Основа на бъдещата гама от електрически "рена" може да стане историческото наследство на марката, твърди Automotive News. Според източници от Режията компанията се кани да възроди минимум два модела от втората половина миналия век - Renault 4 и Renault R5.
Новите електромобили, които ще станат съвременна интерпретация на класическите си предшественици, са част от реформаторския план на генералния директор Лука де Мео. Според Automotive News идеята за възраждането на популярните през 60-те, 70-те и 80-те години на XX в. Renault 4 и Renault R5 е лично негова. Освен нови бюджетни електромобили Renault се кани в скоро време да представи и три електрически модела с марката Alpine.
Режията вече има традиции във възраждането на култови модели под съвременна форма. През лятото на 2019 г. компанията показа концептуалния кабриолет e-Plain Air, построен по мотиви на едноименната версия на Renault 4, смятано за най-продавания автомобил на компанията с тираж от над 8 млн. бройки.
Лука де Мео ще представи стратегията си за бъдещото развитие на Renault на 14 януари. Очаква се компанията да обяви нови съкращения и да покаже цяла линия от нови продукти. От актуалната гама ще отпаднат и няколко модела, които са прекалено нишови и не се продават добре.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Медуза
18:03 12.01.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 ДВГ
До коментар #3 от "Ай cиктир! Стига вече!":
Ооо,дженди къде ходиш бе,тези вибратори нали знаеш,че само ти и подобните ти ще ги карате!Коментиран от #23
18:40 12.01.2021
5 Да добавя
Коментиран от #18, #22
18:56 12.01.2021
6 Риньде
19:23 12.01.2021
7 Така
До коментар #3 от "Ай cиктир! Стига вече!":
Скоро в отдела за Автомобили, ще пишат само за електрически, а в отдел История, за коли с ДВГ! Подготвят хората!Коментиран от #16
19:26 12.01.2021
8 Alex
Коментиран от #12, #15
19:33 12.01.2021
9 ГТЕ
Коментиран от #10
19:39 12.01.2021
10 Махмуд
До коментар #9 от "ГТЕ":
Развиват се защото петеолните компании са се усетили че колкотомповече коли с двг има толкова повече ще печелятКоментиран от #11
19:44 12.01.2021
11 ГТЕ
До коментар #10 от "Махмуд":
Под развиват, имам предвид технически се развиват. От карбуратор към инжекцион, от делко с чукче и наковалния към електроника. От 2000 кубика и 60 коня до 900 кубика и 120 коня. От разход на гориво 25 литра на 1000 км до 4 - 5 литра на 100 км. Така ще трябват и години електричките масово да минават по 1000 км без презареждане.Коментиран от #19
19:47 12.01.2021
12 Komapak
До коментар #8 от "Alex":
Вчера видях около мен да се движи моторна шейна електричка. В момента е - 17°С. Няма как да заместят всичко, но си имат пазарна ниша електрокарите.20:07 12.01.2021
13 Гошо
22:52 12.01.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Хайл
До коментар #8 от "Alex":
Как тъй ти спориш с борислав тесларев-нищо не разбираш-теслата се зарежда за 3 мин и минава 673 км с това зареждане със скорост от 290 км като е вдигнала до 100 за 0.4 сек и 2.1 сек до 200...той е КАПАЦИТЕТ СЪС СТАТИСТИКА В ДЖОБА И ГЛЕДАНЕ НА КЛИПОВЕ В ЮТУБ...с мъск всеки час си говорят за да даде акъл на мъск за теслата,благодарение на него мъск е милиардер...00:26 13.01.2021
16 Хайл
До коментар #7 от "Така":
Сам си пишеш и си отговаряш...след малко ще спориш със себе си🤣🤣🤣🤣00:29 13.01.2021
17 З поредни мнения и нищо не каза
00:42 13.01.2021
18 Stoich
До коментар #5 от "Да добавя":
На Рено 16 също беше така.07:18 13.01.2021
19 Друго е важното
До коментар #11 от "ГТЕ":
Няма да е необходим пробег 1000км, ако могат да се заредят 500км за 5-10 минути на всяка сегашна бензиностанция. За какво да мъкнеш половин тон повече и да платиш десетина хиляди лева отгоре, заради едни десетина минути 5-6 пъти в годината ... евентуално.08:07 13.01.2021
20 Николай
Коментиран от #21
09:42 13.01.2021
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Сатаната
До коментар #5 от "Да добавя":
Задно.12:21 13.01.2021
23 ДВГ
До коментар #4 от "ДВГ":
Длбоко В Гдзът23:03 13.01.2021