27 Март, 2021 12:00 7 530 65

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

  • автомобили-
  • нови коли-
  • компактни коли
Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас" - 1

Германски автомобилни експерти съставиха един любопитен рейтинг на най-добрите компактни автомобили за 2021 година. По-конкретно става дума за новите генерации на автомобили от т.нар. Golf-ов клас, познати ни още, като компактни леки автомобили. Ето и автомобилите от топ 10, подредени в обратен ред.

10. Mazda 3

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Автомобил с изискан дизайн и добро оборудване. Информационно-развлекателната система е на върхово ниво, а качеството на интериора е съпоставимо с това на премиум марките.

9. Mercedes-Benz A-Klasse

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"


Безопасен, надежден модел със специален външен вид. Много семейства предпочитат точно тази кола, въпреки габаритите ѝ.

8. Toyota Corolla

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Хибридно превозно средство с много нисък разход на гориво и емисии на въглероден диоксид. Отличен избор, както за частни клиенти, така и за служебни автомобили.

7. BMW 1er

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Колата има добро управление и високо качество на и на елементите, и на самата сглобка. Освен това е с предно предаване и с интуитивна инфоразвлекателна система.

6. Volkswagen Golf

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"


Последната версия на автомобила предлага на купувачите много от първокласните функции, които биха очаквали в по-скъп автомобил, но на разумна цена. Разочароващо е само разсейващото боравене с дигиталните контроли на таблото.

5. Audi A3 Sportback

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Качеството на интериора може да не е толкова добро в сравнение с предишния модел, но колата се представя много по-добре. A3 осигурява комфортно, приятно пътуване и има място за всички в семейството. Моделът разполага с гама от качествени бензинови, дизелови и хибридни двигатели.

4. Ford Focus

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Колата радва с отлично поведение на пътя и много приятни управление и возия. Заслужава да се отбележи и просторният интериор.

3. Skoda Scala

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Страхотен семеен автомобил на разумна цена. В същото време меката возия, доброто управление, висококачествената информационно-развлекателна система, мястото на задните седалки и просторният багажник ще ви зарадват.

2. Skoda Octavia

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Най-новата Octavia ще осигури на пътниците комфортен интериор. Има и много място за багаж, което липсва при конкурентите. Икономичните двигатели позволяват дълги пътувания.

1. Seat Leon

Най-добрите нови автомобили от "Golf-овия клас"

Този хечбек разполага с добро оборудване и достатъчно място както за пътници, така и за багаж. Освен това цената не хапе и оперативните разходи са едни от най-ниските. Добавете към това изящно завършения интериор и широката гама от двигатели.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 25 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 авто фен

    16 24 Отговор
    Добре че A класата й оправиха грозната предница, сега с по-малки фарове, но задницата си остава плачевна, както и огромните танкови врати,които ограничават обзора и правят колата да изглежда тежка,което е излишно. Шкода Скала се справя несравнимо по-добре и изглежда много по-красиво и хармонично.
  • 2 вес

    23 6 Отговор
    В Шкода явно са сменили дизайнерите и визията е малко по-приятна. Ще се продава по-добре от предишните грозотии, които имаха добра механика.
  • 3 Bravo

    30 3 Отговор
    Всичките тези коли от Голфовия клас са добри и стават за евридейки.Но купени нови.

    Коментиран от #13

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Цецо

    10 16 Отговор
    Ако става въпрос за семеен хечбек, може би Скалата е добър вариант. На София Авто 2019 като тествах и беше окей. Лично бих избрал Мазда 3 - само ако е 4х4 2.5 турбо двигателя от CX-5 цата
  • 6 jар

    31 27 Отговор
    Най добрия автомобил в компактния клас е Хонда Сивик.Никой друг модел не предлага по добър баланс между цена,качество,надеждност и съвременни технологии.

    Коментиран от #12, #14, #26, #37

  • 7 гост

    5 43 Отговор
    Факти , вместо да пишете за пушилници , които ще бъдат забравени само след 4-5 години да бяхте написали за новите структурни батерии , които ще влязат в употреба само след 2-3 и ще направят смешните пушилници направо жалки , не че и сега не са !

    Коментиран от #9, #19

  • 8 Морето

    16 16 Отговор
    Ако наистина държа в ръката си 30-40 бона за кола, взимам Сеат Леон-а веднага. С бензинов двигател и ръчна кутия. По възможност с повече конски сили под капака. Това е моят скромен избор.

    Коментиран от #10, #18

  • 9 гост

    4 19 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Изследователи от шведския Технически университет „Чалмърс“ са успели да създадат „структурна“ батерия, която съдържа въглеродни влакна, служещи едновременно като електрод, проводник и носещ материал. Най-новият пробив на учените проправя пътя към съхранението на енергия чрез батерии без маса в превозните средства и други технологии, пише Electric Hybrid Vehicle Technology.

    Батериите, използвани в електрическите автомобили, съставляват голяма част от теглото на превозното средство, без да изпълняват някаква носеща функция. Структурната батерия, от друга страна, работи както като източник на захранване, така и като част от конструкцията - например в каросерията на автомобила. Това се нарича съхранение на енергия „без маса“, тъй като по същество теглото на батерията не се отчита, когато стане част от носещата конструкция. Изчисленията показват, че този тип многофункционални батерии биха могли значително да намалят теглото на електрическото превозно средство.

    Коментиран от #43

  • 10 Добре ще

    17 5 Отговор

    До коментар #8 от "Морето":

    е при този избор да намериш и място от където да купуваш масло по цени на производител.

    Коментиран от #17

  • 11 Без Хюндай накъде

    11 4 Отговор
    Супер колица!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 авто фен

    22 10 Отговор

    До коментар #3 от "Bravo":

    Корола може да се купи и стара съвсем спокойно. Най-здравата в класа.
  • 14 авто фен

    12 5 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    Най-добрият баланс предлага Корола и Шкода. Може би и Форд донякъде. Пък и Голф.
  • 15 кварталния

    21 9 Отговор
    Новата КИА Сиид трябва да е тук и да е доста напред. Съотношението цена качество е за топ 3 на тази класация
  • 16 гоуфу

    16 9 Отговор
    всичко след голф 2 е пълен кенеф ??? пластмасови боклуци ревящи за сервизи постоянно

    Коментиран от #24

  • 17 Морето

    15 5 Отговор

    До коментар #10 от "Добре ще":

    Добре. Няма да споря. Има и друг вариант-ако, случайно, купя Сеат-а, ще го покарам 2-3 години и ще го продам. За този период от време няма да навъртя повече от 50-60 000км. Фен съм на марката, нищо, че под капака се крие немски двигател. И да те учудя още повече-ако това се случи, другия модел ще е пак Сеат. Наречи ме "прост", но така мисля. А ти вземи това, което ти харесва, избор винаги има.

    Коментиран от #20

  • 18 Ухааан

    12 1 Отговор

    До коментар #8 от "Морето":

    Това не е Леон... Виж емблемата, това е CUPRA и е поне 300кс.

    Коментиран от #21

  • 19 Turbo

    14 2 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Стига писа глупости! Забрана за производство на двг няма!

    Коментиран от #25

  • 20 Учудвам се

    21 3 Отговор

    До коментар #17 от "Морето":

    че все още има хора робуващи на определена марка.В момента повечето модели се различават основно по емблемата.

    Коментиран от #22

  • 21 Морето

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Ухааан":

    Видял съм това. 😉
  • 22 Морето

    9 8 Отговор

    До коментар #20 от "Учудвам се":

    Няма нищо чудно. Не робувам на марката Сеат, просто я харесвам. Но марката Сеат ми робува, давайки ми удоволствието от шофирането. Затова гледам хечбег-а Леон-нито голям, нито малък. Не пътувам, натоварен с багаж, деца, кучета и велосипеди, не мъкна буркани от село. На мен ми стига. Дизайна, стойката на пътя, мощността-ето това търся и намирам в него.
  • 23 GEКО

    14 9 Отговор
    Форда е прекрасен!
  • 24 Vghjk

    7 0 Отговор

    До коментар #16 от "гоуфу":

    То е ясно.Така казваха и като излезе 2.След битъл всичко е боклук

    Коментиран от #28

  • 25 перничанин

    12 4 Отговор

    До коментар #19 от "Turbo":

    Колега, не се занимавай. На тоя пълно игнориране. Като не му пишеш, няма да се пени толкова.
    По темата, моя избор е Октавия.
  • 26 Японеца

    20 7 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    Колко ли е взел автора за великото писание: " голфов клас"? Японските коли нямат общи с немските боклуци!
  • 27 Мдаа

    15 1 Отговор
    Нещо като реклама на ВАГ ми идва, както когато Кока Кола пускат Фанта рекламата е в стил, не пийте Кола, пийте Фанта, та и тук Голфа уж назад, а производните на първите места.
  • 28 Тойота

    19 5 Отговор

    До коментар #24 от "Vghjk":

    Отиди пред първия срещнат квартален сервиз и виж какво има- основно аудита а3-ки, голф 4-ки, разни беемвета и други западни трошки. Голф 2-ката е прилична, както и Ауди 80 (яйцето). След това заприличаха на нищо.

    Коментиран от #34, #36

  • 29 сектант

    8 9 Отговор
    Сандерото взимам от тоя клас веднага без да се замисля.
  • 30 Рено ентусиаст

    7 15 Отговор
    А бе вие фред ли сте нито една френскс кола а сте набутали тия азиатски чКии и чешки пумии.Смех
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Someone

    19 3 Отговор
    Мазда 3: "Информационно-развлекателната система е на върхово ниво"
    OMFG!!!
    Имам последния модел на Мазда 6 и макар да има доста плюсове, точно инфотеймънт системата е може би най - големият минус + "премиум" озвучителната система BOSE, която звучи, като касетофон от 90-те... Архаична система, архаична навигация, архаичен малък дисплей с пикслели, с размер на оризово зърно. Качеството на камерите е точно толкова зле, като на китайски телефон.
  • 33 Мое мнение

    3 10 Отговор
    Марката Сеат винаги е била много красива в моите очи. За щастие си купих. Интериора е уникален и не на последно място удобен и лесен за управление!
  • 34 Wsx

    14 7 Отговор

    До коментар #28 от "Тойота":

    Бяха здрави защото са качествено изработени и опростени.Но са морално остарели .А пред сервизите е пълно с защото за 5000 лева искаме да караме коли които в магазина са били60000 ,100000

    Коментиран от #35, #41, #42

  • 35 Факт

    10 18 Отговор

    До коментар #34 от "Wsx":

    По морално остарели от японексите недоразумения има ли субару сабару тайота тойота хунда хонда и всякакви други недоразумения с изпушени 1.5 двг евтини материали и салон харчещи много а бе неефективни барутници

    Коментиран от #38, #56

  • 36 перничанин

    11 7 Отговор

    До коментар #28 от "Тойота":

    След това се огледай пред блоковете до сервиза. Изненадааа! То същите които са в сервиза , Голфове , А 3-ки , някоя и друга по-нова. Това се кара масово , това е и в сервиза.

    Коментиран от #40

  • 37 сектант

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    Пластмасонда
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Wsx

    8 1 Отговор

    До коментар #36 от "перничанин":

    Абсолютно
  • 41 авто фен

    8 7 Отговор

    До коментар #34 от "Wsx":

    Никак не са опростени Тойота.Хибридите са много по-сложни автомобилни системи от дизелов Голф. Но Корола хибрид е най-здравата кола в класа.

    Коментиран от #62

  • 42 ала бала

    9 2 Отговор

    До коментар #34 от "Wsx":

    И с какво Голф,Фолксваген Поло или Рено Клио са по-усложнени от аналогични Тойота. Ми тя Дачия е най-опростена, но навсякъде в дъното на класации за здравина.

    Коментиран от #46, #61

  • 43 Дизела

    11 3 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Тази новина е стара.С този метод не се съхранява електрическа енергия,а топлина тесльо пак лъжеш.

    Коментиран от #47

  • 44 Буха ха

    10 7 Отговор
    1. Тойота 2. Мазда 3. няма
  • 45 ТурбоДизел

    3 10 Отговор
    Абсолютно точно поне за първото място, в момента Сеат предлага най-много за парите си .
  • 46 Рено Ентусиаст

    6 7 Отговор

    До коментар #42 от "ала бала":

    А с какво Тойота произедена във Франция е по-добра от Клио в Словения?

    Коментиран от #48

  • 47 норвежец

    1 5 Отговор

    До коментар #43 от "Дизела":

    Някой ми краде ника. Същност в Норвегия има стартъп компания която е проектирала батерия - шаси в едно, изработена от кевлар, която гарантира 800 км пробег. Засега цената е висока, но компанията се надява на държавна помощ защото елиминира проблемите с рециклирането на негодните батерии от съществуващите технологии
  • 48 авто фен

    12 4 Отговор

    До коментар #46 от "Рено Ентусиаст":

    Ами с това,че е по-здрава.Защото е Тойота и се сглобява с много японски части в завод,който работи по методите на японците.

    Коментиран от #49, #58

  • 49 Рено Ентусиаст

    4 12 Отговор

    До коментар #48 от "авто фен":

    Метод на японците брутален тпизъм и ме обхваща смях метод за производство на коли на японците ахахахаха

    Коментиран от #51

  • 50 гост

    4 11 Отговор
    1,2,3 5 и 6 място за Голф. Опел и френските таралясници даже не са в топ 10. ;)

    Коментиран от #55

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 авто фен

    7 4 Отговор

    До коментар #52 от "Рено Ентусиаст":

    Кое е нискотехнологичен дарак. Тойота,която продава много по-технологичните хибриди и водородни хибриди, или Рено 0,9 Tce? Кажи едно технологично Рено,май най-технологичната им кола е Renault Twizy и Zoe дотам с технологиите при Рено. Всичко друго е стандартни бензинови и дизелови мотори.
    Много си се объркал кое е нискотехнологично и високотехнологично. Високите автомобилни технологии идват от Япония и САЩ.

    Коментиран от #59

  • 55 БатП

    15 3 Отговор

    До коментар #50 от "гост":

    Ами като авторчето на статията е превел някоя платена реклама от придворните списания на ВАГените, къде да са голф и производните? Мислете малко с тия глави. Не съм фен на японско, ама Корола да е зад Голф. Излиза сега 308, няма я в класацията. БМВ и Мерцедес зад Шкода и фауве. Жалка класация.
  • 56 старият рокер

    15 3 Отговор

    До коментар #35 от "Факт":

    Братле ,моля те не се излагай така директно на слънце,пази си главата,че има изригвания! Японският двигател е НЕУБИВАЕМ ако се кара с хубаво масло. От 30 години имам автосервиз и повярвай ми видял съм много ''навеси''. Винаги съм казвал на лаиците,че няма лоша марка автомобили, има лоши стопани!
  • 57 Има и друга

    6 6 Отговор
    страна. Виждам, че повечето коментират дизайн, цена и маркетингови трикове (мултимедийна забава). Но има и друга страна - тези автомобили са пълна скръб по отношение на безопасността. Някои си мислят, че като покриват 5 звезди, то те са с върхова сигурност. Не бъркайте тестов удар в неподвижно препятствие с удар на малка кола (като тези в статията) в значително по-голяма, тежка и с висока структура. Всяка една от тези „кукли”, ако се сблъска в „джип” или лимузина от висок клас с маса около 2 тона(+) е обречена, та дори и те да са производство преди 10-15 г., а не чисто нови модели. Законите на физиката си имат своя логика и не се интересуват от маркетинг. В ЕС с данъци, акцизи и всякакъв административен натиск на масовите потребители е индиректно забранена колата от висок клас (като категория, а не като лукс). Не забравяйте, че тези на върха в политиката, автоиндустрията и други подобни не се возят в такива кутийки. И не е само заради престиж и лукс ....
  • 58 ТурбоДизел

    3 6 Отговор

    До коментар #48 от "авто фен":

    Метода на японците (нов лаф) е метода на германци и французи от преди 20г , а точно в тази Тойота ама мнооого се съмнявам да има японска част ,може да има само изисквания към тях.

    Коментиран от #63

  • 59 Рено ентусиаст

    5 6 Отговор

    До коментар #54 от "авто фен":

    Много е технологичен приуса само дето не е еволуирал за 30 години стана

    Коментиран от #64

  • 60 Гост

    4 0 Отговор
    Ами вечния конкурент на Голф? Опел Астра? В интерес на истината в някои свои генерации Астра превъзхождаше Голф. Като дизайн, качество, цена. Все пак и Опел са немски (бяха де) и съответно надежни автомобили. Доста адекватно предложение за автомобил средна ръка си бяха. А в ниския клас дори уж премиуми като W168 и А2 бяха доста скапани.
  • 61 Wsx

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "ала бала":

    Съгласен сън за тойота .Карал съм айго служебно около120000км.И те имат своите слабости.Харча на масло става огромен след 90000 а и много важен е шофьора.стила на каране и т.н.Харесват ми ярисите и корола обаче са ми скъпи.Иначе дачия служебна карам в момента и засегае чук на 40000 е все пак.Карах октавия 2 лична .На130000 от първи собственик купена от магазина.На 220000 я продадох не ме е оставила никога само обслужване.А рия класации и аз ги следя редовно там влизат дефекти като изгоряла крушка на дачия частите са евтини доколкото знам но....за личен автомобил още не бих си купил макар че новото сандеро е коренно различна кола от досегашното.
  • 62 Wsx

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "авто фен":

    Съгласен съм за хибридите дори тествах новата корола хибрид ,но ми е скъпа не ча не ми харесва.А конвенционалните тойоти не че са опростени а прилагат по скоро еволюция а не революция в задвижването.тоест по стари доказани технологии.Пазара им е малко по различен от на повечето европейски марки
  • 63 авто фен

    3 0 Отговор

    До коментар #58 от "ТурбоДизел":

    Пълни глупости. Има интернет, напиши в гугъло TPS Toyota Production System, това е системата за производство измислена от инженери на Тойота, тя е причината Тойота да произвежда най-здравите автомобили на добри цени,а не по-скъпо, защото производството е много по-ефективно и се избягват загуби ,а дефекти се отстраняват още на поточната линия.
  • 64 авто фен

    6 0 Отговор

    До коментар #59 от "Рено ентусиаст":

    Япоонците първо са 25 години напред в авто технологиите спрямо европейските марки,когато Рено и Фолксваген се радваха на турбо дизели 90-те години японците произвеждаха хибриди Приус, а разработката им е още по-назад.Това означава че са напред с технологиите. А Приус го усъвършенстват технологично всяко поколение - иначе как мисли ще е най-ефективният хибрид на пазара и днес? Всяко ново поколение Приус идва с още по-добра икономия на гориво благодарение на високи технологии в хибридната сфера.
  • 65 Ицо

    5 0 Отговор
    Абе колеги, аз ли нещо съм с грешка, като си мисля, че в тази класация е излишна Шкода Октавия?!? Нали ставаше въпрос за голфовия клас? Някак не ми изглеждат от един клас. Октавията е всичко друго, но не и компактен хечбек. Поправете ме ако греша!