Last news in Fakti

23 Март, 2021 10:12 31 721 77

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

  • skoda-
  • octavia-
  • тест
Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia - 1

Официалното представяне на четвъртото поколение Skoda Octavia се проведе в Прага на 11 ноември 2019 година, а първият екземпляр от новия модел на чешката автомобилна марка излезе от поточната линия в края на същия месец. Трябва да отбележим, че по време на производството на всички поколения на модела, т.нар. версия лифтбек и комбито са еднакво популярни сред автомобилистите.

Следователно, и четвъртата Octavia получи и двете опции на каросерията наведнъж. Локдаунът миналата година забави доставките на новата Octavia и у нас, но въпреки пандемията към днешна дата вносителят за България разполага с всички модификации на модела. Ние избрахме за тест хибридния вариант. Ето и впечатленията ни от него и от новата Octavia, като цяло.

Още от пръв поглед се вижда, че в този модел почти всичко се е променило: размери, екстериор и интериор. Производителят разширява и гамата от двигатели , както и списъка с основни и допълнителни опции. В това ревю ще разгледаме какво точно са засегнали промените.

Екстериор

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Автомобилът е построен на обновената модулна платформа MQB, която започва да се използва от Volkswagen Golf 8. Тази архитектура позволява на производителя бързо да променя техническите характеристики на автомобила, без да е необходимо да надгражда нещо на конвейера. Следователно четвъртата генерация на Octavia получава голямо разнообразие от различни вариации.

Що се отнася до габаритите на новата Octavia в сравнение с третото поколение иновацията е станала по-голяма. Размерите, съответно на лифтбек и на комби версията са: Дължина - 4689/4689 мм, широчина - 1829/1829 мм, височина - 1470/1468 мм и междуосие - 2686/2686 мм. Обемът на багажника в литри е 600/640, а теглото - 1343/1365 кг.

По-интересното е, че въпреки използването на модулно сглобяване, производителят успява да създаде персонализиран автомобил, който не прилича на конкурентните модели и по-специално на Golf. Оригиналните фарове на автомобила от трето поколение не предизвикаха положителни емоции сред автомобилистите, а производителят много бързо осъзна грешката си и в новата генерация отказа да използва преграда между секторите.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Визуално обаче изглежда, че оптиката е проектирана в стила, познат от предишните поколения, но всъщност фаровете са изцяло нови. Те получават L-образни дневни светлини, които визуално разделят фаровете на две части. Като цяло дизайнът е значително модернизиран, като в същото време е запазена идентичността на модела.

Следователно по пътя винаги ще бъде възможно да разпознаете новата Octavia не само по емблемата отпред. Сред новостите са оригинална броня с допълнителна мрежеста вложка, която се намира под основния въздухозаборник. Задните светлини и капакът на багажника също са преработени за по-модерен външен вид.

Двигател и ходови характеристики

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

С голямо разнообразие от опции, както за окачването, така и за силовите трактове купувачът може да избере идеалната модификация според своите предпочитания. Що се отнася до окачването производителят предлага 4 опции: стандартен MacPherson, окачване с нисък пътен просвет (127 мм.), както и такова за лоши пътища при което просветът се увеличава до 156 мм.

Независимо от клиренса, новата Octavia показва прилична динамика. Ясна реакция на силовия агрегат, която се усеща към педала на газта и "откат", който се осигурява от турбокомпресора и от електромотора са фактори, които осигуряват едно сигурно шофиране. Батерията на хибридния тракт не е голяма, но с нея автомобилът може да се движи на ток в реални условия малко над 40 километра, което според нас е достатъчно за ежедневните нужди в градска среда.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Иначе бензиновият двигател е с малък обем, но в комбинация с турбо компресора и DSG трансмисията, колата прилича повече на спортен автомобил, отколкото на семейно комби. Естествено, не предлага потресаваща динамика, но пък ускорение и доускорение не липсват в нито един от оборотните режими. Новата хибридна Octavia има свойствата да се кара, както спокойно, така и по-спортно.

Освен тестваната от нас хибридна версия, производителят предлага голямо разнообразие от силови агрегати. Между другото, съставът им е добавен с някои интересни за нашия пазар опции, като например, един от тях е двугоривен двигател на бензин и метан. Две хибридни версии са добавени към дизеловите и бензиновите двигатели. Първата е тествания от нас Plug-in hybrid, а вторият е т.нар. Mild Hybrid, който осигурява плавен старт с помощта на системата start-stop и по-ниски емисии.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

От хибридите, определено този, с възможност за зареждане си заслужава най-много. Тази версия се характеризира с нисък разход на гориво (реален извънградски под 7/100), като в града може да се кара само на ток, което също излиза доста евтино, стига да има къде да го зареждате през нощта на битов ток.

Интериор

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Интериорът на чешката иновация прилича донякъде на 8-мото поколение на Volkswagen Golf. Автоматичните версии с DSG трансмисии нямат познатия скоростен лост. Вместо това е налице малък, но удобен превключвател, позициониран в хоризонталната част на централната конзола. Уредите са изцяло дигитални, като трябва да се отбележи много подобрената (спрямо предходния модел) мултимедийна система.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Връзката между телефон и системата, посредством приложението Android Auto е перфектна и се осъществява безжично, дисплеят е голям и с много добра разделителна способност, а управлението на всички помощни системи чрез него става доста интуитивно.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Качеството на интериорния дизайн също заслужава внимание и веднага говори за желанието на компанията да изведе автомобила в по-премиум клас. Конзолата вече няма обичайните механични превключватели. 8,25-инчовият дисплей отговаря за всички настройки, а в най-високите нива на оборудване екранът е с размер десет инча.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Всички пластмасови елементи са изработени от по-висококачествени материали в сравнение с моделите от трето поколение, като още от пръв поглед се вижда, че и самата сглобка е подобрена. С други думи чехите са обърнали сериозно внимание на интериора на техния бестселър, като той е станал по-луксозен, без това да пречи на прословутата му практичност и функционалност.

Цена

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Началната цена за новата Skoda Octavia е 35 000 лв. Това ниво обаче не предлага много екстри, а добавяйки опции и мощност, цената се покачва почти двойно - до 68 000 лв. Хубавото е, че ценовият избор е голям и всеки може да прецени по джоба си, каква версия да избере.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Ако трябва да обобщим, след тридневното ни тестовото шофиране, новата Skoda Octavia се оказа стилна и практична кола. Тя не е лишена от динамиката на спортния автомобил, като в същото време удобният и ергономичен интериор прави всяко пътуване приятно. Ето и пълната ценова листа на модела.

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia

Тест и БГ цени на новата Skoda Octavia


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 30 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шкода

    61 41 Отговор
    Оставия

    Коментиран от #20

  • 2 C2H5OH

    54 69 Отговор
    Много грозна !
  • 3 ХАВАЙ БЕЙБИ

    61 80 Отговор
    Скъпа чешка бракма ! Имах октавия - НИКОГА ПОВЕЧЕ !

    Коментиран от #31, #46

  • 4 Qerty

    89 26 Отговор
    Идеалната кола за човек от средната класа, за съжаление у нас няма такава. Иначе точно този хибрид комби от статията е перфектен за всичко - за града, за извънградско, за почивки

    Коментиран от #8, #18

  • 5 Госта

    25 44 Отговор
    Вагонетка,сър
  • 6 джамбаз кире

    33 57 Отговор
    Прилича на KIA...Не,благодаря!
  • 7 Пурко

    61 56 Отговор
    Чешката Дачия! За сметк ана това обаче е скъпа и със смешни двигатели и скоростни кутии! Това е автомобил за 2008 год, а не за 2021 год!!!!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 По добре seat

    34 37 Отговор
    Още от снимките си личи,че е направена с евтини материали
    Нищо общо с VAG-групата.

    Коментиран от #17

  • 10 Предишната за мен беше по хубава

    61 2 Отговор
    Поне на външен вид. На снимка не ме грабва с тази маска от Киа, фарове на Ауди и със задница нещо средно между БМВ и Опел. Все пак новата кола е най хубавата кола, но в България нови коли могат да си позволят малко хора и вносителите вероятно се целат в продажбата им на фирми за служебни автомобили.

    Коментиран от #48

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Мрън мрън

    72 40 Отговор
    Гроздето е кисело. Коментиращите май не са се качвали на нищо по-ново от '96г.

    Коментиран от #19

  • 13 Ставри

    43 20 Отговор
    Гадната сапунерка Ярис хибрид 115кс е 50к лв, Октавия хибрид 204кс 60к лв, като е доста по-комфортна и голяма! На края на годината им сравнете продажбите и 2022 ще стане така, че тойота изтегля Ярис от европейския пазар поради слаб интерес.. хахахаха смешници

    Коментиран от #22, #58

  • 14 Антон

    27 39 Отговор
    Кола еднодневка - всичките им са такива. Буквално направени да ги изхвърлиш след няколко години. И за да не съм голословен, като шофирате обърнете внимание че всичките шкоди по улиците са нови. Такива на по 5-6-7 години няма или са рядкост по простата причина че вече са бракувани. Няма лошо човек да си сменя колата на 3-4 години с нова, но влизаш в спирала да караш все шкода. Като дойдат скупите ремонти, ти предлагат да оценят старата, и да вземеш следващата. И така.

    Коментиран от #39, #72

  • 15 )43):!7.

    29 39 Отговор
    Пълен ужас струва колкото 3 годишна много натоварвна Ц класа, в която получаваш задно задвижване, беутална кутия, двигател еазположен зад предния мост, управление, маневреност, спокойствие, тишина и качвствени материали. Не забравяйте че Мерцедес, се обслужва по-еврино от ВАГ, било то и шкода. Говоря за нов бенц и нов ваг

    Коментиран от #37, #41

  • 16 Коментара

    29 13 Отговор
    Прилично изглежда колата .....ама в интериора май имаме по-скоро регрес. Не знам колко са качествени материалите им, но с подлакътник от B5_ца, някаква открита панерка под централната конзола .... седалките като в градския транспорт...ъ-ъ-ъъъ това над централната мобилно телефонче ли е, таблетче ли е закачено ... все тая?! Така ...4X4 версията при бензинките е на 190, а не на 245 коньовата версия .... интересно! С тези цени за това което предлагат корейците просто ще им отвеят шапките. Ако не са държавните поръчки не знам кой би ги предпочел...
  • 17 123

    16 14 Отговор

    До коментар #9 от "По добре seat":

    Олеле, ти карал ли си Сеат някога. Само дизайна им е хубав. Иначе испанците така и не се научиха да правят автомобили.. Всъщност Сеат, дори нямат аналог на Октавията, която е перфектен мултифункционален автомобил. Жалко само, че с новия модел малко им вдигнаха цената.
  • 18 Емил

    16 10 Отговор

    До коментар #4 от "Qerty":

    Искаш да кажеш - кола за посредственици!
  • 19 123

    41 15 Отговор

    До коментар #12 от "Мрън мрън":

    Ха, ха ... точно щях да напиша същото. Коментиращите не са се качвали са Октавия или Шкода. А тези, които твърдят, че качеството било по-ниско от останалите ФВ, явно са любители на Голф 2 и познанията им за групата са останали някъде в 90-те години.

    Коментиран от #21

  • 20 S Class

    17 16 Отговор

    До коментар #1 от "Шкода":

    за тази сума е просто обидно толкова много пластмаса да има... поне да бяха сложили кожа на дръжките на вратите.. аз ако съм клиент ще съм доста обиден от това че ми пробутват подобен боклук.. тя си има вид на еднодневка от километри на живо като ги видях приличат на някоя дачия

    Коментиран от #32

  • 21 S Class

    24 24 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    качвал съм се на чисто нова октавия на метан няма такъв боклук и такава пластмаса - говоря за очиларката - предходния ръбест модел, който прилича на кола от 2005та година.... абсолютна кочина и недуразомение е тая кола за непоръбени хора без въображение, които искат да приличат на оптична илюзия - перфектната кола ако си ПЕНСИОНЕР

    Коментиран от #33, #50

  • 22 viki lexus

    17 5 Отговор

    До коментар #13 от "Ставри":

    Корола ХИБРИД Комби е конкурента на Октавия Комби Хибрид и хибридната Корола комби е 59 000 лв. - хибридната октавия комби е 64 000 лв....Но и Октавия Комби Хибрид е най-големият лек автомобил с хибрлиден тракт. Другият голям хибрид за ЕС е завърналият се Тойота КАМРИ Хибрид с цена 79 000 лв.
  • 23 mik

    23 11 Отговор
    Карам Октавия от около година, напомня ми по пластмасите за Москвич, малко е шумна, но пък иначе върви.Новото си е ново, а и на харизания кон зъбите не се гледат.

    Коментиран от #24

  • 24 S Class

    5 10 Отговор

    До коментар #23 от "mik":

    Когнитивния дисонанс е най-силен, когато караш конфекция.
  • 25 ПЕТРО

    10 11 Отговор
    Е, едно е да я гледаш на няколко картинки, друго е да влезеш от интерес в колата,/ защото е скъпичка...нова, нова , ама скъпа /От пръв поглед не хваща око, много ръбеста, няма автентичност на Шкода, а сякаш е сбирка на някой квартален майстор, закачил е по нея каквото има под ръка.....
  • 26 Павел Пенев

    12 12 Отговор
    Това е тъп инженерен продукт с много електроника и лампички за да си играят италианските циганета.
  • 27 Косачката

    23 4 Отговор
    67К за шкода....я малко по-сериозно
  • 28 Jack Bauer

    15 14 Отговор
    Умрех от смех - ... бензиновият двигател е с малък обем, но в комбинация с турбо компресора и DSG трансмисията, колата прилича повече на спортен автомобил ...

    И пак смех - ... се характеризира с нисък разход на гориво (реален извънградски под 7/100) , ами те и "старите" 2.2HDi/175к.с. си дават на извънградско под 7/100.

    То за това са я кръстили Шкода Оставия ...
  • 29 Шкодилак

    33 17 Отговор
    Повечето коментиращи май наистина не са помирисвали автомобил от последното десетилетие. Толкова глупости са изписани, че не е истина. Автомобилът е топ - като материали, двигатели, вървене. Който се е качил на нова подобна през ум не минават няколкогодишни трошляци бенцове и т.н на по 300 хил километра.

    Коментиран от #34

  • 30 Кирчо

    19 12 Отговор
    Ми не, повечето от коментиращите са се пре*бали с някое японско подобие на кола, която е с динамика на старо балканче и се чудят каква глупост да напишат. И да, колата е много гадна, но единствено при условие, че караш нова Е класа или бмв 5. Тия с изгнилите хонди да се качват на трамвая!
  • 31 шофйор

    10 13 Отговор

    До коментар #3 от "ХАВАЙ БЕЙБИ":

    Аз имах две никога повече.колкото по нови толкова по големи боклуци,кола 4,60тежи 1300 кг от капачки за буркани ли ги правя вече как ще държи магистрала като мине тир или камион покрай теб нокарайте и тогава купувайте
  • 32 Грую

    3 5 Отговор

    До коментар #20 от "S Class":

    Тъкмо щях да питам дали БГ цени означава и БГ качество или за да не засегна някой БГ , качество, като за БГ и ти прочетох коментара. Съгласен! Туй 40 километра на ток ама къде да си заредя батерията ако стои пред блока и след колко зарядни цикъла тези 40 километра ще вземат да стават 30, 20 10 , 5 и така нататък. Имах така един телефон Алкател, за който много трудно намирах батерии, които в началото , когато имаше нови изкарваха по една седмица, а после дори новите не можеха а изкарат един ден и то без да го използвам. Ако и тези електрически возила и разните му хибриди ли са, кибрити ли, са така въобще да ми отварят приказка за тях!

    Коментиран от #35

  • 33 123

    9 3 Отговор

    До коментар #21 от "S Class":

    Ами ти за 30 000 лева какво искаш. Толкова струваха тези Октавии от миналия модел. Тъй като са аналог като колемина почти на Е класа - аналогичен Мерцедес ще струва към 100 000, а пък ако е и на метан - отиде на 110 000. Та въпросът беше за сравнението между Октавията и Голфа. За мен Октавията е много по-добра, особено поради наличието на багажник.
  • 34 Антон

    10 13 Отговор

    До коментар #29 от "Шкодилак":

    След като тази шкодата ти се вижда топ като материали, вдигатели, вървене какво да кажем ние с едни други марки коли. Когато човек прави подобки изказвания, не е лошо да ги съобрязява с общия, отколкото с личния си мироглед

    Коментиран от #38

  • 35 321

    20 1 Отговор

    До коментар #32 от "Грую":

    Виж сега, това, че не правиш разлика между електрически автомобил и хибрид е простимо. Ама защо се вълнуваш от такива модели, като живееш в блок. Те електричките и хибридите - особено новите са за хора, които могат да си ги позволят. Такива хора обикновено живетят в къща, имат гараж или ако са в блок поне имат гараж или паркомясто с ток до него, каквито няма в панелните блокове. Тази кола е да излезеш градско 30-40 км и вечерта пак да я пуснеш в контакта за утре. Ако караш на дълъг път - бензиновия агрегат - едни 5-6 лита на 100 и си свиркаш. В града си хем екологичен, хем икономичен, защото не само, че няма да пушиш като комин, ами ще пестиш - вместо 10 литра на 100, ще даваш за тези 50 км на нощната тарифа - към 1.0 - 1,50 лева на 100 км.
  • 36 BG Driver

    37 13 Отговор
    Много хейт, много палячовци.
    90% от коментиращите не са и помирисвали нов автомобил ( или най-много някоя служебна дачия ), но бълват простотии. От 6г. карам нови автомобили, късметът и нуждата ме заведоха преди години в Шкода. От 3 месеца имам новата Октавия и съм брутално доволен. Направих дълго пътуване до Португалия и Мароко, с ръка на сърце мога да кажа, че през цялото време се наслаждавах на пътуването. Преди Шкода, имах: Е класа 2002г., S класа 2006 и Тойота Авенсис 2009г. Убих се да ги правя, а колко пъти са ме оставяли на пътя, не е истина. Повече нищо различно от нова кола, за сега е Шкода....за сега поне. Българинът е комплексар по-природа, с 5 кирливи лева в джоба и със заем за циганска тройка или мерцедес коптор. Октавия и Супърб са най-продаваните автомобили в класа си години наред, прочетете малко.....ако можете, селски пръчки. Айде със здраве ;)

    Коментиран от #43, #49, #60

  • 37 Кръндела

    20 3 Отговор

    До коментар #15 от ")43):!7.":

    Ти голям експерт излезе бре. Обслужване на C-клас 200d 150 к.с. струва близо 800 лв, докато на Октавия 2.0TDI 150 к.с. струва 367 лв в Еуратек. Естествено, че Мерцедеса е по-хубав и луксозен, но недей да плещиш глупости, па и да си вярваш на всичко отгоре.

    Коментиран от #42

  • 38 123

    11 6 Отговор

    До коментар #34 от "Антон":

    Виж сега. В България около 5 % карат нови автомобили - до 5 години. От тях най-сериозните продажби за автомобили като Шкода, Рено, Форд, Фолксваген, Дачия. Те държат половината от пазара. Премиумите като МБ и БМВ - които се отличават с по-добро качество продават общо около 7-8%. Тоест, такива автомобили карат в страната някъде около 0,4 % от общата бройка или това са към 10-12 000 автомобила. Ако си сред тях - браво. Ако караш стара кошница - дори да е премиум, няма какво повече да си видял от Шкодата. Та, думата ми беше, че дори да си от тези с премиумите - ти си един от много малкото и общия мироглед е на тези каращи Шкода, тоест мнението ти няма особена стойност.
  • 39 Джони Ринго

    11 6 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    Я отивай на очен лекар ,ама хубаво да ти отвори очите.Пълно е с втора ръка Октавия 1,2 и 3.Шкода стана народната кола. Отдавна Фау Ве не е кола за всеки.
  • 40 Кръндела

    10 6 Отговор
    ....колкото до всички хейтъри тука, дето се возят на коли от Бентли нагоре да сте живи и здрави. Те хората по света са глупави и затова половината полиции и държавни институции ползват такива автомобили (Шкода) и то от години.

    Коментиран от #61

  • 41 Пецата

    35 5 Отговор

    До коментар #15 от ")43):!7.":

    Хммм, аз имам личен C class W205 2015 и две Октавии за служебни. Мерцедеса е страхотен автомобил със страхотни проблеми, три пъти е влизал в сервиза след тотален срив на електрониката, грешки и софтуерни проблеми, окачване, загряваше и тн. Шкодите са на по 230000км и не съм разбрал нищо ! За обслужването е просто смешно да ги сравняваш, двете Октавии заедно ми идват с 200лв по-евтино за обслужване на масло и филтри. За други разходи разликите са фрапантни. Ако сега ми кажат тръгни за Франция спешно, ще отида с някоя от Шкодите, просто нямам доверие на Мерцедеса !
  • 42 Dimirest

    12 1 Отговор

    До коментар #37 от "Кръндела":

    Колега малко информация от извора, обслужване филтри и масло на VW Тигуан - 650 лева. Масло за халдекса и спирачна течност стана близо 900 лева. Говорим за оторизиран сервиз.

    Коментиран от #70, #71

  • 43 Торашко

    20 6 Отговор

    До коментар #36 от "BG Driver":

    Каквото и да им разправяш, няма да те разберат. Ганя Булгаристански си знае 20 г. дизел е най-икономичното и най-доброто. Октавия е една от най продаваните коли в Европа. Че ония там да не са абдали да ги купуват тия коли.
    Аз съм с метанова Октавия G tec от магазина взета. За 20 лв метан минавам 280 км Пловдив градско, какво да искам повече.

    Коментиран от #47

  • 44 Ууууууу

    6 20 Отговор
    за тия цени - тоя трошляк от пластмаса и тънка ламарина, без изолации - мерси! Много си повярваха чехите!
  • 45 Георги

    7 3 Отговор
    Като почнаха да ги слагат тези таблети на всички автомобили.......ами грозна работа си е.
  • 46 Лопатата

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "ХАВАЙ БЕЙБИ":

    Някоя нов внос на САМО 120 000 хил. км.
    хахахахаах
  • 47 Антон

    12 11 Отговор

    До коментар #43 от "Торашко":

    Да приемем че октавията е от най-продаваните коли в Европа. Това не в прави автоматически най-добра. То и количеството домашна ракия изпито за 1 година е в пъти повече от изпитото синьо джони.....:
  • 48 Директора

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Предишната за мен беше по хубава":

    Стига с това ограничено мислене!!!
  • 49 Антон

    16 13 Отговор

    До коментар #36 от "BG Driver":

    Викаш българина комплексар с кирливи ризи.....а ти тръгнал до Мароко с кола....да си чувал за самолети.....сега по твойта логика мога да кажа че си якия киртак...:кой ходи с кола до Мароко бре...ахаххаахха

    Коментиран от #57

  • 50 ss kolko da e s

    13 4 Отговор

    До коментар #21 от "S Class":

    Нямаш нищо между ушите.Сигурен съм.Чети повече,не мрази коли и хора и като не харесваш шкоди не чети за тях и не се заяждай.
  • 51 321

    13 3 Отговор
    Този, който има възможност. Да отидеш до там с кола е в пъти по-скъпо, а времето което отнема ще огромно, което също струва много пари и обикновения работник не може да го направи с 20 дневнтата си отпуска. Със самолет е много евтино и вече е като да отидеш до село с автобуса и също толкова досадно. Отдавна вече самолета не е лукс при цени от 100 евро за цяла Европа и наоколо всеки можа да го направи. Но, с кола е почти невъзможно, а иначе звучи много добре.

    Коментиран от #53

  • 52 4376

    8 3 Отговор
    Не ме кефат тези електронни табла нещо. Да си слагат и със стрелки, пък който каквото го радва да си избере.
  • 53 Леле

    8 13 Отговор

    До коментар #51 от "321":

    темата за мароко ли коментираш? Обикновен работник не можел да си позволи пътуване с кола до там. Е тоя къде ходи с кола до мароко ама със шкода ще да е някакъв необикновен работник свръх успял бачкатор. За първа, за бизнес класа по самолетите да сте чували, оставете ги лоу кост полетите. По вашата логика преуспелите бизнесмени пътуват по света с ролсове а не със самолети. Мани мани взел шкодата и помислил че вече е хай човек. Същия като тези с премиумите на незнайни километри
  • 54 вес

    11 8 Отговор
    Шкода са майсторите на естествената грозота. Иначе механиката бива.
  • 55 Жоро

    5 5 Отговор
    Става. Задницата обаче грозна. Предпочитам да си карам сегашния ГОУФ
  • 56 5555

    17 9 Отговор
    Имам непосредствени впечатления от Шкода Октави 2005г. Дизел 140 кс. Страхотен автомобил. Навъртях и 290 000 км и я продадох. Сега съм с новата Октавия 150 кс и първите ми впечатления са, че е уникален автомобил.

    Коментиран от #62

  • 57 сол

    17 3 Отговор

    До коментар #49 от "Антон":

    Вие може и да не пътувате с кола, не означава,че други не пътуват. Много места се пропускат при пътуване със самолет.
  • 58 ВаГ

    11 5 Отговор

    До коментар #13 от "Ставри":

    Хибридната Шкода с всички екстри е 78 бона, а хибридната Корола комби 2.0 с 180 коня, пак с всички екстри е 62 бона.

    Коментиран от #63

  • 59 Бива,карах такава

    7 5 Отговор
    Ама Мерцедес е колата на света,другите отбивст
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 прост

    5 6 Отговор

    До коментар #40 от "Кръндела":

    те и Форд много го ползват за такива работи, ама не струва. Не струва и като тоя лагерна количка на снимката! Грозотия!
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Психо от Курило

    5 3 Отговор

    До коментар #58 от "ВаГ":

    Виж таблицата с цените. RS има всички екстри и е под 70 000. Тойота е с 65к.с по-слаба и е 65 000лв. Чети правилно.
  • 64 Антон

    9 11 Отговор
    Гледам че сравнявате шкодата с тойотата. Някой може ли да обясни защо японците са толкова изостанали? Не го обръщайте на спор дали едната или другата е по-добрата фирма. А защо шкода предлага 4х4 , тойота не. Защо шкода предлага хубав автомат дсг с два съединителя, а тойотата някакъв cvt вариатор, защо тойотата е спънр кон а шкодата ще я остави в точка. Съвсем резонно да виждаче все повече шкоди, защото охващат повече очаквания - щеш ръчка, щеш автомат, предно или или 4х4, голям избор от мощности и възложности за персонализаьоя. А ония азиатците спряла изостанала работа с десетилетие поне

    Коментиран от #69

  • 65 гост

    7 4 Отговор
    Значи ти препоръчват кола, която струва двойно повече спрямо базовата цена, ама вместо 1.2л както обещават харчи 6.8л реално при теста. Дори и да извадим 25-30км само на ток пак са си едни 400% измама. Да не говорим, че чиста електричка изминава с 13кв 80-90км, а тази 30. Казвам 30, защото нито един тест не изминава повече, макар че другите обещават 45, даже 50км. Подиграват се, това е.
  • 66 Един

    4 7 Отговор
    Намесата на германеца си личи - Шкодата е станала по-грозна ! Явно трябва да се продава по трудно от колите на лидера - VW трябва да е начело!
  • 67 Един

    3 0 Отговор
    И като ми кажат "дизайнер" - егати простотиите дето правят с тяхното извратено чувство за "естетика"!
  • 68 жгтжж жт

    2 0 Отговор
    ще изчакам няколко норвежки заплати да ми платят в бг и си я купувам
  • 69 Дфен

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "Антон":

    Нещо за разхода на масло да кажеш
  • 70 Кръндела

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Dimirest":

    Я се научи да отсяваш мухите от кюфтетата "колега" и тогава давай мнения, оценки и се пробвай да спориш с по-грамотни от теб. Говорим за средна ръка Мерцедес и средна ръка Шкода в сравнение при текущо, стандартно обслужване, ти изведнъж ни в клин, ни в ръкав намесваш някакъв Тигуан, па и ми говориш за обслужване на Халдекс и смяна на спирачна течност. Първото се прави почти на 100 000 км, другото се препоръчва да се прави на всеки 2 години. Що не добави и антифриза, проверка на климатика, смяна на масло скорости и за всеки случай и Ad Blue да долеят?
  • 71 Ам Чи

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Dimirest":

    Ами смени и кутията и цената ще си дойде до обслужване на простия мерцедес
  • 72 Шоп от СО

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    Нещо си се объркал. Аз съм с Фабия 1 на 260 000. Няма ръжда по прагове и отдолу. За сравнение Голф 5ци не са третирани отдолу против ръжда(факт според autobild, нали знам немски) и такива внесени от Германия вече са почнали да се разяждат отдолу и по праговете (лично съм виждал, и в статията на autobild се обръща внимание на това. Потърси Golf 5 Gebrauchtwagentest autobild).
  • 73 zz123

    3 3 Отговор
    голямо комби с еднолитров двигател.... не мерси, среден клас кола с елемнтарно окачване на предно 65 бона... пак не мерси
    след няколко години ще трябва да си избера много внимателно колата с идеята да я карам много дълго време, нещата стават абсурдни.
  • 74 Съдията Дред

    6 4 Отговор
    Преди 20 години, най луксозното им изпълнение, Лорин & Клемент, беше 37 хиляди. Тапицерията беше еленова кожа. Сега за тая цена базов модел. Айде у лево
  • 75 Дидо

    8 4 Отговор
    нямам нищо против Шкода,но за 63 000лв има промоция Мазда 6,2.5л двигател 194кс,М хибрид най-високото оборудване възможно,маздата е с дължина 4.87см и е доста голяма.Двигателя не е някаква напомпана с турбо малолитражка,а и вътре изпълението и материалите са 1 класа над шкодата

    Коментиран от #76

  • 76 Ввв

    2 7 Отговор

    До коментар #75 от "Дидо":

    Къде сравняваш Мазда с Шкода,разликата е от Земята до Марс!
  • 77 Жоро

    10 2 Отговор
    Тука са се събрали. Голи па големи. Шкода Октавия е перфектния автомобил.Жестока!