Last news in Fakti

10 Декември, 2012 09:20 42 863 75

Интересни M-тройки за 10 000 лева

  • bmw-
  • m3-
  • e36-
  • 3er

Историята на BMW помни безброй култови модели, но малко от тях могат да се мерят с популярността на M3. Сочен с право за еталон на баланса между мощност, управляемост и удоволствие от шофирането, баварският спортист предизвиква буря от емоции с появата на всяко следващо поколение от 1986 г. насам.

Сред всички четири генерации на модела досега обаче най-обичана като че ли си остава E36. Причините за това са разбираеми. От първата M-тройка (E30) са продадени едва 16 202 бройки и запазените екземпляри имат по-скоро колекционерска стойност, което изстрелва цените им в небето.

По-новите E46-ици също са недостъпни за обикновения автомобилист, а E90/92/93 могат да си позволят малцина в България.

От своя страна Е36 е първата наистина масова M-тройка. Между 1992 и 1999 г. са произведени цели 71 242 купета, кабриолети и седани (в BMW решават да компенсират липсата на M5 от гамата между 1995 и 1998 г. с четириврато M3). Близо 23 000 от тях са продадени в Европа, което прави намирането на такъв автомобил със заводски спецификации относително лесна задача.

В немското mobile например се продава трилитрово M3 за едва 7 900 лева. Недостатъкът на колата е двигателят S52B32, предназначен за американския пазар. Развива само 243 к.с., но пък продавачът сочи това за плюс заради липсата на потенциални проблеми със системата Vanos.

Под 10 000 лв. струва и този кабриолет с 286 коня, продаван в Германия. Ниската му цена се обяснява с десния волан. Подобно на това купе с 3.0-литров мотор и друго кабрио с по-новия 3.2-литров двигател, колата е внесена от Великобритания, където между 1993 и 1999 са продадени около 10 000 M-тройки от всички модификации.

В българското mobile също се намират E36-ици с емблема "M" за по-малко от 10 000 лева. Това купе с трилитров мотор например струва 9 800 лв. Има чип тунинг, който добавя 12% към мощността от 286 к.с., и се предлага със сменени консумативи.

С 300 лв. по-евтино се продава този седан. Проблемът му е, че ако се съди по арматурното табло с ляв волан и скоростомер в мили/ч, очевидно е американско изпълнение и обявената мощност може би не отговаря на истината. Както вече стана ясно, щатските версии са дефорсирани до 243 коня срещу 321 за европейските.

Макар да се води за първата масова M-тройка, E36 също има своите ценови рекордьори. В немското mobile например може да се попадне на кабриолет от 1995 г. на 83 843 км в абсолютно безупречно състояние от първи собственик срещу 47 800 лв.

Дори тази умопомрачителна цена обаче бледнее пред 345-ото от общо 356 произведени BMW M3 GT, създадени с цел хомологизация на M-тройката за участие в състезанията FIA GT Series (Division II) и American IMSA GT Series. Купето с оригиналната боя British Racing Green и характерно антикрило се предлага за 65 000 лв.

На фона на тези цифри най-скъпото M3 в българското mobile го дават направо без пари. 3.2-литровото Evo от 1997 г. струва само 13 000 лева.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чичо Прою

    1 7 Отговор
    Уникално тъпи коли за уникални комплексари....

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Georgi

    1 1 Отговор
    Само дето 90% от продаваните в българското мобиле не са истински М3-ки, а само двигателят им е такъв. Та главно там е разликата в цената :)

    Коментиран от #11

  • 4 nikito_blend

    2 2 Отговор
    Само за уникални курници пише в тази статия.
  • 5 Антонио Стойков

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Чичо Прою":

    Е надали :DD
  • 6 Цар Миро

    1 5 Отговор
    Комплексари сте вие, които яростно плюете по тези коли. Като не ви харесват карайте си там фордове и Опели и каквото ви е кеф и не се занимавайте с истинските гъзари с БМВ М. Казах!
  • 7 До мода

    7 2 Отговор
    ДО МОДЕРАТОРИТЕ:
    ЗАЩО ПОСТОЯННО В ТОЗИ САЙТ ИМА ПОНЕ 4 СТАТИИ ЗА БМВ
    ДАЛИ ДРУГИТЕ АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ СПРЯХА ДА ВАДЯТ МОДЕЛИ ИЛИ ТОВА Е СКРИТА-ЯВНА РЕКЛАМА
    ТОВА БМВ ФОРУМ ЛИ Е?
    ИЛИ ДА ПОЗНАЕМ КАКВА КОЛА КАРА МОДА
    ОТДАВНА СЛЕДЯ СТАТИИТЕ И ДРЖА ДА ИМА ОТГОВОР
  • 8 batman

    3 1 Отговор
    пожелавам на всеки който кара сапунерка някога да усети радостта от шофирането с бмв и да си купи м3 е36 да види за какво става дума и какво е усещането да караш такава кола

    Коментиран от #12, #13

  • 9 Vesko

    6 1 Отговор
    Така понеже сте много умни и компетентни тия дето пишете статиите ще ви дам малко инфо, за да разберете, че трябва първо на проучвате и после да пишете, а не да пишете на изуст! Въпросната кола е моя и аз я продавам http://www.mobile.bg/11343498765615029 тя е BMW E36 M3 Evo 3.2 литра с 321 коня, това BMW се пройзвежда само за Великобритания и за никоя друга държава. Амриканските изпълнения са далеч по различни от посоченото и тяхната мощност е до 3.0 литра с 286 коня за Е36! Така, че преди да пишете тъпотий вземете прочетете!!!! Даже и по VIN излиза както го обявявам!!! Аман.....

    Коментиран от #16

  • 10 Име:

    1 1 Отговор
    Смешното е, че в България всяка 316, 318, и 320 са си М3-ки, според собствениците им.

    Коментиран от #69

  • 11 Vesko

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Georgi":

    Не коментирай като не разбираш!
  • 12 peugeot 206 :D

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "batman":

    еми аз карам пежо 206 тунинг 389 коня и на пистата ела да видиш какжо е чуството

    Коментиран от #18

  • 13 peugeot 206 :D

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "batman":

    за това не обиждаи малките коли "Д
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Sofeto

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Vesko":

    Откога специално за Великобритания се произвеждат коли с ляв волан? Кой те знае какъв сбириток продаваш

    Коментиран от #17

  • 17 Веско

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Sofeto":

    Малко ти е мозъка, че да се сетиш, че тая кола има заготовка и от двете страни на купето за ляв и десен вола и че тази съм я обръщал!!! Сбироток има само твоята глава, даже ако имаше нямаше да пишеш глупости!
  • 18 7642к.с.

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "peugeot 206 :D":

    В кой цирк го караш да дойда да го видя, че ми стана интересно. Или го караш на плейстейшън , а? Аман от смешници.

    Коментиран от #23

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Димитър Борисов

    1 1 Отговор
    Вчера един циганин се комплексира заради моята тройка от ранните модели след 2000 година и орева циганските колиби. Ма той имал Ауди А4 от 2004, дизел и минавал с разход 5 л градско и 7 л извънградско! Не можа да ми каже що за дизелова система е машината, нито конкретен двигател, както и каквато и да е подробност. Важното беше да демонстрира, че той има, има пари! Не споменах, че сме малка българо-циганска общност в Чехия, че с парите е трудно, защото и работата малко, и заплатите ниски. Луда история с този национален манталитет - да завидиш на някого заради колата, да го изнудваш непременно да почерпи, да го заплашваш, че ще му счупиш панорамно стъкло и да му прехвърляш собствените си комплекси, че нямаш, че си маловажен и недостатъчно образован, да не казвам умствен багаж, за да постигнеш каквото и да е в живота. Може би, споменавайки и размерите му на лаеща комплексирана болонка, това ще обясни и силно проявеният му комплекс за малоценност. Апропо, тройката е жестока кола, като останалите автомобили също имат своите предимства. Нека караме, кой каквото има и не се тровиме един-друг с излишни спорове - доволен съм от своята машина, радвайте се и вие на вашите!
  • 21 peugeot 206 :D

    0 1 Отговор
    еми ти си по голям смешник от мен :Д еми маи месец в пловдив яла да гледаш цирк за мишоци кат теб :д
  • 22 Sofeto

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Веско":

    Преведи си "Lenkung: rechts" от данните, които си посочил, и после говори за "заготовки"

    Коментиран от #25

  • 23 peugeot 206 :D

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "7642к.с.":

    еми ти си по голям смешник от мен :Д еми маи месец в пловдив яла да гледаш цирк за мишоци кат теб :д патен възел и ши видиш
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Веско

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Sofeto":

    Няма какво да си превеждам! Не, че пак няма да ми изтрият поста!
    L812ALänderausführung England / Irland
    NATIONAL VERSION GREAT BRITAIN
  • 26 jovanji

    0 1 Отговор
    И как реши, че този седан с 300лв по евтин е американската версия? :D phaha
  • 27 W164

    0 1 Отговор
    ТО ХУБАВО ЧЕ СТРУВАТ ПО 9-10 000 ЛЕВА НО С ТЕЗИ 321 КОНЯ 100% ТРЯБВА ДА МУ СЕ СЛОЖИ ГАЗОВО.ГЛЕДАХ ЧЕ ГО ДАВАТ ГРАДСКО ДА ХАРЧИ 11.8 КОЕТО ХИЧ НЕ МИ СЕ ВЯРВА ДА Е ТОЛКОВА МАЛКО,НАЙ МАЛКО ЩЕ ХАРЧИ 15 НА 100

    Коментиран от #34

  • 28 bmw racer

    0 1 Отговор
    Купуват издуханите кенефи от Англия и после ги продават тук Ако не се лъжа, собственика на синия седан много му се радваше, даже скоро май си го купи, но явно може би времето му е дошло или разходите са му в повече Вече много трудно може да се намери читава кола на българския пазар особено такива екземпляри като изброените...
  • 29 PaSamQ

    1 1 Отговор
    Вместо да триете коментари си оправете статията ...
  • 30 PaSamQ

    1 1 Отговор
    "очевидно" както сте написали рииш ли
    първо трябва да четете после пишете, пък може и да не ви се налага да триете коментари след това ...
  • 31 bmw racer

    0 1 Отговор
    Сега видях, даже първо го е пуснал за 14 000лв... Не им е лесно на някои хора...

    Коментиран от #35

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 W164

    1 1 Отговор
    ВЪВ МОБИЛЕ.БГ ИМА ЕДНА Е30-КА КОЯТО Е С ГАРЕТ ГТ42 И Е 700 КОНЯ
  • 34 Веско

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "W164":

    Градско харчи 14-15 да, смесения разход 11-12, извън града съм я свалял на 7 л на 6-та скорост.
  • 35 Веско

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "bmw racer":

    Нали знаеш, че си е моя работа, защо я продавам и колко съм я пуснал. И как прецени, че е издухан кенеф?
  • 36 m62

    1 1 Отговор
    щом сте се огледали в разхода не сте за расови автомобили, на тези екземпляри разхода на гориво им е най-малкия проблем.
  • 37 готина кола

    2 1 Отговор
    Направете статия за Интерестни и качествени коли от2000 до 4000хил.лв :)
  • 38 Веско

    0 1 Отговор
    Съгласен съм напълно!
  • 39 W164

    0 1 Отговор
    ЕДНО ГАЗОВО И ЕДНА ВОДОРОДНА КЛЕТКА И ПРОБЛЕМА С РАЗХОДА Е РЕШЕН :)
  • 40 Imgood

    0 1 Отговор
    Интересна статия, браво за труда. Има някои неточности, които вероятно вече са коментирани (и е редно да се оправят) , но идеята ми харесва.

    Заядливите коментари са смешни и едновременно жалки.

    Поздрави,
    Imgood
  • 41 Хари

    0 1 Отговор
    И к'во се оказва накрая? Че статията си е наред, просто попаднахме на некъв си Веско със син сбирщайн, от който е пропищял и целия бмв форум.
  • 42 6am6

    0 1 Отговор
    На мен също ми допада статията, ама хейтъри безделници, колкото искаш
  • 43 ПГЦСА

    0 1 Отговор
    Гошко ти някъф бмв манячец ли си ?защото аз много малко статии виждам дет да няма бмв...и тия м3ки издъхнали нз какво ги гледаш,не са на биогориво да знаеш...хаха
  • 44 Веско

    2 1 Отговор
    Понеже много готино си помагате факти и мобиле и правите нещата да изглеждат, че все едно искам да излъжа някой, трия обявата от сайта! И за да видят останалите, че не сте прави ето ви вин EX93262 който можете да си го проверите в realoem.com или всеки сайт за преглед на автомобили по номер, за да се убедите, че колата е такава каквато е!

    Коментиран от #48, #54

  • 45 триста итридесети

    1 1 Отговор
    М3 с газов инжекцион - идеалния спортен автомобил
  • 46 триста итридесети

    1 2 Отговор
    веско, не обръщай внимание, тука има двама-трима не разбират от български, за тях всяко бмв е издухано, гори много и струва малко, даже по-добре някоя хонда за 1350 лв отколкото баварец за 7-8000 лв., много попара ядат горките затова са така
  • 47 въпрост

    0 1 Отговор
    Тези дни не мога да влизам нормално в мобиле-то като използвам препратки от гугъл или факти.бг, а като щракна на препратките от тази статия си влизам, как става тоя номер?
  • 48 Сако

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Веско":

    Ми ще триеш, ама след като всички разбраха какъв измамник си, вече кел файда, но нищо нека е за урок и на други търгаши-мошеници като теб.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Жори

    1 1 Отговор
    Те че са интересни интересни са си М3-ките, но от кадето и да го погледне човек средностатистическия българин не може да си позволи такава кола. Просто като почнем от разход данъци и после консумативи и т.н. Пък и другото е че няма каде да и се наслади спокойно човек, нямаме пътища пък да не говорим за писти...Сещо така фалишивите ни горива и масла и изобщо консумативи за такъв расов автомобил не струват. И от опираме до момента че дори и да искаме да си вземем таква кола тя трябва да е внос, щото в БГ и да искаш не можеш да поддържаш такава кола качествено. Иначе аз бих взел е36 М пред която и да е друга М3-ка, обаче не е и в бг, и не от бг :)
  • 51 Линдрос

    0 1 Отговор
    Евала за статията. Точно така без да искат, автора и останалите от форума разкриха измамник с има Веско, който се опитва да продаде некъв кенеф за расов автомобил. И той беше принуден да си свали обявата. Точно така трябва да се процедира с лъжливите търгаши
  • 52 7773

    1 1 Отговор
    Веско не е измамник, просто вие не разбирате от коли. Този който е писал статията може да я поправи и да пише, че четиривратата м-ка е англичанка а не американка.
  • 53 hienata

    0 1 Отговор
    До коментар #39 от " W164":

    Прав си ,но само донякъде. Първо, газовата за 6 цил. е към 1500лв, за да избиеш тези пари трябва да караш над 15000 км годишно. Иначе добър газаджия може да направи чудеса.
    Второ, така наречените Водородни клетки ( HHO генератор ) които се предлагат у нас са ИЗМАМА и то голяма (нещо като устройствата за пестене на ток, включваш в контакта и не плащаш).
  • 54 Тончо токмакчиев

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Веско":

    Батенце,не се ядосвай и не си го слагай те тези едва ли могат да направят разлика между S50 и M50 та им даваш вин да проверяват,а това относно човека който е писал статията можеше да звъне един телефон и да те пита а не да ми пише че щом таблото било в мили и била от САЩ и другото което е ,че само по снимката на мотора можеш да го разбереш че е от европейските S50,a изтриването на обявата е абсолютно безсмислено,който знае какво търси ще я оцени
  • 55 Дърт Моторджия

    0 1 Отговор
    Нямам против Веско, може и да е прав, твърде вероятно е търсенето по вин да даде цитираните стойности, макар и това също да не е спасение, реши ли човек да мами - примерно е честа практика да се продават само документи на автомобил, срещу което се получава вин номер, електронният километраж се манипулира с доста елементарни уредчета, вкл. китайски, нищо че инфото за автомобила е на поне 5 модула вътре. Самият Вин после се преправя върху друг автомобил, често краден или катастрофирал, ако имате и познати на точното място, то срещу заплащане и чаровна усмивка бихте могли да не минавате технически преглед, а само проформа такъв, защото иначе ще бъде обявен за негоден за движение по пътищата. Отделно, има страни в Европейския съюз, в които данък за автомобил със смесена горивна система - газ/бензин, метан/бензин, етанол/бензин, ток/бензин просто не се плаща! Не е малко за двг с 300 коня и нагоре, нали? На мен ми е интересно друго - как на новите М5-ци да им се сложи по един електромотор на всяко колело, така че съвкупната мощност да е над 700 - 800 коня, при това със сравнително бюджетни средства...

    Коментиран от #56

  • 56 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Дърт Моторджия":

    много филми си гледал

    Коментиран от #58

  • 57 Спиро

    0 2 Отговор
    Платено..
  • 58 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "триста итридесети":

    Всъщност е абсолютно прав за всичко. Не съм съгласен само за частта със електромоторите и М5, по добре си е 5цата без ел мотори, те дават мощност само докато има заряд, падне ли само си ги возиш. Ако решиш да караш спортно заряда свършва много бързо, а после излишните килограми от ел заряди и батерии ще ти пречат. Тя и сега си е достатъчно тежка 5цата....
    А ти тристаитридесет спри да гледаш филми и поживей малко да видиш, че нещата които ги обяснява са реални...

    Коментиран от #60

  • 59 535

    0 1 Отговор
    На фона на тези цифри най-скъпото M3 в българското mobile го дават направо без пари. 3.2-литровото Evo от 1997 г. струва само 13 000 лева :-))
    КАТО ГЛЕДАМ СНИМКИТЕ ОТ ОБЯВАТА, М3-КАТА ВЪРВИ КОМПЛЕКТ С МАДАМА :-))
  • 60 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Име:":

    м3-ката много бързо и пада цената, не като на нисан гтр, е нищо че един нисан има в БГ и той се ПРОДАВА

    Коментиран от #61

  • 61 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "триста итридесети":

    В България има няколко GT-R - a, дори веднъж гоних за малко един тъмносин...

    Коментиран от #63, #64

  • 62 vito

    0 1 Отговор
    do Georgi Kasabov ,pi4 nedei pisa takiva statii tiq v bg s obru6tanite volani (pone da bqha se postarali) 6to gi pokazvach ,reklama li pravich.koi 6te si kupi takava
  • 63 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Име:":

    аве лапе, да си чувал за търсенето и предлагането ... виж питай някой покрай тебе да не ти обяснявам аз, и два и три гтр-а да има в БГ, м3-ките са 200-300 (предполагам) и ако вземеш да гледаш и германия, щото нали вие там гледате ще станат хиляди,
    все едно да почна да ти вадя цени на бмв от 73 година, макар че и те са повече от гтр-ите, но въпреки това ги бият по-цена, или там ще почнете да търсите под вола теле, факт ли е, собственик купил си ново БМВ през да ре4ем 73-75 година може да му вземе повече от колкото е дал (като цифра само, щото то тогава парите имаха по-голяма стойност)
  • 64 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Име:":

    не можеш да разбереш иронията ми
  • 65 Pasqualle

    1 1 Отговор
    "Първата масова М3-ка". За ентусиазиралите се от статията ще напиша, първо такава кола се кара със скъпо масло, второ сменя се на 5 хил. км., трето харчи 15 градско с А-98, правете си сметка. Отделно, гражданска, данък и каско ако прецените. Иначе спор няма, страхотни коли! Аз бих се задоволил и с 320i кабрио, с хард топ, М пакет, от последните, с дигитален климатроник по възможност сребриста или пастелено синя като тази от обявата.

    А да попитам М3 (Е36) 3.2 Evolution е с 6 скорости нали?
  • 66 slavi

    0 1 Отговор
    В България всеки втори Golf e GTI и всяко второ BMW M-POWER ,другото интересно е че от както се задържа снега.Вторите трудно се засичат по улиците,сигорно е от времето.
  • 67 Име:

    0 1 Отговор
    Може пък ти да потърсиш информация за първия GTR наречен hakosuka. Излизайки през 69та година е изпреварил създаването на М дивизията на БМВ с цели 3 години. Можеш да отвориш сам да прочетеш да погледаш да видиш каква кола и че още се състезават с него, ще видиш и цената му каква. А ако малко разбираш от коли ще разбереш че това е колата, която променя спортните купета и до ден днеш. Даже прилики с М3ките ще намериш във него...
    Успах и не ме наричай лапе, още повече се съмнявам дали книжка да имаш камо ли какви са ти уменията зад волана.

    Коментиран от #68

  • 68 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Име:":

    Не се сърди ама колкото и популярен да е ГТ-Р въпреки това в бг има много повече М3-ки.А пък Е36 М3 колкото щеш.Но това не омаловажава факта че това си е един опасен автомобил-имам лични впечатления от трилитровия-286кс.Въпреки това не е за всеки.Който обича трета серия и по-точно М3 и няма възможност да си го закупи и подържа е по-добре да се насочи към 325.Лично според мен М3 от която и генерация да е си е един премиум спортист.Даааааа-знам вашто японско разбиране за спорт-Определение-автомобил с двойно задвижване и мощност минимум 400-500кс който да ускорява за 3 сек.Истината за мен е че аз обичам старите автомобили защото бяха по-истински и по-честни.Мисля че точно такъв беше Е36 М3.

    Коментиран от #70

  • 69 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Име:":

    БМВ имат М пакет и това обикновенно го пише на праговете или на скоростния лост или отзад на капака.
  • 70 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "520 зендер":

    Пределно ясно ми е. Но кога ще го разберете че света не се върти около БМВ и Мерцедес, особено в спортните коли. Има и други марки с не по-лоши модели. И затова се опитвам да вкарам малко познание. Защото масово в България единствените коли които се познават като моделна гама и възможности са немските и тук, таме някой е запознат с френските и италианските, но недай си боже изкаже мнение за тях бива оплюван...
    За М-пакета знам, знам и за М-лепенките и М-манталитета на тия с М-пакетите и лепенките...

    Коментиран от #71

  • 71 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Име:":

    Няма спор-М манталитет и лепенки има!И те са най-опасните на пътя......
  • 72 Prelude

    2 1 Отговор
    "но пък продавачът сочи това за плюс заради липсата на потенциални проблеми със системата Vanos"

    хаха значи и моя Прелюд е по хубав, че е без VTEC, последните вървят от 4000 евра нагоре, аз го давам за 5000лв. Сериозно!

    Коментиран от #73

  • 73 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "Prelude":

    Разликата в надеждността на VTEC-a и Vanos-а е че няма прилика

    Коментиран от #74

  • 74 Prelude

    1 1 Отговор

    До коментар #73 от "Име:":

    Между нас да си остане, ама аз и без VTEC едва си удържам книжката
  • 75 dockera

    0 1 Отговор
    maleeee kakvi karuci se opitvat da prodadat ......az sym fen na markata i karam takava ama teq 3 ki, 4e sa M-ki sa M-ki ama sa ve4e za morgite :)