23 Февруари, 2021 16:20 8 055 38

Всичко за новата C-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • c-klasse-
  • w206
Всичко за новата C-Klasse на Mercedes - 1
Снимки: Mercedes

Както по-рано днес ви информирахме, официалната премиера на новата C-Klasse се състоя днес от 15:00ч. и бе предавана на живо в YouTube канала на германската компания. Поколение W206 бе представено в седан и комби вариант, макар дизайна да беше разкрит в изтекли преди няколко дни снимки.

Новата C-Klasse прилича на смалена S-Klasse, както отвън, така и отвътре. Екстериорните промени включват нови фарове, променена решетка и разбира се, различна броня.

Въпреки, че W206 е с по-ниска линия на тавана, мястото в салона е увеличено, благодарение на по-дългото с 25 мм междуосие. Промяна има и в общата дължина на колата, която също е нарастнала с 65 мм, а общата ширина е увеличена с 10 мм.

За първи път при C-Klasse виждаме разделени на две части стопове, които както може да видите от снимките са с форма, подобна на тази при останалите модели на марката. Интересно е да видим, че при AMG пакетите има накрайници на ауспусите, които тепърва ще разберем колко са функционални и какво стои зад тях.

Както споменахме, освен екстериора, седанът е наследил и интериора от S-Klasse. Дисплей с големина от 12.3 инча стои пред водача, а вертикален с големина от 11.9 инча е разположен на централната конзола и работи под второ поколение на MBUX системата, която както може би знаете е разработена в България. При по-ниските нива на оборудване получавате 10.25-инчов дисплей зад волана, а 9.5-инчов се грижи за инфотеймънт системата.

При седана няма промяна в обема на багажника, но комбито вече може да побира до 1510 литра при спуснати седалки и 490 литра в нормално положение на втория ред. Това е с 30 литра повече от предишното поколение W205.

Идва момента и за най-интересната част, а именно задвижването. Всички бензинови и дизелови двигатели се предлагат с 48-волтова система със стартер-генератор или така наречените меки хибриди, което осигурява 20 конски сили, налични при нужда.

Mercedes C180 е е базовият бензинов модел с 1.5-литров двигател, 167 конски сили и 250 нютон метра. Задвижването е е задно, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема 8.6 секунди.

Mercedes C200 и C200 4matic също се задвижва от 1.5-литров мотор, но с повишена до 201 конски сили максимална мощност и въртящ момент от 350 нютон метра, предавани съответно към задните или четирите колела. Тук ускорението варира от 7.1 до 7.5 секунди за седана с 4matic и комбито на задно, респективно.

За сега най-мощният бензинов вариант е C300 и C300 4matic, които разполагат с 2.0-литров бензин и мощност от 255 конски сили и 400 нютон метра максимален въртящ момент. Тук ускорението от 0 до 100 отнема около 6 секунди, плюс-минус една стотна в различните конфигурации.

Дизеловите C200d, C220d, C220d 4matic и C300d ще бъдат продавани с 2.0-литров дизелов двигател с мощност от 161 конски сили(380 н.м.), 197 коня(440 н.м.) за C220d и максималните 261(550 н.м.) за версията C300d.

За феновете на електричеството е предвиден плъг-ин хибрид с 2.0-литров бенизнов двигател и електромотор, които осигуряват системна мощност от 308 конски сили и 550 нютон метра пиков момент, а батерия с големина от 25.4 кВч. ще бъде достатъчна за 100 км електрически пробег.

Последният пристига стандартно с въздушно окачване, а всички версии могат да бъдат поръчани и със завиващи задни гуми. Отново взаимствани от S-Klasse са и фаровете, които предлагат прожектиране на предупреждения и насочващи линии върху пътя, наред с изключването на различни зони против заслепяване. Това също се доплаща, а стандартно получавате LED фарове. Отново опционални са и задни седалки, които разполагат с масаж и подгряване.

Поръчките за новата C-Klasse ще бъдат приемани от края на месец март, като първите бройки се очакват в началото на лятото. По-късно през идния месец се очакват и повече подробности за ценовата листа на модела.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ужас

    35 4 Отговор
    Кви са тия двигатели 1.5...

    Коментиран от #4, #5, #15, #18, #28, #33

  • 2 ддд

    4 2 Отговор
    не гледайте пише НОАВАТА
  • 3 Как да направим

    12 20 Отговор
    БМВ да изглежда добре? КАТО ПАРКИРАМЕ МЕРЦЕДЕС ДО НЕГО ЗА ДА ВНЕСЕ БЛЯСЪК!
  • 4 гост

    14 7 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":

    Мотоциклетни как какви. По малки , по евтини и не са японски (малък живот) ма ви знаете.

    Коментиран от #7

  • 5 Luvche pcv

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":

    Турбо или компресор имат тия 1,5 бензин?
  • 6 Ставри

    9 14 Отговор
    Много гадна нали, чакам на мрънкалниците къде карат японски варели умните тези?!
  • 7 Ти си яко спрял

    9 7 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Какви японски бе *мешник? На хонда боклуците по 1.3 - 1.5 най-голямите двигатели ли? Остави това, ама и двойното предаване не им е силата на японските гнилочи..

    Коментиран от #10, #11

  • 8 W206

    18 0 Отговор
    C220d ще е най-продаваната. Разход с 9-степенния Г-троник между 4 и 5, 0-100 за 7 секунди. Надолу е компромис, нагоре е безсмислено защото получаваш същия двигател със софтуерен тунинг и повече турбота.

    Коментиран от #13, #36

  • 9 Zwezdata

    18 0 Отговор
    Като ги направят два цилиндъра, хибрид без волтове, а с педали и ръкохватки на задния капак за подпомагане на тръгването по нанагорнище, ше си купя два - един да го тегли марко а другия за белчо.
  • 10 jap

    9 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ти си яко спрял":

    Поинтересувай се от коя марка се продават най много автомобили и кой е най големия производител на двигатели в света пък тогава плюй.

    Коментиран от #12, #27

  • 11 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Ти си яко спрял":

    1.3 на хонда VTX малкия двигател големия е 1.8 и какво двойно предаване мотоциклетите нямат двойно . Казах ,че са с мотоциклетни двигатели.
  • 12 Ти си яко спрял

    11 10 Отговор

    До коментар #10 от "jap":

    То и кремвирши за 30 ст се продават най-много, ама хубави ли са?? чакам да кажеш? Всички потребители на японски бетерколи сте все едни и същи.. не сте и помирисвали немска кола ама много ги разбирате. Смешна работа
  • 13 Вихъра

    11 0 Отговор

    До коментар #8 от "W206":

    Карам W204 250 4matic 7gtronik, градско ми е около 7.5 разхода, той мотора си е 500 NM и не е нужно да му се дава газ.. та си прав 220d ще е абсолютно достатъчна ако не се имаш за пилот.
  • 14 Гоуст

    9 3 Отговор
    Тва новата Гиили C-Klasse ли е?
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #15 от "S Class":

    Всичките са меки хибриди с 48-волтов стартер-генератор който служи едновременно за палене и потегляне, както и да движи аксесоарите които преди това са били с ремък (водна помпа, компресор климатик). Реално нямаш ремък отпред и така скъсяват дължината на двигателя.

    Коментиран от #17, #19, #30

  • 17 S Class

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    не, ако си гледал видеото на презентацията, ще видиш, че говорят за плъг-ин хибриди .. а кометара може да ми го върнете
  • 18 сектант

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":

    Взимат от Дачия
  • 19 Гоуст

    1 13 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    И къф е смисъла от тая прстотия една тесла фуули илектрик вече има пробег до близо 1000км с едно зареждане и не храниш два двигателя двг и електрически а само един.

    Коментиран от #20

  • 20 Gost

    8 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гоуст":

    Означава, че в условия на задръстване тръгни-спри можеш да се движиш с изключен двигател, както и при нискоскоростни маневри за паркиране. Също означава, че може в движение да се изключва/включва двигателя когато условията позволяват - лек наклон надолу, при движение с постоянна невисока скорост от порядъка на 70-80 и т.н.

    Коментиран от #21

  • 21 Гоуст

    2 10 Отговор

    До коментар #20 от "Gost":

    Безсмислена работа двг умре колкото и да не искат да го приемат някои
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 бАБА мЕЦА

    7 6 Отговор
    Едно голямо л.НО В ЛЪСКАВА ОПАКОВКА.Не е луд тоз който яде баницата.

    Коментиран от #25

  • 25 Каскетчик

    6 7 Отговор

    До коментар #24 от "бАБА мЕЦА":

    Гиили баце чайна майна.Ама балъци ще се намерят ще извадят Хитлер на некоя снимка показващ поздрава с ръка от някой мерцедес 41-ва и ще кажат ето го Мерцедесо ке си купим и язе.

    Коментиран от #26

  • 26 КАРАМ МЕРЦЕДЕС

    7 5 Отговор

    До коментар #25 от "Каскетчик":

    интересно обаче как д***ли като вас се спукват да хвалят китайските коли ама видиш ли мерцедес дай да плюем китайците. а, и отделно от това, китайците имат някакви абсолютно мизерни 5 процента от мерцедес, което не е нищо. има марки, които са изкупени целите от китайци а има и марки, които са 50% китайски ама за тях не хейтите нали. абе то тука гледам говорят горе колегите, че е кисело гроздето ама ТО НАПРАВО ЛИМОНТОЗУ БЕ

    Коментиран от #29

  • 27 какво

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "jap":

    VW и Тойота
  • 28 Пурко

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":

    Ще си купуваш ли че питаш?!?
  • 29 Пурко

    9 2 Отговор

    До коментар #26 от "КАРАМ МЕРЦЕДЕС":

    В голяма грешка си мерцедес разбирачо! Отдавна държат много повече проценти и тепърва ще придобият още! За това отделят камионите в потделна фирма иначе и там ще си погълнат!

    Коментиран от #32

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Гошо

    9 5 Отговор
    Карал съм и японка, и германска, и корейска, и щатска, и френска, коли и според мен е въпрос на грижи и правилна експлоатация! Все спецове са тук и разбирачи ама за мен такава велика марка да слага 1.5 мотор си е излагация па ако ще да е с 3 турбини и 2 компресора!
  • 32 КАРАМ МЕРЦЕДЕС

    1 5 Отговор

    До коментар #29 от "Пурко":

    УААААААААААААУ 9,69% направо ги купиха

    Коментиран от #35

  • 33 Мерцедес

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":

    На групата на Рено. Подписаха споразумение
  • 34 Bmw

    4 3 Отговор
    Грозотия до шия, не може да се мери с ис500.Лексус а красота със v8 c klasa 4 цилиндъра - хах ха.
  • 35 Пурко

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "КАРАМ МЕРЦЕДЕС":

    Пак не си в час! Провери по-внимателно и най-вече с кого и в какви китайски фирми имат дялово участие и съвместни разработки!

    Коментиран от #37

  • 36 Трифонов

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "W206":

    Двулитровият 4 цилиндров бензин също е добър мотор. И ще е незначително по-скъп от 220d. А в същото време е с 260 коня. Много е хубава цедката.
  • 37 Гост5

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Пурко":

    Пурко я на светни нас непросветените
  • 38 Ресми

    4 1 Отговор
    Ццццц, все разбирачи, а пред панелката паркирали волво на 20 години или изгнила Мазда. Колкото акъла, толкова и възможностите! Ай лек ден