27 858 163

Вносителите на нови автомобили у нас искат преглед за всяка кола "нов внос"

Предлагат се и "еко бонуси" при връщане на стари автомобили

Вносителите на нови автомобили у нас искат преглед за всяка кола

Съюзът на автомобилните производители и техните официални вносители в България излезе с няколко интересни предложения, които ще адресират към правителството на страната ни.

Става дума за създаване на т.нар. общ регистър, в който абсолютно всеки автомобил да има своеобразно досие. В него ще се вписва пробегът на автомобила, извършваните годишни технически прегледи, ремонтите, както и застрахователните събития свързани с дадената кола.

Още нещо, което предлагат от ААП е всеки употребяван автомобил, който влезе на територията на България да бъде вписван в този регистър, като преди това му се направи детайлен технически преглед.

Другото, което искат вносителите на нови автомобили у нас е правителството да одобри "скрапинг програма", с която всеки, който върне автомобил на възраст над 15 години и иска да закупи нов, да получава финансови облекчения.

Предложението за еко бонус е 10 000 лева при покупка на електромобил, 7 500 лева за хибрид и 5 000 лева еко бонус за нова кола с ДВГ, която отговаря на стандарта евро 6d. Парите би следвало да дойдат от плащане на ДДС за употребяваните коли, които влизат на територията на България.

И последното предложение, което идва от съюза на вносителите на автомобили, е да се разрешат онлайн регистрациите, а подаването на документи в КАТ да става и дистанционно с помощта на електронен подпис. Изсветляването на сивия сектор при сервизите също е част от мерките, които според ААП, трябва да вземе държавата.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 96 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Така требе

    181 92 Отговор
    Правилно

    Коментиран от #157

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Гладен брокер

    255 16 Отговор
    Нищо от това няма да се случи.И аз много работи искам ама....

    Коментиран от #99

  • 4 Селенджър

    122 42 Отговор
    АКЪЛ НЕ ДАВАЙТЕ ,АКО ИМАТЕ ПАРИ ДАЙ ТЕ
  • 5 БАЙ Х@Й

    130 31 Отговор
    Въпрос за едно ШКАФЧЕ: печели вносителя , ще печели и купувача, ами ЗА МЕН ?
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 7 Космонафт

    209 26 Отговор
    И ТЕЗ ТОЧАТ БРАДВА В ИМЕТО И БЛАГОПОЛУЧИЕТО НА БЪЛГАРИТЕ.НОВИ КОЛИ ФИРМЕНИ СЕРВИЗИ ,ЯКИ БРАДВИ
  • 8 Бай Иван

    159 11 Отговор
    И преглед да минават пак си е тая, всичко в наща мръсна държава е пунта мара. Те ще си плащат и всичо ще е ОК.

    Коментиран от #112

  • 9 Пламен

    87 5 Отговор
    Два автомобила съм притежавал до сега, регистрирах първият в КАТ Плевен 2003г. с минаване на преглед, транзитни номера, постоянни номера. Вторият купих 2008г. от страната и пререгистрирах във Велико Търново, КАТ с минаване на преглед. Сега не е ли така?

    Коментиран от #25

  • 10 Гост

    112 8 Отговор
    А пък една автокъща, май в Овча куепл беше си ги оправя/стяга в Италия и тук идват КУКЛИ. После - бери ядове със всичко замаскирано. и да мине преглед - файда. Само допълнителни пари на вятъра.

    Коментиран от #44

  • 11 оня с магарето

    72 35 Отговор
    малко от тези, които имат автомобил на възраст над 15 години могат да си позволят какъвто и да е нов. по- добре да има бонус само за електромобилите за другите не. колко от хибридите ги зареждат на зарядно? ДВГ се канят да ги спират скоро а ние дори не ограничаваме вноса на старите НОВ внос на РЕАЛНИ километри...
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Румен Първанов

    91 8 Отговор
    Аз пък искам вила с лозе

    Коментиран от #14

  • 14 Буко Баламата

    112 7 Отговор

    До коментар #13 от "Румен Първанов":

    Вилите и лозята свършиха има ако искаш останали мотики.
  • 15 jap

    96 8 Отговор
    На всички е ясно,че у нас се внасят предимно отпадъците на западна Европа но докато живеем със сегашните стандарти ще сме принудени да ги купуваме.Ако ще описват състоянието на тези коли по лесно ще е да посочват какво им е наред отколкото какво не е.

    Коментиран от #18

  • 16 маргинал

    112 34 Отговор
    Моята "Лада 2107" е на 16 години...Не знав какво "Евро" има ,но е на LPG от нова , масло не гори и ...НЕ ЗАМЪРСЯВА! Не 5 000 да ми отпуснат, но дори и 10 000 за някаква си НОВА със стандарт "Евро6d"...няма да я дам ...едно ,че няма да ми стигнат парите , но второ ... "сливи за смет" ...НЕ ЗАМЕНЯМ ! Те това е !

    Коментиран от #19, #125

  • 17 сумнамбули

    76 9 Отговор
    Какъв преглед ще ти направят, какви километри ще напишат? И в Германия можеш да върнеш километража, и да минеш преглед. Като не представиш стар преглед, не могат да засекат километрите. Вътре в двигателя не мерят износването.
  • 18 Нормален

    115 26 Отговор

    До коментар #15 от "jap":

    А ясно ли ти е, че ние сами правим така, че да се внасят таралясниците от Западна Европа?Я замени мислено 10 годишните БМВ, Мерцедес, Ауди, Фолксваген с 3 годишни Рено, Опел, Форд, Тойота, Хонда … Ама няма как да стане.Бай Ганьо иска 10 годишен Баварец 530D.Как ще кара той Нов Фиат, да му се смее комшията?

    Коментиран от #21, #28, #120, #149

  • 19 Нормален

    45 83 Отговор

    До коментар #16 от "маргинал":

    Твоята Лада става само за балиране.Запомни го!

    Коментиран от #27

  • 20 Перо

    27 59 Отговор
    Има резон в повечето мерки,но защо не е предвиден за “новия внос” общоприета дата на производство за старост,подобно на Албания,където тази “възраст” е 5 г.,от датата на производство. Знае се че за 60% от мръсния въздух в населените места е от старите таралясници. При 5 г.експлоатация на стария автомобил ще се намалят и други замърсявания.

    Коментиран от #43, #90

  • 21 jap

    36 6 Отговор

    До коментар #18 от "Нормален":

    Напълно съм съгласен с мнението ти но ако погледнеш колите по улиците повечето от тях са на стойност 4 цифрена сума а за такава не се продават и бюджетни модели от Индия.
  • 22 ГЕРБ=БСП

    66 4 Отговор
    Ало толупите не е справедливо да се плаща 2 пъти ДДС. Вече веднъж е платен в ЕС, там където колата е била регистрирана първоначално. Може само, ако държавата от ЕС, от която го изнасят възстанови вече платеното ДДС. Никъде по света няма ДДС за вече употребявани стоки. Другите предложения ги подкрепям, чудесно е да знаеш, че колата, която купуваш е технически и екологично изправна. Но не виждам предложение за борба с НЕИСТИНСКИТЕ технически преглед и корупцията при прегледите. Защото заради корумпирани пунктове за технически преглед може да ти продадат кола с менте технически преглед. Също така смятам, че прегледите трябва да са на 2 години и истински, а не сегашните фиктивни. ДАИ защо не погне некоректните пунктове за технически преглед.
  • 23 бай колъо

    66 10 Отговор
    Мойта е от Дупница и е "като нова" на 34000км. карана от дядо 34 ти набор само до магазина .Дизелче с катализатор
  • 24 Ооо

    44 13 Отговор
    ДАИ да вземат да правят истински прегледи като в официален сервиз - хората сами ще си бракуват кочините и ще си купят по-нови! И аз искам да ми субсидират продажбата на стоките с 10% и да накарат всички да минават през магазина ми, но не става... или явно не съм в положение да си го поискам ..
  • 25 гост

    74 6 Отговор

    До коментар #9 от "Пламен":

    И сега е така .Тия какви детаилни прегледи им се въртят в главите? В момента всеки автомобил минава на първоначален техн. преглед в КАТ , където се гледа всичко.Ами няма лапачка,хората нямат пари и не си купуват чисто нови автомобили. А и с техните схеми определено дразнят.За боя металик отделно,за джанти отделно, за не знам кво си отделно. Накрая се чудиш тая кола двигател и гуми дали има.Ама я отиди и си сложи още една аларма заради каското,не че автомобила няма аларма и имобилайзер.Има си всичко,ама нали трябва да напълним още някоя гушка. Сега не знам дали е така,ама преди 10 години ,ставаш на маймуна ако решиш да купиш нова кола на лизинг.

    Коментиран от #61

  • 26 джамбаз кире

    62 9 Отговор
    Mercedes Clk 2.0 TOP-OFERTA : ВАЖНО-прочети . . . Нов-внос Италия. Закупена е от град Априлия(вилна зона на Рим). Няма зима няма ръжда. Редовни документи. --ДИРЕКТЕН ВНОСИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ ЗАКУПЕНИ САМО ОТ ЧАСТНИ ЛИЦА-Колата е в невероятно техническо състояние. Без никакви удари и пребоядисванки разни. Не е напудрена или полирвана натурално състояние. САМО ЗА ЦЕНИТЕЛИ. Всички екстри за модела. Климатроника работи както и всички системи по колата чисто нови гуми Пирели. А как върви и как вози - като Мерцедес. УНИКАТ. . . . Думи нямам да опиша изживяването с това ЦЛК. Само да разкажа една случка. Идва колата в БГ и един приятел като я вида полудя. Дай вика едно кръгче да направя моли ми се цял ден викам му ок. слагам едни номера и потегляме до едно близко село по магистралата. Както си караше нормално и взе че даде рязко газ получи се светлинен тунел ушите ми заглъхнаха поглеждам към колегата няма го хващам аз волана и гледам онзи на задната седалка викам му кво става бре искам казва да се возя като куфар в багажника без чувства ми каза той. Както и да е озаптихме звяра. Бре чувам аз някакво пиукане в багажника отварям гледам 6 пиленца излюпени. А аз като тръгнахме сложих 6 яйца от магазина че пазарувах. Сигурно от високата скорост са се излюпили. Взимам ги аз и се прибирам гледам жената с 15 години по млада. Питам я аз кво става бре а тя ми вика. . . и аз бях в мерцедеса. . . . . ЧУДЕСА ПРИЯТЕЛИ ЧУДЕСА. . После водихме колегата да му леят куршум(беше се упл

    Коментиран от #72

  • 27 2107

    56 9 Отговор

    До коментар #19 от "Нормален":

    Еееххх да можех да ти кача снимки каква работа върши ...не с ремаркето дето влачи, ами и с разните лъскави "западняци" дето влачи на въже , прибирайки ги закъсали от пътя ... даже клип имам , как прибирах цял бус "Опел Виваваро" ...цели 50 км ...ЛАДА-1500 куб мотор ...карбуратор ...на газ ...5 скорости...НЕ я давам ,защото на пътя НИКОГА НЕ МЕ ОСТАВЯ пък и сам мога да си я оправя ако има нещо ...дори и на пътя ... Пък и всеки знае себе си и възможностите си .Колата не е ЛУКС ,а ...НЕОБХОДИМОСТ! Важното е да ти върши работа и то възможно ...НАЙ-ИКОНОМИЧНО И ЕФЕКТИВНО!

    Коментиран от #37

  • 28 До НЕ нормален

    38 34 Отговор

    До коментар #18 от "Нормален":

    ТИ КАРАЛ ЛИ СИ 10 ГОДИШЕН БАВАРЕЦ ? ЯВНО НЕ, ЩОМ ГО СРАВНЯВАШ С ФИАТ И РЕНО.

    Коментиран от #102

  • 29 Кво ида въртите и сучете

    45 9 Отговор
    Аз автомобил от магазина няма да супя никога

    Коментиран от #131

  • 30 дсфсадф

    31 0 Отговор
    Прегледа и в момента го има за новият внос, просто в КАТ ги мързи. За регистъра ми е все тая, новият внос така или иначе ще има невписана история. За еко бонуса съм съгласен, така или иначе плащаш колосално ДДС при покупка на нов автомобил, нека поне малко от това ДДС да ти върнат. За "сивият сектор" при сервизите не знам какво очакват. Всеки може да каже че оборудването му е за лична употреба, то не е скъпо и наистина старите ни бараки изискват постоянни ремонти. Отделно и тоя сив сектор е доста пренебрежим, само чувам за майстори оправящи Лади и Заски че работят ей така на улицата, и то за по 20 лева. Тука говорим за ощетяване на бюджета с 2 лева на ремонт, смешно е това да ти е най-големият проблем в държавата. Другите все си имат регистрация.

    Коментиран от #56

  • 31 сдфсдф

    65 2 Отговор
    А за вносители, като Мото-Пфое например, един голям сочен К*У*Р за вас!!!!!! Мошенници и некадърници!!!!!
  • 32 Абе вие луди ли сте ?

    47 8 Отговор
    Къде се е видяло Боко да дава ? Боко само взема..........
  • 33 Aladin

    58 10 Отговор
    Две неща са необходими само: да се забрани вноса на автомобили, които са бракувани в съответната държава, и да се задължат джамбазите да дават поне 3 месеца гаранция на това, което продават. Всичко друго е ала-бала.

    Коментиран от #36, #65, #67

  • 34 gelme

    32 11 Отговор
    Истината е че всички коли нововнос, тръгват по пътищата на България, без абсолютно никакъв преглед, до регистраията им в КАТ. Как се минава през КАТ също знаем. Независимо от къде идва, дали от автоморга, автосалон или собственик, слагаш временните номера и газ. Хората са изхвърлили тези коли като негодни по една или друга причина, ние ги купуваме за нови. Това е действителноста в нРБ
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 фдссфд

    20 5 Отговор

    До коментар #33 от "Aladin":

    Не съм очаквал да съм толкова съгласен с коментар тук, 3 месеца срок за връщане ще доведе и до реални цени на сделката, и до спасяване от пълна скрап, както и идеята за забрана на бракуваните автомобили ще помогне.
  • 37 Ладата

    19 27 Отговор

    До коментар #27 от "2107":

    Лада и икономия?Ти сериозно ли? Това е нещото,на което може да му се счупи абсолютно всичко,което на нормален автомобил дори не предполагаш, че е възможно

    Коментиран от #46

  • 38 БюрокКрад

    41 8 Отговор
    Бюрокрацията на бутафорния съюз ЕС е това ... първо бъде най-беден, ама после посредством бюрокрация ще едигаме цените на всичко, даже и на ненужните вещи, които най-бедните търсят. Накрая ще се окаже, че за да внесеш кола за 200 евро ... ще платиш прегледи, регистранции и т.н. 500 евро минимум .... и накра ще го отчетат като прираст на икономиката. Икономика базаирана на глоби и налози ... може да съществува само в бутафорния съюз ЕС.
  • 39 Someone

    43 11 Отговор
    В България законите не са лоши в общия случай. Не ни куца законовата и нормативна уредба, но прилагането ѝ е огромен проблем. По тази нормативна уредба голям процент от автомобилите не биха били в движение, ако се прилагаше правилно, или трябваше да им се направят значителни ремонти за да я покрият. Какво се случва, обаче. Внасят се трошки, карат се трошки, човек може да си купи кола на цената на смартфон. Всяко семейство има по няколко коли (често за всеки правоспособен член по една). Това създава огромни проблеми с паркиране, трафик, замърсяване, но на никого не му пука. Защо? Защото тези коли се движат и за това им действие купуват гориво. И ето от него се издържа държавата. Дали могат да се въведат и приложат мерки? Теоретично е възможно, но на практика не. Бай ти Ганя няма да позволи да му отнемат правото да притежава 4 трошки за по 600 - 800 лева всяка и да ги паркира в градинките от където разнася кал из целия град. Той е ЕВРОПЕЕЦ все пак!

    Коментиран от #48

  • 40 Ал Капоне

    18 4 Отговор
    АХА,....ТОЧНО ТОВА ЩЕ ГИ ОПРАВИ, ТЕЯ С ПРЕГЛЕДИТЕ ЩЕ ОПЪНАТ ГУШАТА, докато има скапани търговци, корупцията ще е засилена по пързалката. И сега минават преглед като не слага датчика в тръбата на ауспуха а го държи до него а ?? ? , катализатор ли ? ДПФ? а ? има, има всичко има направо нова бе...

    Коментиран от #69

  • 41 На дедовия

    42 0 Отговор
    Незнам за какви регистри говорите и еко бонуси ?Само ще ви кажа че при първоначална регистрация на автомобил се плаща Екотакса и какво става с нея??Отива в частна сметка,държавата е ощетява с милярди левове.
  • 42 На дедовия

    46 0 Отговор
    Питайте къде отиват парите от Екотаксите,в интернет може да видете колко коли се регистрират за 1 година,Сами сметнете за последните 10 години колко милярда са отишли къде ..
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 шофйор

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Да не е Факт страшни бангии

    Коментиран от #71

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 сашко

    20 6 Отговор

    До коментар #37 от "Ладата":

    Абе охлюв ти карал ли си нова лада та се изказваш

    Коментиран от #62

  • 47 123

    20 24 Отговор

    До коментар #12 от "БАЙ Х@Й":

    Е какво като го стимулира. Нали разбираш, че вносителите са български фирми - тук си плащат данъците и осигуряват служители. И при тях всичко е светло. Като продадат един автомобил за 20 000 лева, от него 4 000 влизат в държавата под формата на ДДС, после още 10 % върху печалбата. Сервиза за тези коли после също е бял - всички данъци и осигуровки се плащат. А като купиш кола за 20 000 от Горубляне се почва - тук подпиши идин договор с италианеца, все едно, че ти си купил директно от него и държавата автоматично губи едни 5 000 лева, които влизат в джоба на джамбаза. Тези които са склонни на това, после поддържат при бай Иван от кварталния сервиз, прадон гараж, който също не е чувал за фирми, данъци и осигуровки, ама иска държвата да му осигурява хубави пътища, детски градини, безплатна медицина и помощи в кризата. Та при внос на стари талиги за година около 200 000 броя х средно по 5 000 лева загуба за държвата - ето го един милиард пропуснати ползи.

    Коментиран от #103

  • 48 Ракета Пейтриът

    27 16 Отговор

    До коментар #39 от "Someone":

    ТОЧНО, колега! По закон НИКОЙ без катализатор и дпф+катализатор (за дизелите) не трябва да мине ГТП. Обаче властта не смее да спре трошките на населението, за да не изгуби изборите и да спре лапачката. Пък вие дишайте отрова, мишки, и си пукайте гумите пред блока и се мразете, че няма метър свободен от трошки и само къде по дърветата не ги паркирате!
  • 49 Nako 👍

    26 2 Отговор
    всичко това за купчина ламарина защо не искате колите да се продават без прехвърляне при нотариус
  • 50 ИВАН

    28 10 Отговор
    Аз пък предлагам - да се спре за 10 години всякакъв внос на всякакви коли, че станахме една огромна автоморга - това ли завещавате на разглезените си келеши, които уж толкова обичате
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 IVO

    2 14 Отговор
    Чудесна идея! Браво.
  • 53 анонимин

    22 3 Отговор
    Шматки некомпетентни!Всяка кола припървоначална регистрация в кат минава и преглед!Искате,ама не знаете какво!

    Коментиран от #59

  • 54 Pesho

    15 1 Отговор
    те искат а текакви автомобили ни предлагат?....повечето са за арабският свят и без договори за корозия и лаково покритие
  • 55 Джуган

    22 9 Отговор
    Глупости, първо затегнете ГТП, пускат срещу 50 лв. всякакви кочини. Я започнете внезапни проверки като излезе таралясника без катализатор или DPF от пункта, първо провинение 5000 лв глоба, второ 10 хиляди, при трето, лишаване от лиценз, но Тулупа го е страх да не ядоса избирателите си.
  • 56 Елит гранд ауто

    17 4 Отговор

    До коментар #30 от "дсфсадф":

    Хубаво е да си нелегален сервиз - не плащаш данъци и каквото изкараш си ти идва чиста джоб пара . Бутнеш малко пари на общината и не те закача за нищо .. Ахх, живот... Заповядайте при нас ! Ще ви обслужи нашият велик майстор, който разбира от всичко - компютри, телевизори , а сега и от коли ! Топ цени- елитни , направо ви режат главата!

    Коментиран от #132

  • 57 Близнаците

    22 19 Отговор
    Всички дето пишете сте големи драскачи и само искате, мишки сте всички коментатори, кой от вас ходи да си смени маслото в оторизиран сервиз за 500,600лв а ходите за смяна в гаражния сервиз срещу 150лв,иначе мрънка те за реални коли за реални километри и искате да карате нови коли да не са били за маскирани и правени, Ебльовци вДите тогава 50,60 бона и нагоре и плащате за оторизирани сервизи по 500,1000лв за масла и филтри исте тарикати и вече сте немци с тюф с преглед с история!!!!! Много знаете иначе да плюете автокъщите ама идиоти прости пазара е според търсенето това не разбирате Вие сте българи не сте немци с минимална заплата от 3000евр и искате да карате реални и нови коли ама ви се свиди да платите повече и да сменяте масло за 500лв!!!! Големи разбирали сте всички!!!!! Ходете да се гъзите на оторизирани те сервизи!!!!

    Коментиран от #68, #73, #77, #126

  • 58 ИЗПАТИЛИЯТ

    21 2 Отговор
    Няма голяма разлика между вносите на нови коли и втора употреба.....първите внасят и регистрират коли с по лошо качество за страната нио ч другите пре....тат км....поискайте някой от вносителите на нови коли да ВИ НАПИШЕ в ДОГОВОРА за ГАРАНЦИЯ ПРОТИВ КОРОЗИЯ И ЛАКОВО ПОКРИТИЕ....никой няма да го направи
  • 59 free man

    18 6 Отговор

    До коментар #53 от "анонимин":

    Момченце,по-кротичко!Имаш ли представа какво означава техн.преглед?В КАТ гледат само № на рама и двигател.Да ти проверяват спирачки,окачване,газове и т.н?!Че и нервен.......

    Коментиран от #70

  • 60 James

    17 0 Отговор
    С две думи, искат по 5 бона на автомобил помощ от моите данъци.
  • 61 Уточнение

    29 0 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    И сега е така, за куп елементарни неща искат допълнително да се плаща, умишлено не се включват в стандартното оборудване. Да не говорим, че купуването на чисто нова кола от финансова гледна точка е абсолютна глупост-инвестиция с отрицателна доходност и намаляваща стойност, особено първите години. Много по-разумно е да си купиш запазена кола, със сервизна история, на 3-4 години.
  • 62 До охлюва

    9 12 Отговор

    До коментар #46 от "сашко":

    Къде намеси нова Лада,тя е още по-голям боклук и от старата.Няма такова недоразумение на света и случайно съм имал достъп с Веста с тотално съсипан двигател за две години експлоатация

    Коментиран от #109

  • 63 Баро

    24 7 Отговор
    Тъпаците с новите коли може ли някой да ми каже колко от вас си купиха новите коли кеш утре като ви изсъхне заплатката Какво става с колата отива на върнати от лизинг А вие отивате на тролея какво се правите на тарикати всеки ден ви гледам по цял ден Как си броите стотинките
  • 64 Баро

    26 0 Отговор
    Всеки да кара каквото прецени и каквото може да си позволи
  • 65 Вносител

    18 2 Отговор

    До коментар #33 от "Aladin":

    Гаранцията НЕ СЕ ДАВА а СЕ ПРОДАВА господин Аладине!!! Както и всичко останало на този свят и тя струва пари.
  • 66 Баро

    24 3 Отговор
    И още нещо познавам доста хора с нови коли които постоянно са в сервиза и то предимно произведени в южната част на Европа

    Коментиран от #104

  • 67 Баро

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "Aladin":

    И ти не знаеш какво е джамбазин
  • 68 Правец

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Близнаците":

    Луеку Луишуи. Знам какви сме. Нищо ли не каза?
  • 69 Вносител

    18 3 Отговор

    До коментар #40 от "Ал Капоне":

    Не бате Капоне докато има СКАПАНИ КЛИЕНТИ ще е така. Скапаните клиенти СЪЗДАДОХА скапаните търговци - НЕКОМПЕТЕНТНИ СЕЛСКИ ТАРИКАТИ И МОШЕНИЦИ НА ДРЕБНО. А корупция ще има вечно , защото всички сме скапаняци и много обичаме да минаваме покрай правилата.
  • 70 Баро

    15 0 Отговор

    До коментар #59 от "free man":

    Отдавна не го правят в КАТ защото държавата прекрати лиценза понеже смисъла да си плащат данъци сама на себе си е никакъв Затова и направиха частните технически прегледи А и представяш ли си Ако всички коли в София се изсипят в КАТ за технически преглед заедно с регистрациите опашката докъде ще бъде
  • 71 Доктора

    14 0 Отговор

    До коментар #44 от "шофйор":

    ШОФЬОР а не ШОФЙОР!!!!! КАК НЕ ВИ Е СРАМ БЕ ?
  • 72 Шофьор

    8 1 Отговор

    До коментар #26 от "джамбаз кире":

    Евала брат смях се от сърце
  • 73 Баро

    17 0 Отговор

    До коментар #57 от "Близнаците":

    Прав си нали ти казах че ти броят стотинките един път си говорих с един охранител в една банка и като стана въпрос за банковите им служители Колко заплата взима горе-долу той ми отговори не знам колко заплата взима обаче обядват джанки в парка
  • 74 Димов

    28 1 Отговор
    Вносителите така са огладняли, че настояват за всякакви спънки на конкуренцията.
  • 75 Само да попитам

    11 1 Отговор
    Ами те новите коли стар внос ли са
  • 76 Ако ме питате

    22 0 Отговор
    В България трябва преглед и за новите коли защото Ариела в Гърция няма нищо общо с Ариел в България билката в Швейцария няма нищо общо с малката в България Кока Колата и Фантата също да не изброявам всичко
  • 77 Джуган

    5 10 Отговор

    До коментар #57 от "Близнаците":

    Ха ха, най големият мишок ще изпълни казачок, а най малката мишка ще чете книжка. Аз преди да платя кеш за ново МПС съм се отбил в сервиза, взел съм разписанието за сервизното обслужване и съм подготвен за това което ще ме цакат докато изтече гаранцията, а след това като я продам и си купя нова, ти ако искаш си сменяй сам маслото и изливай старото в кенефа.

    Коментиран от #78

  • 78 Само дето

    15 4 Отговор

    До коментар #77 от "Джуган":

    Купуваш я за 100 продаваше за 10 вярвай ми Ако хвърлим 90 бона в канавката няма да мога да заспя до края на живота си

    Коментиран от #82

  • 79 ФИНЦИ

    23 1 Отговор
    ХА ХА ХА ДАЧИИКИ СИ КУПУВАИТЕ РЕНА ЛАИНА ИСКАЛИ БОНУСИ АМИ НАМАЛЕТЕ ОТ ВАС БЕ ВНОСИТЕЛИ НА НОВИ КОШНИЦИ ТЕ И БЕЗ ТОВА ЗА БГ. СЕ ПРАВЯТ ПО НАИ ДОЛНИЯ НАЧИН СЕКИ НОРМАЛЕН БИ ОТИШЪЛ В ГЕРМАНИЯ И БИ СИ КУПИЛ НОВА КОЛА НЕ КАТО ТЕЗИ ПРОИЗВЕДЕНИ ЗА БГ. И ДА ДЕРЕТЕ ХОРАТА С ГАРАНЦИИ БЕЗ НИЩО
  • 80 Гнида

    23 0 Отговор
    Този , който върне кола над 15 години , дали ще има пари за нова ? Тука сме бетер центъра на благополучието ! Все доброто ни мислят .
  • 81 Факт

    19 3 Отговор
    Dacia Logan Приблизителна цена около 20 хиляди чисто нова BMW 535 Xb под 15000 на старо Кое да му сравним цената коженият салон климатроника автопилота xDrive джантите фаровете комфорта возията самочувствието гаджетата удоволствието от шофирането както се казваше в една реклама за конете няма да говорим само който се е качвал в такова BMW знае за какво става въпрос ха-ха-ха

    Коментиран от #105

  • 82 Джуган

    4 5 Отговор

    До коментар #78 от "Само дето":

    ХА ХА, I have news for you, ако купувах френски и други боклуци наистина щях да очаквам 10% от цената която съм платил, но за твое голямо разочарование японски пикап 4х4 на 5 години и 70-80 хиляди км. купен нов в БГ и обслужван по книжката в официалния сервиз и без забележки се продава като топъл хляб, преди две години като продадох стария (отне ми точно 2 дни) и купих новия, пичове от провинцията ме молеха да го задържа до уикенда и идват с парите кеш, без пазърлъци за обявената цена :)

    Коментиран от #93

  • 83 Дилър

    18 0 Отговор
    Клиентите на употребяваниавтомобили получават това което искат. (точка) Пазара е свобоен. Всеки има право на избор. В представителствата се продават И употребявани автомобили, но са на едни други цени. Избора е ваш. Господа корумпирани политици и вие официални представители на различните марки. Вие няма да се спрете пред нищо само и само да си напълните гушите. Това е пореден опит да се унищожи малкия човек. Ще останат само големите ...
  • 84 wgw

    2 3 Отговор
    Къде ще се правят прегледите? И защо няма да има такова европейско досие? Да се дава информация за пробега като информация за всеки технически преглед и да се продава колата с такава извадка за дати на преглед и километраж . Даже е добре това да става по номер на купе и да е достъпко ьза всеки!!
  • 85 БОБИ

    8 1 Отговор
    При внос на автомобил да се прави детайлен преглед???Пълни безмислици аз съм вносител да дойдат да направят преглед на кола 2018 година на 40 хил км обърната по таван??Или няма да имам право да я внеса в БГ А???
  • 86 wgw

    6 1 Отговор
    Дамата от снимката би изглеждала пректасно без двата горни предни зъба. В някои племена това е на мода.
  • 87 БОБИ

    1 3 Отговор
    АААА...Не са наясно с някои неща..На един автомобил може да му се направи пална история без значение от марката и годината без никъкви трудности та ако ще после и в дилъра да го проверяват до последен километър
  • 88 ala bala

    1 3 Отговор
    А дано
  • 89 BГ. ДАСКАЛ

    4 0 Отговор
    СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА КАПИТАЛ ! ПАК 2 ФИРМИ ИСКАТ БАНИЦАТА ! КАКТО ЕКО - ТАКСАТА ! А ЗА РЕАЛНИ КМ. ! ПРЕДИ ТОВА ! ПОПИТАЙ ЖЕНА СИ !! ТЯ ЩЕ ТИ КАЖЕ ИСТИНАТА !! ПРОДУКТОВО ПОЗИЦИОНИРАНЕ !!
  • 90 ГТП

    16 0 Отговор

    До коментар #20 от "Перо":

    Перо или перко да ти кажа,че бъркаш.Под 10 процента е замърсяването от автомобилите в градове като София.Основния замърсител са печките с твърдо гориво,защото там се изгарят всякакви боклуци и при определени метеорологични условия се натрупват финни прахови частици,както и всички останали компоненти от горенето.Сега е 2020 г. а не 2000г.,макар че тогава работеше и Кремиковци и стойностите на замърсяване бяха много по високи от сегашните.
  • 91 BГ. ДАСКАЛ

    0 1 Отговор
    БРАВО 85 !!!
  • 92 само локо

    11 1 Отговор
    Вносителите такава стока и на такива условия ни предлагат. че искат насила да им купуваме бюджетните трошки. 20-25000лв за 1000куб.
  • 93 Да де

    6 2 Отговор

    До коментар #82 от "Джуган":

    Ама не казваш нито марката на пикапа нито цената Що така много ми прилича на един човек който говореше по половин час на телевизионния екран и в крайна сметка не беше казал нищо викаха му сакскобурготски Абе да гледаме позитивното

    Коментиран от #108

  • 94 И аз да кажа

    5 0 Отговор
    Най-важното е за една кола е да е здрава чисто нова кола мога да я направя да бъде по-зле от 20-годишна само за 24 часа и един резервоар бензин няма да я удрям по българските пътища има достатъчно условия да сложиш и най-здравата кола
  • 95 шофьор

    17 2 Отговор
    Проблема е,че народа не е глупав,а беден!Кой не иска да кара нов автомобил?И тези "умници" от Съюза на вносителите на нови автомобили да спрат да дават акъл,а да си НАБИЯТ В ТЪПИТЕ КРАТУНИ,ЧЕ НАРОДА НЯМА ДОБРИ ДОХОДИ,ИНАЧЕ И БЕЗ ДА МИ КАЗВАТ АЗ ЗНАМ КАКВО ДА СИ КУПЯ!КАПИШ?!
  • 96 Луд

    3 18 Отговор
    Кво го въртите и супите. Кола над пет години въобще да не се внася. Край.

    Коментиран от #142

  • 97 Очивидно

    5 1 Отговор
    Каквито са им доходите на хората, такива са и колите, които карат. Много лесно за разбиране! Друг е въпроса държавата, ако наистина искат да помогне, за по-чиста околна среда? Вместо само да забранява това и онава! Да намери начин да помогне финансово или логистично на всеки който желае да си закупи автомобил с екологични показатели. И задължително разбирасе контрол на техническата изправност на превозното средство от страна на държавните орггани, които отговарят за това.
  • 98 Язваджиев

    13 6 Отговор
    Има прост начин и не ни е необходимо да измисляме топлата вода. А именно: 1. Забранява се внос на автомобили под Е5 категория. 2. Забранява се вноса на катастрофирали автомобили. 3. Търговците да продават внесените автомобили в състояние със сменени консумативи, ремъци и напълно в изправност, без забележки. 4. Минимум 6 м. гаранция. Автомобил втора ръка да се купува по същия начин както нова кола. Така е в по цивилизованата част от Европа.

    Коментиран от #140

  • 99 Кривоглед

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гладен брокер":

    Аааа, не е така. Ако обещаят % от продажбите и на него, на когото трябва де, предложението ще се приеме.
  • 100 GoGo

    9 3 Отговор
    Новия внос,държи някакви ненормално високи цени.Дано им дойде акъла след тази пандемия.Държавата ако поиска и прегледи ще прави и еко бонуси ще дава .СБА навремето доста работа вършеха.Според мен трябва да се озаптят джамбазите ,защото вкарват трошки ,убиват хората заради това и на всичкото отгоре продават на огромни цени

    Коментиран от #113

  • 101 Правила

    4 2 Отговор
    Без значение категория и възраст, всяка година трябва да се проверява колко замърсява автомобила, ако не отговаря се бракува и се глобява тариката който пуши отзад та се не види.
  • 102 Чук

    5 2 Отговор

    До коментар #28 от "До НЕ нормален":

    Не всички искат да кесят всяка седмица в сервиз бре
  • 103 Ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "123":

    Лошо, лошоооо, дъ ржавата, пардон чекмеджето са опечалени
  • 104 Стига ва

    12 0 Отговор

    До коментар #66 от "Баро":

    Аз пък се кефя да гледам как се кръстят кат получат фактурите пред Силветстар, Дарукар и сервиза на двата кенефа притежателите на новите премиуми))))
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 2006

    5 0 Отговор
    Как да го опишат точно, те частите му половината с в багажника , преди да стане 110 000 километра. Всъщност автомобила често наистина е на 110 000 километра-само на задната скорост:)
  • 107 Кръвопийци

    11 1 Отговор
    Вносителите на нови автомобили са безскрупулни хиени и ако едно правителство държи да остане на власт не трябва да им обръща никакво внимание. Не само това но и да наказва депутатите си които лобират за тези измамници срещу подарък някоя и друга кола. Купуването на нова кола в България е мисия невъзможна за 95% от хората а в днешните трагични времена и за повече. Никой не може да си позволи и кредит за кола защото не знае до кога ще е на работа. Единственият вариант хората да си купят кола за работа е употребяваната кола.
  • 108 Джуган

    5 0 Отговор

    До коментар #93 от "Да де":

    Безплатна реклама няма да им правя, въпреки че съм много доволен, цената след всичките пазърлъци и отстъпки беше около 63 хиляди. Предишния (пак японски, различна марка, 58 хиляди като нов) го продадох като стана на 6 години, 90 хиляди км и го купиха за почти 50% от цената като нов.

    Коментиран от #138, #139

  • 109 Лада Веста Крос

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "До охлюва":

    Кажи как се е скапал, че да знам за мойта...
  • 110 Лобират - платена статия-вносители

    5 3 Отговор
    Най-ниския стандарт в Европа нови атомобили?
  • 111 Иван

    17 2 Отговор
    Значи купувам с мерцедес от Германия с TUV почти оставащ 2 години и ще ме карат да минавам преглед... Само се чудят каква глупост да измислят с цел, някой да си купува нова кола. На всеки му се кара, чисто нова кола, но не сме Швейцария.. Ние сме малък, но много прост народ!
  • 112 Борислав

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Иван":

    Те нещо да си направил за България ? Че немога да те наредя
  • 113 Йо Несбьо

    3 1 Отговор

    До коментар #100 от "GoGo":

    Така е, но и ти да си джамбаз, и ти ще продаваш скъпо! Ще ти се изплати ли иначе далаверата?!
  • 114 djemmil

    4 0 Отговор
    вносителите никога неса регистрирали автомобили ,издават се документи на името на купувацакато вносител
  • 115 Ганьо

    5 4 Отговор
    Много плиткоумни коментари изчетох, явно повечето хора са неграмотни в България след като не могат да четат и разбират изреченията в статията. Регистър на колите в България НЯМА разбирате ли? Няма как да отидеш и да провериш колата на колко километри е била, когато са я внесли в България, ако обаче предложенията на агенцията се приемат и се направи регистър както в белите държави има (сащ - carfax) ще им е много по-трудно на всякакви автомошенници да ни манипулират.

    Коментиран от #116, #123

  • 116 Антимонопол

    5 1 Отговор

    До коментар #115 от "Ганьо":

    Колите отвън влизат с превъртяни километражи. Цялата работа е, че ААП иска да си продава боклуците.
  • 117 Антимонопол

    4 0 Отговор
    ОК, а VAG и другите компании-мошиници дали ще изплащат компенсации за внесените тора употреба автомобили с маниполиран изначално софтуер? Аз бих забранил вносът на марките им в България за срок с продължителност равен на срокът на измамата. Нека си припомним - VAG, продадени 11 млн. автомобила с маниполиран софт за срок от 5-6 години.
  • 118 Антимонопол

    4 0 Отговор
    В САЩ имат яки антимонополни закони. В момента съдят Фейсбук, Гугъл, а в Европа - нищо. Цакат ни автопрома, хранителната промишленост, фармацевтичната, големите магазинни вериги заедно с големите търговци и кой ли още не. Всичко е с благословията на Европаламента.
  • 119 Митко

    6 1 Отговор
    Тези вносители са големи мечтатели.... При тази криза, няма как да стане.
  • 120 Зайко Байко многознайко

    2 9 Отговор

    До коментар #18 от "Нормален":

    Това говори много эа качеството на германските автомобили , от тях приэнавам само Мерцедес Бенц! Като гриэнете дръвцето си го държите в эъбките и си хвалите японските и френските коли! Аэ също но нали энаете :" мъжко ду.е не реве" Имам 2, W124, E300 D, имам 2 ,W163 ML500 и един W140 , 500SEL! Всеки се раэпростира според чергата си, така че никой не може да ме убеди, че по-добри автомобили от моите съществуват някъде! Карайте си трошките и се радвайте на карантината, гледайте си колите от проэореца и правете деца (ако можете) и аэ това правя!

    Коментиран от #121

  • 121 5566

    2 2 Отговор

    До коментар #120 от "Зайко Байко многознайко":

    Всички бягат от ML заради лошата слава на скоростната кутия. Това едва ли важи за всички модели.
  • 122 Зайко Байко многознайко

    2 0 Отговор
    722.6, 5 степенна, лодки, коли , ремаркета никакви ядове ML 500 и ма ML 55 кутията е раэлична от тая на по ниските класове!
  • 123 Ха ха

    7 0 Отговор

    До коментар #115 от "Ганьо":

    На ГТП се записва показанието на километража, така че който иска да докаже километри лесно може да го направи с талончетата от старите прегледи и сервизна книжка или фактури за обслужване и подръжка. Проблемът е че т.нар. "ноФ Фнос" влиза в БГ с превъртян километраж и единственият начин да се докажат реални километри е ако е обслужван винаги във фирмен сервиз и БГ представителството предостави достъп до данните. Най-често първият собственик е изряден и има данни в системата, но след това това като я купи някой турчин или сърбин никой не знае къде и кога е обслужвана и на колко км е.
  • 124 фау ве

    4 1 Отговор
    В тая дръжава всичко е нагоре с краката, пълно е с лобисти и тарикати, мошеници и откровени крадци! Всички коли нов внос МИНАВАТ ПРЕГЛЕД, ДДС няма как да се плати, ако колата е купена от ЕС!!!!!!!!! Държавата може да стимулира хората да си купуват с някакви безлихвени кредити, но няма как да раздава пари, нито на купувачите, нито на продавачите. България не е Германия, въпреки, че там има подобна практика. Иначе е добра идея всяка кола да има онлайн досие, обаче другото е тъпотия, която не може да стане.
  • 125 Пурко

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "маргинал":

    Верно си Маргинал и такъв ще си останеш до края на мизерния си безсмислен живот! Значи казваш че не замърсява твоето подобие на автомобил?!?
  • 126 Некой си

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "Близнаците":

    А ти се нагъзи пред некое училище та дано се научиш да пишеш!!!!!!!!!!!
  • 127 1122

    1 0 Отговор
    Тия защо гледат в канчето на другия,а не си гледат в своето?Май искат старите автомобили да стигнат цените на новите?Ако това стане,ТЕ ще намалят ли с 20% цените на новите автомобили?Ако е НЕ тогава да си гледат своя бранш,и да не се месят в бизнеса на другите търговци!
  • 128 Гостенин

    7 0 Отговор
    Само това с техническия преглед нещо не го схванах. То и сега го има, какво се променя? Купувам кола нов внос и трябва да я регистрирам в КАТ, където търпеливо чакам няколко часа и минавам и канал, т.е. ГТП. Това, че там никой нищо не гледа, освен едни спирачки и евентуално светлини е друг въпрос. Но ми дават списък с много отметки, какво е проверено, включително и ходова част за луфтове. Как става тази проверка, като никой не влиза под колата да погледне ходовата част? Някаква нова технология, непозната на човечеството! Трябва да се започне от затягане не ГТП-пунктовете, включително и тези в КАТ. Крайно време е да започнат да си вършат работата както трябва. Не може кола, която бълва син/черен пушек и яко смърди да е минала успешно ГТП с измерване на изгорелите газове и те да са в норма! Относно еко таксата. Тя е измислена, само някой да цоца. Купувам кола и я регистрирам в България - плащам еко такса, която уж е за рециклиране на колата в България. След време заминавам в чужбина (ЕС) и продавам колата там. В такъв случай в България няма кой да ми върне еко таксата, която пак ще бъде платена, ако този автомобил пак се появи като нов внос на българския пазар.
  • 129 Сър

    6 1 Отговор
    Съюза вместо дава акъл и да се чуди как да таксува, нека да си гледат в собственото поле - а именно, като си купих нова Шкода Кодиак, да ми я обслужват гаранционно и на време и да не ми виси 3 месеца в сервиза, докато аз плащам лизинг и карам Шкода Ситиго като заместващ автомобил. За 2 години колата ми е прекарала там общо 5 месеца, което е абсурдно. Само да отмине НГ и ще си купя 20-годишна кола за която ще дам под 1/10-та от цената на тази и ще си я поддържам за без пари .. писна ми да плащам и да не получавам нищо.

    Коментиран от #136

  • 130 Герги

    4 0 Отговор
    А защо никой не говори за така наречената "еко такса" от 330 лв при регистрация нов внос?? Това всъщност е производствена такса, която веднъж е платена при закупуването на автомобила като нов и е НЕЗАКОННА!! Говоря за автомобили внесени от ЕС, а това е 90% от вноса в България!! Нали сме една общност и ако беше законна тая такса, то при покупка на автомобил от друга област в България пак трябваше да се плаща тази такса!
  • 131 Poto

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Кво ида въртите и сучете":

    Нормално, като нямаш пари
  • 132 Крум

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Елит гранд ауто":

    Приятел,сарказма ти е очевиден,само да ти подскажа,че сервизите ще почнат да си плащат всичко,като ги изкарат на светло,но всъщност всичко ще се прехвърли на крайния клиент.....пример,смяна на масло в официален сервиз само труда ти го докарват до над50лв,ужким проверили това онова,иначе отиваш до кварталния майстор и цена 5лв за смяната....

    Коментиран от #134, #135

  • 133 123457

    3 0 Отговор
    ЕС вече веднъж наказа България някъде около 2008 г. за това че облага с ДДС автомобили втора употреба. Тези търцаши се интересуват не от доброто на обществото, а само от собствените си печалби.
  • 134 Кварталния майстор

    2 0 Отговор

    До коментар #132 от "Крум":

    Отдавна смяната на масло е 20 лв ако има кора отдолу Е 30 няма да е лошо да си смениш маслото че май не е сменено скоро
  • 135 Някой си

    2 0 Отговор

    До коментар #132 от "Крум":

    То и сега много нелегални (квартални) сервизи си взимат яко парички за техните услуги. Пример - смяна на масло 20 лева. В един такъв сервиз сменяха на един мой роднина маслото на колата и резултата беше следния: маслото беше над макса , беше омазано навсякъде и масленият филтър не беше сложен както трябва. Майсторът , разбира се , ,,разбира" от много неща - занимаваше се с компютри, телевизори, декодери , та накрая и коли .. Инсталирал ми е уиндоус на лаптопа , Ок. Дадох му един телевизор за поправка и не можа да го оправи , като тогава извика един местен телевизионен техник, който го оправи и съответно ,,майсторчето " си взе пари както за техника , така и за него . Трети път занесох декодер, който беше в гаранция все още , но сервизния център беше някъде далеч и реших да го дам пак на ,,майсторчето " . Отвори го и до там - не бил разбирал , не знам си какво... Та накрая ми прецака и гаранцията . Та , така за кварталните майстори ...

    Коментиран от #137

  • 136 Радвам се че ти е дошъл акъла

    0 0 Отговор

    До коментар #129 от "Сър":

    Кажи и на другите
  • 137 Извода какъв е

    2 0 Отговор

    До коментар #135 от "Някой си":

    Че си финансов мазохист
  • 138 Да бе

    1 3 Отговор

    До коментар #108 от "Джуган":

    Лъжеш Не е заради безплатната реклама а защото те е срам тези цени дето ги споменава не са на японски пикап толкова струват Great Wall Hyundai Kia SsangYong и Rexton А за колко си ги продал Само ти си знаеш

    Коментиран от #155, #162

  • 139 Между другото

    1 2 Отговор

    До коментар #108 от "Джуган":

    Тези дето ги продаваш ако е истина нови коли ли са или втора ръка Демек нов внос
  • 140 Глупости на търкалета

    5 0 Отговор

    До коментар #98 от "Язваджиев":

    Тази твойта глава може ли да мисли поне малко гъвкаво ако забранят вноса на коли под евро пет резултатът ще бъде 20 25-годишните коли вместо да отиват в Надин ще започвам да се ремонтират и да се връщат обратно на улицата защото те вече са тука и си имат регистрация ти май си от вносителите колкото и да ви е гадно ще продавате все по-малко
  • 141 стар джамбазин

    6 1 Отговор
    Техническото състояние на автомобила НЕ СЕ ОПРЕДЕЛЯ от годината на призводство.Виждал съм коли на 3 години и 400 х.км. Е после съм ги продал за по на 90 х.,но това е друга тема.
  • 142 Ти пък кой си

    1 0 Отговор

    До коментар #96 от "Луд":

    Да да казваш
  • 143 Бай Шиле

    0 4 Отговор
    Старите коли да се забранят за внос.Тези които имат такива и замърсяват праховите частици,да ги откарат в Надин и си купят нови коли.Ама нямат пари? Няма проблем:банки дал господ.В България лихвите са най ниските от цяла Европа.

    Коментиран от #145

  • 144 Й В Сталин

    8 0 Отговор
    Съюзът на телекомите предлага да се забранят телефоните с копчета.Замърсяват въздуха.Съюзът на квартирните крадци предлага да се забранят решетките на прозорците.Авто сервизите предлагат да се обеси кварталния майстор Киро Реното.И той замърсява въздуха.Демокрацията не е за вас българите.Само некастрено дърво ще оправи лакомниците.
  • 145 Ще ям шилешко

    4 0 Отговор

    До коментар #143 от "Бай Шиле":

    Ти вместо да даваш акъл който нямаш Звънни на жена ти да видиш къде е

    Коментиран от #148

  • 146 КГБ

    1 0 Отговор
    Вносителите на нови автомобили са на първа линия в борбата с епидемията! Бате Бойко да им даде помощи,та белким гласуват за него.

    Коментиран от #153

  • 147 stan4o

    3 0 Отговор
    В чужбина купуваш кола и пишеш договора на предния капак. Няма КАТ, изпращаш и получаваш документите по пощата. Вместо да улесним нещата в България, ние искаме да ги усложним. Рестрикциите не могат да променят съзнанието на човека.

    Коментиран от #151

  • 148 Бай Шиле

    2 0 Отговор

    До коментар #145 от "Ще ям шилешко":

    Ми звънях и.От както и купих I-фон,все си е в къщи.

    Коментиран от #150

  • 149 Сам си отговори на въпроса

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Нормален":

    Защото комшията разбира от коли Даже бих заменил тридневно Рено за 10-годишен баварец
  • 150 Ами няма да е лошо

    2 0 Отговор

    До коментар #148 от "Бай Шиле":

    Дано минеш към вкъщи малко по-рано да я изненадаш

    Коментиран от #152

  • 151 Бай Шиле

    1 0 Отговор

    До коментар #147 от "stan4o":

    Могат,могат.Ако се приложат към всякакви монополисти,а не към населението.
  • 152 Бай Шиле

    1 0 Отговор

    До коментар #150 от "Ами няма да е лошо":

    Прочети пак какво съм писал,умнико.IQ-то ти е по малко от номера на обувките ти.

    Коментиран от #154

  • 153 Бате Бойко е

    1 0 Отговор

    До коментар #146 от "КГБ":

    По-добре на клиентите повече са гласове ми трябват гласове
  • 154 Няма да е лошо

    1 0 Отговор

    До коментар #152 от "Бай Шиле":

    Ти да прочетеш какво си написал
  • 155 Джуган

    4 0 Отговор

    До коментар #138 от "Да бе":

    Лъже те жена ти, ако си размърдаш мозъка и пръстите да чукнеш клавиатурата и изтеглиш ценовите листи, пикапа на Нисан почва от 58 хиляди лева с ДДС, на Тойота от 62 хиляди, а на Митсубиши от 63 хиляди, ПРЕДИ ОТСТЪПКИТЕ, тук в България.

    Коментиран от #159


  • 156 qwerty

    3 0 Отговор
    Аз пък искам ВСЕКИ нововнесен автомобил да бъде РЕГИСТРИРАН и с ПЛАТЕНИ местни ДАНЪЦИ и Гражданска отговорност и чак след това да се продава. Има дъраци, които стоят с години по автокъщите и чакат заветния купувач за да впишат дата в договора с чуждестранния продавач.
  • 157 type-R

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Така требе":

    Това нищо няма да промени защото Ганьо ще продължи да купува и изкъртва немски кюмюрници. А аз пък Искам дилършипс за класически коли и исторически регистрационни табели със символичен данък и застраховка както е навсякъде по света!
  • 158 type-R

    2 1 Отговор
    А и не виждам при тази обстановка в страната, със всичките тези НАРКОМАНИ на пътя, кий ще бъде такова камикадзе че да избере малък нов кюмюрник в който ще го смачкат като хлебарка пред голяма, сигурна 2-тонна лимузина!
  • 159 Да ама не

    3 3 Отговор

    До коментар #155 от "Джуган":

    То и Dacia Duster О сайтът 23000 лв ама като я изкараш от магазина и си оставил 34000

    Коментиран от #160

  • 160 Джуган

    3 0 Отговор

    До коментар #159 от "Да ама не":

    Ако искаш им остави и 40 хиляди, докато има шарани ще има и рибари
  • 161 Четник

    2 0 Отговор
    На Запад хората не ги принуждават да карат нови коли.Колата ако е минала Технически преглед дори и на 30 год. е годна за движение по пътищата.Феодалният диктаторски режим в България приема само антинародни закони в услуга на олигархичните кръгове монополизирали продажбата на нови автомобили.
  • 162 Джуган

    1 1 Отговор

    До коментар #138 от "Да бе":

    И за да е пълна картината погледнах и Ford Ranger, вярно че не е японски, но не е и недоразумението Great Wall, в момента има 12% отстъпка, така че прилично оборудван 4x4 двойна кабина струва малко под 58 хиляди лева, а Limited e под 70 хиляди. Но защо ли ти обяснявам, карай си там Дачията и си мечтай за френски паркетник.
  • 163 1234

    0 0 Отговор
    значи ще спрем да си купуваме и нов внос коли,защото цифрата в евро за кола на реални 170к е по голяма от цифрата в лева у БГ ПРИМЕР тойота авенсис 180к в холандия 8000 евра, в БГ 134к 6000лв ;0,;0,:),:)!!!

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.