General Motors възражда три от най-култовите си седани със задно предаване от 70-те и 80-те години на миналия век, твърди Inside Line. Buick Grand National, T-Type и GNX ще използват платформата Alpha, на която е построен Cadillac ATS.
Както и преди близо три десетилетия, T-Type и Grand National ще имат сходна механика и настройки на окачването, но първият ще се предлага във всякакви цветове, докато за втория е предвидено само черно.
Най-вероятният кандидат за задвижване е наскоро разкритият от медиите отвъд океана 3.6-литров V6 с два турбокомпресора, който GM тества в момента. Предполагаемата му мощност е около 400 к.с.
Най-обилно слюноотделяне сред феновете детройтските мускули разбира се предизвикват слуховете за възкресяването на GNX. Съвременното издание на легендарната гадина вероятно ще се оборудва с новия LT1 V8 на GM с 450 коня.
През 1986-87 г. Buick Regal T-Type, Grand National и GNX на практика са най-бързите американски автомобили на пазара. Задвижва ги 3.6-литров V6 с турбокомпресор, който ги превръща в истински страшилища по драг пистите. Днес трите модела се ценят високо от колекционерите, като за цената на някои от 547-те произведени GNX-а лесно надхвърля $100 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 marto
13:38 28.11.2012
2 Ts@r
14:32 28.11.2012
3 Зия Молла
16:27 28.11.2012
4 Карпачо
Този Буик е американската Инсигния, която пък беше разработена в Швеция от Сааб(когато той беше на ГМ)
Сега тази кола е има под няколко марки СААБ 9-5(тука има най-много разлики може би повече от 40-50%) и от там почват близнаците Опел/Ваксхол, Буик и Холден
Великия според някой 2,8Т монор на Опел всъщност е 2,8 без турбо за Холден после го дават на СААБ и шведите с техните умения слагат турбо, после го сложиха и на опел и така....(информацията ми е от човек който работеше в ГМ)
Коментиран от #5
16:42 28.11.2012
5 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #4 от "Карпачо":
Сааба е най-доброто!20:07 28.11.2012
6 триста итридесети
21:05 28.11.2012
7 moxito
10:10 01.12.2012