8 Март, 2021 08:27, обновена 8 Март, 2021 23:41 27 347 78

Renault започна да продава крос-купето Arkana в Европа: цените изненадаха

В Германия Arkana се превърна в един от най-скъпите модели на Renault

Renault започна да продава крос-купето Arkana в Европа: цените изненадаха

2.5 години след световната премиера, Renault започна да продава крос купето Arkana в Европа. Цената на иновацията обаче изненада всички. В Германия базовата Arkana струва 27 850 евро, а цената на топ версията R.S. Line надхвърля 35 хиляди евро.

Двойната разлика в цената спрямо руското Renault Arkana (цените в Русия започват от 13 700 евро) бе просто обяснена: В Европа продават съвсем различна Arkana, която е базирана на модерната платформа CMF-B и е оборудвана с други силови агрегати.

Renault започна да продава крос-купето Arkana в Европа: цените изненадаха

Arkana няма конвенционални атмосферни двигатели за Европа. Налични са само E-Tech хибриди или TCe турбо двигатели. Базовото Renault Arkana е оборудвано с четирицилиндров бензинов мотор с обем 1.33 литра и с мощност 140 конски сили, който работи заедно с 12-волтов стартер-генератор и EDC преселективна роботизирана трансмисия.

Хибридните версии на Arkana са структурно идентични с Clio E-Tech: бензиновият атмосферен 1.6-линлов мотор е подпомогнат от два електрически мотора и стандартната за хибриди скоростна кутия без съединител и синхронизатори. Но задвижването няма алтернатива - то е само на предния мост.

Renault започна да продава крос-купето Arkana в Европа: цените изненадаха

В салона на европейската версия на Arkana също има сериозни отличия спрямо руската. Там на лица са цифрово арматурно табло, портретно ориентиран мултимедиен сензорен екран, пера на волана и електромеханична ръчна спирачка. Също така кросоувърът за европейския пазар получава адаптивен круиз контрол, система за управление на лентата, асистент за наблюдение на слепи зони и система за автоматично спиране.

В Германия Arkana се превърна в един от най-скъпите модели на Renault: началната цена на крос-купето е толкова висока, че само "наточеният" Megane R.S. струва повече. както и някои версии от бизнес семейството на Talisman. Отчасти политиката на ценообразуване се обяснява с мястото на сглобяване: кросоувърите, сглобени в завода на Renault Samsung в Южна Корея и ще бъдат транспортирани в Европа.

Renault започна да продава крос-купето Arkana в Европа: цените изненадаха

Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 45 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Ахахх

    116 136 Отговор
    Егати грозната кола.

    Коментиран от #4, #7, #31, #33, #39, #45, #61, #68

  • 3 копие

    135 20 Отговор
    като го гледам отсрани доста са копирали от бмв и мерцедес с тяхните еднакви паркетници дето ги изкараха преди 2-3 години...
  • 4 хахаха

    159 31 Отговор

    До коментар #2 от "Ахахх":

    Я кажи ти каква 20г красавица криеш в гаража

    Коментиран от #16, #18, #48

  • 5 Николай

    41 40 Отговор
    Да Не Излиза... по пътищата!!!!

    Коментиран от #34

  • 6 сектант

    74 43 Отговор
    Еми хубаво е ама защо е с емблема рено а не по-престижната-Дачия.

  • 7 хъхъ

    20 20 Отговор

    До коментар #2 от "Ахахх":

    Прилича на BMW X1 или както беше там.
  • 8 механик

    63 36 Отговор
    До сега французите не са изкарали и една джипка като за хората !

    Коментиран от #9, #65

  • 9 Хккхх

    16 21 Отговор

    До коментар #8 от "механик":

    Имат една, ама много рядка в Бг. Първо то поколение Колеос.
  • 10 пилот на Ферари

    100 7 Отговор
    В Европа баламите са по големи. Същата работа като Пасат за Щатите и за Европа. В щатите Пасата на половин цена спрямо Европа. Ония там по големи балъци ли са ?

    Коментиран от #24

  • 11 Ввв

    68 37 Отговор
    Недоразумение на безумна цена,смех
  • 12 Ха-ха-ха

    69 11 Отговор
    Пълна пародия!. Тук ни е**ват с цените както си искат. Двойна цена!?! Няма да си го купя!
  • 13 Само

    73 9 Отговор
    не разбрах защо от завода в Южна Корея, толкова ли им беше невъзможно този повдигнат Талисман да го направят в завода във франция, или поне в Мароко, много по евтино щеше да бъде, и щяха да направят фурор като цена и предлагане, а сега пет дена път с кораб от другия край на света, в Южна Корея заплатите за положен труд са два пъти по високи от европейските, и цената в небесата, е кой ще го купи на тая цена, хората ще си предпочитат Дачията, въпреки, че новите модели и там удариха скъпотията, Сандеро Степуей, комфорт EKO-G, гони 30 бона, е няма да има толкова желаещи както преди когато бяха по 16-19бона за базов модел, явно ще го дирят със свещ Карлос Гон, които им оправи пазарната политика и продажбите, сега да видим Нисан как ще изплуват, и Рено как ще продава с тези скъпи модели.

    Коментиран от #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Пламен

    42 4 Отговор

    До коментар #13 от "Само":

    Ами защо ли? Отворили завод в ЮКорея, като каза - заплати, режийни, ютулитис, с надеждата да "завладеят" китайско-индийският необятен пазар. И оп-греда, китайците светлинни години пред Режията, още повече пък в СЮВ сигмента(Чанган, Хавейл, Максус, "Хонки"??(тази с кончето в емблемата), САЙК, ДЖАК, Джийли, Линк&Ко)=> не купуват френско!! И, да не е грандиозен провалът - дай в Германия да ги шитнат. Тя глиставата Аркана и в Русия е пълна скръб... по продажби.
  • 16 не я крие,

    32 0 Отговор

    До коментар #4 от "хахаха":

    пред блока я държи

    Коментиран от #49

  • 17 Гост

    17 24 Отговор
    Какви са тези рога на фаровете отпред? Грозотия!
  • 18 gggg

    101 7 Отговор

    До коментар #4 от "хахаха":

    Само да вметна.... преди 30 години нормално колите имаха нормален пътен просвет над 15см. после го снижиха... до 10 като това повиши цените на колите, после за да го върнат пак на 15-18см вкараха нов сегмент....кросоувъри / кроскънтрита и какво ли не.... пълен т....шак... и пак вдигнаха цените ...

    Коментиран от #59

  • 19 Опулефф

    83 10 Отговор
    Никога не съм могъл да си обядня защо има омраза към френските коли в Бг.Някаква мистерия

    Коментиран от #20, #25, #35

  • 20 Андро

    51 25 Отговор

    До коментар #19 от "Опулефф":

    А те са може би най - добрите (съотношение цена/качество) за българската обстановка.
  • 21 9664

    28 45 Отговор
    За тези пари по-скоро бих си взел C-HR или RAV4, които ще ми омръзнат, преди да се счупят, докато с френските коли е обратното и затова хората толкова ги обичат...

    Коментиран от #23, #36

  • 22 Бай Онзи

    22 38 Отговор
    Това е едно от най-големите недоразумения в автомобилопройзводството реното твърдо ги гоня ат сервиза ми.
  • 23 Бай Онзи

    32 11 Отговор

    До коментар #21 от "9664":

    Тези съм ги имал омръзват доста бързо понеже са си много дървени.Но не забравяй че ръждата ще ги умори по-бързо особенно хондата

    Коментиран от #27

  • 24 Случаен

    11 1 Отговор

    До коментар #10 от "пилот на Ферари":

    Да, щото там купуваш пасат 6, модел 2020. Passat NMS до съвсем скоро беше на платформата PQ46, от Пасат 6 и 7, която се пада разтеглена PQ35 от Голф 5/6.

    Коментиран от #26

  • 25 Случаен

    21 47 Отговор

    До коментар #19 от "Опулефф":

    Щото рено са боклуци, пежо по стават, ситроен са странни

    Коментиран от #63

  • 26 пилот на Ферари

    31 1 Отговор

    До коментар #24 от "Случаен":

    Бе то за Китай платформата е още по разтеглена. И го предлагат като Phideon . Дълъг 5.05 метра и има междуосие от над 3 метра. Купето е широко 1.87 метра и е високо 1.48 метра. Най-общо казано, новият модел може да бъде определен като дълга база на Volkswagen Passat . Задвижването ще се осигурява от 3.0-литров турбо V6 двигател с 300 к.с. и 440 Нм максимален въртящ момент, които ще задвижват и четирите гуми на колата чрез системата за двойно задвижване 4MOTION. А цената по ниска от тая на обикновен Пасат в Европа !!!!
  • 27 9664

    32 12 Отговор

    До коментар #23 от "Бай Онзи":

    И двете са Toyota, ама нищо. Сигурно имаш предвид Honda CR-V или HR-V, надявам се нови, а не от Австрия или Швецария, да си ги взимал, че наистина оттам трябва много внимателно да се гледа за корозия. Аз тук говоря за нови автомобили, които се карат от грамотни собственици. Отдавна не съм гледал под френски автомобил, но имам въпрос: Още ли имат елементи по окачването от пресована ламарина вместо от лята стомана? С тази кола е ясно - купуваш си визия, която може да се мери с BMW X4 или MB GLC и не си сред масата, която кара последните две, качеството е същото - пластмаса, пресована ламарина двигатели в добрия случай Renault или Continental. Караш я 3-4 години, кефиш се, и изведнъж почват някакви странни проблеми, а на теб ти се кара. Минават 1-2 години и пак проблеми, а пак ти се кара... Това се отнася и за трите посочени автомобила при тях разликата е само плащането за марка BMW, MB или Renault. Минава още една година и колата е тотал, а на теб ти се кара... С Toyota-та след 5-та година колата си върви, сменяш й консумативи и т.н. и вече почва да ти омръзва всеки ден едно и също, и вече ти се струва, че от 20 години караш една кола и ти е напълно скучна. Хората сме такива, трябва ни нещо, динамика в живота. Да, френските коли го предлагат...

    Коментиран от #30, #57

  • 28 vikiSuzuki

    9 7 Отговор
    Много красива безспорно и повдигната като Октавия Скаут - за радост и само с 4 цл. турбо мотори 140 коня - няма ги 3 цл. дачия логан-сандеро чукундурници! Но и не може всичко да е перфектно - цената е много висока в ЕС - 27 000 евро има голям избор и конкуренция в лицето на новата Октавия че дори Октавия Скаут 4х4 2021 г. може да се купи в момента на промоция от Еуратек с 1.5 тци 150 коня 4 цл. мотор за 44 500 лева.
  • 29 Maksi

    15 1 Отговор
    3 правописни грешки в статията. Може ли да пишем статиите след като сме си изпили кафето, в знак на уважение към драгия читател?
  • 30 Бай Онзи

    14 10 Отговор

    До коментар #27 от "9664":

    Да за CR-V и Hr-v имах впредвид много куцат от страна на динамиката също хим я няма.И каква динамика предрагат френскиге коли че не мога да се сетя?

    Коментиран от #37

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 благодаря

    15 10 Отговор
    За ренде толкова пари-не.
  • 33 Ха ха

    16 7 Отговор

    До коментар #2 от "Ахахх":

    Също кат Бърка Маслото с Вода шеста серия....

    Коментиран от #71

  • 34 Чук

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Николай":

    Годжи то ли бре? Тоя FACS-a ха ха ха
  • 35 Чук

    29 5 Отговор

    До коментар #19 от "Опулефф":

    Щот немските легени са "яката" рсботс ха ха
  • 36 Чук

    12 1 Отговор

    До коментар #21 от "9664":

    Шъ земеш езни големи дръжки за тази пари
  • 37 Стига ва

    22 12 Отговор

    До коментар #30 от "Бай Онзи":

    кой предлага динамика, немските кенефи ли.?

    Коментиран от #38

  • 38 Бай Онзи

    7 9 Отговор

    До коментар #37 от "Стига ва":

    Хаха ти наред ли си ва?
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Факт

    16 21 Отговор
    Вечно тяхно за тези пари по-добре базовото C-RV даже и да се доплати. Реното е пълен боклук. Имам познати дето си купиха през последните 3 години и реват.

    Коментиран от #42

  • 41 Сплинтър

    16 13 Отговор
    Това че копират BMW и Мерцедес го разбирам, явно си има неква тенденция в този сегмент. Обаче с тия двигателчета нема как да се получи. Много бързо се скапват. Механиците в сервизите не смогват да ги ремонтират.
  • 42 Сторило ти се е

    32 5 Отговор

    До коментар #40 от "Факт":

    Нямам познати а аз лично карам рено купувано ново от БГ мина 200 000 км без никакви грижи дай телефонен номер да ти пратя снимки а ако си ербап ела с диагностик да го провери.
  • 43 DrivingPleasure

    27 2 Отговор
    Е сега разбрахте ли колко плащате за еко-кретениите, които побъркана европа налага?! двойно на цената на прилично задвижен автомобил, който вероятно е и много по-надежден!
  • 44 омфг

    21 7 Отговор
    Спортен СУВ купе малолитражка. Не разбирам какво се случва вече.
  • 45 PlimP

    13 4 Отговор

    До коментар #2 от "Ахахх":

    така е, грозна е, прилича на Х6
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 ХХХ

    33 6 Отговор
    Хората за тия пари си купуват къщи, шебеците ги дават за тънка боядисана ламарина.Трябва да имам милиони евро плюс вила в Барселона та да дам тия пари за рендето.

    Коментиран от #55

  • 48 Oxoxo

    4 8 Отговор

    До коментар #4 от "хахаха":

    Mercedes C280 - 232 kc. и Mercedes SLK 200 kompressor. Eдната е в гаража другата на паркинга пред къщи. За успокоение на всички колите с 15-16 годишни, нов внос, реални километри, напълно обслужени, качваш се и караш.

    Коментиран от #50

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Хахахах

    17 5 Отговор

    До коментар #48 от "Oxoxo":

    Демек дърти варели с изпуснали гарнитури ,това имаш

    Коментиран от #76

  • 51 Цените започнаха да се качват

    13 1 Отговор
    Заради емисиите, цените на новите автомобили ще вървят само нагоре.
  • 52 2021

    20 1 Отговор
    Цените на всички марки се вдигна доста осезаемо, започват да влизат в ценовият диапазон на недвижимите имоти:) Това се дължи на факта че, няма търсене на нови автомобили. И все повече ще намалява търсенето. Според мен това ще отвори ниша от търсене за екзотични китайски елктромобили и дори автомобили.
  • 53 201

    7 2 Отговор
    Трябва маскимално бързо да започнат да правят три литрови двигатели за всички модели.
  • 54 Гроздан

    13 9 Отговор
    Това Рено ще издържи 3 пъти повече от които и да е немски премиум
  • 55 Шекел

    11 3 Отговор

    До коментар #47 от "ХХХ":

    И иъде ще купиш имот за тия пари в добър Софииски квартал едностаен почва от 80 бона в евро.Къде го сравни с джип за 25-35к лева.Ти в ред ли си.Е ако имаш предвид къщи по селата и в провинцията е нормално да е евтино защото няма търсене а няма търсене щото там и нищо не можеш да правиш няма работа еле па добре платена.Ама си вервате на глупостите.

    Коментиран от #58, #70

  • 56 Много

    9 2 Отговор
    коментари, много нещо..та рекох да се включа и аз. само, че какво да коментирам - за качествата на колата само по снимки не може да се съди. Грозна била, на не-знам коя кола приличала..ами къде е нашата по хубавата? Тук има хора, които магарешка каручка не могат да сглобят, но са вещи по всичко - дизайн, маркетинг, пазари и какво ли още не.. И защо ги мислите французите? Предполагам, че от Рено по добре знаят какво и на каква цена да предлагат. Ако ли пък не - ще си е за тяхна сметка. Тези които не харесват колата или цената, да не се тревожат - пазарът на коли е голям - могат да си изберат каквото поискат според джоба и разбиранията, но нека бъдат така добри да не налагат мнението си. Който пък харесва колата и иска да си я купи..негова си работа.
  • 57 БатП

    5 7 Отговор

    До коментар #27 от "9664":

    Не се излагай, в ново Рено качвал ли си се? Всички се оплакват от качеството на материалите. Защо Талисман не успя да стане такъв пазарен успех, какъвто очакваха? Не може за тия пари, интериора да е толкова посредствен, двигателите 1.6, пък какъвто и дизайн да изкарат. А за тия БМВ и МБ, дето след 3-4 години започват да се чупят, сам не си вярваш. Имам едно на 400к, 3.0d, от 4 години вече слушам как трябва да го продам, пък то, не щеш ли, не само, че не ми омръзва, ами не се и чупи толкова, колкото тия 3-4 годишните от твоята история.
  • 58 Цървулино

    14 2 Отговор

    До коментар #55 от "Шекел":

    Тоя пък със смешната Сф си мисли,че живее в европейски град,леле мале

    Коментиран от #60

  • 59 Хоянаги Сан

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "gggg":

    Истина казваш колега! Имах Фиеста '91-ва година.. егати проходимата кола беше. А 124-ката, егати трактора, през какви места и как съм минавал... взех си "нова" 10 годишна кола и почна да опира навсякъде, а се води с високи гуми и не чак толкова ниска, все пак е ван...
  • 60 Шекел

    3 3 Отговор

    До коментар #58 от "Цървулино":

    Е по еврооейски е от Ямбол или Враца къде живеят мнгалете кат теб
  • 61 Кокъл

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "Ахахх":

    За грозна и дума да не става.Колата е хубава и нова,но скъпа.В рено битува мнение че европейците са по заможни и богати,от части е така,но тази кола е насочена към средната класа ,а средната класа има огромен избор в този ценови диапазон,неразумно висока цена.
  • 62 Съдията Дред

    10 2 Отговор
    Повелята е, че европееца има пари и трябва да бъде скубан. То и зелената сделка е затова, да ни принудят да плащаме за нещо, което не ползваме.
  • 63 Не че нещо

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Случаен":

    Това на село преди 20 години ли го чу или от някой, дето също го е чул от друг ?А реално никой от вас не е притежавал въпросните .
  • 64 Някой

    6 1 Отговор
    Реално цялата работа си намирисва яко !На немски медии не може да се вярва за коли.Там принципа е да се оплюе конкуренцията за да се защити тяхното производство.Пък и все още помним как едно тяхно известно списание си дописа несъществуващи бройки за да изкара Голфа на първо място.Та така с тяхната обективност..ps.Същото в момента се случва и с руската ваксина.За едни пари говорим.
  • 65 Дърт Шофьор

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "механик":

    Известни са с други неща. Червено вино. Да не си помислите нещо друго.
  • 66 авто

    7 0 Отговор
    Голяма мъка е когато познаваш автомобилите само от интернет и представата ти за тях е от коментарите на други такива умници!
  • 67 РЕНОТО

    1 3 Отговор
    прилича НА НАСТЪПЕН МАЙСКИ БРЪМБАР
  • 68 0808

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ахахх":

    === щото не си видял последния Сеат...
  • 69 гост

    3 0 Отговор
    Тя колата си е добра, но руската версия. Тази с 1.6 атмосферка 4х4 за 27х.лв си е добре. Ама цените за ЕС са безбожно високи. Да не би турбодвигателите да харчат по 3-4л, колкото им пише? Руската версия е идеална, европейската пак ще харчи много, ама ще е на двойна цена, защо?
  • 70 2021

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Шекел":

    Написах Недвижими имоти а не луксозни имоти. Възможно е да си купиш имот край морето или някъде в планината. Ръката ти е по-бърза от мисълта :)

  • 71 Момчето с БМВто

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "Ха ха":

    Да гроздето е много кисело нали?Ти явно си голямо комплексарче защото не си се качвал дори в БМВ а пишеш такива глупости.Ама и не заслужавяш да караш нещо повече от рендак.

    Коментиран от #78

  • 72 Пловдив-хонда

    2 1 Отговор
    Готино е , но без 4х4 е обречено на провал ...100%
  • 73 гост

    3 0 Отговор
    200 евро на кола за транспорт оскъпявали със 100% цената ли? Няма лошо да се прави в Ю. Корея, моята кола също е такава. Ала обяснението за цената е абсурна. Да не би един турбо-бензин да е два пъти по-скъп от атмосферен двг? Или пък хибридна добавка за 2х.евро да се продава за 12х.евро отгоре? И защо не внесат просто от руския завод, плащат такси и мита и готово, пак няма да платят 100% отгоре. Смешно е, карам Рено, но това е гавра, както и цените им генерално. Къде бяха Каджарите по 32х.лв, сега са с 10 бона отгоре.
  • 74 Алфа Ромео

    1 2 Отговор
    Още някой да изкопира грозното тлъсто БМВ Х6.

    Коментиран от #75, #77

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Oxoxo

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Хахахах":

    Ами добре са обслужени, масла филтри, ремъци каквото е нужно се прави за да са в добро техническо състояние
  • 77 Сектант

    2 0 Отговор

    До коментар #74 от "Алфа Ромео":

    Верно Х6цата е много грозна баце ама и ти пък ако си фен на алфа ромео си много зян да знаеш!
  • 78 Момчето с илюзиите

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "Момчето с БМВто":

    Комплексара е този с бмвто пред очите му кенефа в мечтите му кола. Грозде боровинки малинки няма да си изчистат реномето от боклуците които правят и издуханите стари щайги които забатачиха собствениците с пари. Не знам аз качвал ли съм се на БМВ ама ти с сигурност не знаеш какво е истинско такова

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.