12 Януари, 2021 10:43 24 363 104

Българинът продължава да предпочита стари Volkswagen-и

  • автомобили-
  • пазар-
  • българия-
  • нови коли-
  • употребявани коли

Сред новите автомобили обаче лидер е румънската марка Dacia

Българинът продължава да предпочита стари Volkswagen-и - 1

Разглеждайки статистиката на КАТ за регистрираните автомобили в България през изминалата 2020 година, както и търсенията в най-големия автомобилен сайт у нас mobile.bg, виждаме, че българските купувачи продължават да предпочитат германската марка Volkswagen. Моделите Golf и Passat окупират първите две места в тази своеобразна класация по брой продадени автомобили у нас през изминалата година.

Също така се вижда, че нашенците залагат основно на употребявани автомобили. През миналата година в България са регистрирани близо 230 000 автомобила, като само 29 000 от тях са чисто нови. Сред новите автомобили обаче лидер е румънската марка Dacia, следвана от френската Renault, чешката Skoda чак тогава идва VW. Най-продаваните модели сред новите коли пък са Renault Clio и Nissan Qashqai.

Връщайки се на употребяваните автомобили, които се предпочитат у нас, виждаме, че освен Volkswagen българинът залага на т.нар. германски премиум трио - Audi, BMW и Mercedes. В десетката по най-продавани употребявани автомобили има пет модела от въпросните премиум немски марки.

Така след Golf и Passat статистиката показва, че предпочитанията са за колите от следен клас на Audi, BMW и Mercedes, съответно моделите A4, 3er и C-Klasse. Следват Е-Klasse и петата серия на баварците. Интересно е още, че в първата десетка няма нито едни кросоувър. Първият такъв заема единадесетата позиция и е японската Honda CR-V.

Статистиката на КАТ показва и нещо, което отдавна е известно, но с всяка изминала година става все по-притеснително. Става дума за това, че само пет процента от регистрираните през изминалата година автомобили са на възраст по-малка от пет години. Останалите са по-стари, като най-тревожен е факта, че почти половината (47%) са на възраст над 20 години.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 48 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тойота

    45 57 Отговор
    И Тойоти !!!

    Коментиран от #58

  • 2 Гост

    152 61 Отговор
    Не ли гоуф на 30 години не е здраво брат ми, това новото много електроника, не е ли да си нагласим огледалата наръка и да сложим един камък под гумата да не ойде надоле колата не ми я хвали. Ние сме бугари, само ракия да има да жулиме и всичко е точно.

    Коментиран от #5

  • 3 Абе

    171 22 Отговор
    Хубавите фолксвагени бяха до 2001ва година, сега счетоводителите правят колите и смятат на всяка кола какво точно и кога ще се счупи за да може да печелят и след продаването на автомобила.

    Коментиран от #6, #96

  • 4 тарикату

    190 43 Отговор
    Не е притеснително, радващо е, че половината коли са над 20 годишни, защото новите стават само за курник или шкаф за инструменти.

    Коментиран от #9, #29, #60

  • 5 Един съвет

    62 30 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Ти си бай Ганьо, говори само за себе си, не обобщавай......

    Коментиран от #7

  • 6 Гост

    40 28 Отговор

    До коментар #3 от "Абе":

    Правилно брат ми, аз затова си карам каруци с две коне, храня ги поя ги редовно и не дават дефекти, препоръчвам на всички да се върнат към това, нема електроника. И по кило ракия да има.
  • 7 Гост

    37 33 Отговор

    До коментар #5 от "Един съвет":

    Той бай Ганьо е събирателен образ, но ти нямаш толкова акъл да го разбереш. Бугарина на килце ракия превзема света.
  • 8 Сух

    80 5 Отговор
    Щото не може да си позволи нов..
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 kjl

    263 13 Отговор
    Нека г-н Радослав Славчев ни каже какъв автомобил кара, какви са средно месечните му доходи и дали те имат някаква връзка с решението му, какъв автомобил да си вземе. Не, г-н Славчев, българинът НЕ предпочита да кара двадесет годишни автомобили, такива са възможностите му след 30 години преход и цъфтящ капитализъм. Със шест-осемстотин лева!!! среден доход на месец, ако имаш изобщо работа, няма как да караш нов автомобил, пък било то и Дачия.

    Коментиран от #93

  • 11 един от многото

    15 5 Отговор
    Особено Перничани!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 БАЙ Х@Й

    122 5 Отговор
    ‼БЪЛГАРИНЪТ НЕ МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИ ДРУГО‼

    Коментиран от #16

  • 14 БАЙ Х@Й

    98 3 Отговор
    - Господине, Вашето котенце не предпочита ли "Уискас"? - Моето котенце предпочита "Лексус", ама не знае ПИН-а‼
  • 15 Отворко

    159 9 Отговор
    Заглавието не отговаря на истината.Българинът предпочита нови фолксвагени,но продължава , да може да си позволява само стари.

    Коментиран от #26

  • 16 Stark

    69 11 Отговор

    До коментар #13 от "БАЙ Х@Й":

    Така, е до където управляват децата и обслужващия персонал на шумкарите, ще карате тия кочини, а те ще се возят на нови загрижени за НАРОДА...
  • 17 Коментара

    131 4 Отговор
    Нещо някой да е изненадан?! Бедна държава, почти без средна класа....Дори новите автомобили са най-евтиното което може се намери на европейския пазар. Този пазар е директно отражение на финансовото състояние в България. Обикновеният българин не е виновен, че нови коли на се купуват ...това са възможностите му!

    Коментиран от #50

  • 18 Коментара

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Морето":

    Явно не си го разбрал сектанта...
  • 19 Последния Софиянец

    19 28 Отговор
    Българите са богати,ама предпочитат стари кочини.ха ха ха
  • 20 Haha

    71 30 Отговор
    А никой не каза че от тези близо 300 000 автомобили 80% са нафтови барутници, навън се чудят как да се отърват от тях а тук ги купуват като топъл хляб и ни тровят всеки ден

    Коментиран от #82

  • 21 Жеко

    13 20 Отговор
    Един познат циганин,гледаше 15 прасета, имаше каручка с кон и обикаляше целия град да рови в казаните да търси храна за прасетата.Обаче коня се разболял и той го заклал а от надениците даде и на мен но това е друг въпрос.И си мисля от колата по добра е само каручката с кон
  • 22 Анонимен

    85 8 Отговор
    Аз предпочитам нова кола, било то дачия или рено, но карам стар фолксваген, който поне е здрав. Просто това мога да си позволя
  • 23 Случайност?

    73 14 Отговор
    С премиер-тиква, главен прокурор - каскет, шеф на парламента ПКП и кукловоди турски прасета, колко му е акъла на българина?
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Гост 1

    149 10 Отговор
    Българинът предпочита да демонстрира статут, който го няма. Предпочита да демонстрира какъв баровец е, посредством кола, телефон и т.н., просто защото той с друго не може да изпъкне. На запад хората имат култура, според която всеки има някакво ниво в обществото, без да демонстрира, че е висш ешалон. А тука всеки сульо и пульо демонстрира колко много пари няма.
    Пример:
    Всяка сутрин виждам един мъж работещ в склад за строителни материали, който ходи сутрин с X5-ца(E53) на работа ( нищо лично към професията на човека, защото няма срамна работа), но сред приятелите си сигурно е голям играч, като го видят пред кафето със счупения джип;
    Втори пример:
    Бизнесмен, който си купува бизнес седан S-class; A8; 7серия и т.н. не се вози с анцуг в колата си. Докато всеки "играч" събрал 15-20 хил.лв за такава кола втора ръка изпъква с маратонки, анцуг и диагоналката на Филип Плейн от китайския мол.
    Трето:
    Колата на прави човека. Какво демонстрираш със скъпи играчки, които с годините поевтиняват а в същото време изказът ти е на човек с образование до 4-то отделение.

    Докато ни е такъв позьорски манталитета, все ще сме утайка в собствената си държава и в Европа.

    Коментиран от #63

  • 26 Carsense

    50 14 Отговор

    До коментар #15 от "Отворко":

    Нещо си в грешка. Българите, които имат пари за нова кола, не избират VW, толкова колкото си мислиш. Има си статистика и в клас C примерно, Golf е далеч от първото място на нови коли в България. Ако погледнеш и по държави в Европа, Голф не е на първо място почти никъде, само в две три държави Германия Белгия и още някъде - толкоз. В Испания не е дори в първите пет.

    Коментиран от #62

  • 27 Няма пари за нова

    93 5 Отговор
    За съжаление взимам 750лв заплата как да си купя нова кола, като мес. вноска ще е 500лв, и 7000лв първоначална вноска, нищо че по-статистиките в парламента сме много-добре и доходите са ни високи, сигурно имат предвид себе си, аз карам 20 год. кола, чупи се ремонтирам я и това е положението, ако някога решат да субсидират 30-40% от стойността на автомобила и вдигнат заплатите на поне 1500лв, може и в България да започнат да се карат нови коли!

    Коментиран от #51, #83

  • 28 2loop

    50 5 Отговор
    Роден в Германия и починал в БГ - WV
  • 29 Йонко - понко

    17 3 Отговор

    До коментар #4 от "тарикату":

    Не виждам ганя да се радва че е скъсаняк ама щом казваш.
  • 30 ааа

    19 0 Отговор
    Всичко според джоба и надеждността.
  • 31 ГЪЗАР

    24 8 Отговор
    Имам 4 голф2.правя си ретро гараж.1.6 , 1.3, 1.3 и 1.8GTI.

    Коментиран от #32

  • 32 Оле мале

    45 6 Отговор

    До коментар #31 от "ГЪЗАР":

    Правиш си морга, ретро колата е нещо съвсем друго.
  • 33 Българин

    40 7 Отговор
    Българите стават все по бедни
  • 34 Алфа Ромео

    40 4 Отговор
    А ся де, да се чудиш що си купуват стари коли, Бойко им направи тук Швейцария на Балканите те стари та стари коли искаме...
  • 35 guest

    56 3 Отговор
    Сега с еко стикерите ще оправят статистиката. Да видим как ще третират колите на газ - хората си плащат за газовата уредба, за прегледите, за разрешения в ДАЙ, акцизите в цената на газта, а държавата продължава да се прави на луда, че това може и да не са толкова екологични коли.

    Коментиран от #41

  • 36 Ам Чи

    51 4 Отговор
    ТУК В БГ ТО ВСИЧКО Е СБЪРКАНО.ВСЕКИ ЖИВЕЩ ,В СОФИЯ ИЛИ ДРУГ ГОЛЯМ ГРАД , СИ КУПУВА КОЛА КОЯТО НЕ Е ПО ВЪЗМОЖНОСТИТЕ МУ ,НО КАТО СЕ ВЪРНЕ НА СЕЛО ,СЕЛЯНИТЕ ДА КАЖАТ ЕЕ УСПЯ ИЗДИГНА СЕ БАРОВЕЦ СТАНА
  • 37 барабус

    31 4 Отговор
    Ай да го и у Гоуфу!
    Колега си купи миналата година чистак-бърсак нов голф от магазина на метан и още не могат да му подкарат газовата ,то не бяха софтуери и чудесии!
    Сега кълне фаувето ,ама късно чадо.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Българин

    22 2 Отговор
    Пари няма затова са стари
  • 40 Всички бабета

    30 4 Отговор
    от нашия блок могат да си купят нова кола,вчера една хвърли 25000 през прозореца,досещате се на кого.
  • 41 Име

    18 34 Отговор

    До коментар #35 от "guest":

    Ти тая газова от екология ли я слоци или от това че нямаш 2 лева за бензин?.. Недей да не праяиш на луди!. Ако искаше да е от екология, щешв да си вземеш чисто нова кола евро6. Каквото и да правиш на твоя дарак, евро6 няма да стане. Но ти няма как да го схванеш,защото са ти напълнили главата с костилки, че като сложиш уредба на дарака и си пушка-еколог.

    Коментиран от #42

  • 42 Газ, маз

    20 9 Отговор

    До коментар #41 от "Име":

    Сигърен ли си? Защото имам евро4 на газ и евро6 на нафта. Познай коя дава по-добри показатели на газанализатора?
  • 43 Мафиофикация

    28 0 Отговор
    Само да ограничите колата на българина.Тогава ще разберете, що е протест.Бабикян,парцалян и др. пасти да ядат.
  • 44 Аз пък продадох

    25 1 Отговор
    Фолксвагена бе купен от мен чисто нов- Тигуан и на 54000 км си замина и го смених пак с чисто нова но друга марка.Причината-много проблеми с влизаща влага,електронни проблеми, откази по електрониката,сменен ЕГР. Догуша ми дойде.Никога повече каквото и да е от тази група. Не казвам че бе лоша.Ако махнем изброеното бе ОК.Добра возия.Но постоянно все нещо я пращаше в сервиза.Жената я караше. Аз ползвам друга марка вече 12 години нула проблеми.
  • 45 Стефан Петров

    47 9 Отговор
    Българинът може да е беден, но не е прост. Новите коли са боклуци, предназначени да издоят от купувача им колкото се може повече пари. За неговите нужди и интереси не се интересуват. Имам приятел с голям автосервиз, който кара 25г. мерцедес. Оня ден ми каза, че има пари да си купи три коли от магазина, но не иска да купува боклуци. Автопроизводителите купуват електроника на килограм от Китай за стотинки, сглобяват я и за луди пари ни я сервират като екстра.

    Коментиран от #48

  • 46 Кермен

    32 11 Отговор
    Аз карам най новият модел Fiat Tipo турска сглобка,на половин цена в сравнение с Golf и по нищо не му отстъпва!!!!!
  • 47 Фолксваген

    28 7 Отговор
    По ненадеждни коли от немските вероятно няма, но у нас в България само това си знаем. Едно време през Соца всеки мечтаеше за немска кола и да, тогава те бяха здрави защото всичко беше прецизна механика. От както електрониката влезе в автомобилостроенето, няма по-надежден автомобил от японския. Аз имам също Фолксваген, но определено следващата кола ще бъде японска. Писна ми от чек-енджин лампата да ми свети и какво ли още не.

    Коментиран от #100

  • 48 Нова кола

    21 4 Отговор

    До коментар #45 от "Стефан Петров":

    Това не е вярно. Аз си купих нова кола, карах я до 120,000 км и я продадох. Освен консумативи, нищо друго не съм сменял. Да му мисли този, който я вземе след това. По-добро от нова автомобил да се кара 5-7 години няма.

    Коментиран от #79

  • 49 Разбирач

    10 2 Отговор
    Пет реда статия с правописни грешки. С кеф да си четеш. Гост 1 е прав
  • 50 Боби

    29 5 Отговор

    До коментар #17 от "Коментара":

    Много бедна държава с милярди депозити от хората в банките по статистика на БНБ с пълни ресторанти и хотели по уйкендите секи трагнал на некаде да се забавлява и само се реве че се нема пари ама си купуват стари премиум автомобили Мерцедес Е. Ауди А4 те хубаво ги купуват ама знаят ли колко е ремонта на тия дърти кокали вече щото на тези години всичко почва да се чупи при тебе едно по едно на Е класата демфера и съединителна с маистор са 2000лв а колата струва 6000лв на 18г и защо му е и тои не знае да набута една кофа с пари по нея да я прави ама българина обича газарийката старо ама да е Мерцедес нищо че с заплата от 800лв джоба още ще му отанее

    Коментиран от #52, #57

  • 51 Пловдив

    40 4 Отговор

    До коментар #27 от "Няма пари за нова":

    Подкрепям те напълно , а колко е жалко и болно как след 30 години преход още масово се работи за по 800-1000 лв заплата и то ако имаш работа де.........аз карам 11 годишна Киа Спортидж и това е моят максимум .....всеки желае да кара нова кола , но тук в тази крадлива държава с тези доходи няма как да стане ......пожелавам на Българите здраве и късмет , защото не сме лоши хора , просто всички , които са в парламента тези 30 години , докараха хората до лудост и отчаяние и тотално изнервяне ........

    Коментиран от #72

  • 52 минувач

    8 8 Отговор

    До коментар #50 от "Боби":

    Новите коли не стават-нямат ресурс направени са да издържат макс.150000 а през това време гълтат яко за подръжка.Нали са на доизживяване след 10г.няма да ги произвеждат вече.

    Коментиран от #56

  • 53 guest

    21 3 Отговор
    Заради по—евтиното гориво я сложих газта, но това не я прави лоша инвестиция по отношение на екологията. И по-леко с квалификациите, че изнервяш останалите. Когато започнеш да караш по 25000 на година, тогава ще ми говориш за пари, дараци и т.н.
  • 54 guest

    1 0 Отговор
    Последното е за коментар 41
  • 55 Марките автомобили в България са две

    5 23 Отговор
    Мерцедес и всички останали. Точка

    Коментиран от #61, #84

  • 56 Коко

    17 1 Отговор

    До коментар #52 от "минувач":

    Е старите коли да не би да не гълтат за подръжка а особенно Ауди Мерцедес и БМВ а дизеляци дюзи егери вихрови клапи турбини автоматици един приятел си купи мерц Ц класа и даде 2500 за автомат скорустите щото му се прецакаха и колко още работи прави и накрая я продаде задна 4000лв и сега се виде у пари иначе джоба му беше се празен това са старите премиум коли колко и да са здрави и техния живот вече свършва на 20г
  • 57 Абе

    8 4 Отговор

    До коментар #50 от "Боби":

    Като ти се вижда скъпа подръжката на Мерцедеса. Не си го купувай, купи си Москвич.
  • 58 гого

    10 18 Отговор

    До коментар #1 от "Тойота":

    Тойота е пълен бокЮк...Само проблеми...
  • 59 Иво

    19 1 Отговор
    Отдавна не карам Wagen-и.... Просто се изморявам повече и предпочитам френския комфорт...
  • 60 дърт шофьор

    13 2 Отговор

    До коментар #4 от "тарикату":

    Прав си. Скоро гледах Ауто Мотор унд Шпорт. Показаха таблети на 4 гуми и двигател на косачка - 3 цилиндъра, турбо и над 100 к.с. При нормално каране 80 км/ч показаха таблото. 4 х. оборота. За разхода
    - ужас. Ами за ресурса на мотора?
  • 61 Не не

    1 6 Отговор

    До коментар #55 от "Марките автомобили в България са две":

    Не се изрази правилно. Това е в целия свят , а не само в България.
  • 62 Отворко

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Carsense":

    Да приемем,че марката е примерна.
  • 63 Специалиста

    15 1 Отговор

    До коментар #25 от "Гост 1":

    Интересен коментар .... и всъщност много вярен. Селските пръчки няма да поумнеят ама " ти знаиш ли кой съм, а? " , адидаса, айфона, найка и бе ен ве то, ги правят велики и много важни😆. Ти да видиш....
  • 64 Чук

    8 2 Отговор
    Бсй Ганьо обича да долива с лейката масло....
  • 65 Селед гоуфа

    9 1 Отговор
    След голф двойката знаят, че са здрави и въпреки, че отдавна са боклуци пак ги купуват това двойката е вечния автомобил и оставя трайни спомени! Моя тая година го пенсионирам но е 86ти набор и е милионник и последните две години ходя на лов с него казвам го със съжаление никога повече няма да бъде произведена толкова здрава и непретенциозна кола! Новите не искам и да коментирам карам 15г тойота на бензин и съм доволен за сега...
  • 66 Дфен

    6 3 Отговор
    Тук се купува голф защото много им пада цената и всеки може да си го позволи.
  • 67 Васил

    4 3 Отговор
    След две три години пазарите ще са препълнени от евтини Китайски автомобили

    Коментиран от #101

  • 68 ясно е

    14 5 Отговор
    Тази статистика казва всичко, т.е потвърждава го: толкова сме комплексирани, че даваме повече пари за издухан голф или "вечен" мерцедес на над 20 години или над 200 000 км (официални) отколкото за нова Дачия или малко рено клио. Да не говорим, че новите коли спокойно с лизинг могат да се купят. Да, ама не - хвърляме едни пари за боклуци, после почваме да сменяме из сервизите част по част, издухваме ги яко, защото аз фолксваген съм си купил (е, модел 1905 година), ама трябва да покажа колко е яка тази кола пред румънската дачия логан на оня тъпънар пред мен....И разбира се, продължаваме да се хвалим на ляво и на дясно "каква страхотна стара кола сме си купили". Няма само ние да се минаваме я, със старите боклуци от Германия (или от където и да е). Е, бизнесът на старите немски трошки върви добре у нас все още - 30 години след погрома над България! И продължаваме да живеем с комплексите си и да ги предаваме на поколенията си...не знам до кога???

    Коментиран от #91

  • 69 Нане

    14 2 Отговор
    Българинът не може да си позволи по нова кола защото не получава достатъчно финансови средства! Това е за 30г. унищожаване на държавата. Факт!
  • 70 КРАДЕЦ БОКО

    6 2 Отговор
    АЙДЕ СЕГА СВЪРЖЕТЕ ВСИЧКО С БОЙКО И ЧЕКМЕДЖЕТО МУ И УРАВНЕНИЕТО Е ГОТОВО !

    Коментиран от #80

  • 71 Иванов

    7 1 Отговор
    Някои хора ползваме стари телефони и автомобили.Просто работа,няма как.
  • 72 Пловдив 2

    13 1 Отговор

    До коментар #51 от "Пловдив":

    Че преди 30 години как беше? Лади с вноска и чакане по 15 години да ти излезе реда в мототехника. И се молиш да не е произведена в понеделник след здравия запой събота и неделя в Толиати СССР.
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 1,9 tdi PD

    8 4 Отговор
    На старо или японец или някоя от марките на VAG ако не стигат парите!
  • 75 Тот

    15 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Българинът продължава да предпочита стари Volkswagen-и. Така е защото сме мазохисти, страдаме от неизлечим стокхолмски синдром, ако видите какви политици сме си избрали ще разберете тъмната страна на едни пингвини.
  • 76 Ханс

    3 8 Отговор
    Имам кинти да си купя бмв примерно на 6,7, г. Но няма да го направя и си гарам голф4, тди и си пея. А фиат типо и разни франсета са много далече от голфа, и ги подминава с кеф.

    Коментиран от #86

  • 77 Пламен

    9 0 Отговор
    Не знам за статистиката...по наблюдения,в София виждам повече и по луксозни коли от в Мюнхен.
  • 78 МГГ

    9 10 Отговор
    Според мен адна стара премиум кола е 10 пъти по хубава и качествена от една нова Дачия или Рено.
    Българина не е прост и не го подценявайте.
  • 79 фау ве

    6 1 Отговор

    До коментар #48 от "Нова кола":

    Имам приятел германец, купува си само фолксваген, както повечето германци в Северен Рейн Вестфалия, там и не само се карат предимно фолксвагени, нови. Та моят човек ги кара 5 години, след това върща и взима нова. Така никога не е имал проблеми. Освен това колата му я обслужват само във фирмен сервиз, даже не знае и какво масло му слагат, всъщност единственото, което прави е да кара и да си върши работата! Сещате се, че с него за коли няма как да си говорим, скукаааааа!?
  • 80 фау ве

    3 8 Отговор

    До коментар #70 от "КРАДЕЦ БОКО":

    Ей, стоя Бойко и това чекмедже станахте банални, хора, на които Бойко им е бил антипатичен ще гласуват за него, щото изливате помия постоянно.
    Кажи ми отворко, преди Бойко, какви коли карахме и колко от тях бяха нови???????
    Като почнете да плюете САМО по Бойко все едно преди него бяхме супер богати. Истината е в цифрите, а теговорят, че българинът си купува все по-нови коли. 90-те вкарваха най-големите гробници.
  • 81 фау ве

    9 3 Отговор
    Класацията показва, че българинът е комплексар, за него е важно да паркира бегачката пред входа, да завиждат съседите и да цъкат.
    Робува на хорското мнение и за това вместо нова Дачия или Рено ще си купи немски премиум, стар, но премиум, да го видят, че кара не е случаен.
    Сигурен съм, че ако не бяхме толкова зле със самооценката щяха да се карат много повече нови коли.
  • 82 Прецакан

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Haha":

    Много правилно! А ние дишаме боклука и после защо сме болни...
  • 83 Прецакан

    11 0 Отговор

    До коментар #27 от "Няма пари за нова":

    Повярвай ми с 1500 лв. и две деца ще караш максимум 15 г. кола като мен. За четиричленно семейство за да караш нова кола ти трябва минимум 3500 лв. доходи, тъй че жена ти трябва да взима 2000 ;-)

    Коментиран от #90

  • 84 Прецакан

    10 0 Отговор

    До коментар #55 от "Марките автомобили в България са две":

    Напълно съм съгласен, само да уточним: отзад да пише DIESEL, че всички след теб да са стават на негри като ги подминаващ... Защото 80% от водачите на Мерцедес, БМВ и др. топ марки им е такова мисленето - "чади и върти гуми та да те видят у маалата!"
  • 85 гост

    3 0 Отговор
    Много прост народ е дошъл да живее в България! При съседите простотията е в изибилие и вече я изнасят зад граница!
  • 86 Прецакан

    6 0 Отговор

    До коментар #76 от "Ханс":

    Кат' ги минеш и оста'ат у мъглата, 'щото ти сто на сто си дизел! Познах ли?
  • 87 тотаЛИЗАТОР

    5 3 Отговор
    А ББ предпочита......млади момичета. Дето му ги водят в спалнята с шкафчето !
  • 88 Азсъм

    2 0 Отговор
    А и благополучието на Българина диктувано от комкастата е фактор за възможностите му
  • 89 SDEЧЕВ

    1 0 Отговор
    няма лошо ,ако има и 230000 бракувани скрапа,но уви. Положителния прираст на скрапове е факт. БГ-морга
  • 90 ноу мъни

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "Прецакан":

    Така е, с две средни заплати за страната, едно 3 членно семейство не може да си позволи нов автомобил! Да кажем 2500 лв на месец и то не в София. Все пак колата се купува да се кара, да се ходи с нея на екскурзии и да върши работа. Ако тези средства отиват за новата кола, закупуването на нов автомобил се обезсмисля.
  • 91 Коментара

    5 0 Отговор

    До коментар #68 от "ясно е":

    Не знам какво ти е ясно, но не си единствения изпаднал в заблуда.....Няма как...ще го напиша с главни букви...НЯМА КАК 18-20 годишна кола, каквито и ремонти да излизат по нея да излезе по-скъпо от закупуването (без поддръжка и задължителните застраховки) от най-евтината Дачия! Да има го фактора с комплексите на малкият човечец...но по-голямата част от тези хора така или иначе не могат да си позволят нов автомобил. Тоест този фактор е незначителен. Повечето хора са с жилищни кредити и тн. та колата им е последна дупка на кавала. А и още нещо... София не е България! Въпреки че със заплата 1000-1200лв и +-800-900лв. основни месечни разходи в София къде им излиза ползата от файдата на хората не ми ясно, но всеки си знае...
  • 92 юзер

    5 0 Отговор
    Какво е общото мужду Германия и България - Volkswagen, ражда се в Германия и умира в България.
  • 93 Иво

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "kjl":

    Най-после един смислен коментар. Форума е пълен с тарикати, чиито зор е единствено да се направят на интересни. От тарикатлък се държим за палците цял живот. Аз на 50 години смогнах да си купя здрава, голяма(2 метра съм) , МЛАДА (8 годишна) кола благодарение на заплатата ми на острова. Дали съм предпочитал 30 годишните барутарници, които карах преди това май не е нужно да уточнявам. ИСКАМ СЛЕДВАЩАТА ДА Е ОТ МАГАЗИНААА, но аз и на луната исках ама...
  • 94 иВАН

    2 3 Отговор
    Койте не е карал Дачия , само той може да ги хвали. Това са извънземни буклуци с адски много проблеми !
  • 95 Ми новите

    3 0 Отговор
    фолк-с-вагЕни са мнооого скъпи!
  • 96 До 2005 :)

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Абе":

    До 2005 :)
  • 97 старият пасат

    4 0 Отговор
    Карам си пасата комби - бензин 1,8 моно ,товаря го зверски, велика машина, дребни ремонти, върви като пушка , обичам го и съм сигурен в него. Толкова години не ме е предал,държи се мъжки ,но и аз го глезя де,грижа се за него винаги всичко да му е ток. Остаря вече, и се чудя с каква кола да го сменям. Здрава машинка ,стига да се грижиш за нея и да я обичаш.
  • 98 Батко

    1 5 Отговор
    Декември го докарах от Германия . Фирмен автосалон .Голф 3 1,6 АЕЕ двигател . Фул екстри . На 83 000 км.Има Тюф до 2024 год . Карайте си със здраве и малко ядове Дачиите и френските ментета :)
  • 99 Батко

    1 3 Отговор
    Голфа е произведен юни 1997
  • 100 За японските

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "Фолксваген":

    След няколко карани японски коли и една лично моя, мога да кажа, че са добри в електрониката, но слаби в комфорта. Слаба шумоизолация и много шум в купето при магистрално. Вероятно някой лексус ще е изключение...
  • 101 Гошо

    1 2 Отговор

    До коментар #67 от "Васил":

    То и сега има евтни дачии, ама и те започнаха да вдигат качеството и от там цената. Карал съм логан за служебна и мога да кажа, че става само за работа или за някой без никакви претенции за качество на материалите.
  • 102 ПАРИ ДА ИМА

    2 0 Отговор
    БЪЛГАРИНА Е ОГРАНИЧЕН, И К@ХА ЛЕЙКА, НОРМАЛНО АХХААХАХАХ
  • 103 ехоо

    5 0 Отговор
    И какво му е странното че купуваме дърти автомобили. С тия приходи българина дори не мечтае за нов автомобил. А ти съдират и кожата от застраховки. А минал идиот и я забърсал. Само ядове. Карай си бараката, и да не те е яд, че бабата от входа ходи с пирон в ръката!
  • 104 Коравия

    2 0 Отговор
    Българинът още много дълги години ще купува употребявани коли, което е доста жалко за съжаление. Поради смешното заплащане на трудът му и ниските доходи на населението като цяло, европейска държава само на лист хартия. Но реално сме със африкански и други там държави от третите светове на темпове на развитие. Ще караме стари талиги до откат. Не виждам в близко бъдеще, обикновения работещ човек в България да се почувства наистина, като европеец, да си сменя колата с нова през 4 до 5 години и други там подобни Евро благинки. Дано да стане, ама на да ли. Е то какво друго остава, да си караме старите трошки и да не мърка ме ей сега от лятото ще ни зарадват и с нов еко данък на годишните прегледи за отработени те газове. Ех, Европа, Европа!!!