете не искам да кажа че немските коли са най-яките и няма спор по въпроса просто не бих си купил чисто нова кола коята и марка да е
  • 68 123

    11 5 Отговор

    До коментар #61 от "Едмонд Дантес":

    А ти, можеш ли да си позволиш да обслужваш 5 годишен Мерцедес? Можеш ли да му смениш спирачната уредба в Балканстар със ОЕМ части? А струва ли си? Говорите едно към кесим! Къде е този Мерц за 20 000 на 5 години? Баце, ти ако имаш пари за 5 годишен Мерц, то по скоро ще си купиш ново Ауди А3, отколкото да наливаш в бездънна ама, ако търсиш бранд, де!
  • 69 Ко каза ко

    6 0 Отговор

    До коментар #50 от "Жорко":

    Момче много правилно мислиш , затова не пиши повече тук! Първо няма да те разберат и ще ти се подиграват,и второ на прасета не можеш да хвърляш бисери .....щото са гъзари.
  • 70 Цонко

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Мое мнение":

    Благодаря човек, колата е била служебна и е на 360000 реални километра, ще се ориентирам към нещо друго, просто ми се стори супер изгодна оферта, колата е 2014 година и струва 9000 лева
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Ехо да

    11 2 Отговор

    До коментар #63 от "Ехо":

    Ти кажа имам нов фиат и му дават да гори масло пак повтарям да гори масло освен да маже двигателя.Имам и нова дачия която е подминала 250 000 км и маслото го ползва само за смазване.
  • 73 никога дачия

    11 11 Отговор
    преди няколко години гледах дачия като вариант за нова кола - нито имат двигатели, нито безопасност. за това, което предлагат искат много пари. по-добре кола втора употреба, или нещо ново, но по-скъпо. накрая купих дизелова зафира на 120х.км от булвария, напрвих и още 100 хиляди с нула проблеми, само консумативи. продадох я само защото беше сръчни скорости.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Ауди

    5 7 Отговор

    До коментар #46 от "Цонко":

    А бе какво да ти каже ,кой знае каква убита фабия е карал ,шкода си е много хубава кола ,пиши кой мотор
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 VHS

    7 1 Отговор
    Не е лошо, нова кола в гаранция. За в града е супер. Лошото е че, ти отнема кефа от живота изобщо, и ежедневно те кара да се депресираш от факта че, именно ти а не някой друг си е купил това нещо.Но това е само ако сте такъв тип човек. По-точно мислещ индивид.Не казвам че 15 годишен топ клас автомобил е по добър изобор, той си е чиста лудост-понеже ремонтите му струват 1,5 цената която сте дали за него.
  • 78 джоджен

    5 10 Отговор

    До коментар #10 от "вики":

    Ти колега някога карал ли си ФИАТ та взимаш отношение а?И какво като се произвежда във Турция?Форд къде се сглобява?А да взимат отношение само хора който са карали фиат.Българина е силно комплексиран човек.Фиат се чупи толкова колкото и другите коли.Ама нели е ФИАТ.А за мултиджета,моля тишина,безсмъртен мотор и адски корав,където днешните нови мотори нямат нищо общо.И дрехите който носиш са Турски ама си ги носиш,нели?
  • 79 555

    4 1 Отговор
    Основен замърсител на въздуха е отоплението на твърдо гориво.
  • 80 Йойо

    6 6 Отговор
    Колегата е прав ,возил съм се на фиат браво 2 ,дизел,на магистралата си ги подържаше 200 км.без никакъв проблем,на 6 скорост.Приятно останах изненадан от колата.Мотора е 1.6 мултиджет дизел 105 к.с
  • 81 Пешо Бедняка

    20 7 Отговор
    Ще се включа в дискусията защитатавайки непопулярната теза за 10-15 годишните по-големи автомобили от Германия. ПЪРВО - Безопастност. За жалост при повечето ПТП размера има голямо значение, а по пътищата на България все повече карат пияни, надрусани или без книжка . ВТОРО - Комфорт. Повечето автомобили в ниския клас возят гадно, липсва динамика и удоволствие от шофирането - стават за служебни, но дотам. ТРЕТО - Разход гориво. Тук защитавам екологичният и икономичен вариант Бензин-Газ. Разход градско в София на 100км. 310 к.с 4Х4=20л.=16лв. По мое предположение малък нов автомобил бензин или дизел (90к.с.-120к.с.) няма да се различава с повече от 3-4 лв. на 100км. БОНУС - Цена. Обезценяването на новите автомобили е 60-70% след 5 години. За изброените модели, това означава загуба от 10-14 х.лв. (166-233лв. НА МЕСЕЦ). ЗАКЛЮЧЕНИЕ. Автомобилите висок клас на 10-15 годишна възраст са по-безопасни, по-комфортни, по-забавни и ако се сметне обезценяването - със сходни експлоатационни разходи.

    Коментиран от #87

  • 82 интереса

    6 6 Отговор

    До коментар #2 от "Батка":

    Ти от кои си - от търговците на стари трошки, или от комплексарите? Имам Сандеро от 10 години, комплекси не избивам, и затова ще я сменям за нова, пак Дачия и погледнах статията. Определено всяка една нова кола със съвременен двигател е хиляда пъти за предпочитане от издухана "супер" немска кола. Но комплексарите няма как да ме разберат. Да ви е честит мръсния въздух и потрошените пари по сервизи с ваште "супер"-трошки.
  • 83 Бай Шиле

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "Факт!":

    Ало специалиста!Какво ще кажеш да измерим 20 годишна кола с 2 л. двигател на бензин и 300х. пробег с 6-7 годишна дизелова джипка с двигател като на камион на същите километри? Разбираш от коли колкото Фандъкова и Мента Стоянова.

    Коментиран от #84

  • 84 Факт!

    4 3 Отговор

    До коментар #83 от "Бай Шиле":

    Кво да мера бе т.пак?Я да измерим колко ФПЧ и азотни оксиди отделя дизеловият ти барутник.От друга гледна точка ако си сам на улицата няма да смееш да ми държиш тоя тон помвиар зхав.
  • 85 Защо?

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "ТТТТТ":

    Защо?
  • 86 111

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Асдфг":

    Е от къде да ги изкарат? Много си интересен.
  • 87 123

    4 1 Отговор

    До коментар #81 от "Пешо Бедняка":

    Хем си прав, хем не си. Колко струва 10 годишен премиум автомобил? Например, Е класа? А 15 годишен? И на какъв пробег са? Според мобилето 15 годишна Е класа е около 12 до 15 000 лева за покупка, като след това сигурно ще отиде на 18 000, километри=колкото толкова, или колкото поискаш! За 10 годишна, сумата по горе + 10 000 лева! Е, колко време ще я караш, и как ще поддържаш автомобил гонещ 300 000, евентуално 'реални'? И за колко ще го продадеш после, и по важното на КОГО след 5 години ползване? Та не е толкова лесно😀 А иначе за сигурността, то да не се налага, ама новите са много здрави, просто провери в нета и сравни 2020 със 2000! Източник: EURO NCAP.

    Коментиран от #96

  • 88 ABS

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Батка":

    Незнам точно коя батка си, но явно не си първото лице представило се като батка. Вуждам, че си явно много задръстен пък и винаги гроздето е кисело ако неможе да се достигне. Грипа и на тебе не е простил дано да не си с висше образование, че жалко за родината ни от такива вишисти. И на края прочети малко техническа литература преди да пишеш глупости. Много мога да ти напиша, но явно не си в състояние да разбираш.
  • 89 Шоп от СО

    3 1 Отговор
    За 20 бона предполагам може да се вземе много удобна сравнително модерна западна колица на прилични километри. Въпросът е кое е правилният избор

    Коментиран от #92

  • 90 Плочкаджия

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "турбо готин":

    Лепя плочките за баня ,карам BMW и нямам осигуровки.
  • 91 Ужааас

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "турбо готин":

    Типично българско мислене на селяк. Дреме ми кой какво си мисли, ако те уважава някой ще те уважава без значение колата.

    Коментиран от #98

  • 92 123

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Шоп от СО":

    Колега, моля дефинирай прилични километри? Защото за едни са 100 000, за други 300 000 са ок!
  • 93 Име

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "вики":

    Ти шегуваш ли се. Това са момчетата от мобилето. Те първи карат всички нови коли и е нормално те първи да знаят колко ще струват.

  • 94 Алфа Чакал

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "вики":

    Това трябва да си върви към всяка бензинова кола по-точно 7-8 литра резервоар за бензин и 35-50 л бутилка за газ.2020 година сме,не сме 1995г все пак
  • 95 БОКЛУЦИ

    2 0 Отговор
    Cлaви Трифoнoв Думи нa тeлeвизиoнния вoдeщ към ПРОДАВАЧИТЕ НА КОЛИ ! Кoлкoтo и дa cи зaвирaтe глaвитe в пяcъкa, зaдницитe ви винaги ca нa oткритo!"
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Размисли

    3 0 Отговор
    Все си мисля че смисъла да се купи Дачия е ако е най-ниско ниво-база за хора без особени претенции към автомобил. Преди логан беше и 12х.лв базов с здрав мотор. Логан с екстри придобива цена като преди 3-4 години Корола 1.4. А разликата е съществена.
  • 98 куханация

    2 0 Отговор

    До коментар #91 от "Ужааас":

    Хахаха, така е братле, но в България за съжаление e пълно с комплексирани селтаци, за които е под нивото да си купят чисто нова дачия за 16 бона пред шанса да карат 12 годишен МЛ! Това мутренско мислене се наложи от групировките в началото на 90-те, когато, идеалът за мъж беше и още е, да имаш ланец, джип и да си як, с гола глава и с татуси.
  • 99 Мерцедеся

    3 0 Отговор
    С нетърпение очаквам да пристигнат в шоурумите и да направя тест драйв. Ако ми хареса LPG вариянта оставям 10-12 000 лв. на място и още толкова на изплащане за 5 години. Пада се по около 250 на месец, колкото сега давам да подържам стария мерджан. И карам нова кола. Данък 30 лева, нови гуми, няма обслужване на ремъци, ролки, масла и прочее 2000 лв., няма нотариуси и автоджамбази, 6-7 лева на 100 километра - пей сърце. След 5 години тези 12-13 000 лева ще са се обезценили точни толкова с колкото се е обезценила и колата. Който иска да си кара омятаните 10-15 годишни премиум марки. Аз вече съм се намамвал няколко пъти - не благодаря. Искам нова бюджетна кола.
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Българин

    0 0 Отговор
    Купихме си преди 9 години Опел Астра 2.0 дизел.По принцип се оказа читава кола, явно късметът е бил с мен. Имаше си обаче нейните си болести - на втория месец протече парното, спирачните дискове и накладки бяха до долу, въжето на ръчната беше блокирало, ремонти на вентилатора на парното, гредите и отпред са с дупки и още много други дребни неща, някои от които и вече не помня. Да, двигателя и скоростната кутия са ок, но за другите дребни неща си отидоха доста пари.Вярно вземаш за по малко пари кола, но се абонираш за сервизите и ако имаш търпение, добре.Когато дойде време за друг автомобил бях наясно със себе си , че друга кола втора употреба в живота си аз няма да купя. По тази причина с жена ми изтеглихме потребителски кредит и си купихме Рено Клио Гранд Тур 1.5DCI. модел 2019г., от магазина, чисто ново.Да, по малка е от астрата, но живея и дишам спокойно и се чувствам себеуважително.Семейството ми се вози в неумирисана кола , а от всички най се радва малкият ни син. Пожелаввам на всички които искат и имат възможност да си купят нова, макар и бюджетна кола и съм сигурен че няма да съжаляват, па било това и Дачия.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.