Говорим за палавото и непокорно Renault R5 от миналия век, което всъщност е първообраз на новия електромобил. Именно този символичен и проницателен образ иска да пресъздаде Никола Жардин с новия прототип Renault 5.
Концепцията предвижда бъдещ електрически модел, идеологичен наследник на R5. Дизайнерът определено е успял да пресъздаде модела без ретро характеристики, който обаче веднага показва разпознаваемите гени на своя емблематичен родоначалник.
„Работата по прототипа не ми даде много свобода. Работих върху преосмислянето на R5 и проектирането му в бъдещето, за да се получи един модерен автомобил и в същото време това да е любимото на много хора Renault 5“, казва Никола Жардин.
"В резултат на това колата получи интересна усмивка и леко присвити очи. Що се отнася до правоъгълните дневни светлини в долната част, напомнящи на допълнителните фарове за мъгла от онова време, те са монтирани в бронята, която е със същия цвят като каросерията, както беше едно време в върховите модификации." - допълва Жардин.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рено ентусиаст
Коментиран от #2, #11
11:50 22.02.2021
2 2819
До коментар #1 от "Рено ентусиаст":
Ясно е, че ще стане като нокиа 3310 колкото и да не ти се иска. И още повече колкото не ти се иска е че тесла ше диктува правилата както го прави от 10 г барабар с азиатците. В това число не са твоите рено нито 100плюс годишните бираджии дето пикаят на улицата - дойчовцитеКоментиран от #3
11:55 22.02.2021
3 Рено ентусиаст
До коментар #2 от "2819":
Тесла бяха и са иноватор ама къде все намедвате азиатските измекяри и ги набеждавате за имоватори.Те са просто едни крадци.12:01 22.02.2021
4 Булгаррено
Коментиран от #6
12:20 22.02.2021
5 РАДИО ЕЛТО
12:33 22.02.2021
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Рено ентусиаст
До коментар #7 от "ЯКО БОЙ":
Ми да си продават там кво се натискат тука.13:25 22.02.2021
9 Рено фен
13:36 22.02.2021
10 R супер5
14:19 22.02.2021
11 ???
До коментар #1 от "Рено ентусиаст":
На база на какво ти е ясно? Кона 64, с двама души, на автопилот 115 км/ч, музика фарове и климатик - 481 км с един заряд. На бас на хилядарка че нищо за тези пари, освен e-Niro (същата кола на практика), няма да мине толкова. Нищо! А повече ще мине само Тесла. Аудита, Ягуари, Мерцедеси - всичко е назад някъде. Това е суровата истина. Тая работа не е като оная ;)Коментиран от #12
23:35 22.02.2021
12 Ivan S
До коментар #11 от "???":
Много скъпа бе бате.. не те ли заболя сърцето да броиш 70 бона? Иначе е хубава и ти завиждам, но тази работа с тока поне за сега не е за масовия клиент. И аз съм си купувал нова кола, не ме разбирай грешно, даох 34 хилки за шкода и 4 години не можах да спя. Още повече че я купих 2007 и като дойде 2008 кризата същата я продаваха с 12 бона надолу. Та виж за какви маржове говорим. Просто бъдещето е да нямаш собствена кола. Плащашс и абонамент и ползваш споделен автомобил.11:13 23.02.2021