Lexus IS не е много популярен модел в България, но пък за сметка на това е един от популярните седани в световен мащаб. Японската компания обнови настоящoто поколение на модела през изминалата година, а ето че по-късно през 2021 година ще може да се поръча и версия с осмак под капака.
Lexus IS 500 F Sport Performance е оборудван с 5.0-литров V8 с 472 конски сили и 535 нютон метра. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична, а ускорението до 100км/ч отнема 4.6 секунди. Въпреки големия осмак, модела е само 65 килограма по-тежък спрямо версията с шестцилиндров мотор.
Адаптивно окачване и торсен диференциал с ограничено приплъзване пристигат стандартно със спортния модел, а по-големи спирачки ще се справят с увеличената мощност. Те са с големина от 356 мм в предната част и 325 мм при задната ос.
Външно може да познаете F Sport Performance по капака, който е по-висок за да осигури място за по-големия двигател, както и по по-широките калници. Под тях се виждат 19-цолови джанти на марката Enkei със специален дизайн за модела. Нов дифузьор с двойни диагонални накрайници на ауспусите също придава собствена визия на задната част.
В интериора можем да видим променен волан с различни пера за превключване на скоростите, различна анимация на таблото, както и надписи F Sport Performance на няколко места.
Повече информация относно цените и различните опции налични за модела ще бъде достъпна през есента, когато IS 500 ще влезе в продажба.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гфффф
Жалко, че Лексус не е толкова популярен в България. Има надежността на Тойота и не е по-малко луксозен от немските премиум марки.
Коментиран от #15
12:18 23.02.2021
2 S Class
Коментиран от #5, #8
12:19 23.02.2021
3 СИТ
Коментиран от #13, #38
12:20 23.02.2021
4 Рено ентусиаст
Коментиран от #6
12:20 23.02.2021
5 Субару Легаси
До коментар #2 от "S Class":
Цо Борче, цо мачка и цо Тесличка никогаКоментиран от #21
12:21 23.02.2021
6 гфффф
До коментар #4 от "Рено ентусиаст":
Друго си е да сложат 3-цилиндров двигател и с турбо да докарат до мизерните 95 кончета, нали?12:23 23.02.2021
7 Притежател
12:23 23.02.2021
8 530д
До коментар #2 от "S Class":
лично съм бил свидетел на колко нискокачествени материали се използват в Тесла. Колкото по-голям е модела, толкова по-големи боклуци са. Мисля че ги карат някакви н3п0ръбени12:24 23.02.2021
9 Рено ентусиаст
Коментиран от #10, #11
12:25 23.02.2021
10 гфффф
До коментар #9 от "Рено ентусиаст":
Карай си клиото с двигател колкото кутия за дъвки и не коментирай истинските коли.Коментиран от #12
12:27 23.02.2021
11 Морето
До коментар #9 от "Рено ентусиаст":
Втори път ще те попитам, тигре-без да влагам нищо лично: какво Рено караш? Щом си "ентусиаст" и харесваш марката, сподели пред широката аудитория предимствата на Рено. Или само харесваш рендетата, а караш друга марка...не се сърди, а сподели човешки твоето мнение.Коментиран от #37
12:29 23.02.2021
12 Рено ентусиаст
До коментар #10 от "гфффф":
Само на село ще си карааш колата сельо.Запомни ме кой съм аз спол.12:29 23.02.2021
13 жабата
До коментар #3 от "СИТ":
Взимай го, аз карам IS220 с ръчни от 2003-та, повечето части се намират без проблем, защото са Тойота, като цяло е безпроблемна и здрава кола, която ми служи вече 10г. без почти никакви проблеми.12:29 23.02.2021
14 Ракия
12:35 23.02.2021
15 Само питам
До коментар #1 от "гфффф":
И защо не е популярен в България ? Колко човека ще си го позволят ?Като гледам цените на дилърите в България , с тоя двигател е 200 бона.
Коментиран от #23, #26
12:43 23.02.2021
16 Гоуст
12:44 23.02.2021
17 Рено ентусиаст
12:44 23.02.2021
18 Рено ентусиаст
Коментиран от #24, #25
12:46 23.02.2021
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Ресми
13:07 23.02.2021
23 Тесла маниак
До коментар #15 от "Само питам":
Пълен бклук за 200 бона ква Тесла се взимаа не е реално и няма да померише сервиз за разлика от тоя японски клзет.13:08 23.02.2021
24 Гоуст
До коментар #18 от "Рено ентусиаст":
Къде па ти сравни Рено и Алпин печелели всички ралита Ф1 Льо Ман и тн с японските измекяри слезнали вчера от рикшата и качили се на кола.13:41 23.02.2021
25 Steks
До коментар #18 от "Рено ентусиаст":
Виждал си алпин на клипче в ютуб само14:16 23.02.2021
26 мм84
До коментар #15 от "Само питам":
200 бона е съвсем различка кола - LC 500. Тази няма как да си я гледал, защото я пускат догодина в световен мащаб, а в България няма да влезне. IS 300h се продаваше добре оборудван на цени близки то тези на немските варели с най-умрелия дизелов двигател и сравнително базово оборудване. Проблема е, че Ганьо си иска немски варел, защото бил чувал, че са най-хубави.Коментиран от #27, #28
15:26 23.02.2021
27 Рено ентусиаст
До коментар #26 от "мм84":
Е като се продават добре що и ЛекСъкс и инфинити бегат от ЕС щото никой ги не ще и ро на Запад основно15:37 23.02.2021
28 Ресми
До коментар #26 от "мм84":
Пичага, който е карал немски варел с добро оборудване и мотор не искаи да чува за японски варел, ПОНЕ МАЛКО АКО РАЗБИРА ОТ КОЛИ. Това с главните букви е същественото!Коментиран от #29
15:55 23.02.2021
29 Komapak
До коментар #28 от "Ресми":
След като се отказах от немските прехвалени боклучета Лексуса ми не е посещавал сервиз от 5г. Изключвам консумативите. На немците след обединението само рекламата им е на ниво.Коментиран от #30
16:21 23.02.2021
30 Ресми
До коментар #29 от "Komapak":
Ми евала, това ли са ти критериите? А че нито тръгва, нито спира викаш е ок. Бих си платил един ремонт(като това е само вероярност) и да карам истинска кола, немска. МерсиКоментиран от #32
16:32 23.02.2021
31 ЕРГЕН
17:04 23.02.2021
32 Komapak
До коментар #30 от "Ресми":
Че те новите немски изобщо излизат ли от сервиза? 😊 Работих 8г. за немска фирма. Изключително добре знам какво пиша. Качеството на всичките им машини е само реклама. Да не говорим въобще за новите Германци, че там положението верно е трагично.Коментиран от #33
17:15 23.02.2021
33 един от стадото
До коментар #32 от "Komapak":
що му се впрягаш. Курназ мъж си. А питай го що швабите не дадоха на Лексъс да построи завод в Бавария. Що нямат официално представителство, а частни фирми внасят. Щубето е голям страх.Коментиран от #35
18:31 23.02.2021
34 йапан
19:57 23.02.2021
35 1000
До коментар #33 от "един от стадото":
Lexus нямат отделни заводи. Правят се в заводите на Тойота.22:17 23.02.2021
36 Фен
07:34 24.02.2021
37 qwerty
До коментар #11 от "Морето":
Сигурно "бозаджията" :) :) : ) ако въобще знае защо го наричат така?08:05 24.02.2021
38 Lexus
До коментар #3 от "СИТ":
Имам такъв 2009 година V6 ръчка от 4 години. Препъръчвам, само го провери добре преди покупката! Иначе за почти 100 000 км, които съм минал, освен консумативите съм сменял само задни амортисьори на около 250 000 км и бяха още оригиналните. Като комфорт, возия и управление ще ти хареса, ако не те бърка среден разход между 9 и 10 л/100 км. бензин. С директно впръскване е и не може да се сложи газ.20:42 24.02.2021