3 862 12

Renault 5 - Завръщане в бъдещето

От Режията разказаха за прототипа Renault 5, проектиран от Никола Жардин

Renault 5 - Завръщане в бъдещето

Говорим за палавото и непокорно Renault R5 от миналия век, което всъщност е първообраз на новия електромобил. Именно този символичен и проницателен образ иска да пресъздаде Никола Жардин с новия прототип Renault 5.

Концепцията предвижда бъдещ електрически модел, идеологичен наследник на R5. Дизайнерът определено е успял да пресъздаде модела без ретро характеристики, който обаче веднага показва разпознаваемите гени на своя емблематичен родоначалник.

Renault 5 - Завръщане в бъдещето

„Работата по прототипа не ми даде много свобода. Работих върху преосмислянето на R5 и проектирането му в бъдещето, за да се получи един модерен автомобил и в същото време това да е любимото на много хора Renault 5“, казва Никола Жардин.

"В резултат на това колата получи интересна усмивка и леко присвити очи. Що се отнася до правоъгълните дневни светлини в долната част, напомнящи на допълнителните фарове за мъгла от онова време, те са монтирани в бронята, която е със същия цвят като каросерията, както беше едно време в върховите модификации." - допълва Жардин.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 12 гласа.

Още по темата

  • Renault ще възроди модела 4

    Renault ще възроди модела 4

    Renault 4 е първият семеен автомобил на марката с предно предаване пуснат на пазара. Моделът е представен през вече далечната 1951 година и макар да ...
    10.02.2021
    3 752
    20
  • Renault 5 се завърна

    Renault 5 се завърна

    Renault, който вече разкри подробностите за стратегията си, наречена Renaulution, представи още един интересен нов продукт - малкият електрически ...
    14.01.2021
    5 110
    18

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Рено ентусиаст

    14 9 Отговор
    Ясно е че лидерите в електрическото автомобилно придвижване ще бъдат не ТеслЪ чКиа xyйдай и други Уанабита а именно Рено и другите френски производители.

    Коментиран от #2, #11

  • 2 2819

    7 18 Отговор

    До коментар #1 от "Рено ентусиаст":

    Ясно е, че ще стане като нокиа 3310 колкото и да не ти се иска. И още повече колкото не ти се иска е че тесла ше диктува правилата както го прави от 10 г барабар с азиатците. В това число не са твоите рено нито 100плюс годишните бираджии дето пикаят на улицата - дойчовците

    Коментиран от #3

  • 3 Рено ентусиаст

    11 9 Отговор

    До коментар #2 от "2819":

    Тесла бяха и са иноватор ама къде все намедвате азиатските измекяри и ги набеждавате за имоватори.Те са просто едни крадци.
  • 4 Булгаррено

    4 6 Отговор
    Трудно ще ги стигнат китайците!

    Коментиран от #6

  • 5 РАДИО ЕЛТО

    7 4 Отговор
    няма лоши коли а има лоши шофьори
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Рено ентусиаст

    2 4 Отговор

    До коментар #7 от "ЯКО БОЙ":

    Ми да си продават там кво се натискат тука.
  • 9 Рено фен

    6 2 Отговор
    Хубава кола! Ще си купя една бройка!
  • 10 R супер5

    15 1 Отговор
    Имам Рено супер 5, здрава кола излезе, още е в движение и е в изправност (кара се всеки ден). Надявах се новият модел да е с бензинов двигател, но уви - електромодата яко настъпва.
  • 11 ???

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Рено ентусиаст":

    На база на какво ти е ясно? Кона 64, с двама души, на автопилот 115 км/ч, музика фарове и климатик - 481 км с един заряд. На бас на хилядарка че нищо за тези пари, освен e-Niro (същата кола на практика), няма да мине толкова. Нищо! А повече ще мине само Тесла. Аудита, Ягуари, Мерцедеси - всичко е назад някъде. Това е суровата истина. Тая работа не е като оная ;)

    Коментиран от #12

  • 12 Ivan S

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "???":

    Много скъпа бе бате.. не те ли заболя сърцето да броиш 70 бона? Иначе е хубава и ти завиждам, но тази работа с тока поне за сега не е за масовия клиент. И аз съм си купувал нова кола, не ме разбирай грешно, даох 34 хилки за шкода и 4 години не можах да спя. Още повече че я купих 2007 и като дойде 2008 кризата същата я продаваха с 12 бона надолу. Та виж за какви маржове говорим. Просто бъдещето е да нямаш собствена кола. Плащашс и абонамент и ползваш споделен автомобил.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.