4 516 22

Спипаха новата Fabia без камуфлаж

Читател на сайта Auto.cz изпрати снимки на тестово муле на четвъртото поколение на Skoda Fabia без почти никаква маскировка. Според чехите новият модел ще бъде представен още тази година.

Спипаха новата Fabia без камуфлаж

Хечбекът на снимките изглежда по-голям от предшественика си и най-вероятно е от най-скъпата комплектация, тъй като има изцяло светодиодна оптика. Над стъклото на петата врата се забелязва голям спойлер.

Спипаха новата Fabia без камуфлаж

Четвъртата генерация на Fabia ще бъде построена на платформата MQB-A0. Освен като хечбек субкомпактната Skoda ще се продава и с каросерия комби - уникално предложение в този клас, каквото няма в гамата на нито един друг производител в момента.

Спипаха новата Fabia без камуфлаж

Техническите характеристики на автомобила все още са пълна тайна. Очаква се Fabia да получи трицилиндрови двигатели с атмосферно и принудително пълнене, които в зависимост от модификацията ще се съчетават с ръчни или роботизирани трансмисии с два съединителя.

Спипаха новата Fabia без камуфлаж

Ще се предлага също версии с фабрична газова уредба. Дизелите обаче категорично отпадат от гамата заради все по-строгите екологични норми за вредните емисии.

Спипаха новата Fabia без камуфлаж

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 14 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Варненския

    29 1 Отговор
    Голяма загадка. VW Polo.
  • 2 123

    30 14 Отговор
    Три цилиндрови двигатели. На 200 000 км вече са за хвърляне.

    Коментиран от #10, #12, #13, #18, #21

  • 3 Пръч

    20 2 Отговор
    Това на пътя е далече от това на снимката...
  • 4 Вихъра

    19 8 Отговор
    По-красива от Поло, и поне едни 3000 евро по-евтина. При всички положения ще се продава добре.

    Коментиран от #11

  • 5 божиавтогол86

    31 3 Отговор
    Новата фабия е като старата, само че е нова.
  • 6 феро

    13 31 Отговор
    Боклук след боклука - целата фамилия!

  • 7 Пацо

    4 10 Отговор
    Няма какво да се коментира по въпроса. Не е за коментар изобщо.
  • 8 баджо

    25 7 Отговор
    3 цилиндъра - не мерси
  • 9 Бам

    15 16 Отговор
    Друго си е 10 годишния немски "премиум" без никакви кусури, фейслифт, двигател топ. Кво ще ми хвалят някви нови коли те са за шматки.
  • 10 Зависи

    1 10 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Сложи масло на Валволин още когато я купиш.
  • 11 Новото поло300 коня

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "Вихъра":

    В нета има снимки и инфо за новото 2021 Поло 300 коня .Много е набичено
  • 12 Боби

    33 7 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Кой нормален човек на запад кара кола над 200000км?! Тия коли не са правени за Ганьо, дето иска да е перфектна, след като е обиколила земното кълбо 6 пъти.

    Коментиран от #17

  • 13 321

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Само гаранцията е 200000
  • 14 Нищо ново

    6 8 Отговор
    Няма развитие.да закриват завода
  • 15 Как да не се

    12 1 Отговор
    карат бе Бобии...! Аз моята кола си я докарах от Берлин преди две години и беше на 261хил.км.но подържана със сервизна книжка....
  • 16 Тути

    4 3 Отговор
    Много черен ауспуха нещо... трябваше да е електричка тая фабия, а не дизеляк :)
  • 17 Булгарбаши

    18 0 Отговор

    До коментар #12 от "Боби":

    Най вероятно повечето западняци няма да я карат200хиляди,но на определени километри ще я сменят и ще се опитат да давземат остатъчната стойност(под форма на продажба или замяна за нова с доплащане на разликата, която поради изчерпаният ресурс на двигателя ще е почти никаква)Да не мислиш,че западняците не си правят сметка и там парите падат от небето и само ги събират?
  • 18 Ганьо

    19 2 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Типично българско мислене. "...те ще я карат в Европа 10 години, аз ще я взема от Горубляне за 3000лв. на 150 000, тя реално ще е на 230 000, ама аз ще си я оправя и ще си я пазя още 10 години - като и правя по 5000 км на година...и ще си имам кола и ще съм тарикат защото не съм се набутал 25 000 лв. ..." 200к километра в БГ се минават средно за 15 години. Колко са хората карали една и съща кола повече от 200к в БГ? - много малко. Само митове и легенди за някакви коли минавали по 100к на година, а в същото време се карат само в неделя в квартала. Как става тая работа - не знам!?
  • 19 Треска за Шкода

    6 6 Отговор
    Стига със тази Шкода само, покажете нещо и от Сеат те също са от групата на Фолксваген дори някои модели са много по красиви от тая Шкода та Шкода,Шкода всеки ден!😂
  • 20 Петко

    6 3 Отговор
    От сега е опушила бронята. Евро 10+ и 2 литра масло на 1000км.
  • 21 Гост

    9 3 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Карам три цилиндрова кола и е на 420000 км редовна поддръжка му е майката и нормално шофиране.
  • 22 д г фкна н драскача

    2 0 Отговор
    Пробвай да влезеш през тая пета врата....

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.