11 60574

АвтоВАЗ стартира производството на новата Lada Niva Travel

  • lada-
  • niva-
  • travel-
  • лада-
  • нива
АвтоВАЗ стартира производството на новата Lada Niva Travel - 1

Предприятието LADA West Togliatti започна масово производство на SUV под ново име - LADA Niva Travel. Първият произведен автомобил Niva Travel бе официално представен, а началото на продажбите ще бъде обявено допълнително.

АвтоВАЗ стартира производството на новата Lada Niva Travel

Предната част на LADA Niva Travel се отличава с нов капак на моторния отсек с по-обемни отпечатъци, радиаторна решетка с по-големи отвори и с нови фарове. Страничните лайстни и колесните арки също са променени и се комбинират с новия дизайн на колелата, като също така подобряват офроуд характеристиките на модела.

АвтоВАЗ стартира производството на новата Lada Niva Travel

Задната част е преработена с нови изцяло LED задни светлини и по-масивна броня. Във офроуд версията образът на Niva Travel се допълва от стандартен шнорхел, офроуд гуми и боди кит от небоядисана пластмаса.

АвтоВАЗ стартира производството на новата Lada Niva Travel

Всички автомобили LADA Niva Travel са оборудвани с постоянна система за задвижване на четирите колела, която осигурява равномерно разпределение и постоянно предаване на въртящия момент към всички колела на автомобила с възможност за механично заключване на централния диференциал и задействане на понижаваща предавка. Под капака на всъдехода е монтиран 1,7-литров двигател с мощност от 80 к.с.

преди и след обноваването

АвтоВАЗ стартира производството на новата Lada Niva Travel

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 33 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 реалистъ

    77 3 Отговор
    Малко по-мощен двигател да бяха сложили. Хайде, да не е 200 коня, но едни 120 биха били добре...а то 80...

    Коментиран от #3, #54, #66

  • 2 Водков

    40 25 Отговор
    LADA NIVA DUSTER реплика на репликата
  • 3 Сюреалист

    53 55 Отговор

    До коментар #1 от "реалистъ":

    Ако му сложат мощен мотор и някой реши да вдигне 160км нали ще се разпадне

    Коментиран от #9

  • 4 Жигули

    24 36 Отговор
    Няма проблем, че харчи като Зил Осмак. Важно е че е "Стабиуна". Нали се сещате, как се отразява на резервоара постоянното задвижване 4х4? Ама петрол си имаме и не ни пука.

    Коментиран от #40

  • 5 Жигули

    15 26 Отговор
    Няма проблем, че харчи като Зил Осмак. Важно е че е "Стабиуна". Нали се сещате, как се отразява на резервоара постоянното задвижване 4х4? Ама петрол си имаме и не ни пука.

    Коментиран от #69

  • 6 Рено Ентусиаст

    50 12 Отговор
    Където мине Рено растат рози Спасиха Нисан Дачия е в подем оправиха и Лада

    Коментиран от #63


  • 7 Toto

    25 8 Отговор
    изглежда несъразмерна! тия със сините престилки на първата снимка са или по 2 метра високиили тази Лада е много малка!
  • 8 Ладaджия

    27 22 Отговор
    Вътре същия кен@ф ли е?
  • 9 Лададжия

    34 17 Отговор

    До коментар #3 от "Сюреалист":

    Аз имам служебна с ABS 2029 година и честно като вдигна 120 и е все едно работим в РОСКОСМОС. Иначе при стария модел без ABS още на 90 е страшно.
  • 10 Факт!

    26 36 Отговор
    Феновете на хюндай и киа май ги е яд че Ладата са 100 пъти повече коли за много по-малко пари

    Коментиран от #12

  • 11 Алфа Ромео

    35 6 Отговор
    Да бяха им дали един дизелов мотор от Рено.

    Коментиран от #70

  • 12 Лада

    31 15 Отговор

    До коментар #10 от "Факт!":

    Имам СУВ КИА. И две Лади служебни. Ами като вица за крокодила и елена. Нищо общо няма. Автомат няма, турбо няма, системи а сигурност няма, климатроник няма... И много още

    Коментиран от #14, #15, #41, #52

  • 13 Сто пъти хюндай

    28 16 Отговор
    Лада:10 000 км. разработка и на 40 000 основен ремонт.
  • 14 БАРС

    10 17 Отговор

    До коментар #12 от "Лада":

    Иначе си голям фантазьор.Мога да ти кажа спокойно че нямаш нищо.

    Коментиран от #18

  • 15 Факт!

    16 29 Отговор

    До коментар #12 от "Лада":

    Ха Кия тия са едни от най-примитивните коли дори кражбите от Рено и Пежо не могат да им помогнат на корейчетата да правят добри коли.
  • 16 СССРБарета

    11 14 Отговор
    Нямаше нужда да копират евтина КИА! Старата Лада Нива ми харесваше повече!
  • 17 Иво

    19 9 Отговор
    Нали 2021 идва? Да не съм се объркал нещо. Защо се излагат така братушките. Петдесет години са назад с автомобилостроенето.
  • 18 Този

    4 11 Отговор

    До коментар #14 от "БАРС":

    Оривай се. Това че си бал@к е твой проблем
  • 19 Кажи честно

    13 7 Отговор
    Те тава ли измислиха? Тази пародия и стоя матор колко евро ще е 1-

    Коментиран от #20, #30

  • 20 Хо хо хо

    8 11 Отговор

    До коментар #19 от "Кажи честно":

    Ти гледай пародиите на чКия и Хойдай.
  • 21 Гост

    11 3 Отговор
    Има междуосеви и междуколесни диференциали. Що е туй животно централен диференциал? И моля не ми обеснявайте как работи 4х4 на Нивата - отлично съм запознат.
  • 22 Вълко Червенков

    16 16 Отговор
    Скука,другарки и другари.Дизайн от 90-те,двигатели от преди 20 години,изработка като на китайска каручка.

    Коментиран от #34, #37

  • 23 патриота

    16 13 Отговор
    Добре,че Рено купиха Лада,та да стане кола.То заприлича на нещо ,което е нищо,но май ще се продава само в Сибир или на плоскоглави русофили.Чакам да обявят колко бройки са продали.

    Коментиран от #24

  • 24 Авджия

    15 9 Отговор

    До коментар #23 от "патриота":

    Веднага я купувам ако я има тука.

    Коментиран от #25

  • 25 един от стадото

    20 9 Отговор

    До коментар #24 от "Авджия":

    за охлюви ли ще ходиш с нея

    Коментиран от #26

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 селтак

    12 2 Отговор
    Със 80 кс. колко па travel ше е!

    Коментиран от #33

  • 28 Факт!

    21 16 Отговор
    Брутален джип.Браво на Лада ако се пусне на добра цена само глпак би могъл да предпочете втора ръка Тайота иои Нисан пред това.

    Коментиран от #32

  • 29 Джуган

    12 2 Отговор
    "Cтрaничнитe лaйcтни и кoлecнитe aрки ... ... пoдoбрявaт oфрoуд хaрaктeриcтикитe нa мoдeлa." Вероятно подобряват и разхода на гориво...
  • 30 Random

    8 5 Отговор

    До коментар #19 от "Кажи честно":

    Евро 5 е попринцип
  • 31 Random

    10 7 Отговор
    Мощността е 84 к.с., не 80

    Коментиран от #55, #65

  • 32 Буха ха

    12 4 Отговор

    До коментар #28 от "Факт!":

    Еваларка, с тоя коментар спечели колекторската ВИП ушанка от АвтоВАЗ
  • 33 един от многото

    9 3 Отговор

    До коментар #27 от "селтак":

    Ти да не искаш да ореш с нея?
  • 34 Баце Тулупа

    13 5 Отговор

    До коментар #22 от "Вълко Червенков":

    ЧудИхме се дали да не смЕниме Тойотата с новата Нива ама като влезнАхме вътре и седнАхме, много тЕсна седалка, а иначе сичко си е сделано на ниво китайска продукция от преди двайсе-триесе години ама нали съм приятел с Владимир Владимирович, ше я земеме и ше джиткам само с кака Караянчева, оная от Кърджали, дето Каскета казА че не съм я обиждАл
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Гост

    14 8 Отговор
    3862-ра година. Нива - фейслифт пореден, двигател 1.7 80 к.с.
  • 37 Рено Ентусиаст

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Вълко Червенков":

    Моля не описвай Хондата ти
  • 38 Гого

    8 2 Отговор
    Да бяха сменили купето, което е морално остаряло !
  • 39 Киро питоня

    9 8 Отговор
    ...абе убаво ама....Лада бе, бате..Лада бееее.
  • 40 Смок едноок

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Жигули":

    Еее ти па, и на тва има лек, предвидиле са го братушките. Зимаш един гайчен...легаш отдоле( ма си пОстели нещо, да ти не изстинат яйчниците) и сваляш лоста за равни ъглови скорости( кардан дет' му викат ората) и оставаш само на предно. И те така, решихме ти проблема!!!
  • 41 Киро питоня

    13 1 Отговор

    До коментар #12 от "Лада":

    Епа кормило нали има таа лагерница..кво сакаш па ти повече.?
  • 42 Язе да си питам

    8 4 Отговор
    Абе..язе да питам нещо знаещите и по-точно -разбиращите. На втората снимка тия, тройцата, що така са се подпреле бе..подпират да не падне некоя ламарина ли, или, като им глеам годинките..я ишиас, я лумбаго? А, що така бе ?
  • 43 авто

    8 5 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: Автомобилен блогър откри целофан, изолирбанд и канализационна тръба в конструкцията на Lada Niva. Иля Свиридов"-много технологично, ей това е положението,така могат така го правят, а вие пишете каквото си искате.
  • 44 Пръдливия Ханс

    15 7 Отговор
    Не виждам кой ще я купува Бушмените не карат руско производство Сигурно някой изтрещял БГ Русофил ще и се кефи
  • 45 4672

    11 9 Отговор
    Не мога да разбера защо в тоя сайт занимават хората само с някакви руски кeнeфи и варели които така или иначе не се продават никъде в белите държави ,защото не покриват изискванията за това ,ами се продават само в северноазиатския резерват.Реално никаква работа не върши тази информация за тея подобия на автомобили.
  • 46 В е л и к и я

    10 5 Отговор
    Защо продължават да се мъчат ....?

    Коментиран от #48

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Факт!

    1 11 Отговор

    До коментар #46 от "В е л и к и я":

    Защото НЕ са по-лоши от който и да е японски или корейски кнеф.Ясно е че от френските у немски автомобили са по-назад но няма как онея са лидерите ама са по-напред от жълтурите.
  • 49 Естет

    5 4 Отговор
    Грозотия!

    Коментиран от #51

  • 50 БМВ фен

    3 4 Отговор
    Мани бегай! За тия пари ще си купа едно бмв на 30години разработено и което може да успее да ме закара до първия сервиз.
  • 51 Дженев

    3 2 Отговор

    До коментар #49 от "Естет":

    Споко бе пичове...."По-рано тази година моделът бе прекръстен от Chevrolet Niva на Lada Niva. Сега, обаче, всъдеходът получава поредна промяна в името и вече официално ще се казва Lada Niva Travel. Класическата Нива продължава да се произвежда в стария и вид. Голяма част от тук коментиращите ,а навярно и автора не са направили разлика. Иначе за Travel - механиката и мотора са си старите-Евро 6 с 220мм клиренс......но това едва ли ни засяга тъй като тук няма да се внася.
  • 52 карача

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "Лада":

    Да ти кажа ли кои са най големите автоолигофрени. Тия дето като дойдат да си купуват " джип " питат 1 Колко гори 2 Има ли климатроник 3 Колко вдига. 4 А изофикс.... Отсвирвам ги веднага. Сигурно ме разбра.
  • 53 Терзи

    4 6 Отговор
    Какъв е тоя 1.7 с 80кс б**ти мъртвеца ....

    Коментиран от #56, #59

  • 54 угз

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "реалистъ":

    то да не е като да му залепиш ЛЕД светлини и нови пласмаси...хакат му стария матор и толкоз ..
  • 55 да да

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "Random":

    С тия 4 кончета отгоре ще издере асфалтя
  • 56 Форда

    4 1 Отговор

    До коментар #53 от "Терзи":

    Те ората вече вадят от 1.0 лиров 3 цилиндъра 135 коня
  • 57 оня с коня

    11 1 Отговор
    Не е необходимо да се критикува и обижда Руското возило,не случайно народът е казал "На умряло куче нож не се вади".Тая кола НЕ Е ПРЕДНАЗНАЧЕНА за продажба в Европа или Америка,тя си е за Русия и се предполага че Производителят преди Старта на Производство е проучил внимателно Предпочитанията на Пазара относно Възможности и Цена на возилото.
  • 58 Само мнение

    7 1 Отговор
    Руснаците , ако пипнат и подобрят леко някои неща , като антикорозионна защита и здравина на купето , осъвременен дизелов , или бензинов мотор на ниво до 1998г. без излишните електроники , добавят леко мощност още 10-тина коня , със заводско газово изпълнение , система за изключване на предният мост , както е при Витарата , то цена няма да имат , и ще ударят кьоравото, защото вече никой не предлага подобни доказали се концепции . Сега всеки ти предлага пиклив СУВ , който е шосейник , и когато наистина се наложи да те вади от батаците разбираш разликата . Ако сега се наложи да си търсиш нещо по-ново за разходки в природата , такива почти няма , и трябва да търсиш нещо по-старо . Новите Сузуки Джимни са старата добра концепция , и се разграбват като топъл хляб , Нивата също би имала голям успех , защото ще запълни един излязъл от производство клас автомобили , само трябва да се подобри .
  • 59 Нерде Ямбол

    12 0 Отговор

    До коментар #53 от "Терзи":

    Като не ти разбира главата от ми..ти що коментираш. Самурая е 1000 кубика 47коня , но тегли през калта като катър , и катери стръмни скатове, където само маймунката може да слезе , и то по задник. Що не минеш ти от там където минава той ,с твоите 200 коня?. Мощност , въртящ момент , маса, и предавки се смятат от производителя така , че да са на ръба на приплъзването на гумите . Това не са автомобили правени на принципа , кой ще тръгне първи на светофара , или как го издухах на магистралата , го оставих на точка.
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Душан

    0 7 Отговор
    Не видим разлог да на Лади не буде ЋИРИЛИЦА! *Честитам Бугарима на одбрани ћирилице!!!*
  • 63 сектант

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Рено Ентусиаст":

    Бъркаш колега, Дачия спасиха Рено.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Е ся

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "Random":

    Мощността е 84 к.с., не 80 ‐--------- Извинявай бате за неточностите
  • 66 ХАХА

    5 6 Отговор

    До коментар #1 от "реалистъ":

    споко, ще гори като за 500 коня, а ще върви като за 30. През половината време в сервиза и ръжда от първата зима. Полуоски и носачи - консуматив, чупят се при скорост над 80км/ч и ако оцелееш ги сменяш. Иначе са евтини, ако това те успокоява....

  • 67 Аз 2020

    3 3 Отговор
    Няма по хубава кола от руската.!!!!!
  • 68 Като гост

    2 2 Отговор
    Гу-но
  • 69 СТЕВАН РИСТИН

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Жигули":

    ХАРЧИ ТИ МОЗЪКА НА ТЕБЕ , ЗА ИНЖЕКЦИОН ДА СИ ЧУВАЛ , ДАВАШ ЛИ СИ СМЕТКА КАК УБИЖДАШ КОНЦЕРНА РЕНО- НИСАН В МОМЕНТА , САМО ЛАИНОМЕТИ ВИ В ТЪПИТЕ ГЛАВИ И УПАДЪК , А ТИ НЕЩО НАПРАВИЛИ , ТЕ ПРАВЯТ ТОВА ОНОВА , РАШКИ БИЛИ ПИЯНИЦИ БИЛИ , А ТИ ЛАИНОМЕД КАКВО СЪТВОРИ , ДАЙ ЕДНА ИДЕЯ ДА ЧУЕМ ВСИЧКИ В ФОРУМА, ИЛИ КАТО ЧУЕШ ЗА РУСИЯ , ПОЧВА МОЗЪКА ДА ТИ ДАВА ЗАЕТО?.
  • 70 Заради студовете които са там АКУ

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    Знаеш де ИЗБЯГВАТ ДА КАРАТ ДИЗЕЛАЦИ. ПРОСТО ПРИ МИНУС 30_ 40 ВРЬТВАШ И ПАЛИ.... БЕНЗИНА НЕ ЗАМРЪЗВА А НАФТА ТА ДА . ДОРИ И ДИЗЕЛ С ДОБАВКИ ПРИ НИЗКИ ТЕМПЕРАТУРИ ПРАВИ ПРОБЛЕМ. РЕЗЕЗЕРВОАРА Е ЧИТАФ НА НАФТАТА КЬДЕТО Е С ПО МАЛЬК ОБЕМ (ГОРИВО ПРОВОДИ И ДЮЗИ) ПРАВИ ЯКИИИИИ ЩЕТИ....
  • 71 стоян георгиев

    1 3 Отговор
    да караш или да хвалиш лада е диагноза.гледам обаче мераклии за лади бол.та другари дано през новата година ви се осъществи мечтата и да карате само лади.никакви западни коил само лади!тва е наи-лесния начин за превъзпитание!

    Коментиран от #72

  • 72 няма да

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "стоян георгиев":

    Стоене -мама , най -хубавите ми моменти от живота бяха на задната седалка на Ладата , но ти няма да го разбереш, преди това сме имали и Москвич. Събота се ставаше , колата се миеше бършеше лъскаше , отвътре и отвън , минаваше на канала оглед проверка , гресиране на щанги , гуми с моя баща който ме учеше , заедно правихме каквото е нужно , поддържането на автомобила беше хоби и удоволствие , помня учителката ми по български как един път каза в час по време на урок , гледайки през прозореца - Баща ти мина току що с блестящата ви кола. Като поотраснах баща ми не ми даваше автомобила да изляза вечерта , ако през деня не съм го измил лъснал, и прегледал , но сега заменям рахат А-8цата си за онзи автомобил , и онези времена.
  • 73 Почитател

    0 0 Отговор
    Четете какво пише в руските форуми. И самите руснаци не я харесват. Най-ужасното е раздатъчната кутия. Шумът от нея е като от излитащ самолет! А по-мощен двигател не могат да поставят, защото трябва да сменят и ск.кутия, разд. Кутия и мостовете. 21 век няма кой да им ги сметне, конструира и произведе. Мъка! Масово собствениците на Лада и Шевролет Нива се оплакват от качеството, което не се е подобрило много за 42 години.
  • 74 Почитател

    0 0 Отговор
    Четете какво пише в руските форуми. И самите руснаци не я харесват. Най-ужасното е раздатъчната кутия. Шумът от нея е като от излитащ самолет! А по-мощен двигател не могат да поставят, защото трябва да сменят и ск.кутия, разд. Кутия и мостовете. 21 век няма кой да им ги сметне, конструира и произведе. Мъка! Масово собствениците на Лада и Шевролет Нива се оплакват от качеството, което не се е подобрило много за 42 години.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.