1 923 11

VW T-Roc R достига 475 коня след тунинг

Различни ъпгрейди от McChip повишават мощността

VW T-Roc R достига 475 коня след тунинг
Снимка: Carscoops

Volkswagen T-Roc е един от малките кросоувъри на марката, а както знаем R изпълнението обикновено се отличава с повече мощност. В този случай T-Roc R е получил още повече мощност след намеса на тунинг компанията McChip.

Кросоувъра разполага с 2.0-литров бензинов мотор с 300 конски сили и 400 нютона въртящ момент. Задвижването е на четирите колела, а скоростната кутия е DSG. Ако това все пак не ви е достатъчно, Stage 1 предлага софтуерна намеса след която Volkswagen-ът генерира 350 конски сили и 440 нютона.

Stage 2 предлага и промени по генерацията, като след това мощността се покачва до 375 коня и 455 нютона, а при Stage 3 получавате 430 конски сили и 485 нютона.

При Stage 4 промените включват нов кулер, генерация и нови турбини, заедно със софтуер. Конските сили тук са 475, а въртящият момент достига 510 нютона. От компанията не споменават нищо за ускорението от 0 до 100км/ч., което стандартно се случва за 4.9 секунди, но пък се хвалят с увеличената максимална скорост, която достига 285км/ч.

Поставете оценка:
Оценка 2 от 5 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 S Class

    10 2 Отговор
    ако тунинговат тесла ще излиза огън чак ама отдолу защото няма ауспуси а батерия
  • 2 мислещ

    8 8 Отговор
    А от 0 до 100 000 3 двигатела (Без тунинга - може и 1-2).
  • 3 А бе

    12 9 Отговор
    Всеизвестен факт е че на VAG автомобилите понасят зверски тунинг. Не случайно в родния ДРАГ шампионат печелят награди.

    Коментиран от #4, #8, #9, #10

  • 4 сектант

    10 7 Отговор

    До коментар #3 от "А бе":

    докато не дойде един чичко с една астра GSi

    Коментиран от #5

  • 5 Неслучаен

    11 3 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    А тая астричка докато не дойде един Гошо с една ладичка... ;)
  • 6 Дфен

    0 0 Отговор
    И най-големите турмилници също
  • 7 Разбирачев

    8 4 Отговор
    Не споменават за ускорениуто оти не са постигнали по-добро явно от това 4.9 но бива добре си е друг е въпроса колко ще издържи този мотор 2.0 с 300коня че като ги знам ВАГините какви калпави бензинови мотори правят а камо ли с 470 както го правят там се иска и доработки като ковани бутала биели и т.н.силов тунинг си требва баце иначе след време може некоя биела дя изкочи от мотору за да види кой я мъчи така.

    Коментиран от #11

  • 8 Разбирачев

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "А бе":

    В голема грешка си приятелю хич ама хич не ги бива ВАГините мотори в това не издържат.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Рено ентусиаст

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "А бе":

    Крво пак ти казвам искаш ли да видиш голфа ти да гори пред блока?
  • 11 smeh

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Разбирачев":

    А защо реши, че още от завода на Голф R и Ауди S3 не се слагат такива? Именно поради тази причина търсенето и цената им е такава. Знае се, че мотора носи и няма нужда от отваряне, сменяш само периферията помпиш докато не почнеш да пълниш памперса.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.