24 017 106

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)

ЧАСТ I

През 90-те нямаше електронни опции, джаджи и спомагателни системи, но автомобилите бяха доста по-прости и по-здрави. Става въпрос за автомобилите от 90-те години, които продължаваме да караме и днес.Ето и останалите от нашата класация.

8. BMW 3 Series E46 (1997-2006)
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Баварската компания BMW произвежда автомобили от трета серия много преди появата на модела E46, но тази каросерия наистина се доказа като лидер в класа на компактните премиум автомобили. Въпреки факта, че автомобилът е проектиран през 90-те години, по отношение на екстериора и интериора, той все още е актуален. Както всички BMW-та и E46 е добър за шофиране, особено във версията си M3.

9. Opel Calibra (1990-1997)
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Днес е трудно да си представим, че Opel ще пусне спортно купе, но през 90-те такава кола беше Calibra. Това бе не просто седан с три врати, а специално проектирано купе с рекордно нисък коефициент на съпротивление Cx = 0,26 - най-добрият резултат сред всички автомобили, продавани по онова време. Разбира се, това не беше най-добрата кола по отношение на управление, но Calibra изглежда страхотно и днес, въпреки годините си.

10. Citroen Berlingo I (1996-2013)
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


За някои шофьори Citroen Berlingo е "баничарка", а за други просторен семеен автомобил. Във всеки случай автомобилът се превърна в бестселър в своя клас, тъй като се оказа практичен и икономичен. Заслужава да се спомене и основният му конкурент - Renault Kangoo.

11. Mitsubishi Pajero V20 (1991-1999)
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Имаше моменти, когато Mitsubishi Pajero беше не просто поредния кросоувър, а пълноправен всъдеход. През 90-те години всички високопроходими коли са проектирани по същия начин като Pajero: каросерия, отделена от шасито и двигатели с висок въртящ момент. Много автомобили от второ поколение са оцелели до наши дни и продължават да са истински офроудъри.

12. Mazda MX-5 NB (1998-2005)
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Второто поколение Mazda MX-5 (поколение NB) стана малко по-голямо, но много по-мощно от автомобила от първо поколение. В сравнение с такива компактни роудстъри като MGF, BMW Z3, ​​Toyota MR2 и Fiat Barchetta, японският модел печели в много отношения, което си личи и от цените на запазените екземпляри.

13. Volkswagen Passat B5 (1996-2005)
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Passat от пето поколение дебютира по време, когато германският производител на автомобили иска да покаже на света, че емблема на Volkswagen може да има не само на бюджетна кола, но и на седан от бизнес клас. От техническа гледна точка, новото поколение Passat B5 има много общи черти с Audi A4, автомобилът се характеризира с аеродинамичния стил от 90-те, а отвътре, с красив спретнат интериор и голям избор от двигатели и трансмисии. На вторичния пазар се търсят най-често дизелови версии без компресор, които много често изкарват до 400-500 хиляди километра.

14. Volkswagen Golf IV (1998-2004)
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Що се отнася до автомобилите на Volkswagen, би било истинско престъпление да не говорим за хечбека Golf. От 70-те години до днес този компактен хечбек е един от най-популярните в света. Моделът от четвърто поколение и сега се радва на голямо търсене на вторичния пазар и всичко това благодарение на добра каросерия, мощни и икономични двигатели и сравнително качествена изработка.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 43 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Mnogo zle

    71 225 Отговор
    Абе какви са тези курници дето ги хвалите бе!!!!

    Коментиран от #15

  • 2 сектант

    36 20 Отговор
    аз знам един легендарен автомобил който няма да се предаде скоро а може и да надживее баджанака
  • 3 Дърт Шофьор

    88 17 Отговор
    Колкото пъти карам и срещам яйцето, 124-ката и цедака, но тук не ги виждам. Защо ли?

    Коментиран от #5, #6, #45

  • 4 Белгиеца

    230 4 Отговор
    Имал съм Голф 4,бензинов-останах доволен. Верно е народна кола, но с нужната поддръжка никога не ме остави на пътя. Опел Калибра карах, когато бях на 24г.-това бе най-яката за ония години спортна кола. Бензинов двигател, 115к.с.,даваше усещането, че шофирах нещо наистина яко. Стабилна на пътя, бързо ускорение, кеф по завоите на Слънчев бряг от Бургас към Варна. Сега сигурно някои ще се присмиват, но през 1997г.това си беше лукс.

    Коментиран от #16

  • 5 Сър

    20 73 Отговор

    До коментар #3 от "Дърт Шофьор":

    Защото ги срещаш по сервизите изглежда.

    Коментиран от #43, #70

  • 6 Марио

    131 2 Отговор

    До коментар #3 от "Дърт Шофьор":

    първo cтaвa думa зa кoли oт 90-тe нa минaлия вeк и втoрo, прoчeти първaтa чacт нa мaтeриaлa, тя зaпoчвa cъc 124, aмa викaш зa кaквo ми e дa чeтa, пo-дoбрe дa ce изхoдя тук и дa cи хoдя.

    Коментиран от #35


  • 7 гост

    56 69 Отговор
    Каква Калибра ви е ,,гонила,, В момента в България по-скоро ще видиш бяла лястовица, отколкото тоя дрънгел. Единствено версията със 150 к.с. беше добра за времето си.
  • 8 ddааааа

    119 5 Отговор
    Еми каквото сте изброили, това са 95% от днешните автомобили в България.
  • 9 Ивайло

    90 22 Отговор
    Наред с е39 и е46 пропускате още една баварска икона от 90-те - Е36!!! Карам едно такова купе вече от 10 години и мога да кажа с ръка на сърцето, че за мен това е колата и повече никога няма да направят такава!!! Здрави и непретнециозни мотори (практически неубиваеми), здраво окачване, добро управление и стабилност и класически непреходен триобемен и леко ръбат дизайн!!! Завинаги в сърцето ми!!!

    Коментиран от #10

  • 10 Сър

    26 29 Отговор

    До коментар #9 от "Ивайло":

    А интериора скърца ли като на Лада :D Здрава кола наистина, но вътре са спестили толкова много, че е направо трагедия.

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Ивайло

    73 4 Отговор

    До коментар #10 от "Сър":

    Абе може и да поскърцва, ама повърхностите като кори и табло почти не са се износили, което говори за сравнително добро качество на материала!!! Като влезна в една 46-ца например и погледна пластмасовите детайли по интериора как се лющят и се драскат, смятам, че в е36 са вложени по-качествените материали!!! А и предпочитам да ми поскръцва от време на време, но да е неубиваема, отколкото комфорт, лукс и глезотии и за най-дребното "пак да се опукат груби суми"!!! ;)))
  • 12 Ивайло

    59 7 Отговор

    До коментар #10 от "Сър":

    А за бутоните да не говорим!!! Всичките бутони в 36-цата ми изглеждат като нови и работят перфектно и няма и помен от олющване, както например в е46 или особено във ВАГ групата (голф 4, пасат 4 и другите)!!! Е36, Е39 и донякъде Е46 са последните истински и здрави БМВ-та!!! От тук насетне всичко друго е компромис откъм качество!!!

    Коментиран от #25, #49

  • 13 Гоуст

    48 4 Отговор
    Почти само готини коли. Принципно БМВ са ми противни, но E39 (и не-споменатото E36) са си класики и не мога да кажа на хубавото - лошо. Калибрата си беше яка гъзария и все още ме кефи как изглежда - жалко, че не съм виждал в движение от години. Мерджана от първата част - абсолютен кеф, и сега си е супер адекватна кола. А Миата-та - намерете ми някоя запазена на добри пари, пък после ще ходя на зъболекар да ми вади мухите от нахилената физиономия
  • 14 Гошимир

    44 4 Отговор
    И аз имах едно време е36, 2л бензин... Чудесна кола беше! Здрав мотор, добро управление и возия, и доста надеждна. Карах я около 5 год и я продадох в перфектно състояние. Единствения и минус беше, че гореше 13-15л бензин. :) Ама пък тогава беше по 1.35 лв/л. Е46 изглежда по-модерна и е с повече глезотии, но не е по-здравия автомобил от двете...
  • 15 666

    21 2 Отговор

    До коментар #1 от "Mnogo zle":

    Що, ти какво караш?

    Коментиран от #17, #19

  • 16 Коментара

    75 0 Отговор

    До коментар #4 от "Белгиеца":

    На Калибрата и викахме "сиромашкото Ферари" (без лоши чувства). Никога не съм карал, но действително беше кола с впечатляващ дизайн и присъствие. Малко носталгично, но повечето коли от този период бяха с характерен дизайн, всяка марка имаше собствени уникални линии (лоши или добри). Имал съм А4 B5 комби, естествено!..Няма да го забравя, такова спомени.

    Коментиран от #29

  • 17 Mnogo zle

    28 6 Отговор

    До коментар #15 от "666":

    Нищо не карам, ходя пеш щото нямам книжка.

    Коментиран от #21

  • 18 Име

    8 93 Отговор
    Освен Пасата и Голфа всичко друго в тази статия е демодиран боклкук
  • 19 Яко

    9 5 Отговор

    До коментар #15 от "666":

    Скайтборд
  • 20 София мамо София

    46 32 Отговор
    Само Ситроена незнам какво прави в тая класация,всичко останало е бетон!!!!

    Коментиран от #22, #24, #105

  • 21 666

    25 4 Отговор

    До коментар #17 от "Mnogo zle":

    Аха ясно, поредния с мнение без покритие
  • 22 Citroen

    55 10 Отговор

    До коментар #20 от "София мамо София":

    Какво му е на Ситроена, аз вече 14 години карам Ксантия 94ти набор 1.9 TD. Железен двигател,а за возията на хидроактива просто нямам какво да коментираме

    Коментиран от #80

  • 23 Анонимен

    38 3 Отговор
    По улиците виждам доста ауди 80, не знам за вас

    Коментиран от #74

  • 24 Berlingo

    63 12 Отговор

    До коментар #20 от "София мамо София":

    По улиците има много повече берлингота, отколкото всички останали "легенди" изброени в статията. А Голф-5 произвежда толкова много ръжда, колкото никой друг опел преди това.
  • 25 Sofia

    8 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ивайло":

    ФАКТ
  • 26 Aladin

    21 10 Отговор
    Пропусната е Тойота Камри IV точно от 90-те. Железен двигател и много комфортна.
  • 27 Шашавелчо6742

    53 9 Отговор
    Опел Омега 97г 16V 117к бенин, никога не е имал газ, комби - Caravan B...това животно само ръждата го мори.Притежавах я до преди няколко месеца, вече е снета от регистрация, но въпреки че не е палена 3-4 месеца ще запали, защото акумулатора й е на 2г.От година и нещо изобщо пък не е карана, защото ни станаха много коли, тази бе работното добиче, когато се наложи да ходя за купуване на мебели, вода около 20-30 бутилки от 10л до близко село, или пък лятото на море, че съм любител на палатките, натоварен с цялата покъщина включително шезлогни, тента, палатка, надуваеми дюшеци от големите, надуваемо кану, храна за седмица и две големи кучета, едното 50, другото 75кг.И тук интересното - последните 10г от активната му експлоатация единствено аз съм го карал...не съм сменял абсолютно нищо, дори и една крушчица не изгоря деа, как стават тия работи не знам!Всичко по него си работи, от ел.стъклата до централно, ел.седалката на щофьора.Кога някоя нова кола ще й се случи да я караш макар и 5г без да смениш нещо?
  • 28 Novus Ordo Seclorum

    15 52 Отговор
    Да сложиш в тази класация Калибра, а да няма Бенц 124 е достатъчно за да разберем че нищо не знаете за издръжливите автомобили!

    Коментиран от #32, #33

  • 29 Притежател

    42 3 Отговор

    До коментар #16 от "Коментара":

    Така е, тези коли са мислени и произвеждани в по-добро време от сегашното, не масовки направени единствено цел печалба. На актуалните масовки ако махнеш емблемата, не може да разбереш кой е производитела.
  • 30 Петър

    20 32 Отговор
    Смешна класация. Калибра баш. Виждам доста повече стари тойоти оттогава отколкото опел калибра баш. Фолксвагенът е ако е здрава кола, режа си го. Братовчед ми има същия голф 4 и постоянно има нещо по тая кочина. Два пъти го остави на пътя. Тойотите от 90-те лукс нямат ,но няма и по-здрави от тях и сменяш само консумативи. Ръждата им е единсвеният проблем заради тънките ламарини.

    Коментиран от #36, #41, #42

  • 31 Stoich

    45 2 Отговор
    Имам такова Паджеро, вече е на 685000 км. Неубиваемо е!
  • 32 Stoich

    31 0 Отговор

    До коментар #28 от "Novus Ordo Seclorum":

    124-ката е в първа част.

    Коментиран от #40

  • 33 Писаха

    22 0 Отговор

    До коментар #28 от "Novus Ordo Seclorum":

    за I част.Вж. там.
  • 34 Joro

    36 33 Отговор
    BMW здрава и надеждна кола ... По-проблемен автомобил от БМВ няма. Драпат още по улиците,зщото собствениците им са психичноболни гъзарчета, които лятото се състезават,после поправят яко какво ли не по колата. Зимата ,разбира се , бмв-то спи зимен сън,защото не става за зимни условия. Най-голямото недоразумение. Имал съм веднъж БМВ и няма да повторя. Ауди ,да, но тая прехвалена и преслъпа кошница БМВ никога!

    Коментиран от #37, #85

  • 35 Дърт Шофьор

    9 24 Отговор

    До коментар #6 от "Марио":

    О, много съжалявам, че съм те отегчил. Пропуснал съм първата част. Трябваше интуитивно да се сетя какво е пишело в нея. И много извинявай, че съм ти загубил безценното време да ми отговаряш на "изхождането".
  • 36 gost

    36 6 Отговор

    До коментар #30 от "Петър":

    Еми няма да видиш калибри, защото те са карани вповечето случай доста спортно и или са изпоблъскани, или изпочупени. Ние имахме Опел Омега някъде към края на 90-те, много здрава кола, почти никаква подръжка, возеше перфектно,едва ли ще направят вече такива коли като по горните.
  • 37 Колко мъка има по този свят

    25 10 Отговор

    До коментар #34 от "Joro":

    Ганьо,с БМВ от твоя квартал Люлин няма да стане,вземи покарай истинско такова,пък тогава коментирай
  • 38 Дедовия

    34 7 Отговор
    Какво да кажа за Опел Вектра 1.7 дизел 1993г.Купена е нова от Булвария за 27000 германски марки.Такова здраво и надеждно животно не познавам,в момента е на 300000х.Още е със оригиналните шарнири с нитове няма лято няма зима щом помирише ключа пали от раз.
  • 39 Пацо

    14 9 Отговор
    Доволен съм от мойте БМВ та. Две коли и двете в класацията.
  • 40 Novus ordo seclorum

    3 18 Отговор

    До коментар #32 от "Stoich":

    Извинявам се. Но съм толкова сигурен че Калибра няма място в тази класация, че дадох първия пример за който се сетих.
  • 41 Наблюдател

    19 5 Отговор

    До коментар #30 от "Петър":

    Ако братовчед ти е някой балък, който само налива бензин, но спестява пари дори за елементарен ремонт, нормално е да го остави на пътя. Всяка кола си иска разходите.И като гледам написаното от теб, кой знае от кое село си...баш!
  • 42 333

    41 2 Отговор

    До коментар #30 от "Петър":

    Точно в Калибра се слагаха най-здравите двигатели, които някога са правили Опел. C16хх, C18хх и C20хх двигателите си издържаха по милион километра като стой та гледай. Неслучайно имаше толкова опел таксита. Не с тойоти. Тойотите имат много здрави автомобили безспорно, но има причини да не се продават много много в Европа.
  • 43 минчо

    13 6 Отговор

    До коментар #5 от "Сър":

    колега става въпрос за немски по стари автомобили не за Корейски бракми прочети статията внимателно те не са по сервизите а по пътищата
  • 44 Хайл

    26 2 Отговор
    За пръв път чувам за двигател на пасат В5 дизел без компресор.....В5 имат 2 дизела 1.9 и 2.5 .На голф 5 и поло се слагаха 1.9 sdi(чист дизел без турбо).Да вземе автора малко да се образова от към коли или просто да смени раздела

    Коментиран от #46

  • 45 Случаен

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "Дърт Шофьор":

    ми отвори първа част бе
  • 46 Хайл

    5 3 Отговор

    До коментар #44 от "Хайл":

    *имах в предвид голф 4 от тези години
  • 47 Имах такава

    21 5 Отговор
    И аз имах такъв пасат B5. Беше много добра кола. Разбира се за времето си. 2006 г се разделих с нея. Беше вече доста демоде. А сега вече си е вехтошарник. Но има хора , които немогат да си позволят нещо свястно и си я карат още.
  • 48 бай Пешо

    23 7 Отговор
    Мечтата на българина е пасат комба от 1990 г. - ония големите гълъбарници , дето са по 78 коня ...
  • 49 qwerty

    21 5 Отговор

    До коментар #12 от "Ивайло":

    отивам в италия при познати през 2007 г, точни бяха купили голф 5- колата супер. през 2013 се виждаме и пак с голфа, само че всички бутони като зарчета- черно бели😂😂😂
  • 50 вярно

    26 31 Отговор
    BMW 3 Series E46 -Мечтата на ''адидаса'' хора с анцузи през целия ден с съмнителна хигиена и не много умни.Opel Calibra -Мечтата на ромите и наркоманчетата.Следващата е мечтата на мръсния монтьор или за носене на казани.11-та същото като на бмвиста само че ловджия по описанието са еднакви горе в кутията нищо.12- мечтата на чичкото който иска да си върне младостта. Volkswagen Passat B5 .За хора с семейства интелигенти и качествени но в последно време само мръсутията на обществото я карат .Volkswagen Golf IV СЕЛСКАТА мечта анцуг, мриятелка с гол кръст пушеща цигарки и изключвана от училища 5 пъти както и приятеля и той такъв и въобще може да се пише много за тази кола.
  • 51 Алфа Ромео

    15 4 Отговор
    Какъв е този дизел без компресор при този Пасат В5 или нещо съм пропуснал!?

    Коментиран от #53

  • 52 гого

    12 19 Отговор
    Авторът на тази статия май е виждал кола само на картинка,толкова е некомпетентен ,че е срамно да пише статии за коли.Хвали Калибрата, която е по-известна като циганското Ферари.Пассат и Ауди А4 с алуминиеви предници чупливи, по скъпи в пъти от на Мерцедес и БМВ .

    Коментиран от #54, #56

  • 53 РАЗБРАХТЕ ЛИ

    10 3 Отговор

    До коментар #51 от "Алфа Ромео":

    Имат предвид МЕХАНИЧЕН комресор , механичен и турбо копресор имат разлика.В статията е за механичен чета ви коментарите и гледам но не разбирате

    Коментиран от #104

  • 54 Притежател

    11 8 Отговор

    До коментар #52 от "гого":

    Я обясни на нас непросветените като окачването е алуминиево какво точно се чупи и разваля?

    Коментиран от #55

  • 55 2222222

    14 4 Отговор

    До коментар #54 от "Притежател":

    Човека е прав ТОВА ОКАЧВАНЕ Е ГАДНО. гумената втулка се къса и автоматично след купуването на нов носач А НЕ слагане на нова втулка на стария .

    Коментиран от #57, #58

  • 56 хонда Пловдив

    16 7 Отговор

    До коментар #52 от "гого":

    Гого , пий си хапчетата редовно , всички изброени коли бяха страхотни за времето си ....на колко си години
  • 57 Притежател

    37 3 Отговор

    До коментар #55 от "2222222":

    Гумената втулка се къса да, а самият носач че е направен от алуминий няма никакво значение. И се късат поради некомпетенти майстори, много важно е носачите да се затегнат в работното и положение, тоест когато гумата е стъпила на земята. По-лесно е обаче колата да е на подемника, "майстора" сменя всички "кокали", затяга при провиснало положение на гумите и при сваляне колата на земята гумените втулки се късат от голямот усукване. Толкова от мен по темата.
  • 58 Притежател

    11 7 Отговор

    До коментар #55 от "2222222":

    Забравих да добавя че вече комплект всички носачи се продава за 300лв. Дето се вика без пари.

    Коментиран от #60

  • 59 ХХМ

    16 3 Отговор
    Калибрата е добър адтомобил за времето си. Двигателя със 115 коня не не и подхождаше много но 150-то и особено турбо двигателя бяха доста бързи. С малко детайлна шлифовка от страна на производителя колата щеше да е без конкуренция. По отношение за експлоатационната просто е много добре, ката изклячим ръждата, която мъчеше всички опели по отова време.
  • 60 22222222

    10 3 Отговор

    До коментар #58 от "Притежател":

    Тези 300 ле издържат 300 дни и до там ,лемфьордер е марката и нищо друго или ОРИГИНАЛНИ от магазина по марка

    Коментиран от #61

  • 61 Притежател

    15 2 Отговор

    До коментар #60 от "22222222":

    60 000км издържат тествано е, акцента обаче ми беше друг че се плюе по колите а некадърните майстори не се споменават за фактор.
  • 62 Коментатор

    13 14 Отговор
    За най-несполучливите модели на VAG групата пишете това са Голф4 и Пасата ,от Калибрата по-голема каруца нема а нищо не споменавате за Волво модели като S и V40 те са и още дори класика символ на здравина и качество.Пройзводството им започва от 1996г.до 2003г. но евала просто им правя и на здравина и на качество въпреки че е най-нискшя клас на марката.
  • 63 Radio z

    4 30 Отговор
    Нито една кола от тези,не е от 90те! (90те години означава -от 1980 до 1990г) СРАМ !!!

    Коментиран от #66, #69, #75

  • 64 Radio z

    5 25 Отговор
    Нито една кола от тези,не е от 90те! (90те години означава -от 1980 до 1990г) СРАМ !!!
  • 65 мдам

    14 15 Отговор
    Пасат Б5 - най-развалящият се боклук на всички времена, епична кочина, потресаващ курник, колата, заради която хората намразиха фолксваген /и аз съм сред тях/ в тази класация?!?!?!?!?!? ХА-ХА-ХА! Всъщност, нищо чудно - каквито журналистите, такива и статиите.
  • 66 Радио Ереван

    28 5 Отговор

    До коментар #63 от "Radio z":

    90-те са годините от 1990 до 1999, неуко джендърче!

    Коментиран от #102

  • 67 гост

    2 17 Отговор
    Всяка класация в която Тесла не е на първо място е смешна, хахахах
  • 68 Киро Японеца

    8 1 Отговор
    А Сузукито самурая
  • 69 Dildo

    20 3 Отговор

    До коментар #63 от "Radio z":

    Ако 90-те са от 1980 до 1990, то как наричаме годините от 1990 до 1999 ?
  • 70 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Сър":

    То е ясно кой висиШ по сервизите
  • 71 По-здрава

    12 3 Отговор
    машина от Ауди 80, В3 и В4, няма.

    Коментиран от #98

  • 72 Алфа Вълкът

    5 0 Отговор
    Великата и Калибрата😍!

    Коментиран от #73

  • 73 Алфа Вълкът

    5 2 Отговор

    До коментар #72 от "Алфа Вълкът":

    Селиката и Калибрата #1
  • 74 Играч

    21 2 Отговор

    До коментар #23 от "Анонимен":

    Ауди 80 Б4 сигурно ще има и след 10 години.С това поцинкована купе и с тези здрави мотори само някой закон за ДВГ може да ги пречупи.Иначе не виждам какво може да спре от движение такъв амтомобил.Солидна работа са.

    Коментиран от #82

  • 75 един от всички

    8 10 Отговор

    До коментар #63 от "Radio z":

    Прав си, 90-те години е периода 1981-1990 г! Само неграмотник може да пише,че това е периода (след 1990г) от 90-те години. По същата логика,те ще напишат и че са от 19-ти век и че сега сме в 20-ти век ,щом започва годината с две хиляди и нещо.

    Коментиран от #78, #91

  • 76 CALIBRA TURBO 4X4

    13 2 Отговор
    C20LET е най-добрият 4-цилиндров турбо мотор на 90-те и единственият по онова време без турбо лаг. Който е чел за проектирането му е наясно за какво става въпрос.

    Коментиран от #97

  • 77 TOYOTA

    3 24 Отговор
    САМО TOYOTA, ВСИЧКО ДРУГО Е СКРАП И МНОГО ТЪПИ ХОРА КОИТО НЕ ЗНАЯТ КАКВИ КОЛИ ИМА НА ПАЗАРА, АКО СЕ КЕФИШ НА CALIBRA ЧЕ Е СПОРТНА КОЛА ЗНАЧИ СИ МЕГА ЗЛЕ, ВСИЧКО НЕМСКО Е УЛТРА КОШ ХАХАХАХА
  • 78 Не сте прави

    8 0 Отговор

    До коментар #75 от "един от всички":

    и двамата.Справка чичко Гугъл.

    Коментиран от #94

  • 79 Марто

    5 3 Отговор
    Външно повече ми допадат предния голф 3 и пасат. А и къде е Ауди 100/А6 С4?
  • 80 Препатил

    7 5 Отговор

    До коментар #22 от "Citroen":

    От всички френски боклуци,точно ситроена е най-скъсаната кола. Само до преди три години и аз го имах същия (ксантия'97)само,че бензин,та както и да е,тамън му смених гарнитура на главата и....хоп после хидравлика...после окачване...и така се принудиха да го бракуван.
  • 81 vasik atanasova

    10 2 Отговор
    имам супер купе от 93 АСЕ 2,0 16V QUATRO КАТО ГО ИЗКАРАМ ГЛЕДАТ ГО С ИНТЕРЕС

    Коментиран от #95

  • 82 vasik atanasova

    6 1 Отговор

    До коментар #74 от "Играч":

    ЕВАЛА !!!! А КУПЕТАТА ИМАТ И ДИЗАЙН
  • 83 Монтйора

    7 4 Отговор
    Аз имах трабант 1 000 к.с. БЕХ доволен от него.
  • 84 Любен

    2 1 Отговор
    Радо, а къде в тази класация е Мерцедес Бенц W 140? Произвеждан е от 1991 до 1998 г. и още го има по пътищата? И дали в него няма "електронни опции"? Ако не си запознат мога да ти ги изредя, или да ти пратя ръководството за потребителя?
  • 85 Незнайко с BMW

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Joro":

    Колега ,пробвай някой път с читави гуми и тогава коментирай.
  • 86 Име

    2 4 Отговор
    Toyota RAV4 от първите с един от най-здравите двигатели правени някога - 3S-FE. Няма една точка ръжда. Тази кола ще надживее повече от колите които ще бъдат произведени днес.
  • 87 Шаран БГ

    3 2 Отговор
    Колкото по-назад в годините се връщаме - толкова по-добри стават автомобилите по отношение на ремонта им. Може да не са били много по-здрави, но лесно се ремонтираха. Една кола се караше / ама се караше и ремонтираше от собственика/ по 20-30 години. След 1980 год. първо: подобриха се много двигателите - по мощност и по задавана скорост, второ: нахлу яко електротехниката и особено електрониката. И по улици и пътища много тенекия, много нещо. Застрахователите имат доста работа........ Трудно вече всеки собственик може да си позволи ремонт някакъв.В моторното отделение не може човек да пъхне пръст, камо ли ръка.....хидравлики, датчици, турбокомпресори, климатици, ремъци, помпи, филтри..... Във всяко едно отношение човешкото общество стана комерсиално и консумативно. Караш нова кола 5-8 години, купуваш нова при още по-изгодни условия .....Не си заслужава да се трепиш, да ремонтираш, да ходиш по майстори и автосервизи !!!

    Коментиран от #100

  • 88 Kevin

    10 0 Отговор
    Opel Calibra (1990-1997) - * * * * * от мен ;-), за съжаление няма читави екземпляри на пазара, даже и реставрирани.
  • 89 Бмв

    1 13 Отговор
    От всички изброени Bmw е най-добрият избор !!

    Коментиран от #93

  • 90 Onq s matorq

    1 8 Отговор
    Кой нормален я е написал тази статия? Славабогу, че съм пропуснал част 1! Удължих си живота поне с 5 минути!
  • 91 Коментара

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "един от всички":

    Понякога трябва да знаеш кога да замълчиш....но и за това предполагам е необходима поне една работеща мозъчна клетка
  • 92 гст 1

    3 1 Отговор
    По БГ пътищата най- срещаната от старите е ауди 80 ...къде е в класацията !?
  • 93 Да бе да

    2 0 Отговор

    До коментар #89 от "Бмв":

    ... да не падаме от небето ! Знаем за що иде реч, и ние сме карали БМВ ! Явно си в началото на шофьорската си кариера ама, нищо с времето ще се оправиш !
  • 94 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #78 от "Не сте прави":

    По принцип са прави !
  • 95 гост 1

    2 1 Отговор

    До коментар #81 от "vasik atanasova":

    Това е, най- доброто !!! Аз, имах от 95 г. но, четиривратката B4 2.0 16V 140cv sport edition !
  • 96 ото

    0 1 Отговор
    Абе къде е сивикчето...имах едно дребно с едно и пет двигателче, 90 коня. Работееше като зъболекарска машинка, вдигал съм и 200 с него на магистралата.
  • 97 ХХМ

    4 1 Отговор

    До коментар #76 от "CALIBRA TURBO 4X4":

    Абсолютно вярно. Казвам го от опит.
  • 98 Е ПА НЕМА!!!

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "По-здрава":

    Яйцето е върхът!

  • 99 Кракра

    3 2 Отговор
    На калибрата в Германия и викаха Bauernporsche (порше за селяни).

    Коментиран от #101

  • 100 Кракра

    4 1 Отговор

    До коментар #87 от "Шаран БГ":

    Глупости. Една кола се караше по 20 години само в соца, защото за нова се чакаше пак толкова и ако не я поддържаш, няма откъде да си купиш друга. 10-годишни лади и москвичи се продаваха по-скъпо от чисто нови - защото ги взимаш веднага, а не "като ти излезе номерът в Мототехника". Оттам и легендите колко били здрави руските курници. Не бяха здрави, ами всеки ги кърпеше, щото други нямаше.
  • 101 Сега

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "Кракра":

    на поршето му викат Бентли за анцузи.
  • 102 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "Радио Ереван":

    90-те години на 20 век е десетото и последно десетилетие на 20 век, започва на 1 януари 1991 г. и приключва на 31 декември 2000 г. Цитатът е от Уикипедия. Лично аз съм фен на БМВ-то, имах такова е46 и мога да кажа, че беше много сполучлива и приятна за шофиране кола, но много често се чупеше. И тъй като не съм автомеханик, в сервизите обикновено ми одрусваха джобовете, та за 7 години съм я платил двойно. Сега съм с почти нов автомобил Киа и пари за ремонти, слава Богу, не давам,но пък цената на този автомобил също ме удря по джоба с това, че веднага е по-ниска с едно 30%.
  • 103 BMW

    3 0 Отговор
    е39-ката е ТОП!!! .Много яка кола за времето си та даже и за след това.Е36 също много здрава и надеждна , но мисля че с е46 нещата малко слезнаха надолу, много е разпространена иначе не бих казал че е по-добра от е36.
  • 104 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "РАЗБРАХТЕ ЛИ":

    Принципно знам че са различни неща, както има Бенцове с компресор без турбина, значи имат дизел с компресор и турбина и само с турбина, пропуснал съм нещо явно за този Пасат.
  • 105 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "София мамо София":

    няма и да ти стане
  • 106 Християн

    1 0 Отговор
    Спомням си лятото на 2003 г. Родителите ми си купиха Калибра 2.0 16V с поръчков визуален тунинг от Германия и поставен чип. Беше голяма емоция всеки път като се кача да ме повозят. Ремуса имаше уникален звук, беше оригинал не нашите "родни" ауспусни системи. Имаше много добро ускорение за нейните 180 коня. Ех, добър автомобил беше.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.