2 459 24

Потвърдено: Hyundai обяви сервизна акция за батериите на Kona

Това ще струва над 900 милиона долара на корейската компания

Потвърдено: Hyundai обяви сервизна акция за батериите на Kona
Снимка: Hyundai

Миналата седмица ви информирахме за потенциален проблем с батериите на електрическите модели на Hyundai, но от компанията все още не бяха обявили нищо. Ето че от Car and Driver са се свързали с човек от корейската фирма и той е потвърдил за сервизната акция, която ще засегне около 100 хиляди автомобила.

По-рано беше обявено, че сервизната акция ще бъде само за моделите продавани в Южна Корея, но стана ясно че засегнати са и автомобили от други държави. Те са повече от половината, които ще бъдат със сменени батерии.

Дефектните Kona са произведени между 2017 и 2020 година, а батериите са доставяни от LG. Проблемът се крие в късо съединение, което може да доведе до пожар. През последните години от Hyundai проучиха проблема при който до сега са пострадали 13 автомобила на ток, между които такива в Австрия и Канада. Очакваме официално съобщение от корейската компания относно проблема и бъдещата сервизна акция.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Ти да видиш!

    11 10 Отговор
    Сега е моментът да се появя онзи с S класата на Mercedes и да обяви как Тесла са боклуци!

    Коментиран от #3, #6, #8

  • 2 Някой си

    9 9 Отговор
    Тия корейци..... С тоя дизайн.... Предпочитам Рено и Пежо
  • 3 Turbo

    21 7 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Корейците поне си признават грешките.При Тесла обикновено е виновен собственика,защото е зареждал неправилно батерията си.

    Коментиран от #4, #5, #11

  • 4 Ти за колко

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "Turbo":

    Изгоря ли Тесла при зареждане си чул? Защото всички hyundai са се запалили при зареждане над 90%.
  • 5 Как пък успя

    3 8 Отговор

    До коментар #3 от "Turbo":

    За шест минути да си сложиш три плюса?

    Коментиран от #9

  • 6 S Class

    11 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Тесла не са големи боклуци. Тесла са обикновенни боклуци.

  • 7 Оната с Коната

    5 2 Отговор
    Подкрепям с 2 ръце че теслата е пълен боклук не знам как ги купуват тези хора да правят Мъск бъдещ трилионер.Предпочитам си S класката и това си е мойта е S65 АМГ V12 W221 с газов инжекзион е единстветият недостатък е че немат модел 4матик в това купе вече по-новите имат ама това трудно го вкарвам в пътя като му дам газ.

    Коментиран от #20

  • 8 Хайл

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    А какво е тесла освен боклук,и освен ти друг някой да харесва боклука????
  • 9 Хайл

    8 0 Отговор

    До коментар #5 от "Как пък успя":

    А ти от колко ника си слагаш +??? Колко пъти сам си отговаряш и дори се караш сам със себе си

    Коментиран от #10

  • 10 Аз не се радвам на плюсчета и минусчета

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Хайл":

    Това си е ваш патент, да се самозалъгвате, че някой ви харесва. Просто ми става смешно колко бързо гледаш да си нащракаш плюсовете. Както виждаш, твоите мнения стоят без нито един минус, а моята без нито един плюс по доста време. Твоите се снабдяват с плюсове, още по време на писането. 10 секунди след написването на мнението, вече има поне един плюс. Не че ме интересува но този път ми стана смешно, как само за времето на писането на едно мнение, вече имаше три плюса и някой път, когато пиша някое мнение, за пет шест часа събира два три плюса и нито един минус, но в момента в който се появиш да отговориш вече имам осем минуса за пет минути. Щом си мислиш, че от тези минуси и плюсове ще станеш по-умен, продължавай, не ми пречиш. Продължавай и с хиляда Ника. Моята тактика е точно обратната. Много хора вече започнаха да пишат като мен със заглавие вместо Ник и вие ги бъркате с мен. Хората не оценяват Ника, а съдържанието и оценката не се състои в плюсове и минуси.

    Коментиран от #17

  • 11 Пешо

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "Turbo":

    Тесла смениха голяма част от първите батерии на Model S, заради съвсем дребни проблеми, точно за да не се стигне до по-голям проблем като самозапалване. От Hyundai знаят за тези проблеми включително самозапалване, но трета година не взеха никакви мерки, докато не ги принудиха властите. Както виждаш Тесла си признава и поправя грешките, без да заравя глава в пясъка като Hyundai. Само че Тесла сама си проектира и произвежда батериите и веднага открива къде е проблемът, а от Hyundai дори още не знаят какво причинява пожарите. Който си е купил такъв електромобил, дали ще повтори или ще заложи на лидерите при следващата покупка?

    Коментиран от #12

  • 12 Turbo

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Пешо":

    В Тесла ще ти сменят батериите само ако си платиш!Батериите са произведени от Панасоник.Тесла не проектира и произвежда батерии.Само ги сглобява в Невада.
  • 13 Ето ти пример

    2 4 Отговор
    Видеото е от преди два часа на ниланд, който си е купил отново първата Тесла модел S, която е карал и нейната батерия е сменяна още на 60 000 км. Първата година. Напълно безплатно разбира се. Колата е произведена 2013 и както виждаш няма проблеми нито с батерията нито с пробега, въпреки че има поне 1000 зареждания от 20 до 80%.

    Коментиран от #14

  • 14 Turbo

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "Ето ти пример":

    На рекламният агент на Тесла ли да вярвам?Или на оплакванията на клиентите?

    Коментиран от #15

  • 15 Кой се оплаква от Тесла

    1 5 Отговор

    До коментар #14 от "Turbo":

    Съседите ти ли? На тях ли да вярвам, че не им сменят батериите? Да знаеш някоя Тесла от онези години, която се кара много километри зареждани на бързозарядна станция, на която да не е била сменена батерията гаранционно? Имаха проблеми, решиха си ги като смениха батериите с второ поколение, а не продължиха като Hyundai две години да продължат да вграждат абсолютно същите батерии и да започнат да ги сменят чак след като ги накараха принудително. От Тесла може да са имали всякакви проблеми, включително куриозното изсипване на вода в багажника при дъжд, но всичко се оправя на момента , а не се оправя чак през следващия модел. Точно затова клиентите на Тесла са склонни на компромиси.

    Коментиран от #16, #18

  • 16 Turbo

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Кой се оплаква от Тесла":

    Чети тесльо в нета има всичко.Много оплаквания,съдебни дела и колективни искове срещу Тесла.

  • 17 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Аз не се радвам на плюсчета и минусчета":

    А що си слагаш сам + от минимум 3 профила,пишеш от всеки един ник който се сетиш и пишеш едни и същи идиотщини на които сам си отговаряш,сам си се защитаваш с различни никове...ами тупанар си и се мислиш за интересен и компетентен...ами НЕ СИ-ПРОТИВНО НАГЪЛ СИ С НАЛУДНИЧАВИТЕ РАЗСЪЖДЕНИЯ....и ти имаш синдрома на онова аутистчеТъпенберг
  • 18 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Кой се оплаква от Тесла":

    А защо колите се продават с дефекти??? Колко тесли са без оплаквания-като почнеш от калпавото боядисване та до самозапалване...панасоник ли им са виновни че НЕ МОГАТ ДА СГЛОБЯТ БАТЕРИИТЕ??? КОГА ЩЕ ЗАРАБОТИ МЕГА,ГИГА,ТУРБО ЗАВОДА в германия за който НЯМАТ РАЗРЕШИТЕЛНО ОТ ОБЩИНАТА В Берлин,на кой ЩЕ ПРОДАВАТ БАТЕРИИ,след като няма да има завод защото се водят ДЕЛА ОТ БМВ за самия терен /подарен от БМВ на община Берлин/ ???? Балона тесла скоро се пука и какво ще плямпаш тогава???? Н Е Щ А С Т Н И К
  • 19 Гошко

    1 2 Отговор
    И за какво се дърлите тук, че не ми е ясно? Коя марка била по-добра? Че какво значение има за вас конкретно, та ще се изтрепете? Всички карате коли с ДВГ, ама иначе много ги разбирате нещата с батериите - на тоя му се запалила, на оня му се взривила, глупости на търкалета. Кой каквото иска да си кара, аз така правя и не споря с никой коя кола е най-добра, няма смисъл. Има голям избор, светът е голям, изборът е още по-голям, просто не спорете за глупости...
  • 20 Мерцедес

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Оната с Коната":

    V 12 на газ. Това е като да не ти харесва Мона Лиза и да я пооправиш малко с баданарката. Гледам ги такива по бензиностанциите, ходят да зареждат вечер да не ги видят че срам
  • 21 моряка

    3 1 Отговор
    под секрет да ви кажа че наскоро изгоря един кораб тип car carrier заради електрически коли които са се самозапалили, на кораба е имало и БГ екипаж а фирмата има офис във Варна, сигурен съм че на доста хора случая им е познат така че се надявам някой да потвърди, но всичко е покрито като производителя на колите е покрил всички щети само да не се размирисва повече защото лошо. работил съм на нози тип кораби и имат най-добрите системи за fire detection and firefighting но не е помогнало. разубедиха ме за електрическа кола, няма да сложа в гаража си това чудо за ми изгори къщата

    Коментиран от #22

  • 22 Е кажи де

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "моряка":

    От коя марка са били електромобилите?

    Коментиран от #23

  • 23 моряка

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Е кажи де":

    идват от Корея, азиатска марка. понеже са доста тежки се натоварват на най-ниската палуба, оттам пожара няма спиране, кораба на скрап...но всичко остава confidential information иначе много се размирисва.....абе като всичко

    Коментиран от #24

  • 24 Тоест Hyundai или kia

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "моряка":

    Но ако беше Тесла, щеше да е топ новина във всички новинарски емисии и издания. Тук щеше да има поне три новини по темата, както за всеки развит болт и разлепен прозорец от милион произведени Тесли. Тези произведоха 100 хиляди автомобила и 1000 от вече се запалиха, но освен за сервизна акция не сме чули новина и за един пожар!

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.