5 112 18

Новият флагман на Volkswagen ще е Trinity

Според предварителна информация автомобилът ще бъде напълно разсекретен до края на тази година

Новият флагман на Volkswagen ще е Trinity

Главният изпълнителен директор на Volkswagen Ралф Брандщатер разкри информация за новото електрическо превозно средство на марката, което ще е и флагманът на линията ID. В документацията на концерна колата все още се появява под името Project Trinity и е описана като „концепция за високоефективен автомобил с емблематичен дизайн“.

Иначе Trinity изглежда е част от проекта Artemis, стартиран от изпълнителния директор на Audi Маркус Дуйсман миналата пролет. Проектите на двете марки имат сходни задачи. Подобно на Audi, Volkswagen планира да разработи "високопроизводително електрическо превозно средство", използвайки специфична платформа - вероятно еволюиралата MEB, която в сегашния си вид се използва за изграждане на серийните ID.3 и ID.4.

Новият флагман на Volkswagen ще е Trinity

Новата архитектура е един от трите основни компонента на проекта (оттук и името Trinity). Другите два са коренно нов подход към развитието на автомобилите (всички производствени процеси да са свързани от обща мрежа), както и система за автономно шофиране, базирана на невронна мрежа.

По подразбиране електрическият флагман на Volkswagen ще осигури ниво на автономност поне от 2+ (самостоятелна смяна на лентата, проследяване на лентата и активен круиз контрол), но с перспектива за надстройка до ниво 4 (почти всички сценарии за шофиране се обработват от автопилота).

Новият електрически автомобил ще бъде показан преди края на 2021 г. - вероятно първоначално в статут на концепция. Как ще изглежда все още е загадка. Единственото официално изображение показва сплескан хечбек, покрит с платнище, напомнящо донякъде на силно модернизиран Phaeton. Междувременно VW планира да разработи основната линия от „зелени модели“, където до 2029 г. трябва да има общо 75 различни електрически автомобила.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 7 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Хайл

    23 1 Отговор
    С Бъд Спенсър и Терънс Хил

    Коментиран от #2, #4

  • 2 гост

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "Хайл":

    Скоро такива снимки ще бъдат заменени,само от високоволтови им аналози...хахаха...

    Коментиран от #16

  • 3 БАЙ Х@Й‼

    33 4 Отговор
    Много полезна статия ! Разбрах , че някой ще прави нещо , може би тази година !

    Коментиран от #5

  • 4 гост

    3 9 Отговор

    До коментар #1 от "Хайл":

    За ваше препоръчително съжаление,не прочете ли новината за пежо 208 малко по-надолу....хахахахахахахахахахахахаха....

    Коментиран от #14

  • 5 Марио

    12 9 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":

    Аз пък разбрах за интересни новости за любимата ми марка. Като не ти харесва новината, не я чети, но спри да спамиш с този тролски негативизъм.
  • 6 onq s konq

    18 7 Отговор
    Въпреки че е електрическо WV няма да изневерят на традицията си и автомобила ще има специален резервоар за масло, та да не се налага да доливате всяка седмица. :D :D :D :D :D

  • 7 Вълко Червенков

    13 12 Отговор
    След конфуза с дизелите и осъзнаването,че германските каручки изостанаха от прогреса за втори път,след появата на хибридите преди 25 години,сега се напъват да догонват Тесла.Което е добре.След 10 години всички коли ще са електрически,а останалите ще ги забранят.Това е заради гузната германска съвест,а и за да си върнат инвестициите.

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Гоуст

    13 2 Отговор

    До коментар #7 от "Вълко Червенков":

    Бензиновите коои никога няма да се забранят.Има Африка Латинска Америка Азия Сибир и тн където еоектеичките са неизпоозваеми.
  • 11 S Class

    5 3 Отговор
    а преди флагмани викаха на телефоните
  • 12 наблюдател

    3 0 Отговор
    Днес се разминах с 4 камуфлажни .Значи скоро ще са в производство.
  • 13 гост

    6 8 Отговор
    Бъдещият им модел ще осигури автономност 2+, при факта, че Тесла от години са на 3, ъпгредват на 4, а 5 значи пълна автонмност и без нужда от волан. Всички плюха по Тесла, сега не могат да ги стигнат, само проследете какви заводи и за колко кратко време издигат, няма други. Меркел посъветва немците да гледат и да се учат как за по-малко от година може да се вдигне гигазавод от нищото. ФВ за толкова време не могат да оправят бъговете на ИД и накрая го пуснаха с тях.

    Коментиран от #15

  • 14 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ние глупости не четем,подиграваме се с тебе

    Коментиран от #17

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ти изобщо не знаеш за какво съм писал...по-добре си стой вкъщи да не те гледат хората като си глопаф
  • 17 Не четете, вярно е!

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Хайл":

    Чукча писател, а не читател. последното което сте чели е когато сте завършили училище и всичките ви знания за света са от тогава, но светът се развива въпреки вас. ПП По принцип на тролове не отговарям, но този път не можах да се сдържа. Сори, ще гледам да не се повтаря!

    Коментиран от #18

  • 18 Верно е! Не го четете този- сбъркания.

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Не четете, вярно е!":

    Последното което СИ надраскал тука, е от когато СИ завършил училище ( АКО ВЪОБЩЕ СИ ХОДИЛ НА УЧИЛИЩЕ) ..и всичките ТИ знания, за света са от тогава, но светът се развива въпреки ТЕБ и Некадърният ти коментар. По принцип, на тролове не отговарям ,а пък на такива Сбъркани и невъзвратимо заблудени Тролове Пък - Въобще. ..но този път не можах да се сдържа- Праавдаа. Сори, Извините, Тут мир лайден, ще гледам да не се повтаряМ! ПП: капацитета Ти е колкото на Българския "ЗЛАТЕН министър председател", което само по себе си е, голЕм успех. И като Няма, какво стойностно да надраскаш тук, въобще не се правиш й на Коректор. Аре бегай в пети клас, и без това Там Ти е мястото!

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.