Last news in Fakti

7 Март, 2021 13:00, обновена 7 Март, 2021 19:07 50 583 157

Рекорден интерес към новата Dacia у нас

  • dacia-
  • sandero-
  • stepway

Един месец след официалното лансиране на новата Dacia Sandero в България от модела са поръчани 175 автомобила

Рекорден интерес към новата Dacia у нас - 1

Новото поколение на най-продавания модел към частни клиенти в Европа, Dacia Sandero, среща рекорден интерес сред клиентите на българския пазар. Само месец след официалното лансиране на модела са поръчани 175 автомобила.

Благодарение на ключови подобрения по отношение на дизайн, продуктивност и функционалност новата Dacia Sandero продължава да бъде фаворит сред частните клиенти и 72% от поръчките на модела идват именно от този канал.

Рекорден интерес към новата Dacia у нас

Оставайки вярна на обещанието си за семпло предложение с най-доброто съотношение цена/качество, новата Dacia Sandero е най-продавана във версията Stepway - 79% от общите поръчки, и по-специално Stepway Comfort - 91% от всички поръчки на Stepway версии. (Обстоен тест драйв и цени на модела вижте ТУК).

Голям е наблюдаваният интерес към двугоривното предложение на Dacia ECO-G, предлагащо трицилиндров турбиниран двигател TCe 100 с оптимизиран разход на гориво и намалени CO2 емисии. 58% от поръчките на новата Dacia Sandero се възползват от достъпната и икономична Dacia с газова уредба.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 102 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ак Неделчев

    225 256 Отговор
    Единствения "плюс" в тази каручка ще намерите в акумулатора!

    Коментиран от #2, #30, #69, #103, #105, #111

  • 2 браво гений

    240 81 Отговор

    До коментар #1 от "Ак Неделчев":

    А в теб и един плюс няма.

    Коментиран от #51

  • 3 тарикату

    54 117 Отговор
    стига бе, земете си голф нов внос
  • 4 Москович

    101 199 Отговор
    Феновете на Дачия в предишния си живот са карали Москвич или Форд.

    Коментиран от #56, #57, #74

  • 5 Веско

    88 165 Отговор
    и колко струва тоя бо клук ?

    Коментиран от #6

  • 6 Металснаб

    68 92 Отговор

    До коментар #5 от "Веско":

    В НАДИН определят цената
  • 7 ВТОРА УПОТРЕБА

    102 101 Отговор
    ДОКАТО ГО ИЗПЛАТИШ ЗА 6 ГОДИНИ И ТИ Е СТЪПИЛ НА 35 000 ЛВ? ЗА ТИЯ ПАРИ И ЗА 6 ГОДИНИ ЩЕ СМЕНЯ ДВЕ КОЛИ СТРУВАЛИ 60 000 В МАГАЗИНА ИЛИ 100 000 ЗА 6 ГОДИНИ ЛИЗИНГ!

    Коментиран от #10, #20

  • 8 Факт!

    91 170 Отговор
    Само глпак купува кола на старо.

    Коментиран от #18, #78, #83

  • 9 българина

    105 9 Отговор
    как върви износа на бг домати и жито.. купуват ли го румънците?
  • 10 Дай пример

    41 4 Отговор

    До коментар #7 от "ВТОРА УПОТРЕБА":

    Дай пример
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Пълни глупости

    166 57 Отговор
    Лично правих тест драйв на Степауей, колата на ниво комфорт + екстрите...идва над 30 000, отстъпката от дилъра е само 700лв., и все пак напредъкът в тази Дачия е впечетляващ. Ако нямаш достатъчно пари за Рено Каптюр, Степауей си е добра алтернатива. Колкото до горепишещите, които по-скоро щели да си купят стари курници, от колкото нова кола....без коментар ще ги оставя.

    Коментиран от #53, #71, #72, #139

  • 15 viki

    143 28 Отговор
    Прекалено е скъпо споменато Сандеро Степуей Комфорт 1.0 л. ЛПГ 99 коня за 3 цл. с предно - 26 150 лева....не виждам кой нормален би го избрал пред Сузукси Игнис Хибрид 2021 г. със 7 г. гаранция за 27 500 лева?

    Коментиран от #25, #43, #108, #113, #115, #133

  • 16 Васил

    68 31 Отговор
    Двигателите Tce са пълен боклук всичките си хапват масло и то в доста големи количества.

    Коментиран от #39, #112

  • 17 вики

    93 22 Отговор
    Сандеро Степуей Комфорт 1.0 ТЖИ Газ пропан + доплащане за навигация + металик тотал 27 980 лева + 690 лева за увеличена гаранция 150 000 км. или 5 години 28 500 лв....Сузуки Игнис Хибрид 2021 г. модел с лед фарове 27 900 лева със 7 години или 140 000 км. гаранция....е кое е по-добро???

    Коментиран от #21, #117, #118, #151

  • 18 Робинзон

    138 25 Отговор

    До коментар #8 от "Факт!":

    Греда, само глупак става роб на лизинги и схеми за две тенекии и пластмаси! Капиш, джендьо?

    Коментиран от #22, #50, #89

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Луд

    87 22 Отговор

    До коментар #7 от "ВТОРА УПОТРЕБА":

    Ако си я вземеш 3-та употреба още по-евтино.И при жените е така.Върви взимай някой милионник десняк и ставай като класическия българин от фейса.А и тъмни очила от Джъмбо вземи за 4,99 лв.
  • 21 Таралясник ООД

    82 26 Отговор

    До коментар #17 от "вики":

    Игниса е с 30 санта по-късо и с 35санта по тясно! Пък е и много грозно!
    Все пак е въпрос на вкус!

    Коментиран от #23, #24

  • 22 Факт!

    24 42 Отговор

    До коментар #18 от "Робинзон":

    И пак ти излиза по еврино от стара кола.Особено пя немска или японска с безумнимпо цена авточадти.
  • 23 Луд

    40 27 Отговор

    До коментар #21 от "Таралясник ООД":

    И аз се чудя какво му харесват на това.Дачията ми харесва повече.
  • 24 vikilexus

    52 16 Отговор

    До коментар #21 от "Таралясник ООД":

    Suzuki Ignis Hybrid - 160 sm височина - Сандеро Степуей 2021 158 см - ....широчина 183 см. Игнис 166 см....дължина Сандело Степуей 408 см. - Игнис 387 см. - при Игнис Хибрид възможност за 4х4 за 31 000 лева при Сандерло Степуей липсва 4х4. Игнис Хибрид 4х4 разход 5.3 л. в реални условия и 4.5 л. за модела с предно....Сандеро Степуей 9 литра газ или 10 литра бензин.

    Коментиран от #32

  • 25 Факт!

    37 53 Отговор

    До коментар #15 от "viki":

    Сузуки са боклуци.Зле проектирани коли
  • 26 Турбо

    74 11 Отговор
    Беден народ боклуци купува ,то е ясно.

    Коментиран от #27

  • 27 Рено ентусиаст

    44 8 Отговор

    До коментар #26 от "Турбо":

    дай акъл кво да купиме е46 пета ръка е да де ама не щем боклуци дай друго.
  • 28 Анонимен

    13 52 Отговор
    По добре пасат на дизел на старо

    Коментиран от #29

  • 29 Рено ентусиаст

    43 24 Отговор

    До коментар #28 от "Анонимен":

    Сто пъти е по-добре Лагуна дци отколкото тди на фв.

    Коментиран от #34

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 дявола

    26 46 Отговор
    Може да се мисли че Дачия е обикновен автомобил но на много марки ще пусне левия мигач

    Коментиран от #37

  • 32 Алфа Чакал

    38 15 Отговор

    До коментар #24 от "vikilexus":

    И какво искаш да кажеш,че Реда са на светлинни години от Сузуки.Ти да не си дилър на Сузуки и за това да се палиш толкова.Чак ТТ данни да сантиметри даваш.И колкото и да се напъваш най-много нови коли купуват фирмите и таксиджийте.Ясно ти е от сега, че ще купуват Дачия ,а не Сузуки.Сектант ,помагай де.

    Коментиран от #33

  • 33 Алфа Чакал

    13 5 Отговор

    До коментар #32 от "Алфа Чакал":

    Реда да се чете Рено
  • 34 Като гост

    20 28 Отговор

    До коментар #29 от "Рено ентусиаст":

    Те тука яко си се объркал. И TDI и DCI са световни боклуци.
  • 35 дядо Йоцо гледа

    73 5 Отговор
    В България просто няма платежоспособно потребителско търсене на нови коли. Вижте продажбите за година - отчайващи са числата. И друго - две трети от новите коли са за фирми, а не за населението.

    Коментиран от #41, #42

  • 36 Усман

    47 1 Отговор
    Как да ни стигат парите ,простата Дачия има няма 30000лв ,че тя преди като излезе струваше 15000 ,айфон 1000-3000лв и др

    Коментиран от #38

  • 37 хъш3

    55 18 Отговор

    До коментар #31 от "дявола":

    На Дачия въобще не монтират ляв мигач. Да знаеш..

    Коментиран от #156

  • 38 Ам Чи

    43 9 Отговор

    До коментар #36 от "Усман":

    За тези пари можеш да ползваш такси 10 год.Но всички сме вещомани затова и пари няма
  • 39 Очуден

    19 17 Отговор

    До коментар #16 от "Васил":

    Всички нови двг харчат масло. И какво от това? Това не ги прави лоши.

    Коментиран от #109

  • 40 Здрасти

    72 33 Отговор
    Никога няма да дръпне напред България! Не може да сме толкова мизерни, че тази дачийка да ни е мечтата! Това жалко подобие на автомобил... Нова била, дръжте си я!

    Коментиран от #66

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Бай еу

    51 15 Отговор

    До коментар #35 от "дядо Йоцо гледа":

    Колкото и да съм богат не съм длъжен да купувам нова кола.

    Аз давам хиляди левове за прос...тки, но пари за нова кола никога няма да дам

    Коментиран от #58, #143

  • 43 Хари

    21 14 Отговор

    До коментар #15 от "viki":

    Аз бих го избрал, защото Сузуки не ми харесва.
  • 44 Технически

    74 3 Отговор
    E*ати сиромашката работа, щом "рекорден интерес" означава 175 автомобила. По заглавието реших, че за 1 месец са продадени поне 1000-2000 автомобила, което пак е малко.

    Коментиран от #45, #119

  • 45 Посмали малко.

    34 5 Отговор

    До коментар #44 от "Технически":

    1000-2000 за месец да не сме в Индия.
  • 46 непознат

    35 18 Отговор
    Така е,от новата кола по хубаво няма,факт.Аз карам 10 год автомобил,нов внос.Когато я взех имаше доста скрити дефекти,определено новото си е ново.

    Коментиран от #47

  • 47 Рено ентусиаст

    33 16 Отговор

    До коментар #46 от "непознат":

    Попринцип българите не работят или работят през куп за грош затова и се карат стари коли.На Запад се карат почти само нови ако са стари се карат предимно от ученици и студенти като първа кола.На Запад ако се дтроши нещо нямат време а и не е прието да обикалят автоморгите и да събират чарколяци а обслужването особено на "премиум" марки втора ръка е много скъпо

    Коментиран от #49, #52

  • 48 Йойо

    38 4 Отговор
    Пак е много 175,в тази африканска държава с ниски доходи
  • 49 непознат

    23 3 Отговор

    До коментар #47 от "Рено ентусиаст":

    Въпрос на доходи човек,не само желание е нужно,а дали можеш да си я позволиш,макар и Dacia
  • 50 :-)

    18 23 Отговор

    До коментар #18 от "Робинзон":

    Някак не се чувствам роб на лизинга. Плащам 275лв. на месец за три години. Става дума за 13000 лв. Можех да платя колата и в брой на момента, но не виджам чак толкова голям смисъл. Месечната ми вноска е към 8% от семейния бюджет.

    Коментиран от #76, #137, #138

  • 51 Има един...........

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "браво гений":

    Аз съм му го набил отзад.
    .
  • 52 любител

    22 2 Отговор

    До коментар #47 от "Рено ентусиаст":

    нещо грешиш работят но да пълнят гушите на някой и нищо не получават затова обикалят моргите.те не са по прости от тъпанарите на запад но живеят в бели държави а не като нас тук.
  • 53 Иван

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "Пълни глупости":

    Добре ли се държи колата. Искам да пробвам със СВТ кутия ама е няма налична в нашият град. На външен вид са е докарали, а вътре тракат ли много пластмасите или е ок. Ускорението как ти се стори?
    30% първоначална вноска , след това 72 месеца по 250-260 лв. Нещо такова ли излиза за Комфорт версията с допълнителните екстри
  • 54 123

    22 7 Отговор
    Или най-общо казано, Ганчо от всичко разбира. И винаги има мнение по всички въпроси. Затова сме си на едно място, векове наред, там в дупката, където никой друг вече не е.
  • 55 Йозеф

    33 10 Отговор
    Нов курник с 3 цилиндъра мотор. На това купе да му беха сложили поне 1,8 мотор и по-усилено окачване...
  • 56 Пламен

    43 9 Отговор

    До коментар #4 от "Москович":

    Мечтата на Българина мерцедес бмв и ауди на 30 години ама да е топалка!
    Дачия е бюджетен автомобил но караш ново!

    Коментиран от #63

  • 57 ВЯРНО Е

    24 19 Отговор

    До коментар #4 от "Москович":

    ТОВА СИ Е МОСКВИЧ С КЛИМАТИК😁😂😂
  • 58 ДА ЖИВЕЕ

    2 3 Отговор

    До коментар #42 от "Бай еу":

    И НАЙ_ВАЖНО НЯМА ДА ТИ СЕДИ ПРЕД КЪЩАТА😁😁😀😀😀
  • 59 Ганьо Балкански

    12 14 Отговор
    Я пък немам никакъв интерес към таз каруца дори и подарък не я ща .
  • 60 Радо

    29 9 Отговор
    Чудя се, кога ще направят едноцилиндров двигател с турбо и да го монтират на Дачия.

    Коментиран от #70

  • 61 София мамо София

    17 20 Отговор
    Има огромен интерес щото сме бедна държава,защо на запад не са чуваши за тия кенефи ?????

    Коментиран от #67

  • 62 Порно

    32 9 Отговор
    В България ги купуват основно фирми , и то за служителите, не за шефа. Познавам само 1 , който си взе за лична кола. И не давайте пример със Сузуки. Ново Пежо 301 дизел е под 25 000 за базов модел и харчи доста по малко. За тия пари вози страхотно.

    Коментиран от #64

  • 63 Ганьо Балкански

    24 19 Отговор

    До коментар #56 от "Пламен":

    Аре стига бре по-добре я сакам 30 годишно БМВ или Мерцедес или Ауди отколкото нова еднодневка делана в румънско.
  • 64 Ганьо Балкански

    23 14 Отговор

    До коментар #62 от "Порно":

    Така е само фирми ги взимат понеже много им пука на какво ще се возят работниците.А този шеф дето викаш че си я взел за него да я кара ако го познаваш му кажи да отиде да се прегледа.
  • 65 X.x

    28 7 Отговор
    Три цилиндъра 1 литър хахахха
  • 66 ВЯРНО Е

    20 11 Отговор

    До коментар #40 от "Здрасти":

    ТОВА ЗА ДА ЛЪЖЕ БАЛЪЦИТЕ ИМА ВЪНШЕН ВИД И НИЩО!!!КАТО ТУНИНГОВАНА МОМА ОТ ГАРА БОВ!МЕЖДУ ДРУГОТО КАРАЛ СЪМ ДАЧИЯ!!!Е ТУНИНГОВАНА МОМА НЕ СЪМ!!!😂😂😁😁😂😂😁😁😂😂ТЕЗИ КОЛИ САМО ЗА ТАКСИ И СЛУЖЕБНИ СТАВАТ!!!

    Коментиран от #68

  • 67 Четете!

    19 12 Отговор

    До коментар #61 от "София мамо София":

    В Испания Дачия е номер 1 по продажби. Изпреварва даже местния Сеат. Потърсете: Spain 2020. Best selling cars ranking

    Коментиран от #126

  • 68 toto

    17 13 Отговор

    До коментар #66 от "ВЯРНО Е":

    кочина :) само за служебна става
  • 69 Въобще

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ак Неделчев":

    не е сигурно, че и там ще го откриете ;)
  • 70 Пурко

    2 2 Отговор

    До коментар #60 от "Радо":

    На фейс лифта! Подготвя се в момента!
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Хахахах

    11 12 Отговор

    До коментар #14 от "Пълни глупости":

    Каква кочина караш щом тази ти се струва добра незнам ,нахрани си коня и почивай не пиши глупости
  • 73 Румънец

    37 2 Отговор
    До 1970 г. в Пловдив са изработени общо около 4000 автомобила Булгаррено 8 и 10, при цена на доставените части 6 милиона долара, или средно по 1500 долара на автомобил. Първите готови коли са предложени на нашия пазар през февруари 1967 г., което е съобщено официално в бр.2 на в-к „Авто-Мото“. Посочената там цена е 5500 лева, но крайната пазарна стойност на двата модела, определена впоследствие, е съответно 6100 лева за Булгаррено 8 и 6800 лева за Булгаррено 10.

    Голяма част от произведените в България автомобили е продадена в чужбина. В периода 1967 – 1969 г. са изнесени 500 автомобила Булгаррено 10 за Югославия, а през 1970 г. – 300 (според други данни 900) автомобила Булгаррено 8 и 10 за Австрия. Автомобилите се продават и в държави от Близкия изток.

    В началото на 1970 г. производството на Булгаррено е прекратено.

    Е....за това сме след Румъния,защото не сме сериозни и последователни.

    Коментиран от #96

  • 74 Ibs

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "Москович":

    и майка ти
  • 75 илия

    35 16 Отговор
    аз карам дачия нова вече 270 000 км сега ще се метна пак на новата като я върна тази, повече не ми се кара втора ръка кола ТОВА Е ЗА МЕН
    КАРАЙТЕ СИ ГИ 10 Г БМВ И ТАКА, АЗ СЪЩО БЯХ ОТ ТЕЗИ С Е36 НА 10 Г БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
  • 76 Дърт рокер

    7 5 Отговор

    До коментар #50 от ":-)":

    Па ти се изкара по-богат от ББ!? Посмали малко де.
  • 77 Тиквоний Велики

    31 8 Отговор
    За тея пари човек спокойни може да си вземе Фиат Типо комби , Опел Астра комби или седаните....имах лично сандеро ново от магазина 5години.Нямал съм никакъв проблем с него,но дс не дава господ вече дачия.За същите пари 5г по-късно си купих фиат типо комби набухано с екстри като климатик,ел,стакла,темпомат и тн “екстри” който в дачия нвмах.А возоята отделно е в пъти по-добра.Не казвам,че е най-най но спеямо дачия е НАЙ-НАЙ !!!
  • 78 1010101010

    2 4 Отговор

    До коментар #8 от "Факт!":

    Факт е истинност, която е доказана. Пример - ти си глупа.в, доказва го написанот от теб.
  • 79 Алфа Ромео

    25 6 Отговор
    Фиат Типо 1.4 и 120 коня 28 000 лв., по добро мисля от миксер 3 цилиндъра 1000 кубика.

    Коментиран от #127

  • 80 сметки

    69 5 Отговор
    Българина не купува нови коли, защото лизинговите договори са пълни със скрити разходи. Миналата година мислех да купувам нов Меган комби за около 35К с отстъпки. Отворих една таблица на Ексел за сметки и се отказах. За 60 месеца лизинг внасяш 8К лв. После по 450 лв./месец, но те връзват с Каско към тяхна застрахователна компания, което обикновено е надува премията с около 100-200 лв. Обслужването задължително е в официалния сервиз на завишени цени.
    Реално дилърите печелят не толкова от продажбата на коли, колкото от сервиз и услуги по договорите за лизинг. И след 5 години ако искаш колата да е твоя, остатъчна стойност. И като разхвърляш всичко за 60 месеца, тръгваш от 750 лв/ мес. без разходите за обслужване на масла и филтри. Това за скапан пластмасов Меган, dci 110 коня. Такива пари има смисъл да се дават само ако си си надвил на масрафа, нямаш деца, или си фирма и можеш да си върнеш ДДС. и да пишеш режийни на колата. Затова теглих потребителски кредит и с много избиране взех 4 годишен Меган от Швейцария в не по-лошо състояние от нов автомобил, на цена 2.5 пъти по-малко. Плащаш парите и си знаеш, че колата е твоя и не се занимаваш с лизингови кожодери.

    Коментиран от #93, #120, #129

  • 81 Алфа Ромео

    29 3 Отговор
    Определено изгаряш доста пари ако вземеш нива кола, не че 90% от българите могат да си позволят. По добрия вариант 2-3 годишна кола, не че и това може да си позволи българина, но много германци даже го правят вече.
  • 82 Али Реза Текин

    15 1 Отговор
    Имат широк просвет и голям клиренс.Двигателя е с добър въртящ момент и се отличава с голяма пъргавина на ниски обороти.При големите губи мощност, особено в завои с ясно изразена центробежна сила.Създава проблем с датчик на Хол.Внимавайте!!@@
  • 83 Joro

    21 17 Отговор

    До коментар #8 от "Факт!":

    Бих казал,че е по-скоро обратното - само глупак взима кола от магазина след като е ясно,че още излязла от магазина ,цената й вече е с 20% надолу. Доста по-практично е да я вземе на 50-80000 км ,когато на практика е също чисто нова, но с една трета по-ниска цена.

    Коментиран от #85, #88, #92

  • 84 знаещия

    38 1 Отговор
    нова или стара кола - в зависимост колко пробег изминаваш на година. Аз шофирам по 3000км на година и нова кола не ми е необходима, за какво мие 30 000хил.км. за 10г - зааа какво ми е нова кола........ Който шофира много е по-добре да си вземе нова кола .
  • 85 Люси

    15 11 Отговор

    До коментар #83 от "Joro":

    Наши роднини-емигранти разкараха поредната стара кола и си купиха нова от магазина. Имаха целия избор в меката на старите коли. Но те са глупави, разбира се. Както и останалите милиони, закупили нови автомобили в света.
  • 86 Антон

    23 19 Отговор
    Защо не - купувате нова кола в гаранция. След 3-4 години бракувате и пак карате нова колац, следвашия модел. Нищо че е Дачия - бюджета ви е такъв. А тия с премиум марките, на по 10-15 год. не карат коли , а бракми, талиги, морги, поръчваъ части от нета, ходят при кварталния “майстор” и разсъждават новите коли какви са бракми.
  • 87 Като гост

    25 4 Отговор
    Няма по-добра от новата кола. Така е. Обаче говорим за коли. Когато оригинала /Рено/ е компромис, какво остава за евтината под марка сглобена от румънски роми. Колко да е кола това чудо на техниката? Може да е най-евтината "кола", обаче пак е много, ама много надценена.

    Коментиран от #90, #130

  • 88 Факт!

    11 2 Отговор

    До коментар #83 от "Joro":

    Да и почти без гаранция еле па "премиум" само ще те светна на запад във Франция и Германия например кой взима тия коли нови вьимат ги мигрантите от гетата за 80к км фи нсрат от каряне и въртене на гуми и после връщат и честитка карай "премиуум". почти "ноф"
  • 89 Да се чете

    10 12 Отговор

    До коментар #18 от "Робинзон":

    Само глпак от България изостанал с 50 години от нормалният Свят си мисли как ще си продава колата докато е в магазина за нова такава.Западняка обмисля какви екстри да си поръча и какъв цвят да е.
  • 90 Чакай да сбереш за ламборгини

    11 5 Отговор

    До коментар #87 от "Като гост":

    Е коя според теб не е компромис да не мислиш че кнефите на Шкода са по-коли дори и от Лада.
  • 91 оня с коня

    15 8 Отговор
    Излиза че Аз,който съм Влюбен в БМВ-то си и проявявам Нулев интерес към Дачия съм "Демоде"...Ами кво да се прави - Съдба!

    Коментиран от #94, #153

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Гоуст

    9 18 Отговор

    До коментар #80 от "сметки":

    Да обаче.Ако се скапе мегана ти се сменя гаранциинно ако ти се скапе мегана ти дават докато е в бокса друга кола съшо така сменят всипко с оригиналнимчасти има отчетност кое какво и как се сменя гаранцията не ри е една година ако изобщо я има а между 3 и 5.А оня меган от Швейцария е каран от някоя тарамбука с неясна история не можеш да си избираш екстрите и какво да му сложиш набиваш му пари и после ако нещо се строши хем даваш маса пари хем ходиш пеш
  • 94 Факт!

    10 7 Отговор

    До коментар #91 от "оня с коня":

    Е ти си динозавър от периода в който целият запад развиваше немската икономика и разви митът за немското качество от геополитически причини
  • 95 Бай Даньо

    13 8 Отговор
    Българина е много интересен ако имаше поне една капка достойнство нямаше да купи ни една Дачия. Румънска кола!? Ма вие сериозно ли!?

    Коментиран от #97

  • 96 В далаверата

    10 5 Отговор

    До коментар #73 от "Румънец":

    сме много сериозни и последователни. Затова Рено ни отне лиценза, защото започнахме да конкурираме френския производител на техните пазари.

    Коментиран от #106

  • 97 Прав си

    11 4 Отговор

    До коментар #95 от "Бай Даньо":

    Москвича ми е без пари.
    И върви и го гледат като изкопаемо, и се пулят, и се зверят, харесват го и дори му вдигат палци. Браво за изкопаемото! Сантименти...
    Излезе по-надеждна кола от всички останали.
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 дърт шофьор

    21 1 Отговор
    Не съм фен на марката, но браво на румънците, че имат индустрия! А всички фенове на Дачия със здраве да си ги карат и все Дачии да карат!
  • 100 Ако няма, риба

    1 4 Отговор
    И щука става....!
  • 101 един

    3 2 Отговор
    абе иаз искам да си купя, ама ще изчакам да пунат весия 200-300 коня на газ и тогава.
  • 102 1944

    4 2 Отговор
    всеки русороб хвали лада. никой не си е купил.
  • 103 сектант

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ак Неделчев":

    не разбирам за кво се карате. честит 8ми март!
  • 104 7447

    7 4 Отговор
    Като минем на ток колкото и да не ни се иска няма да харчат масло, няма да сменяме филтри и да генерираме отпадък течен и твърд и дори такъв който изхвърля ФПЧ в атмосверата в градовете където дишаме некачествен воздух и ще замърсяваме шумово по малко за да имаме по-добра психика. Или поне нашите деца или техните деца. Истината е че дачия от 30 к лева и голф от 70 к лева и хонда от 60 к лева горят поне 1,5 л от смяна до смяна. Като при вага това трябва да е много по скъпо масло по незнам какви спецификации измислени и али бали. Много скоро този мръсен бизнес ще спре. В америка обикновените осмаци ги карат с масло до 5 долара галона (3,6л) и при всичко над тази цена американото се мръщи. А аз плащам 30 евро (60лева) за литър масло на моя нов ваг сглобен с 80% китайски части, защото бил гаранционен разбираш ли и много високо технологичен разбираш ли 2.0тдо хахаххаха немци и технилогии ахаххаа. Айде мерси. Чакам тока и няма да си купя вода за чистачките от ваговия магазин ще ги е.б. в немците и французите и всичките евро боклуци и гадната им евро китайска продукция. Ще мина на щатски тойоти ще си я докарам от там и по възможност няма да стъпя в сервиз докато се наелектризират малко. Че в германия един контакт няма а в българия след 100 години ще сложат пърия
  • 105 ле ле

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ак Неделчев":

    ++ за остроумен коментар...направо ги затапи..
  • 106 Чел не до

    3 2 Отговор

    До коментар #96 от "В далаверата":

    чел, чул не до чул. Това е твоето писане по този въпрос. Имам шанса да притежавам БулгарРено 8 от първите от 67г.,на баща ми закупено ново за цената от 5500 лв. Та около нея съм проучил всичко за причините за спиране от производството и твоето твърдение е пълна глупост и не отговаря грам на истината, а е хопсща мълва.
  • 107 Иванкин

    6 2 Отговор
    Наскоро се колебаех между Дачия и гледах разни други. Спрях се на новия Фокус 48 волта хибрид 155 коня за 34 000 лв. Сравнено с всичко в този ценови клас мисля, че няма по-добър и съвременен автомобил.

    Коментиран от #123

  • 108 фффф

    7 1 Отговор

    До коментар #15 от "viki":

    Някой който има нужда от 4 нормални места и нормален багажник. Междуосие 2604 мм срещу 2435 мм означава достаааа повече място за пътници. Багажника също е по-голям
  • 109 заплес

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Очуден":

    И Трабант-а харчеше:)))
  • 110 Чочо

    4 0 Отговор
    Пушка е за тия пари
  • 111 Неак Тъпансрив

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ак Неделчев":

    Как е 30 г. другел, псли ли?
  • 112 Ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Васил":

    Не са "железни" кат ВАГиналните викаш?!)))))
  • 113 Чук

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "viki":

    Е моля без реклами на хибридни боксови ръкавици! Те с без медия щот с коленете си запушваш ушите)))))
  • 114 1 литър

    4 2 Отговор
    тези мотори нямат ресурс.
  • 115 Гад

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "viki":

    Това кашонче Игниса виждал ли си го наживо?
  • 116 РЕАЛИСТ

    8 2 Отговор
    НИКОГА ТАЗИ ТРИЦИЛИНДРОВА КОСАЧКА
  • 117 чичака

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "вики":

    тойота ярис естественно
  • 118 чичака

    7 1 Отговор

    До коментар #17 от "вики":

    май сузуки само на снимка си виждал а? Наясно ли си че 2021 не са чували за шумоизолация дрънкат като вартбург и при над 80км/ч не си чуваш мисалта сузуки са една манифактура и това е ,сега се обедениха с тойота дано им покажат че има нещо наречено шумоизолация
  • 119 qwerty

    6 2 Отговор

    До коментар #44 от "Технически":

    Преди години отивам да си обслужа колата в www.Justmercedes.com, Арлингтън Вирджиния и докато чаках около 1.5 часа, дилъра направи 3 продажби на мерцедеси и то не Ц-класа. Сега в БГ дилърите се радват на 10 автомобила на месец. Поздрави!!!
  • 120 Инж. Ганев

    4 4 Отговор

    До коментар #80 от "сметки":

    Колега, интересно защо си мислиш че Мегана от Швейцария ще ти дойде по евтин? Значи излиза че си купил 4 годишен Меган за 14 000 лева, така ли? А на колко километра? Не вярвам да е на 30 000! И като го караш 4 години и стане на 8 и на 200 000 пробег, за колко си мислиш че ще го продадеш? А този 4 годишен екземпляр няма ли да има каско, масла и други чудесии? Сметката ти е вярна, но не и твърдението за по изгодния стар автомобил, пък бил и твоя собственост! И как точно калкулира разход за Мегана от 750 лева месец? От къде дойде разликата от 450 лизинг до 750 разход? Това са 3600 годишно, от къде? И защо не си взе от върнатите лизингови от БГ? Има не лоши оферти между 20 000 и 25 000?

    Коментиран от #141

  • 121 чичо с Москвичо

    2 2 Отговор
    175 бройки за месец време ...егати и "рекордният интерес" и то за сравнително семпъл модел в ниският ценови сегмент...
    В "онова" време ,когато банани пускаха само по Нова година и то с "връзки" -а за нов автомобил се чакаше по 10-15 години-тогавашната ДСО "Мототехника" продаваше месечно по 1200-1500 бр.от престижната марка за него време "ВАЗ"-"Жигули-Лада" ...и се харчеха ,като топъл хляб ,а уж сме живели бедно..."вярно" може би ...даже и на шебеците не можехме да си позволим -редовно.
  • 122 maxXx

    6 3 Отговор
    Ако работата ми беше в града и можех да ходя пеша/с градски транспорт, най-вероятно щях да предпочета някой премиум автомобил 5-10годишен и с удоволствие да го поправям при кварталния майстор и дори сам, каквото мога. Интернет дава страхотен избор между различни оригинални авточасти и услуги.

    Но при положение, че изминавам над 15000,00км на година и постоянно бързам за работа, детска градина и тн, карам нова 3-цилиндрова Дачия на газ, която също си е супер, все пак е нова. Но ми е много гадно, че трябва да ходя до официалния сервиз всяка година и да сменям разни консумативи и части, които мога да купя и на по-тънка цена, а част от тях мога и да сменя сам. Но така ще затрия правото на гаранция, ако нещо гаранционно сдаде багажа преждевременно.

    А тази нова Дачия изглежда супер, Дачия Спринг също ще избие конкуренцията при електромобилите като излезе.
  • 123 Димитър

    6 1 Отговор

    До коментар #107 от "Иванкин":

    Заинтригува ме и погледнах на сайта на Форд България ценовата листа, най-евтиния Фокус почва от 41000 лева, а тоя за който ти говориш е 43900 и стига до умопомрачителните 55600 лева. Та кажи къде си го купувал твоя НОВ ФОКУС на тази цена??

    Коментиран от #132, #135, #136

  • 124 Луд

    11 0 Отговор
    Дъстър закупен май 2020.
    +Фабрична газ разход смесено 9 л/100
    +Добър външен вид
    + Гаранция 5 години
    + Закупен 26120 лв. 1.6 115 к.с.
    - скоростите влизат трудно и щракат
    - скърцат пластмасите
    - отзад е изключително тясно.
    Предишната ми кола беше Туарег 6 цилиндъра бензин.Кефа е голям но са не съезмирими автомобили. Разхода в града над 20 л.
    Така че карайте това което може да си позволите.
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Rado

    1 3 Отговор

    До коментар #67 от "Четете!":

    Прав си, Dacia е номер едно, особено Duster.
  • 127 Един там

    3 0 Отговор

    До коментар #79 от "Алфа Ромео":

    Тоя фиат го имам гори масло колко и бензин.
  • 128 Печурков

    1 0 Отговор
    Интересно, интересен рекорд у нас?
  • 129 Дфен

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "сметки":

    Много глупаво си постъпил новия меган го връщаш и получаваш нов вместо първоначална вноска.
  • 130 Rado

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Като гост":

    Моятa е сглобен в Северна Африка:))))
  • 131 Шишо Бакшишо

    5 2 Отговор
    Правих тест драйв на този двугоривен Eco-G двигател в Дачия и то на Дъстър, за града е перфектен, предпочитам го пред Ел колите, но за извън града на дълъг път си е жив миксер, на тест драйва бяхме 3ма мъже и едно дете в колата, като видя баира и умря!
  • 132 Бай Ганьо от Врацу

    7 3 Отговор

    До коментар #123 от "Димитър":

    Че за кво ми е изобщо да го гледам Фокуса ти не знаеш ли че най-хубавия Форд е продадения аз съм приключил с Фордовете едвам се отървах от Мондеото че и трудно се препродава нема много балъци ха ха.Сега си карам баварецу и си свиркам баце.
  • 133 ТТТ

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "viki":

    Ти Suzuki Ignis виждал ли си какво представлява!? Съвсем друг клас автомобил е. Докато Сандерото за по скромни изисквания си е пълноценен семеен автомобил за млади хора.

    Коментиран от #134

  • 134 Съдията Дред

    4 2 Отговор

    До коментар #133 от "ТТТ":

    Сузуки Игнис е за сам шофьор, с възможности да качи още трима от немай къде, с компромиси за возенето и без удобства. Но пък доста коли в 99 % от времето се карат от сам човек. За анаболното двигателче на Дачията да не споменавам , ще изкара до 150 000 км без ремонт на двигателя, ако го зориш, може и доста по малко. Наистина Пежо 301 дизел е разумна бюджетна алтернатива. Типото е на долу горе същата цена, но ние имаме предубеждение към фиатите. Фокуса е доста по скъп. Е , който не му е проблем да извади поне 200 хилки, има богат избор на "премиуми". За останалите да припомня поговорката - "вехто да кърпиш, старо да любиш, време да губиш". Но ако нямаш пари за ново, по добре да губиш нерви , време и пари за таралясника, отколкото да ходиш пеш. На път извън София от много години тръгвам или с колата, или със самолет. Останалото е гадост.

    Коментиран от #150

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Иванкин

    5 1 Отговор

    До коментар #123 от "Димитър":

    От ценовата листа получаваш 15% отстъпка без уговорка. Погледни на страницата за промоции за налични автомобили. Аз всех такава.
  • 137 And1

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от ":-)":

    Един разумен коментар!
  • 138 Alex

    5 0 Отговор

    До коментар #50 от ":-)":

    Лизинга е ОК, но кола на лизинг е с гражданска отговорност и с каско, като за рент-а-кар и това за 3 години е към 6000 лв поне.
  • 139 Sasho

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Пълни глупости":

    Има огромна разлика между кола на 2-3г и на 15-35к км и стар таралясник. Само глупаци и хора с много пари купуват чисто нова кола, по добре почти нова за 25-30% под каталожна цена. А в Германия е пълно с регистрирани чисто нови коли които се продават като стари и са поне 15% по евтини защото дилерите трябва да ги шиткат бързо.
  • 140 Процесор Вучков

    2 0 Отговор
    Нали уж българите са гладни като мишки и бедни, как тогава карат чистак бърсак нови коли?
  • 141 сметки

    2 2 Отговор

    До коментар #120 от "Инж. Ганев":

    Мегана от Швейцария ми стъпи на 15000 с документите в КАТ. Купих го чрез приятели, които организираха всичко - репатрак, документи и т.н. точно след като отвориха границите. Проверки се направиха на място, колата е на 85К и всичко е чисто в сервизната история. Салонът е неразличим от нов. Подобен автомобил е на късмет и трябва да се заредиш с търпение и да имаш познати. Защо не взех от наш оказион? Половин година ме мотаха и все ми пробутваха някакви служебни барутници на 110+ хил. километра, вътре салона опоскан, често пушено и пак си вързан с лизинг. Просто читавите коли не излизат на пазара, трябва да имаш връзки да се уредиш с хубава кола.
    Отвори една таблица ексел и разхвърляй 8000 вноска + 4000 остатък + 60х450 (средно), задължителното гаранционно обслужване, каско, ГО, данъци и извади средно - колко реално се получава на месец?
    Аз не желая да ми налагат условия - имам си доверени майстори, които ми правят колите от 15 години, имам и възможности за отстъпки за ГО+Каско. Не желая да се разправям с дилъри. Винаги си поддържам колите качествено, наслушал съм се на простотии в сервизите на дилърите. От момента, в който сложиш подпис под лизинг - дилъра вече е наясно през следващите 5 години какви пари ще ти смъкне от гърба чрез задължителни сервизни услуги. И винаги има капани по гаранционните ремонти.

    Колеги и познати карат 5 години, връщат и взимат новия модел. Е, така са цял живот с кола "под наем". Ако закъсаш с работа, здраве и пр. оставаш

    Коментиран от #144, #145

  • 142 сметки

    3 1 Отговор
    Понеже отряза мнението:

    Колеги и познати карат 5 години, връщат и взимат новия модел. Е, така са цял живот с кола "под наем". Ако закъсаш с работа, здраве и пр. оставаш без автомобил. Не ангажирам никой с моите сметки, всеки се разпростира според възможностите и целите си.
  • 143 смешко

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Бай еу":

    те и проститутките ти ще са като колите ти дрънгели
  • 144 Дфен

    1 0 Отговор

    До коментар #141 от "сметки":

    Тоя таблица е правил някой който не разбира нищо колкото теб. Влез в Renault selection това е сайт на рено за България и вземи кола по избор и калкулирай дадена оферта. Кола платена накуп излиза на същата цена разхвърляна на лизинг.

    Коментиран от #146

  • 145 Норман

    6 1 Отговор

    До коментар #141 от "сметки":

    Принципно най-изгодно е автомобил на 4 - 6 години на пробег до към 60 000 км и на 50% от цената. В дилърствата на Австрия, Германия, Северна Италия, Швейцария, Белгия, Франция и Холандия е пълно с такива автомобили. Аз си харесах и си взех А4 Allroad 3.0 TDI 230 к.с. Евро 6 на почти 5 години за 18 000 евро. Нямам нито познати, нито контакти. Взех я от дилър на Ауди в Милано. Нова е струвала над 60 000 евро. Има и гаранция 9 месеца или 12 000 км. Но бюджетна коли не се обезценяват толкова драматично, както премиумите. Гледам цените на Корола от 2014 - 2016 на по 150 000 км са все над 24 000 лв, а нови са стрували 34 000 лв.

    Коментиран от #152, #154

  • 146 Daro

    2 1 Отговор

    До коментар #144 от "Дфен":

    Избрах Меган за 11 900 лв. Лизинга излиза 12 660 лв + 600 лв за отпускане на лизинг за 36 месеца + каското и граждансаката са още 5600 лв, по тарифите за кола на лизинг. Иначе добре звучи, но не е без оскъпяване.
  • 147 Дфен

    0 0 Отговор
    Не смяташ правилно първоначалната вноска е за това там влизат каско +гр.отг+регистрация Разликата е 760 лева от това да я платиш еднократно + някакъв пазарлък ако я платиш наведнъж. Ако имаш парите ще я вземеш примерно за 11500 вместо 12660.
  • 148 Димитър

    3 4 Отговор
    На цената на нов дъстър ще купя 5 годишен ниса екстрейл и ще си гледам кефа!
  • 149 Дфен

    2 0 Отговор
    Или ние ще ти гледаме сеира
  • 150 дърт

    1 0 Отговор

    До коментар #134 от "Съдията Дред":

    ...и къде кацаш Дред?
  • 151 OPI

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "вики":

    Разбира се, че сузукито е по-добро:)
  • 152 Врачанина

    1 0 Отговор

    До коментар #145 от "Норман":

    Мани го тоя дизел бе бацка за дизел не ми говори не ми се слуша хубаво е това ауди ама бнзинка да е с него друго бега.
  • 153 Врачанина

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "оня с коня":

    Оффф то пък и твойто прехволено БМВ сега само да не вземеш да го хвалиш ама нейсе че не можем се отърва от теб .Една нафтова печица караш баце те това си е кво като е БМВ готина варса е ама поне бензинче да е.
  • 154 LOW

    0 1 Отговор

    До коментар #145 от "Норман":

    аз си взех КИA SPORTAGE 2020 за 35700 лв с тяхната си отстъпка. не върви като 3.0 TDI но е с повече екстри най вероятно от ауди, по голяма е като кола и беше на 0 км.
  • 155 LOW

    0 1 Отговор
    И нещо важно: обслужването ми е 1500 лв за целия период на гаранцията от 7 години с оригинални части в оторизиран сервиз. и всеки път правят пълна диагностика на автомобила по 10 техни показателя.
  • 156 Защо

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "хъш3":

    Защо толкова се палите всеки кара това което му е според джоба.
  • 157 Иван

    0 0 Отговор
    Dacia Stepwey вече не се прави в Румъния а в нов завод в Мароко.