Last news in Fakti

28 Ноември, 2012 11:59 5 682 7

Buick GNX се завръща

  • buick-
  • gnx-
  • grand national-
  • t-type-
  • gm-
  • general motors

General Motors възражда три от най-култовите си седани със задно предаване от 70-те и 80-те години на миналия век, твърди Inside Line. Buick Grand National, T-Type и GNX ще използват платформата Alpha, на която е построен Cadillac ATS.

Както и преди близо три десетилетия, T-Type и Grand National ще имат сходна механика и настройки на окачването, но първият ще се предлага във всякакви цветове, докато за втория е предвидено само черно.

Най-вероятният кандидат за задвижване е наскоро разкритият от медиите отвъд океана 3.6-литров V6 с два турбокомпресора, който GM тества в момента. Предполагаемата му мощност е около 400 к.с.

Най-обилно слюноотделяне сред феновете детройтските мускули разбира се предизвикват слуховете за възкресяването на GNX. Съвременното издание на легендарната гадина вероятно ще се оборудва с новия LT1 V8 на GM с 450 коня.

През 1986-87 г. Buick Regal T-Type, Grand National и GNX на практика са най-бързите американски автомобили на пазара. Задвижва ги 3.6-литров V6 с турбокомпресор, който ги превръща в истински страшилища по драг пистите. Днес трите модела се ценят високо от колекционерите, като за цената на някои от 547-те произведени GNX-а лесно надхвърля $100 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 marto

    1 0 Отговор
    това не е ли "Insignia" ?!
  • 2 Ts@r

    1 0 Отговор
    За предшественика, няма какво да говорим - отвратителен е. Наследникът, от друга страна си има своите положителни черти. Това което не разбирам е защо задното стъкло е толкова малко и кого смятат да конкурират с този модел.
  • 3 Зия Молла

    1 0 Отговор
    Фарове Шкода, решетка Майбах, отзад BMW....
  • 4 Карпачо

    1 0 Отговор
    Пак ГМ номера, нека пуснем нова кола с минимум промени.... :§
    Този Буик е американската Инсигния, която пък беше разработена в Швеция от Сааб(когато той беше на ГМ)
    Сега тази кола е има под няколко марки СААБ 9-5(тука има най-много разлики може би повече от 40-50%) и от там почват близнаците Опел/Ваксхол, Буик и Холден
    Великия според някой 2,8Т монор на Опел всъщност е 2,8 без турбо за Холден после го дават на СААБ и шведите с техните умения слагат турбо, после го сложиха и на опел и така....(информацията ми е от човек който работеше в ГМ)

    Коментиран от #5

  • 5 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Карпачо":

    Сааба е най-доброто!
  • 6 триста итридесети

    0 0 Отговор
    100 пъти по-добре от гтр
  • 7 moxito

    1 0 Отговор
    Ех тва българина е голямо нещо , карайте си старите BMW-нца , опелчета и голфчета и намирайте косури на неща които не можете да си позволите :)