19 454 74

Няколко 15-годишни коли, които ръждясват изключително много

Няколко 15-годишни коли, които ръждясват  изключително много

На страниците на изданието Uamotors беше публикувана една интересна класация, касаеща доста стари употребявани автомобили. Предвид факта, че голяма част от автопарка у нас е именно на подобна възраст, решихме, че би представлявала интерес.

Става дума за автомобилите, които ръждясват най-много и то на места, които правят колата опасна за движение. Първата позиция е за добре позната ни от близкото минало Lada Samara, а в топ 5 има два модела на Daewoo, един корейски всъдеход и най-неочаквано - Mondeo-то на Ford от тези години на производство.

Ако се сещате (или знаете от опит) за други модели, които "кафявата чума" ги спохожда повече от останалите 15-годишни автомобили, то не се колебайте да споделите мнението си в коментарите по-долу. Ето и петте най-ръждясващи коли според Uamotors.

1. Lada Samara
Няколко 15-годишни коли, които ръждясват  изключително много

2. Daewoo Lanos

3. SsangYong Actyon
Няколко 15-годишни коли, които ръждясват  изключително много

4. Daewoo Nexia
Няколко 15-годишни коли, които ръждясват  изключително много

5. Ford Mondeo
Няколко 15-годишни коли, които ръждясват  изключително много

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 41 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Сахара

    147 13 Отговор
    Маздичките....милите те

    Коментиран от #3, #33

  • 2 Manhart

    85 50 Отговор
    Не виждам Опел и Рено? :)

    Коментиран от #18, #44, #59

  • 3 японец

    35 11 Отговор

    До коментар #1 от "Сахара":

    Ама иначе са яки.
  • 4 мислещ

    52 17 Отговор
    Доста подвеждащо заглавие...15 Години, ама от последните произведени. А преди това кога е започнало производството? Много ясно, че ще изгният след толкова години. Иначе Daewoo бяха много здрави машини.

    Коментиран от #5

  • 5 Име

    20 41 Отговор

    До коментар #4 от "мислещ":

    Ти шегуваш ли се, деу и здрави???
  • 6 Анонимен

    57 8 Отговор
    Един съсед от блока е със субару и има яко ръжда.

    Коментиран от #52


  • 7 Забелязал

    30 27 Отговор
    От Италия съм виждал много автомобили, които са от градове около морето и имат ръжда. Сигурно е от влажния въздух и сол. Като чуя внос от Италия...

    Коментиран от #15, #16, #58, #71

  • 8 Давам 50 лева

    36 30 Отговор
    Ако някой намери ръжда по мойто Ауди B4.

    Коментиран от #10, #21, #38

  • 9 ГГГГГ

    35 4 Отговор
    Форд-Фокус прагове, вежди. За съжаление го знам по моята.
  • 10 Фърфуй

    23 8 Отговор

    До коментар #8 от "Давам 50 лева":

    Ама за А4 нищо не казваш .
  • 11 някой си

    16 9 Отговор
    Добре де ! Защо не виждам ИСТИНСКА кола в класацията ?
  • 12 Иво

    18 11 Отговор
    До номер8 че тя трошката ти струва 50 лв на 30 години баба.
  • 13 jap

    19 13 Отговор
    Моделите в статията(с изключение на Форд-а) почти не се срещат у нас.
  • 14 РАБОТОДАТЕЛ

    20 19 Отговор
    АЗ ТУКА КОЛИ НЕ ВИДЯХ

    Коментиран от #29

  • 15 Като гост

    55 5 Отговор

    До коментар #7 от "Забелязал":

    По-глупав коментар отдавна не бях чел. Ами карай си австрийките и внимавай да не изпаднеш по време на движение. Ако в Италия е ръждясала една кола, в Австрия, Германия и Швейцария отдавна са забравили, че е имало такъв модел. В Гърция също заради климата могат да се видят много стари коли без ръжди. Нищо, че и там има морета от всякъде.

    Коментиран от #17, #53

  • 16 Гост

    42 5 Отговор

    До коментар #7 от "Забелязал":

    Единственият Опел, по който нямах ръжда беше внос от Италия.
  • 17 Гост

    36 5 Отговор

    До коментар #15 от "Като гост":

    Остави го тоя. Явно внася гнилочи от Австрия и подлива вода на конкуренцията с италиянския внос.
  • 18 ами

    5 20 Отговор

    До коментар #2 от "Manhart":

    Нали има Daewoo Nexia. То си е жива Vektra (или почти :-) .

    Коментиран от #19, #32

  • 19 оня с магарето

    24 2 Отговор

    До коментар #18 от "ами":

    кадет по-скоро
  • 20 Алфа Ромео

    18 3 Отговор
    Тя Нексията малко ръждясва в сравнение с Кадет или Астра Ф, но съм чувал че е по-слабо от Кадет при удар купето, въпреки че е реплика на Кадет.
  • 21 До маслояда

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Давам 50 лева":

    Той поне кола да намери
  • 22 Субару ръжда

    25 12 Отговор
    Субару. Най-ръждясващия боклук от всичките
  • 23 Вечни

    19 4 Отговор
    Ауди А- 2 на 20 години-алуминиево купе,без точка ръжда А-8 също.

    Коментиран от #39

  • 24 Някой си

    38 9 Отговор
    Ауди 80 , 90 , 100 и като цяло старите аудита до 96-97 година - това са истинските коли и наистина запазените такива са с висока цена , защото са се доказали като много здрави , надежни , а и са поцинковани, което значи , че са защитени от корозия, която е един от главните проблеми при масовите автомобили . Сегашните автомобили няма да стигнат годините, на които са тези аудита

    Коментиран от #27, #36, #40

  • 25 гост

    21 10 Отговор
    Хората отдавна са ги изхвърлили 15 годишните си коли !
  • 26 Ланос

    23 8 Отговор
    Карам Ланос на 22 години и освен веждата над предния десен калник ръжда на друго място няма. Доволен съм, колата си е екстра - просто няма причина да я сменям.
  • 27 умньо

    28 2 Отговор

    До коментар #24 от "Някой си":

    То и Пежото от тези години не гние!
  • 28 ВикиЛексус

    36 7 Отговор
    Е 46 ръждясва в пъти повече и по-бързо от Мондео 2003 г. паказано на снимките!!! От личен опит го пиша с двете!!! Фейслифтовото Мондео септември 2005 г. пък въобще не ръждясва и на 15 г. и след 15 зими! Само отпадъците БМВ тройка ръждясват зверски и то съхранявани в гараж!

    Коментиран от #37, #41, #46, #61

  • 29 отворко

    17 3 Отговор

    До коментар #14 от "РАБОТОДАТЕЛ":

    Как да видиш ,като още не си виждал автомобил! Като видя за първи път селският автобус , го помисли за крава и му даваше сено да яде!
  • 30 Тираджия

    5 10 Отговор
    Това коли ли са? Тия и за каруца не стават!

    Коментиран от #42

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Случаен

    15 1 Отговор

    До коментар #18 от "ами":

    Нексията е Расер/ЛеМанс, което е Кадет(последния преди Астра)
  • 33 Коментара

    13 5 Отговор

    До коментар #1 от "Сахара":

    Да, какъв пропуск! Имах тройка 2008г. ...е такова нещо не бях виждал!До тогава си мислех, че това с Мазда и ръждата са по-скоро митове....както и да е преди доста години вече се отървах от нея.

    Коментиран от #72

  • 34 Мартин

    9 6 Отговор
    Тази класация е пълна измислица!

    Коментиран от #43

  • 35 Ръждилник

    13 4 Отговор
    По-старото Мондео също много ръждясваше, личен опит
  • 36 Хайл

    6 5 Отговор

    До коментар #24 от "Някой си":

    Прав си!На задното стъкло на тези модели пишеше на немски-30 години гаранция с/у ръжда
  • 37 Хайл

    13 3 Отговор

    До коментар #28 от "ВикиЛексус":

    А Мерцедес къде ги забрави-w202,w203,w210... w220(s класа!!!)
  • 38 Ха ха

    13 6 Отговор

    До коментар #8 от "Давам 50 лева":

    И ква ръжда бре, то фърчи масло навсякъде кък да ръждяса....
  • 39 Баро

    14 2 Отговор

    До коментар #23 от "Вечни":

    Няма такова понятие като вечно на земята вечен е само океана А относно алуминия той не ръждясва той Направо се разпрашава
  • 40 Баро

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "Някой си":

    Така говорехме и преди 20 години за тия дето ги изреди
  • 41 Имаш много здраве от арменския поп

    5 13 Отговор

    До коментар #28 от "ВикиЛексус":

    Имам е46 99-та година няма грам ръжда За пояснение Като изключим Opel и Рено ръждясват само ударени и направени коли които при ремонта Не са обработени от всички марки Виждал съм шестгодишна S класа изгнила
  • 42 Стига си дрънкал

    4 2 Отговор

    До коментар #30 от "Тираджия":

    Забрави когато караше трабанта
  • 43 Баро

    5 2 Отговор

    До коментар #34 от "Мартин":

    Важното е да си чешем езиците
  • 44 перничанин

    10 2 Отговор

    До коментар #2 от "Manhart":

    Заглавието приятелю, заглавието. Опелите след 2003г. дори Корса са добре защитени от ръжда.
  • 45 Haha

    7 4 Отговор
    Bmw е46 преди фейса Е класа C класа S класа дане говорим за опели...
  • 46 Тенекеджия

    13 2 Отговор

    До коментар #28 от "ВикиЛексус":

    Прочетох Много коментари и видях много малко разбиращи последните BMW та които гниеха бяха е28 и е30 и от части е36 след това станаха много мощни и вече не могат да доживеят за да ръждясат защото постоянно попаднат в ръцете на леваци
  • 47 перничанин

    9 1 Отговор
    Защо ми се струва, че автора се е объркал ? Daewoo Lanos мисля , че се произвежда до 2002г, т.е. е минимум 18г. Може и да бъркам, но по-нова от 2002 не съм срещал.
  • 48 ХАЙДЕ

    4 1 Отговор
    Тук да дават мнение хора, каращи ежедневно от години една кола, и отдолу няма грам ръжда по купе И окачване - това ще е от полза за всипки. Да прочетем в реални условия как са нещата.

    Коментиран от #55

  • 49 Тигара

    11 1 Отговор
    Всичко раждясва. Няма вечно братя
  • 50 Има грешка

    12 6 Отговор
    В класацията. Мазда твърдо стои на първото място. Ладата може само да и диша праха. Маздите са абсолютни рекордьори по скорост на корозията.
  • 51 Мерцедеса и аудито

    5 4 Отговор
    Мерцедеса и аудито къде са тези коцини в класацията
  • 52 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Анонимен":

    винаги някой тегли късата клечка
  • 53 Алфа Чакал

    7 1 Отговор

    До коментар #15 от "Като гост":

    Прав си.Има гнилочи от Италия ,но те са от северната част която е планинска.Иначе от южните части купетата са им много добри.Двигатели и кутии не обслужват , но италианците са суетни и външния вид е важен за тях.
  • 54 ВТиСВ

    5 5 Отговор
    Защо не виждам МАЗДА?
  • 55 Анонимен

    2 5 Отговор

    До коментар #48 от "ХАЙДЕ":

    13г Пасат Б6 без ръжда. Каран изцяло у нас. Отдолу и прагове са изцяло покрити с пластмасови кори. Окачване само повърхностна корозия

    Коментиран от #57

  • 56 Колко мъка има в БГ

    6 11 Отговор
    Ква Мазда бе пъпеши,дори моделите от 2006 не гният,ама той Ганьо като чуе,че в панелката слухът е такъв....кво да прави,повтаря като папагал!

    Коментиран от #66

  • 57 КОРОЛА

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Анонимен":

    Смъкни корите и ще се уплашиш
  • 58 БАРС

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "Забелязал":

    Прав си само да добавя че всяка втора в италия е била на тенекеджия и бояджия.Заради тесните улици почти всички са одрани
  • 59 антрашпиц

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Manhart":

    Трябва да ти покажа мойто 20 годишно рено сценик да видиш за ко става на въпрос.....
  • 60 PlimP

    3 1 Отговор
    със сангйонг сте сбъркали на 100%, когато марката беше още деу, тогава имаха проблеми с шаситата, след 2002г. нямат проблеми с ръждата, за разлика от мерцедес, жапонзи и други разни
  • 61 Смока

    0 7 Отговор

    До коментар #28 от "ВикиЛексус":

    Мойто е46 няма точка. Блъснах го свалих смачкания капак, вече 2ра година седи на атмосферни условия в двора, няма точка ръжда. Даже там къде е огънат и му е паднала боята няма точка. Изобщо по цялата кола няма точка.
  • 62 Без име

    0 1 Отговор
    Поредната безумно написана или по - точно копирана статия.
  • 63 Някой

    1 1 Отговор
    Старите OPEL също много ръждясваха... "Сменяш маслото, филтрите, праговете и караш...." Мисля, че вече от поне десет години не е така.Решиха проблема!
  • 64 Муси

    2 3 Отговор
    нисан са корави машини и не ръждясват. Не знам защо. 16 годишно тино на безброй километри карано в италия от незнайно колко калпака няма грам ръжда. праговете са пластмаса, калниците също, броните също , кво да му ръждясва.
  • 65 Дедо

    5 3 Отговор
    Шкода Фелиция е номер 1 !!! Така ръждясва, че буквално може да ИЗЧЕЗНЕ!!!
  • 66 ВТиСВ

    3 3 Отговор

    До коментар #56 от "Колко мъка има в БГ":

    Какъв слух бе, мъжки? Има и други хора освен теб, дето са имали Мазда. И не виждам какво толкова се впрягаш? Член на борда на директорите ли си, че ти пада печалбата? Дистрибутор на стари Мазда ли си? Мен вече ме загуби като клиент.

  • 67 Иван

    1 4 Отговор
    На първо място са всички лади!После идват субару,хонда,мазда,опел и форд.Мерцедес бус и бмв...

    Коментиран от #70

  • 68 Анонимен

    5 1 Отговор
    На Мазда демио(демон) беше изгнило даже и окачването на двигателя и средният тампон се беше скъсал. Годината и е 1999. Субаро джъсти 2009 г. гадните японци не са обработили купето изобщо и то май ще последва маздада до няколко години. Общо взето дръпнатите така ги правят че постоянно да продават нови дараци.
  • 69 ГоЩо

    2 2 Отговор
    Едно време като говореха,че Опел гние,тогава всичко гниеше,японските най вече!
  • 70 Ха ха

    1 4 Отговор

    До коментар #67 от "Иван":

    Това че си купувал само блъснати и правени коли нормално си попадал на ръжди ела да видиш Хондата или маздата дали имат грам ръжда смешни сте купувате дараци и после ревете
  • 71 В холандия гният ли бе капацитет

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Забелязал":

    Като са в средата на морето?!?
  • 72 ауди а8

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "Коментара":

    добре си направил японските коли не са за предпочитане
  • 73 ауди а8

    3 0 Отговор
    Нормално слаби ламарини не защитени от ръжда
  • 74 Alex

    3 0 Отговор
    E46 и преди и след фейса гние много яко същото се отнася и за мерцедесите от 2000 - 2006 година. Много яко гният. Японките и те са там

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.