2 823 53

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

Цените за новия електромобил започват от 47 540 евро

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

Mercedes-Benz представи още един електрически кросоувър - моделът получи обозначението EQA. Иновацията е способна да измине 426 километра с едно зареждане и се задвижва от електрически мотор с мощност от 190 конски сили. В Германия, където Mercedes-Benz EQA ще се появи първо, през тази пролет, електрическата кола е оценена на 47 540 евро.

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

По отношение на размера и дизайна EQA е подобен на GLA. Той е с 53 милиметра по-дълъг от GLA (4 463 милиметра) и с девет милиметра по-висок (1 620 милиметра), а широчината и разстоянието между осите на двата кросоувъра са еднакви - съответно са 1 834 и 2 729 милиметра. Коефициентът на въздушно съпротивление на електрическата кола е 0.28 - същият като този на GLA.

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

Засега моделът е представен в една-единствената модификация - EQA 250, която е с електрически мотор с мощност от 190 конски сили (140 kW) и с 66.5-киловатчасова батерия, която осигурява пробег от 426 километра по WLTP цикъла и 486 километра по NEDC. С тази конфигурация електрическият кросоувър ускорява от нула до сто километра за 8.9 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена до 160 километра в час.

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

Можете да презаредите батерията от 10 до 80 процента за половин час, но само когато използвате станция за бързо зареждане. Зареждането с типично 11 kW променливотоково устройство отнема 5 часа и 45 минути. Списъкът с оборудване включва въздушни възглавници отпред и за колената, въздушни възглавници тип завеси, адаптивна LED оптика, системи за поддържане на лентата и превантивно спиране, както и 18-цолови джанти.

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

Интериорът е напълно идентичен с GLA, с изключение на новите опции за декорация и дизайна на менюто на мултимедийната система и навигационната графика. Размерът на екрана варира от 7 до 10.25 инча, в зависимост от нивото на оборудване, а също така е предвиден спортен многофункционален волан. Срещу допълнително заплащане може да се поръча панорамен покрив и декоративни елементи в розово златист цвят на вентилационните дефлектори.

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

Mercedes-Benz вече потвърди появата и на двумоторна модификация EQA, която ще е с мощност от 272 конски сили, както и версия с автономен пробег от над 500 километра по цикъла WLTP. Кога точно ще бъдат представени, компанията не уточнява. EQA е един от четирите електрически автомобила от подмарката EQ, които трябва да дебютират през 2021 година. През тази година Mercedes-Benz ще покаже и флагмана EQS, който ще бъде най-скъпият електрически автомобил на марката.

Запознайте се с Mercedes-Benz EQA

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Европа Н1

    10 11 Отговор
    коната е 80 бона някъде а това е 100 аз бих взел това

    Коментиран от #6

  • 2 DrivingPleasure

    8 8 Отговор
    Кой някой говореше за някакво Y :) Аре Илончо довижданье :D

    Коментиран от #3, #4, #15

  • 3 Ууууууу

    8 15 Отговор

    До коментар #2 от "DrivingPleasure":

    Y е много по-добро от това! Даже няма място за сравнение!
  • 4 Но все пак

    5 10 Отговор

    До коментар #2 от "DrivingPleasure":

    Е много добре с много конкуренция. От това печели купувача! А кой някой, пишеше че ДВГ няма да умре? Някой помни ли? То няма да умре, само че няма да има кой да го използва! Да те питам, ти в кой бранш с ДВГ си?

    Коментиран от #11, #13

  • 5 Вихъра

    18 5 Отговор
    До 2 години в световен мащаб ще има над 150 модела електрички от повечето производители с по-добър дизайн и изработка от прехвалените теслички. Тепърва започват мъките на онзи, и акциите надути изкуствено наполовина, т.е. безбожно раздутата пазарна капитализация ще се спука.

    Коментиран от #9

  • 6 Пурко

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Европа Н1":

    И ще трябва да доплатиш екстрите при Мерцедес който ги има в Кона включени в цената! Разликата при еднакви екстри ще е минимум 50% в полза на мерца!

    Коментиран от #7


  • 7 сектант

    9 4 Отговор

    До коментар #6 от "Пурко":

    коната има античен дисплей и супер смотани екстри дори лейн асиста не може да се справя правилно колата подскача като пингпонг между лентите

    Коментиран от #17

  • 8 Ставри

    9 5 Отговор
    Сравнение между Хюндай и Мерцедес.. хахахахха. Болни хора! Не е лошо практиката да предхожда мнението, ама тъпчо е гледал само на снимка и говори колкото да си проветрява устата.
  • 9 Ама някой

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "Вихъра":

    ще изгори, някой спечелиха, почти като при пирамидите
  • 10 sad

    11 4 Отговор
    Какво е това недоразумение на природоата цялото е изключително грозно особедно задницата. Тая ембелема там стой като цирей направо. Що за дизайнери са това....
  • 11 Хайл

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "Но все пак":

    Ей навлек

    Коментиран от #14

  • 12 ужас

    8 3 Отговор
    тия китайци унищожиха най-добрия производител на автомобили !!!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 До навлека

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Хайл":

    Ей навлек!
  • 15 гост

    12 9 Отговор

    До коментар #2 от "DrivingPleasure":

    Само гледай и реви колко ПЪТИ повече ще продаде у от това недоразумение !! Мерцедес тотално са изкукали или просто са се примирили , щом пускат това на същата цена срещу два пъти по-мощна кола с два пъти по-голям пробег ! Да не говорим , че тук за автопилот дори теоритична възможност няма !! Погледни резултата на предния модел срещу Модел Х ! Тук нещата ще са по-зле за Мерцедес в пъти !

    Коментиран от #19

  • 16 гост

    3 9 Отговор

    До коментар #13 от "Хайл":

    Абе да ти кажа за Едеот ти нямаш конкуренция , всички единодушно ти отстъпваме първото място без съмнение , хаха !!

    Коментиран от #18

  • 17 Пурко

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "сектант":

    Така е и Точно заради това струва около 80000!
  • 18 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    От кои всички твои никове 🤣🤣🤣🤣
  • 19 Дизела

    6 6 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Сравняваш Тесла с Мерцедес? Наистина си едеот!

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Хеее

    9 3 Отговор

    До коментар #19 от "Дизела":

    Сравняваш производител на електрически коли, с производител на ДВГ коли, който се опитва да прави електрически коли! Може да се получи нещо като Нокиа произвежда смартфон!

    Коментиран от #22, #31

  • 21 гост

    7 8 Отговор

    До коментар #19 от "Дизела":

    Ами не , то сравнение не може и да има !! Едното е изпърдял динозавър с отдавна запазено място в музея , а другото космически кораб от бъдещето !! Надявам се , че поне знаеш кой е динозавъра , щото с вашите специални потребности е много трудно да ви се обяснява !!

    Коментиран от #23, #24, #28

  • 22 w140

    8 9 Отговор

    До коментар #20 от "Хеее":

    Мерцедес когато са правели първите прототипи на ел. коли Илончо още е бил в таша*ите на баща му. Имаш интернет, погледни сам и се увери. :)

    Коментиран от #25, #27

  • 23 Ввв

    5 6 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Ооо дженди,още ли си мислиш,че всичко ще е електрическо,блажени са вярващите!
  • 24 Ресми

    5 9 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Умник, какво революционно има в една пластмасова тесла освен една измислена автономия, която още не е доказано, че работи??? Доказано е, че претрепа хора, които си повярваха, че могат да се возят като в рейс на шофьорската седалка. Какъвко идеолога идиот, такива и феновете..

    Коментиран от #26

  • 25 Те и сега правят прототипи

    7 4 Отговор

    До коментар #22 от "w140":

    Но Тесла за разлика от тях, освен прототипи произвеждат и продаваеми електромобили. Ключовата дума е продаваеми. Колко електромобила Mercedes EQC (убиецът на Тесла) се продадоха миналата година? Като гледам този модел ще е следващия с толкова силен пазарен успех!
  • 26 Точно за сигурност ли говориш?

    6 4 Отговор

    До коментар #24 от "Ресми":

    Миналата седмица тъкмо излязоха резултатите от краш-тестовете на Тесла модел У. Поредния автомобил на Тесла с максималните 5 звезди за сигурност, като на всичко отгоре има пет звезди във всяка една тествана категория. Хайде посочи ми кои са по сигурните автомобили от Тесла? Както виждаш бие 99,9% от моделите на всички автопроизводители със 100 годишен опит дори по този параметър, като правим сравнение с абсолютно всички автомобили, а не само при електромобилите, където Тесла е абсолютен лидер.
  • 27 Хеее

    7 3 Отговор

    До коментар #22 от "w140":

    Така ли? За това ли B класата на електрическия Мерцедес беше с мотори на Тесла?

    Коментиран от #34

  • 28 Дизела

    5 9 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Като се говори за коли,казват Мерцедес и другите.Мерцедес не се самозапалва,самокатастрофира,броните не падат,стъклата не хвърчат,носачи не се чупят,боята не се лющи,панелите съвпадат и т.н. Тесла е като инвалид с 100% ТЕЛК,нямат минаване детските болести.

    Коментиран от #29

  • 29 Цифрите говорят обратното

    6 4 Отговор

    До коментар #28 от "Дизела":

    Изгледай цифрите накрая за пожари и катастрофи и покажи друга марка с такива показатели! Това че разбираш за всяко едно недозавито болтче на Тесла в поне пет издания в България, не значи че от Mercedes нямат проблеми, които пиар отдела им крие от обществеността. Всеки ден се пали по някой Mercedes но да си чул за това? Ето ти един от последните 24 часа самозапалил се Mercedes, само защото някой шофьор му дал малко повече газ и скоростната кутия прегряла и се запалила. На това ли му казваш надежден автомобил

    Коментиран от #32, #33

  • 30 Идиоти като тебе

    2 3 Отговор
    "освен една измислена автономия, която още не е доказано, че работи??? Доказано е, че претрепа хора, които си повярваха, че могат да се возят като в рейс на шофьорската седалка. Какъвко идеолога идиот, такива и феновете.." Претрепват се такива, като тебе. Тесла винаги е твърдяла, че зад волана трябва да стои човек който да следи пътната обстановка и НЕ ТРЯБВА да се доверяваш на 100% на автопилота. ЗА КАКВА АВТОНОМНОСТ ГОВОРИШ ТОГАВА? Ето го поредния, който се е доверил на 100% на недовършения още автопилот. После да не се чудиш защо стават катастрофи на автопилот. Обикновено при такива ситуации.

  • 31 Хайл

    3 6 Отговор

    До коментар #20 от "Хеее":

    Когато мъск НАПРАВИ СОБСТВЕНА КОЛА ТОГАВА ПЛЯМПАЙ ГНУСЬО...теслата е СБИРЩАЙН-ШИРПОТРЕБА.тесла кое си прави сама? Таблетите ли,батерията ли,окачване ли,двигателя ли-КОЕ ???? Мерцедес си отливат сами ВСИЧКО ОТ ДВИГАТЕЛЯ,КУТИЯТА,МОСТОВЕТЕ...ВСИЧКО СИ ПРАВЯТ ....ТУХЛЬО НЕВЕЖ...И НОКИА СИ ПРАВИ САМА ТЕЛЕФОНИТЕ...

    Коментиран от #40

  • 32 Хайл

    2 6 Отговор

    До коментар #29 от "Цифрите говорят обратното":

    Ти НОРМАЛЕН ЛИ СИ КЪВ СИ???? ДАЙ И ДРУГИТЕ КЛИПОВЕ ОТ ЮТУБ,СТАТИСТИКАТА И ЦИФРИТЕ ДАЙ И ТЯХ...толкова си троз че ако си болче в тесла,теслата няма да мръдне и ще се САМОЗАПАЛИ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 от факти ти се подиграват всички🤣🤣🤣🤣
  • 33 Motorhead

    2 4 Отговор

    До коментар #29 от "Цифрите говорят обратното":

    Сменил съм няколко Мерцедеса и никога не са ми са случвали проблемите изброени в пост 28.Лъжеш тесльо!

    Коментиран от #35

  • 34 Хайл

    4 5 Отговор

    До коментар #27 от "Хеее":

    МОТОР НА ТЕСЛА🤣🤣🤣🤣ТЕСЛА НЕ ПРАВИ МОТОРИ,правиш ли разлика двигате ОТ тесла и произведен от тесла....УНИКАЛЕН УЖАС СИ🤮🤮🤮🤮

    Коментиран от #36

  • 35 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "Motorhead":

    Това не най долния безпардонен лъжец...няма стигане

    Коментиран от #38

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Хайл

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "До навлека":

    Не си казвай името поне...Навлек...Лъжец....Противен ДОСАДНИК🤮🤮🤮🤮
  • 38 Motorhead

    2 5 Отговор

    До коментар #35 от "Хайл":

    Още чакам тесльо да се се снима с Теслата с норвежка регистрация с табела "Motorhead e глопак", ама няма.

    Коментиран от #39

  • 39 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "Motorhead":

    Голямо чакане ще падне 🤣🤣🤣ама искай да е на норвежки табелата,че знаел и норвежки🤣🤣🤣🤝🤝🤝
  • 40 Всичко си правят сами

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Хайл":

    На всичкото отгоре, още преди години, произвеждаха двигатели точно за Мерседес. И от Мерседес никога не са го криели. Дори го пише в официалният им сайт.

    Коментиран от #42, #43, #44, #45

  • 41 Ето

    0 0 Отговор
    Гледай

  • 42 Хайл

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Всичко си правят сами":

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ти не си със всичкия си...от кои двигатели са правели??? ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 и как правят двигатели как ДРУГ ИМ ПРАВИ ТЕХНИТЕ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ЛЪЖЛЬООООО

    Коментиран от #48

  • 43 Хайл

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Всичко си правят сами":

    Пак нещо от ютуб ли качи или от факти прекопира 🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #49

  • 44 Хайл

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Всичко си правят сами":

    Самолетните двигатели на тесла с колко лагера са,корабните им колко са големи🤣🤣🤣🤣🤣
  • 45 Хайл

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Всичко си правят сами":

    Таблетите в теслата и те ли си ги правят🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣с коя тесла ги дялкат🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • 46 Гошо

    2 0 Отговор
    Абе нещо каплите не ми харесват ама па е верцедес!
  • 47 Японеца

    4 2 Отговор
    Ще изчакаме, ще видим! Първо детските болести, като чупливия 7троник! После младежките, като скъсани хидравлични маркучи, спукани въздушни възглавници! След това другите, като греещи катализатори, алтернатори! Превъртащи разпределителни валове!
  • 48 Абе хейтър глупав

    1 2 Отговор

    До коментар #42 от "Хайл":

    Пусни си клипа и виж с какво задвижване е този Mercedes. То бива да сте неграмотни, ама чак пък толкова!

    Коментиран от #51

  • 49 Копирам директно от сайта на даймлер

    2 2 Отговор

    До коментар #43 от "Хайл":

    Даже ще ти го преведа, защото знам че се затрудняваш дори с българския: Мощно задвижване с бързо ускорение Електрическата B-класа е разработена от Mercedes-Benz в сътрудничество с TESLA Motors. Двете компании споделят дългогодишно сътрудничество в областта на електрическата мобилност. Батерията за предшественика на модела smart fortwo electric drive, например, идва от TESLA. За B-Class Electric Drive Mercedes-Benz отново се възползва от обширното ноу-хау, предлагано от пионера на електрическите автомобили, и използва системата за задвижване TESLA в собствения си автомобил. Ако все пак искаш да прочетеш оригинала, заглавието на английски е: The Mercedes-Benz B-Class Electric Drive: Electric driving without compromises Потърси го в google и ще ти излезе, защото ако дам линк ще изтрият поста.

    Коментиран от #52

  • 50 Доказателствата продължават да валят

    1 1 Отговор
    22.01.2021 11:17 Mercedes S-Class често е наричан "най-добрият автомобил в света". Но явно и най-добрите не са перфектни: въпреки огромните инвестиции на Daimler в технологии и в подобряване на производството на лимузината, флагманът на марката стана обект на сервизна акция, едва няколко месеца след старта на производството. Причината? Изданието Business Insider съобщава, че проблемът е в щанги на кормилното управление, които показват дефекти и в най-лошия сценарий могат да доведат до сериозни проблеми с кормилната система. ... От компанията заявяват, че близо 1400 автомобила са засегнати от проблема, а в писмото, информиращо собствениците за проблема се посочва, че трябва да идат в сервиз "незабавно". Става ясно, че проблемните щанги може да не са били подходящите за този модел, което би могло да доведе до нарушаване на връзки при кормилната рейка. Според Mercedes, компонентът е ПРОИЗВЕДЕН ОТ ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ и доставян в завода на марката асемблиран като ГОТОВ МОДУЛ с други части и така е поставян на автомобилите. Което е направило откриването на проблема практически невъзможно на поточната линия." Казваш всичко си произвеждат сами от Mercedes и няма издънки?
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 БУК

    1 0 Отговор
    66кв х 0,25ст = 16,50лв. 16,50 / 400км = 0,04лв/км Ако е на нощна е още по-евтино /0,025лв/ Единствено, ако го зареждаш на бързите зарядни които са по 0,80лв/кв ти излиза 0,13лв/км. При 5/100 дизел цената е 0,10лв/км При 7/100 бензин 0,14лв/км Да не говорим за обслужването и разходите. Всеки сам си прави сметката. Трябва да има от всичко. Пазара сам ще избере кое да надделее. Все пак електромобила е бил преди ДВГ-то. Всичко си има своята красота и не трябва да се отрича!

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.