Last news in Fakti

13 Март, 2021 10:30, обновена 15 Март, 2021 17:15 36 192 87

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

  • citroen-
  • c4-
  • тест

Подобен на SUV стил и избор между дизел, бензин и пълна електрическа мощност означават, че новият компактен Citroën има потенциала да разтърси "голфовия клас"

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента - 1

Всъдеход ли е, или компактен семеен хечбек? Така или иначе, новият Citroën C4 не прилича на своя недотам успешен предшественик. Тази кола всъщност определено се откроява и от "масовката", като точно определение за нея е трудно да се измисли. Най-близкото такова е повдигнат купеобразен лифтбек с четири врати. Автомобилът вече е наличен у нас, а екипът ни успя да направи първия тест драйв. Ето и впечатленията ни.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Екстериор

Още от пръв поглед стилът на новия C4 изглежда по-скоро малка революция, отколкото еволюция. Във визията има очевидни подсказки за стилизиране, заимствани от последния модел на Citroën (кросоувърът C5 Aircross), но има и такива, наподобяващи на странния C4 Cactus. Като цяло визията е неординарна и доста различна, а дали ще се хареса на претенциозния европейски вкус, е рано да се каже.

Това, което е видно е, че тази кола определено е различна, въпреки че трябва да се противопостави на класики в сегмента, като Golf, например. Според нас обаче основните ѝ конкуренти са малко по-различни - сравнително новото предложение на Toyota, наречено C-HR и модела на Kia, носещ името XCeed.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Отпред новият C4 е типичен представител на семейството на Citroën. Характеризира се с познатия ни "висок" капак и двусекторни фарове, които са характерни за новите предложения на френската марка. Това, което е ново в предницата е V-образният подпис, който беше представен, като подарък за рождения ден на автомобилния производител, с концептуалната кола 19_19.

Премествайки поглед отстрани виждаме и по-високата стойка, която е очевидна, но по-извитата линия на покрива е нова, както и по-масивно изглеждащата долна пластмасова защитна облицовка. Именно тя има и отличителен отвор в панела, където калника се среща с предната врата. Нестандартният дизайнерски подход личи особено изразително отзад, където има странна интерпретация на новия V-образен светлинен подпис, както и извит заден спойлер.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Подобно на стария C4, външният вид може да бъде персонализиран с екстериорни цветни пакети. Като цяло можем да кажем, че визията е агресивна и нестандартна и няма как да е иначе, защото главен дизайнер на модела е Пиер Льоклер, създател на първото BMW X6. Новият Citroen има известни прилики и с някои азиатски аналози, но фирмената идентичност е отчетлива. Наред с всичко това тази кола (грозна или красива) няма да остави никого равнодушен. Тя определено има свое, собствено лице, което на нас ни допада.

Интериор

За разлика от външния вид, салонът може да се определи по-скоро, като еволюция, въпреки че за визуализирането на инструментите вече се грижи екстравагантен и същевременно семпъл 5.5-инчов TFT инструментален клъстер, който впечатлява с интересна подсветка. До него е разположена 10-инчовата информационно-развлекателна система, която е позиционирана в центъра на горната част на таблото.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Интересното е, че този C4 на Citroën се е върнал към физическия контрол на вентилацията, контролерите на която са много по-лесни за работа. Вътрешното пространство е впечатляващо, а позицията за шофиране удобна и много добре подкрепена от седалките Advanced Comfort, монтирани стандартно на C4.

Един от малкото минуси в салона, който открихме, е свързан със задната му част. Заради скосения таван, мястото за главите на пасажерите е по-малко и ръстови пътници биха изпитали лек дискомфорт. Този недостатък обаче може да се компенсира донякъде с регулируемите облегалки на задния диван. Багажното отделение, отново заради скосения таван, също не е от най-големите, като обемът му е само 380 литра.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Екстрите в салона са различни, в зависимост от нивото на оборудване. C4 се предлага в нива live pack, feel, feel pack и shine, а всички модели имат Bluetooth, DAB радио, автоматичен климатик и Active Safety Brake система. Друго оборудване за безопасност, включено като стандарт, е система за ограничение на скоростта, електронен помощник за поддържане на лентата, система за предупреждение на водача с функция разпознаване на напускане на лентата, както и предупреждение за евентуален сблъсък.

Като цяло салонът на C4 може да бъде определен, като комфортен недотам просторен в горната част на задния пасажерски отсек, но вътрешното пространство се характеризира със стилно обзавеждане, доста добра сглобка и скъпи и качествени материали. Удобството на традиционните за новите модели на марката седалки е впечатляващо.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Двигател и ходови характеристики

Бензиновият PureTech 130 двигател се предлага с механична или с автоматична скоростна кутия, като именно тези варианти са нашите фаворити. Иначе за C4 са предлага и 1.5-литров Blue HDi 130 дизел, както и изцяло електрически модел ë-C4 100 kWh. Дизелът е икономичен, но не впечатлява с нищо повече, електрическата версия е с недотам голям автономен пробег, а бензиновата алтернатива, макар и с три цилиндъра, съчетава в себе си динамика и икономичност.

Бензиновият 1.2-литров двигател е добре познат и от други модели на PSA, безшумен е, леко нервен, но предвид турбокомпресора, с който разполага, предлага спокойно и сигурно шофиране без липса на тяга в нито един от оборотните диапазони. За това помага и осемстепенната автоматична трансмисия Aisin, която определено е за предпочитане пред механичната.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Няма как да не обърнем внимание и на окачването на новия C4. Перфектно балансираната возия се дължи на т.нар. интелигентни амортисьори с прогресивна хидравлична възглавница. Те се предлагат и в другите нови модели на марката, но можем отговорно да заявим, че това е най-доброто им приложение досега. Трябва да кажем, че т.нар. Progressive Hydraulic Cushions технология идва от опита на марката в световния рали шампионат.

Но при новия C4 тя играе съвсем различна роля. Най-общо казано тя работи в крайните положения - сгъване и разгъване на амортисьорите, което прави ударите от неравности почти неусетни за пътниците. С други думи возията на C4 е мека, но и достатъчно стабилна. И докато при много от повдигнатите автомобили (клиренсът на C4 e 156 мм) се увеличава кренът в завоите, когато те се вземат с по-висока скорост, тук въпросното окачване намалява накланянето до минимум.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Заключението, което можем да направим за двигателите и ходовите характеристики на новата генерация Citroen C4 е, че независимо дали е задвижван с електромотор или ДВГ, това е една от много добрите компактни семейни коли, както в C-сегмента, така и в този на компактните кросоувъри. Тя просто е удобна и приятна за каране.

Цена

От всичко казано до тук, можете да си направите извода, че колата определено ни допадна - ефектен и нестандартен дизайн, комфортен салон и перфектна возия, но всичко това, както може би се досещате си има своята цена. А при новото предложение C4 тя не е ниска.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Но ако сте склонни на такъв разход за автомобил, то нашата препоръка е да изберете бензиновата PureTech 130 версия, при това в най-високата спецификация Shine. Тази кола е с добре съчетани мотор и EAT8 осемстепенна автоматична скоростна кутия и разполага с оптимален пакет от екстри. С други думи ако цените комфорта и нестандартния избор на автомобил, то C4 определено заслужава внимание. Ето и ценовата листа на модела.

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента

Тествахме новия Citroën C4 - една кола, без аналог в C-сегмента


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 69 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хахахахаа

    81 165 Отговор
    Какво ми рекламирате това пълно дърво.Има къде по евтини марки от Ситроен и пак са с по добро изпълнение.

    Коментиран от #46, #85, #86

  • 2 Селото

    85 131 Отговор
    Многу грозна ваааа...

    Коментиран от #9, #47, #51

  • 3 jар

    117 95 Отговор
    Това ми прилича на модел имитиращ TOYOTA C-HR но доста неуспешно.

    Коментиран от #4, #30, #32

  • 4 БАЙ Х@Й‼

    52 21 Отговор

    До коментар #3 от "jар":

    Отзад може да ги сбърка човек !
  • 5 Митко

    124 20 Отговор
    Отлично ревю, хубава кола, но малко скъпичка

    Коментиран от #36

  • 6 Маката

    89 16 Отговор
    Радо обикновено е доста критичен съм новите коли (справка ел бмв от вчера), но тук се изказва доста ласкаво. Значи не е лоша колата, но наистина, както пише, е скъпа.

    Коментиран от #10

  • 7 Рено ентусиаст

    70 68 Отговор
    Ситроен и французите са бая пред немци и японци.Особено електрическата версия кърти.Японците нямат нито един сполучлив електрически модел аа таям е бъдещети според мен цялата им автоиндустрия ще фалира в скоро време.Немците също не се справят добре на елекърическият пазар.Основната конкуренция там ще е между американци француьи и корейци.

    Коментиран от #16, #56

  • 8 Браво!

    47 4 Отговор
    Добре е че има електрически версии. Хубаво е да има богат избор и всеки да може да избере според вкуса и джоба си. За съжаление електрическите версии са все още доста по скъпи от другите.

    Коментиран от #12

  • 9 Града

    46 12 Отговор

    До коментар #2 от "Селото":

    "МногУ" си неграмотен "ваааа"! За селото Лада Нива,на гаС!!!

    Коментиран от #70

  • 10 БАЙ Х@Й‼

    34 8 Отговор

    До коментар #6 от "Маката":

    Кое точно е ласкаво::: "Дизелът е икономичен, но не впечатлява с нищо повече😯 електрическата версия е с недотам голям автономен пробег😯, а бензиновата алтернатива, макар и с три цилиндъра🤔, съчетава в себе си динамика и икономичност.
    Бензиновият 1.2-литров двигател🤔 е добре познат и от други модели на PSA,
  • 11 Ммммм

    107 11 Отговор
    Много са добри,имах от първите ц4 продадох я на 525000 хл. км. без да правя никакви по сериозни ремонти. Масла ремъци само динамото ми се развали един път и веднъж темпомата.А сега с А6 почвам да научавам сервизите и снякои майстори станахме приятели

    Коментиран от #14

  • 12 Здраво

    61 13 Отговор

    До коментар #8 от "Браво!":

    Добре,че има дизел! Има и нормални хора,не само електроджендъри-"еколози"!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 БАЙ Х@Й‼

    32 9 Отговор

    До коментар #11 от "Ммммм":

    Първите нямат нищо общо, освен емблемата, с новите косачки и електрокари!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Немец

    26 21 Отговор

    До коментар #7 от "Рено ентусиаст":

    Абе ти явно като ти е Реното в сервиза и си свободен уикендите много глупости плямпаш, на всичкото отгоре и неграмотно.

    Коментиран от #19

  • 17 Гоуст

    34 13 Отговор

    До коментар #13 от "джамбаз кире":

    Е то няма и нужда да правят френските не се чупат за разлика от немските.То затова и ме са фалирали.
  • 18 гост

    35 10 Отговор
    Абе не е чак толкова скъпа, другите марки брутално вдигнаха цените, вижте Рено, един Каптур с горно ново на оборудване е към 50х.лв, което е брутално много за малка колица. При Рено сега идва Аркана, което е подобно на Цитрона и пак ще е с цена над 50х.лв, така че базова версия с ръчна ск. кутия хич не е скъпа даже. При едни 10% отстъпка става още по-добре.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Кащонски

    22 6 Отговор
    Лачено ииии........толкова....Ще го купя на тъщата и като я гледам ще се кефя.Трябва и душевни оргазми да има.Успех в продажбите на ел.двигателя за близо 80к.

    Коментиран от #21

  • 21 Шекел

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "Кащонски":

    дай по евтин ел автомобил.

    Коментиран от #22

  • 22 Кащонски

    14 11 Отговор

    До коментар #21 от "Шекел":

    Вкарай си китаец на 1-2 год за около 20к евро и 5к за тестове и си джиткаш у градо по 200км отма.Ама трябва китайски да знаеш.Пълни са китайските дилъри с ел.коли.Ще ти я докарат до портата на къщата.А забравих и митото.Ама то там има мноооого врътки през трети страни.Ама кола ще вземеш.Гледах скоро един е-голф за около 8к е. на 4г. но имат малък пробег.Който търси намира.Успех.

    Коментиран от #23

  • 23 Шекел

    18 11 Отговор

    До коментар #22 от "Кащонски":

    Тоя китаец няма да оживее дълго а и трябва да съм шуд да купувам неизвестна кучемарка без представителство сервизна мрежа и тн да не говорим колко ще му е пробега на тоя китаец.Голфа има малък пробег

    Коментиран от #24

  • 24 Кащонски

    13 7 Отговор

    До коментар #23 от "Шекел":

    Свиквай с реалността.Всичко се прави в Китай.Тесла-месла,Мерц-шперц..Чупи се част-поръчваш-сменяш и караш.Какво се чудиш.Ако имашТесла-имаш инструкция.Сменяш и продължаваш.

    Коментиран от #26

  • 25 Механик

    17 23 Отговор
    Дизайнът е въпрос на вкус, ама че качеството им не отговаря на цената, не е. Личните ми впечатления - посредтвено качество. За тия пари - нещо по-добро.
  • 26 Механик

    10 18 Отговор

    До коментар #24 от "Кащонски":

    Глупости на търкалета!
    Тесла построиха завод в Берлин. Това, да пояня за такива като вас, е град в Германия. Не Китай! И НИЩО по Тесла не можеш сам да си смениш.

    Коментиран от #27, #33

  • 27 Кащонски

    21 1 Отговор

    До коментар #26 от "Механик":

    Времето е сегашно,минало,минали-свършено и бъдеще.Тела в момента строят Фабрика в Берлин.Значи какво е времето-Позна Сегашно време.Значи още я строят човек.Поздрави.
  • 28 Крис

    25 6 Отговор
    Много добра статия и отлично изглеждаща кола. Цената, наистина е висока, но те и та останалите са. Определено ще си различен с тази кола, при това в хозитивния смисъл.
  • 29 авто

    16 7 Отговор
    " точно определение за нея е трудно да се измисли. Най-близкото такова е повдигнат купеобразен лифтбек с четири врати"-такова умозаключение наистина е трудно да се измисли,чудя се от къде намират такива списвачи.
  • 30 Маката

    29 11 Отговор

    До коментар #3 от "jар":

    То пък все едно TOYOTA C-HR е много успешно нещо

    Коментиран от #39

  • 31 Вальоо

    50 6 Отговор
    Аз забелязвам че,когато се появи статия за Ситроен,коментарите са двойно повече. Явно на много хора е трън в очите тая марка. Не е за всеки,само не разбирам защо не се уважаваме малко като европейците. Всеки си има избор,и няма нужда някой да прави нечия друга сметка. В Европа го няма това нещо 😀

    Коментиран от #49

  • 32 Рено фен

    11 8 Отговор

    До коментар #3 от "jар":

    Нищо общо няма трябва да си кривоглед каквито сте всички азиатци за да го виждаш същото
  • 33 Инженер

    23 4 Отговор

    До коментар #26 от "Механик":

    Работя в една българска компания с произвеждаме и снабдяваме с части. От скоро произвеждаме за китайското Х3, което скоро ще стане и китайското производство за Европа. Малкото марки, които останаха тук само сглобяват в Европа коли с китайски компоненти. И ние там произвеждаме - по-евтино е. Качеството отдавна не се търси на пазара. Да върви лизингчето и на следващата. А пък ако ние спестим пари от производството - дават ни големи бонуси. Не ми харесва, но това ми храни семейството.

    Коментиран от #37

  • 34 А ти

    25 8 Отговор

    До коментар #19 от "Рено ентусиаст":

    Аз съм механик в сервиз, взимам предостатъчно пари. Ти горд ли си в България при Боко да не можеш да вържеш двата края ?

    Коментиран от #38

  • 35 чичака

    22 7 Отговор
    и ко прайм ся дизела 39к 9лв на 100,кутлоня 5лв.на 100,ама 78к
    ще ми даде ли някой акъл кое да си зема че съм проззз
  • 36 Перник

    20 3 Отговор

    До коментар #5 от "Митко":

    на нас бедните - всичко ни е скъпо.
  • 37 требе стригане

    15 2 Отговор

    До коментар #33 от "Инженер":

    Техен проблем в момента в който обеднее европееца а този момент е близо няма да имат на кого да продават.А който не продава фалира както е казал Маркс.
  • 38 Рено ентусиаст

    9 7 Отговор

    До коментар #34 от "А ти":

    Скоро ще си без работа че тия фвг си умират
  • 39 авто фен

    14 3 Отговор

    До коментар #30 от "Маката":

    Ами успешна е Тойотата, особено с оглед на високата й цена доста добре се продава.
  • 40 гост

    23 6 Отговор
    Всички тестове се изказват много ласкаво, настроен е за комфорт, хубави материали и сглобка, премислени неща и много екстри. Хвалят го много, остави, че като дизайн също изглежда сполучлив. Преди 10г. братовчедка ми си купи нов ц4 с 1.4. атмосферен 82кс., до ден днешен си го кара без някакъв технически проблем, само обслужване, тогава на цена от 25х.лв с отстъпка. Тогава имаше и опцията за над 100кс двигател, автомат и по-добро оборудване, но цената отиваше на 32х.лв. Като се има предвид сериозната инфлация, подобрените показатели, то цената хич не е висока, понеже всеки дилър има едни 12-15% възможни за сваляне, при по-гормите нива обикновенно, например средно на цена на базово.
  • 41 Gen Gurko

    29 13 Отговор
    Четох до трите цилиндъра за бензиновия двигател и спрях.

    Коментиран от #45

  • 42 Gogo

    17 21 Отговор
    Уникална грозотия!
  • 43 Пламен

    18 8 Отговор
    Няма кой да я купи на тази цена в бг-то, ако ще със златни ченета да е! Предвиждам от лятото доста автомобилоПРОИЗВОДИТЕЛи да хлопнат кепенците за дълга ваканция... За дилърите да не говорим. Европейците спряха да наливат евраци в боядисаните тенекии на еко-миксерите. Джендари са, ама като е вътре панджабито барабар с макарите сух, и хоп-надигали се нацистки и националистически движения, безредици, "случаен" дядка влетял на пешеходната зона с ТИР-а. Така е.

    Коментиран от #44

  • 44 Нахбсс

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Пламен":

    Оле!
  • 45 винкел

    10 8 Отговор

    До коментар #41 от "Gen Gurko":

    Това си е половин двигател.Само като я видях и въобще не четох.
  • 46 Б Б

    22 11 Отговор

    До коментар #1 от "Хахахахаа":

    Дърво, дърво, ама ново дърво, което е доста по-добър вариант от твоята 15-20 годишна таратайка, която е пред разпад.

    Коментиран от #53

  • 47 Вълчан

    17 12 Отговор

    До коментар #2 от "Селото":

    Твоята двадесет годишна кoчинa, с която се придвижваш по-ли е красива?
  • 48 РАДИО ЕЛТО

    13 6 Отговор
    няма лоши леки коли а има лоши шофьори
  • 49 РАДИО ЕЛТО

    15 3 Отговор

    До коментар #31 от "Вальоо":

    прав си ПРИЯТЕЛ то и ЕЛИН ПЕЛИН е написал защото когато у нас се роди гений това ще е гения на завист злобата
  • 50 МИЛЕНИУМ

    6 2 Отговор
    има шофьори и шофьорки индвалиди
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Сатъра на Хана

    14 8 Отговор
    Пътищата в България не са за такива Мукави ...... Най-евтините коли за Българските условия с просвет който е хубав са Дачия Дъстър , Лада Нива и Уаз ...... и след това почват Джийп и Тойота и Форд пикапите
    ...... Интерсно е че просвета на Дачия и Нива са по-големи отколкото на Тойота и Форд ....... може би Сузуки Джими сега ще ги конкурира , но пък то е индийска сглобка :))
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Кристиян

    19 24 Отговор
    Защо всички ситроени са толкова отблъскващо грозни отвътре? Този не прави изключение. Не бих го карал и безплатно, ще ме отвращава всеки път щом седна в него.

    Коментиран от #55

  • 55 Вярно

    13 11 Отговор

    До коментар #54 от "Кристиян":

    е грозен. Като направен в час по трудово обучение.
  • 56 Драги

    15 18 Отговор

    До коментар #7 от "Рено ентусиаст":

    ми Смехурко, французите никога няма да се научат да правят коли.
    Японските автомобили са най-напред във всички класации за най-надеждни и най-продавани автомобили.

    Коментиран от #57

  • 57 Рено ентусиатс

    17 19 Отговор

    До коментар #56 от "Драги":

    Никога не бих купил японски бклук.КЛасацииите са платени.Японските коли са с никакъв дизайн евтини материали и технологично изостанали.Окачване от каруци зле проектирани харчещи нискоефективни двигатели а електрониката им е плачевна.Това са фактите черно на бяло другото е бла бла и губене на време което нямам.Айде друм
  • 58 Грух Джуланов

    17 3 Отговор
    Европейските автопроизводители се лутат от една крайност в друга. Явно още не им е ясна посока на по- нататъшното развитие. Водород ли, електричеството ли, хибридите ли? Пък ние ще покараме още нашите дизелчета с евро 5 още десетина години без проблем.
  • 59 Ако

    10 14 Отговор
    ДВГ беше с 200 к. с. имаше лифт като пра отците си и беше 4х4 можеше и да се замисля. Немските марки са технологично и дизайнерски 1 обиколка пред другите.Французите особеннно драстично изостанаха. Бобитата отдавна са придатък на фрицовете. Самураите с леки проблясъци. А янките се опитват със съдебни дела да устискат на немското цунами.

    Коментиран от #65

  • 60 Ахахаха

    5 16 Отговор
    Е това е изключително грозна кола
  • 61 хахахаха

    10 7 Отговор
    бе то и трабанта е без аналох в “сегмента си” ама не пишете за него нали...
  • 62 шумахер

    12 12 Отговор
    Всеки да прави каквоо може най--добре . Французите да правят любов , руснаците оръжия , а японците коли !!

    Коментиран от #64

  • 63 Съра

    15 3 Отговор
    Много добро ревю на един нестандартен нов автомобил. Поздравления за автора Славчев.
  • 64 сектант

    8 0 Отговор

    До коментар #62 от "шумахер":

    А ми румънците
  • 65 Рено ентусиаст

    6 4 Отговор

    До коментар #59 от "Ако":

    Е като са пред другите що изостават.
  • 66 ГруЮ

    4 11 Отговор
    Този “дизайн” го е правил някое надрусано с вино и трюфели франсе.
  • 67 Ронин

    22 2 Отговор
    Много по- добър автомобил е от който и да е " Голф" въпреки, че не съм привърженик на френския автопром! До сега никой автомобил не е постигнал на " Лосовия тест" скоростта на старите " Ксантии"!!!
  • 68 жоро уудстока

    6 8 Отговор
    Имам железен принцип:френска любов-да,френска кола-не!Но пък познавам хора,много доволни от някои франсета.Зависи от карача-приятел моторджия кара колите си като мотор/чужди/ и ги съсиипва редовно!От 1998г. в семейството караме"Тойота"и"Мерцедес"и нямаме ядове.Но ги караме като наши!
  • 69 КРАДЛАТА

    1 5 Отговор
    А, не, не я искаме в Самоков! Дръжте си я там,нали си я избрахте.
  • 70 селото

    9 7 Отговор

    До коментар #9 от "Града":

    То и една обикновенна Лада става ...като моята седмичка ... 1,5 мотор-класика на верига ,карбуратор,5 скорости и разбира се ...само на ГАЗ...При това с теглич и як багажник на покрива ...Те това е и то само за 1 000 лева с чистак нови зимни гуми и акумулатор и само на ...16 години -"кьорпе" още за ...Лада" :)))
  • 71 Гост

    8 3 Отговор
    без аналог. Това да не е руско, бре, те много обичат да използват тая шегичка
  • 72 Прекалено

    3 5 Отговор
    са я накъдрили френсетата, ама това е типично за стила на техния автопром.
  • 73 хонда Пловдив

    6 9 Отговор
    На вторичмия пазар , това чудо няма продаване след 4-5 години .....освен това имитира много долно ТОЙОТА...

    Коментиран от #74

  • 74 Шекел

    8 4 Отговор

    До коментар #73 от "хонда Пловдив":

    тохота колата на социално слабите

    Коментиран от #87

  • 75 Транспортер

    3 7 Отговор
    За наште сокаци,забравете и за поредица от ремонти сё приготовете!!!
  • 76 Наката

    2 5 Отговор
    Нито с аналог,нито и без аналог!
  • 77 Дядо курти

    6 6 Отговор
    За тия пари скачам в Шкода Октавия,даже в СуперБ
  • 78 Задръстер

    4 8 Отговор
    Егати смешната пластмасова кола! Френска Дачия, ама по-грозна.
  • 79 Уникален

    9 2 Отговор
    Автомобил, скъп да, но не толкова, те и другите поскъпнаха. От статията и от снимките определено е моята кола. Ще се разходя до автомотор да го видя на живо.
  • 80 Доктор Дулитъл

    4 7 Отговор
    ФРЕСКА ПРЪЧКА С ДВИГАТЕЛ ОТ СЕНОКОСАЧКА В ЦВЯТ ГРАДСКИ КЕНЕФ....ЧУДО АВТОМОБИЛ :))))
  • 81 sms

    5 5 Отговор
    Тия дизелаци стават само за скрап. Пушещи извращения.
  • 82 флекс

    6 0 Отговор
    "ръстови пътници " - гугъл транслейт не прощава... никой ли тук не чете и мисли какво публикува? На български език се казва високи пътници!

    Коментиран от #83

  • 83 Komapak

    5 5 Отговор

    До коментар #82 от "флекс":

    Каквото и наименование да им избереш в опел и синия си удряш главата отзад. А по повод статията рено продава във Франция точно ДВА пъти повече от пежо и Ситроен взети заедно. Чудно защо ли....
  • 84 Saly

    3 6 Отговор
    Тва и на половината цена не бих го купил.
  • 85 Жоро Гинков

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Хахахахаа":

    Ех, това кисело грозде
  • 86 Жоро Гинков

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Хахахахаа":

    Ех, това кисело грозде
  • 87 Йоко - понко

    3 0 Отговор

    До коментар #74 от "Шекел":

    До колкото знам, страната и народа ни не се славят като богати, но вие ,,Сър" явно сте във клуба на милиардерите.Карайте си Бентли-то и си трайте! Те и американските ,,социално слаби" карат, Тойоти и Хонди щото им дават по 4-5000 долара заплата.