Last news in Fakti

10 Февруари, 2021 09:59, обновена 10 Февруари, 2021 21:01 69 866 159

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

  • dacia-
  • sandero-
  • stepway-
  • тест-
  • дачия

Изпробвахме повдигната версия на Sandero, която е с приставка Stepway

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia  - 1

След края на хилядолетието румънската марка Dacia се прероди, като основна заслуга за това имаха и продължават да имат французите от Renault. Новите "дачии" започнаха да предлагат много повече, при това на изключително разумна цена. И именно моделът Sandero, който всъщност е бестселър на марката, сега пристигна в България в своето ново, вече трето поколение. Тествахме го във версията Stepway.

Stepway представлява кросоувър вариант на стандартния хечбек, но ако при досегашното поколение разликата беше минимална във външния вид, сега става дума за доста по-различно возило. Новото Sandero Stepway вече е истински кросоувър, който по външен вид, проходимост и екстри не отстъпва на доста по-скъпите си конкуренти. Тестовата кола, която ни беше предоставена беше в изпълнение Comfort, TCe 90 к.с. бензин с трансмисия CVT.

Екстериор

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Моделите на Dacia никога не са претендирали за красива и модерна визия. Това са по-скоро автомобили, които наблягат на функционалността пред външния вид. Но сега, с новото Sandero Stepway всичко това се променя рязко. Тази кола изглежда наистина добре и на пръв поглед, ако някой свали емблемите, дори няма да разпознаете марката.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Предната част е доминирана от новите фарове, които имат дневна светлина във формата на хоризонтален "Y". Те се допълват от LED къси фарове, които са стандартно оборудване за всички версии. LED осветлението има и халогенни крушки за дългите светлини и класически мигачи. Между фаровете на очи се набива и новата радиаторна решетка с хоризонтални хромирани лайстни, които обаче се монтират само при версиите с по-високо оборудване.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Задната част също има нови светлини, като интересното е, че и тук се повтаря елементът "Y". Задните светлини обаче не са LED. Светодиоди осветяват само регистрационната табела. Като цяло колата изглежда доста по-масивна, тъй като благодарение на факта, че се прави на новата платформа CMF-B (използвана например от Renault Clio и Renault Captur ), новото Sandero Stepway е с почти 10 см по-широко от предшественика си и вече не изглежда толкова тясно и високо.

Интериор

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Новият кросоувър на Dacia изглежда модерно дори след отваряне на вратата. Тестовата версия беше с цветни рамки на климатичните отвори, със специфична тапицерия на седалките и с отлично изглеждащо тапицирано арматурно табло. Пластмасите са твърди, както и очаквахме, но в по-голямата си част са прикрити от въпросната тапицерия, а и там, където се виждат изобщо не изглеждат евтини.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Ниската цена на колата неминуемо води и до някои компромиси, които в купето се характеризират с дребни липси на стандартни екстри. Така например ел.стъклата са без сензор за прищипване и поради тази причина не са автоматични (с изключение на това на водача), леко дразнещ е и звука при затваряне на вратата, както и факта, че само предните седалки са осветени - плафон в задната част на салона липсва.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Уредите на арматурното табло обаче са много информативни, седалките са удобни и вече разполагат с добре изразена странична поддръжка, а багажното отделение се характеризира със стандартни за този клас размери, но е доста по-дълбоко от това на повечето преки конкуренти. Като цяло интериорът, подобно на външния вид, изненадва много приятно, като не на последно място трябва да отбележим и далеч по-качествената сглобка.

Двигател и ходови характеристики

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Както вече споменахме, новите Dacia Sandero и Dacia Sandero Stepway се различават много повече една от друга, отколкото в предишното си поколение. За разлика от "по-ниското си братче" Dacia Sandero Stepway не предлага най-ниското ниво на оборудване и няма атмосферен двигател. Очаквано, шасито също е различно. Хечбекът Sandero има пътен просвет от 133 мм, докато приключенският Stepway впечатлява с клиренс от 174 мм. Ще познаете Stepway от пръв поглед, защото кросоувърът има различни брони с фарове за мъгла, както и ефектна пластмасова защита около целия автомобил.

По-цветният интериор също е по-интересен, но това, което ни впечатли най-много е пътното поведение. Въпреки че е доста по-висок Stepway предлага отлична возия, която може да се определи по-скоро, като "стегната", а не твърда. Кренът в завоите е минимален, а шумоизолацията в салона е значително подобрена. Единственият недостатък е свързан с малко по-неинформативния волан, както и с по-дебелите А-колони. Последните (основно тази отляво на водача) пречи малко на видимостта при ляв завой.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Тестовата Dacia Sandero Stepway беше в по-високото ниво на оборудване Comfort и имаше най-добрата мултимедийна система. Въпреки че графиките ѝ не са от най-съвременните, те са ясни, а работата на процесора е прилично бърза. Въпреки това няколко пъти ни се случи навигационният модул да "замръзне", но това не е нещо необичайно за навигациите, вграждани в автомобилите Renault. Всички останали функции обаче работят абсолютно безпроблемно.

Що се отнася до двигателната гама Dacia не предлага голям избор под капака на Sandero Stepway. Всъщност има само два бензинови двигателя, като един от тях с обозначението TCe 90 може да се комбинира с безстепенна CVT трансмисия (каквато беше тестовата кола). Вторият е TCe 100 LPG и, както подсказва името, предлага двугоривна система и на бензин, и на пропан-бутан.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Бензиновият двигател TCe 90 е трицилиндров турбомотор с мощност от 91 к.с. и въртящ момент от 160 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 12 секунди, а максималната скорост е 178 км/ч. Трябва да кажем, че тези заводски данни се изпълняват без проблем от наглед малкото двигателче. То си върши отлично работата, като липса на динамика може да се усети само в по-високите оборотни режими и на някое по-сериозно изкачване по планински път.

Двигателят е малко шумен, отново при по-високи обороти, но пък ще ви изненада с прилична динамика, както в града, така и извън него. Колкото и странно да звучи, тази кола се чувства добре и извън асфалта. И това не е само заради по-високия клиренс. Както повечето кросоувъри от този клас и Sandero Stepway разполага само с предно предаване, но пресечена местност с умерена трудност няма да му се опъне. Между поколенията това е истински скок напред, за което със сигурност помага новата платформа на която е изграден кросоувъра.

Заключение и цена

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Dacia Sandero Stepway е най-продаваният модел на румънската марка за частни клиенти и след тридневния тест, който направихме сме сигурни, че ще остане такъв. Автомобилът е истински пробив сред моделите на Dacia и най-вероятно ще повтори фурора, който направи последното поколение на SUV-то Duster. Въпреки подобренията във всички отношения, по отношение на цена тази кола си е чистокръвна Dacia. Единствено в по-високото си ниво цената, с която сме свикнали, може леко да ви изненада, но това не означава, че ще откриете по-евтин кросоувър на нашия, а и на европейските пазари. Като цяло тази кола работи изненадващо приятно.

А цената? Базовата версия започва от 23 600 лв, като и тази версия вече има съвсем прилично оборудване, което включва ръчен климатик, централно заключване с дистанционно управление, предни електрически прозорци, круиз контрол и бордови компютър. Ето и официалната ценова листа на новите Sandero и Sandero Stepway.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Бонус: Две уникални решения

В базовото оборудване таблото е гладко, без изпъкнали дисплеи. Вместо това в горната му част има адски ефектно отварящо се отделение за мобилен телефон. В телефона може да се инсталира приложението Dacia Media Control, чрез което след това могат да се контролират някои функции на автомобила. Това става, като се използва мултифункционалният волан и лостът на кормилната колона вдясно под волана. Между другото, точно до въпросното "чекмедже" има USB гнездо, така че да можете да зареждате телефона.

А ако искате вграден тъчскрийн дисплей, като този на автомобила от снимките, просто платете допълнително и ще получите пакет, наречен Media Display. Той включва радио с цифров DAB приемник, свързаност Apple CarPlay и Android Auto, Bluetooth хендсфри, четири високоговорителя и осеминчов сензорен екран. Тази система може да се надгради и с пакета Media NAV, като в допълнение към Media Display получавате два допълнителни високоговорителя и вградена навигация.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia

Втората интересна новост е свързана с т.нар. рейлинг на покрива. При Stepway такъв е наличен и стандартно е надлъжно разположен. При нужда от товар на покрива обаче няма да се нуждаете от допълнителни напречни рейки. Система с бързо и елементарно препозициониране прави така, че части от надлъжния рейлинг се преобразуват в напречен и така премодулиран таванът вече е готов за монтаж на различни видове багажници за ски, велосипеди и др. Товароносимостта на багажника е 80 килограма.

Тест и цени на новия кросоувър на Dacia


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 98 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калмук

    158 48 Отговор
    Щом е три цилиндъра + турбо - подминавам я. Ако влезете на сайта им вече и не споменават подробности за двигателите - конски сили и толкова !!!

    Коментиран от #40, #144

  • 2 Махнете ги тия Дачии

    75 87 Отговор
    Аз съм хвърлил око на Шкода Кодиак и се замислям да продавам мойта и да го взимам.

    Коментиран от #16, #19

  • 3 Марио

    172 32 Отговор
    Отлично автомобилче с нормални недостатъци, но за тази цена е N1. И много добро и обективно ревю на Радо. Поздравления.

    Коментиран от #103

  • 4 Гост

    146 21 Отговор
    Добре описано, наистина. А колата е прилична за нашите стандарти и условия
  • 5 Не благодаря

    54 127 Отговор
    Стар модел индийско рено , се продава като нов модел Дачия.
  • 6 Истина

    70 40 Отговор
    А съм хвърлил око на Дъстър - а им ! 150 коня 4х4 prestige. Около 40 бона лева крайна цена с ДДС. Другия вариант е ЛАДА Xcross 112 коня 1.8,16 v автоматик - цена 31000 лева с ДДС чистак бърсак с найлоните 5 г гаранция или 100 000 км Но ладата не е 4х4 но пък визията и е още по яка ог на дачията и е автоматик

    Коментиран от #15, #50, #67, #97

  • 7 Тнтг

    61 39 Отговор
    Тоя плат на таблото интересно на какво ще заприлича след 3-4 години от мръсотия и мазни ръце

    Коментиран от #83, #159

  • 8 Питащ

    41 61 Отговор
    Пак ли ще ръждясва така бързо, както и другите дачии??

    Коментиран от #34

  • 9 гост

    99 9 Отговор
    единствен минус тук е трансмисията, реално по-добре пасва роботизираната от рено, а не нисанския вариатор. за тези пари и нова кола си е добре, няма спор, може да се види, че всички други марки вдигнаха цените, това, че нашите доходи са ниски е съвсем друго нещо. навремето в германия работех за 7евро, а сега на същата работа работят за 13евро, докато у нас няма разлика за последните 10г. та за тази кола един германец плаща 100евро месечно, а българин 400лв, това е проблемът, за да не се продават добре у нас, освен това малко хора обслужват в оторизирани сервизи, няма гаранции, фактури и др.
  • 10 сектант

    43 30 Отговор
    ето това вече е лукс

    Коментиран от #12

  • 11 Живко

    27 134 Отговор
    По-добре Пасат н дизел на старо.

    Коментиран от #28

  • 12 Дрън дрън

    52 79 Отговор

    До коментар #10 от "сектант":

    Дачия и лукс ти виждал ли си луксозна кола.Тоя варел и лукс.
  • 13 Гост

    108 19 Отговор
    За нашия стандарт на живот е топ. 26к за по-високите ниво на оборудване Сандеро Степуей на газ е супер. Другите в тоя клас даже и базово ниво не може да купиш за тези пари .

    Коментиран от #30

  • 14 Пурко

    37 85 Отговор
    Ще повърна! Пак моторни недоразумения за Пурковци!!!
  • 15 Пурко

    15 25 Отговор

    До коментар #6 от "Истина":

    Истината е че не търсиш Истината на правилното място!
  • 16 Cenzurata

    30 34 Отговор

    До коментар #2 от "Махнете ги тия Дачии":

    Не се замисляй, а смело си взимай! Имам Кодиак 4X4 , кефа е голям....
  • 17 gad

    40 12 Отговор
    Рейлинга на покрива не е уникално решение, Subaru имат такова от много години в Outback моделите си.
  • 18 Истина до Пурко

    28 19 Отговор
    А къде да е търся ? Говоря за цена качество рентабилност - нова кола . На Лада джиповете x raw и X cross са си супер . Цените са между 23 000- 32 000 лв с ДДС и мито . Къв е проблема ? Един дъстер ми излиза около 8-9 000 ле повече като говорим и за двата модела от клас prestige

    Коментиран от #21

  • 19 Е кво да му гледам

    31 54 Отговор

    До коментар #2 от "Махнете ги тия Дачии":

    Прескъп бклук.
  • 20 Жоро

    55 75 Отговор
    Слаб двигател. Трудна продажба. Предпочитам 10 годишната ми кола. По качествена сглобка и по мощен двигател.
  • 21 Пурко

    24 4 Отговор

    До коментар #18 от "Истина до Пурко":

    Пътят към Истината е много труден, но за сметка на това Славен! Дерзай ....
  • 22 Емил

    45 42 Отговор
    Това автомобил ли е или отмъщение на ромите към света?!
  • 23 Факт!

    49 28 Отговор
    Ням по-добра кола за ценат си.
  • 24 Sec

    69 34 Отговор
    Големия проблем на Дачиите е, че имат ниско ниво на сигурност...Не гледайте само 3-те цилиндъра или дали има "таблет" на таблото....Тези коли се представят много зле откъм защита на пътниците й това е основното нещо, което поне мен ме отблъсква от тях, макар и чисто функционално някои модели да ми изглеждат перфектни. Не ми дреме за престиж, но ми се ще семейството ми да разчита на физическа сигурност при удар.

    Коментиран от #27, #62

  • 25 Печатар

    66 19 Отговор
    Перфектен автомобил за цената си карам предният вариант вече година нямам никакви оплаквания за цената си е Топ
  • 26 дърт шофьор

    141 7 Отговор
    Не съм фен на тази марка, но браво на румънците и тяхното правителство, че имат традиции в автомобилостроенето и в този високо конкурентен бранш успяват да произвеждат и подновяват производството. Браво! И жалко за нас.
  • 27 Шекел

    56 18 Отговор

    До коментар #24 от "Sec":

    И що да са зле нали има тестове на Еуронкап.По добре са от китайско корейските бклуци.

    Коментиран от #32, #38

  • 28 abc

    88 17 Отговор

    До коментар #11 от "Живко":

    Така е прав си за пасата особенно ако си търсиш по-голям кокошарник.
    Продължавайте да купувате отпадналите кошници с 500 плюс км. на развитите държави и си мислете, че сте велики. Не знам защо си мислите, че един стар пасат е по- добър от ново сандеро- вероятно е недостежим. Ако и двете са нови естествено е да се предпочете пасата, но в този случай е недоразумение

    Коментиран от #80

  • 29 Дъртанян

    44 35 Отговор
    Стига с тези трицилиндровите прахосмукачки-еднодневки.
  • 30 вики

    30 16 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Можеш да купиш конкурент на Сандеро СТЕПУЕЙ 1.0 ТГИ Газ пропан за 26 150 лева и то с 4х4!! Сузуки Игнис 2021 г. милд Хибрид - те всики Сузукита са от 2021 г. мек хибрид...та с 4х4 Игнис МИЛД ХИБРИД е 28 870 лв. със 7 години гаранция 4х4 варианта на Игнис Хибрид - пак е 160 см. висок колкото Степуей.

    Коментиран от #91, #117, #158

  • 31 Шекел

    51 12 Отговор
    Какви пасати и шкоди бе подръжката на Дачия е смешна.Тва е все едно да си купя гуменки Мат Стар аа ти Найк и десет чифта да сменя пак по еврино ще ми излезне докато ти си скъсаш твойте.

    Коментиран от #63

  • 32 Reptile

    21 32 Отговор

    До коментар #27 от "Шекел":

    По-добре от Китайските - да, но само при едни дооста изчистени условия на тест. Не са по-добре от нито един стар Пасат, Мерцедес или БМВ!
    Когато дойде Гоуфу от Перник няма да искаш да си в Сандеро, а в некое Х5 или Туарег или МЛ, на цената на Сандеро-то!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Калинка

    7 3 Отговор

    До коментар #8 от "Питащ":

    ТОВА ДА НЕ Е МЕРЦЕДЕС ИЛИ НАВАРА

    Коментиран от #156

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Крали Марко

    24 12 Отговор

    До коментар #27 от "Шекел":

    Виж на краш тестовете какво се случва при страничен удар в стълб с 32км/ч. При Дъстър 2018 купето се сгъва докато стълба не застане на мястото на водача. После виж как на елементарен градски автомобил като Поло 2017, Кия Рио или друг от този клас (даже не говорим за СУВ) купето се сгъва на няма и 20см.

    Коментиран от #47

  • 39 Знайко

    28 15 Отговор
    Аз не бих си купил трицилиндрова бричка още повече употребявана нито дизел нито бензин.
  • 40 ski team

    31 8 Отговор

    До коментар #1 от "Калмук":

    То и Yaris GR e три цилиндъра турбо но не знам дали някой ще го върне

    Коментиран от #43

  • 41 Ай стига бе

    40 27 Отговор
    Двигателя на тая кола е супер....да го сложа на косачката на село. За една кола са важни конските сили и екстрите вътре, а не каква лайсна имал отвън или че фаровете били 2 мм. на ляво, а радиаторната решетка с 1`мм. по-широка. На кой му дреме за тия неща? Какво ти е нужно на пътя? Мощност за да нямаш проблем на баирите и при изпреварване, а не радиаторна решетка с 2 мм. по-висока и в ефектен цвят.

    Коментиран от #45, #58, #59

  • 42 Kia Fen

    10 8 Отговор
    Един въпрос - това цени с ДДС ли са ?

    Коментиран от #46

  • 43 Калмук

    39 11 Отговор

    До коментар #40 от "ski team":

    Не става въпрос дали ще върнеш колата или не - говоря за поддръжка и надеждност. Тази Дачия е тон и двеста с мотор 1 л. на три цилиндъра ... Сузуки Игнис-а е 900 кг. с 1.2 л на 4 цилиндъра, без турбо - според теб, кой двигател ще изкара повече и с по-малко проблеми ?

    Коментиран от #66, #136

  • 44 коч

    20 43 Отговор
    Хаха - тия мамалигари смешни! За 90 к.с. и 3 цилиндъра ще ми искат 23-25 бона! Гръмнете се, бе!
    За тия пари - едно А3, 2-3 годишно.

    Коментиран от #108

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Леле

    23 3 Отговор

    До коментар #42 от "Kia Fen":

    Не, с ДПС са цените. Тия от ДПС-то са навсякъде.

    Коментиран от #52

  • 47 Шекел

    24 12 Отговор

    До коментар #38 от "Крали Марко":

    Какво да гледам бе каун вв ккуклите има вградени акселерометеи и други датчици които отчитат щом минава теста и то добре значи всичко е ок.Глоак

    Коментиран от #81

  • 48 Калмук

    17 5 Отговор

    До коментар #45 от "Гоуст":

    Японците достигат Евро 6 с 1.2 л. в 4-цилиндъра без турбо ... но с полухибрид.
  • 49 Заю Баю

    10 29 Отговор

    До коментар #45 от "Гоуст":

    Че тия директиви за вредни емисии само за Дачията ли важат или за всички? Другите как могат да правят мощни двигатели и да се побират в нормите? Ти тръгни с тая косачка с 90 к.с. из планински пътища, пък аз с едно фолксвагенче 190 к.с. да видим кой ще е по-добре. Ще направиш колона зад тебе, гаранция!

    Коментиран от #51, #64

  • 50 Kia Fen

    11 13 Отговор

    До коментар #6 от "Истина":

    Кой продава в БГ Лада ? НАР в момента предлагат само Нива. Как стои въпроса с гаранциите , сервизите. За лаковите покрития да речем са на едно ниво. Техниката на Лада не е така доказана , но дизайна и на мене ми харесва повече.
  • 51 Фак ти

    11 17 Отговор

    До коментар #49 от "Заю Баю":

    Това с колоната не е най-големия проблем. Обаче тия отзад постоянно и на висок глас ще споменават майка му, леля му и т.н. по женска линия.
  • 52 Kia Fen

    7 4 Отговор

    До коментар #46 от "Леле":

    Щом са с ДПС няма да ги гледам ! Защо палиш така , не бях ги проверил в сайта им ?
  • 53 Toko

    22 19 Отговор
    Дизел нема ! Некъде по пътя от Румъния до тук за загубили четвъртия цилиндър на това недоразумение наречено от някой кросоувър, но това , че единият цилиндър го нема не се е отразило на цената. Дори отчитам поскъпване . А НЕма нужда ...
  • 54 Дачия фен

    14 15 Отговор
    Те това е колата!! Купувайте,нема да Збъркате!!!
  • 55 очевидец

    26 19 Отговор
    Ходих да видя това няшто в магазина . Еспас ауто .... Показа се един любезен господин и започна да ме сваля докато го оглеждам ...Харесва ли ви '' ? Ами не мога да предцена . със смесени чувства съм ! Нещо това с трите цилиндъра хич не ми харесва.! ААА не е така , знаете ли колко добре се държи на пътя ! Абе .... Де да знам , изглежда ми не сериозно и прекалено дамско . Като за блондинка завършила техникум ! Оня подскочи и ме подкара да правим тест драйф. Изглежда му беше адски скучно в този ден .Покарах малко и честно казано така си останах със смесени чувства. Три цилиндъра ... бучи и вибрациите които се усещат в купето и скоростният лост не са никак за пренебрегване. Заключението ми е , че не е моят автомобил. Въпрос на вкус. все пак 26 бона не са малко пари . Аз лично карам нов автомобил и не мога да ги сравня .
  • 56 Пламен

    25 15 Отговор
    Симпатичен таксиметров автомобил за районите на Полски Тръмбеш, Кнежа, Никопол. Виж за Шумен, Котел, Габрово, Девин, Трявна зимата с шофьор 130кг и трима пътници... трудно. Пък който е мераклия за този тип автомобил - Мокка, Джук, Седичи, Гранд витара, Кепчър(старият) за цена наполовина.

    Коментиран от #61

  • 57 Абдал

    20 3 Отговор
    Сектанта сигурно получава оргазъм като го чете това
  • 58 Дфен

    16 6 Отговор

    До коментар #41 от "Ай стига бе":

    Бързината може да те вкара в по голяма беля не винаги е +
  • 59 Аз от няколко

    29 13 Отговор

    До коментар #41 от "Ай стига бе":

    дена карам Рено Туинго 3 с 898 куб. см 90к.с. с турбо и да ти кажа на баира на 5 скорост със 120 км/ч и може още,ей тъй за проба,та какво викаш за кубатура и конски сили.
  • 60 Пропуснах да

    23 6 Отговор
    допълня,че двигателя на Туинго 3 е същият,като на Сандеро 90 ТСЕ,всъщност модела е Туинго 3 ТСЕ 90.Двигателя ме изненада колко добре движи колата.

    Коментиран от #69

  • 61 Дфен

    14 9 Отговор

    До коментар #56 от "Пламен":

    Карай си опела астра и фали старо.
  • 62 За най голяма

    20 7 Отговор

    До коментар #24 от "Sec":

    сигурност ти препоръчвам да си поръчаш от гр. Кременчуг намира се в Украйна от тяхната продукция,което и да избереш ще останеш единствения жив на пътя. Тези произвеждат само КрАЗ-ове,а там сигурността е на най-високо ниво.
  • 63 По принцип си

    20 2 Отговор

    До коментар #31 от "Шекел":

    прав с тази разлика,че за разлика от гумнките колите и нови да се все има по нещо което да се счупи,а Шкодите и ФВ особенно с тези ДСГ- та са пълна скръб и все в сервизи стоят,а и хич не е евтино,разбирам да дадеш пари за нещо скъпо,но поне да е издържливо,а не през 5-10 х.км да си в джаза и да бицаниш яко.
  • 64 С тоя тулуп

    22 16 Отговор

    До коментар #49 от "Заю Баю":

    с 190 к.с. където ще тръгнеш по баир и си му закачил на тези "коне" 2 тона,и тази Дачия с 90 к.с. с турбо и 1200 кг. ще ти дишам във врата,ако не да те отцепя на някоя къса права докато си задвижиш тулупа.В случая поне професионалните състезатели казват,че е по-важно ниското тегло от колкото високата мощност,но ти си далеч от тези неща.

    Коментиран от #71, #74

  • 65 Пак Жоро

    13 19 Отговор
    122 к.с ми е колата и не бих си купил по малко коне. Сегашните са добре /щото са с DSG, бързо набира/ но по-надолу не съм сигурен.
    Вижте NM на тая кола колко са малко, не може да дърпа тоя двигател гарантирам. 2 коли взимам за тая цена и ще са по мощни и по луксозни...

    Коментиран от #68

  • 66 Ти какво

    35 7 Отговор

    До коментар #43 от "Калмук":

    сравняваш Игнис със Сандеро? Игник е дядовата ръкавичка в сравнение със Сандеро. Сандеро и като макс. скорост и като конски сили е по бързо и мощно,а за двигателя не се притеснявай изкарва достатъчно без да има проблеми и е проверен в годините. Вгражда се от 2014г. и ресурса му надхвърля 300 х. км.
  • 67 Кокъл

    4 9 Отговор

    До коментар #6 от "Истина":

    Като казвате ладата имала автоматик,четете в интернет за един немски авто журналист направил тест драйв точно със автоматика,думите му бяха,цитирам::::Ужасен автоматик.

    Коментиран от #77

  • 68 Две на тази

    38 10 Отговор

    До коментар #65 от "Пак Жоро":

    цена и по-луксозни и по-мощни,ама Н-айста изпотреба опърдяни и оцвъкани отвсякъде. Халал да са ти и да си ги караш. Само в Бг има такива екземпляри,които да твърдят,че старото е по-добро от новото. Ако бе така нямаше да се произвеждат нови коли и всички щяхме да караме все стари сигурно от тези първите на Даймлер Бенц и Форд Т. Не ме разсмивайте моля,показвайки си че ви се иска но нямате възможност. Между другото точно Форд е казал,че най-добрата кола е новата.

    Коментиран от #102

  • 69 Заю Баю

    8 9 Отговор

    До коментар #60 от "Пропуснах да":

    Сигурно си бил сам в Туингото с колене допрени в ушите. Хайде качи 4 човека и тогава да те видим.

    Коментиран от #93

  • 70 Док

    25 0 Отговор
    Румънците произвеждат търсещ се продукт,французите го развиват с бавни темпове и правят прилични продажби. При реален поглед това е кола покриваща цена- качесво- производителност. Търсиш бюджетна кола под 28 000лв с намерение след 5г да я смениш избираш мужду Сандеро ;Игнис и i20 cross. Гледаш ADAC,EORONCP,AMS,5TH GEAR гледаш си портфейл и...

    Не се ядосвайте за глупусти,карайте малко по-внимателно и колегиално че не се знае кое колко е качествено сглобено. Хенри Форд е казал много неща .Но българина е рекъл едно за колата ПО УБАО ОТ СЛУЖЕБНО КОЛА НЕМА
  • 71 Заю Баю

    13 32 Отговор

    До коментар #64 от "С тоя тулуп":

    Фолксваген T-Roc, 190 к.с. Като подам газ и просто те залепя за седалката. Нямаш никакъв шанс с твоята косачка. Ще те гледам в огледалото докато станеш на точка.

    Коментиран от #73

  • 72 Радо

    10 19 Отговор
    Кофти, че няма дизелови мотори...освен дизел, батко друго не признава - сори!!
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Фак ти

    13 10 Отговор

    До коментар #64 от "С тоя тулуп":

    Явно ти си далеч от тия неща. Гледа се килограм/конска сила. Нека пресметнем за Туингото 1200/90 = 13.33 килограма на конска сила. Сега за Фолксвагена 2000/190 = 10.52 килограма на конска сила. Е, кой е по ефективен и ще ускори по-бързо?
  • 75 Волвар

    17 7 Отговор
    Публикувано във факти.бг: 90 к.с. бензин с трансмисия CVT.
    Такова нещо и за пет хилки не карам!
  • 76 Nostradamus

    13 17 Отговор
    Интериора малко ми прилича на "Направи си сам",
    а и този Трицилиндров мотор, малко ми идва в Повече!
  • 77 РолсРойсЛи

    35 1 Отговор

    До коментар #67 от "Кокъл":

    Ако пък питаш 1 млн. израелци, ще ти кажат ... ужасен немец - за един друг немец. Така че, всеки се простира според чергата. Моя първи автомобил беше Трабант, така че намирам недостатъци а се радвам на всичкое, което е по-добро от него :) Ако четем форумите, тук повечето явно са закърмени минимум с Ролс-ройс и затова имат огромни очаквания от всичко :)
  • 78 Vili

    18 8 Отговор
    Дачия тръгнаха да разбиват пазара с ниски цени
    В началото имаха много клиенти защото струваха по 6000€.
    Сега струват по 13 000 € общо взето за същото.
    Общо взето това е кола за бюджетни клиенти които отпадат много бързо.
  • 79 2677

    3 0 Отговор
    Има ли модел с 4х4?
  • 80 хаха

    8 2 Отговор

    До коментар #28 от "abc":

    Купи си таз с 65 коня за почти 20 бона
  • 81 Крали Марко

    14 8 Отговор

    До коментар #47 от "Шекел":

    А ти гледа ли изобщо краштестовете на Дачия спрямо други автомобили, или просто 3-4 звезди за теб са същото като 5?Какво означава "минаха" теста? Фиат с последното Пунто също "минаха" теста. Разликата е, че в случай на инцидент някои от пътуващите ще оцелеят що-годе здрави, а други няма да "минат" теста. Но пък утехата им ще е, че дъмитата са "минали" теста и значи всичко е ОК :)
  • 82 До 41

    18 6 Отговор
    За да нямаш проблем по баирите ти трябва въртящ момент, приятелю, не мощност. Мощността е необходима на пистовите мотори и на формула 1, да е*а разбирача ти ти да е*а.

    Коментиран от #85

  • 83 селтак

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "Тнтг":

    Поправка,след 1 месец!
  • 84 Вервай ми

    11 20 Отговор
    Форд е казал: най-добрият автомобил е нивия, но аз предпочитам двадесет годишен японец пред нова дачия (рено). Ами това е.

    Коментиран от #89

  • 85 Леле

    23 6 Отговор

    До коментар #82 от "До 41":

    ЕЙ, много професори тука има ама ти си черешката на тортата. Да не карам трактор и да ора с него, че да ми трябва чак толкова голям въртящ момент? И коя кола ще има проблем на баира, тая с 65 конски сили или тая с 265 конски сили? Абе тия глави ги имате само за да си носите шапките на тях, за друго не стават.

    Коментиран от #95

  • 86 Алфа Вълкът

    12 12 Отговор
    Имитация на спортни седалки, обаче воланът ме кефи, прилича на дървените колела на каруците!
  • 87 шофер

    9 15 Отговор
    Талига на талигите като само по-талиги са китайските лагерници. Пластмаси, гума и стъкло. Нищо друго. Дори боята не е Мейд ин Джърмани, както при японските талиги. Това е като мини-кенче от Кока-Кола - консумираш на две глътки и изхвърляш с кеф.
  • 88 романгалия

    11 21 Отговор
    Кой пък ще си даде парите за френска кошница произведена в Мамалигария?
  • 89 Я пак:

    14 9 Отговор

    До коментар #84 от "Вервай ми":

    Хахахаха 20 годишен японец значи с изгнили ламарини и бутала в картера. Смеххххххххх :)))))))))0

    Коментиран от #105

  • 90 НО МЪНИ

    6 5 Отговор
    ОТ КЪДЕ ПАРИ БЕ? ПРИ ТАЯ ПАНДЕМИЯ И БЕЗРАБОТИЦА КОЙ ЩЕ Я ВЗЕМЕ НА ЛИЗИНГ? ТЕ И СЕГА НЕ МОГАТ ДА СИ ВРЪЩАТ КРЕДИТИТЕ -ДАЧИЯ ЩЕ СИ КУПУВАТ?
  • 91 карача

    2 4 Отговор

    До коментар #30 от "вики":

    Нещо си се объркал....гледал си мобиле-то
  • 92 СЛЕД 2 3 ГОД

    10 12 Отговор
    ЩЕ ДОЙДАТ ЕВТИНИТЕ ЕЛЕКТРИЧКИ / ОТ КИТАЙ - ЗА 4000 ДОЛАРА/ И ДАЧИЯ ЩЕ ФАЛИРА.
  • 93 555

    8 2 Отговор

    До коментар #69 от "Заю Баю":

    Ако ще вози 4 човека няма да си купи Туинго бе умник.
  • 94 Пацо

    6 6 Отговор
    Това не е за коментар изобщо. Ужас.
  • 95 Кокъл

    7 10 Отговор

    До коментар #85 от "Леле":

    Ако поне имаше малко познания за автомобилите.Да,въртящ момент трябва ако искаш колата да няма никакви проблеми по магистрали и байри,ама личи ти,толкова знаеш.3 цилиндъра и 65 к.с.не бих дал и 5000лв,мое мнение,не е да имаш някаква кола,а най важното е въртящият момент на колата,пак казвам,това си е мое мнение.
  • 96 Перник

    11 6 Отговор
    хахахааааа , какъв крос-оувър е тази играчка, извадена от Зрънчо.:))
  • 97 мдааа

    10 3 Отговор

    До коментар #6 от "Истина":

    Не си давай парите за глупости, жестоко ще съжаляваш.
  • 98 Бедни душици

    27 12 Отговор
    Разбирачи,тая Дачия може само да я гледате на снимка и да я коментирате.Карайте си 200 коньовите таралясници от миналия век и се радвайте на живота.
  • 99 S80D5

    14 19 Отговор
    И какво Му е хубавото на това недоразумение за личен автомобил при тая цена ????? За служебен работно магаре може би! Личния Ми автомобил е горе-долу на тия пари и размери, скандинавец, дизел.Вярно втора ръка 2014 набор купен 2018г на 96000км в момента е на 165000 с оригиналната ходова част без признаци на проблем затова Съм сигурен, че ще надживее поне три такива недоразумения.Да не говорим за комфорт, здравина, активна и пасивна безопастност или разход на гориво и вървеж.Имам и 16 годишен скандинавец на 206 000 с тепърва появяващи се признаци на износване на окачването.Моторите и на двата са безпроблемни и при -40 и при +40 градуса температура.На тия километри тия Дачий ще са вече на скрапа.Нееее.....благодаря......за личен автомобил не......за фирмен.......моооожжжееее биии......ако Ми трябват 10-тина броя на веднъж......но пак нещата ще са под...??????
    Това е Мойто лично мнение не го натрапвам на никой но три цилиндъра и 90 к.с. не е по Моя вкус та било и в 1200 кг.
    За Мен по-добрия варият е пет или шест цилиндъра 205-250к.с.и 400-520 Nm момент на 1600кг и средно 4.8-5.5 лт/100км дизел.

    Коментиран от #106

  • 100 Айде Стига Вече

    11 20 Отговор
    Тези коли са за Бакшиши и Разносвачи на Пици. Стига сте бутали напред тез румънски Кенефи
  • 101 Капитана

    38 9 Отговор
    Дачия са бюджетни нови коли, за непретенциозни купувачи за лични и служебни нужди, които търсят изгодна покупка на нов автомобил, който да им служи вярно и да не им бърка в джоба. Нека всеки да пише каквото си иска и да изказва своите предпочитания относно дадена марка и модел автомобил, но по хубаво от новия автомобил няма. Нека все повече българи да могат да си купуват и карат нови автомобили, пък било то и Дачия. Всичко е въпрос на предпочитание и финансови възможности.

    Коментиран от #153

  • 102 Гларус

    10 10 Отговор

    До коментар #68 от "Две на тази":

    Глупости пишеш! На запад имат стандарт и си купуват нови коли - и хубави и прилични. Тук няма яки заплати и айде да си купуваме буклуци, щото са евтини. Не я разбирам тая работа, не! Да си даваме последните стотинки за боклуци, щото били евтини! Айде, бе!

    Коментиран от #104

  • 103 Всичко хубаво ама

    6 9 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    25000 за модел от най ниския клас на марката автомобили от най ниския клас нещо започна да не ми се връзва....
  • 104 Шекел

    6 0 Отговор

    До коментар #102 от "Гларус":

    А какво би си купил?
  • 105 Вервай ми

    17 13 Отговор

    До коментар #89 от "Я пак:":

    Имам честа да управлявам двадесет годишна impreza wrx, и пак да повторя: предпочитам двадесет годишен японец пред нова дачия.
  • 106 Шекел

    16 10 Отговор

    До коментар #99 от "S80D5":

    А колко твърди частици си изсрл във въздуха със скандинафският ти кнеф и колко рак си причинил на хората

    Коментиран от #107

  • 107 S80D5

    17 11 Отговор

    До коментар #106 от "Шекел":

    Гаранция по-малко рак от новата Ти Дачия с 9 лт./100км разход.Още повече че и двете коли са все още с работещи на 100% катализатори и DPF-и.А на тая Румънка още на 50 000км тия устройства отиват в кофата за отпадъци и почва да бълва мирис на "рози и лавандула" през ауспуха.
    Рокфелер е казал на времето още:
    "Не Съм толкова богат за да купувам евтини неща."
    Успех и приятни мигове с новите Ви Дачий.

    Коментиран от #119

  • 108 Това

    7 1 Отговор

    До коментар #44 от "коч":

    Така е,но знаеш ли кога ще намериш 2-3 годишно А3 за тия пари.
  • 109 someone

    7 2 Отговор
    23 бона евтина цена ? с нашите заплати съмнявам се, особено тези в дори големите провинциални градове.
  • 110 JDs

    29 11 Отговор
    През 2016 г. си взех чисто нова Сандеро Степуей. Препоръчвам на хората, които имат страст към колите да не се качват в такъв автомобил. Със сигурност няма да им хареса. По-чувствителните могат да хванат морска болест, да получат микроинсулт, ишиас и базедова болест. Паник атаките и депресията ще сполетят и не толкова чувствителните. Придвижването от точка А до точка Б се превръща в кошмар, който се помни цял живот. Ако в неделя сутрин сте тръгнали към кварталния хипермаркет, за да си купите царска туршия на промоция, придвижването с такъв автомобил ще ви откаже от храненето изобщо.
    Ако все пак има хора, които не са претенциозни, равносметката е, че досега не съм вдигал капака освен за да налея течност за чистачки. Годишното обслужване е към 250 лв., става за 1 час. Въпреки изброените по-горе недостатъци, успявам да стигна до хипермаркета поне веднъж седмично, а до морето цели няколко пъти, включително и до курорти, които са извън България.
    Случвало се е по магистралата да изпреваря пасат, голф и дори БМВ. Не гарантирам, че шофьорите им са били с бензин в кръвта, така че не е показателно. Веднъж возих роднини на абитуриент, което само по себе си говори да представителността на колата.
    Багажникът събира цял мега пакет тоалетна хартия, т.нар. икономичен пакет - колкото повече са ролките, толкова по-евтина излиза цената. Като се замисля колите са като тоалетната хартия - има за претенциозни и за непретенциозни (вторите също могат да бъдат наречени - икономи

    Коментиран от #125

  • 111 JDs

    14 1 Отговор
    Икономични, дори мизерни). Радвам се, че има толкова просперирали хора, съдейки по предпочитанията за колите. Ако трябва да съдя по предпочитанията за тоалетна хартия, нещата не са толкова розови.
  • 112 JDs

    14 2 Отговор
    За хората, които нямат чувство за хумор - това е по-голямо наказание дори от това да караш Дачия.

    Коментиран от #114

  • 113 MTGонтан

    12 4 Отговор
    Край , продавам ПОРШЕТО и купувам романещи . Не издържам вече , колко много се изписа по темата тази кола е просто УАААААУ
    Благодарности на Рачко Пръдлето че ни отвори очичкитИ
  • 114 Инж. Ганев

    7 2 Отговор

    До коментар #112 от "JDs":

    Абе, аз хумора го схванах, иронията също! Ама дали тези с премиум щайгите ще успеят...
  • 115 НеУДАЧИЯ

    8 4 Отговор
    НеУДАЧИЯ
  • 116 Луд

    11 6 Отговор
    Ще съм много доволен ако излезе закон кошници над 10 години да не се търкалят по пътищата.
  • 117 Директора

    7 0 Отговор

    До коментар #30 от "вики":

    A ти коя точно ценова листа гледаш? Нещо бъркаш с цените, оборудване и т.н. Погледни пак. Няма такава оферта. Сузуки са доста по-скъпи.
  • 118 Благодаря

    14 4 Отговор
    На тази цена може да си купиш кросоувър тойота или хонда на 3-4 г. по на 100 000км. които със сигурност ще те изкарат по-дълго време и имат в пъти по-вече екстри, комфорт и т.н..
  • 119 Дфен

    7 3 Отговор

    До коментар #107 от "S80D5":

    Ела да видиш и да помиришеш от ауспуха на моята над 220000 хил.и дпф е там дали е за кофата.
  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Госта

    17 8 Отговор
    Дачия и автомобил ....айде няма нужда.След каране на три модела служебни купени чисто нови и различни нива на оборудване мога да кажа че тази марка е дори в топ изпълненията си не може да се доближи до японски и немски автомобили предо 10 години.Нито като пътно поведение ,нито като комфорт и безопастност.
  • 122 GTE

    19 7 Отговор
    Колкото и мозък да ръсиме, в който и европейски град човек да се огледа ще открие Сандеро. Особено в държави от габарита на Бг, например белгия, Холандия, Австрия. Пазарът си казва думата, докато някой се опитват да наложат мнението си, което витае в главите им. за 180 лв на месеца, след 5 години не плащам остатъчната стойност от 40% по лизинга, връщам я и съм карал сравнително нов тенекиен леген, каквито са и скъпите БМВ, Ауди, Мерцедес и т.н. Разбира се за хората които се изживяват чрез притежаваният от тях автомобил това е боклук, но за тези, които се придвижват от точна А до точка Б е доста добро решение.
  • 123 Киро

    14 9 Отговор
    За служебна става - да я карат търговски представители и подобни.
    Те така или иначе ще потрошат каквото им дадеш, та по-добре да потрошат нещо за 20 К, отколкото за 40 К.

    Иначе за лични нужди не виждам как някой себеуважаващ се човек би избрал това - то просто крещи ЕВТИНО. Евтини материали, грозно...
    Рено Клио е в рамките на няколко хиляди лева повече, а разликата е огромна.

    Коментиран от #124

  • 124 Читател

    8 2 Отговор

    До коментар #123 от "Киро":

    Това не е кола за снобари.
  • 125 ФЕН

    4 8 Отговор

    До коментар #110 от "JDs":

    Господине /вероятно сте над 65 годишен/, описали сте скучното си ежедневие с еднократна седмично разхотка до магазина за зеле и тоалетна хартия и веднъж годишно до някой санаториум /изброихте доста болести/ Били сте и на бала на внуците, бъдете жив и здрав, избрали сте най-подходящия за вашето досадно ежедневие автомобил.НО спомнете си младежките години и ще разберете смисъла на повечето от коментарите в раздел автомобили.
  • 126 РАДИО ЕЛТО

    14 1 Отговор
    Аз карам 40 годишна жигула и не се оплаквам
  • 127 Старец

    2 9 Отговор
    Навремето по социалистическо време на дачиите им викахме отмъщението на Милошевич. И днес в сравнение с останалите марки автомобили/нови/ но запазили марките си от соца са на последно място. Трябва да се сравняват с Шкода и Лада щото незнам някои от останалите да се произвеждат вече Вартбург, Трабант,Москвич Запорожец, Застава, Волга, Татра останаха в историята.

    Коментиран от #143

  • 128 МЕРЦЕДЕС БЕНЦ

    6 14 Отговор
    Дачия ??? Благодаря НЕ ! Аз карам само МЕРЦЕДЕС БЕНЦ !
  • 129 само питам

    10 1 Отговор
    а ние какво произвждаме? освен диванни тролчета

    кога ще ги стигнем румънците?

    Коментиран от #130, #131

  • 130 БАХУРА

    7 0 Отговор

    До коментар #129 от "само питам":

    Ами ние сме ги минали - по брой роми спрямо етнически българи процента ни е по висок от румънския !!!
  • 131 един от село

    5 2 Отговор

    До коментар #129 от "само питам":

    Да ги стигам ли, чи що?Всяка година произвеждам по един тон хубаво червено вино и две 100-120 килограмови прасенца, башка компири и зеле. Кат има кой да праи Дачии, аз що да се мора?
  • 132 110

    9 4 Отговор
    От толкова специалисти, никой не видя, че въртящият момент при CVT кутията е намален от 160 на 142 Nm, което не говори никак ама никак добре за нея, а по принцип Nissan/Jetco не славят така или иначе с надеждни вариатори. За мен това е главен показател, самите Рено какво мислят за вложените агрегати :)

    Коментиран от #142

  • 133 Недейте бе

    8 2 Отговор
    Как може да качвате статии за новоподобрен автомобил, от марка която все по-често виждам по улиците в Австрия. Ние сме държава която внася боклук за тецовете вие мазохизорате народа като показвате технологии в съседните държави 😀😀😀

    Коментиран от #134

  • 134 ъхъ

    1 5 Отговор

    До коментар #133 от "Недейте бе":

    Ко каза,ко ??

    Коментиран от #138

  • 135 Коментара

    12 8 Отговор
    За тези пари - толкова! Краден дизайн, слаби двигатели, евтин интериор, но всичко е на цената си в крайна сметка. За парите си предполагам е една не лоша кола всъщност (нова!). Моля автора само за разяснение какво има в предвид пишейки за динамика на двигател 90кс с 160Нм и купе поне 1.5т ????????? Динамика на какво? На отваряне и затваряне на вратите или на мигачите? Ясно е че става дума за платена статия но моля не се излагайте.
  • 136 Коментара

    5 11 Отговор

    До коментар #43 от "Калмук":

    Хубаво когато пишеш и твърдиш нещо да си наясно с фактите.... Тази дачия не е тон и двеста както твърдиш... Тази дачия е 1561кг ако искаш да сме напълно точни.... И този двигател, на тези килограми е смехотворен....добре че не си задълбал и ти в "динамика". Успех в учението и любовта!

    Коментиран от #137

  • 137 3.5 v6 RS

    14 0 Отговор

    До коментар #136 от "Коментара":

    Преди да напишеш нещо го провери 2 пити,теглото коео си дал е за максимално натоварен автомобил,празен е 1077 кг.,изкара го по-тежко от Талисмана бре,а Сандерото е около метър по-къс
  • 138 Казах

    17 2 Отговор

    До коментар #134 от "ъхъ":

    Че хората произвеждат кпли, коиго все по успешно се продават а ние внасяме и складираме балите с боклук на Италия.
    Сега по-ясно ли ти.
    Даже, ако беше някой румънец можеше да ти каже, почнете да правите пирони в Бг, пък тогава коментирайте кви коли правим ние.
    Аре чао
  • 139 Чаках я

    3 5 Отговор
    С нетърпение за да купувам такава на жената , но щом няма дизел...рязко отпадна като вариант
  • 140 Димитър

    13 5 Отговор
    Точно модела с CVT-то го карах, супер вози, никакви забележки нямам. Интериора е направо голям скок напред. За парите си е направо много добро предложение.

    А тука на разбирачите с 20 годишните кошници, тия дето само Ролс Ройси, Бентлита и S класи карат, фенове на избушени БМВ-та и тем подобни да не се обаждат, да си ги карат и да са живи и здрави!

    Това е кола за хора ценящи парите и искащи да получат нещо НОВО, що годе качествено на добра цена.

    Може да се каже, че Дачия са успели и продажбите съм сигурен ще го потвърдят!
  • 141 Транспортер

    5 3 Отговор
    Тва маторче с тва купе е безумие,но продажбите ще решат...
  • 142 Димитър

    11 2 Отговор

    До коментар #132 от "110":

    Да, Нисан/Джатко определено не се славят с най-добрите вариатори, обикновено ресурса е към 200-250000 км и то ако е карана нормално и обслужвана правилно. Горе долу толкова е и ресурса на еднолитровите двигатели дето слагат. може би една идея отгоре.

    Както и да е това са си 10 години каране при 20 000 км годишно без ПРОБЛЕМИ!

    Аз обикновено си сменям колите 2-3 години след като им изтече гаранцията и правя горе долу точно този годишен пробег.

    В този смисъл тази Дачия си ме устройва.

    Относно коментарите за динамиката, това не е спортна кола за пишлемета дето ще впечатляват тинейджърки за да им пуснат! Динамиката си е приемлива, не дразни, нито впечатлява, демек точно където трябва за един улегнал човек, а не състезател.
  • 143 Незнайко

    9 0 Отговор

    До коментар #127 от "Старец":

    Милошевич и Дачия???!!! Нещо май пак съм пропуснал ???:-)))
  • 144 Селянин с кололо

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "Калмук":

    Ми подминавай я и си карай 15 годишната кола, изхвърлена от некой немец, след като 15 год е пърдял в нея.
  • 145 Ron Burgundy

    5 6 Отговор
    Плашещо е , че доста хора тука са готови да дадат 25 бона или 27 за Степуей ......дачия, алооооо. Вие нормални ли сте бе. С тия пътища , кал и мизерия как пък няма да дам 25 бона за Дачия. Каското допълнително. За България е кола до 5-10 бона макс....за тия пари ще се намери сто пъти по-добра кола от тоя таралясник, който след няколко години ще му са олющени грилове, степенки, вътре ще трака, ще има изпопадали копчета и т.н. Три цилиндъра ? Тоя малък мотор ще се натоварва постоянно на макс. Ламарините на тия ковчези виждали ли сте как се мачкат на краш тестовете.
  • 146 :-)

    7 1 Отговор
    Нисан Джук добър автомобил ли е? Та трицилиндровите двигатели от 100к.с. в дачия, рено и нисан са еднакви! На Дъстъра ми гори 8,8 газ магистрално, и под 8л градско! И да, няма да има вече дизел, няма да има 4-5-6 цилиндъра. Такива са времената.
  • 147 нямам думи

    15 2 Отговор
    Прости миризливи селяни каращи димящи стари кенефи се пенят срещу прогреса и нормалността!
  • 148 Bmw

    4 14 Отговор
    Незнам ква будала трябва да си да дадеш 20+ бона за дачия.И какво като е нова , вътре е с технологии отпреди 20г.Това може да се сравнява с лада и москвич , но не и с нещо друго.

    Коментиран от #150

  • 149 :-)

    9 1 Отговор
    Дачия Сандеро е номер едно във Великобритания за 2021г. в своя клас. В Италия са диви и счастливи със Сандерото и Дъстъра на ГАЗ! Гледам Сандерото във Великобритания започва от 8000 паунда. Това са ДВЕ месечни заплати на детето ми, което завърши таи година бакалавър и започна ПЪРВАТА си сериозна работа. Други роднини разпродадоха двете си стари коли и си взеха нова (в Италия), като бяха тръгнали за Дачия, но взеха Рено. Евала на хората, живеещи на Запад, много са прагматични!
  • 150 Ауди фен

    14 0 Отговор

    До коментар #148 от "Bmw":

    Ти новото Сандеро и на снимка даже не си го виждал, а от технологии разбираш колкото хлебарка от електроника, карай си избушеното БМВ и не ръси тъпотии, нямаш необходимия интелект и само замърсяваш коментариите с мисловни полюции и тролщина.
  • 151 Хикс Игрек Зет

    1 0 Отговор
    Искам АЗ колата , искам АЗ колата.......
  • 152 дядо Йоцо гледа

    2 7 Отговор
    Оставили са пак същите кръгли копчета - като на газов котлон. Егатии мамалигите! Да рупат царевица.
  • 153 Световрачане

    3 9 Отговор

    До коментар #101 от "Капитана":

    Приятел имам в сервиза на Дачия. Вика, ако си купиш такава - месец през месец ще се виждаме тук, на място, дори нова да я купиш. Вервам му.

    Коментиран от #154

  • 154 Механик

    14 1 Отговор

    До коментар #153 от "Световрачане":

    Аз пък работя в сервиза на Дачия и мога да ти кажа, че приятелят ти е пълен профан и лъже като разпран. Кажи как се казва, да ходя да му набия канчето? Не бива да се казват неща само за да се каже нещо, особено когато това не е вярно.
  • 155 Читател

    13 2 Отговор
    Оферирах една колежка да и купя Дъстъра. Не го даде! Толкова здрав и безпроблемен автомобил ... След време научих, че има пробег 320 000 км, навъртяни от нулата в България!
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 Пух

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "вики":

    Сузукитата са ми някак дървени и грозни.
  • 159 Димитър

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Тнтг":

    Ако искате оставете номера си и обещавам когато стане на три години да ви се обадя да го видите преди да я продам.