Last news in Fakti

27 Ноември, 2020 18:45 4 204 31

Ще има наистина народен електрически Volkswagen

  • volkswagen-
  • id.1-
  • id.2-
  • up!-
  • polo

Volkswagen разработва не един, а два нови електрически модела, които ще бъдат позиционирани под ID.3, твърди Automotive News Europe, цитирайки свой източник от VAG. ID.1 и ID.2 ще бъдат класически градски минита, а основната им целева аудитория ще бъдат жителите на големите европейски градове.

По-малкият модел ще бъде съпоставим по размери с Up!, а по-големият ще бъде електрическа алтернатива на Polo. ID.1 и ID.2 ще бъдат построени на вездесъщата платформа MEB.

Според информатора на Automotive News Europe работата по ID.2 е по-напреднала. По план електромобилът трябва да дебютира през 2023 г. със стартова цена около €20 000. Най-малкият и евтин Volkswagen ID.1 пък ще бъде готов през 2025 г. и също като Up! ще има версии с емблемата на Skoda и Seat.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ✔️Pompev ®️

    5 3 Отговор
    Полото бих го купил,колко ли ще струва занапред?

  • 2 Гост

    42 2 Отговор
    Е много народно... Градско мини за 40хил.!
  • 3 реалистъ

    25 0 Отговор
    Да пуснат e-Beetle на цена от 12хил. евра.
  • 4 jар

    30 3 Отговор
    Вероятно в базовите версии на тези модели няма да има и радио защото при VW и то се доплаща а ако искаш прилично оборудване цената ще се удвои.

    Коментиран от #5

  • 5 ✔️Pompev ®️

    12 1 Отговор

    До коментар #4 от "jар":

    Чак пък да се удвои,аве китайците имат много по евтин вариант,по живиом увидем
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гудьо

    18 13 Отговор
    Пълен боклук, като всички фолксвагени!

    Коментиран от #10

  • 8 Хахах

    17 4 Отговор
    Това ID.3 струва базово 70 бона и за тях получаваш стоманени джанти! Аре, не мерси!
  • 9 един от многото

    22 1 Отговор
    Народен , ама не и за нашия народ.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Колльо Тесларов

    8 0 Отговор
    по интересно е къде ще ги зареждаме, или ще ги продават с удължители от Германия

    Коментиран от #14

  • 14 haha

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Колльо Тесларов":

    точно казано....ама удължителя да е тип 'шоко':)))
  • 15 Само Дачия

    3 0 Отговор
    Чакам румънците да им видя офертите.
  • 16 Съмнително

    3 1 Отговор
    Добре е след толкова провали като заложиш на сигурно- ел. автомобил.
    Те там пак ще са в силата си-електроника,електрически мотори,силова електроника,компютри, софтуеър.Все традиционно силни областти на германската техн. мисъл. Да си спомним Грундиг Телефункен Дуал и мн.други.
    Успех на начинанието.

    Коментиран от #21

  • 17 осъзнавам се

    3 1 Отговор
    Облъчването с реклами на нови модели електрокари дали ще промени факта че това са много скъпи градски коли подходящи за 2 или 3ти автомобил в семейство с объркани зелени ценности, отричащи значителния отрицателен ефект който имат ел.автомобилите над природата.Много скъпо и неекологичено придвижване в спартанска обстановка.
    Всъщност тези хиляди продадени бройки в Европа се губят като по-малко от 1процент срещащи се по улиците.

    Коментиран от #18

  • 18 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "осъзнавам се":

    Според мен само Тесла прави коли, които си струват. Ама аз съм си по зелените технологии, макар че карам бензинова кола. Да, такава, защото харчи 8л, има катализатори и не са употребени каквито и да е допълнителни ресурси, карам малко, когато съм сам не ползвам кола, имам си колело или автобуси. Много глупаво е да купиш кола, която не ти трябва, не ти върши никаква работа и не знаеш за какво ти е, но си работил година, две за тези пари и после й робуваш за ремонти и консумативи. Колата е необходимост, факт, електрическа е най-добре, факт, но ние сме твърде далеч от стандарта за революция на транспорта, факт.
  • 19 евро 1 поне

    4 4 Отговор
    Проблем на БГ е че над 50 процента от автомобилите не отговарят и на ЕВРО 1 стандарт. Ако отговаряха всички автомабили поне на евро 1 щяхме да имаме много добър въздух.

    Коментиран от #20

  • 20 asdf

    8 0 Отговор

    До коментар #19 от "евро 1 поне":

    Не проблема е че не можеш да мислиш в бг повечето коли са газ/бензин което ги прави евро 6 и мръсният въздух не се дължи толкова на автомобилите колкото до други фактори вземи си отвори очите малко какви мръсни улици имаме и как се чистят когато се чистят и колко комина димят просто колите са лесна мишена да прехвърлиш цялата вина на тях за да мине някой друг номер

    Коментиран от #23

  • 21 Гошко

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Съмнително":

    Малко сте в грешка, ахъм. Да им имам на немците "силната" електроника, еле пък телевизори и касетофони, хаха... В касетофоните една механика нямат като хората, всичко читаво (немско) е с японска технология натъпкано вътре, а като ми дойдеше някой телевизор Телефункен за ремонт и ми се драйфаше, ужас безподобен беше тая техника. Та и за в колите съм 100% сигурен, че точно електрониката ще им бъде слабото място, не бих рискувал с немска кола...

    Коментиран от #24

  • 22 Край

    1 0 Отговор
    Ще има като се възстанови завода за батерии в Никопол и като завода в Белоградчик измести хуавей в смартфоните
    По старите ме разбраха
  • 23 поне евро 1

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "asdf":

    Поставяне на газ по никакъв начин не подобрява газовете от ауспуха.
    Ама дълго е за обяснение-всъщност често и влошава нещата. Огромният замърсител се оказва прах в градовете и тв. гориво. Автомобилите замърсяват 10-15процента ама когато отпред дими барака с евро-20 замърсяването става 100процента.
    Просташки отговори не говорят за мислещ човек.

    Коментиран от #25

  • 24 съмнително

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гошко":

    Ако по-внимателно прочетете всъщност, казвам точно това което вие твърдите- фалиралата немска електроника е съмнително да произведе добър електромобил,колкото и да изглежда по-лесно от провалите в дизел-бензиновите автомобили.
  • 25 asdf

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "поне евро 1":

    При горенето на пропан – бутан, отсъства отделянето на сяра и има ниски емисии на азотни окиси и фини частици, което го превръща в екологична алтернатива на конвенционалните горива.
    Това е проста химия ама някой май си е бъркал в носа по време на час нямаш акъл и за 5 стотинки мой човек

    Коментиран от #26

  • 26 поне евро 1

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "asdf":

    Въглеводородите остават същите или се покачват.CO най-често е много повече.Димката от изгорено масло остава същата ама даже и евро 7 покрива АГУ в БГ колите.
    Ако се каже че подобрява АГУ-то в малка степен газовете е така, ама да прави движещете се бараки евро 6-7 или 10 е заблуждаващо и невярно.
    Повтарям-просташки стил и крайни инфантилни твърдения не помагат на спора.

    Коментиран от #27

  • 27 asdf

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "поне евро 1":

    Да прав си защо да гледам статистика и открития на учени като мога да слушам някой си напълно случаен от коментарите във факти бг ти четеш ли това което пишеш в крайна сметка първо казваш че АГУ-то влошава сега казваш че подобрява в малка степен и извинявай че съм наранил нежните ти чувства забравих че днешно време всеки е обиден
  • 28 asdf

    1 0 Отговор
    А и да допълня ти твърдиш че в БГ над 50 процента от автомобилите не покриват и евро 1 ми хубаво дай статистика на каква база го казваш това или тея проценти си си ги извадил от сещаш се къде

    Коментиран от #29

  • 29 поне евро 1

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "asdf":

    Всичко което казахте е вярно.Научих много неща от вас.Вие сте утвърден и неслучаен коментатор в областта на автомобилостроенето.

    Коментиран от #31

  • 30 onq s konq

    1 0 Отговор
    И какво излиза че ще трябва да си купя една кола за града и една за извън града ?!
  • 31 asdf

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "поне евро 1":

    А аз научих как да бъда кон с капаци от вас все още си чакам статистиката която сочи че повече от 50% от колите в БГ нямат и евро едно