2 520 38

V8 мотор за новия Lexus IS 500 F Sport

Агресивен дизайн и ускорение от 0 до 100 за 4.6 секунди

V8 мотор за новия Lexus IS 500 F Sport
Снимки: Lexus

Lexus IS не е много популярен модел в България, но пък за сметка на това е един от популярните седани в световен мащаб. Японската компания обнови настоящoто поколение на модела през изминалата година, а ето че по-късно през 2021 година ще може да се поръча и версия с осмак под капака.

Lexus IS 500 F Sport Performance е оборудван с 5.0-литров V8 с 472 конски сили и 535 нютон метра. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична, а ускорението до 100км/ч отнема 4.6 секунди. Въпреки големия осмак, модела е само 65 килограма по-тежък спрямо версията с шестцилиндров мотор.

Адаптивно окачване и торсен диференциал с ограничено приплъзване пристигат стандартно със спортния модел, а по-големи спирачки ще се справят с увеличената мощност. Те са с големина от 356 мм в предната част и 325 мм при задната ос.

Външно може да познаете F Sport Performance по капака, който е по-висок за да осигури място за по-големия двигател, както и по по-широките калници. Под тях се виждат 19-цолови джанти на марката Enkei със специален дизайн за модела. Нов дифузьор с двойни диагонални накрайници на ауспусите също придава собствена визия на задната част.

В интериора можем да видим променен волан с различни пера за превключване на скоростите, различна анимация на таблото, както и надписи F Sport Performance на няколко места.

Повече информация относно цените и различните опции налични за модела ще бъде достъпна през есента, когато IS 500 ще влезе в продажба.

Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 15 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 гфффф

    49 6 Отговор
    Истинска кола. Жалко, че Лексус не е толкова популярен в България. Има надежността на Тойота и не е по-малко луксозен от немските премиум марки.

    Коментиран от #15

  • 2 S Class

    26 3 Отговор
    Абе какво стана с тия Тесла? Нещо много се запалвали. Боклуци май са си. Добре, че не си взех Тесла. Всеки който има се оплаква колко нискокачествени автомобили са. Нещо като деу матиз вътре.

    Коментиран от #5, #8

  • 3 СИТ

    29 2 Отговор
    Яка машина. Ако някой тук от пишещите има и кара Лексъс, но V6, бензин, 2008-2010г.,ръчка-нека сподели мнение за този автомобил. Харесах си един, който се предлага тук в BG, дали си заслужава.

    Коментиран от #13, #38

  • 4 Рено ентусиаст

    4 43 Отговор
    Тия японци наистина не са мръднали от 20 век.

    Коментиран от #6

  • 5 Субару Легаси

    13 2 Отговор

    До коментар #2 от "S Class":

    Цо Борче, цо мачка и цо Тесличка никога

    Коментиран от #21

  • 6 гфффф

    22 3 Отговор

    До коментар #4 от "Рено ентусиаст":

    Друго си е да сложат 3-цилиндров двигател и с турбо да докарат до мизерните 95 кончета, нали?

  • 7 Притежател

    29 1 Отговор
    V8 браво, еко меко застъпниците и Рено фена да подмърчат отсрани.
  • 8 530д

    17 1 Отговор

    До коментар #2 от "S Class":

    лично съм бил свидетел на колко нискокачествени материали се използват в Тесла. Колкото по-голям е модела, толкова по-големи боклуци са. Мисля че ги карат някакви н3п0ръбени
  • 9 Рено ентусиаст

    3 27 Отговор
    Само забраните за влизане в градовете ще ги оправат тия.с тоя Лекскункс на село там да форсират

    Коментиран от #10, #11

  • 10 гфффф

    22 5 Отговор

    До коментар #9 от "Рено ентусиаст":

    Карай си клиото с двигател колкото кутия за дъвки и не коментирай истинските коли.

    Коментиран от #12

  • 11 Морето

    16 0 Отговор

    До коментар #9 от "Рено ентусиаст":

    Втори път ще те попитам, тигре-без да влагам нищо лично: какво Рено караш? Щом си "ентусиаст" и харесваш марката, сподели пред широката аудитория предимствата на Рено. Или само харесваш рендетата, а караш друга марка...не се сърди, а сподели човешки твоето мнение.

    Коментиран от #37

  • 12 Рено ентусиаст

    3 19 Отговор

    До коментар #10 от "гфффф":

    Само на село ще си карааш колата сельо.Запомни ме кой съм аз спол.
  • 13 жабата

    19 2 Отговор

    До коментар #3 от "СИТ":

    Взимай го, аз карам IS220 с ръчни от 2003-та, повечето части се намират без проблем, защото са Тойота, като цяло е безпроблемна и здрава кола, която ми служи вече 10г. без почти никакви проблеми.
  • 14 Ракия

    12 2 Отговор
    Дай боже всеки му такава кукла 😈
  • 15 Само питам

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "гфффф":

    И защо не е популярен в България ? Колко човека ще си го позволят ? Като гледам цените на дилърите в България , с тоя двигател е 200 бона.

    Коментиран от #23, #26

  • 16 Гоуст

    3 14 Отговор
    Тва сенокосачка ли е с тая решетка отпреде.
  • 17 Рено ентусиаст

    3 18 Отговор
    Колко ЦО2 отделя тва и как колересцира с чистотата и качеството на въздуха в графовете това японско недоразумение.
  • 18 Рено ентусиаст

    3 19 Отговор
    Алпин а110 с с 4-ри цилиндъра и 1.8 прави 4.4 до сто а не тоя нискоефективен японски клзет с 4.6

    Коментиран от #24, #25

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Ресми

    8 10 Отговор
    Нищо революционно, да дойде да го изпапкам с 2021 БМВ 340i. Бавен и тежък вдигател, бавна кутия, нормално да е 4.6 сек до сто за кола 500 коня. Водещите марки вече са на около 3 секунди при тези показатели!
  • 23 Тесла маниак

    2 19 Отговор

    До коментар #15 от "Само питам":

    Пълен бклук за 200 бона ква Тесла се взимаа не е реално и няма да померише сервиз за разлика от тоя японски клзет.
  • 24 Гоуст

    3 18 Отговор

    До коментар #18 от "Рено ентусиаст":

    Къде па ти сравни Рено и Алпин печелели всички ралита Ф1 Льо Ман и тн с японските измекяри слезнали вчера от рикшата и качили се на кола.
  • 25 Steks

    11 2 Отговор

    До коментар #18 от "Рено ентусиаст":

    Виждал си алпин на клипче в ютуб само
  • 26 мм84

    21 7 Отговор

    До коментар #15 от "Само питам":

    200 бона е съвсем различка кола - LC 500. Тази няма как да си я гледал, защото я пускат догодина в световен мащаб, а в България няма да влезне. IS 300h се продаваше добре оборудван на цени близки то тези на немските варели с най-умрелия дизелов двигател и сравнително базово оборудване. Проблема е, че Ганьо си иска немски варел, защото бил чувал, че са най-хубави.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Рено ентусиаст

    2 12 Отговор

    До коментар #26 от "мм84":

    Е като се продават добре що и ЛекСъкс и инфинити бегат от ЕС щото никой ги не ще и ро на Запад основно
  • 28 Ресми

    6 13 Отговор

    До коментар #26 от "мм84":

    Пичага, който е карал немски варел с добро оборудване и мотор не искаи да чува за японски варел, ПОНЕ МАЛКО АКО РАЗБИРА ОТ КОЛИ. Това с главните букви е същественото!

    Коментиран от #29

  • 29 Komapak

    15 4 Отговор

    До коментар #28 от "Ресми":

    След като се отказах от немските прехвалени боклучета Лексуса ми не е посещавал сервиз от 5г. Изключвам консумативите. На немците след обединението само рекламата им е на ниво.

    Коментиран от #30

  • 30 Ресми

    4 8 Отговор

    До коментар #29 от "Komapak":

    Ми евала, това ли са ти критериите? А че нито тръгва, нито спира викаш е ок. Бих си платил един ремонт(като това е само вероярност) и да карам истинска кола, немска. Мерси

    Коментиран от #32


  • 31 ЕРГЕН

    5 0 Отговор
    Със удоволствие бих взел кабриото!
  • 32 Komapak

    11 3 Отговор

    До коментар #30 от "Ресми":

    Че те новите немски изобщо излизат ли от сервиза? 😊 Работих 8г. за немска фирма. Изключително добре знам какво пиша. Качеството на всичките им машини е само реклама. Да не говорим въобще за новите Германци, че там положението верно е трагично.

    Коментиран от #33

  • 33 един от стадото

    10 1 Отговор

    До коментар #32 от "Komapak":

    що му се впрягаш. Курназ мъж си. А питай го що швабите не дадоха на Лексъс да построи завод в Бавария. Що нямат официално представителство, а частни фирми внасят. Щубето е голям страх.

    Коментиран от #35

  • 34 йапан

    11 0 Отговор
    Както преди така и сега и за в бъдеще Японците ще продължават да правят ИСТИНСКИ КОЛИ,а Германците ще вграждат 3 цилиндара Рено в мерцедес.Хвала на немските инДженери.
  • 35 1000

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "един от стадото":

    Lexus нямат отделни заводи. Правят се в заводите на Тойота.
  • 36 Фен

    2 2 Отговор
    Да.....и още по-тежък пфф Мотора вс др топ ама тези килограми не му носят предимство, трябваше да е с 63кг по-лек от предишния, а не обратното...Ще го видим на бързата обиколка. . ..
  • 37 qwerty

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Морето":

    Сигурно "бозаджията" :) :) : ) ако въобще знае защо го наричат така?
  • 38 Lexus

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "СИТ":

    Имам такъв 2009 година V6 ръчка от 4 години. Препъръчвам, само го провери добре преди покупката! Иначе за почти 100 000 км, които съм минал, освен консумативите съм сменял само задни амортисьори на около 250 000 км и бяха още оригиналните. Като комфорт, возия и управление ще ти хареса, ако не те бърка среден разход между 9 и 10 л/100 км. бензин. С директно впръскване е и не може да се сложи газ.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.