24 Декември, 2020 13:15 4 506 26

Ето го най-редкия McLaren на стойност 3.3 милиона долара

  • mclaren-
  • sabre
Ето го най-редкия McLaren на стойност 3.3 милиона долара  - 1

Публикувани бяха първите снимки на McLaren Sabre - новата пистова суперкола на британската марка. Презентацията се проведе на т.нар. тайна церемония в Калифорния, като там бяха поканени основно купувачите на модела.

Общо ще бъдат направени само 15 екземпляра от McLaren Sabres на стойност 3.3 милиона долара всеки. Любопитното е, че въпреки доста високата цена всички те вече са разпродадени. Повечето клиенти са от САЩ.

Ето го най-редкия McLaren на стойност 3.3 милиона долара

Новият McLaren Sabre е базиран на купето Senna, но е още по-екстремен. За него е разработен нов аеродинамичен пакет със значително по-обтекаем обвес. Различно е и огромното задно антикрило.

В допълнение, мощността на четирилитровия V8 битурбо мотор е повишена от 800 на 835 к.с., а максималният въртящ момент достига 800 Нм. Максималната скорост също е увеличена до 351 км / ч.

Ето го най-редкия McLaren на стойност 3.3 милиона долара


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Хо хо хо

    8 22 Отговор
    Да не би да излъгах като казах че за 100 бона Гтр-а ще го нсре?!

    Коментиран от #3, #7

  • 3 Джуган

    16 6 Отговор

    До коментар #2 от "Хо хо хо":

    Порше е най-качествената, най-здравата, най, най, най спортна кола, но за някои богати купувачи не е достатъчно ексклузивна и налитат на лимитирани серии на екзотични марки. Ако искам да демонстрирам че съм гъзар с много пари, вероятно бих избрал Пагани, хи хи. А дали вдига 300, 320 или 351 км/ч е само повод за фукня, няма писта с достатъчно дълга старт/финална права отсечка за да развиеш максималната скорост, нито пък толкова празна магистрала че да караш с повече от 300 (не става въпрос да ги вдигнеш за секунда и веднага да намалиш)

    Коментиран от #5, #6, #12

  • 4 Гого

    1 19 Отговор
    Още ли има глупави хора да купуват от тази марка, която е едно недоносче на автомобилната индустрия !

    Коментиран от #9, #16

  • 5 Хо хо хо

    3 12 Отговор

    До коментар #3 от "Джуган":

    Какъв е смисъла от Пагани като пада от ГТР

    Коментиран от #8, #10, #25

  • 6 един от стадото

    14 0 Отговор

    До коментар #3 от "Джуган":

    има такава писта. Бягай на Нардо. Там и Паганита продават, и да не забравиш да почерпиш

    Коментиран от #22

  • 7 Алфа Вълкът

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "Хо хо хо":

    Един GTR без тунинг, няма хала да се мери и със обикновен мустанг петак. А това е най-красивият Макларън като изключим цветовата гама заедно с F1.
  • 8 Алфа Вълкът

    15 4 Отговор

    До коментар #5 от "Хо хо хо":

    Гледало лапето някакви клипчета с назобени нисани на драговете и си мисли, че е най-великата кола в света. Ама аз съм гледал как опели и голфове се гаврят с гтр на такива драгове. АХАХАХАХАХА

    Коментиран от #13

  • 9 Хайл

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гого":

    Защо??? Идиотите карат тесла
  • 10 Хайл

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "Хо хо хо":

    Събери първо стотинки за гтр,и ще видиш колко си далече от Пагани...иначе през прозореца можеш да гледаш "колко дига"

    Коментиран от #11

  • 11 Дайър Стрейтс

    6 6 Отговор

    До коментар #10 от "Хайл":

    Пагани е точно мъни фор нотинг

    Коментиран от #18

  • 12 Чак пък най

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "Джуган":

    Да за 70 години не се научиха че двигателя се разполага по средата пред задната ос а не в г.за на колата.

    Коментиран от #23

  • 13 един от стадото

    4 7 Отговор

    До коментар #8 от "Алфа Вълкът":

    гледал си, ама не си видял. Гт ара и там е със собствения си двигател, а ония кошници хем по- леки, хем с някое прасе осмак отпреде, едвам побрали го. То и Шкода 120 има как бие беенвета и камаро-та на драг, ама същата работа.
  • 14 хо хо хо

    5 5 Отговор
    Това което се опитвам да кажа е че тези хайпър и суперкари се купуват от глпаци.Защото просто не си стуват парите.Ако бяха толкова дупер супер щяха да доминират на шосето а те падат от по-евтини и то много коли.Защо става така ли защото продават бклуци за маса пари които са супер надценени.Все едно да ви продавам същите домати обаче да им лепна петорна цена.И затова богаташите които ги карат не разбират и грам от коли щом дават такива за подобни бклуци.Тия коли просто не струват толкова това е.

    Коментиран от #15, #20

  • 15 Алфа Вълкът

    8 1 Отговор

    До коментар #14 от "хо хо хо":

    Тия коли са направени да оцелееш и при 200км/ч. А за лукс и возия да не говорим. Нали знаеш, че глупаците дето ги купуват имат пари за тях. А умните като тебе само ще броят стотинките за кафе.

    Коментиран от #17

  • 16 Макларън Хонда Сена

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гого":

    Мнението ти показва че не разбираш изобщо от коли! Макларън може само на плакат да гледаш, както гледаш жените!
  • 17 Хо хо хо

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Вълкът":

    Говворим за скорост къде намесваш лукса.Ако искаш лукс си купи фотьойл.Да си дал камара псри за спортна кола и да те бие направена кола за много по-малко пари си е срам.
  • 18 един от стадото

    7 0 Отговор

    До коментар #11 от "Дайър Стрейтс":

    Пагани е като яйцето на Фаберже. 50човека най- много по света се интересуват от цената му, останалите гледат колко струват кокошите в супера. За такива коли не само трябва да имаш много пари, а и друга категория на мислене..Ако имах в гаража си 2-3 Ламбота, толкова Ферарита, 1-2 Порше-та, барем един Корвет, едва тогава бих отделил ''някой лев'' за едно Пагани. И бих го сложил до онова яйце, което неминуемо един притежател на такава кола сигурно вече има..Иначе McLaren не е лоша кола, но нещо в дизайна ме дразни. А за толкова пари всичко е важно..

    Коментиран от #19

  • 19 Дайър Стрейтс

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "един от стадото":

    Не уважавам марки и то за суперколи които не си правят сами двигателите.Че то в една кола ако не си разрябитваш и произвеждаш двигателя какво изобщо правиш шиеш салона ли?Това шивяшки бутиков цех ли е или производител на автомобили.

    Коментиран от #21

  • 20 Хо хо хо

    1 5 Отговор

    До коментар #14 от "хо хо хо":

    Единствената марка имаща смисъл е Бугати в тоя ред на мисли.Хем е мощна и бърза хем обаче е супер удобна и комфортна а иначе всякакви паганита и ферарита които нито са луксозни а и падат от разни тинейджърски доработки на ГТР а струват камара пари са безсмислени
  • 21 един от стадото

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "Дайър Стрейтс":

    още малко и ще налучкаш задната ми мисъл, а сякаш я улучи. Споменах там едно яйце, което дори за омлет не става, така и с тази кола. Дори вече не уважавам класиката в жанра Астън Мартин от както взеха да слагат чужди мотори. Малко останаха старите динозаври от А до Я правени в една фабрика, за ширпотребата няма да говорим...
  • 22 Джуган

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "един от стадото":

    Трудно ми е да нарека един кръг “писта”, имах предвид писта със старт/финална права и завои, но технически вероятно си прав, весели празници :)

    Коментиран от #24

  • 23 Джуган

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Чак пък най":

    Не знам колко пъти си карал Порше 911, но ако си, вероятно са ти направили впечатлие две неща, първо, че кола със заден двигател не е лесна за каране, и второ, че като се научиш да я караш както трябва, тежката задница се превръща в преимущество.
  • 24 един от стадото

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Джуган":

    май ната и на Нардо, Карай Джугана и се не бой. Да сме живи и здрави, това ти пожелавам..другото е вятър и мъгла в тия времена

    Коментиран от #26

  • 25 Джуган

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Хо хо хо":

    Както вече обясних, Пагани е върховна ГЪЗАРИЯ, и никой не се интересува дали вдига “само” 300 или 350. Ако гъзарията не е фактор, правилната комбинация от качество, динамика и престиж без да плащаш милиони според мен е точно Порше 911, има версии много и за всеки вкус, аз вече остарях и качих килограми, така че Карера Ес ми е предостатъчна :)
  • 26 Джуган

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "един от стадото":

    Ха ха, Джуган карах в казармата, сега уж вдигнахме летвата, но въпреки това не винаги минаваме там където минаваше “трио̀со”, както го наричаха колегите от Самоковско, ха ха ха