16 703 34

Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Добре известно е, че германските премиум автомобили са широко разпространени сред богата прослойка у нас и по пътищата ни доста често се забелязват най-новите генерации на флагманите А8, 7er и S-Klasse, които са респективно дело на Audi, BMW и Mercedes-Benz. Знаете ли обаче колко струват те в България? За да отговорим на този въпрос ще ви покажем базовите цени на трите германски премиум автомобила, като по този начин можем да се ориентираме за цялостната картинка при най-харесваните и в България лимузини.

Audi A8
Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Най-евтиното Audi A8, което се предлага на нашия пазар е бензиново. Става дума за версията A8 55 TFSI tiptronic quattro. Както се вижда от моделното име, този автомобил разполага с система за предаване на момента към всички колела, с бензинов V6 мотор с мощност 340 конски сили и с осемстепенна автоматична трансмисия. Цената му започва от 193 987 лв. с ДДС, а оборудването е доста богато. Съобразявайки се с европейските тенденции марката не предлага дизелови версии на А8 за нашия пазар.

BMW 7er
Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Баварците имат у нас една малко по-евтина алтернатива на бизнес лимузина. Тя обаче е оборудвана с дизелов двигател, доста по-маломощна е от Audi-то, но също така разполага с автоматична трансмисия още от началното си ниво на екипировка. Цената на базовия модел на BMW 7er започва от 179 050 лв. с ДДС. Става дума за версията 730 d, разполагаща с мощност от 286 конски сили и задно предаване. Най-евтината бензинова "седмѝца" е 740i Sedan, цената на която започва от 189 050 лв. с ДДС и която също не включва система 4х4 в тази цена.

Mercedes-Benz S-Klasse
Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Mercedes-Benz също залага на по-евтина дизелова S-Klasse. Това е вариантът S 350 d 4MATIC L, който, подобно на Audi-то има 4х4 задвижване, но мощността му е сравнима с тази на BMW-то - 286 коня. Скоростната кутия е деветстепенна автоматична, а базовата цена на тази модификация е 215 850 лв. с ДДС. Най-евтината бензинова версия е S 450 4MATIC L, която започва от 229 350 лв. с ДДС.

Така, че ако искате дизелов вариант с задно предаване, най-изгодно у нас излиза предложението на BMW, но ако сте фен на бензина, на задвижването на четирите колела и на повечето конски сили под капака, предложението на Audi е най-добро. Трябва да отбележим и, че тези базови цени не включват едно и също оборудване. При различните марки то е различно. И още нещо, най-нова като модел е S-Klasse на Mercedes, която дебютира в края на миналата година (моделна година 2021). Следва баварската "седмѝца", последната версия на която се появи през 2019-а (моделна година 2020), а най-отдавнашно е предложението на Audi A8, което е от 2018-а.

Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 37 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 В България

    96 8 Отговор
    Слабо се купуват тези марки от представителствата, защото не може да се лъже с крайната цена, тъй като не можеш да докажеш доходи. Основно се купуват нови или малко употребявани премиум марки от автокъщи, тъй като те не изискват законови доходи, а и в повечето случай автомобилът е на името на автокъщата, като само се ползва от скрития собственик. Смятайте каква част от населението крие доходи или същите са незаконни!

    Коментиран от #5, #15, #20, #26

  • 2 Марио

    28 64 Отговор
    Аудито е най-готино и най- евтино. Не говорим за нафтови печки, а за истински лимузини с много коне и с 4х4.

    Коментиран от #6

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Behemoth

    20 39 Отговор
    Грозни коптори!
  • 5 W223

    159 2 Отговор

    До коментар #1 от "В България":

    В Германия - коли за крупни бизнесмени и висш мениджмънт, в България - за безработни, телефонни измамници, зърнари, чалга звезди, нотариуси и т.н.

    Коментиран от #13

  • 6 РАДИО ЕЛТО

    7 26 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    имам два леки автомобила АУДИ единия с десен волан внос

    Коментиран от #12


  • 7 Ти да видиш?

    15 40 Отговор
    А разправят че автомобилите с ДВГ са евтини, а електромобилите скъпи. Все сравняват Тесла модел S в най-добрия случай с цената на нов Volkswagen golf, но в масовия случай с Дачия, като обясняват за колко километра гориво щели да си купят с останалата сума. Хайде да сравнят с някой от тези автомобили, които са в класа на Тесла модел S и да сметнат колко пари ще им останат за гориво? Тогава ще лъсне истината че Tesla е по-евтина! Много по-евтина, като в базовата цена са включени екстри, които при останалите марки трябва да се доплащат допълнително или въобще не съществуват, дори да искаш да си ги платиш.

    Коментиран от #16, #17, #18

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Реалист

    45 10 Отговор
    Ако трябваше да избирам, бих взел Mercedes-а!

    Коментиран от #10

  • 10 Мдаа!

    23 4 Отговор

    До коментар #9 от "Реалист":

    Добре, че световните автомобилни тенденции не се водят по акъла на пишещите коментари тук. По никакъв начин не казвам, че изборът ти не е правилният, но нищо не зависи от твоето мнение. Както и от моето между другото, затова въобще няма да го давам!
  • 11 Гошето

    46 1 Отговор
    Разбрахме, че сме скъсаняци. Давай следващата статия...
  • 12 АУУУУУ

    25 3 Отговор

    До коментар #6 от "РАДИО ЕЛТО":

    Оооо имаш кола тип : Виж дали идва отсреща някой че да изпреваря😂😂😂😂
  • 13 Неандерталецът с колата

    20 0 Отговор

    До коментар #5 от "W223":

    Кажи го с една дума - сган от тумори на гърба на народа !!!
  • 14 S Class

    7 17 Отговор
    само ес класата си заслужава - бмв-то е най-здраво от 3те ама е толкова грозно
  • 15 S Class

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "В България":

    е и?
  • 16 Ти сам

    11 2 Отговор

    До коментар #7 от "Ти да видиш?":

    Ти сам не си вярваш.
  • 17 123

    35 2 Отговор

    До коментар #7 от "Ти да видиш?":

    Теслата я сравняват с Голфа, не заради големината, а поради качеството. Конфекция, среднокачествена изработка, много китийски и корейски елементи..

    Коментиран от #21

  • 18 ДВГ

    42 1 Отговор

    До коментар #7 от "Ти да видиш?":

    Теслата със S класата ли я сравняваш??? За твое е сведение теслата струва около 80 000 € и прилича на каручка с телевизор!!!
  • 19 Хамериканеца

    4 22 Отговор
    Американското по здраво ,и по евтино!!!
  • 20 Антон

    4 12 Отговор

    До коментар #1 от "В България":

    Това с доходите, което си написал е пълна глупост, няма да ти обяснявам за да си останеш невеж !
  • 21 Принц Чарлз пред фалит? Вози се в golf

    7 12 Отговор

    До коментар #17 от "123":

    Ти да видиш? Наистина ли си мислиш че принц Чарлз е обеднял и затова си е купил Тесла с качеството на golf? Може би не може да си позволи rolls-royce или която и да е друга автомобилна марка в света, за да отиде преди два дни на свиждане на баща си в болницата точно с Тесла модел S? Блажени са верующите. Няма толкова заблуден народ като вас антиелектриците

  • 22 Глупав

    17 8 Отговор
    Хубави са, но доволно скучни, непрактични за ежедневна употреба, особено в градски условия. Мисля, че се купуват от комплексирани сноби. Ако човек не е индустриалец или човек с бизнес при който го возят на задната седалка с годишен пробег 60000+ км, си е пари на вятъра. Що се касае до новата S-classe и двата телевизора на таблото в стил Тесла, направо ще повърна. В крайна сметка пари да си купя нов такъв, нямам но ако имах, последното за което бих дал 300-400 хил. лева е за подобно извращение.

    Коментиран от #23

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Читател

    8 2 Отговор
    От посочените в статията няма доказан случай на паднал заден прозорец. Колкото и да се увличам по новите технологии, не бих сравнявал Тесла точно с тези трите, но до тях гордо би се изправил Тайджан. Норвежците се убедиха в "американското" качество произведено в Китай и бързичко се преориентираха към id3... Чиповете на nVidia може да намалят печалбите на Континентал, Бош и други производители на контролни модули, но Тесла просто не може да изработи читави ламарини. По отношение на статията, очаквах да науча колко струват трите модела в родината си и евентуално разликите ако има такива за българската локализация, но уви - просто ни цитират по диагонал ценовите листи, които може да проверим и сами. Някак постно и безсмислено ми дойде това четиво.
  • 25 ПСР

    13 1 Отговор
    Хубави,луксозни,кефлийски автомобили.Е,бих избрал "Мерцедес",но това си е мое пристрастие.Но,"Всяка жаба да си знае гьола"важи лично за мен.ДОХОДИТЕ са ми такива,че и на сън не мога да си позволя някоя от трите.Честно,не ме и ползват,не са ми необходими.Карам японска от среден клас-това мога да подържам,да й плащам каско,гуми,подръжки и всичко навързано с колата.А иначе-"За всеки влак си има пътници".Трудно някой би ме убедил,че с малък бизнес,семеен,като нашия,бихме добили подобно возило-семейно,по нормален начин.Притежателите им в БГ обикновено са асоциирани с др.представи за"бизнес".
  • 26 Брадвата

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "В България":

    Крием доходи, нормално. Трябваше да няма тотална корупция навсякъде, за да се плаща целия данък и да има смисъл от това. Сега е невъзможно и безсмислено, щото така или иначе парите от данъци ще се усвоят от приближени кръгове.

  • 27 Баш Батка

    3 2 Отговор
    Само тивкича и обкръжение могат да си ги куят с държани средства.
  • 28 Дядо Мрази

    6 2 Отговор
    ...и трите, Дядо Попе и трите!
  • 29 Симеон Велики

    3 5 Отговор
    Не мога да разбера какво само бутат тая барака халди при BMW и Mercedes, след като нито е премиум тоя боклук нито нищо, това едни москвичи и дараци хАлди, никой нормален не би си дал парите за керливо хъйАуди... Всеки път бих избрал Mercedes или BMW, пред тия "луксозни" ВАГ кенефи хАлди.....

    Коментиран от #30

  • 30 BВВ

    6 3 Отговор

    До коментар #29 от "Симеон Велики":

    Симеончо Симеончо не си велик прост си Виж DTM кой са първи и защо Мерц се отказаха Ваг правят Ламбо Порше Бентли

    Коментиран от #32

  • 31 абе

    4 1 Отговор
    като гледам , не ги карат много тука тез флагмани ,не са доволни ли нещо
  • 32 Симеон Велики

    0 9 Отговор

    До коментар #30 от "BВВ":

    Абе калтак я ходи се прегледай бе, само селски пръчки, като тебе си купуват ВАГ кенефите... Останалите тузари, пичове и класни мъже са с мерцедеси и BMW балък....

    Коментиран от #33

  • 33 истината

    3 1 Отговор

    До коментар #32 от "Симеон Велики":

    А ти колко си прост не е истина хаахха. Карам си А8-чката фейслифт и те задминавам с твоя голф 3ка хаахах.

    Коментиран от #34

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.