10 Декември, 2020 15:37 33 711 108

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес

  • азлк-
  • москвич-
  • 2140

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес - 1

"Москвич-2140" трудно може да се нарече сполучлив автомобил. Именно на него абревиатурата АЗЛК ("Автомобильный завод имени Ленинского комсомола") дължи "превода" си на български "Ах, Защо Ли те Купих".

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес

Носталгията обаче невинаги има общо с инженерните достойнства и надеждността. За много хора в бившия социалистически лагер Москвич-2140 бе единствената възможност да притежават кола и днес моделът има специално място в сърцата им.

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес

При такова емоционално наследство изобщо не е чудно, че съществуват не един и два проекта за наследник на популярното "москве". Как би изглеждал 2140 през 2020 г. си представя и украинецът Роман Прядко.

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес

Подобно на класики като Mustang и Challenger неговият прероден "Москвич" е запазил най-характерните черти на оригинала. Това важи не само за външния дизайн, а и за оформлението на интериора, който, разбира се, е много по-модерен.

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес

Ако "Москвич-2140" се произвеждаше днес


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 86 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Уди Кълвача

    336 71 Отговор
    Москве москве ама москвето е с ресори и товари 1 тон и още се движат, а западните му набори отдавна са покойници вече стопени на Тесла па ти си му викай москве!

    Коментиран от #30, #36, #66, #70, #81, #89

  • 2 аданоаманадали

    93 145 Отговор
    ако ако ако, ама ей го на - няма вече. Руснаците не могат да правят надеждни коли и е добре че го осъзнават
  • 3 Уди Кълвача

    169 83 Отговор
    И още Москвич е правен от желязо не краварски или японски пласмасатарник където кат му хлопнеш вратата и ти пада капака на лампата от тавана!

    Коментиран от #6

  • 4 ЛОВЕЧ

    119 9 Отговор
    ЩЕ ГИ СГЛОБЯВАМЕ ЛИ ПАК?

    Коментиран от #5, #95

  • 5 Лисец

    40 12 Отговор

    До коментар #4 от "ЛОВЕЧ":

    Като в Баховица!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 дон Пиедоне

    54 14 Отговор
    суперче е бих си купил ако имах,купюри
  • 8 НОВ ОТ МАГАЗИНА

    37 47 Отговор
    МОЖЕ ДА ГО СРАВНЯВАМЕ С ТОГАВАШНИ ОПЕЛИ, КАДЕТ НАПРИМЕР. В СРАВНЕНИЕ СЪС СЕГАШНИТЕ ГУБИ ДОРИ ОТ ГОРУБЛЯНСКИТЕ ТАРАЛЯСНИЦИ ОТ 1000 ЛВ.
  • 9 Те тава е

    148 39 Отговор
    Ако руснаците имаха повече пари щяха да правят чудеса.Но американците ги морят и натискат с главата във водата даже и китайците са се включили.Няма да позволят Щатите на Нормалните държави да обърнат хода на извратената логика на болните американски мозъци.

    Коментиран от #67, #97

  • 10 Владимир Кънчев

    105 9 Отговор
    Почнах с него а сега карам американски ве-8. И сегашния и москвето са ми давали радост и не са ме оставяли на пътя. Правиха ги и в България но един политик - идиот, реши че няма нужда от тях.За това сега изгребваме до дъно моргите - добре че един човек ни направи "нация техническа" - та можем да си ги "побългаряваме". Но който има кинти да си купува Шкода или Тесла - няма против!Бъдещето никой не може да спре!
  • 11 ЩО СПРЯХА ВАЗ

    47 87 Отговор
    НА КАРТИНКА ВСИЧКИ РУСКИ КОЛИ СА ХУБАВИ, НО СИ ОСТАВАТ НА КАРТИНКА. ЩОТО АКО ГИ НАПРАВЯТ НЯМА ДА ВЪРВЯТ И ЩЕ ДЕФЕКТИРАТ ЧЕСТО.

    Коментиран от #14

  • 12 9ь9ць9ь

    131 23 Отговор

    До коментар #6 от "Гошолошо":

    Не знам колко западни коли от това време са надживели москвича. Нещо не виждам голф1, аскона, капитен и прочее да се движат, а бяха вкарвани с хиляди по време на началото на демокрацията. А москвета макари не много често се виждат. някои от кито в много добър външен вид.
    И не ние продадохме Родината за банани и ръждиви тенекии, ако си спомняш.

    Коментиран от #21, #39

  • 13 Бай Пешо карбуратора

    29 46 Отговор
    А смукач ще има ли или него сами да си го търсим от околовръстното?

    Коментиран от #15, #60

  • 14 ол3веол3л3

    131 23 Отговор

    До коментар #11 от "ЩО СПРЯХА ВАЗ":

    Ти кара ли руска кола или си пъпчо с бмв 29-та употреба и мечти за тесла?!
    Когато аз съм карал Москвич, за теб не е имало план-конспект дори.
    И не, не беше на нивото на мерцедес, но за парите които сруваше тогава си бе колица и то добра.
  • 15 2лкеле2

    84 8 Отговор

    До коментар #13 от "Бай Пешо карбуратора":

    Що, Голф1 и 2, опел кадет, аскона и капитен нямаха ли смукачи?!

    Коментиран от #18

  • 16 Алфа Ромео

    35 54 Отговор
    Беше недорузомение кат цяло Москвето, от малкото му плюсове беше че шофера имаше повече място и не караше с толкова свити крака като при Жигулито, това беше недорузомение при Жигата, неудобно и уморително.
  • 17 Торето

    99 9 Отговор
    Трябва да признаем, че човекът се е справил чудесно с дизайна.

    Коментиран от #38, #58

  • 18 Бай Пешо карбуратора

    58 7 Отговор

    До коментар #15 от "2лкеле2":

    Имаха и това беха най-убавите автомобили. И полското фиятче имаше, даже и манивела. Като Волгата
  • 19 Комуниста

    81 24 Отговор
    Москвич е религия!
  • 20 Тъпи рашки

    25 80 Отговор
    Каруца!

    Коментиран от #103

  • 21 Гост

    55 14 Отговор

    До коментар #12 от "9ь9ць9ь":

    Капитен е доста по-стар модел от 60-те и никога не е бил внасян масово в БГ. Масовите западни коли в началото на демокрацията от опелите бяха Кадет, Аскона, Рекорд, от Фордовете Сиера, Гранада, Орион и Ескорт. Модели, които тогава са били на 10-15 години. Повечето не са оцелели защото след като минат 25 лета, намирането на части става много по-трудно, а за москвичите ги има на всеки битак.

    Коментиран от #63

  • 22 Да се знае

    82 20 Отговор
    С Москвичите колко къщи и вили се построиха и хората си правеха основни ремонти пред блоковете. Предницата е на мост, задницата на ресори и няма разваляне. Трябва му само дискови спирачки и безконтактно запалване и е вечен. 412 та е живо копие на БМВ.

    Коментиран от #25, #31, #90

  • 23 Ханко

    88 12 Отговор
    Знаете ли че на лада 1500S смених съеденителя на 450000 . А знаете ли че ми прехвъряше километража без да съм и правил никакви подобрения. Тая лада я знаеше цялото РПУ Ботунец и са я засичали с радар при спорове на полицай . И сега като видя такава имам носталгия
    защото са просто направени без електроника.
    И май важното за 17 години никога не ме е оставяла
  • 24 Гошо

    57 58 Отговор
    Който не е карал мускал не е карал кола! Молиш му се да запали, да тръгне, да завие, да спре, да угасне..... страшно приключение. Три пъти съм ходил на море и един път до Руси с него се кафявата истинските шофьори, тва не е каране а оцеляване!

    Коментиран от #44

  • 25 Хо хо хо

    43 58 Отговор

    До коментар #22 от "Да се знае":

    Нямал разваляне хахаха пълен бклук цял ден се лежеше под над зад отпред и тн.Повече се поправяше отколкото вървеше.

    Коментиран от #26, #40

  • 26 азлк

    37 49 Отговор

    До коментар #25 от "Хо хо хо":

    Дори и докато върви е пълна трагедия. Вътре тесен като кибритена кутия, бучи силно, едвам набира, а задницата подскача вирната нагоре...
  • 27 ПЕТКО

    29 49 Отговор
    Рушняшки таралясняци. Гнилочи.
  • 28 Курнелия Нинова

    45 9 Отговор
    аз още си го карам
  • 29 спомени

    39 60 Отговор
    Какви умели манипулатори на истината.
    Това беше отвратителен автомобил, срам за горките собственици.
    Ама някакъв превоз. Постоянни всякакви ремонти, слаби мотори, вонящ интериор. Нестабилни, шумни но имаха едно предимство -силни и заслепяващи фарове.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Случаен

    27 18 Отговор

    До коментар #22 от "Да се знае":

    412 няма нищо общо с бмв

    Коментиран от #42

  • 32 пенсионер

    29 8 Отговор
    ох, дано да е оставил стария дефорсиран двигател ! вървеше с мръсната вода от отходния канал на фабриката до нас.
  • 33 Язека

    47 10 Отговор
    Кат бях малък на нашия Москвич му викахме мустанг.Чувал съм че и други хора казваха на москвето мустанг.Сега имам вече мустанг ,ама ако сега го произвеждат това,което е само рисунка,то бих го имал . Харесва ми.Просто носталгия,на Москвич съм се учил да карам
  • 34 Японеца

    30 53 Отговор
    Приятел докара тоя урод кола 2002г! Карах, псувах и разбрах: Това е мъчение, мазохизъм, най тъпия автомобил! Логика няма да са произвеждали това недоразумение! Вие, като страшен лагер, шуми, смърди, тресе, тежък волан, газ и след 10сек нещо става! На 90 ще се разпадне! Съвецки коклук!
  • 35 Японеца

    28 58 Отговор
    Вие, тресе,смърди, тропа, духа, с 90 ще се разпадне! Най голямото недоразумение наречено автомобил!
  • 36 Хо хо хо

    43 33 Отговор

    До коментар #1 от "Уди Кълвача":

    Стига с тия легенди.Примерно митът за фещренските мнети.Затова ли още Пежо 405 Ситроен БХ и Рено 4,5,9,11 и тн. Още се движат.Москвича си бе бклук ама като няма друго и Мара общата е прно звезда.
  • 37 До 13

    29 2 Отговор
    Смукачи много, важно е манивела да има! ;)
  • 38 един от стадото

    31 4 Отговор

    До коментар #17 от "Торето":

    абсолютно, имаш+ от мене. Не е въпросът да нарисуваш настъпана жаба с 1000коня, това всяко хлапе по дизайн го може вече. Простичко, ясно и прегледно, окото се дразни от агресията под каквато и да е форма, най- вече наложена в последно време от псевдо реалисти в дизайна. И не е важно какво ще пише отзаде, зажадняли сме за нещо нормално, но и ново. А иначе стария Московец беше алтернатива на алтернативата..
  • 39 марони

    25 43 Отговор

    До коментар #12 от "9ь9ць9ь":

    Ами,тогава купи си москвич,умнико!Едва ли някой ще ти завиди.
    Всичко Западно на колела е светлинни години напред,защото е направено от грамотни капиталисти!
  • 40 Брат

    31 31 Отговор

    До коментар #25 от "Хо хо хо":

    Те за това шофьорите на москвич ги погребват прави. Зер, цял живот са лежали под Москвича
  • 41 марони

    23 22 Отговор
    АЗЛК-ах,защо ли те купих?
  • 42 ЗАЗката

    10 20 Отговор

    До коментар #31 от "Случаен":

    Както и жигулито с фиат 124, ама върви го обяснявай на тиквеници.

    Коментиран от #47

  • 43 Ицо Багера

    27 8 Отговор
    Страшно много ми напомня на Додж Чаленджър. Извода е - Москвича е руския вариант на модела. :)
  • 44 Блонди

    19 4 Отговор

    До коментар #24 от "Гошо":

    Кфо си карал до РусИ бе, пич?
  • 45 Димчи

    26 6 Отговор
    Не изглежда никак зле!
  • 46 Ваньо

    22 24 Отговор
    Москвичите са най-скапаните коли все нещо е счупено, все нещо не е като хората, плюса е че може сам да я ремонтираш. Новите се трошат и са ни скъпи ремонтите и не можем да разберем че са на по 450 000км. за кола от магазина имат малцина пари.
  • 47 Случаен

    19 7 Отговор

    До коментар #42 от "ЗАЗката":

    Жигули и 124 имат общо като цяло само в интериора и формата на купето. Двигателя е напълно различен, ск. кутия също, купето е усилено, окачването същото, задното окачване е променено доста, спирачките са различни - дву-контурна спирачна система, задни барабани и др.

    Коментиран от #85

  • 48 Аз съм

    42 14 Отговор
    На 36съм,карах 12ка чист, сега карам S600 и без да се замисля бих отстъпил еската за ден за москвето, беше си каруца ама яка и надеждна, по онова време всичките бяха каруци...

    Коментиран от #51, #54

  • 49 Бен Газара

    12 8 Отговор
    Рамките, ако четеш по сайтовете, явно са се ориентирали да "произвеждат" т. нар. "рендери"- т.е. картинки вместо истински автомобили.
  • 50 Бен Газара

    11 3 Отговор
    Аман от автоматични корекции- рамките= рашките
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 ТНТ

    52 15 Отговор
    8год.карах такъв модел. Какво съм товарил и какво е теглил нямам думи. Не ме е оставил никъде. На 500 000го разглобих и го дадох за скрап. НЕ БИЛ НАДЕЖДЕН. Само лайно би казал такова нещо.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Дедо Клец

    11 1 Отговор

    До коментар #48 от "Аз съм":

    Хайде "отворен"...Ще ги "Строиме със...Вартбург!!! Все още си го пазя спомени....Ако не те отвея...ще ти дам една кола..от тия на сина ми!!!!Колкото за "еската" не се изхвърляй!! Оня /синковеца/ ги смени всички модели и пак го бъзикам със старата техника!!П.П. пробвай да ги намокриш обилно двигателя преди старта!!

    Коментиран от #59

  • 55 АВЕ ЛАДАТА СИ Е

    25 5 Отговор
    ЛАДА..........ИНАЧЕ МОСКВИЧА Е ЗДРАВА МАШИНА....ДВИГАТЕЛЯ НА 1500 БЕШЕ КОПИРАН ОТ БМВ И Е ЗДРАВ И МОЩЕН....НО СК.КУТИЯ НЕ БЕШЕ МНОГО ЗДРАВА....И ТЕЖКО КУПЕ...И ВСЕ ПАК ОЩЕ СЕ СРЕЩАТ КОЕТО Е ПОКАЗАТЕЛ...
  • 56 qwerty

    41 5 Отговор
    бащата имаше 412 дефорсак 1981 г. с реотани на задното стъкло. с него отидохме в далечната 1987 г до Унгария като сприряхме само да зареждаме бензин. след демокрацията бащата остана без работа и започна да го върти като такси. през 1994 взех “книжка” и го търкаляхме до 1997 г. дотогава беше минал около 450К км. без никакви по-големи ремонти. 1998 бащата го продаде и купувача го блъснал на 500 метра от нас. така си отиде една “легенда” 😂
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 ддд

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "Торето":

    ее ма не е същото ся-новия е с две огледала а на стария дясно не му се полага:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • 59 Sts

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "Дедо Клец":

    Не можах да те разбера!
  • 60 Майстора

    22 7 Отговор

    До коментар #13 от "Бай Пешо карбуратора":

    По - надеждно от механичния карбуратор с ръчен смукач не съм виждал, а съм правил много коли.
  • 61 Ако се правеше ама не са прави😂😂😂😂

    10 12 Отговор
    И щеше да е същото разхищение на материали и ресурси
  • 62 Да пази бог

    15 22 Отговор
    От такива дараци и онова време в което живяхме
  • 63 Много си прав

    34 6 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Но искам да ти кажа че мой роднина си докара от Германия аскона още 89та година. Купена лично от хазяина при когото живееше след като избяга там , а той си я купил нова. Когато беше на 10 години така изгни че задния мост се скъса от купето от едната страна и зави като мотокар по средата на едно кръстовище в Бургас. Москвич така да изгние че да му падат железата не съм виждал

    Коментиран от #65

  • 64 ТЕСЛА

    13 21 Отговор
    пияните рубащки са най-добри в картинките! Иначе производството е на ниво сгъната на ръце ламарина, овързана с тел!
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 The

    13 12 Отговор

    До коментар #9 от "Те тава е":

    Така е.Но Русия не е нормална държава.
    Тя е империя и мачка индивидуалния човек.
    Затова руснаците пият, като за световно.Със сигурност американскте коли бяха по добри,но и те дадоха фира.Азиатските ще пребъдат заради цената.Това е положението.
  • 68 0000

    14 2 Отговор
    Абе справило се е добре момчето.особено интериора ми допада.кореспондира с миналото
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 УДИ ГЛУПАКЪТ

    14 26 Отговор

    До коментар #1 от "Уди Кълвача":

    Другарю Уди,ти автомобил ли търсиш или талига за строителни материали? Вероятно си крадял строителни материали и инструменти от скапания завод,където си работил по времето на социализЪма и си ги товарил в скапания си Москвич. Впрочем ти руски автомобил ли караш в момента? Уви,зомбираният роб с промит мозък си иска обратно оковите. Чемодан,вокзал,Масква.

    Коментиран от #72, #98

  • 71 Съвет

    16 22 Отговор
    Да бяхте се събрали всичките които въздишат по това автомобилно недоразумение и да отворите сервиз за възстановяване на Москвичи в оргиналния им вид, както са излезли от фабриката. И аз ще се включа, за да е абсолютно автентично фабричен, ще слагам люспи от семки под стелките, празни бутилки от водка в багажника и вратите, тук-таме някой парцал и пр.

    Коментиран от #73, #74

  • 72 Смешен плач

    29 13 Отговор

    До коментар #70 от "УДИ ГЛУПАКЪТ":

    Само дето ,че 30 години без руско-социалистически окови и Българският народ е най-умиращият на планетата.Само сериозно сбъркан човек може да не иска периода в който страната му е просперирала най-много. През соц.периода с тези москвичи хората построиха къщите така ,че в краят му всеки си имаше самостоятелно жилище за разлика от една друга страна например в която пък вместо това съществува обръщението trailer trash затова споменават тези му възможности.А колкото до новите руски автомобили като нищо да кара такава започва да ги има все повече въпреки ,че вносът им тук им вдига цената с една пета от Русия.

    Коментиран от #107

  • 73 New Too

    16 4 Отговор

    До коментар #71 от "Съвет":

    Хората са си се събрали има цяло движение клуб москвич имат си форум и си се събират може да ги видите в ютубе но май няма да ви хареса.За конра на това бих предложил да ходиме да възстановяваме автомобилите които караме в момента ще ходим до надин да търсим части втора употреба за 20г. автомобили които употребяваме в момента.

    Коментиран от #83

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 ШЕФА

    9 11 Отговор
    Когато си купих москвича тати ми каза честито и като си купиш кола ще почерпиш. Наистина братя голяма мъка голям дарак съединител блок макара ск. кутия а де ставаш професионален монтьор за 2-3 години продадох го на един балък и купих една ВАЗ- 2101 НА СТАРО на три години и се родих.300000 км без ремонт на мотора само един съединител и водна помпа.Приятел ми донесе от Италия гуми пирелли-100000 км- безгрешен автомобил. И сега като видя тук таме жигулка въздишам но такива бяха времената .
  • 77 Стою

    3 11 Отговор
    Премиерът на Армения обвини в радиообръщение, излъчено по националните радио и телевизия, Русия за огромните загуби на арменската армия в Нагорни Карабах.

    Ключова загуби, по думите на Пашинян, е унищожаването на комплекса за радиоелектронна борба "Репелент-1" и то от дрон.

    "Репелент" показал нулева ефективност и дори не сработил.

    "Системата за радиоелектронна война, руско производство, разположена в Армения именно за защита на небето на Нагорни Карабах, просто не сработи", заяви той.

    Пашинян добави, че купените от Русия комплекси РЕБ на стойност 42 милиона долара се оказали безполезни срещу дроновете дори при навлизането им на 5 километра в зоната на въздействие, където "Репелент" трябва да има 100% ефективност.

    Коментиран от #78

  • 78 падналия ангел

    14 3 Отговор

    До коментар #77 от "Стою":

    Споко, не се стресирай! На Пашинян и онези от най-голямото посолство в Армения така им отърва. Пробваха облетяване с "Байрактар" на руската база 120 в Армения, питай мамуджите къде им кацна дрона!
  • 79 hmhmhm

    10 2 Отговор
    ба си и МОСтанга !
  • 80 Пендо

    9 6 Отговор
    Москвича е добре проектиран,но лошо изпълнен.Ако беше добре изпълнен,щеше да е вечна кола.
  • 81 Kevin

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Уди Кълвача":

    На съвременната версия са й предали леееко американски силует.

    Коментиран от #82

  • 82 Сънчо

    11 7 Отговор

    До коментар #81 от "Kevin":

    Сякаш предпочитам да карам нова кола, дори и да е модерен боклук, това да карам москвич с ресори на 450К ... малко ми е плашещо. Явно москвича е за смелите - Добре дошли в клуба на смелите сърца.
  • 83 Съвет

    9 16 Отговор

    До коментар #73 от "New Too":

    Имах Е30 318 iS, двувратка, 136 коня, беше само на 240 хиляди истински когато едно комшийско дете много ми се примоли и му я продадох (почти подарих) за да я реставрира, страхотна кола, една от най-добрите които съм притежавал, но да реставрираш мОсквич трябва трябва да си с тежка диагноза,,,
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 незнайко

    12 3 Отговор

    До коментар #47 от "Случаен":

    Фиатовия двигател е с 3 основни лагера а на жигули с 5. Затова се късаха валове на Фиат ! Фиат е с ресори а жигулата с пружини отзад. Може да са крали руснаците, но са доусъвършенствали !!! Същото се отнася и за двигателя на моксвича спрямо БМВ !!!

    Коментиран от #96, #102

  • 86 незнайко

    6 2 Отговор

    До коментар #84 от "Като гост":

    Само сте чувал за цените ! Не лъжете хората които са млади и не знаят.
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Анонимен

    1 7 Отговор
    Хитър бе бай Тошо. Пусна ги 1986, в Стара Загора, за 6900 лева. Но си бяха за ония години мнохо пари и на 20 хил. Км продаден за 500 лева. Издръжлив е за Балкан. Супер и сега собственика съжалява. Чисто нова кола. И с жилищата бай тошо. Пусна ги 1986.кой желае и накрая у дома пушаци, защото горят дърва, тази година уж минали на гранули, но комини запушени и няма кой. А при тж имаше ред, но с нискообразовано цигани, кво да очакваш. Кой остане след нас, да ги образова. Трудно е, и от запад и те бягат от българи в САЩ. Объркан е целиясвят. Това ми кажете, а не кюлчета, оставка. Разбрахме. Един път, а вие прекалявсте оставка дайте. Глупаци... Оголиха но, душата ни взеха комунистите. Едни и същи по кабелки и снахата на черепа и тя, вместо да си гледа децата. Иди на запад. Много юристи, инженери, икономисти работят хамали. Унижение няма. Кой е баща ти софиябски. Крадеца. Както казват строители работили у вас в софия, той е софиябски, но не е от софия, казаха града, но не ме интересува. Стягайте се, канали ще копате, ако трябва. Нима други.. Учителки с висше, от сф, но навреме дошли в провинция, омъжили се и работеха като шивачки. Няма унижение и чистач да си важно е както казват навън пари да падат. Никой не ти гледа дипломата. Мамини глезотийки, на баш крадците
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Сашо

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Да се знае":

    И скоростна кутия с пет скорости.
  • 91 F.D

    3 7 Отговор
    Ахахах. Мечти, мечти. Ако тоя кошляк го правеха в наши дни щеше да изглежда по абсолютно същият начин -може би щяха да сложат нови фарове и стопове в смисъл стопове с диоди а фаровете щяха да са от "кристал " т.е прозрачна пластмаса и халогенни крушки с малко по-добри рефлектори.Вътре щяха да сложат електронен часовник който никога не работи хубаво и ново радио евентуално със CD.Ама да не се размечтавам.Щеше да има нови стелки,гумички на педалите и маншон на скоростният лост.Евентуално серво/хидравлика на воланът.Моторът щеше да е около 100 коня може би моноинжекцион.Също така и нови джанти ама тва щеше да е топ-модификацията. Това е по-вероятна реалност а тва на снимката е додж чарджър..
  • 92 Aмии

    2 1 Отговор
    Ама разбира се! С реактивен двигател...
  • 93 пижо

    9 1 Отговор
    За времето си вършеше работа. Не съм имал големи проблеми, но нямахме база за сравнение. Харесвах го. Омасляваше се чукчето и наковалнята в делкото, протече радиатора и ми увисна изпускателен клапан. Е гърнета , тръби на ауспух, гуми и т.н. консумативи не се броят. Това беше за 10 години. Имаше багажник на покрива и конкурираше днешните пикапи. Бедна ви е фантазията колко съм пренесъл от селото на жената до София, щом два пъти сменях уплътненията между листовете на ресьорите. Изтриваха се. Продадох го за 3000 лв на строители - турци работещи в София. Може и още да е жив.

    Коментиран от #94

  • 94 Aмии

    2 2 Отговор

    До коментар #93 от "пижо":

    Духът му е жив, там някъде около Волга....
  • 95 факт

    10 0 Отговор

    До коментар #4 от "ЛОВЕЧ":

    на българина нищо не трябва да се дава да прави всичко прецаква
  • 96 един от стадото

    5 2 Отговор

    До коментар #85 от "незнайко":

    полски Фиат пак си беше на листови ресори, но не беше на базата на 124, който беше на пружини като Лада. Правиш някаква нелепа комбинация м/у моделите. И полски Фиат беше най- бързата кола от Мототехника, 75коня, но по DIN, руснаците ги даваха по SAE което е по- малко коне от европейския стандарт.
  • 97 Йонко - понко

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Те тава е":

    А някой пречи ли им да имат повече пари ?Ресурсите ги имат научният потенциал също. Няма във света развита страна която да си е есамодостатъчна ама на.
  • 98 Един по_ голям Бахур за герб

    6 1 Отговор

    До коментар #70 от "УДИ ГЛУПАКЪТ":

    Кви боклуцисе изродихте втая "прекрасна" демокрация начело солигофрена от банкя
  • 99 стоян георгиев

    3 11 Отговор
    ако го правеха днес нямаше да е по=различен от тогава спрва ладите.и до сега се карат и произвеждат разни петици,самари или ниви с много малки промени особено във външния вид.качеството им си остава обаче същото,че и по зле.имам наблюдения при лада нива.отиваш при маистора за смяна на карето и тои ти вика да търсиш каре от стара лада ,а не ново!смях!та и с москала щеше да е същото ако не бяха решили да го фалират в русия
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 авто

    6 8 Отговор
    Имахме и такъв и Лада все боклуци,80-та година като дойде един французин с Форд Гранада ,ами какво да кажа не приличаше на тях,всички наоколо я гледаха като извънземен кораб.А и патуването с нея в нея в сравнение с тях си беше като в космически кораб .
  • 102 Свой

    2 0 Отговор

    До коментар #85 от "незнайко":

    Не са крали, а купили лиценз.
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 незнайко

    0 1 Отговор
    Хубави картинки но до там .
  • 105 Почти

    3 0 Отговор
    Имах български дефорсак, брутално здрава кола. Издържа 380000 километра и прегря от дефектна водна помпа, товарехме го с тон и половина дини с ремарке и правеше 58 курса на лято посока слънчака.
  • 106 Хлъц

    2 0 Отговор
    Върнахте ме в млади години.Това беше първата ми кола- втора ръка.Но тогава,всеки пазеше ,ремонтираше и лъскаше.Дори втора ръка,бяха запазени.Беше-412.От тогава,до сега много коли са минали през ръцете ми.Дори не помня точно,колко и от коя фирма.Не знам,може би защото съм бил много млад,защото ми беше първа кола( лично моя) но наистина е Железен Кон.Нямах спиране( а бензин за него бол-А87-16ст/ литър), буквално не слизах от него.Купен на 72 х километра,реални.И до сега помня.Навъртял съм 430 хиляди.Без основен ремонт.Е,смяна на делко,свещи,ремонт на карбуратор,накладки, гърне, и други си беше нормално.Но ако някой от днешните стандартни модели( не говоря за специализираните,високопроходими) ,успее да стигне до Нишава,през Годеч нагоре( бившия граничен клъон),което го правех с москвето,с още трима приятели в него,ще го призная.Ходехме там на риболов.Първия път,като погледнах назад,не повярвах,през какви валуни съм се катерил.Наистина железна кола- бивол.Не коментирам лукс на возило и екстри.Всяко време ,със своето.Тогава се бръснех със ножче Жилет,сега със самобръсначка Жилет.
  • 107 Красимиров

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "Смешен плач":

    За всички плюещи постоянно по всичко руско, ще им кажа че са засле
    пени от тъпаци те от западът. Хайде
    вие "демократи", кажете ми на какво
    прилича сега България?! Имало нос
    талгия по миналото!? Ами ще има, за
    щото тогава станахме индустриялна
    държава, която сега унищожихте то
    тално!! Ако долните янки и техните
    подлоги не птечеха с ембарго, ло
    кални войни, открити диверсии във
    всички посоки, щеше да е много раз
    лично. Плюете, защото сте неграмот
    ни комплексари неспособни да създа
    дете каквото и да било, както и пречи
    те на умните българи да успеят. Само
    мошеници те, бандитите, и "политици
    те" успяват да грабят и ви промиват
    малките мозачете, че "комунизмът" е
    виновен. Всъщност такова нещо не е
    имал. Сега е любимият ви капитали
    зъм, който ни направи най бедната
    държава в Европа и спасение скоро
    няма да има.
  • 108 Инж Илич

    1 1 Отговор
    Най смешната кола в света